برگزیده های پرشین تولز

اخبار مربوط به لژیونرها

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
/ هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس /
پیروزی بولتون با گل های تیموریان
هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلستان با گل های پیروزی بخش آندرانیک تیموریان برای بولتون همراه بود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، تیم فوتبال بولتون واندرز در حالی که میهمان ویگان اتلتیک بود با گل های نیکلاس آنلکا(44) و آندرانیک تیموریان(68 و 73) مقابل تک گل امیل هسکی 32 به برتری رسید.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
آفرین به آندرانیک
واقعا خوب بازی کرد.

مهدوی کیا هم امیدوارم که بتونه به یه تیم بهتر بره.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
مهدی مهدوی کیا در گفتگو با مهر :
هامبورگ روز بدی را پشت سر گذاشت / تا 3 هفته دیگر تیم آینده ام را انتخاب می کنم
هافبک ایرانی تیم فوتبال هامبورگ گفت: روز شنبه برای من و همه بازیکنان هامبورگ روز بدی بود و در خانه شکستی سنگین را برابر اشتوتگارت متحمل شدیم.
مهدی مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی برابر اشتوتگارت برای ما خیلی بد شروع شد. با گذشت 25 دقیقه از آغاز بازی 3 گل دریافت کرده بودیم و همین مساله کار ما را تحت تاثیر قرار داد.

وی ادامه داد: برای تیمی که در خانه 3 گل می خورد جبران نتیجه تا اندازه زیادی دشوار می شود و برنامه و تاکتیک آن تیم به هم می ریزد. ما نیز دیروز چنین شرایطی داشتیم. روی غافلگیری دروازه مان باز شد و زمانی که برای جبران حمله می کردیم اشتوتگارت با استفاده از ضدحملات به نتیجه مدنظر خود می رسید. مشخص بود که این تیم روی استفاده از ضد حملات کار کرده و روی این سیستم اشراف دارد.
هافبک ایرانی تیم فوتبال هامبورگ اذعان داشت: شکست برابر اشتوتگارت برای ما خیلی گران تمام شد. پس از کسب چند پیروزی روند روبه رشدی را آغاز کرده بودیم که با این شکست بازهم شرایط مان به خطر افتاد. در حال حاضر شرایط ما بسیار دشوار است و امکان دارد با یک شکست دیگر به رده های پایین جدول برگردیم. برای جبران این ناکامی حتما باید در خانه مونشن گلادباخ پیروز شویم تا امید مان برای ماندن در بوندس لیگا بیشتر شود.

مهدوی کیا تاکید کرد: دیروز تمام بازیکنان هامبورگ روز بدی را پشت سر گذاشتند و عملکردشان رضایت بخش نبود. من نیز از این قاعده مستثنی نیستم و در همان یک نیمه ای که در زمین حاضر بودم چندان خوب بازی نکردم.

وی در پایان در خصوص تیم آینده اش تصریح کرد: در حال حاضربه فکر تیم آینده ام نیستم . شرایط به گونه ای است که باید فکر خود را متمرکز به موفقیت تیم هامبورگ کنم. قطعا تا 3 هفته آینده که وضعیت هامبورگ در جدول رده بندی سروسامان پیدا کند در مورد آینده تصمیم گیری خواهم کرد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در گفت و گو با فارس

تيموريان: زندگي سالم عامل موفقيت من است

خبرگزاري فارس: هافبك ايراني تيم فوتبال بولتون گفت: زندگي سالم و منظم، باعث جايگاه فعلي‌ام شده است.


آندرانيك تيموريان شب گذشته با درخششي خيره‌كننده و به ثمر رساندن دو گل از سه گل بولتون كه منجر به پيروزي مقابل ويگان شد، بار ديگر نام خود را سر زبان‌ها انداخت.
وي در گفت وگو با فارس حرف‌هاي تازه‌اي زد كه در زير مي‌خوانيد:

فارس: به نظر بازي سختي را پشت سر گذاشتي؟
بله، در ورزشگاه جي‌جي‌بي شرايط سختي داشتيم. يك بر صفر عقب بوديم كه خوشبختانه دقيقه 35 كار به تساوي كشيد.

فارس: و بعد هم كه به كمك تيمتان رفتيد؟
البته بعد از به ثمر رساندن گل تساوي، دو سه موقعيت گل داشتيم. خدا كمك كرد و توانستم پاس‌ همبازي‌هايم را به گل تبديل كنم. اين اولين گل‌هاي من در ليگ برتر انگليس بود.

