برگزیده های پرشین تولز

اخبار مربوط به لژیونرها

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
اوساسونا بدون نکونام به مصاف گتافه می رود
تیم فوتبال اوساسونا امشب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا میزبان گتافه است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه اوساسونا، تیم فوتبال اوساسونا درحالی به مصاف گتافه می رود که به احتمال فراوان جواد نکونام دراین دیدارحضورنخواهد داشت.

نکونام در دیدار با بوردو درچارچوب رقابت های جام یوفا از ناحیه زانو آسیب دید و طبق توصیه پزشک تیم اوساسونا در استراحت به سر می برد
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
فرصتی دوباره برای الشعب بدون سامره / خطیبی و عنایتی به کمک یاران کاظمیان می آیند
تیم فوتبال الوصل در آغاز نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات به دنبال فرصتی است تا دوباره به صدر جدول رده بندی باز گردد.
به گزارش خبرگزاری مهر، نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات از فردا با برگزاری 3 دیدار آغاز می شود و تیمهای مدعی الوصل، الوحده، الشعب و الشارجه ماراتنی 11 هفته ای را برای دستیابی به عنوان قهرمانی مسابقات آغاز خواهند کرد.

در حساس ترین بازی فردا ابتدا الوحده به دیدار الامارات می رود. این تیم که تنها به حکم تفاضل گل کمتر قهرمانی نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های امارات را به الوصل واگذار کرده در نیم فصل دوم به دنبال تداوم درخشش نیم فصل نخست است . تیمهای بالانشین همچون الشعب چشم به این دیدار دارند تا شاید با توقف الوحده به صدر جدول صعود کنند. مهار عنایتی و خطیبی رمز موفقیت تیم الوحده در دیدار با الامارات است، کار دشواری که انجام آن برای بیشتر تیمهای اماراتی دشوار است.

الشعب در غیاب علی سامره که دوران محرومیت خود را می گذراند در دیداری خارج از خانه به مصاف العین می رود. قهرمان اسبق آسیا دوران افول را پشت سر می گذارد و در بین تیمهای قعرنشین لیگ امارات دست و پا می زند. باید دید فردا اراده العین برای فرار از بحران موجود به میل پیروزی یاران کاظمیان غلبه می کند؟ آنها که صعود دوباره به صدرجدول را آرزو می کنند.

در دیگر بازی فردا الفجیره میزبان الاهلی است. قرمزپوشان دبی در این بازی از وجود فرهاد مجیدی در ترکیب خود بی بهره اند و درغیاب این مهاجم گلزن کاری تقریبا دشوار برابر تیم قعرنشین جدول رده بندی خواهند داشت.

مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات روز جمعه نیز با برگزاری 3 بازی دیگر دنبال می شود. الوصل صدرنشین در خانه از النصر پذیرایی می کند، الشارجه به مصاف دبی می رود و الجزیره میزبان الشباب خواهد بود. جدا از تقابل تیم صدرنشین الوصل با النصر که حساسیت های خاص خود را دارد می تواند بازی الجزیره با الشباب را نیز از جذاب ترین بازیهای روز جمعه خواند. دو تیمی که با اختلاف امتیاز اندک در میانه جدول قرار دارند با هدف رسیدن به رده های بالای جدول به دنبال 3 امتیاز بازی روز جمعه خواهند بود. ایمان مبعلی بازهم مرد تاثیر گذار الشباب در این بازی دشوار است و در سایه درخشش او سبزپوشان دبی برتری بر میزبان خود را جستجو می کنند.

* برنامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات در هفته دوازدهم به شرح زیر است:
پنجشنبه - 10/12/85
الفجیره - الاهلی
الوحده - الامارات
العین - الشعب
جمعه - 11/12/85
الشارجه - دبی
الجزیره - الشباب
الوصل - النصر
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
لیوورنو برابر سیه نا / رحمان رضایی 90 دقیقه بازی کرد
هفته بیست و ششم رقابت های سری A ایتالیا عصر امروز با توقف لیوورنو و حضور 90 دقیقه ای رحمان رضایی در ترکیب اصلی این تیم آغاز شد.
به گزارش خبرنگارمهر، هفته بیست وششم رقابت های سری A ایتالیا عصر امروزبا برگزاری 9 مسابقه آغازشد که طی آن تیم فوتبال لیوورنو در ورزشگاه خانگی مقابل تیم سیه نا متوقف شد.

