برگزیده های پرشین تولز

اخبار مربوط به لژیونرها

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
نکونام مقابل گلاسکو رنجرز به میدان می رود
تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا فردا در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام یوفا میزبان گلاسکو رنجرز اسکاتلند است.
به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال اوساسونا در بازی رفت که در گلاسکو برگزار شد تا دقیقه 90 از میزبان پیش بود اما در نهایت با گلی که در واپسین لحظات بازی دریافت کرد با نتیجه تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد.

این تیم فردا در دیدار برگشت این رقابت ها میزبان رنجرز است .سایت اوساسونا پیش از این دیدار، اسامی بازیکنان هر دو تیم را منتشر کرده که در این میان نام جواد نکونام ملی پوش ایرانی تیم اوساسونا نیز به چشم می خورد.

اسامی بازیکنان دو تیم به شرح زیر است:
اوساسونا: ریکاردو، ازکوئدرو، کوئلار، میگوئل فلانو، مونرئال، مونوز، نکونام، رائول گارسیا، دیوید لوپز، خوانلو، وبو

رنجرز: کلوس، هاتون، ویر، اهیوگو، توماسون، مورای، آدام، حمدانی، فرگوسن، بورکه، بوید.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
/ رقابت های جام یوفا /
اوساسونا با هنرنمایی نکونام به یک چهارم نهایی صعود کرد

تیم فوتبال اوساسونا شب گذشته در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام یوفا با پیروزی مقابل گلاسکو رنجرز به دور بعدی این رقابت ها صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال اوساسونا که در بازی رفت با نتیجه یک بر یک مقابل رنجرز متوقف شده بود، در دیدار شب گذشته در السادر پامپلونا با یک گل میهمان خود را شکست داد تا با برتری مجموع دو بر یک راهی دور یک چهارم نهایی این رقابت ها شود. تک گل اوساسونا در این دیدار را وبو در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

جواد نکونام در این دیدار به طور کامل برای تیم اوساسونا به میدان رفت و بازی بسیار خوبی را برای این تیم در میانه میدان به نمایش گذاشت.

در سایر دیدارها این نتایج حاصل شد:
بایرلورکوزن 3 - لانس صفر( درمجموع 4 بر 2 به سود لورکوزن)
وردربرمن 2 - سلتاویگو صفر( در مجموع 3 بر صفر به سود برمن)
تاتنهام 3 - براگا 2( در مجموع 6 بر 4 به سود تاتنهام)

سایر دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی امشب پیگیری می شود.
 

Times Master

Registered User
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2006
نوشته‌ها
219
لایک‌ها
1
سن
36
كارل هاينزرومنيگه"مدير باشگاه بايرن مونيخ آلمان امروز/ جمعه/ تصديق كرد قرارداد "علي كريمي" مهاجم ايراني اين تيم ، در پايان رقابتهاي فصل جاري تمديد نخواهد شد.

به‌گزارش سايت گل، رومنيگه در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه در مورد سه بازيكن جديد بايرن به نام خوزه ارنستو سوسا، يان شلادراف و هميت التيناپ اظهارداشت: هر سه بازيكن به خوبي با تيم هماهنگ خواهند شد.مابه‌دليل اينكه تعدادي بازيكن را از دست خواهيم داد، اين افراد را به عضويت گرفته‌ايم.

وي تصريح كرد: مهمت شول درآستانه بازنشستگي است، حسن صالح حميدزيچ به يوونتوس مي‌رود و قصد تمديد قرارداد علي كريمي را هم نداريم. در اين شرايط مجبور بوديم كاري بكنيم.

اين خبر رسما تاييد مي‌كند كه كريمي، عضو تيم ملي فوتبال ايران، بعد از دو فصل حضور در بايرن مونيخ، اين تيم را ترك خواهد كرد.

كريمي ‪۲۸‬ساله در ژوئيه سال ‪ /۲۰۰۵‬تيرماه ‪ /۱۳۸۴‬به بايرن ملحق شد و يك فصل موفقيت آميز را پشت سرگذاشت امابعد از بازگشت از رقابتهاي جام جهاني ‪ ،۲۰۰۶‬نتوانست فرصت بازي در مسابقات را بيابد.

بهترين بازيكن فوتبال آسيا در سال ‪ ۲۰۰۴‬پيشنهاداتي از باشگاه ردبول سالزبورگ اتريش و تيم سابقش، الاهلي امارات، دارد.
 