فارس: واقعا سنگ تمام گذاشتي و كاري كردي كه همه جا حرف شما باشد؟
از اين بابت خيلي خوشحالم. از اينكه زحمات بقيه را تكميل كردم، خدا را شكر مي‌كنم.

فارس: در اين مدت به خوبي توانستي خودت را در ليگ برتر جا بيندازي.
مي‌دانستم قابليت بازي در ليگ انگليس را دارم. به همين دليل هم فوتبال جزيره را انتخاب كردم. مي‌دانستم نوع بازي‌ام به اين نوع فوتبال مي‌خورد. احساس مي‌كنم در اين پنج، شش ماه، پيشرفت زيادي كردم. گل‌هايي هم كه به ثمر رساندم، در روند كاري‌ام تاثير زيادي گذاشته است.

فارس: قبل از شما هم كريم باقري در ليگ انگليس حضور يافت؛ اما نتوانست به موفقيت برسد.
هر بازيكن شرايط خاص خودش را دارد. حتما ايشان هم شرايط ويژه‌اي داشته است. معتقدم باقري يكي از قوي‌ترين بازيكنان ايران بوده و ايشان را خيلي دوست دارم.

فارس: رمز موفقيت شما چيست؟
درسال‌هايي كه در ايران فوتبال بازي كردم، از خيلي خوشي‌هايم زدم. زندگي سالمي داشتم. خواب و تغذيه‌ام به موقع بود. تمام فكرم پيشرفت و بازي بهتر بود.

فارس: اميدواريم تيموريان اين روند را ادامه دهد و مثل علي كريمي زود اشباع نشود؟
كريمي در سال اول حضورش در بايرن مونيخ همبازي ميشائيل بالاك بود. طبيعتا كار سختي داشته است. از سويي، به اندازه‌ي چند دقيقه‌اي بخت بازي داشته و اگر فرصت بيشتري داشت، حتما خودش را نشان مي‌داد. فكر مي‌كنم فوتباليستي موفق است كه تمركز ذهني داشته باشد. رونالدينييو كه از چهار مغز برخوردار نيست. او به دليل تمركز ذهني بالا، به بهترين فوتباليست‌ جهان تبديل شده است.

فارس: شما هم مي‌خواهي اين روند را ادامه دهي؟
فكرم همين است كه روز به روز بهتر شوم.

فارس: در انگليس به شما لقبي نداده‌اند؟
نه، اصلا به دنبال اين حرف‌ها نيستم. از لقب گرفتن بدم مي‌آيد. همان آندو هستم كه مي‌خواهم در ليگ انگليس به جايگاه‌هاي بهتري دست پيدا كنم.

فارس: شنيديم تيم‌هاي مطرح انگيس دنبالت هستند؟
فعلا كه همه فكرم بولتون است و دنبال اين حرف‌ها نيستم.

فارس: بازي بعدي با كجاست؟
فردا با اورتون بازي داريم كه اين ديدار هم سخت است.

فارس: چقدر فاصله بازي‌ها در انلگيس كوتاه است. تحمل اين همه فشار را داري؟
چرا كه نه؛ در شرايط سخت‌تر از آن هم قرار گرفته‌ام و به آن عادت دارم.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
/ گزارش گاردین از درخشش آندرانیک تیموریان در رقابتهای لیگ برتر /
این ایرانی قیمت ندارد / تیموریان مثل تیغی تیز و برنده است


خبرگزاری مهر - گروه ورزشی : درخشش آندرانیک تیموریان به همراه تیم فوتبال بولتون در دیدار مقابل ویگان اتلتیک،انگلیسیها را سر ذوق آورده که از جمله می توان به دیوید اورنستین نویسنده سایت اینترنتی گاردین اشاره کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در گزارش مشروح گاردین آمده است : آندرانیک تیموریان، این نام را به خاطر بسپارید. او دومین ایرانی حاضر در رقابت های لیگ برتر (کریم باقری در سال 2000 در تیم ذخیره های چارلتون اتلتیک به میدان رفت) است. تیموریان از زمانی که از تیم ابومسلم به بولتون پیوسته ، سال خوبی را سپری کرده و 10 بار از 16 باری که در فهرست این تیم قرار داشته به میدان رفته است. به ثمر رساندن دو گل در دومین حضور در ترکیب اصلی رقابت های لیگ برتر و زدن دو گل در رقابت های جام حذفی ، بسادگی معلوم می کند که چرا سام آلاردایس از این بازیکن به عنوان "الماس کوچک" یاد کرده است.

