• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ايران - جام جهاني 2006

babakweb

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,759
لایک‌ها
36
محل سکونت
Tehran
بس کنید دیگه ...
این چه وضعیتیه شما پیش گرفتید؟ این بود حمایتتون؟ همینا تیم رو نبردن جام جهانی؟
حالا اگه اون وسط توپ به جای این که به گل محمدی بخوره به دایی می‌خورد می‌رفت تو گل بازم همین رو می‌گفتی؟
فکر می‌کنی اگه بازی بعدی دایی و میرزاپور نباشند عنایتی هت تریک می‌کنه؟ یا طالبلو ۵ تا پنالتی می‌گیره؟
بس کنید دیگه ...
یک ذره خجالت بکشید
یک ذره شان خودتون رو حفظ کنید
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
به نقل از babakweb :
بس کنید دیگه ...
این چه وضعیتیه شما پیش گرفتید؟ این بود حمایتتون؟ همینا تیم رو نبردن جام جهانی؟
حالا اگه اون وسط توپ به جای این که به گل محمدی بخوره به دایی می‌خورد می‌رفت تو گل بازم همین رو می‌گفتی؟
فکر می‌کنی اگه بازی بعدی دایی و میرزاپور نباشند عنایتی هت تریک می‌کنه؟ یا طالبلو ۵ تا پنالتی می‌گیره؟
بس کنید دیگه ...
یک ذره خجالت بکشید
یک ذره شان خودتون رو حفظ کنید

متاسفانه اکثر مردم ما همیشه همینطوری بودن: احساسی، کم طاقت، عصبی....، کمتر کسی پیدا می شه که بتونه بدون توجه به شایعات و بدون دهن بینی کاملا مستقل و منطقی واکنش نشون بده. اگه دیروز علی دایی مثلا به قول شما به جای گل محمدی گل زده بود و بازی هم مساوی شده بود، هیچ کس حرف از سن و سال او نمی زد و می گفت باید بازی های بعدی رو هم فیکس بازی کنه! متاسفانه کارشناس های ما هم گاهی اوقات اینطوری اظهار نظر می کنن، دیگه وای به حال مردم عادی که صرفا فوتبالدوست معمولی هستن!
 

skh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2006
نوشته‌ها
590
لایک‌ها
0
عزيز من حرفاي شما كاملا درست . اما هيچ كسي منكر اينم نيست كه برانكو عامل اصلي شكست ماست و اگر مربي حرفه اي بود تيم ما نيمه دوم اونطوري نبود . تمام
 

Suba_sa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 می 2006
نوشته‌ها
225
لایک‌ها
1
به نقل از mori_model54 :
متاسفانه اکثر مردم ما همیشه همینطوری بودن: احساسی، کم طاقت، عصبی....، کمتر کسی پیدا می شه که بتونه بدون توجه به شایعات و بدون دهن بینی کاملا مستقل و منطقی واکنش نشون بده!


البته این صحبتها هم اینروزها شده ژست روشنفکری! یعنی ما یکچیزهایی میدونیم که بقیه نمیدونند!

ضعیفترین تیم ملی رو به جام جهانی فرستادیم چشن بگیریم حالا!
 

عادل

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 فوریه 2005
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
0
سن
38
محل سکونت
!!! ایران !!!
الان استراليا كه بازي را باخته بود 3 تا گل به ژاپن زد!!!!!!!!

ژاپن هم مثل ايران شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DariushAgah

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2005
نوشته‌ها
2,850
لایک‌ها
5
به نقل از bocelli :
خیلی خوبه انگار من مقصر باخت دیروز هستم.در هر حال:happy:
فکر نمیکنم کسی تو این تاپیک به اندازه من ناراحت باشه.طرفدار واقعی فوتبال کسیه که با هر باخت ناراحت و با برد تیم محبوبش شاد بشه نه اینکه اینطوری بیاد تو تایپکهای مختلف بعضی ناهنجاریها رو بروز بده.

ببینید مکزیک خیلی قویتر از ایرانه ...چندین ساله که تو سطح اول جهانه و به کمتر تیمی باج میده . تو جام جهانی کوچکترین اشتباه منجر به شکست تیم میشه . رضایی 70دقیقه یک اشتباه هم نداشت. خیلی راحت بورگتی رو مهار کرد. کعبی نیمه اول خیلی خوب کار کرد.ولی فاصله فوتبال آماتور ایران و حریف اینجا مشخص میشه
هاشمیان در بازی دیروز دو موقعیت صد در صد گلزنی رو ازدست داد.درست برخلاف فورواردهای مکزیک که از تک موقعیتها بهترین استفاده رو بردند. واسه همین تو بوخوم- هامبورگ و بایرن هیچ وقت مهاجم نوک نبوده. موقعیتهای گلزنی ایران از مکزیک خیلی بیشتر بود ولی استفاده نکرد.چون فوتبال ایران آماتوره.


همونطور که پیش بینی میشد برانکو بهترین سیستم رو واسه این بازی انتخاب کرد.وقتی سطح کيفي تيم مقابل از نقطه نظر تکنيکي ، تاکتيکي ، جسماني و...بیشتر باشه پرسینگ بهترین شیوه س...تو پرسینگ شرح وظایف خیلی سنگینه.همینطورآمادگی فیزیکی تیم نکته خیلی مهمیه.

بازیکنان ایران توان بدنی بالایی نداشتن.از دقیقه 70 به بعد کم آوردن. اگه لیگ ایران زودتر تعطیل میشد .اگه جام حذفی زودتر برگزار میشد اونوقت بازیکنها بهتر تو سیکل آماده سازی قرار میگرفتن.

به نظر من تیم ملی می خواست برای دقیقه 75 به بعد حمله کنه ..چون بیشترین گلهای خورده مکزیک همیشه تو این 15 دقیقه آخره.ولی اون اشتباه توامان دفاع و میرزاپور دوش سردی بود بر پیکر تیم ملی.

تو این استراتژی همیشه تعویضها خیلی کم صورت میگیره ... درست مثل یونان

تو این شیوه هیچ وقت بازیکنی مثل برهانی – خطیبی و ... نمیتونن موثر باشن ...هیچ وقت .چون قابليت تحمل فشار و درگيري سخت فيزيکي با حريف در جريان بازي(سخت گیری و سرسختی در حالات 1 مقابل 1)رو ندارن. عملکرد سريع زير فشار(سرعت عمل تحت فشار) و توانایی بازی مستقیم با توپ رو هم ندارن.

وقتی توانايي هاي تکنيکي و تاکتيکي تیم حریف بيشتر باشه ميشه از طريق بازي پرس طوري بازي کرد که حريف رومجبور کرد اونطوری که مطلوب شماست بازي کنه (بازي بلند یا مستقیم) و يا براي دفاع کردن بهتر در مقابل حريف اونا را به منطقه اي از زمين برد که دلخواه شماست . ایران تا دقیقه 60 این وضعیتو داشت می تونید دوباره فیلم بازی رو ببینید.مکزیک اکثر دقایق آشفته بازی میکرد.اگه ایران 10 دقیقه دیگه دوام می آورد مکزیکیها کاملا عصبی می شدن.چون ایران چیزی رو نداشت که از دست بده یک مساوی هم برای فوتبال ایران برد بود ولی اعتبار فوتبال مکزیک رو کاملا زیر سوال میبرد. مثل پرتغال 2004 ولی اون اشتباه بچه گانه و فردی باعث شد شیرازه تیم به یکباره از هم بپاشه.

