برگزیده های پرشین تولز

بحث و تبادل نظر در مورد اتفاقات روز فوتبال و حواشی ِ آن

میزان اطلاعات فوتبالی صدا سیما؟

  • عالی

    Votes: 4 6.2%
  • خوب

    Votes: 16 24.6%
  • کم

    Votes: 10 15.4%
  • فضاحت

    Votes: 35 53.8%

  • Total voters
    65

madman2011

Registered User
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2011
نوشته‌ها
3,190
لایک‌ها
2,724
سن
31
حضور هشتاد هزار هوادار افغانستانی در بازی امید ایران و افغانستان، فوتبالدوستان ایرانی را متعجب کرده است.

به گزارش "ورزش سه" ، بازی تیم‌های ملی امید ایران و افغانستان در حالی از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی آغاز شده که نزدیک به 80 هزار هوادار افغانی به آزادی آمد‌ه‌اند تا تیم کشورشان را در ایران تنها نگذاشته باشند.

در حالی که تنها 300 تماشاگر ایرانی به ورزشگاه آزادی آمده‌اند، حضور پرتعداد افغانستانی ها فضای ورزشگاه کاملا به سود این تیم قرمزپوش کرده است. هواداران افغانستان‌ در این بازی، طبقه دوم ورزشگاه را پر کرده‌اند و در طبقه اول نیز جایگاه‌های پشت دروازه به هواداران این کشور اختصاص یافته است. تنها جایگاه ویژه و روبروی این جایگاه به ایرانی‌ها اختصاص یافته که تعداد آنها به زحمت به 300 نفر می‌رسد.

این اتفاق در حالی افتاده است که در ماه های اخیر، تعداد تماشاگران بازی های لیگ ایران به سختی، بیشتر از ده هزار نفر می شد.

 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
بازی توی کابل بود:general710:
 

Exporter

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
13 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,060
لایک‌ها
5,172
سن
34
محل سکونت
UAE
مگه وقتی تو بازیهای آسیایی ، ایرانیا توی استرالیا ورزشگاه ها رو تسخیر کرده بودن ، استرالیایی ها تنگ نظری کردند که حالا از این واقعه بر آشفته اید؟
 

madman2011

Registered User
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2011
نوشته‌ها
3,190
لایک‌ها
2,724
سن
31
از این واقعه بر آشفته اید؟
کی بر آشفته ست برادر من !
فقط تعجب کردیم که تیم میزبان حدود 300 نفر اومده باشن . تیم مهمان هشتاد هزار نفر !!!

البته 6 صفر باختن و رفتن خونه شون :D
 

Exporter

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
13 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,060
لایک‌ها
5,172
سن
34
محل سکونت
UAE
کی بر آشفته ست برادر من !
فقط تعجب کردیم که تیم میزبان حدود 300 نفر اومده باشن . تیم مهمان هشتاد هزار نفر !!!

البته 6 صفر باختن و رفتن خونه شون :D
افغانیا چون بازیکن شاخصی ندارن ، تیم امید و تیم بزرگسالان خیلی براشون فرقی نداره . برای هردوتاش به یک اندازه شور و شوق دارن
ولی برای ایرانیا، تیم امید که تماشا کردن نداره. در عجبم که اون 300 نفر فازشون چی بوده که پاشدن رفتن. احتمالا نمیدونستن داستان چیه. رفته بودن به هوای دژاگه و قوچان نژاد :دی
 

تسلا

Registered User
تاریخ عضویت
31 جولای 2010
نوشته‌ها
877
لایک‌ها
943
محل سکونت
نقطه آبی کمرنگ
کی بر آشفته ست برادر من !
فقط تعجب کردیم که تیم میزبان حدود 300 نفر اومده باشن . تیم مهمان هشتاد هزار نفر !!!