ویگان سریعا دریافت که تیموریان بسان یک تیغ تیز و برنده می ماند. او توانایی این را دارد که در لحظه های مهم بدرخشد. آندرانیک با 255 هزار پوند(463 میلیون تومان) به عنوان یک خرید ارزان قیمت به تیم فوتبال بولتون پیوست اما اکنون به بازیکنی تبدیل شده که نمی توان قیمتی را برای او متصور بود.

آلاردایس در مورد تیموریان می گوید: او کسی است که حضور در کشوری جدید را تجربه می کند و در این راه چالشی جدید را پیش رو می بیند اما رویایش به واقعیت پیوسته است. بازی در لیگ برتر برای او اعتبار فراوانی را در کشورش به همراه آورده و این یک عامل انگیزشی قوی به حساب می آید. به نظر من ما به ارزش و بزرگی لیگ برتر پی نبرده ایم وقتی بازیکنانی مثل تیموریان به ما می گویند که این رقابت ها چقدر در ایران، کویت، دوبی و ... تماشاگر دارد . عشق آنها به رقابت های لیگ برتر بدین معنی است که چنانچه فرصتی پیدا کنند تا در اینجا حضور پیدا کنند منتظر نمی مانند و دودستی آن را می چسبند.

،
تیموریان در تیم برتر هفته سی و دوم لیگ برتر انتخاب شد
به گزارش خبرگزاری مهر ، تیموریان ملقب به "گراندو" در بازی با ویگان دو گل به ثمر رساند و جایگاه تیم بولتون را در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر تحکیم کرد.

نفرات برتر هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر بدین شرح انتخاب شده اند:
راب گرین (وستهام)، یولن لسکات(اورتون)، ریکاردو کاروالیو(چلسی)، لینووی پریموس(پورتس موث)، آلوارو آربلوئا(لیورپول)، آندرانیک تیموریان( بولتون)، نایجل رئوکوکر(وستهام)، سسک فابرگاس(آرسنال)، پاتریک برگر(آستون ویلا)، بابی زامورا(وستهام) و مارک ویدوکا( میدلزبرو).
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
در پاسخ به جو سازي برخي رسانه هاي انگليسي
تيموريان: به ايراني بودنم افتخار مي كنم

بازيكن ملي پوش ايراني تيم فوتبال بولتون درباره حضورش در ليگ برتر انگليس گفت: به ايراني بودنم افتخار مي كنم.

A0280729.jpg


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت مديانت، آندرانيك تيموريان با درخشش در فوتبال باشگاهي انگليس و با گلزني برابر ويگان، نام خود و ايران را در رسانه هاي ورزشي اروپا زنده كرده و بيشتر نگاه در جزيره معطوف به او است.
تيموريان در اين زمينه تصريح كرد: خوشحالم كه در يك مسابقه حساس 2 گل براي بولتون به ثمر رساندم و در پايان مسابقه، زماني كه سام آلاردايس (سرمربي) مرا در آغوش گرفت برايم لذت بخش بود.
متاسفانه برخي از رسانه هاي اتگليسي چندان از درخشش ستاره ايراني در كشورشان رضايت ندارند و براي حذف وي از ليگ برتر جزيره تلاش هايي را آغاز كرده اند.
در پايان ديدار تيم هاي بولتون و ويگان اتلتيك تعدادي از خبرنگاران، ورزش را به مسايل سياسي ربط داده و به دليل مناقشات سياسي ايران و انگليس كه در هفته هاي گذشته با دستيگري 15 ملوان متجاوز به مرزهاي آبي ايران تشديده شده بود، خواستار كنار گذاشتن آندو از تركيب بولتون شدند.
بازيكن سابق ابومسلم مشهد تأكيد كرد: از اين كه در فوتبال انگليس به عنوان اولين ايراني در ليگ برتر گلزني مي كنم خوشحالم و به ايراني بودنم افتخار مي كنم.
وي ادامه داد: در انگليس شرايط خوبي دارم و در حال آموختن زبان هستم. اميدوارم پيشرفت هاي مطلوبي در فوتبال اين كشور داشته باشم.
بازيكن تيم ملي فوتبال ايران به مسابقات ملي اشاره كرد و گفت: ايران در آستانه شروع جام ملت هاي 2007 آسيا است و به مانند هر تيم ديگري براي كسب آمادگي مطلوب به انجام ديدارهاي دوستانه نيازمند است. برنامه ريزي در اين مورد به مسئولان فدراسيون فوتبال و سرمربي تيم بستگي دارد.
وي خاطر نشان كرد: تيم هاي آسيايي با جديت در حال آماده سازي هستند. اميدوارم در آستانه شروع مسابقات، بازي هاي دوستانه خوبي را با تيم هاي مطرح انجا دهيم چرا كه در تابستان سال جاري كار سختي را پيش روي داريم.
تيموريان در آخرين مسابقه بولتون برابر ويگان 2 گل به ثمر رساند و در پيروزي 3 بر يك مردان آلاردايس نقش مهمي را ايفا كرد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
عملكرد لژيونرهاي ايراني بوندس ليگا