توان بی هوازی بازیکنها در سطح بالایی نبود.... سرعت- قدرت -جهش، انعطاف پذيری، استقامت در سرعت- کورسهای تقه ای .. اینا رو تو نیمه دوم کسی ندید

به نظر من بهترین بازیکنان ایران تو بازی دیروز نکونام وآندو بودن چون با این شیوه خیلی خوب کنار اومدن.

وجود بازيکناني با ظرفيت هدايت،رهبري و هوش بالا وتوانا در آرام کردن بازي....دروازبان: به عنوان کسي که بتونه فوتبال بازي کنه(بازی با پا) فاکتور خیلی مهمیه چیزی که میرزاپور فاقد اونه.... تمرکز بر روي شرح وظايف در حالات مختلف بازي (چیزی که از کعبی – رضایی- میرزاپور وکریمی ... ندیدیم) و بازيکناني که در بالاترين سطح آمادگي هستند (دایی-کریمی-کعبی -گل محمدی و... فاقد این ویژگی بودند)
ارکان اصلی این استراتژی رو تشکیل میدن.


سال 98 مصطفوی لیگ ایران رو تعطیل کرد فقط به خاطر تیم ملی.. تیم چند هفته تو بروجرد و فرانسه تمرینان تحت فشار بدنسازی رو گذروند بدون اینکه یکی بهش خرده بگیره! اون زمان هیچ روزنامه ای نبودکه تو کار تیم ملی بذاره و ایویچ خیلی راحت تیم رو آماده کرد.

اما امسال چی؟زمانی که تیم باید تمرينات تناوبی و تحت فشار رو میگذروند آقایون در گیر فینال جام حذفی بودن.فدراسیون به جای اینکه بیاد به تیم برسه همه ش با سازمان تربیت بدنی درگیربود انگارفینال جام حذفی برای طرفداران پرسپولیس از تیم ملی مهمتره!
برانکو تا یک هفته قبل تیم کاملشو در اختیار نداشت .تمام ارکان تیمش مصدوم بودن.در حالیکه مکزیک از دو ماه قبل تو اردو بود. ایران به دلیل وضعیت خاص مملکت اصلا بازی تدارکاتی نداشت (تیم ایران به عنوان یک تیم سیاسی به جام جهانی می رفت)به غیر از بازی با کرواسی به تیم فشار نیومد . بازی بوسنی هم که به نظر فرمالیته میومد. ولی مکزیک با چند تیم بزرگ اروپایی بازی کرد.

فوتبال ایران مشکل دروازه بانی داره ...تو این لیگ اصلا سازندگی وجود نداره . همه چی خلاصه میشه به جدال مسخره استقلال و پرسپولیس.نه تنها میرزاپور بلکه هیچ دروازه بان ایرانی در حد بازی در جام جهانی نیستند.اینم باید در عملکرد نا مناسب مربیان داخلی در بستر سازی و کشف استعدادها جستجو کرد.


اصلا قصد حمایت از برانکو و بازیکنان تیم ملی رو ندارم .ولی باخت دیروز به نظر من فاصله فوتبال ایران و فوتبال روز دنیا رو نشون دادهمین. شاید عده ای انتظار دارن تیم ملی که حدود 30 ساله حتی تو آسیا قهرمان نشده به دور دوم جام جهانی برسه- با کدوم سابقه نمیدونم به خصوص با این تدارکاتی که واسه این تیم شد!


در ضمن اگه بخوایم بدترین بازیکن بازی دیروز رو انتخاب کنیم کریمی لایقترینه. چون به غیر از دریبلهای بی مورد چیز خاصی ازش ندیدیم.میرزاپور هم که جای خودشو داره.

خواهشا اگه می خواید منطقی بحث کنید در خدمتتونم. اگه در مورد شیوه بازی دیروز چیز خاصی به نظرتون میرسه بگید ولی رو فرد اصلا صحبت نمیکنیم....باشه؟...در غیر اینصورت پستهای بعضیها رو نادیده می گیرم به خصوص افرادی که ادبیاتشون شامل کلماتی از قبیل تر زد- خاک بر سرت و .. باشه .ترجیح میدم افرادی مثل سیموررو تو این فوروم مخاطب خودم ببینم.چون میدونم حداقل بهم توهین نمیشه.



چند ماه یش که من با شما بحث میکردم و صحبت از ناکارایی برانکو میرزاپور نصرتی و دایی بود شما بارها بنده رو به خط گرفتن بی اطلاعاعی از فوتبال و غیره متهم کردید و از این تیم حمایت کردید.

اگر اون روزها میگفتیم علی دایی باید از تیم ملی کنار گذاشته بشه نه اینکه تیم ملی رو دوست نداشتیم بلکه این نتیجه رو پیش بینی میکردیم .تیمی که به آلمان رفت بهترین نتیجه ای که مقابل مکزیک میگرفت همین 3-1 باختن بود! همه اینها رو میدیدیم و فقط هدف این بود که دلمون میسوخت و علاقه نداشتیم روزی رو ببینیم که فوتبالمون تحقیر شده اما اینطور شد!

حالا بعد از چند ماه که شما ما رو به خط گرفتن و بی اطلاعاتی متهم میکردی و از آقای گلی جها علی دایی میگفتی من هم به خودم حق میدم جوابتون رو امروز بدم!



عزیز جان شما از فوتبال هیچی نمیدونی! اگر کسی خط گرفته باشه مسلما اون کسی نیست که از علی دایی پیر مرد انتقاد میکنه بلکه اون کسیه که به زور علی دایی رو به تیم ملی تحمیل میکنه و از یک تمرین دهنده درجه 2 به اسم برانکو تعریف و تمجید میکنه!

من علی دایی رو خائن به وطن میدونم برای اضافه کردن یک گل جام جهانی به کارنامه اش با آبروی وطنش بازی کرد. همینوطور دادکان که به خاطر غرور به هیچ انتقالدی توجه نکرد! و با همون تیم دست و پا شکسته به آلمان رفت! حتی نکرد بازیکنان مصدوم رو تغییر بده و با همون ترکیب نامناسب چند سال اخیر که برای بردن بحرین بسته شده بود به آلمان رفت و نتیجه این شد که میبینیم. در حالیکه اصلا حق ایران این نبود!

ترینیداد و توباگو 10 نفره از سوئد مساوی گرفت ولی ما باید شاهد باشیم تیم ما از یک مکزیکی که چندان هم در اوج نیست اینطور تحقیر میشه

میدونم باز در جواب یکرسری مسایل بیربط رو به هم خواهید بافت ولی همه حرفهاتون الان نتیجه عکس داده حرف بعدی شما هم مسلما ز همین جنس خواهد بود!
 

