مديرعامل يك شركت تجهيزات ايمني و ترافيك از طراحي و ساخت سيلندرهاي ترافيكي قابل انعطاف براي نخستين بار در كشور خبر داد.
به گزارش سرويس «علمي» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، عليرضا جليليان، مدير عامل شركت سازنده اين سيلندرها با اعلام اين مطلب، گفت: اين سيلندرها با كاربرد جداسازي مسيرهاي عبور در بزرگراهها، جادهها و خيابانها كاربري داشته و به عنوان مانع و سد كننده، كاربرد فراواني در كاهش ترافيك دارند.
وي افزود: در گذشته به منظور جداسازي مسيرهاي عبوري از ميلههاي آهني و بتني استفاده ميشد كه در صورت برخورد وسايل نقليه با اين موانع وسايل نقليه و سرنشينان خودرو به شدت آسيب ميديدند.
جليليان يادآور شد: جنس اين سيلندرها از «پلي يوسين» است كه به دليل كشش زياد بين سلولهاي آن مقاومت سيلندرها در برابر فشار و ضربه زياد است.
وي گفت: اين ماده با پلي اتلين متفاوت بوده و قادر است، نور را تا شعاع 150 متري انعكاس دهد.
جليليان با اشاره به اين كه بر اساس استانداردهاي جهاني، به كارگيري وسايل فلزي و بتني براي معابر به ويژه براي خودروها ممنوع اعلام شده است، اظهار داشت: با وجود آن كه از ساخت اين سيلندرها كمتر از يك ماه ميگذرد، هم اكنون در بيست نقطه خطرناك و پر رفت و آمد اتوبانهاي خروجي تهران ــ مدرس و همت ــ از اين سليندرها بهره گرفته شده است.
وي گفت: اين سيلندرها با توجه به نشكن بودن و استقامت و قدرت بالا موفق به دريافت استانداردهاي اروپا شده است.
مدير عامل شركت عامل شركت ايمني جي تي اس ادامه داد: در حال حاضر سيلندرهاي مذكور در حال گذراندن مراحل نهايي كسب استانداردهاي ايران بوده و با توجه به مقاومت بالاي آن كه هر خودرو تا 22 هزار بار ميتواند، از روي آن عبور كند و با توجه به استانداردهاي اروپايي آن به زودي اين سيلندرها استانداردهاي داخلي را نيز كسب خواهد كرد.
به گزارش ايسنا، وي تصريح كرد: توليد سيلندرهاي ترافيكي قابل انعطاف از نظر اقتصادي نيز بسيار به صرفه بوده و حتي از ارزانترين مشابههاي خارجي خود 5/2 برابر ارزانتر است.
جليليان از صدور اين كالا به كشورهاي حوزه خليج فارس خبر داد و گفت: طي نمايشگاه ايپاس امسال استقبال بسيار خوبي توسط شركتهاي داخلي و خارجي از اين محصولات شده است.
به گزارش سرويس «علمي» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، عليرضا جليليان، مدير عامل شركت سازنده اين سيلندرها با اعلام اين مطلب، گفت: اين سيلندرها با كاربرد جداسازي مسيرهاي عبور در بزرگراهها، جادهها و خيابانها كاربري داشته و به عنوان مانع و سد كننده، كاربرد فراواني در كاهش ترافيك دارند.
وي افزود: در گذشته به منظور جداسازي مسيرهاي عبوري از ميلههاي آهني و بتني استفاده ميشد كه در صورت برخورد وسايل نقليه با اين موانع وسايل نقليه و سرنشينان خودرو به شدت آسيب ميديدند.
جليليان يادآور شد: جنس اين سيلندرها از «پلي يوسين» است كه به دليل كشش زياد بين سلولهاي آن مقاومت سيلندرها در برابر فشار و ضربه زياد است.
وي گفت: اين ماده با پلي اتلين متفاوت بوده و قادر است، نور را تا شعاع 150 متري انعكاس دهد.
جليليان با اشاره به اين كه بر اساس استانداردهاي جهاني، به كارگيري وسايل فلزي و بتني براي معابر به ويژه براي خودروها ممنوع اعلام شده است، اظهار داشت: با وجود آن كه از ساخت اين سيلندرها كمتر از يك ماه ميگذرد، هم اكنون در بيست نقطه خطرناك و پر رفت و آمد اتوبانهاي خروجي تهران ــ مدرس و همت ــ از اين سليندرها بهره گرفته شده است.
وي گفت: اين سيلندرها با توجه به نشكن بودن و استقامت و قدرت بالا موفق به دريافت استانداردهاي اروپا شده است.
مدير عامل شركت عامل شركت ايمني جي تي اس ادامه داد: در حال حاضر سيلندرهاي مذكور در حال گذراندن مراحل نهايي كسب استانداردهاي ايران بوده و با توجه به مقاومت بالاي آن كه هر خودرو تا 22 هزار بار ميتواند، از روي آن عبور كند و با توجه به استانداردهاي اروپايي آن به زودي اين سيلندرها استانداردهاي داخلي را نيز كسب خواهد كرد.
به گزارش ايسنا، وي تصريح كرد: توليد سيلندرهاي ترافيكي قابل انعطاف از نظر اقتصادي نيز بسيار به صرفه بوده و حتي از ارزانترين مشابههاي خارجي خود 5/2 برابر ارزانتر است.
جليليان از صدور اين كالا به كشورهاي حوزه خليج فارس خبر داد و گفت: طي نمايشگاه ايپاس امسال استقبال بسيار خوبي توسط شركتهاي داخلي و خارجي از اين محصولات شده است.