• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بحث و تبادل نظر در مورد اتفاقات روز فوتبال و حواشی ِ آن

میزان اطلاعات فوتبالی صدا سیما؟

  • عالی

    Votes: 4 6.2%
  • خوب

    Votes: 16 24.6%
  • کم

    Votes: 10 15.4%
  • فضاحت

    Votes: 35 53.8%

  • Total voters
    65

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
شمس: در بازگشت از برزيل از صدا‌و‌سيما شكايت مي‌كنم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: به دليل اعلام نتيجه اشتباه بازي ايران و چك در جام ‌جايزه ‌بزرگ برزيل، از مسئولان صدا‌و‌سيما شكايت خواهم كرد.


A0627350.jpg



حسين شمس در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: جدا از عدم پخش ديدار حساس ما در مرحله نيمه نهايي جام جايزه بزرگ برزيل، متاسفانه صداوسيما نتيجه بازي ما مقابل چك را اشتباه اعلام كرد. آنها گفتند ما به چك باخته ايم و بعد از مدتي آن را اصلاح كردند. اعضاي تيم ملي از طريق خانواده هايشان متوجه اين امر شدند. نمي دانم آنها چه پاسخي در مورد اين اشتباه دارند. حتما در بازگشت از برزيل، از صداوسيما شكايت خواهم كرد و آنها بايد پاسخگو باشند.
وي افزود: به هيچ وجه اجازه نمي دهم اين طور با افكار عمومي بازي شود. در تعجبم در حالي كه فوتبال ما در رده بندي فيفا، در جايگاه پنجاه و هشتم قرار گرفته، چرا با تيم ملي فوتسال كه در جايگاه چهارم رده بندي دنيا قرار دارد اين طور برخورد مي شود. مردم از عدم پخش تلويزيوني مسابقات آنهم در مرحله حساس نيمه نهايي ناراحتند. گويي مردم با فوتسال نامحرمند.
سرمربي تيم ملي فوتسال در مورد ديدار نهايي اين مسابقات خاطرنشان كرد: نه مصدوم داريم و نه محروم. همه نفرات مصمم به انجام يك بازي خوب هستند و تنها نگراني ما از داخل ايران و پخش نكردن بازي هاست. برزيلي ها در بازي نيمه نهايي خود 12 گل برابر روماني به ثمر رسانده اند و نشان از قدرت عجيب آنها دارد. برزيلي ها تمام ستاره هاي چند سال اخير خود را به همراه دارند. با اين حال ما نهايت تلاش مان را به كار مي بنديم كه يك نتيجه آبرومند را كسب كنيم.
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: با دخل و تصرف نمایندگان در امور اداری فوتبال که همانا ابقاء و اخراج روسای فدراسیون است مخالفیم.

مهر: نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: با دخل و تصرف نمایندگان در امور اداری فوتبال که همانا ابقاء و اخراج روسای فدراسیون است مخالفیم.

مهدی تاج پس از برگزاری جلسه مشترک علی کفاشیان با مقداد نجف نژاد رئیس کمیته فوتبال مجلس و آقازمانی مدیر گروه شبکه 3 گفت: ما خود را به عنوان خادمان فوتبال مکلف به پاسخگویی مردم و نمایندگان مجلس که نمایندگان ملت هستند می دانیم. اما با دخل و تصرف نمایندگان در امور اداری فوتبال که همانا ابقاء و اخراج روسای فدراسیون است مخالفیم.

تاج ادامه داد: درجلسه مسائل مهمی مطرح شد که مشخص است ریشه در یک سال اخیر فوتبال ایران ندارد.اما فدراسیون و مجلس به دنبال توفیقات فوتبال هستند.اما مهم ترین بخش خصوصی سازی است که دوستان عزیز در مجلس پیگیر این ماجرا هستند. قرار است در آینده نزدیک جلسه ای در 3 بخش با بررسی گذشته، حال و آینده فوتبال و تنگناهایی که در آینده ممکن است برای فوتبال ایران پیش آید بررسی شود.