BlAsCo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
382
لایک‌ها
0
آگاه جان اومدی نسازی ها...من اون زمان هم زیاد به حرفهات بها نمیدادم چه برسه به اینکه به ذهنم خطور کنه از جایی خط میگری.:happy:

متاسفانه علیرغم میل باطنیم مجبور شدم شما رو مثل یکی دو نفر دیگه از دوستان در ایگنور لیستم قرار بدم چون هنوز هم ادبیاتتون مشکل داره .اطلاعات فوتبالیتون هم که جای خودشو داره.
 

hamedsullivan

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
6,664
لایک‌ها
137
سن
44
محل سکونت
on the road
دوستان اینجا جای در گیری ها و نظرات شخصی نیست که هم دیگه رو تحقیر میکنید , اگه قرار بود همه یه نظر داشته باشن که دنیا این نمیشد ,

در همه ی کارها نظرات موافق و مخالفه که باعث پیشرفت میشه پس به عقاید هم احترام بذارید و در کنارش , نظر خودتون رو بیان کنید.

مرسی
 

armandesign

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2006
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
6


جوابیه ی bocelli

در مورد اینکه مکزیک تیم سابقه داریه و چندین بار در جام جهانی شرکت کرده و تا به حال افتخارات زیادی کسب کرده هیچ شکی نیست و در پی این افتخارات تجربه ی زیادی هم کسب کرده ...

اما باید توجه کرد که مکزیک الان مکزیک 10 یا 40 سال پیش نیست بالطبع نفرات عوض شدن مربی عوض شده و بطور کلی فوتبال در حال تحول هست دیگه اینکه بخوایم بگیم مکزیک یه تیم 5 ستاره است و ایران آماتور خود این حرف کاملا آماتور هست !
الان دیگه نام ها بازی نمی کنند بلکه تلاش و انگیزه و صد البته اندیشه مربیان و گاهی هم شانس نتیجه بازی رو معلوم میکنه ...

مگه ترینیداد و توباگو چند بار در جام جهانی شرکت کرده ؟ و چه افتخاراتی بیشتر از ایران بدست آورده که با بازی منسجم و با روحیه ی نه فقط دفاعی سوئد رو وادار به رضایت در برابر یک تساوی کرد ؟
این خیلی بده که دائما چنین نتایجی رو شگفتی قلمداد کنیم ... شگفتی فقط یکبار و یا کمتر از تعداد انگشتان دست تکرار میشه وگرنه دیگه شگفتی معنی نداره ...

من واقعا تعجب میکنم که چرا بعضی ها همچنان نتایج ضعیف رو از جهت ضیف بودن بازیکن ها قلمداد میکنن ؟ این ایران همون ایران برابر کرواسی هست که صد البته فیزیک بدنی بازیکنان کرواسی از مکزیک بمراتب بالاتر است .

به نظر شما اگر ایران در نیمه دوم محافظه کارانه عمل نمیکرد و حداقل بازی را در میانه ادامه میداد و نه تماما هجومی ایا کار به اینجا میرسید که در طی یک پاس رو به عقب و اشتباه میرزاپور مکزیک به گل برسه ؟ این از شاهکارهای جدید برانکو بود ...
در بازی که در میانه جریان داره بیشتر پاس رو به عقب داده میشه یا بازی تدافعی ؟؟؟

چرا میگی خطیبی و برهانی نمیتونستن موثر باشن ؟ حداقلش اینه که آدم از بد و بدتر بد رو انتخاب میکنه !
من نمیدونم واقعا هیچ فرقی بین علی دایی 37 ساله که 90 دقیقه فقط راه رفت رو با خطیبی یا برهانی یا عنایتی نمی بینی ؟

در این شکی نیست که علی دایی از جان خودش برای فوتبال این مملکت مایه گذاشته و افتخارات زیادی هم کسب کرده ولی این دلیل نمیشه وقتی که توانایی یک بازی ملی رو نداره همچنان اصرار به وجودش باشه ...

علی دایی چه مشکلی برای مکزیک ایجاد کرد که سایر نیمکت نشینان ما نمیتونستن انجام بدن ؟ در زدن ضربات سر
که هیچی ازش ندیدیم تکنیکی هم که نداره ...

حرف برای گفتن زیاده هر چند که تا اینجا هم زیاد شد ولی این رسمش نیست که از احساسات 70 میلیون ایرانی ساده گذشت همین احساسات و غرور ملی بوده که در بازی با تیمهای بزرگ ایران رو سربلند کرده ...

بازی با استرالیا و بازیهای 98 رو از یاد نبریم ;)

و ...

 

Dong Fang BuBai

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2006
نوشته‌ها
886
لایک‌ها
13
تیمی بازی را می برد که کمتر اشباه کند
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
اگه اجازه بدین می خوام یه چند کلمه ای هم جواب برای bocelli و هم برای آقای داریوش آگاه بنویسم و امیدوارم این دو عزیز ناراحت نشن چون اصولا فورم جای بحث و تبادل آرا و اندیشه هاس:

1- bocelli عزیز:
- بله قبول دارم فوتبال ما هنوز آماتوره و حرفه ای نشده، مکزیک هم تیمی پرسابقه است که به همون دلیل حضورهای متعدد در جام جهانی اعتماد به نفس بالایی داره، اما اینطور هم نبوده که تیم های پرسابقه صرفا به دلیل سابقه ی بیشترشون همیشه و در همه حال جلوی تیم های کم سابقه تر موفق باشن و قطعا موافقید که بهترین شاهد مثال این بحث تیم سنگال بود که باعث حذف فرانسه از جام جهانی پیش شد. ما به هر حال باید به تیم مون امید داشته باشیم و سعی و تلاش کنیم تا تدریجا مراحل پیشرفت رو طی کنیم و اشتباهات مون رو هم تنها با گفتن این که تیم حریف از ما قوی تر بوده لاپوشونی نکنیم.
- اینکه می فرمایید ایران می خواست از دقیقه ی 75 به بعد حمله کنه فقط یک توجیه هست. تیم ما از ابتدای نیمه ی دوم باید با تفکر تهاجمی می یومد تو زمین و برانکو هم مثل لاوولپه می تونست دو تا تعویض تاکتیکی و تهاجمی خوب داشته باشه و با تعویض علی دایی که دیگه نیمه ی دوم نمی تونست برامون کارایی داشته باشه، برهانی یا خطیبی سریع و فرصت طلب رو جایگزین می کرد؛ مکزیک هم که با خروج علی کریمی تونست نفسی به راحتی بکشه و با خیال آسوده تر حملات گسترده ش رو روی دروازه ی ما تدارک ببینه. پس این اشباه محض بوده که بیایم نتیجه ی مساوی رو حفظ کنیم و فکر کنیم می تونیم در دقایق پایانی به مکزیک گل هم بزنیم! ضمنا مکزیک هیچ آشفتگی ای نداشت و اتفاقا کاملا بابرنامه بود و این ما بودیم که از نظر ذهنی جلوی نام پر آوازه ی مکزیک کم آوردیم و مقایسه ی ما با یونان ساده اندیشی است چون اصولا ما ایرانی ها زود عصبی می شویم و تمرکز ذهنی مون رو از دست می دیم و مسلما چنین شیوه ای که فشار بسیار زیادی روی بازیکن ها میاره با اشتباه فردی یا همون سوتی مواجه می شه و نمی تونه درست باشه.
- توان حرکتی و قوای جسمانی بازیکن های ما هم پایین اومد چون سرمربی ما اعتقادی به مربی بدن ساز نداشت و بر این باور بود که به تنهایی از عهده ی این کار بر می یاد و این هم البته اشتباه بود؛ مهمترین نقطه ی قوت و برتری ما در جام 98 همین بدنسازی و آمادگی خوب جسمانی بود که در اون زمان تحت نظر یکی از بهترین مربیان بدن ساز ما ولی الله صالح نیا انجام شده بود. ما در این جام با هزار تاسف داریم به دست خودمون سرمایه هامون رو هدر می دیم و دل به حوادث می سپریم.
- این که می گید برهانی و خطیبی تحمل تحت فشار بازی کردن رو ندارن اصلا درست نیست، چطوری به این نتیجه رسیدید؟ یعنی هر بازیکنی که سرعت بالایی داره و ظاهر ریزنقشی داره توانایی تحمل فشار رو نداره؟؟ در ثانی ما صددرصد به نیروی تهاجمی جدید و تازه نفسی مثل برهانی نیاز داشتیم که اصلا تحرک بیشتری به بازی بدن و با فرار های انفجاری حتی از دفاع مکزیک هم عبور کنن. در واقع اصولا تفکر یونان شدن و بستن بازی غلط بوده اون هم در مقابل مکزیک.
- بحث تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی هم یک توجیه دیگر هست که نمی تونه درست باشه، کدوم تیم در دنیا اومده لیگش رو تعطیل کرده که ما هم بکنیم؟ ما گرفتار برنامه ریزی غلط هستیم و تعطیلی لیگ هم نمی تونست و نخواهد تونست (با این تفکر) چاره ی کار باشه. ضمنا همون موقع هم همین روزنامه های رنگارنگ ما حسابی به صفایی فراهانی تاختن و گفتن ما در این زمینه از دنیا عقبیم و هیچ وقت نخواستیم نظم رو سرلوحه ی برنامه هامون قرار بدیم، یک مراجعه ای به آرشیو خودتون بکنید ببینید اظهار نظر اهالی مطبوعات ما در اون وقت چی بوده.
- متاسفانه این قبیل درگیرها (فینال جام حذفی) فقط در کشور ما می تونه اتفاق بیفته و جز افسوس خوردن به حال مسوولین مون (و خودمون که باید با چنین مسوولینی بسازیم!) کاری نمی شه کرد.
- چرا فوتبال ما مشکل دروازه بانی پیدا کرده؟ چون مدیران باشگاه های ما آدم های دور اندیشی نیستن و با به خدمت گرفتن بازیکنهای خارجی در این چند سال اخیر مثل توپالوویچ، ساشا ایلیچ، تولیا، آرمناک و ...، باز هم سرمایه سوزی کرده ایم. اما اینطور هم نیست که از داشته های موجود هم به درستی استفاده نکنیم و مثلا توانایی های امثال طالب لو، رحمتی، حسین آشنا و ... رو زیر سوال ببریم. باید بگم برانکو هم در این زمینه با اصرار بیش از اندازه روی میرزاپور عملا به تضعیف روحیه و افت ذهنی دروازه بان های دیگه ی ما کمک کرد؛ سوال اینه که مگه میرزاپور در زمان بلاژویچ اصلا تجربه ملی داشت؟؟ خیر میرزاپور در بازی اول ما با عربستان در مقدماتی جام جهانی 2002 هیچ تجربه ای نداشت؛ پس چطور و بر چه مبنایی بلاژویچ به او اعتماد کرد و برومند با تجربه که سابقه ی حضور در جام جهانی رو هم داشت کنار گذاشت؟! بنابراین می شه این کار رو کرد و این صرفا بستگی به روحیه ی ریسک پذیری و توانایی مقابله و مواجهه با رخداد های مهم از طرف سرمربی داره. حالا بفرمایید برانکو چطوره، میونه اش با خطر کردن و شهامت و جسارت چطوره؟؟؟
- شما حالا دارید می گید که قصد حمایت از برانکو رو ندارم، در حالی که تا اونجایی که خاطرم هست بحث های طولانی و مفصلی در این خصوص داشتید و با شیوه ی عجیب و غیر قابل باوری تمام تصمیم های برانکو از انتخاب بازیکن ها گرفته تا سیستم بازی و ... رو درست دونسته و ضمن تمجید های فراوان، مربیان داخلی رو لایق تیم های دسته ی یک هم ندونستید. این همون برانکو ست، پس چرا از مواضع سرسختانه تون عقب نشینی کردید؟! (البته این حرف من به معنای زیر سوال بردن تمام موجودیت و داشته های برانکو نیست، و فقط دارم به شما اشاره می کنم که چرا بی جهت و به واسطه ی نگاه سطحی، از یک نفر این طوری طرفداری کردید که حالا بخواهید از موضعتون عقب نشینی کنید. انسان همیشه باید جانب منطق و اعتدال رو نگه داره.)
- جمله ی آخر شما تا اندازه ای خود خواهانه به نظر می رسه. شما نمی تونید و این حق رو ندارید که برای اعضای فورم (اصولا تالارهای گفتگو) تکلیف تعیین کنید و بگید پست بعضی ها رو نادیده می گیرم؛ به نظر من حتی اونایی که در این چند روز بد و بیراه زیادی نثار تعدادی از بازیکنان ملی ما کردن (و خود من از این موضوع ناراحتم) حق اظهار نظر داشتن و بالاخره احساس شون رو گفتن، اون ها هم ناراحتن و فعلا این فورم رو برای تخلیه تنش های عصبی مناسب دونستن این اصلا اشکالی نداره (تا جایی که با اصول مرام نامه هم همراه باشه) ولی شما باید قبول کنید که به هر حال کسانی پیدا می شن که مخالف من و شما باشن و حتی ممکنه به عقاید من هم حمله کنن، این ذات مناسبات بشری هست و باید این رو پذیرفت، نهایت کار اینه که آدم می بینه یه نفر پیدا شده داره توهین می کنه بهش و در این حالت می تونه دیگه جواب نده، به هر حال کسان دیگری هم هستن این که گفتمان رو دیده و قضاوت منصفانه داشته باشن.

برای شما آرزوی موفقیت می کنم؛ می دونم که فرد فوتبالدوستی هستید و اطلاعات فوتبالی هم دارید، اما دوستانه می گم: همیشه در اظها نظر ها معتدل باشید و به دور از تعصب در بحث ها شرکت کنید.