Times Master

Registered User
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2006
نوشته‌ها
219
لایک‌ها
1
سن
36
نشريه ورزشي كيكر نوشت: باشگاه "فا.اف.ال. ولفسبورگ" براي به خدمت گرفتن مهدي مهدوي كيا ملي پوش ايراني باشگاه "هامبورگ اس.فا." تلاش مي‌كند. اين نشريه آلماني روز پنجشنبه افزود: قرارداد مهدوي كيا با باشگاه هامبورگ در تابستان سال جاري پايان خواهد يافت. كيكر به نقل از "كلوس آوگن تالر" مربي باشگاه بوندسليگا ولفسبورگ نوشت:
از آنجا كه مهدوي كيا قادر است در طرف راست در جلو و عقب بازي كند يك بازيكن جالب است.

آوگن هالتر افزود: مهدوي كيا با توانايي‌هاي فني و سرعت خود مي‌تواند خواسته‌هاي از يك مدافع مدرن را محقق كند. اكثر حملات در ميدان از اين جايگاه انجام مي‌شوند.

مهدي مهدوي كيا كه در حال حاضر كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران است از ژانويه تا ژوئن سال ‪ ۱۹۹۹‬ميلادي عضو باشگاه "فا.اف.ال بوخوم " بود وسپس به باشگاه هامبورگ منتقل شد.

مهدوي كيا در ‪ ۱۲‬ديدار بوخوم ‪ ۳‬گل ودر بيش از ‪ ۲۰۰‬ديدار هامبورگ ‪ ۲۴‬گل به ثمر رسانده است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در آستانه نوروز
مهدوي کيا و هاشميان به ديدار هم مي روند


هفته بيست و ششم ليگ دسته اول باشگاه هاي آلمان فردا شنبه 26 اسفند دو تيم هانوفر و هامبورگ در ورزشگاه اختصاصي هانوفر به مصاف هم خواهند رفت.


به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، ياران مهدوي کيا که در نيم فصل دوم بوندس ليگا با تغيير کادر فني توانستند در از بحران خارج شوند در آخرين بازي سال 1385 ميهمان ياران هاشميان خواهند بود.



هانوفر نيز که به همراه هاشميان تونسته نتايج نسبتا قابل قبولي را تا اينجاي فصل به دست بياورد در اين ديدار حساس به دنبال کسب پيروزي خانگي و 3 اميتاز اين بازي است.



ياران هاشميان هم اکنون با 34 امتياز در رده هفتم جدول رده بندي قرار دارند و در آن سوي ميدان ياران مهدوي کيا با 28 امتياز در جايگاه دوازدهم قرار دارند. از طرفي تقابل دو ملي پوش نامدار ايراني در آستانه سال نو در نوع خود جالب است.



در ديگر بازي اين هفته بايرن مونيخ در شهر فرانکفورت ميهمان آينتراخت فرانکفورت خواهد رفت. اين بازي در حالي برگزار مي شود که احتمال حضور کريمي در بين بازيکنان بايرن بسيار ضعيف به نظر مي رسد.



بايرن هم اکنون با 44 امتياز در رده چهارم جدول قرار گرفته است. اين تيم در ادامه مسابقات بوندس ليگا روز جمعه 10 فروردين ميزبان شالکه صدرنشين اين رقابت ها خواهد بود.



در ديگر بازي هاي هفته بيست و هفتم هامبورگ ميزبان ولفسبورگ خواهد. با توجه به ابراز علاقه سرمربي ولفسبورگ به جذب مهدوي کيا اين بازي مي تواند جذابيت خاصي داشته باشد.


ياران هاشميان نيز در اين هفته ميهمان بوخوم خواهند بود. تقابل هاشميان با تيم سابق خود در هفته بيست و هفتم هم يکي از عوامل جذابيت اين بازي خواهد بود.





تيموريان:دوست دارم در اولدترافورد گلزني كنم

خبرگزاري فوتبال ايران – تيم بولتون روز شنبه (امروز) در يك بازي سخت و حساس در چارچوب رقابت‌هاي ليگ‌برتر انگليس مقابل منچستريونايتد قرار خواهد گرفت.
آندرانيك تيموريان اين شانس را دارد كه در ورزشگاه اولدترافورد مقابل صدرنشين ليگ‌برتر به ميدان برود.
تيموريان در گفت‌وگو با خبرگزاري فوتبال ايران درخصوص اين ديدار گفت: بولتون در اين چند سال، هميشه مقابل منچستر بازي‌هاي خوبي به نمايش گذاشته و همه انتظار دارند كه بازهم قدرتمندانه ظاهر شويم. به طور حتم بازي سختي در پيش خواهيم داشت چون منچستر در حال حاضر قوي‌ترين تيم ليگ برتر است ولي ما هم حريف دست‌وپا بسته‌اي نيستيم و براي گرفتن امتياز، تلاش خواهيم كرد.
وي در ادامه اظهار داشت: خيلي دوست دارم در اولدترافورد فرصت بازي پيدا كنم و اين يك انتظار بزرگ براي من محسوب مي‌شود. گلزني در اين بازي، شيرين‌ترين اتفاق ممكن براي من است و اميدوارم به اين افتخار دست پيدا كرده و دروازه منچستر را باز كنم.
آندو درخصوص نتايج ضعيف بولتون در بازي‌هاي اخير گفت: هرچند دو شكست پياپي داشته‌ايم ولي جايگاه بولتون در رده پنجم حفظ شده است. اميدوارم با گرفتن يك نتيجه خوب مقابل منچستريونايتد، دوباره به شرايط ايده‌آل نزديك شويم.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
روش AFC تغيير مي کند؛
انتخاب بهترين بازيكن از ميان لژيونرها


