برگزیده های پرشین تولز

اخبار نتورك ماركتينگ در ايران

نظر شما درباره نتورك ماركتينگ چيه ؟

  • خوبه

    Votes: 96 50.8%
  • بده

    Votes: 74 39.2%
  • نظري ندارم

    Votes: 19 10.1%

  • Total voters
    189

moonomid

کاربر فعال علم و دانش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,437
لایک‌ها
4
فعالان شركت‌هاي هرمي با برخورد شديد مواجه مي‌شوند

معاون‌اجتماعي فرماندهي نيروي‌انتظامي قم هشدارداد:فعالان‌شركت‌هاي‌غيرقانوني گلدكوئيست، گلدماين، كارگشا و هفت الماس با برخورد شديد مواجه مي‌شوند.

سرهنگ"محمد باوفا" روز پنج‌شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: فعاليت در اين شركت‌ها تبعات اجتماعي و اقتصادي بسياري به دنبال دارد و نيروي‌انتظامي استان قم فعاليت‌هاي گسترده‌اي را براي شناسايي اين افراد آغاز كرده است.

وي با اشاره به خسارت‌هاي مالي شركت‌هاي هرمي بر مردم گفت: در ماه‌هاي اخير، پرونده‌هاي زيادي به دنبال شكايت از اين شركت‌ها در دادگستري ايجاد شده است.

وي خاطرنشان كرد: اعضاي شركت‌هاي هرمي بدون شناخت قبلي به همكاري با يكديگر مي‌پردازند و اين موضوع زمينه تخلفات و كلاه‌برداري را در شهر فراهم كرده است.

باوفا ادامه داد: به دنبال اقدامات پليسي و اطلاعاتي در قم، طي هفته گذشته يك واحد فروش قطعات كامپيوتري به دليل عضويابي براي شركت گلدماين پلمپ شده است.

وي گفت: فرد دستگير شده در اين پرونده، مبالغ سنگيني از اعضا جمع آوري و به حساب شركت واريز كرده است.

وي در عين حال اظهارداشت: به دنبال هشدارهاي مراجع تقليد و پي‌گيري هاي پليس و دادگستري از تمايل مردم براي عضويت در شركت‌هاي هرمي كاسته شده است.

منبع: http://www.irna.ir/fa/news/view/menu-273/8409171830100902.htm
 

moonomid

کاربر فعال علم و دانش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,437
لایک‌ها
4
شاكيان‎ گلدكوئيست‎ بيش‎ از 4000 نفرند

شمار شاكيان پرونده‎‎ گلدكوئيست‎ به بيش‎ از چهار هزار نفر رسيد.
قاضي‎ پرونده‎ گلدكوئيست‎‎‎ گفت : شكايـت از شركت‎‎ گلدكوئيست همچنـان‎ ادامـه‎ دارد و تاكنون‎‎ بيش‎ از چهار هزار نفر از اين شركت‎ شكايت‎ كرده‎ اند.
حميدرضا طائفي‎ تصريـح‎ كـرد: روز سـه‎ شنبه‎‎‎ سه نفر از كسـانـي‎ كـه بـراي‎ شـركـت‎ گلدكوئيست‎ تبليغ مي‎ كردند دستگير و تحويل‎ مسئولان‎‎ قضائي‎ شدند و پرونده‎ آنان در دسـت‎ رسيدگي‎ است‎.
وي‎ با اشاره‎‎‎ بـه حجـم‎ گسـتـرده اطلاع رساني‎‎ دستگاه‎‎ قضائي در اين‎ زمينه افـزود: با سرگروهها و اعضاي‎ شركـت‎‎ گلـدكـوئيـسـت برخورد قانوني‎‎ مي شود اما باز هم‎ شاهد عضويت‎‎ اعضاي‎ جديد در اين‎ شركت هستيم‎.

منبع: http://www.iribnews.ir/Full_fa.asp?news_id=118499876072359
 

moonomid

کاربر فعال علم و دانش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,437
لایک‌ها
4
اختلاف مالي در گلدكوئست سبب قتل دختر دانشجو

قاضي پرونده گلدكوئيست گفت: پس از بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد دختر دانشجويي كه در خودروي زانتيا خود چندي پيش به قتل رسيده بود يكي از سرشاخه‌هاي گلدكوئيست بود كه بر اثر اختلاف مالي با سرشاخه ديگر به قتل رسيده است.