تاج درباره نمایندگان منتقد فدراسیون که در چند روز گذشته در رسانه ها مصاحبه های منتقدانه انجام داده بودند گفت: نشستی هم با این نمایندگان خواهیم داشت تا همه مشکلات حل شود. باورمان بر این است که دوستان نمی خواهند در فدراسیون فوتبال تغییر و تحول بنیادی صورت گیرد که فیفا حساس شود و خطری برای فوتبال ایران پیش آید.

تاج در پایان گفت: فراکسیون ورزش و به خصوص کمیته فوتبال مجلس برنامه های خوبی برای آینده طراحی کرده اند.
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
شکست سنگین فوتسال ایران برابر برزیل

در دیدار نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل که عصر امروز(یکشنبه) برگزار شد، تیم ملی فوتسال ایران با نتیجه 7 بر یک مغلوب تیم میزبان این رقابت‎‌ها شد تا به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.
مهر: تیم ملی فوتسال کشورمان با شکست برابر برزیل در دیدار نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ این کشور به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در دیدار نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل که عصر امروز(یکشنبه) برگزار شد، تیم ملی فوتسال ایران با نتیجه 7 بر یک مغلوب تیم میزبان این رقابت‎‌ها شد تا به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

در این دیدار که در ورزشگاه جیناسیو نیوتاون دی فاریا برگزار شد، جاسم سلطانی در دقیقه 30 تک گل ملی پوشان کشورمان را به ثمر رساند. ویلده(13، 14 و 33)، طیبی(2-گل به خودی)، آری(7)، فالکائو(8)، لوکایان(36) برای تیم برزیل در این دیدار گل زدند.

تیم ملی فوتسال ایران در حالی به این عنوان ارزشمند دست یافت که با ترکیبی متفاوت نسبت به مسابقات جام جهانی فوتسال و استفاده از نفرات جوان در این مسابقات شرکت کرده بود.

تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی 2008 با نتیجه یک بر صفر به برزیل باخته بود.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
ایرادی نداره

نایب قهرمانی هم ارزشمند هست
حریف تیم ملی برزیل بوده و خب تیم ما هم نفراتش جوان بودند

امیدوارم هر چی ناکامی در فوتبال بوده ، برو بچز فوتسال بتونن ابروداری کنند.
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
رئیس کمیته تخصصی فوتبال مجلس با تاکید بر اینکه ثبات مدیریت باعث ثبات در برنامه خواهد شد ، گفت: برکناری
مهر: رئیس کمیته تخصصی فوتبال مجلس با تاکید بر اینکه ثبات مدیریت باعث ثبات در برنامه خواهد شد ، گفت: برکناری کفاشیان صلاح نیست و مجموعه فعلی استراتژی و جهت گیری مناسبی برای آینده دارد.

مقداد نجف نژاد با اشاره به نشست اخیر خود با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت : ناکامی تیم ملی در صعود به جام جهانی باید از زوایای مختلف مورد بررسی و کالبد شکافی قرار گیرد و مقصر دانستن صرف فدراسیون نمی تواند تحلیل منصفانه و عادلانه ای باشد.

نجف نژاد اضافه کرد : باید بپذیریم که فدراسیون آقای کفاشیان درمدت یک سال فعالیت خود پیش از مسابقات جام جهانی فرصت لازم را در اختیار نداشت و ضعف در زیرساخت ها و ناکامی تیم های باشگاهی ما در لیگ قهرمانان آسیا برآیندی است که حاصل آن در تیم ملی نمود یافت.

وی با اشاره به انتقادات اخیر برخی ازنمایندگان مجلس و تاکید بر کناره گیری کفاشیان از فدراسیون فوتبال اظهار داشت : بنده اعتقاد دارم اینگونه اظهارات از سر دلسوزی و برای پیشرفت فوتبال کشور مطرح می شود و هدف نمایندگان مجلس کمک به پیشرفت و ثبات فوتبال است تا به نتایج اطمینان بخشی در این رشته پرجاذبه و پرمخاطب دست یابیم و ناکامی های فوتبال باعث سرخوردگی جوان ها نشود.

نماینده مردم بابلسر ادامه داد : درنشست اخیر با مسئولان فدراسیون فوتبال، آقای کفاشیان برنامه و استراتژی خوبی برای آینده ارائه دادند که نشان داد فدراسیون با رویکرد به تیم های پایه، خرد جمعی را سرلوحه کارقرار داده ضمن اینکه در رویکرد خود به آینده تجربه را درکنار علم روز فوتبال به کار گرفته است.