خبرگزاري فوتبال ايران – كنفدراسيون فوتبال آسيا خبر داد كه شيوه انتخاب بهترين بازيكن سال فوتبال آسيا در سال 2007 تغيير خواهد كرد.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ طي دو سال اخير، انتخاب حمد المنتشري از عربستان و خلفان ابراهيم از قطر در شرايطي كه لژيونرهاي آسيايي حاضر در ليگ‌هاي اروپايي، بهترين شرايط را داشتند، انتقادات زيادي به همراه داشت. با توجه به اين موضوع، AFC اعلام كرد كه نحوه انتخاب بهترين بازيكن سال آسيا را در سال 2007 تغيير خواهد داد.
كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام كرده كه در انتخاب بهترين بازيكن سال توانايي بازيكنان، موقعيت‌ فوتباليست‌ها در ليگ‌هاي اروپايي، حضور آنها در ليگ قهرمانان اروپا و حضور موفقيت‌آميز در جام ملت‌هاي آسيا را در نظر خواهد گرفت.
طي دو سال گذشته نحوه انتخاب بازيكن سال به اين روش بود كه AFC فقط كساني كه مي‌توانستند در اين مراسم شركت كنند را بين كانديداها قرار مي‌داد و اكثر فوتباليست‌هاي سرشناس آسيايي به دليل حضور در تيم‌هاي اروپايي نمي‌توانستند به اين مراسم بيايند اما در روش جديد که مطابق با روش يوفا و همچنين ساير کنفدراسيون ها خواهد بود لژيونرهاي مطرح ايران، ژاپن ، کره جنوبي و البته استراليا بيشترين شانس را خواهند داشت.
 

Times Master

Registered User
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2006
نوشته‌ها
219
لایک‌ها
1
سن
36
مهدى مهدوى كيا با بيان اين مطلب كه در حال حاضر فقط به هامبورگ فكر مى كنم، خبر مذاكره با چند تيم آلمانى را

تكذيب كرد و تأكيد كرد كه تنها سرمربى باشگاه وولفسبورگ به جذب او ابراز تمايل نموده است.وى خاطرنشان كرد: ۸

سال در هامبورگ بازى كرده ام و دوست دارم كه در صورت فراهم شدن شرايط در اين تيم بمانم ولى ابتدا آنها بايد

پيشنهاد بدهند. هنوز صحبت خاصى در مورد تمديد قرارداد انجام نشده و بايد تا يك ماه ديگر صبر كنيم.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
منچستر یونایتد یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد / آندارنیک تیموریان 38 دقیقه در اولدترافورد بازی کرد

تیم فوتبال منچستر یونایتد در یک بازی برتر با نتیجه 4 بر یک بولتون را شکست داد و ضمن تثبیت جایگاه خود در صدر جدول یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر انگلیس نزدیک شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز در آغاز هفته سی ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های انگلیس تیم منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان بولتون بود.

شاگردان سرآلکس فرگوسن در حالی که از حمایت بیش از 67 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد بهره می برند با ارائه یک بازی هدفمند در همان نیمه نخست برتری خود را بر حریف دیکته کرده و با 3 گل از مهمان خود پیش افتادند.

ابتدا پاری جی سونگ کره ای در دقیقه 14 منچستر را پیش انداخت و وین رونی 3 دقیقه بعد اختلاف را به 2 گل رساند. سونگ کره ای بازهم در نقش یک گلزن ظاهر شد و در دقیقه 25 برای بار سوم دروازه بولتون را گشود. نیمه نخست با برتری 3 بر صفر منچستریونایتد به پایان رسید تا شاگردان سام آلردایس در چهل و پنج دقیقه دوم با میل تهاجمی بیشتر به دنبال تغییر نتیجه باشند. در ادامه حملات احساسی سفیدپوشان بولتون راهی به دروازه شیاطین سرخ نیافت و این تیم میزبان بود که برای چهارمین بار به گل رسید. در دقیقه 74 وین رونی به زیبایی دروازه یاسکلانین را گشود و جشنواره گل منچستریها را کامل کرد. تک گل دقیقه 86 گری اسپید نیز خدشه ای به پیروزی پرگل منچستر یونایتد وارد نیاورد و این تیم در نهایت با کسب برتری 4 بریک مقابل بولتون هفته سی ام را پشت سر گذاشت.