(چون این پست خیلی طولانی شد عرایض دیگرم رو در مورد فرمایشات آقای داریوش آگاه به پست بعد موکول می کنم)
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
2- جناب آقای داریوش آگاه:
- من بحث شما رو هم با bocelli خاطرم هست؛ شما تا اونجا که در توان داشتید تعدادی از بازیکن های تیم مثل دایی، نصرتی و میرزاپور رو کوبیدید. حالا این جا خیلی می شه در مورد فهرست انتخابی تیم ملی توسط برانکو بحث کرد، اما من فقط اینو می گم: چرا ما باید از قانون همه یا هیچ پیروی کنیم؟ یعنی باید یکی رو انقدر ازش طرفداری کنیم که حاضر بشیم براش جون بدیم و اشک بریزیم، و یکی رو هم با دیدن مثلا اشتباهاتش اونقدر بکوبیم که لگد مال و پوزه اش به خاک مالیده بشه! این روش درستی نیست، الان شما می گید علی دایی توانایی گذشته رو نداره و من هم صد در صد قبول دارم، اما دیگه بد و بیراه گفتن و به فضیحت کشیدن شخصیت یه فوتبالیست تیم ملی که قبلا به دفعات مردم ما رو با گل هاش خوشحال کرده و لا اقل هم وطن ماست واقعا منصفانه نیست. همین الان من پیش بینی می کنم اگه همین علی کریمی و مهدی مهدوی کیا که گل سر سبد بازیکنان تیم ملی ما هستن اگه دو سه تا اشتباه بد بکنن، همه شروع می کنن به حمله کردن به این دو بازیکن بینوا و تمام گذشته ی درخشان اون ها رو فراموش می کنن... جای تاسفه، این رسم جوانمردی نیست. بنابراین من اصلا نمی خوام طرفداری صرف مثلا روی علی دایی داشته باشم و چشمم رو به روی نقاط ضعف اون ببندم، یکی دو بار هم عرض کردم علی دایی علیرغم همه ی تجربه ای که داشت باید از ابتدای نیمه ی دوم بازی با مکزیک تعویض می شد. فعلا هم که یه خبر خوشحالی (!) به ملت غیور و پر عاطفه ی ما دادن و کمر درد او منجر به کنار رفتن از تیم در بازی های بعدیش شده....

- کاملا قبول دارم که شما هم دلتون واسه ی تیم ملی می تپیده و دوست نداشته اید که شکست اون رو ببینید (قطعا همه کسانی که حتی فحش هم به برانکو، دادکان، علی دایی، مرزاپور و ... دادن اونها هم دلسوز تیم ملی کشورشون بوده اند، در این تردید ندارم) اما ای کاش ما بتونیم احساسات مون رو کننرل کنیم و نقد های منصفانه داشته باشیم و اینطور ناجوامردانه به علی دایی لقب خائن ملی ندیم. اجازه بدین فقط یه نکته رو در مورد توانایی فنی علی دایی ایجا ذکر کنم:
همه می گن علی دایی نصف بیشتر گل هاش رو - چه در بازی های ملی و چه باشگاهی - با پنالتی گل کرده و خب این که هنری نیست و هر ننه قمری رو بذارین در چنین فاصله ای توپ رو گل می کنه دیگه!
اما جالبه که بهترین فوتبالیست های تاریخ هم به دفعات سابقه ی خراب کردن پنالتی رو داشتن، فعلا اینها یادم میاد:
* زیکو در جام جهانی 86
* کریس وادل در جام جهانی 90
* روبرتو دونادونی در جام جهانی 90
* مارکو فون باستن در جام ملت های اروپا 92
* روبرتو باجو و فرانکو باره سی در فینال جام جهانی 94
* و ...
اما علی دایی در مدت حدود ده سال فقط سه تا پنالتی خراب کرده: یکی در نیمه نهایی جام ملت های آسیا در مقابل عربستان، یکی در مقابل کرواسی (بازی دوستانه ی قبل از جام جهانی 98) و آخری هم در لیگ برتر گذشته در مقابل استقلال که طالب لو موفق به مهر ضربه پنالتی اش شد. بعید می دونم کسی باشه که بتونه ادعا کنه چنین آماری داره و به این زودی ها هم کسی موفق به برجای گذاشتن این آمار نخواهد شد.
نتیجه:
من نمی خوام بگم که علی دایی همیشه و در همه حال می تونه بهترین باشه و کسی نباید بگه بالای چشمش ابروست ابدا چنین عقیده ای ندارم، من فقط می گم او توانایی های فنی قابل توجهی داشته و داره که حتی در همین سن و سال هم می تونسته در تیم ملی تاثیر مثبت داشته باشه (خود من عقیده داشتم او باید به جام جهانی اعزام می شد ولی در حد یه بازیکن غیر فیکس و به عنوان لیدر و افزایش وزنه ی روحی تیم به او نگاه می شد، نه این که حتما مهاجم اول و ثابت ما باشه و تا آخر بازی هم فیکس بازی کنه.)

- شما از کجا به این نتیجه رسیدید که مکزیک در اوج نیست و تیم ملی ما حتما باید اونو شکست می داده؟؟ جدا می خوام بدونم معیارتون چی بوده؟ چون مثلا در بازی تدارکاتی و دوستانه اش در مقابل هلند 1-0 باخته بوده؟ به نظر شما این می تونه ملاک خوبی باشه؟ ضمنا کی گفته که حالا ما با این باخت در مقابل مکزیک تحقیر شده ایم؟؟! پس ژاپن که در دو سه دقیقه ی آخر بازی بازی یک هیچ برده رو 1-3 می بازه چی باید بگه!! لابد اگه ما چنین باختی داده بودیم الان تمام بازیکنان مون رو ترور و سر به نیست شون می کردیم و می گفتیم خاک بر سر شما که از پس استرالیایی که خودمون قبلا حذفش کرده بودیم، بر نیومدید! این جور نتیجه گیری اصلا درست نیست. به نظر من تیم ما اصلا تحقیر نشده و حتی اگه در بازی های بعدش هم ببازه (البته امیدوارم این اتفاق هرگز نیفته!) تحقیر نخواهد شد.

از شما خواهش می کنم در مواضع تون تجدید نظر کنید و انقدر خشک و سخت گیرانه به این موضوعات نگاه نکنید.
من رو به خاطر پر حرفی ببخشید ولی یه مقداری حرف تو دلم مونده بود و دیدم در این دو روز اخیر در حق تیم ملی قدری اجحاف شده و فقط خواستم تا حدودی جو رو معتدل کرده باشم، همین.
موفق باشید.
 

armandesign

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2006
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
6

به نظر من تیم ایران تحقیر شد !
خود عقب نشینی چه در میدان ورزشی و چه در میدان جنگ حتی اگر از روی استراتژی هم باشه به این معنی است که تیم توانایی هجوم به حریف رو نداره ( چیزی که به هیچ وجه در مورد تیم ایران صدق نمیکرد ) و به قولی کم آورده !

ایران تحقیر شد چرا که بعد از 4 سال کلنجار رفتن با خط دفاع ( خطی ) ما هنوز مشکل داریم بخصوص اینکه می بینیم هنوز برانکو به این واقعیت نرسیده که جای محمد نصرتی در دفاع چپ نیست و در مواردی از بازی های ایران مکررآ مرتکب به اشتباه شده و خلاصه ناکارامدی خودش رو در این پست به رخ کشیده ...

ایران تحقیر شد چون بعد از 4 سال هنوز دروازه بان ملی ما و کسی که پیراهن مقدس شماره یک ایران رو به تن میکنه هنوز در بازی با پا زیر حد استاندارد عمل میکنه !!! فابین بارتز را بخاطر بیارید مرد شماره یک 98 فرانسه که بعد از بروز دادن اشتباهاتی اینچنین جای ثابت خود در منچستر را از دست داد و عاقبت به کشورش بازگشت و الان در تیم ملی فرانسه در شرایطی به میدان خواهد رفت که از داشتن جای ثابت مطمئن نیست ...

گل اول مکزیک در شرایطی به دست امد که میرزاپور با اینکه در هر صورت نمیتوانست توپ را دفع کند ولی هیچ حرکتی هم انجام نداده و نظاره گر به ثمر رسیدن گل بود مانند کاری که یحیی در بازی تدارکاتی برابر بوسنی انجام
داد ...

