• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بررسی مشکلات ADSL - سخت افزاری - نرم افزاری

m_masoud

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
0
سلام
عرض كنم كه براي مشكل شما حتما بايد كارشناس صبا خط شما رو از مخابرات چك كند
شركت صبا صبر مي كنه تعداد يوزر مشكل دارش در يك مركز زياد بشه بعد كارشناسشو
به مركز اعزام كنه

من تو این هفته میخواستم خط رو که نشدش کلی هم هزینه مودم کردم که بی نتیجه شدش
باز هم باید برم کافی نت تا کارم رو انجام بدم
صبا که میگه اگه تاییده از سمت مخابرات بیادش و اونها بگن رانژه سالم هستش ما هیچ کاری نمیتونیم بکنیم
حتی میگن از هر جایه دیگه هم بگیری همین مشکل رو داری
من امروز با همه ی این حرفها 17 رو هم گرفتم که بیان چکش کنم

امکان داره از جایه دیگه بگیرم سالم بشه ؟
اگر آره که خودتون کی رو پیشنهاد میدین ؟
 

m_masoud

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
0
خط رو از نظر اتصالی زمین تست کرده مخابرات ؟
معمولا میگن همه وسیله ها رو از خط جدا کنید یا سیم رو از همون ابتدای ورودی جدا کنید بعد اونها تست می کنند که خط چقدر به زمین اتصالی داره که از یک حدی بیشتر مشکل درست میکنه وظیفه قانونی مخابراته که مشکل حط هاشو پی گیری کنه بهشون فشار بیارین اینا ماهی 3 تومن دارن میگیرن براچی ؟ برا همین سرویس دهی هست دیگه :hmm: (الهی کوفتشون بشه )
همچنین شما به شرکت صبا بگید که یک پورت دیگه رو به خط شما وصل کنه یعنی پورت متصل به خط شما رو تعویض کنه و فیوزش رو هم چک کنند
در کل چون میگویید که سرعت با دیال اپ 54 هست من بیشتر به شرکت صبا مشکوم پس همون طور که گفتم بهتره بهشون بگید پورت شما رو عوض کنند یا فیوز پورت شما رو چک کنن اگه گفت مشکل از مخابراته می تونید یک خالی کوچیک ببندید و بگید کلی پی گیری کردم و مخابرات ادم فرستاده در خونه خطمونو تست کرده گفته اتصال زمین نداره طوریش نیست پس دست از سر مخابرات بردارین به جاش پورت منو عوضش کنید عیب از شماست و از این حرفا

من یک بار از یک شرکت گرفتم ( فن اوا بودفک کنم )هر کاری کرد وصل نشد پدر مخابراتم در اوردیم بیچاره ها حتی کابل خط منو در مسیر (در چنتا کافو )عوض کردن اخر هم نشد بعد از یک شرکت دیگه گرفتم مال اونها بدون مشکل وصل شد به این نیجه رسیدیم که در تجهیرات اون شرکت پورت متصل به خط من( یا شاید کل پرت هاشون ) خوب نبوده یا ضعیف بوده و شاید اگر پورت روعوض میکردن درست میشد

مرسی از این راهنمایت
پس سه شنبه باید برم کلی برای طرف خالی ببندمو از این حرفها دیگه :rolleyes:
با اینکه خیلی امکانش کمه این صبا نت بیادش از این کارا بکنه ولی خوب اقدام میکنیم بینیم نتیجه میده یا نه
من که دیگه خیلی قاطی کردم
فعلا که مودمم شده برای بازی داره نقش یه هاب وایر لس رو بازی میکنه این وسط فقط :D
 

m_masoud

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
0
امروز رفتم شرکت میگن مخابرات رو چک کردن سر خط لینک میده و مشکلی نیستش مشکل از مرکز مخابراتی تا خونه هستش
حالا باید چی کار کنم
من 2 تا خط دارم ولی هر دوتاش رویه یه کابل اومده داخل ساختمان امکان داره خط رو عوض کنم کار کنه ؟
 