با این پیروزی جمع امتیازات منچستریونایتد به عدد 75 رسید و این تیم با اختلافی 9 امتیازی نسبت به چلسی ( که تا دقایق دیگر در هفته سی ام لیگ برتر به مصاف شفیلد یونایتد می رود)جایگاه خود در صدر جدول را استحکام بخشید.

در این بازی سام آلردایس از وجود آندرانیک تیموریان در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکرد اما در دقیقه 52 زمانی که تیم بولتون با 3 گل از منچسترعقب بود این بازیکن ایرانی را به جای کوین دیویس وارد زمین کرد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
لیوورنو مقابل اودینزه شکستی سنگین را تجربه کرد/ رضایی کارت زرد گرفت

هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا با شکست سنگین لیوورنو برابر اودینزه پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال لیوورنو در هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا مقابل میزبان خود تیم اودینزه شکست سنگین 4 بر صفر را پذیرا شد.

در این دیدار آنتونیو ناتال در دقایق 35 و 69، جیان آساموآ در دقیقه 37 و بارتو در دقیقه 83 برای تیم فوتبال اودینزه گلزنی کردند تا این تیم 3 امتیاز با ارزش دیدار خانگی را بدست آورد.

رحمان رضایی در این مسابقه 90 دقیقه در ترکیب اصلی لیوورنو حضور داشت و در دقیقه 83 و پس از انجام خطای پنالتی روی بازیکن حریف از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. ضمن اینکه سایت باشگاه لیوورنو رضایی را به عنوان زننده گل دوم تیم اودینزه معرفی کرده است (گل به خودی) اما سایر سایت های ورزشی از آساموآ به عنوان زننده این گل نامبرده اند.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین

مهدوي‌كيا:از هيچ تيمي پيشنهاد ندارم


FootballIran_200731692632622.jpg


خبرگزاري فوتبال ايران – مهدي مهدوي‌كيا با بيان اين مطلب كه در حال حاضر فقط به هامبورگ فكر مي‌كنم، خبر مذاكره‌ با چند تيم آلماني را تكذيب كرد و تاکيد کرد که تنها سرمربي باشگاه ولفسبورگ به جذب او ابراز تمايل نموده است.
وي در گفت‌وگو با خبرگزاري فوتبال ايران، با اشاره به اين موضع اظهار داشت: برخلاف شايعاتي كه مطرح مي‌شود، با هيچ تيمي مذاكره نكرده‌ام و فعلاً تمركزم روي هامبورگ است. تا امروز هم تصميمي در خصوص ماندن و يا جدايي از اين تيم نگرفته‌ام و همه چيز در پايان فصل مشخص خواهد شد.
مهدوي‌كيا افزود: در اين بين فقط سرمربي ولفسبورگ از بازي من تمجيد كرده ولي از اين تيم هم پيشنهادي نداشته‌ام. تا آخر فصل با هامبورگ قرارداد دارم و به تيم ديگري فكر نخواهم كرد، اميدواريم در پايان بوندس‌ليگا صاحب جايگاه مناسبي در جدول رده‌بندي شويم.
وي خاطرنشان كرد: 8 سال در هامبورگ بازي كرده‌ام و دوست دارم كه در صورت فراهم شدن شرايط در اين تيم بمانم ولي ابتدا آنها بايد پيشنهاد بدهند. هنوز صحبت خاصي در مورد تمديد قرارداد انجام نشده و بايد تا يك ماه ديگر صبر كنيم.
مهدوي‌كيا در خصوص ديدار هامبورگ و هانوفر گفت: اين بازي از جهتي داربي شمال آلمان محسوب مي‌شود و به طور حتم بازي سختي در پيش داريم. طي يك دو سال اخير در زمين هانوفر نتايج خوبي نگرفته‌ايم ولي اين بار بايد سه امتياز را بگيريم تا شرايط هامبورگ در جدول رده‌بندي تهيه شود.
وي در مورد رويارويي با وحيد هاشميان افزود: تقابل دو بازيكن ايراني در بوندس‌ليگا جذابيت‌هاي خاصي دارد و اميدوارم من و هاشميان بازي قابل قبولي را به نمايش بگذاريم.
مهدوي‌كيا در پايان گفت: براي بازي ايران مقابل قطر به تهران مي‌آيم تا تيم ملي را در اين ديدار همراهي كنم.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
فریدون زندی پس از 8 ماه با تیم ملی تمرین کرد / قلعه نویی به بازیکنان سه روز استراحت داد
فریدون زندی هافبک ایرانی تیم آپولون قبرس صبح امروز با حضور در کمپ تیم های ملی پس از 8 ماه دوری با تیم ملی تمرین کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، دراین تمرین که از ساعت 10 صبح امروز و به مدت 90 دقیقه درکمپ تیمهای ملی برگزارشد، زندی پس از رقابت های جام جهانی برای اولین بار در تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان شرکت کرد.