درسته که فوتبال ما حرفه ای نشده ولی آیا ما باید از داشتن مربی حرفه ای بی بهره باشیم چون فوتبال حرفه ای نداریم ؟ مربی حرفه ای کسی است که در میدان های بزرگ تصمیم حرفه ای و شجاعانه بگیره ... آیا شما عملکرد
برانکو در نیمه ی دوم رو حرفه ای می دونید ؟؟؟

چرا بازی ایران رو با ژاپن مقایسه می کنید ؟ ژاپن بنظر من علی رغم واگذاری نتیجه در هر دو نیمه موفق بود هر چند باخت این تیم ناشی از تحلیل رفتن توانایی جسمانی و یک سری اشتباهات بود ولی انصافآ مردانه بازی کرد ...
ژاپن با اینکه یک گل جلو بود به هیچ وجه سعی نکرد مانند ایران یک نیمه را به دفاع بپردازد !

بله بازی نیمه دوم انقدر تحقیر امیز بود که باعث کم رنگ شدن بازی زیبای نیمه اول شد .

 

Suba_sa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 می 2006
نوشته‌ها
225
لایک‌ها
1
نگاه هاى آنها به مكزيكى هايى كه پس از بازى جشن گرفته بودند و روى پاى خودشان بند نبودند جداً آزاردهنده بود. اين نگاه ها فقط يك معنى داشت و آن حسرت بود. حسرت اينكه چرا ما هميشه از اين چيزها بى بهره ايم. تيم خبرنگاران اعزامى كه از شدت بعد مسافت «فردريش هافن» با مناطق ديگر آلمان دچار خستگى مفرط شده بود و دوباره باور كرد در مقابل خبرنگاران خارجى كه به آسانى به چند زبان مسلط هستند قدرتى ندارد و از ورزشگاه تا محل توقف اتوبوس خود با سنگينى برمى گشت با اين حال فكر آنها اين بود كه كاش تيم شان نمى باخت و همه اين چيزها تسكين مى يافت كه چنين نشد. همه از هم مى پرسيدند برانكو چرا دايى را بيرون نكشيد. از خبرنگار گرفته تا تماشاچى هاى عادى همه به اين نكته توجه داشتند. على دايى به قول پى ير ليت بارسكى در صحبت هاى بعد از بازى نود دقيقه فقط راه رفت. مى خواست با راه رفتن روژه ميلاى ايران در جام جهانى شود! ليت بارسكى، يكى از بازيكنان سابق تيم ملى آلمان در مورد اين بازى گفته بود: «خيلى معذرت مى خواهم كه قصد دارم از قهرمان فوتبال ايران انتقاد كنم. اما فكر مى كنم ايشان اين ورزشگاه را با پارك نورنبرگ اشتباه گرفته.» جدا از پى ير ليت بارسكى كه معلوم نيست فردا على دايى او را به دشمنى متهم خواهد كرد يا نه، اغلب ايرانى هاى حاضر در نورنبرگ وقتى متوجه مى شدند كه روزنامه نگارانى از ايران به كنارشان آمده، خواهش مى كردند همگى پافشارى كنيم كه دايى در اين سه بازى، بازى نكند. اما به هر حال كاپيتان دايى نود دقيقه كامل در زمين ماند و آب هم از آب تكان نخورد. اين اتفاق شايد فقط در ايران بيفتد كه همه روزنامه ها و همه مردم بگويند يك نفر بازى نكند ولى برخلاف خواست همه آنها آن شخص نود دقيقه در زمين باشد. اين اتفاق شايد فقط در تيم ملى ايران رخ دهد كه همزمان دو مربى دروازه بان ها در كادر فنى داشته باشيم ولى گلر اول ما بعد از پنج سال هنوز شوت زدن را ياد نگرفته. اين اتفاقات مختص ما است. ما در فوتبال و در خيلى از چيزهاى ديگر انسان هاى كوچكى بوديم و به همين خاطر يك مربى كوچك به نام برانكو نصيب ما شد. شايد هر مربى ديگرى بود به آسانى اين بازى را برده بوديم. اين حرف همه ايرانى هاى اينجا بود. اما ما قدر اين فرصت ناب را ندانستيم. تاريخ چند بار براى ما تكرار شود كافى است؟! ما ايرانيان چه ملت فرصت سوزى هستيم...

مصطفى دنيزلى سرمربى سابق پاس عقيده دارد ايران در بازى مقابل مكزيك ۱۰ نفره بازى كرد، چرا كه على دايى كاپيتان تيم ملى به عنوان بازيكن ايران در زمين غايب بود. اين اظهارنظر در شرايطى است كه عده بسيارى از كارشناسان فوتبال ايران عقيده دارند، تيم ملى ۹ نفره بازى كرد، چرا كه به جز على دايى، ابراهيم ميرزاپور نيز در فرم مشابهى بود. دروازه بانى بدون يك حركت نجات بخش. يكى از خوانندگان شرق مى گويد: «من هم اگر دروازه بان بودم همين سه گل را مى خوردم!»

شايعه هاى نگران كننده ديگرى نيز از جمع بازيكن ها شنيده مى شد. اينكه على كريمى ديگر حوصله على دايى و بازى كردنش را ندارد. خبر ديگرى از همين دست اختلاف هاى موجود كاروان ما بود كه البته قوت آن اختلاف قبلى را نداشت

روز گذشته شنيده شد بازيكنان تيم ملى از گفت و گوى على دايى پس از بازى كه فتواى آن «باخت به دليل اشتباهات فردى» بود، دلخورند و نارضايتى خود را نشان خواهند داد.



http://sharghnewspaper.com/850323/html/sv1.htm
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
به نقل از armandesign :

به نظر من تیم ایران تحقیر شد !
خود عقب نشینی چه در میدان ورزشی و چه در میدان جنگ حتی اگر از روی استراتژی هم باشه به این معنی است که تیم توانایی هجوم به حریف رو نداره ( چیزی که به هیچ وجه در مورد تیم ایران صدق نمیکرد ) و به قولی کم آورده !

ایران تحقیر شد چرا که بعد از 4 سال کلنجار رفتن با خط دفاع ( خطی ) ما هنوز مشکل داریم بخصوص اینکه می بینیم هنوز برانکو به این واقعیت نرسیده که جای محمد نصرتی در دفاع چپ نیست و در مواردی از بازی های ایران مکررآ مرتکب به اشتباه شده و خلاصه ناکارامدی خودش رو در این پست به رخ کشیده ...

ایران تحقیر شد چون بعد از 4 سال هنوز دروازه بان ملی ما و کسی که پیراهن مقدس شماره یک ایران رو به تن میکنه هنوز در بازی با پا زیر حد استاندارد عمل میکنه !!! فابین بارتز را بخاطر بیارید مرد شماره یک 98 فرانسه که بعد از بروز دادن اشتباهاتی اینچنین جای ثابت خود در منچستر را از دست داد و عاقبت به کشورش بازگشت و الان در تیم ملی فرانسه در شرایطی به میدان خواهد رفت که از داشتن جای ثابت مطمئن نیست ...

گل اول مکزیک در شرایطی به دست امد که میرزاپور با اینکه در هر صورت نمیتوانست توپ را دفع کند ولی هیچ حرکتی هم انجام نداده و نظاره گر به ثمر رسیدن گل بود مانند کاری که یحیی در بازی تدارکاتی برابر بوسنی انجام
داد ...