البته 6 صفر باختن و رفتن خونه شون :D
توی عید برای چی باید به دیدن یک بازی یک طرفه و خسته کننده رفت؟ این بازی برای اونا یک بازی بزرگ بود نه برای ما.
 

solo8

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2011
نوشته‌ها
333
لایک‌ها
56
محل سکونت
Tehran
سلام دوستان
چند وقته دنبال سالن فوتسال یا زمین فوتبال میگردم برای کرایه! میخوایم بریم بازی کنیم اما معمولا زمینا پر هستن!
کسی طرفای اینجاهای که میگم زمین میشناسه آدرس یا شماره بده ممنون میشم...
حوالی مترو خط 1 از سعدی تا مصلی
خ بهشتی و مطهری و سهروردی ، هفت تیر، سید خندان، شریعتی(زیر سید خندان)، جلفا

اینجا ها ،ممنون
 

cj.saeed

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 دسامبر 2012
نوشته‌ها
51
لایک‌ها
0
دوستان من دنبال ی توپ فوتبال برای زمین چمن هستم و دنبال بهترین مدل و بهترین مارک هستم
بهم پیشنهاد مولتن دادن ولی شنید جنس اصل کم پیدا میشه .
لطفا کسانی که در این زمینه اطلاعات دارن راهنمایی کنن.
 

cjsaeed

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2012
نوشته‌ها
386
لایک‌ها
51
از دوستان کسی نظری داره راهنمایی کنه لطفا
 

forklift

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2016
نوشته‌ها
53
لایک‌ها
7
سن
24
من عاشق آث میلانم چی کار کنم خوب عاشقشم
همه بازی هاشو دیدم
 

ali56543

Registered User
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2016
نوشته‌ها
251
لایک‌ها
543

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
سالی که نکوست از بهارش پیداست
از همون اول دارن داوری به ضرر ماست و ...
واین سیاست بازیها رو درمیارن که تیمو خراب کنن
وزریر هم میاد میگه همه حمایت کنیم از پیروزی ؟!!

اون سالی که استقلال تو جمع4تا بود کسی نبود بما کمک کنه
الان میخان طلب پیروزی رو بدن و واسه استقلال بمونه رو هوا ؟؟!!خب عرضه ندارید تیم داری کنید خصوصی سازی کنید

این چه وضعشه اخه
بنظرم شکایت کنن بزارن فدراسیون تعلیق بشه .گور فدراسیونم کردن
درود..تقریبا بجز یکی دو سال هرسال تو لیگ آسیا بودیم...هیشکس که حمایت نمیکرد هیچی تازه با بی رحمی تمام تو برنامه ریزی های لیگ هم با ما راه نمیومدن! چقدرهم لشگر مصدوم و محروم میذاشت رو دستمون.....یه جوری رفتار میکردن انگار کار اشتباهی کردیم رفتیم تو آسیا بازی میکنیم!
حالا نمیدونم چه اتفاقی افتاده وزیر همه کاراشو ول کرده میخواد بزور تیم رقیب رو قهرمان آسیا کنه که لااق یه ستاره به تیمشون بدن
باشه ، برو ببینم چکار میکنی تیم رقیب..ایشالا تو هم بالاخره به یه ستاره برسی بتونی بهش افتخار کنی... هر چند که کار راحتی نیست..چون ما هم تجربه فینال آسیا رو داریم و هم بازیکنای ما سابقه فرود تو فرودگاه کشورهای شرقی مثل کره و ژاپن رو هم دارن.....بخاطر همین میگیم کار راحتی نیست
 
Last edited:

D. Washington

Registered User
تاریخ عضویت
9 جولای 2017
نوشته‌ها
148
لایک‌ها
481
معاون وزیر ورزش گفت: به دلیل اینکه شجاعی و حاج صفی خط قرمز **** را زیر پا گذاشتند دیگر جایی در تیم ملی فوتبال ایران ندارند.