البته این بازیکن که شب گذشته وارد تهران شده بود به علت خستگی سفر با هماهنگی کادرفنی از شرکت درتمرینات گروهی معاف شد و تنها به دویدن به دور زمین پرداخت.

زندی پس ازرضا عنایتی مهاجم تیم الامارات دومین لژیونرایرانی شاغل درباشگاه های خارجی است که در دورجدید تمرینات تیم ملی شرکت کرده است. همچنین وحید هاشمیان وجواد نکونام هم وارد تهران شده اند ولی با اجازه کادرفنی در این تمرین شرکت نکردند.

درپایان تمرین امروزکادرفنی تیم ملی به بازیکنان ملی پوش سه روز استراحت داد وپس ازآن 22 بازیکن منتخب باید درساعت 10صبح روز دوم فرودین ماه سال آینده با حضور درهتل المپیک خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان روزچهارم فروردین ماه سال آینده دردیداری دوستانه دردوحه به مصاف تیم ملی فوتبال قطرمی ‌رود . به همین جهت کاروان تیم فوتبال کشورمان روز سوم فروردین ماه به قطر سفرخواهد کرد و یک روز پس ازانجام این دیداربه تهران بازخواهد گشت .
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
خطیبی به دنبال اثبات و انتقام
با رویارویی تیم های الشارجه و الامارات هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات امروز وارد هفته چهاردهم می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی در ابتدای حضور در لیگ امارات به تیم الشارجه پیوست و عملکردی نسبتا قابل قبول داشت با این حال به دلیل درگیری با مربی این تیم از جمع سبزپوشان شارجه اخراج شد تا شانس خود را در تیم الامارات بیازماید.

امروز او مهاجم گلزن تیم الامارات و باید رودرروی تیمی بایستد که با بی مهری از آن اخراج شده بود. تقابل خطیبی با تیم سابقش که هنوز مسعود شجاعی را در اختیار دارد بی شک دیداری جذاب و تماشایی خواهد بود و می تواند فرصتی برای خطیبی باشد تا توانایی های خود را به وبر مربی تیم الشارجه ثابت کند
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
علاقه مسئولين ولفسبورگ به ستاره ايراني

اوگن تالر: تيم هاي زيادي خواهان مهدوي كيا هستند

خبرگزاري فارس:سرمربي تيم فوتبال ولفسبورگ ضمن ابراز تمايل به جذب بازيكن ايراني تاكيد كرد: تيم هاي زيادي در آلمان خواهان جذب مهدوي كيا هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت اسكاي اسپرتس، با توجه به شايعه جدايي مهدي مهدوي كيا از تيم فوتبال هامبورگ، چند تيم آلماني خواهان جذب هافبك ملي پوش ايراني هستند و تيم ولفسبورگ از مدعيان اصلي است.
در فصل تابستان قرارداد مهدوي كيا با هامبورگ به پايان مي رسد و به احتمال زياد براي فصل آينده توافقي بين بازيكن ايراني و سران باشگاه آلماني حاصل نخواهد شد.
در هفته هاي گذشته شايعاتي زيادي مبني بر انتقال كيا به تيم اينتراخت فرانكفورت منتشر شد چرا كه مسئولين اين تيم خواهان جذب ستاره ايراني هستند.
اوگن تالر درباره جذب هافبك تيم هامبورگ گفت: در جناح راست، مهدوي كيا بازيكن بسيار توانايي است و اميدوارم بتوانيم وي را به ولفسبورگ انتقال دهيم.
وي ادامه داد: مهدوي كيا سرعت خوبي دارد و در ضمن بازيكن تاكتيك پذيري است كه همواره در كارهاي دفاعي و هجومي به تيمش كمك مي كند.
بازيكن سابق تيم ملي آلمان تاكيد كرد: كيا بازيكن با هوشي است و بدون شك تيم هاي زيادي از جمله ولفسبورگ خواهان جذب وي هستند.
مهدوي كيا در فصل جاري با وجود شايعات فراوان مبني بر اختلافش با مديران هامبورگ، در بيشتر مسابقه ها براي تيمش بازي كرده و استيونس، سرمربي جديد هامبورگ علاقه زيادي به سبك بازي هافبك ايراني دارد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
براي حضور قدرتمندانه در جام ملت هاي آسيا