در این دیدارکه با تساوی بدون گل به پایان رسید، رحمان رضایی 90 دقیقه درترکیب اصلی تیمش به میدان رفت وبازی قابل قبولی را ازخود به نمایش گذاشت.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
شكست الامارات در روز گلزني عنايتي و خطيبي

تيم فوتبال الامارات با وجود گلزني بازيكنان ايراني خود، مقابل الوحده تن به شكست داد.به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛

هفته دوازدهم ليگ امارات از پنجشنبه شب آغاز شد و در يكي از اين ديدارها الوحده در زمين خود با نتيجه 4 بر 3 الامارات را شكست داد.



در اين مسابقه، رضا عنايتي در دقيقه نخست الامارات را پيش انداخت، اما پس از آن بازيكنان الوحده جريان بازي را در دست گرفتند و موفق شدند 3 بار دروازه الامارات را باز كنند. حميد سعيد در دقيقه 37 براي الامارات گلزني كرد اما بازيكنان الوحده دقايقي بعد چهارمين گل خود را به ثمر رساندند تا اينكه در دقيقه 68 رسول خطيبي گل سوم الامارات را به ثمر رساند او با اين گل هم نتوانست مانع شكست تيمش شود.



الامارات با اين شكست 11 امتيازي باقي ماند و همچنان در مكان يازدهم جدول قرار دارد و خطر سقوط را احساس مي‌كند. اما الوحده با 26 امتياز در مكان نخست جدول رده‌بندي قرار گرفت.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در هفته بيست و چهارم بوندس ليگا
بايرن مونيخ و هانوفر ميهمان هستند


هفته بيست و چهارم رقابت‌هاي بوندس ليگاي آلمان با مصاف بايرن مونيخ و هرتابرلين و همچنين هانوفر با اينتراخت فرانكفورت همراه خواهد بود.



به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ بايرن كه در حال حاضر با 40 امتياز از 23 بازي در جايگاه چهارم جدول قرار گرفته، ميهمان هرتابرلين خواهد بود و هانوفر نيز كه از 23 بازي قبلي خود 33 امتياز كسب كرده، در ورزشگاه اختصاصي اينتراخت فرانكفورت رودرروي اين تيم قرار خواهد گرفت.



در اين 2 ديدار قطعا وحيد هاشميان در تركيب هانوفر حاضر خواهد بود اما حضور علي كريمي در تركيب بايرن همچون هفته‌هاي قبل در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در هفته بيست و هفتم سري آ
ياران "رحمان رضايي" ميزبان اينتر هستند


تيم فوتبال ليورنو فردا در هفته بيست و هفتم مسابقات سري آ ايتاليا ميزبان صدرنشين رقابت‌ها خواهد بود.



به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ تيم فوتبال ليورنو كه در حال حاضر با كسب 28 امتياز در جايگاه دوازدهم جدول رده‌بندي قرار گرفته، در بيست و هفتمين ديدار فصل، ميزبان يكه‌تاز رقابت‌ها يعني اينترميلان خواهد بود.



باتوجه به قدرت تهاجمي اينتر، به احتمال فراوان فردا رحمان رضايي در تركيب ليورنو قرار خواهد گرفت.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
تجميد گلف نيوز از عنايتي و خطيبي:
آنها وزنه هاي الامارات هستند


روزنامه اماراتي گلف نيوز در شماره امروز خود طي گزارشي از بازي الوحده و الامارات از بازي عنايتي و خطيبي در تيم الامارات تمجيد کرد و از آنان به عنوان وزنه هاي اين تيم ياد کرد.



به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، در اين گزارش امده است: تنها پس از گذشت 76 ثانيه از آغاز بازي رضا عنايتي سانتر دقيق هموطن خود را به گل تبديل کرد. او از بين مدافعان عبور کرد و سريعترين گل خود را به ثمر رساند.



در ادامه اين گزارش آمده است: هرچند که تيم الامارات در ادامه بازي 3 گل دريافت کرد اما اين تيم به لطف حرکات هماهنگ بازيکنان ايراني خود باز براي رسيدن به گل اميد داشت.