درسته که فوتبال ما حرفه ای نشده ولی آیا ما باید از داشتن مربی حرفه ای بی بهره باشیم چون فوتبال حرفه ای نداریم ؟ مربی حرفه ای کسی است که در میدان های بزرگ تصمیم حرفه ای و شجاعانه بگیره ... آیا شما عملکرد
برانکو در نیمه ی دوم رو حرفه ای می دونید ؟؟؟

چرا بازی ایران رو با ژاپن مقایسه می کنید ؟ ژاپن بنظر من علی رغم واگذاری نتیجه در هر دو نیمه موفق بود هر چند باخت این تیم ناشی از تحلیل رفتن توانایی جسمانی و یک سری اشتباهات بود ولی انصافآ مردانه بازی کرد ...
ژاپن با اینکه یک گل جلو بود به هیچ وجه سعی نکرد مانند ایران یک نیمه را به دفاع بپردازد !

بله بازی نیمه دوم انقدر تحقیر امیز بود که باعث کم رنگ شدن بازی زیبای نیمه اول شد .


من از عملکرد سر مربی مون چند جا انتقاد کردم، شما اگه پست های قبلی منو خونده باشید خواهید دید که من هم از اینکه تیم ما بی جهت عقب کشید ناراحت شدم. بله، مربی ما ضعیف عمل کرد چون بیش از اندازه محافظه کار هست و میرزاپور هم هنوز نتونسته ضعف های مفرط خود شرو در بازی با پا و جمع کردن توپ از روی سر مهاجمان حریف برطرف کنه. در این مورد با شما هم عقیده بوده ام، اما تیم ما بازی رو در مقابل یه حریف ضعیف دست و پا بسته که واگذار نکرد، مکزیک بالاخره تیم قوی ای داشته و ما هم یک نیمه جلوش خوب بودیم. با این حال ای کاش نیمه ی دوم طور دیگری رقم می خورد. ژاپن رو هم من صرفا به خاطر باختش در مقابل یک تیمی که در رنکینگ فیفا جایگاه خیلی پایینتری نسبت به خود ژاپن و حتی ما داره مثال زدم در حالی که به نظرم اونها هم تحقیر نشدن چه برسه به ما. امیدوارم مربی ما سعی کنه دست از این محافظه کاری برداره و با جسارت بیشتر تغییرات مثبت زیادی رو در نوع بازی تیم برای دو بازی بعد بده تا ما هم دیگه انقدر پکر نباشیم و اگه هم می بازیم باخت های ناراحت کننده نداشته باشیم.
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
به نقل از Suba_sa :
نگاه هاى آنها به مكزيكى هايى كه پس از بازى جشن گرفته بودند و روى پاى خودشان بند نبودند جداً آزاردهنده بود. اين نگاه ها فقط يك معنى داشت و آن حسرت بود. حسرت اينكه چرا ما هميشه از اين چيزها بى بهره ايم. تيم خبرنگاران اعزامى كه از شدت بعد مسافت «فردريش هافن» با مناطق ديگر آلمان دچار خستگى مفرط شده بود و دوباره باور كرد در مقابل خبرنگاران خارجى كه به آسانى به چند زبان مسلط هستند قدرتى ندارد و از ورزشگاه تا محل توقف اتوبوس خود با سنگينى برمى گشت با اين حال فكر آنها اين بود كه كاش تيم شان نمى باخت و همه اين چيزها تسكين مى يافت كه چنين نشد. همه از هم مى پرسيدند برانكو چرا دايى را بيرون نكشيد. از خبرنگار گرفته تا تماشاچى هاى عادى همه به اين نكته توجه داشتند. على دايى به قول پى ير ليت بارسكى در صحبت هاى بعد از بازى نود دقيقه فقط راه رفت. مى خواست با راه رفتن روژه ميلاى ايران در جام جهانى شود! ليت بارسكى، يكى از بازيكنان سابق تيم ملى آلمان در مورد اين بازى گفته بود: «خيلى معذرت مى خواهم كه قصد دارم از قهرمان فوتبال ايران انتقاد كنم. اما فكر مى كنم ايشان اين ورزشگاه را با پارك نورنبرگ اشتباه گرفته.» جدا از پى ير ليت بارسكى كه معلوم نيست فردا على دايى او را به دشمنى متهم خواهد كرد يا نه، اغلب ايرانى هاى حاضر در نورنبرگ وقتى متوجه مى شدند كه روزنامه نگارانى از ايران به كنارشان آمده، خواهش مى كردند همگى پافشارى كنيم كه دايى در اين سه بازى، بازى نكند. اما به هر حال كاپيتان دايى نود دقيقه كامل در زمين ماند و آب هم از آب تكان نخورد. اين اتفاق شايد فقط در ايران بيفتد كه همه روزنامه ها و همه مردم بگويند يك نفر بازى نكند ولى برخلاف خواست همه آنها آن شخص نود دقيقه در زمين باشد. اين اتفاق شايد فقط در تيم ملى ايران رخ دهد كه همزمان دو مربى دروازه بان ها در كادر فنى داشته باشيم ولى گلر اول ما بعد از پنج سال هنوز شوت زدن را ياد نگرفته. اين اتفاقات مختص ما است. ما در فوتبال و در خيلى از چيزهاى ديگر انسان هاى كوچكى بوديم و به همين خاطر يك مربى كوچك به نام برانكو نصيب ما شد. شايد هر مربى ديگرى بود به آسانى اين بازى را برده بوديم. اين حرف همه ايرانى هاى اينجا بود. اما ما قدر اين فرصت ناب را ندانستيم. تاريخ چند بار براى ما تكرار شود كافى است؟! ما ايرانيان چه ملت فرصت سوزى هستيم...

مصطفى دنيزلى سرمربى سابق پاس عقيده دارد ايران در بازى مقابل مكزيك ۱۰ نفره بازى كرد، چرا كه على دايى كاپيتان تيم ملى به عنوان بازيكن ايران در زمين غايب بود. اين اظهارنظر در شرايطى است كه عده بسيارى از كارشناسان فوتبال ايران عقيده دارند، تيم ملى ۹ نفره بازى كرد، چرا كه به جز على دايى، ابراهيم ميرزاپور نيز در فرم مشابهى بود. دروازه بانى بدون يك حركت نجات بخش. يكى از خوانندگان شرق مى گويد: «من هم اگر دروازه بان بودم همين سه گل را مى خوردم!»

شايعه هاى نگران كننده ديگرى نيز از جمع بازيكن ها شنيده مى شد. اينكه على كريمى ديگر حوصله على دايى و بازى كردنش را ندارد. خبر ديگرى از همين دست اختلاف هاى موجود كاروان ما بود كه البته قوت آن اختلاف قبلى را نداشت

روز گذشته شنيده شد بازيكنان تيم ملى از گفت و گوى على دايى پس از بازى كه فتواى آن «باخت به دليل اشتباهات فردى» بود، دلخورند و نارضايتى خود را نشان خواهند داد.



http://sharghnewspaper.com/850323/html/sv1.htm

بله شما هم حرف های جالب و درستی زدید. من قبول دارم که خیلی ضعف هایی داریم که البته ضعف واقعی ما نیست بلکه ضعف برنامه ریزان و مسوولین ماست که حالا طول و تفصیلش بماند؛ اما امیدوارم حرف های پایانی شما رنگ واقعیت به خود نگیرد و بچه ها با یک حمیت و مردانگی خاص خودشون دوباره به بازی برگردند و اینبار تا سر حد جان در مقابل پرتغال و بعد هم آنگولا مقابله و مبارزه کنن. امیدوارم شرایط اردوی تیم ما در این چند روز بهتر شود و کسی در آونجا از ناامیدی حرف نزند....
 