نجف نژاد با بیان اینکه باید در بررسی مشکلات فوتبال واقع بین بود و از ایده آل گرایی فاصله گرفت ، اظهار داشت : فدراسیون فوتبال رویکرد درستی در توجه به تیم های پایه دارد ولی باید برنامه ها با واقعیت های فوتبال ما سازگاری داشته باشد و جهت گیری برنامه ها، دستیابی به استاندارد سازی در فوتبال کشور باشد تا در این چرخه بتوانیم به ثبات در نتیجه گیری درسطح تیم ملی دست یابیم و هر دوره نگران صعود تیم ملی به جام جهانی نباشیم.

وی از نظارت و ارزشیابی به عنوان دو اصل مهم در اجرای مناسب برنامه ها یاد کرد و افزود : تنها در سایه نظارت دقیق و ارزشیابی پیوسته در طول اجرای برنامه است که می توان به ارزیابی مناسبی دست یافت و به اهداف برنامه دست یافت و فدراسیون فوتبال باید سیستم نظارتی خود را با تشکیل کمیته فنی قوی تقویت کند.

رئیس کمیته تخصصی فوتبال فراکسیون ورزش مجلس درخصوص وضعیت ادامه همکاری افشین قطبی درتیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد : تصورمی کنم فدراسیون فوتبال به توافقات نهایی با این مربی دست یافته که ادامه کار ایشان با نظارت دقیق و مطابق خواسته های فدراسیون می تواند چشم انداز روشنی را پیش روی فوتبال ایران قرار دهد. مجلس از این انتخاب حمایت می کند و امیدواریم فدراسیون در رویکرد خود به آینده از توجه به زیر ساخت ها و تیم های پایه غافل نشود.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
خبرگزاري فارس: مهدي مهدوي كيا با انتشار نامه‌اي دلايل خداحافظي‌اش از تيم ملي را اعلام كرد.
A0647706.jpg