گل دوم تيم الامارات در فاصله 7 دقيقه مانده به پايان بازي به ثمر رسيد. در اين لحظه رضا عنايتي توپ به دست آمده از سوي مدافعان تيم الوحده را در اختيار حميد سعيد گذاشت و او گل دوم را به ثمر رساند.



در بخش ديگري از اين گزارش به گلزني خطيبي اشاره کرده و آمده است: رسول خطيبي در حالي که با نتيجه 4 بر 2 نتيجه از حريف خود عقب مانده بود سانتر دقيق عنايتي را به گل سوم تيم الامارات تبديل کرد تا او هم در اين بازي پر گل سهيم باشد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
هفته دوازدهم ليگ امارات

ياران شجاعي برابر هم تيمي‌هاي مبعلي


خبرگزاري فارس: ديدارهاي هفته دوازدهم ليگ دسته اول امارات امروز با انجام سه بازي به پايان مي‌رسد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت اخبار فوتبال جهان، تيم فوتبال الشارجه در نخستين بازي به ميزباني از نادي الدوبي مي‌شتابد.
در حاليكه الجزيره با مسعود شجاعي به ديدار الشباب مي‌رود كه ايمان مبعلي را به خدمت گرفته است.
الوصل نيز در آخرين بازي اين هفته با النصر روبرو مي‌شود.

جدول رده بندي:
1-الوصل 23 امتياز
2-الوحده 23 امتياز
3-الشعب 22 امتياز
4-الشارجه 19 امتياز
5-الجزيره 15 امتياز
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در هفته بيست و چهارم بوندس ليگا

مهدوي‌كيا برابر آبي‌هاي شالكه


خبرگزاري فارس: مهدي مهدوي‌كيا، بازيكن ايراني تيم فوتبال هامبورگ در هفته بيست و چهارم بوندس ليگا آلمان مقابل شالكه به ميدان مي‌رود.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از كيكر، مهدوي‌كيا امروز در نخستين بازي هفته در ورزشگاه ولتنيز آره‌نا برابر آبي‌پوشان شالكه به خواست هوب استيونس، مربي‌اش قرار مي‌گيرد.

* تركيب احتمالي هامبورگ به شرح زير است:
دروازه‌بان: روست
خط دفاع: دمل، ‌راين هارد، ماتيسن و آتوبا
خط مياني: مهدوي‌كيا، ياروليم، لاس و تروخوسكي
خط حمله: ون دروارت و اوليچ
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در هفته بيست و چهارم

اميد هكينگ به درخشش هاشميان


خبرگزاري فارس: ديتر هكينگ، سرمربي هانوفر براي ديدار هفته بيست و چهارم برابر فرانكفورت اميدواري زيادي به درخشش وحيد هاشميان، مهاجم ايراني خود دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از كيكر، وحيد هاشميان، مهاجم ايراني هانوفر در بازي مقابل اينتراخت فرانكفورت يكي از اميدهاي تيمش براي تكرار موفقيت‌هاي اخير است.
وي كه هفته قبل توانست در ديدار برابر بروسيا دورتموند پاس گل دهد، در خط حمله قرار مي گيرد تا همراه هوستي، روزنتال، اشتاينر و يانكف تدارك حمله و گلزني ببيند.

* تركيب احتمالي هانوفر:
انكه، چرندلو، وينيسيوس، فارن هورست، هالفار، يانكف، لالا، اشتاينر، روزنتال، هوستي و هاشميان
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات /
الوصل به صدر جدول بازگشت/ الجزیره به جمع مدعیان نزدیک شد
تیم فوتبال الوصل با کسب پیروزی برابر النصر مجددا به صدر جدول رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه های امارات بازگشت.
به گزارش خبرگزاری مهر، دیدارهای هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های امارات روز گذشته با برگزاری 3 بازی به اتمام رسید. نقطه عطف این بازیهای تقابل الوصل با النصر بود، دیداری که نتیجه آن تاثیر مستقیم در رده بندی تیمهای در صدرجدول داشت.

