توصیه میشه برای استارت از ویدئوهای کوتاه حتی 1 یا دو دقیقه استفاده بشه , بعد وقتی کم کم بازدید که رفت بالا زمان ویدئوها هم بالا برسه مثلا بشه 3 دقیقه , بعد 4 دقیقه
کانال تازه تاسیس وقتی تازه راه اندازی شده و مانیتایز نیست نیازی نداره ویدئوی 20-30 دقیقه ای داشته باشه
آخه ویدیو ۱ دقیقه ای خیلی کمه
شما باید ۴هزار ساعت برا شروع بگیری، زمانی که ۵ دقیقه بزاری، ۵ برابر شانس بیشتری داری
و اگه بیشترم بزاری حوصله بازدید کننده رو سر میبره
یه مشکل دیگه هم هست
اینجوری که من متوجه شدم شما نباید تعداد ویدیوهات بیشتر از یکی در روز باشه و کمتر از یکی در ماه (طبق تجربه های افرادی که در فروم هایی نظیر yttalk غیره خوندم)
ویدوی آپلودی بیشتر از یکی در روز باعث میشه که ساب ها هی براشون نوتیفیکیشن بیاد و اذیت شن و بگن ای بابا چه خبره
و مورد دومش باعث میشه که دیگه ذوقی برای دیدن کلیپ های بیشتر از شما نداشته باشن چون انتظار نمیکشن و کلیپا دم دستشونه و این باعث میشه که ویدوهاتون به اون سطح بازدید نرسن که به نظرم یه مقداریش هم برمیگرده به الگوریتم های یوتیوب
یه کانال ایرانی میشناسم که ۱۶۰۰ویدیو داره و روزانه هم ۵ ۶ تا ویدیو داره قرار میده، ساب های کانالش هم کمتر از ۱۰۰کا نیست، اما ویدیوهای روزانه جدیدی که میزاره روی ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ بازدید قفل میشه
این ۱۰۰کا یا اصلا ۵۰۰کا سابی که داره قرار نیست هر روز ۵ ۶ بار سر بزنن، یا قرار نیست اگه هفته ای یه بار بیان بشینن اون ویدیوهای جدیدشو که نزدیک ۴۰ ۵۰ تا شده رو ببینن، همه رو میزارن کنار و یکی دوتا از ویدوهارو میبینن و ممکنه دیگه هم سر نزنن
این فرد داره هر روز ۱۰ هزار بازدید روی ویدوهای روزانه جدیدش بدست میاره که به نظر خودش عالیه، به نظر منم عالیه این تعداد بازدید در روز، اما نه برای ۱۶۰۰ویدیو و شاید بیشتر از ۱۰۰کا سابسکرایب (همه ویدیوهاش اختصاصی)
و میدونی چی منو حرص میده؟ اینکه اگه بالای ۴۰درصد از بازدیدشو داره از ویدوهایی که همون روز و یا نهایت روز قبلش قرار داده میگیره و اون ۱۶۰۰ویدیو عملا دارن نقش هویچو بازی میکنن
اینکه ۷۵۸هزار نفر در ماه ویدیوهاشو میبینن رقم قابل توجهیه، اما اگه دستی تو آمار داشته باشی متوجه میشی که کانالش شبیه یه تنگ آب سوراخه