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس‌،‌ مهدي مهدوي‌كيا در سايت شخصي‌اش نامه‌اي را قرار داده و در آن از دلايل جدايي‌اش گفته است.
متن كامل نامه مهدوي كيا به شرح زير است:
به نام پروردگار يكتا
درود بر مردم با فرهنگ و متمدن ايران در سراسر دنيا
در ابتدا با شما سخن مي‌گويم كه در همه حال و همواره حامي و پشتيبان تيم ملي و بازيكنان آن بوده‌ايد و در تمامي پيروزي‌ها و شكست‌ها در كنار ما و در غم‌ها وشادي‌هاي يكديگر شريك بوده‌ايم با پيروزي‌هاي تيم ملي اشك شوق و با شكست‌ها گريسته‌ايم.
تلاش براي سربلندي ايران و به وجود آوردن لحظات شاد و زيبا براي شما، از وظايف اصلي من و همبازي‌هايم در طول اين سال ها بوده است اما از جهت شكست‌ها و لحظات بدي كه در ذهن شما نشانده‌ايم به نوبه خود از همه شما عذرخواهي مي‌كنم و براي تك تك شما عزيزان آرزوي سلامتي وموفقيت در راه رسيدن به اهدافشان را دارم.
اولين باري كه با پيراهن تيم ملي به ميدان رفتم را فراموش نخواهم كرد و مدت حضورم در تيم ملي از بهترين زمان عمرم، به حساب مي‌آيد از آنجا كه در عمل به جوانگرايي اعتقاد خاصي داشته‌ام و به همين دليل از شركت در بسياري از بازي‌هاي ملي به خاطر حضور جوانان و تجربه‌اندوزي آنان، صرف نظر كرده‌ام زمان را مناسب مي‌بينم كه براي هميشه از فوتبال ملي كناره‌گيري كرده و تا اين جوانان برومند و توانا در سال‌هاي آينده افتخارات بي‌شماري را براي ايران به ارمغان آورند. آرزوي موفقيت مي‌كنم براي تيمي كه هميشه عاشقانه دوستش داشته‌ام و براي سربلندي‌اش تلاش كرده‌ام واز اين به بعد به عنوان هوادار و حامي، بازي‌هاي تيم ملي را دنبال خواهم كرد.
از مربيان عزيزم بازيكناني كه در طول اين سال ها در تمي ملي همبازي بوده‌ايم و هميشه از دوستان خوب من هستند از تمامي عزيزاني كه در طول اين سالها افتخار همكاري با آنها را در تيم ملي داشته‌ام از مطبوعات و رسانه‌هاي ورزشي كه هميشه سعي كرده‌ام احترام متقابلي بين ما باش از همه شما صميمانه تشكر و قدرداني مي‌كنم.
از تك تك اعضاي خانواده‌ام دوستان خوبم در سراسر دنيا كه همواره مرا ياري كرده‌اند از همسر ودختر عزيزم كه در طول اين سالها به علت حضورم در اردوها و مسابقات بيشتر اوقات را تنها بوده‌اند و سهم بزرگي در موفقيت‌هاي من داشته‌اند صميمانه تشكر وقدرداني مي‌كنم.
و در پايان بعد از هفته‌ها سكوت لازم مي‌دانم كه نسبت به دو نكته اظهار نظر كرده وبعد از اين هيچ اظهار نظر و مصاحبه‌اي در مورد تيم ملي وفوتبال ايران انجام نخواهم داد.
اول آنكه همه مي‌دانيم با راه نيافتن تيم ملي به جام جهاني و حذف نمايندگان فوتبال ما از جام باشگاه‌هاي اسيا، زنگ خطر براي فوتبال ايران به صدا درآمده است. از تمامي پيشكسوتان واهالي فوتبال كه در فوتبال اين مملكت زحمت كشيده‌اند و دلشان براي فوتبال ايران مي‌سوزد درخواست مي‌كنم دست به دست هم داده و با همت و تلاش و دورانديشي شرايطي را به وجود آوريد تا فوتبال ايران به جايگاهي كه استحقاقش را دارد بازگردد و از مسئولين فوتبال كشور و افرادي كه به هر نحوي در اداره فوتبال ايران نقشي دارند خواهش مي‌كنم به جاي نامه‌نگاري و پيگيري مسائلي كه اصولا از وظايف آنها به شمار نمي‌رود به دنبال اجراي طرحي منظم و دقيق و درازمدت همراه با امكانات لازم براي فوتبال ايران باشند به مانند ديگر كشورهاي آسيايي كه در فوتبال در حال پيشرفت هستند، تا در آينده شاهد شكوفايي و درخشش فوتبال ايران در سطح آسيا و جهان باشيم.
كلام آخر خطاب به افرادي است كه بازيكنان ملي را وطن‌فروش خوانده‌اند:
شما با ارائه كدام مدرك و با چه جراتي به خود اجازه مي‌دهيد در مورد بازيكنان ملي اينگونه قضاوت كنيد بازيكناني كه در طول اين سال ها با كوچكترين چشم‌داشتي با تحمل اردوهاي سخت و طاقت‌فرسا و فشارهاي روحي و رواني ناشي از بازي‌هاي مهم و سرنوشت ساز ملي و تحمل دوري از خانواده‌هايشان تنها به دنبال كسب افتخار براي وطن و مردم‌شان بوده‌اندو تلاش نموده‌اند كه در تمامي مسابقات آسيايي و جهاني و ليگ‌هاي معتبر اروپايي از اعتبار ايران در فوتبال ايران دفاع كندو بازيكنان ملي همه اين تلاش‌ها را نكرده‌اند كه حالا شما افراد اندك آنها را با اين القاب ناشايست بخوانيد.
توصيه مي‌كنم شب هنگام كه سر بر بالين مي‌گذاريد كمي به شرف و وجدان فكر كنيد تا فردا روز قبل از بيان هر مطلبي اين دو ارزش انساني كه در وجود هر انساني بايد پيدا شود را مد نظر قرار داده و از اين به بعد بازيكنان ملي را با القابي كه شايسته آنها است بخوانيد .
كارنامه ما در راه بدست آوردن عزت و افتخار براي وطن و مردم داراي نمرات خوب و بد بسياري است اما هر چه هست روشن است از شما تقاضا دارم با ارائه نام و كارنامه خود به ما اين افتخار را بدهيد تا با ورق زدن كارنامه درخشان و زرين وطن‌پرستيتان ،‌ما نيز مقداري بر وطن‌پرستي خود بيفزاييم گرچه معتقدم مردم به خوبي بين ما و وطن‌فروشان و شما وطن‌پرستان قضاوت خواهند كرد.
بازيكنان تيم ملي هميشه سعي كرده‌اند نماينده شايسته‌اي براي مردم كشورشان باشند.
از اين رو در ميادين جوانمردانه‌ حضور پيدا كرده‌اند و تخلفاتي كمي را مرتكب شده‌اند گرچه بسياري از بازي‌ها را باخته‌ايم ولي اخلاق را فراموش نكرده‌ايم.
در اين دوره نيز ما كمترين تخلفات را داشت و به عنوان كاپيتان تيم از تك تك بازيكنان متشكرم و از آنها دفاع مي‌كنم و لازم به ذكر است كه بررسي تخلفات در بازي‌هاي بين‌المللي فوتبال فقط بر عهده فدراسيون فوتبال جهاني فيفاست و نه هيچ فرد و سازمان ديگري.
با آرزوي موفقيت و سلامتي براي همه ايرانيان
با كمال احترام
مهدي مهدوي‌كيا
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
کیا بهشون گفتن وطن فروش ؟
 