محمدرضا داورزنی در گفتگو با صداوسیما بیان کرد: در ۳۸ سال گذشته هیچکدام از ورزشکاران ما در صحنه های مهم حتی المپیک حاضر نبودند مقابل ورزشکاران **** غاصب صهیونیستی که ما آنها را به رسمیت نمی شناسیم به میدان مسابقه بروند و اتفاق اخیر در شرایطی رخ داد که ما بارها با تهدیدهای کمیته بین المللی المپیک مواجه شده بودیم اما به دلیل اینکه این **** اشغالگر خط قرمزی برای ایران و ملت های مظلوم جهان است طبیعی بود که این حساسیت برای ملت شریف ما وجود داشته باشد. خیلی از جاها بوده است که ورزشکاران کشورمان طلای المپیک را از دست دادند تا پای ارزش های ایران اسلامی بایستند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

وی در ادامه گفت: وقتی دو فوتبالیست ما بی تفاوت به این موضوع عمل می کنند به صرف اینکه تعهدی به باشگاهشان دارد، پس تعهدشان به ملت شریف ایران چه می شود؟

معاون وزیر ورزش افزود: این دو بازیکن قرارداد مالی با یک باشگاهی دارند که پول بگیرند و برای آن باشگاه بازی کنند اما اینکه بروند با نماینده **** منفوری که تمام گرفتاریهای منطقه ناشی از اقدامات آن است، بازی کنند و بی تفاوت نسبت به همه این فشارها و همه جنایاتی که اسرائیلی ها انجام می دهند، به میدان بروند این وضعیت برای مردم ایران قابل تحمل نیست.

داورزنی افزود: با این شرایط طبیعی است که فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی آن تصمیم جدی درباره آینده این دوبازیکن فوتبال بگیرد اما در حال حاضر به طور قطع مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نخواهند شد زیرا آنها خط قرمزها را زیر پا گذاشتند.

وی درباره اینکه کی روش چه واکنشی به دعوت نشدن از این دو بازیکن به تیم ملی فوتبال دارد گفت:مراجع تصمصیم گیری به این موضوع **** جمهوری اسلامی ایران، وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال هستند، نه آقای کارلوس کی روش. هرچند که این سرمربی پرتغالی برای فوتبال کشورمان زحمت کشیده که در جای خود ارزشمند بوده اما این اتفاقی که افتاده زیرپا گذاشتن خط قرمز **** جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان تاکید کرد: هیچکس حق ندارد خط قرمز **** جمهوری اسلامی ایران را رد کند.

 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
اصلا قبول ندارم بخش دوپینگ مقایسه بشه با طارمی ! ما میگیم اگر ما چیزی میگیم اعتراف خود آقایون هست! فیفا گفته جعل سند صورت گرفته!!!

در زمینه دوپینگ اگر دو بازیکن ما محروم شدند و در اساس نامه لیگ بود که دو بازیکن محروم بشن نتایج ۳-۰ میشه و نشد! اون موقع بیان مقایسه کنن!

درحالی که محرومیتی درکار نبوده. علت هم داشته!

سند و مدرک هم داریم ...باید با سند و مدرک حرف زد! ما برای اثبات حقانیت در زمینه ۳-۰ شدن نتایج طارمی به متن قانون استناد میکنیم! اونا هم برن قانون بیارن!! قانونی وجود نداره در این زمینه. کجای قانون اساسنامه لیگ گفته بازیکنایی که محروم نشدن! باید نتایج تیمشون ۳-۰ بشه! یا اصلا محروم هم شده باشن!!! کجاش گفته؟؟؟ برم بیارن متن رو. ضمن اینکه این ۳ بازیکن محروم نشدن و همه هم میدونن و علت هم این پایینه!


این دقیقا مصاحبه رئیس وقت کمیته پزشکی فدراسیون هست :


دکتر احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در واکنش به این اظهارنظرها به فارس گفت: من بارها گفته‌ام موضوع دوپینگ یک موضوع تخصصی و پیچیده است که افرادی باید اظهارنظر کنند که اشراف کامل به مسائل پزشکی و همچنین قوانین دوپینگ داشته باشند. متأسفانه مشکلی که وجود دارد این است که شاهد اظهارنظرها از سوی افرادی هستیم که این وجوه را ندارند.