هاشميان: مسابقه با تيم هاي ملي امارات و قطر فايده اي براي ايران ندارد

خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال هانوفر درباره برگزاري ديدارهاي دوستانه ايران براي حضور قدرتمندانه درمسابقات جام ملت هاي 2007 آسيا گفت: ديدار با تيم هاي ملي امارات و قطر فايده اي براي براي فوتبال ايران ندارد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت گل،‌ وحيد هاشميان در گفت و گويي به مسايلي پيرامون تيم ملي ايران و موقعيت فعلي اش در مسابقات باشگاهي آلمان پرداخت و ناگفته هايي را در اين موارد بيان كرد.
وي درباره شرايطش در بوندس ليگا آلمان تصريح كرد: تا پايان هفته بيست و پنجم ،هانوفر در جايگاه هفتم جدول قرار دارد و با توجه به نزديكي امتياز تيم ها ما در موقعيت چندان مطمئني قرار نداريم و بايد ديدارهاي بعدي با اقتدار بيشتر به كارمان ادامه دهيم.
هاشميان افزود: بعد از جا به جايي در كادر مربيگري،براي قرار گرفتن در تركيب ثابت هانوفر تلاش مضاعفي را انجام دادم؛ اما در ديدار برابر شالكه سرمربي تيم مرا در تركيب قرار نداد.
مهاجم ملي پوش ايران درباره ادامه فعاليتش در هانوفر اظهار داشت: اكنون 30 سال سن دارم و به دليل علاقه زياد به فوتبال آلمان مي خواهم تا سن 34 سالگي در بوندس ليگا فعاليت كنم.
البته تا پايان سال 2008 با هانوفر قرارداد دارم و همان طوري كه گفتم بازي كردن در آلمان از اهداف اصلي من است.
هاشميان ادامه داد: بعد از پايان دوران بازيگري، دوست دارم در زمينه مربيگري فعاليت كرده و مانند يك مربي تمام حرفه اي به كارم در اين زمينه ادامه دهم.
مهاجم سابق تيم فوتبال بايرن مونيخ درباره حضور تيم ملي ايران در جام ملت هاي 2007 آسيا تاكيد كرد: جام ملت ها در قاره آسيا ارزش زيادي دارد و در سال هاي اخير ايران نتوانسته به خوبي از اعتبار فوتبالش در اين تورنمنت بزرگ دفاع كند.
وي افزود: در آستانه شروع مسابقات در وهله اول اميدوارم رئيس فدراسيون فوتبال ايران انتخاب شود زيرا هر فدراسيوني كه مدير نداشته باشد با مشكلات زيادي روبرو خواهد شد.
هاشميان به اهميت برگزاري ديدارهاي تداركاتي اشاره كرد و گفت: در آستانه شروع جام ملت هاي2007 آسيا ديدارهاي دوستانه براي كسب آمادگي مطلوب اهميت زيادي دارد؛اما با وجود احترام به تمامي تيم ها، بايد پذيرفت كه بازي كردن با تيم هاي ملي امارات و قطر هيچ فايده اي براي فوتبال ايران ندارد.
وي ادامه داد: علاوه بر اين، براي پيشرفت بايد مسابقات ليگ ايران نيز با نظم خاصي برگزار شوند چرا كه در آسيا داشتن ليگ منظم از كليدهاي اصلي براي رسيدن به موفقت است.
وحيد هاشميان از جمله بازيكنان كليدي تيم ملي ايران است كه نزديك به 8 سال در بوندس ليگا آلمان بازي مي كند . تا با انجام 138 مسابقه تا كنون 34 گل براي تيم هاي بوخوم، بايرن مونيخ و هانوفر به ثمر رسانده است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
/ مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات /
بازگشت توفانی سامره و صعود الشعب/ایمان مبعلی اخراج شد

علی سامره پس از هفته ها غیبت در ترکیب اصلی تیم فوتبال الشعب بازگشت خود را با زدن 4 گل به تیم الوصل جشن گرفت و تیمش را با صعود یک پله ای در جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات مجددا به قهرمانی امیدوار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات روز گذشته 4 بازی برگزار شد که با پیروزی تیم های الشعب و الجزیره و توقف تیم های العین و الوحده همراه شد.

الشعب در پرگل ترین بازی هفته با درخشش علی سامره و جواد کاظمیان در خانه با نتیجه 5 بر 2 از سد الوصل صدرنشین مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات گذشت. سامره 4 بار در دقایق (16، 18، 77و 82) و جواد کاظمیان در دقیقه 72 برای تیم الشعب گلزنی کردند و هر 2 گل الوصل را نیز فیصل سالم به ثمر رساند.