قاضي حيدرضا طايفي در گفت‌وگو با فارس در خصوص انگيزه اين قتل گفت: مطابق اظهارات مامورين پرونده اين دختر يكي از سرشاخه‌هاي گلدكوئيست بود كه با اجاره منزلي با همكاري يكي ديگر از سرشاخه‌ها در خصوص جذب زير شاخه اقدام مي‌كردند كه پس از مدتي به علت اختلافات پيش آمده بين مقتول و دوست خود، قاتل به بهانه اينكه با يكديگر به زير شاخه‌هاي خود در قزوين سركشي كنند وي را به سمت قزوين برده و در مسير مقتول را به قتل رسانده و متواري مي‌شود.


وي ادامه داد: چون قتل در قزوين انجام شده بنابراين پرونده جهت دستگيري متهم و بررسي‌هاي بيشتر به آگاهي قزوين ارجاع شده است.

ماجراي اين قتل از آنجايي آغاز شد كه پليس جنايى تهران ردپايى از يك آشنا را در قتل دختر دانشجو تعقيب كرد كه در مسير خانه به دانشگاه سوار خودرو زانتياى وى شده است.


سرنخ هايى كه در تجسس از خودرو زانتياى قربانى به دست آمده است نشان مى دهد آشناى جنايتكار وقتى دختر دانشجو پشت فرمان بوده او را هدف قرار داده و بلافاصله پيكر بى جان وى را به بيرون پرتاب كرده است.


بنا به اين گزارش، اين دختر 22 ساله به نام ميترا روز 14 آبان ماه سال جارى خانه اش در نياوران را ترك كرد تا سوار بر خودرو زانتياى خود به دانشگاه آزاد واحد مركز برود اما در ميان راه ناپديد شد.


وقتى با طرح شكايتى از سوى پدر و مادر اين دختر دانشجو، پليس براى رديابى ميترا وارد عمل شد مشخصات وى به همه استان هاى كشور مخابره شد و از پليس سراسرى خواسته شد با ديدن خودرو زانتيا، آن را توقيف كنند. چهار روز بعد، مأموران گشت پليس در خيابان جامى تهران، خودرو زانتياى رها شده ميترا را پيدا كردند كه وقتى پليس با آثار رد خون روى صندلى راننده و قطراتى روى صندلى سمت چپ آن روبرو شد به بازرسى دقيق زانتيا پرداخت و پوكه گلوله اسلحه كمرى را زير يكى از صندلى ها پيدا كرد.چندي بعد پليس قزوين در نمابرى به آگاهى تهران اعلام كرد كه شامگاه روز 14 آبانماه سال جارى پيكر بى جان دخترى كه با اصابت گلوله اى به سر از پاى درآمده، رها شده در قزوين پيدا شده است.وقتى تصاوير جسد اين دختر ناشناس با ميترا مقايسه شد، مشخص شد كه مقتول همان ميترا ست كه چندي پيش ناپديد شده بود است .كارآگاهان در بررسى هاى خود متوجه شدند كه ميترا يكى از سرشاخه هاى گلدكوئيست بود و خودروى زانتياى خود را نيز با درآمدى كه از گلدكوئيست داشت خريده است.

http://www.mellatnews.org/news.asp?id=1062
v
 

moonomid

کاربر فعال علم و دانش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,437
لایک‌ها
4
پرونده شركت‌هاي گلدكوئيست در دست بررسي است

علي اصغر شفيعي خورشيدي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرج افزود: طي روزهاي گذشته از يكي از شركت‌هاي هرمي 7 هزار مرسوله پستي كشف شد.
وي افزود: شركت هرمي «وست ويژن» با تبليغات دروغين وعده‌هاي سودهاي مالي بسيار بالايي را براي جلب و جذب جوانان داده بود و همچنين اين شركت به عضوهاي خود قول داده بود كه كالاهايي را براي آنان پست كند.
شفيعي خورشيدي تصريح كرد: اين كالاهاي پست شده همگي بلا استفاده بود كه از طريق اداره پست توقيف شده است.
وي ضمن درخواست از مردم در پرهيز از عضويت در اين شركت‌ها گفت: پرونده شركت هرمي «وست ويژن» در مراجع قضايي در دست بررسي است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8409190259
 

moonomid

کاربر فعال علم و دانش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,437
لایک‌ها
4
پنج متهم شبكه هرمي گلدكوئيست دستگير شدند

پنج متهم شبكه هاي هرمي طي هفته گذشته دستگير شدند.
قاضي پرونده گلدكوئيست به ايسنا گفت: اين پنج نفر به اتهام عضويت در شبكه گلدكوئيست، اخلال در نظم اقتصادي، خروج غير قانوني ارز از كشور و ورود كالاي قاچاق به كشور دستگير و در بازداشت به سر مي برند.
قاضي طائفي افزود: پرونده متهمان پس از تكميل تحقيقات به دادگاه ارسال خواهد شد.