ضعيف‌ترين نمره براي مهدوي‌كيا

خبرگزاري فارس: بازيكن ايراني تيم فوتبال هامبورگ در هفته بيست و هشتم بوندس ليگا، بدترين نمره فصل جاري خود را دريافت كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس، هفته نامه كيكر به مهدي مهدوي‌كيا كه برخلاف بازي هفته بيست و هفتم با ولفسبورگ يك گل زيبا زد، نمره ضعيف 6 گرفت.
وي در حالي با ضعيف‌ترين نمره ممكن روبرو شد كه در ديدار برابر اشتوتگارت يك نيمه بازي كرد و نتوانست كاري موثر در باخت 4 بر 2 انجام دهد.
اين نشريه به بازيكنان هامبورگ و اشتوتگارت اينگونه نمره داده است:
* هامبورگ:
روست 5/4
بنيامين 5
راين هارد 5
ماتيسن 6
آتوبا 4
مهدوي كيا 6
ياروليم 5/3
ديونگ 5
بن هاتيرا 6
ون دروارت 5
سانگو 6

* اشتوتگارت:
هيلده براند 5/3
ماگنين 3
دلفيره 3
فرناندوميرا 3
اوساريو 3
پاردو 2
هيتسل سپرگر 3
خيديرا 3
لاوت 5/4
هيليپرت 2
كاكائو 2
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
بوندس لیگا که دیگه رفته واسه خودش.

کریمی هم بهتره به پیشنهاد سالزبورگ (اگه اشتباه نکرده باشم) جواب مثبت بده.

مهدوی کیا هم باید از هامبورگ بره. خیلی برای این تیم زحمت کشید اما قدرشو نمیدونن. ایکاش میتونست به لیگ انگلیس بره.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
کیکر پیش بینی کرد:
مهدوی کیا در ترکیب اصلی هامبورگ به دیدار بورسیا مونشن گلادباخ می رود


مهدی مهدوی کیا در بازی امشب هامبورگ مقابل بورسیا مونشن گلادباخ یکی از بازیکنان اصلی تیمش خواهد بود.
به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های آلمان بوندس لیگا امشب تیم فوتبال هامبورگ در ورزشگاه بورسیا پارک مهمان بورسیا مونشن گلادباخ است.

نشریه کیکر آلمان پیش بینی می کند مهدی مهدوی کیا همچون بازی های اخیر یکی از یازده بازیکن اصلی تیم فوتبال هامبورگ در دیدار برابر بورسیا مونشن گلادباخ باشد. مهدوی کیا به رغم درخشش در بازی هفته بیست و ششم تیمش برابر ولفسبورگ در بازی هفته گذشته مقابل اشتوتگارت عملکردی ضعیف از خود بر جای گذاشت و حتی در ابتدای نیمه دوم تعویض شد.

براساس پیش بینی کیکر تیم فوتبال هامبورگ امشب با ترکیب فرانک روست، بنیامین، راینهارت، ماتیسن، سورین، مهدوی کیا، یارولیم، دی یونگ، تروچفسکی، اولیچ و فان درفارت به دیدار شاگردان کریستین زیگه خواهد رفت.