DariushAgah

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2005
نوشته‌ها
2,850
لایک‌ها
5
به نقل از mori_model54 :
2- جناب آقای داریوش آگاه:
- من بحث شما رو هم با bocelli خاطرم هست؛ شما تا اونجا که در توان داشتید تعدادی از بازیکن های تیم مثل دایی، نصرتی و میرزاپور رو کوبیدید. ح.


دقیقا ! البته برانو رو یادتون رفت!

بله من چند ماه پیش نصرتی دایی میرزاپور و برانکو رو به قول شما کوبیدم! امروز همه دیدند که اینها به خاطر افتخار شخصی چه آبرویی از فوتبال ما بردند.

شما بعد از 4 ماه و بعد از مرگ سهراب!(بختیاری زاده نه ها !) اومدید حرفهای 5 ماهخ پیش بوچلی رو که در دفاع کور از و این 4 تا دالتونهای بدشانس(نصرتی میرزاپور دایی برانوکو) زده میشد رو میزنی! آخه الان دیگه همه چیز ثابت شده و بی لیاقتی این آقایون رو همه دیدند و کشک بودن استدلالهایی که در دفاع از اینها زده میشد رو همه فهمیدند . الان دیگه لزومی نداره به چنین صحبتهایی جواب بدم برید آرشیو چند ماه پیش رو بخونید جواب همه اش رو دادم البته مهمترین ردیه بر این صحبتها اینه که چشمتون رو باز کنید و ببینید مردم در مورد اینها چی میگن! الان دیگه کی حرف شما رو در دفاع از دایی باور میکنه وقتی مجبوره خودشو بزنه به کمر درد؟! این صحبتها الان دیگه چادر گذاشتن سر خورشیده!

خوش باشی
 

DariushAgah

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2005
نوشته‌ها
2,850
لایک‌ها
5
به نقل از bocelli :
آگاه جان اومدی نسازی ها...من اون زمان هم زیاد به حرفهات بها نمیدادم چه برسه به اینکه به ذهنم خطور کنه از جایی خط میگری.:happy:

متاسفانه علیرغم میل باطنیم مجبور شدم شما رو مثل یکی دو نفر دیگه از دوستان در ایگنور لیستم قرار بدم چون هنوز هم ادبیاتتون مشکل داره .اطلاعات فوتبالیتون هم که جای خودشو داره.


چه عالی که من رو ایگنور میکنی! بسی جای خوشحالی داره.

به هر حال چند ماه پیش که صحبت دایی و برانکو و میرزاپور و نصرتی بود به شدت از اینها دفاع میکردی و ادعا میکردی که خیلی از فوتبال میدونی . آخرین پستهاتون رو بی جواب گذاشته بودم ولی امروز جوابتون رو گرفتید. دلم میخواهد همه بدونند شمایی که امروز تحلیل بازی ایران و مکزیک مینویسی چند ماه پیش مدافع سر سخت و بلکه میشه گفت عاشق سینه چاق برانکو دایی میرزاپور و نصرتی بودی. کسانیکه الان منفور مردم ایران هستند. خوبه همه بدونند تفسیر الان شما و پستهاتون هم مثل همون موقع بی پایه است و نتیجه عکس میده! از اون سطلان و آقای گل جهان که شد آقای راه رفتن و کمر درد گرفتن بگیر تا بقیه اش.
 

DariushAgah

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2005
نوشته‌ها
2,850
لایک‌ها
5
به نقل از hamedsullivan :
دوستان اینجا جای در گیری ها و نظرات شخصی نیست که هم دیگه رو تحقیر میکنید , اگه قرار بود همه یه نظر داشته باشن که دنیا این نمیشد ,

در همه ی کارها نظرات موافق و مخالفه که باعث پیشرفت میشه پس به عقاید هم احترام بذارید و در کنارش , نظر خودتون رو بیان کنید.

مرسی


شما حتما بحثهای پیش از جام جهانی یادتون هست. این بحث در ادامه همون بحثهاست . جز این بود که میگفتیم دایی و برانکو و میرزاپور به درد تیم ملی نمیخورد؟ مگه امروز از همینها ضربه نخوردیم!؟ باز همون آیدی های قدیمی بیان کار این انسانهای بیلیاقت رو ماستمالی کنند و ساکت باشیم؟! این چه بحث موافق مخالفیه که چند ماه پیش که میگفتیم دایی نباید بازی کنه میگفتند از یکجا خط میگیری ولی امروز که دایی نشون داد که اصلا نمیتونه بازی کنه باز هم اینها میان برای ماستمالی! بازیی که 4 سال منتظرش بودیم رو این افراد به فنا دادند بعد بیایم صحبتهای سوهان روح یک عده رو گوش کنیم که دایی خیلی هم خوب و گوگولی مگولیه؟!
 

hamedsullivan

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
6,664
لایک‌ها
137
سن
44
محل سکونت
on the road
به نقل از DariushAgah :
شما حتما بحثهای پیش از جام جهانی یادتون هست. این بحث در ادامه همون بحثهاست . جز این بود که میگفتیم دایی و برانکو و میرزاپور به درد تیم ملی نمیخورد؟ مگه امروز از همینها ضربه نخوردیم!؟ باز همون آیدی های قدیمی بیان کار این انسانهای بیلیاقت رو ماستمالی کنند و ساکت باشیم؟! این چه بحث موافق مخالفیه که چند ماه پیش که میگفتیم دایی نباید بازی کنه میگفتند از یکجا خط میگیری ولی امروز که دایی نشون داد که اصلا نمیتونه بازی کنه باز هم اینها میان برای ماستمالی! بازیی که 4 سال منتظرش بودیم رو این افراد به فنا دادند بعد بیایم صحبتهای سوهان روح یک عده رو گوش کنیم که دایی خیلی هم خوب و گوگولی مگولیه؟!
نه داریوش جان , یادمه که شما از اولش رو حرفت بودی , منظورم اینه که الان دیگه وقت اون نیست که دنبال اونایی بگردیم که مخالف بودن ,خیلی مسائل مهمتری هست که بهشون برسیم .

علی دایی یه معضل شده ولی اون زمانی که ما مخالف بودیم تاثیری نداشت !! گفتن که روز نامه ها , صدا و سیما بیاین حمایت کنین.

الان دیگه میشه حرف زد چون حمایت کردیم و نتیجه نگرفتیم , مهم اینه که کسانی که اون زمان موافق بودن الان متوجه شدن ,

خوب این خیلی خوبه , مشکل اینجاست که استراتژی رو بر این بنا گذاشتن که وقتی میبینی یه نفر(یه تیم) داره میفته تو چاه و تو اینو میبینی و میدونی, صبر کنی بیفته, بعدش تازه همه بگیم اخ اخ دیدی چی شد!!!
 
بالا