darklord

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,085
لایک‌ها
1
محل سکونت
System32
به دلیل بستن مچ بند سبز و همراهی با مردم در جریان مسابقه ی آخر، کسانی که به دلایلی این حرکات خودجوش مردمی نونشون رو آجر میکنه!!! فوتبالیست ها رو وطن فروش نامیده بودند.
 

ataamini

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,300
لایک‌ها
8
سن
37
محل سکونت
Sin City
علي كريمي هم رفت؟

...

شنيدم هاشميان هم نامه داده
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,742
لایک‌ها
16,664
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
كس ديگه اي نميخواد بره؟

میگن علی دایی هم میخوات بره! :(

پ.ن: نامه ی موشک کهدوی کیا واقعا غم انگیز بود...حالا زمانی که جام جهانی بازی ها رو نگاه کنید..میفهمید چقدر درد داره!
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,742
لایک‌ها
16,664
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
کعبی که فعلا 18 سالشه..جا داره :دی

ناکس خیلی کوچیک کرده سنش رو..سوم راهنمایی هم بنده خدا تحصیل کرده..

اینایی هم که رفتن ، به نظرم کار خوبی کردن..همه مثل علی دایی نیستنکه..توی اوج میگن بای بای..که البته مهدوی کیا توی اوج نبود..کریمی هم مثل قدیما نبود..
 

darklord

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,085
لایک‌ها
1
محل سکونت
System32
امروز همشهری، صفحه ی اول تیتر زده بود و نامه ی مهدوی کیا رو چاپ کرده بود... بدون سانسور!

دم قالیباف گرم ;)
 

ShahramB

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
4,305
لایک‌ها
590
سن
35
محل سکونت
خوشــــــا شیــــــــــــــــــــــــــــــــراز
واقعا برا مسعولين فوتبال كشورم متاسفم
برا شعور ودرك پايينشون
برا اين كه از خداشونه اين بازيكنا زودتر خداحافظي كنن و برن پي كارشون
برا اينكه هيچ ارزشي برا يه قهرمان ملي قائل نيستند
برا اينكه فقط دنبال پست و مقام خودشونن و به فوتبال و مردم اهميتي نميدن
نصف اين عربا كه مسخرشون ميكنيم جربزه ندارن
يه بازيكني كه مي خواد خداحافظي كنه چه كارا كه براش نمي كنن
همين علي دايي كه اينقدر ازش بد ميگيم و من هم ازش خوشم نمياد مگر نه اينكه فوتبال ايران رو با نام همين آقا ميشناسن مگر نه اينكه هر مراسمي هست ايشون رو به عنوان سمبل فوتبال ايران قرار ميدن پس چرا اين مسولين نفهم براش ارزش قايل نشدن حداقل يه مراسم باشكوه خداحافظي براش بگيرن
حيف اين آدم ها كه تو فوتبال ايران هستند حيف...
156fs428254%5B1%5D.gif
156fs428254%5B1%5D.gif
156fs428254%5B1%5D.gif
 
بالا