وی ادامه داد: ما از اینکه فعالیت کمیته پزشکی مرتب نقد شود مشکلی نداریم اما ای کاش این نقد آگاهانه و عالمانه باشد اینکه برخی افراد می‌گویند مهدی امیرآبادی، مهرداد پولادی و میثم حسینی با بخشش مواجه شده‌اند باید بدانند که ماده‌ای که در نمونه دوپینگ آنها وجود داشت متیل هگزا آمین بود که جزو داروهای ویژه است و ممکن است بازیکن بدون آنکه قصد دوپینگ یا استفاده از مواد نیروزا را داشته باشد وارد بدنش شود و به دلیل همین مسئله است که قانون نگاه تخفیفی به چنین نمونه‌های دوپینگی دارد.


رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با اشاره به ماده دوپینگی بازیکن تیم صبا عنوان کرد: ماده‌ای که در نمونه دوپینگ مهدی حسینی یافت شد از دسته استروئیدهای آنابولیک است این دسته از مواد شامل هیچگونه تخفیفی در مجازات نمی‌شوند زیرا بازیکن به طور رایج و معمول با این مواد سروکار ندارد آلودگی مهرداد پولادی، امیرآبادی و حسینی در زمانی اتفاق افتاد که در سایت جهانی مبارزه با دوپینگ بیانیه‌ای منتشر شد که متن آن از این حکایت داشت که مکملی به نام جک تری‌دی آلوده به متیل هگزا آمین است و به شکل فزاینده‌ای باعث مثبت شدن نمونه‌های دوپینگ بازیکنان شده است.


وی ادامه داد: احکام این سه بازیکن به دلیل اپیدمی جهانی و اینکه آن بازیکنان مقصر نبوده‌اند با تخفیف صادر شد زیرا آن مکمل به دلیل تخلف کارخانه‌اش به مواد متیل هگزا آمین آلوده شده بود بنابراین این دو مسئله کاملاً با یکدیگر متفاوت است
. من بارها این صحبت‌ها را مطرح کرده‌ام و شاید سال آینده هم مجبور شوم دوباره این قصه را مرور کنیم زیرا برخی از روی ناآگاهی صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند در هر حال از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که نقد حرفه‌ای و سازنده داشته باشند. اینکه فلان مربی یا فلان شخص می‌گوید بین بازیکنان تبعیض قائل می‌شوند باید بگویم آن مربی چند بار آئین‌نامه دوپینگ را خوانده است، آئین‌نامه‌ای را که موظف است از آن به طور کامل آگاهی داشته باشد.



حالا ببینید بازیکن خودشون چطوری تبرئه شده :


هاشمیان در مورد اینکه اما پیش از این هم در مورد حامد کاویان‌پور به دلیل وجود ناخن در نمونه دوپینگ این بازیکن تبرئه شد، گفت:‌ آن زمان به دلیل اینکه بخشی از تجهیزات کنترل دوپینگ ما نقص داشت، بازیکن از این نقصان ما استفاده کرد و با استفاده از یک وکیل توانست آن حکم را بگیرد ما هم در چارچوب قوانین این مسئله را به فیفا توضیح دادیم و گفتیم که چنین مشکلی داریم و اگر دقت کنید در همان زمان در حکم حامد کاویان‌پور اعلام کردیم علی‌رغم اینکه آلوده بودن نمونه دوپینگ بازیکن مسجل است اما به دلیل نقصان در استانداردهای خودمان بازیکن تبرئه می‌شود چه کسی اینگونه صادقانه حرف می‌زند و می‌گوید که مشکل از ما بوده است
-----------------------------------------------------------------------------------------

اینا نه کل کل هست نه توهین! اینا متن مصاحبه افراد مسؤول در کمیته و ...هست! اگه آقایون اینا رو قبول ندارن برن به فیفا شکایت کنن...

میدونم مثال زدید ولی اگر ما حرفی میزنیم قانونی!! اونا هم جواب بدن قانونی! نه از روی نااگاهی!
 
Last edited:
بالا