همانطور که پیش بینی می شد النصر با ارائه یک بازی تدافعی به حداقل نتیجه در مصاف با الوصل می اندیشید. اما از سوی آبی پوشان النصر تنها یک دقیقه غفلت کافی بود تا خلف ابراهیم در دقیقه 28 بازی را به سود الوصل کند. در نهایت با همین یک گل بازی به سود زردپوشان دبی خاتمه یافت و این تیم با کسب 26 امتیاز وتفاضل گل 11+ به صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های امارات بازگشت.

الجزیره در پرگل ترین بازی روز گذشته در خانه با 3 گل الشباب را در هم کوبید و جمع امتیاز خود را به عدد 20 رساند. برای الجزیره در این بازی صالح عبدالله عبید(14)، ابراهیم دیاکه (73) و عبدالله قاسم (3+90) گلزنی کردند. در پایان مسابقات هفته جاری الجزیره با کسب 20 امتیاز و تفاضل گل 8+ به رده چهارم جدول رده بندی رسید.

دیروزهمچنین الشارجه فرصتی مناسب برای نزدیک شدن به صدر جدول را از دست داد و درخانه دبی با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. ابتدا در دقیقه 9 از روی نقطه پنالتی فایز جمعه تیم الشارجه را از میزبان خود پیش انداخت و 25 دقیقه بعد گریگوری دوفرانتس کار را به تساوی کشاند.

در پایان دیدارهای هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات تیم الوصل با 26 امتیاز و تفاضل گل 11+ صدرنشین است، تیم الوحده با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 7+ جایگاه دوم را در اختیار دارد و الشعب نیز با 22 در رده سوم ایستاده است. تیمهای الجزیره ، الشارجه و الاهلی نیز به ترتیب رده های چهارم تا ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

درجدول گلزنان مسابقات فوتبال لیگ امارات نیز گریگوری دوفرانتس مهاجم فرانسوی تیم دبی با 12 گل زده صدرنشین است ، علی سامره با 10 گل زده نزدیک ترین تعقیب کننده اوست. آندرسون برزیلی مهاجم تیم فوتبال الوصل نیز با به ثمر رساندن 9 گل رده سوم جدول گلزنان را در اختیار دارد. رضاعنایتی با گلی که در دیدار با الوحده به ثمر رساند جمع گلهای زده خود را به 8 گل رساند تا در جدول گلزنان لیگ امارات همچنان به عنوان یک مدعی اصلی مطرح باشد. پس ازعنایتی در جدول گلزنان جواد کاظمیان دیده می شود که با 7 گل زده در پی رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ امارات است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در حضور 31 دقيقه‌اي مهدوي‌كيا
هامبورگ، صدرنشين بوندس‌ليگا را شكست داد


تيم فوتبال هامبورگ در ادامه روند رو به رشد خود شب گذشته (جمعه) شالكه را در زمين اختصاصي‌اش با شكست مواجه كرد.



به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ در آغاز هفته بيست و چهارم رقابت‌هاي باشگاهي آلمان (بوندس‌ليگا)، تيم فوتبال هامبورگ با نتيجه 2 بر صفر ميزبان خود شالكه را شكست داد.



در اين ديدار مهدي مهدوي‌كيا از دقيقه 59 به جاي "دميل" وارد زمين شد و روي گل دوم هامبورگ نقش مؤثري داشت.



گل‌هاي هامبورگ را در اين مسابقه "فان درفارت" در دقيقه 71 و "اوليچ" در دقيقه 80 به ثمر رساندند. هامبورگ با اين پيروزي با 27 امتياز به رتبه دهم جدول صعود كرد.



شالكه با وجود اين شكست همچنان با 49 امتياز در صدر جدول بوندس‌ليگا قرار دارد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
هفته بيست و نهم ليگ برتر
ياران تيموريان به مصاف بلکبرن مي روند


هفته بيست و نهم ليگ باشگاه هاي انگلستان فردا يکشنبه با انجام 2 بازي به پايان مي رسد و طي آن تيم فوتبال بولتون واندررز به مصاف بلکبرن راورز خواهد رفت.



به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، اين ديدار در ورزشگاه "ري باک" و به ميزباني تيم بولتون برگزاري مي شود.



ياران "آندرانيک تيموريان"، در حال حاضر با 47 امتياز در رده پنجم جدول رده بندي قرار دارند، در حالي که تيم فوتبال بلکبرن با 37 امتياز در رده دهم جدول جاي گرفته است.