در آستانه آغاز هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های آلمان تیم فوتبال هامبورگ با 32 امتیاز جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده است و مونشن گلادباخ نیز با 25 امتیاز قعرنشین جدول رده بندی است.
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
لیگ اتریش لیگی ضعیف تر از لیگ ایران هست. فکر نمی کنم اصلا ارزش داشته باشه که کریمی به سالزبورگ بره.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
مهدوی کیا در ترکیب اصلی هامبورگ به دیدار بورسیا مونشن گلادباخ می رود
مهدی مهدوی کیا در بازی امشب هامبورگ مقابل بورسیا مونشن گلادباخ یکی از بازیکنان اصلی تیمش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های آلمان بوندس لیگا امشب تیم فوتبال هامبورگ در ورزشگاه بورسیا پارک مهمان بورسیا مونشن گلادباخ است.

نشریه کیکر آلمان پیش بینی می کند مهدی مهدوی کیا همچون بازی های اخیر یکی از یازده بازیکن اصلی تیم فوتبال هامبورگ در دیدار برابر بورسیا مونشن گلادباخ باشد. مهدوی کیا به رغم درخشش در بازی هفته بیست و ششم تیمش برابر ولفسبورگ در بازی هفته گذشته مقابل اشتوتگارت عملکردی ضعیف از خود بر جای گذاشت و حتی در ابتدای نیمه دوم تعویض شد.

براساس پیش بینی کیکر تیم فوتبال هامبورگ امشب با ترکیب فرانک روست، بنیامین، راینهارت، ماتیسن، سورین، مهدوی کیا، یارولیم، دی یونگ، تروچفسکی، اولیچ و فان درفارت به دیدار شاگردان کریستین زیگه خواهد رفت.

در آستانه آغاز هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های آلمان تیم فوتبال هامبورگ با 32 امتیاز جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده است و مونشن گلادباخ نیز با 25 امتیاز قعرنشین جدول رده بندی است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
هامبورگ 1 0 بازی رو برد

فکر کنم پاس گل رو هم مهدوی کیا داده
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
گزارش گاردین در مورد بازیکن ایرانی تیم فوتبال بولتون /
تیموریان گنجی که آلاردایس آن را از زیرخاک بیرون آورد /
آندرانیک: فوتبال انگلستان با سبک فوتبال من همخوانی دارد سایت اینترنتی گاردین در گزارشی پیرامون بازیکن ایرانی تیم فوتبال بولتون انگلیس نوشت: آندرانیک تیموریان پس از گل هایی که در بازی با ویگان به ثمر رساند در حال حاضر انگلستان را خانه خود می داند.
به گزارش خبرگزاری مهر، سایت اینترنتی گاردین گزارش داد: آندرانیک تیموریان در یک غروب دل انگیز در نورنبرگ چشم آلاردایس را گرفت. ایرانی ها در آن دیدار با نتیجه 3 بر یک مقابل مکزیک شکست خوردند که این یعنی خروج زودهنگام از رقابت های جام جهانی اما یک بازیکن به نام آندو در میان بازیکنان ایران درهای جدیدی از زندگی را بر روی خود باز کرد.

بولتون واندرز با مبلغ 255 هزار پوند این بازیکن را از ابومسلم مشهد به خدمت گرفت . این سرآغاز عملیات آلاردایس برای از زیرخاک درآوردن این گنج به حساب می آمد. تیموریان به زمان نیاز داشت تا با شرایط جدید خو بگیرد . این بازیکن 24 ساله در حالی پا به انگلستان گذاشت که توانایی او در امر صحبت کردن انگلیسی بسیار در حد پایینی بود اما امروز به همراه بولتون در ورزشگاه آرسنال ، برای کسب سهمیه چهارم لیگ برتر و حضور در رقابت های لیگ قهرمانان ارپای فصل آینده به میدان می رود.
تیموریان که هم تیمی هایش او را آندو صدا می زنند در بازی با ویگان اتلتیک نخستین گل های لیگ برتری خود را به ثمر رساند . این موضوع محبوبیت او را در ایران افزایش داده و ساعت به ساعت از سوی تلویزیون ملی ایران عملکردش به معرض نمایش درمی آید.

تیموریان می گوید: از اینکه تنها بازیکن ایرانی هستم که در رقابت های لیگ برتر انگلستان به میدان می روم احساس غرور می کنم. امیدوارم بازیکن خوبی برای فوتبال انگلستان و بویژه تیم بولتون باشم. عکس من در روزنامه های ایران به چاپ می رسد و گل هایم بارها و بارها به نمایش درمی آیند. مردم کمی در ایران هستند که تیم فوتبال بولتون را می شناسند اما امیدوارم در بازگشتم به تهران مردمی را ببینم که پیراهن بولتون را به تن کرده اند.