http://www.kayhannews.ir/840920/15.htm#other1508
 

moonomid

کاربر فعال علم و دانش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,437
لایک‌ها
4
نيروي انتظامي گيلان نسبت به کلاهبرداري و سوء‌استفاده شرکت‌هاي هرمي و اينترنتي هشدار داد

مرکز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان گيلان در خصوص عضويت در شرکت هرمي و اينترنتي M7D هشدار داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه گيلان، شرکت M7D يک شرکت بزرگ فروش الماس از طريق Net work Marketing است که چند سالي است به کشور ما و چندين کشور در حال توسعه راه پيدا کرده است.

اين شرکت با سوء استفاده از جو بيکاري و اوضاع نابسامان اقتصادي کشورهايي نظير ايران، هند، فيليپين، پاکستان و غيره قشر عظيمي از جمعيت فعال و پرتوان کشور را به اين تجارت استثمارگرانه کشانده و تاکنون ضررهاي اقتصادي هنگفتي به کشورمان وارد کرده است.

مرکز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان گيلان با اشاره به شيوه‌ي مورد استفاده اين شرکت براي اغفال همشهريان يعني تماس تلفني يا حضوري و دعوت براي شرکت در جلسات آموزشي درخواست پرداخت دو ميليون تا شش ميليون ريال براي عضويت در زير شاخه، وعده بازگشت زود هنگام سرمايه و معرفي افراد داراي تحصيلات بالاي عضو گروه که توسط شرکت M7D به کار مي رود، در خصوص عضويت در اين شرکت هرمي هشدار داد.

براساس گزارش مرکز اطلاع رساني ناجا در کشور ما قشر عظيمي از جوانان به خصوص دانشجويان به اميد واهي کسب درآمد چند صد ميليون توماني آن هم در عرض يک سال و اندي جذب چنين فعاليت‌هايي مي‌شوند.

به کار بردن روش‌هاي تلقيني روانشناسي و القاء شيوه‌هاي مديريتي نوين توسط افراد رده بالاي فعال در شرکت مذکور مانع از درک واقعيت‌هاي پنهان اين فعاليت‌ها به تازه وارداني مي‌شود که در قشرهاي زيرين و در قاعده مثلث قرار گرفته‌اند.

طبق آمارهاي اعلام شده اين مرکز 99.52 درصد از اشخاصي که وارد چنين فعاليت‌هايي مي‌شوند متضرر مي‌گردند و فقط درصد بسيار کمي از فعالين رده بالاي گروه به واسطه متضرر شدن همين جمعيت بالاي 99 درصد پورسانتهاي بالا را دريافت مي‌کنن

منبع: http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-632154
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
تمام اينا چرتو پرته..فقط در صورتی نيرو انتظامی میياد پييگيری میکنه که طرف
شاکی باشه...و اگر شاکی در کار نباشه به هيچ وجه پيگيری در کار نيست..من خودم
اينو به شخصه از يک پوليس انتظامی پرسيدم
يک نصيحت به کوئستيها
با تمام قدرت به کارتون ادامه بديد و نزاريد چيزايی که اصلاً باورشم ممکن نيست
شمارو از کارتن وادره...اون اميد نقش_اینه...با پولايی که توسط
مجلس و ديگر ا عضاء میگيره وظيفشه و بايد اين کارارو( تبليغات منفی کوئست)انجام بده....
 

moonomid

کاربر فعال علم و دانش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,437
لایک‌ها
4
اقاجون

من كه از همان اول گفتم اينا چرت و پرته!

فقط براي اطلاع رساني دارم اين مطالب را ميذارم!!!!!!!!!!!!!!!

مي خواين ديگه نميذارم
 

moonomid

کاربر فعال علم و دانش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,437
لایک‌ها
4
اصلا يك نظر خواهي از دوستان درباره نتورك ماركتينگ كنيم بدنيست!
 

hamedsullivan

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
6,664
لایک‌ها
137
سن
44
محل سکونت
on the road
از نت ورک متنفرم تو 2 تاشم بودم.
 