آندرانيک تيموريان بازيکن ملي پوش ايراني تيم بولتون که از آغاز نيم فصل دوم شديدا مورد توجه کادر فني اين تيم قرار گرفته است، يکي از مهره هاي اصلي اين تيم در بازي مقابل بلکبرن محسوب مي شود.



هم اکنون در جدول رده بندي ليگ برتر تيم منچستر يونايتد و چلسي به ترتيب با 69 و 60 امتياز رده هاي اول و دوم را در اختيار دارند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در آستانه رويارويي با سانتادر
نکونام همچنان مصدوم است


رقابت هاي ليگ باشگاه هاي اسپانيا فردا يکشنبه با برگزاري مسابقه بين دو تيم اوساسونا و ريسينگ سانتاندر پيگيري خواهد شد.



به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، هفته بيست و پنجم لاليگا فردا با انجام 8 ديدار در شهر هاي مختلف اسپانيا برگزار خواهد شد و طي آن ياران نکونام ميهمان سانتاندرخواهند بود.



جواد نکونام که پس از درخشش در آخرين ديدار تيمش در جام يوفا مقابل بوردو دچار مصدوميت شده همچنان بايد دوز از ميادين باشد و فردا در ترکيب اوساسونا قرار نخواهد داشت.



اوساسونا در پايان هفته بيست و چهارم ليگ باشگاه هاي اسپانيا با کسب 30 امتياز در رده سيزدهم جدول قرار گرفته و ريسنيگ سانتاندر با 33 امتياز دهم است.



اکنون در اين رقابت ها تيم فوتبال بارسلونا با کسب 49 امتياز در مکان اول قرار گرفته و تيم هاي سويا و والنسيا به ترتيب با 47 و 43 رده هاي دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
/هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ فوتبال ایتالیا/
لیوورنو در خانه مغلوب صدرنشین شد / حضور 90 دقیقه رحمان رضایی مقابل اینترمیلان


هفته بیست و ششم رقابت های سری A ایتالیا عصر امروز با ادامه پیروزی های اینترمیلان صدرنشین این رقابتها، شکست خانگی لیوورنو و حضور 90 دقیقه ای رحمان رضایی مقابل اینتر آغاز شد.

به گزارش خبرنگارمهر، هفته بیست و هفتم رقابت های سری A ایتالیا عصرامروز با برگزاری دومسابقه آغازشد که دریکی از این دیدارها تیم فوتبال لیوورنو در دیداری پربرخورد درورزشگاه خانگی مقابل تیم اینترمیلان شکست خورد.

دراین دیدار که رحمان رضایی 90 دقیقه درترکیب اصلی لیوورنو به میدان رفت، " لوکارلی" در دقیقه 27 برای لیوورنو گلزنی کرد اما "کروز" در دقیقه 35 و "ابراهیموویچ" در دقیقه 66 گلهای تیم اینتر را به ثمررساندند.



همچنین ماتراتزی در دقیقه 26 و مایکون دردقیقه 82 بازیکنان تیم اینترمیلان با دریافت کارت قرمز اززمین مسابقه اخراج شدند، ضمن اینکه پاسونی از لیوورنو و فیگو و داکورت از اینتر از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

اینتربا این پیروزی 70 امتیازی شد تا اختلاف امتیازی خود را با تیم رم که در رده دوم جدول رده بندی این رقابتها قرار دارد به 16 امتیاز برساند. ضمن اینکه لیوورنوبا 28 امتیاز دررده دوازدهم جدول سری A ایتالیا قرارگرفته است.

دردیگر دیدار امروز دو تیم آسکولی و رم به تساوی یک بریک رضایت دادند. سونسین دردقیقه 31 برای آسکولی گلزنی کرد اما ویلهلمسون در دقیقه 85 گل تساوی رم را به ثمر رساند.