در ادامه این گزارش آمده است : تیموریان که در پست هافبک راست بازی می کند از سوی آلاردایس به عنوان "بازیکنی با توان بی نهایت" قلمداد می شود. مربی بدنساز ورزشگاه ریباک در نخستین روز حضور تیموریان در بولتون از این بازیکن 4 آزمون استقامتی متفاوت به عمل آورد . او پس از انجام اولین تمرین تیموریان را متوقف کرد و گفت باید به تنهایی بدود. تیموریان در حالی که گیج شده بود از مترجمش که یک مالک پیتزافروشی در برنلی است خواست در این خصوص توضیح بدهد و او گفت این سرعتی است که همیشه مد نظر مربی بدنساز بولتون بوده است.

تیموریان می افزاید: فرهنگ انگلستان چندان برای من فرهنگ متفاوتی نیست چراکه من هر آنچه در ایران انجام می دادم را در اینجا انجام می دهم. تنها مساله موجود، زبان است که در پنج ، شش ماه اول آزارم داد. اما در حال حاضر خیلی از اصطلاحات فوتبالی را یاد گرفته ام. مهم ترین مساله این است که صحبت های آلاردایس را متوجه می شوم. پس از آن یادگیری کلمات دیگر را در دستور کار دارم. گاهی اوقات مردم اینجا خیلی تند صحبت می کنند . آنها لهجه غلیظی دارند و من چندان نمی توانم متوجه شوم چه می گویند.
تیموریان می گوید: تعداد زیادی دوست ایرانی در منطقه شمال غرب انگلستان دارد که به او کمک می کنند. تیموریان تاکید می کند علاقه ای ندارد وارد مسائل سیاسی بشود. او گفت : من به انگلستان آمده ام تا فوتبال بازی کنم و نمی خواهم راجع به سیاست حرفی بزنم. اما آنچه می توانم بگویم این است که ایرانی ها مردم خوبی هستند. شما باید با آنها ارتباط داشته باشید ، با آنها صحبت کنید و سپس متوجه خواهید شد که آنها از چه نوع مردمی هستند.

او امیدوار است باشگاه های دیگر هم همچون بولتون به فکر جذب بازیکنان ایرانی بیفتند. تیموریان گفت: فکر می کنم بازیکنانی در ایران هستند که بتوانند به اینجا بیایند و توانایی های خود را به نمایش بگذارند. اما شاید تورنمنتی مثل جام جهانی لازم باشد تا آنها خودشان را عرضه کنند. من واقعا از اینکه در بولتون هستم خوشحالم. بولتون مثل خانواده من است و واقعا از تمام بازیکنان و مربیان تیم متشکرم که در این راه به من کمک می کنند. آنها بهترین کارها را انجام داده اند تا در اینجا به من خوش بگذرد.

تیموریان افزود: پس از رقابت های جام جهانی پیشنهاد های بسیاری از تیم های عربی و آلمانی به دستم رسید اما من می خواستم در انگلستان بازی کنم چراکه فوتبالی که در اینجا انجام می شود را در هیچ کجای دنیا نمی توانید ببینید. بازی تمام تیم های مطرح انگلیسی همچون منچستریونایتد، آرسنال، چلسی و لیورپول از طریق شبکه های ایران پخش می شود و من عاشق سبک فوتبال انگلیسی ها هستم. شبکه های تلویزیونی ایران لیگ برتر انگلستان را بیش از هر لیگ دیگری به نمایش می گذارند و من متوجه شدم سبک بازی ام به فوتبال انگلستان می خورد. می خواهم فوتبالم پیشرفت کند و فکر می کنم بهترین جا را برای انجام این کار انتخاب کرده ام.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
جواد نکونام تمرینات انفرادی را آغاز کرد
جواد نکونام بازیکن تیم فوتبال اوساسونا که دوران بهبودی از ناحیه زانوی آسیب دیده خود را پشت سر می گذارد، تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر ، جواد نکونام که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو، بازی های اخیر تیم فوتبال اوساسونا از جمله دیدار رفت و برگشت مقابل لورکوزن در چارچوب رقابت های جام یوفا را از دست داده بود، به طور انفرادی تمرینات خود را آغاز کرده است.