با این پیروزی الشعب جمع امتیازات خود را به عدد 25 رساند و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد، الوصل نیز با 30 امتیاز و تنها به حکم تفاضل گل بهتر نسبت به تیم الوحده کماکان صدرنشین مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات است.

این هفته الوحده می توانست با توجه به شکست سنگین الوصل به صدر جدول صعود کند اما نتوانست از پس تیم 9 نفره الشباب برآید و با نتیجه تساوی یک بریک متوقف شد. در این بازی الوحده با گل دقیقه 26 محمد باکایوکو از میزبان خود پیش افتاد و با گل دقیقه 48 سرور سالم بازی به نتیجه تساوی یک بریک انجامید. ایمان مبعلی در نیمه نخست این بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا میزبان برای جبران شکست تلاش بسیاری را متحل شود. پرنس تاگو دیگر بازیکن اخراجی تیم الشباب بود که در دقیقه 84 با کارت قرمز داور روبرو شد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
جواد نکونام یک ماه خانه نشین شد


جواد نکونام ملی پوش ایرانی تیم فوتبال اوساسونا به علت مصدومیت به مدت یک ماه نمی تواند در میادین فوتبال حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نکونام پس از اینکه در تمرین روز گذشته از ناحیه زانو احساس درد کرد از تمرین دست کشید و عکسبرداری از پای این بازیکن نشان داد که او تا یک ماه قادر نخواهد بود تیم خود را همراهی کند. با این حساب نکونام هر دو بازی رفت و برگشت مقابل لورکوزن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام یوفا را از دست داد.

اوساسونا همچنین فرانسیسکو پونال، پی یر وبو، لودویک دل پورتو و رومه رو را به علت مصدومیت دراختیار نخواهد داشت.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
از سوی نشریه اشپورت بیلد آلمان؛
مشاور مهدوی کیا و کریمی به اختلاس مالیاتی ‌در آلمان متهم ‌شد
"رضا فاضلی "مشاور ورزشی مهدی مهدوی کیا و علی کریمی بازیکنان ایرانی حاضر در بوندس لیگا و "یلدریرای باشتورک" بازیکن ترک تبار باشگاه هرتابرلین به اختلاس مالیاتی در آلمان متهم شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه مالیاتی ایران، نشریه اشپورت بیلد درگزارشی ضمن اعلام این خبرتصریح کرد : فاضلی متهم است که درسال 2000 میلادی برای تمدید قرارداد باشتورک 200 هزارمارک دریافت کرده اما باشگاه "فا.اف.ال بوخوم " این مبلغ را بطورغیرقانونی به فاضلی پرداخت کرده است.

باشتورک که از 1997 تا2001 میلادی عضو بوخوم بوده نیز 300هزارمارک دریافت کرده است. اشپورت بیلد با استناد به سخنان "برند بینیوسک " دادستان عالی بوخوم نوشت:" رضا فاضلی" محاکمه می ‌شود و اظهارنظرها در دادگاه وی تعیین ‌کننده و سرنوشت سازخواهند بود.

این نشریه افزود: این درحالیست که فاضلی از هرگونه موضع‌گیری درمورد این اتهامات خودداری می‌کند.

اشپورت بیلد نوشت: فاضلی باید هم اکنون 259هزار و 449یورو مالیات برای سال‌های 1999و2000 میلادی پرداخت کند و در صورتیکه در دادگاه به خاطر صورت حساب‌های صوری محکوم شود، جریمه دیگری به آن اضافه خواهد شد.

این نشریه افزود: با توجه به اینکه فاضلی مشاور 20 بازیکن در آلمان و خارج ازاین کشوراست، سوال این است که آیا احتمالا صورت حساب‌های صوری دیگری نیز برای دیگر بازیکنان بوندس لیگا ارایه کرده است؟

اشپورت بیلد با اشاره به اینکه این معاملات غیرقانونی از طریق یک شرکت صوری در دبی انجام شده ، نوشت: باشگاه بوخوم در دفتر حساب‌های خود برای مبالغ 200هزار و 300هزار مارک دریافتی فاضلی و باشتورک یک صورتحساب شرکت صوری در دبی را در سپتامبر 2000 میلادی ثبت کرده است.

اشپورت بیلد نوشت: این موضوع معاملات غیرقانونی در سطح بوندسلیگا را افشاء و برملا کرده و یک اختلاس مالیاتی روشن محسوب می‌شود.

این نشریه افزود: طبق حکم دادگاه اداری بوخوم، " کلاوس هیلپرت" مدیرسابق باشگاه بوخوم که بین 1998 و 2002 میلادی 10 مورد اختلاس مالیاتی انجام داده نیز باید 60 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کند.