کورالو، بودیناسکی، سونسین و ناستاسه از تیم آسکولی و چیوو از تیم رم در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

در آخرین مسابقه اولین روزهفته بیست وهفتم رقابتهای سری A ایتالیا تا ساعتی دیگر آث میلان با کیه وو دیدارمی کند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
مذاكرات مخفيانه از طريق يك دوست مشترك

اينتراخت فرانكفورت با مهدوي كيا مذاكره مي كند


خبرگزاري فارس: بعد از هشت سال حضور در تيم هامبورگ ، مهدي مهدوي كيا، بازيكن ايراني اين تيم درآستانه ورود به تيم اينتراخت فرانكفورت قرار گرفته است.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روزنامه هاي روز شنبه (امروز) شهر فرانكفورت ،كاپيتان با سابقه تيم ملي ايران و عضور قديمي باشگاه هامبورگ، مورد توجه اين باشگاه جنوبي آلمان قرار گرفته و با آن مرتبط شده است.
اين نشريات درگزارشات متنوعي كه به چاپ رساندند، خبردادن باشگاه اينتراخت فرانكفورت از طريق يكي از دوستان مشترك مهدوي كيا (بكتاش وفايي )و مديربرنامه هايش، درحال مذاكره با بازيكن تكنيكي تيم هامبورگ است.
دراين گزارشات عنوان شده قرارداد مهدوي كيا با هامبورگ در پايان فصل جاري به پايان مي رسد، لذا باشگاه اينتراخت فرانكفورت مي كوشد تا صاحب "موشك ايراني "‌شود.
اين گزارشات در حالي منتشر شده كه هنوز محمود رضا فاضلي، مدير برنامه هاي وي انجام اين مذاكرات را تأييد نكرده است.
گزارشات منتشر شده عنوان كرده اند كه اينتراخت فرانكفورت علاوه بر مهدوي كيا، خواهان‌ بنيامين بازيكن ديگرهامبورگ نيز هست.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
حضور هاشميان‌ فايده‌اى‌ نداشت‌ هيتسفلد، کريمى‌ را يادش‌ رفته!

رقابتهاى‌ هفته‌ بيست‌ و چهارم‌ بوندس‌ليگا با پيروزى‌ بايرن‌ همراه‌ شد. بايرن‌ مونيخ‌ در يک‌ ديدار بيرون‌ از خانه‌ موفق‌ شد با پيروزى‌ 3 بر 2 مقابل‌ هرتابرلين‌ به‌ يک‌ پيروزى‌ دلچسب‌ دست‌ يابد. در اين‌ ديدار نه‌ اشکان‌ دژاگه‌ و نه‌ على‌ کريمى‌ هيچ‌کدام‌ به‌ ميدان‌ نرفتند. کريمى‌ حتى‌ در نيمکت‌ ذخيره‌هاى‌ بايرن‌ هم‌ جاى‌ نداشت. به‌ نظر مى‌رسد، هيتسفلد فراموش‌ کرده‌ که‌ بازيکنى‌ به‌ نام‌ على‌ کريمى‌ دارد!
تيم‌ هانوفر که‌ چند هفته‌ خوب‌ نتيجه‌ گرفته‌ بود برابر تيم‌ قعر جدولى‌ اينتراخت‌ فرانکفورت‌ با نتيجه‌ 2 بر صفر شکست‌ خورد، وحيد هاشميان‌ در اين‌ بازى‌ از دقيقه‌ 67 به‌ جاى‌ اشترلر وارد زمين‌ شد و نتوانست‌ تأثيرى‌ در نتيجه‌ بازى‌ داشته‌ باشد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
«نيل‌ اسپورت» گزارش‌ داد نکونام، بکام‌ آسيا