babak azad

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 مارس 2005
نوشته‌ها
231
لایک‌ها
0
سن
41

masqxz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
1
سن
42
محل سکونت
بندرعباس
در باره گرفتن بگم که تا وقتی که شاکی نداشته باشید (اگه اصولی کار کنید تا دایره نفوذ 3 شاکی نخواهید داشت) و اینهایی هم که گرفتن بیشتر به خاطر تریپ های خفنشون و جمع شدن عده زیادی دختر و پسر یکجا بوده و 3 سوت هم آزادشون کردن
(مثل دوستای من که تو یکی از جلسات فان گلدکوئست همسایه ها فکر کردن پارتیه و زنگ زدن 110 ریخت همشون رو گرفت همه رو هم همون شب آزاد کرد تقصیر خودشون بود بدجوری بزن و بکوب راه انداخته بودن)
اگر جایی خبری دیدید که فلان آدم به خاطر فعالیت فلان شبکه به چند ماه زندان یا جریمه نقدی محکوم شد اون موقع تازه میشه تحقیق کرد که خبر صحت داره یا نه . وگرنه که گوش ما از این تبلیغات منفی که فلانی رو به خاطر کار تو فلان نتورک گرفتن پره :lol: منطقی باشید و گول نخورید. بابا به خدا به خاطر کار نتورکی نبوده به خاطره کاره دیگه بوده ! نشریات هم که میدونن چجوری پیازداغش رو زیاد کنند. چطور در مورد دزد ها و قاتل ها مینویسند به زندان یا اعدام محکوم شد اما تو همه خبر های نتورکی فقط میگن دستگیر شد :lol:

منطقی باشید و منطقی پرزنت کنید. :cool:
 

masqxz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
1
سن
42
محل سکونت
بندرعباس
جالبه ديگه كسي به اينجا سر نميزنه !
moonomid جونم كجايي ؟!
 

hamidnet850

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 اکتبر 2005
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
با سلام به دوستان عزيز فعال در زمينه نتورك
يك نتورك جديد ايراني در حال استارت خوردن است .

اين نتورك با همكاري بانك سامان فعاليت خود را شروع كرده است .

دوستاني كه توانايي ليدر بودن در اين نتورك را دارند مي توانند به من ميل بزنند تا بروشور و نحوه كار شركت را توضيح بدم .

با تشكر

:D
mail : hamidnet850 at yahoo​
 

saeid.z

Registered User
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2005
نوشته‌ها
2,073
لایک‌ها
3
محل سکونت
آمستردام
masqz خوشم اومد ايول !
hamedsulivan عزيز نميشه كه حالا شما موفق نشديد خوب نباشه . من خودم چند بار پولم رو تو فاركس از دست دادم دل خوشي هم ازش ندارم اما نميشه كه كاملا نفيش كنم . مطمئنم اگر شما هم مثل الان من كامل آموزش ميديدي و با رشد باينري ميرفتي جلو حالا اين حرف رو نميزدي .
مثلا من ميتونم بگم فاركس مثل اين ميمونه كه يك عده آدم پولدار و فقير پولهاشون رو بريزن رو يك ميز بعد يك نفر بيشتر ورداره يعني سود كنه و يك نفر كمتر ورداره يعني ضرر كنه خوب سود اون فرد كه بيشتر برداشته از كجا اومده مطمئنا از پول بقيه و تو اين حالت كسي كه كمتر پول داشته به نسبت بيشتر ضرر كرده ...
ولي با اين حال خيلي هاهستند كه در حال حاضر سود هاي ميليون دلاري ميكنند .
اما ..
در مورد نتورك ماركتينگ سالم ( توجه كنيد سالم ) نه همه نتوركها . اين طور نيست چطور الان ميگم .
در واقع سود شما همان پولهايي است كه واسطه ها ميبردن حالا اين سود بين خريداران تقسيم ميشه كاملا واضحه ميتونيد حساب كنيد ببينيد ممكنه حتي بيشترش هم ممكنه ولي معمولا شركتهاي سالم سقف درآمد ميزارنتا بتونن هميشه امنيت و ادامه بازار رو حفظ كنند . حالا چه قدر خوب ميشه كه اين نتورك سالم تاييديه دولتي هم داشته باشه كه من ديگه معرفي نميكنم چون اونوقت ميگيد برا خودش ميگفت خودتون بريد تحقيق كنيد ببينيد درحال حاضر كدوم نتورك هست كه اين خصوصيات رو داره .
در ضمن يك نكته ديگه كه يادم اومد اينه كه در نتورك ماركتينگ سالم افراد موظفند بازاريابي كنند نه آدم يابي !

به اميد خدا

سعيد
 

morteza_k

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2006
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
0
سلام
اگه بگیم غلط کردیم فکر می کنید دست از سرمون بردارند.
 

Muhammadinfo

کاربر فعال علم و دانش
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
7 فوریه 2006
نوشته‌ها
2,000
لایک‌ها
72
سن
39
نتورکها دارند گرونتر از دکانها میفروشند.این یعنی سه کان نه دوکان.
من عمرم تا اینطوره برم تو نتورک.
 
بالا