برپایه این گزارش، طبق نظر پزشک تیم فوتبال اوساسونا ، نکونام تا دو هفته دیگر می تواند این تیم را در عرصه رقابت های باشگاهی اسپانیا و اروپایی همراهی کند.
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
تيموريان : حالا اعتماد به نفس بيشترى دارم

025143.jpg


هافبك ايرانى تيم بولتون در آستانه ديدار با آرسنال گفت: اين بازى ۶ امتياز دارد و شكست آرسنال ما را به حضور در ليگ قهرمانان اروپا اميدوارتر خواهد كرد.آندرانيك تيموريان اظهار داشت: در حال حاضر با اختلاف ۲ امتياز نسبت به آرسنال، در رده پنجم قرار داريم و پيروزى در اين بازى، بولتون را به رده چهارم مى رساند. حضور در ليگ قهرمانان اروپا، مهمترين هدف ما است و به همين دليل بايد آرسنال را شكست دهيم.وى افزود: آرسنال در چند بازى اخير نتايج خوبى نگرفته و از طرفى بولتون شرايط خوبى دارد. ما براى شكست آرسنال شانس داريم اما در ورزشگاه امارات روز آسانى نخواهيم داشت.تيموريان تاكيد كرد: خوشبختانه پس از ۲ گلى كه هفته گذشته به ثمر رساندم، شرايط بسيار خوبى دارم و حالا اعتماد به نفسم بيشتر شده است. اگر مقابل آرسنال بازى كنم، نمايش خوبى خواهم داشت.وى تصريح كرد: ليگ برتر انگلستان سخت و نفس گير است اما من از اين فوتبال لذت مى برم و به راحتى كارم را انجام مى دهم. از حضور در اين ليگ و رويارويى با بازيكنان بزرگ هراسى ندارم و در آينده روزهاى بهترى را تجربه خواهم كرد.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
ایشالله که همیشه موفق باشه.

باز امسال آندو بهتر از بقیه بود. بقیه بازیکنا که تک تک به حاشیه رفتند.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
نیمکت نشینی ام در لیوورنو مشکل بزرگی نیست / تیم های آسیایی از فوتبال ایران هراس دارند

رحمان رضایی گفت: نیمکت نشینی ام در تیم لیوورنو مشکل بزرگی نیست و با حضور پرقدرت در تمرینات تیم جایگاه ثابتم را در ترکیب اصلی بدست می آورم.
مدافع ایرانی تیم فوتبال لیوورنو در گفتگو با خبرنگار مهرضمن بیان مطلب فوق افزود: پس از برکناری آریگونی، اُرسی سرمربی جدید تیم، تغییراتی را در ارنج گذشته بوجود آورد و مقابل کاتانیا هم نتیجه خوبی بدست آورد. به همین دلیل در بازی با پارما با همان آرایش قبلی تیم را به میدان فرستاد.

وی ادامه داد: در این شرایط نیمکت نشینی ام در تیم لیوورنو مشکل بزرگی برایم محسوب نمی شود و مطمئنا با حضور پرقدرت در تمرینات تیم رضایت سرمربی جدید را جلب می کنم و درکمتر از 2 هفته جایگاه ثابتم را در ترکیب اصلی تیم پس خواهم گرفت. درحال حاضر دربهترین شرایط بدنی قراردارم و این مساله به من کمک می کند تا زودتر به ترکیب ثابت تیم برگردم.

رضایی درمورد نظر اُرسی درباره عملکردش تاکید کرد: سرمربی جدید تیم نظر مساعدی نسبت به من دارد و چون قبلا در تیمهایی مانند لاتزیو و اینتر فعالیت کرده است، به خوبی از وضعیت گذشته ام اطلاع دارد. او همچنین به من گفته که من بازیکن با ثباتی بوده ام و اگر بتوانم در تمرینات نظرش را جلب کنم در بازی های آینده ازمن استفاده می کند.

وی در مورد بازی عصر فردای لیوورنو برابر رجینا اضافه کرد: بازی سختی برابرآنها پیش رو داریم زیرا این تیم در وضعیت مطلوبی قرار ندارد. به همین دلیل نمی خواهد هیچ امتیازی را در زمین ما از دست دهد ولی ما هم تنها به پیروزی در این دیدار فکر می کنیم.

مدافع ملی پوش تیم فوتبال لیوورنو با اشاره به این مساله که نمی خواهد در مورد خداحافظی اش از تیم ملی صحبت کند و تا قبل از آغاز تصمیم نهایی اش را اعلام می کند، در مورد بازی های تدارکاتی تیم ملی تصریح کرد: تیم ایران باید قبل ازحضور در این رقابت ها با تیم های مطرح دیدار تدارکاتی انجام دهد تا بازیکنان و کادرفنی پیش ازاین رقابت ها محک مناسبی خورده و ملی با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کند.