اشپورت بیلد با استناد به سخنان "ورنر آلته گور" مدیر باشگاه بوخوم نوشت: طبیعی است که ما نسبت به روشن شدن این پرونده بسیارعلاقه ‌مند هستیم و تا جایی ‌که بتوانیم از کار دادستانی حمایت خواهیم کرد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
مهدوی کیا از سوی کیکر نمره 5/2 گرفت / نمره 4 برای هاشمیان
نشریه کیکر آلمان به واسطه درخشش مهدی مهدوی کیا در بازی هامبورگ - ولفسبورگ به این بازیکن نمره خوب 5/2 داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه کیکرآلمان همچون هفته های گذشته عملکرد بازیکنان را در دیدارهای هفته بیست وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای آلمان بوندس لیگا مورد ارزیابی قرار داد.

بر این اساس مهدوی کیا هافبک ایرانی تیم هامبورک به دلیل درخشش دربازی هامبورگ - ولفسبورگ نمره خوب 2/5 را به خود اختصاص داد و به همراه رافائل فان درفارت کاپیتان تیم فوتبال هامبورگ به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

این بازی شب گذشته در ورزشگاه خانگی هامبورگ برگزارشد که با تک گل مهد مهدوی کیا به سود میزبان خاتمه یافت.

وحید هاشمیان نیز به واسطه حضور 45 دقیقه ای دربازی بوخوم - هانوفر نمره متوسط 4 را از آن خود کرد. در این بازی که به برتری دوبرصفربوخوم انجامید کریستف دابروفسکی به عنوان بهترین بازیکن این دیدارانتخاب شد.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
کیکر پیش بینی کرد :
مهدوی کیا در ترکیب اصلی هامبورگ / نیمکت نشینی هاشمیان و کریمی
بر اساس پیش بینی نشریه کیکر آلمان مهدوی کیا تنها بازیکن ایرانی شاغل در بوندس لیگاست که این هفته در ترکیب اصلی تیم هامبورگ به مصاف اشتوتگارت می رود.
به گزارش خبرگزاری مهر، بر این اساس مهدی مهدوی کیا که در بازی اخیر یکی از بازیکنان اصلی تیم هامبورگ بوده است فردا در آغاز دیدارهای هفته بیست و هشتم بوندس لیگا یکی از 11 مرد هوپ استیونس در مصاف با اشتوتگارت خواهد بود.

نشریه کیکر پیش بینی می کند هامبورگ با ترکیب فرانک روست، بنیامین، باسیتن راینهارت، ماتیسن، اتوبا، مهدوی کیا، یارولیم، دی یونگ، الکساندرلاس، اولیچ و فان درفارت به دیدار اشتوتگارت می رود.

این هفته همچنین بایرن مونیخ در ورزشگاه AWD مهمان هانوفر خواهد بود که کیکر پیش بینی کرد بازیکنان ایرانی دو تیم جایی در ترکیب اصلی نخواهند داشت. البته هاشمیان این شانس را دارد که همچون بازی های گذشته حداقل برای دقایقی به میدان بیاید و هانوفر را در مصاف با تیم سابقش همراهی کند. اما بعید به نظر می رسد کریمی طلسم نیمکت نشینی را شکسته و بازی در خانه هانوفر را تجربه کند.
 

SonadoR

Registered User
تاریخ عضویت
10 مارس 2007
نوشته‌ها
707
لایک‌ها
0
در حالى كه شايعاتى درخصوص جدايى مهدى مهدوى كيا از تيم هامبورگ شنيده مى شود، يكى از شبكه هاى تلويزيونى آلمان به تشريح وضعيت اين بازيكن ايرانى در تيمش پرداخت.
شبكه ARD آلمان در اين خصوص گفت: مهدوى كيا پس از سال ها حضور در هامبورگ شايد فصل آينده بوندس ليگا، پيراهن تيم ديگرى را بر تن كند و در حال حاضر جدى ترين گزينه براى اين بازيكن، تيم وولفسبورگ است.
اين شبكه تلويزيونى افزود: به نظر مى رسد راهى براى ادامه همكارى مهدوى كيا و هامبورگ وجود ندارد و اين يك توافق دوطرفه است تا فوتباليست ايرانى هامبورگ پس از سال ها از AOL آره نا جدا شود. مسؤولان تيم وولفسبورگ مذاكراتى را با او انجام داده اند و شايد به زودى جدايى او از هامبورگ قطعى شود.
شايعه جدايى مهدوى كيا از هامبورگ در حالى مطرح مى شود كه اين بازيكن اظهارنظر صريحى در اين خصوص نكرده و همه چيز را به پايان فصل موكول كرده است.
 
بالا