با درخشش‌ جواد نکونام‌ در جام‌ يوفا مفسر تلويزيون‌ «نيل‌ اسپورت» اورا ديويد بکام‌ آسيا ناميد.
تلويزيون‌ نيل‌ اسپورت‌ در گزارشى‌ از گلزنى‌ جواد نکونام‌ هافبک‌ توانمند تيم‌ملى‌ ايران‌ در جام‌ يوفا در حالى‌ که‌ بارها گل‌ زيباى‌ او را براى‌ تيم‌ اسپانيايى‌ اوساسونا به‌ نمايش‌ مى‌گذاشت‌ و آهنگ‌هاى‌ مديترانه‌ کشور اسپانيا را با ريتم‌ تند پخش‌ مى‌کرد گفت: «نکونام‌ اوله».
گزارشگر نيل‌ اسپورت‌ گفت: گل‌ وى‌ آنقدر باارزش‌ بود که‌ کادرفنى‌ اين‌ تيم‌ را وادار کرد چند دقيقه‌ به‌ بالا و پايين‌ بپرند.
اين‌ گل‌ ارزش‌هاى‌ اين‌ بازيکن‌ را در ليگ‌ اسپانيا و فوتبال‌ اروپا آشکار ساخت‌ تا سه‌ ستاره‌ ايرانى‌ يعنى‌ مهدوى‌کيا، آندو تيموريان‌ و او در فوتبال‌ اروپا ثمربخش‌ باشند.
وى‌ اضافه‌ کرد: با بالارفتن‌ عيار نکونام‌ شايد او را در آينده‌اى‌ نزديک‌ در تيمى‌ بزرگتر ببينيم‌ چرا که‌ نشان‌ داده‌ اين‌ شايستگى‌ را دارد. مفسر نيل‌ اسپورت‌ از نکونام‌ به‌ عنوان‌ قلب‌ تپنده‌ تيم‌ملى‌ ايران‌ نام‌ برد و به‌ او لقب‌ بکام‌ آسيا را داد.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
جواد نکونام در گفتگو با "ساندی هرالد" :
من محصول فوتبال خیابانی هستم/ آنها می مردند و ما بازی می کردیم
جواد نکونام هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا در آستانه دیدار این تیم با گلاسکو رنجرز در چارچوب رقابت های جام یوفا با "ساندی هرالد" اسکاتلند گفتگو کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نکونام در گفتگو با سایت ساندی هرالد گفت: من محصول فرهنگ فوتبال خیابانی در زمان جنگ عراق علیه ایران هستم. این موضوع حقیقت دارد. من به همراه پسر بچه های همسایه در زمانی که جنگ کشور ما و زندگی ایرانی ها را تهدید می کرد در خیابان ها فوتبال بازی می کردیم.

وی در ادامه این گفتگو افزود: هر خیابان یک تیم فوتبال داشت و ما با یکدیگر رقابت می کردیم . من از آن روزها خاطرات بسییار ارزشمندی در ذهن دارم.

نکونام گفت: در واقع، زمانی که پسرکوچکی بودم با تماشای فوتبال اولین خاطرات در ذهنم شکل گرفت. پدرم مرا با وجود تمام سختی ها به همراه خود به استادیوم می برد. ما از ساعت هشت صبح خانه را ترک می کردیم و پشت درهای استادیوم منتظر می ایستادیم. شاید اسم این را قسمت بگذارید اما هر کسی در همسایگی ما فکر می کرد به یک بازیکن حرفه ای تبدیل می شود و البته بعضی از آنها شدند. علی کریمی دوست خوبم، یکی از این بازیکنان است که در حال حاضر در تیم بایرن مونیخ بازی می کند.

نکونام درپایان این مصاحبه به سایت ساندی هرالد گفت: درحالی که هموطنان ما بر اثر حملات عراقی ها جان خود را از دست می دادند رقابت های ما بی وقفه ادامه می یافت. وقتی راکت های دشمن بالای سر ما به پرواز درمی آمد، ما به بازی فوتبال در خیابان ها ادامه می دادیم.

تیم فوتبال اوساسونا روز پنج شنبه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام یوفا در خانه گلاسکو رنجرز به مصاف این تیم می رود.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
نکونام مقابل راسینگ سانتاندر به میدان می رود
جواد نکونام در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگا به همراه اوساسونا مقابل راسینگ سانتاندر به میدان می رود.
به گزارش خبرگزاری مهر، سایت اینترنتی باشگاه اوساسونا در حالی امروز این خبر را اعلام کرد که پیش از این از غیبت این بازیکن در این بازی به علت مصدومیت خبر داده بود.

نکونام پس از اینکه در بازی با بوردو در چارچوب رقابت های جام یوفا مصدوم شد سه بازی اخیر این تیم که هر سه با شکست اوساسونا پایان پذیرفت را از دست داد.

ترکیب اوساسونا در بازی مقابل راسینگ سانتاندر به این شرح است:
ریکاردو، فلانو، کروچاگا، خوزتسکو، کورالس، پونال، نکونام، دیوید لوپز، خوانفران، میلوسوویچ، سولدادو
 
بالا