وی اضافه کرد: تیم ملی برای حضور در چنین تورنمنت بزرگی باید در آمادگی کامل باشد، این مساله اهمیت زیادی دارد زیرا اگر تیم ایران با آمادگی و قدرت بالا در مسابقات شرکت کند می تواند مقابل حریفان مطرح این قاره نتایج دلخواه را بدست آورد.

رضایی در پایان در مورد عنوانی که ایران می تواند در این رقابت ها کسب کند گفت: از امروز نمی توان در این مورد صحبت کرد ولی با احترامی که برای تیم های آسیایی قائلم باید بگویم آنها از فوتبال ایران هراس دارند. آنها ما را تیم برتر آسیا می دانند و مطمئنا در صورتی که تیم ایران با آمادگی کامل در این رقابت ها به میدان برود، کسب نتایج دلخواه فوتبال دوستان ایرانی دور از دسترس نیست.
____
نکونام هم خیلی خوب بازی کرده حیف که مصدوم میشه
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
شکست بولتون مقابل آرسنال / تیموریان 35 دقیقه برای تیمش به میدان رفت
هفته سی و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های انگلیس عصر امروز با پیروزی تیم های آرسنال، توقف لیورپول و شکست بولتون آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، درمهم ترین دیدار امروزتیم آرسنال در ورزشگاه امارات با نتیجه 2 بریک میهمان خود بولتون را مغلوب کرد تا فاصله اش را با این تیم به عدد 5 برساند.

در این دیدار پربرخورد آنلکا دردقیقه 10 گل برتری بولتون را به ثمر رساند اما گل های روسیسکی در دقیقه 32 و فابرگاس در دقیقه 47 برتری تیم آرسنال را رقم زد. دراین مسابقه تیموریان از دقیقه 55 به جای ریکاردو گاردنر وارد زمین مسابقه شد.

همچنین استایلس داوراین بازی دردقیقه 82 دومین کارت زرد را به ایوان کمپو ازتیم بولتون نشان داد و او را از زمین اخراج کرد.

تیم های منچسترسیتی و لیورپول که دیگردیدارمهم هفته سی وچهارم رقابت ها را برگزارکردند درپایان نود دقیقه وقت قانونی مسابقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
/هفته بیست و هشتم رقابت های بوندس لیگا/
پاس گل هاشمیان مانع شکست هانوفر نشد / اشتوتگارت به رده دوم صعود کرد
دومین روز از هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های آلمان( بوندس لیگا) امروز با پیروزی تیم های شالکه و شکست خانگی هانوفر آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال هانوفرعصر امروز در ورزشگاه گوتلیب دایملر و در حضور 53 هزارتماشاگر با نتیجه 2 بریک مغلوب میزبان خود اشتوتگارت شد.

در این مسابقه هیلبرت دردقیقه 2 ، گل برتری اشتوتگارات را به ثمررساند اما چرندلو دردقیقه 60 روی پاس زیبای وحید هاشیمان گل تساوی را وارد دروازه میزبان کرد. البته این گل تنها 14 دقیقه دوام داشت و و زورا در دقیقه 74 گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند.

هاشمیان در این دیدارپس از 4 مسابقه از ابتدای بازی برای تیمش به میدان رفت ولی حضور نود این مهاجم ایرانی مانع از شکست هانوفر نشد. ضمن اینکه مارک سیمان داورمسابقه در دقیقه 48 بوکا بازیکن تیم اشتوتگارت را از زمین اخراج کرد.

با این پیروزی اشتوتگارت 55 امتیازی شد و با یک بازی بیشترنسبت به تیم وردربرمن 54 امتیازی، موقتا به جایگاه دوم جدول صعود کرد اما هانوفربا 35 امتیاز و به خاطرتفاضل گل کمترنسبت به تیم های هامبورگ و وولفسبورگ با یک پله نزول به رده یازدهم جدول سقوط کرد.

دردیگرمسابقه مهم عصر امروزشالکه موفق شد با 3 گل کورانی دردقیقه 10، آساموآ دردقیقه 34 و لینکولن دردقیقه 71 مقابل میزبان خود ماینتز به برتری دست یابد تا با 59 امتیازهمچنان صدرنشین فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های آلمان بوندس لیگا باشد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
بالا