tkavosh

Registered User
تاریخ عضویت
24 مارس 2005
نوشته‌ها
736
لایک‌ها
71
محل سکونت
مشهد
امروز رفتم شرکت میگن مخابرات رو چک کردن سر خط لینک میده و مشکلی نیستش مشکل از مرکز مخابراتی تا خونه هستش
حالا باید چی کار کنم
من 2 تا خط دارم ولی هر دوتاش رویه یه کابل اومده داخل ساختمان امکان داره خط رو عوض کنم کار کنه ؟
من اخر نفهمیدم وظیفه کیه که این مشکلاتو رفع کنه ؟ شرکته میگه ماله من درسته عیب از مخابراته مخابرات میگه ماله ما درسته عیب از اوناس عجب وضعیه
مخابرات چی میگه ؟ تست زمین و تست های دیگرو کرده ؟
 

m_masoud

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
0
من اخر نفهمیدم وظیفه کیه که این مشکلاتو رفع کنه ؟ شرکته میگه ماله من درسته عیب از مخابراته مخابرات میگه ماله ما درسته عیب از اوناس عجب وضعیه
مخابرات چی میگه ؟ تست زمین و تست های دیگرو کرده ؟

از سمت خرابی تلفن تست کردن و میگن خط مشکلی نداره
حالا امروز یه آشنا گیر آوردم تو مخابرات محل قرار شده که برام کل خط رو تا دم در تست بگیره فقط گفته یه چند وقت طول میکشه ولی قولشو داده که انجامش بده حتمی تا خرابیش مشخص بشه
فاصله ی من هم تا پست مخابرات 15 متره امروز زدش به سرم حتی از اونجا تست بگیریم حیف که تو خیابون بودش و گرنه این کارو میکردم حتمی :p

صبا نت هم که رفتم امروز میخواستم قرار ئائ رو لغو کنم ولی گفتش اگه اینجا لغو کنی بری جایه دیگه فعالش کنی یک ماه طول میکشه تا فعال بشه
خدا وکلی این شرکت صبا نت چه جوری نفر دوم شده تو ایران !!!!!!
برای من که خیلی جایه سواله
پشتیبانی که صفر اصلا کسی نیستش که جواب بده
خدمات که صفر
همه چیزش صفر
کسی هم که تو پشتیبانی نشسته از پی سی فکر نکنم چیزی بدونه :wacko:
 

m_masoud

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
0
من یک بار از یک شرکت گرفتم ( فن اوا بودفک کنم )هر کاری کرد وصل نشد پدر مخابراتم در اوردیم بیچاره ها حتی کابل خط منو در مسیر (در چنتا کافو )عوض کردن اخر هم نشد بعد از یک شرکت دیگه گرفتم مال اونها بدون مشکل وصل شد به این نیجه رسیدیم که در تجهیرات اون شرکت پورت متصل به خط من( یا شاید کل پرت هاشون ) خوب نبوده یا ضعیف بوده و شاید اگر پورت روعوض میکردن درست میشد


برای اینکه کابل خط رو عوض کردی به کجا زنگ زدی و چجوری عمل کردی من که هر چی زنگ زدم 17 میگن سالمه خط و مخابرات هم که میگه ما نمیتونیم کابل کشی رو عوض کنیم:(
 

tkavosh

Registered User
تاریخ عضویت
24 مارس 2005
نوشته‌ها
736
لایک‌ها
71
محل سکونت
مشهد
از سمت خرابی تلفن تست کردن و میگن خط مشکلی نداره
حالا امروز یه آشنا گیر آوردم تو مخابرات محل قرار شده که برام کل خط رو تا دم در تست بگیره فقط گفته یه چند وقت طول میکشه ولی قولشو داده که انجامش بده حتمی تا خرابیش مشخص بشه
فاصله ی من هم تا پست مخابرات 15 متره امروز زدش به سرم حتی از اونجا تست بگیریم حیف که تو خیابون بودش و گرنه این کارو میکردم حتمی :p

صبا نت هم که رفتم امروز میخواستم قرار ئائ رو لغو کنم ولی گفتش اگه اینجا لغو کنی بری جایه دیگه فعالش کنی یک ماه طول میکشه تا فعال بشه
خدا وکلی این شرکت صبا نت چه جوری نفر دوم شده تو ایران !!!!!!
برای من که خیلی جایه سواله
پشتیبانی که صفر اصلا کسی نیستش که جواب بده
خدمات که صفر
همه چیزش صفر
کسی هم که تو پشتیبانی نشسته از پی سی فکر نکنم چیزی بدونه :wacko:

پیگیری خرابی و تحویل adsl وظیفه مخابراته ولی زمان میبره مگر اینکه پیگیری کنید و فشار بیارید
اینکه میگید 17 خط رو تست کرده یعنی به شما گفت که همه وسیله ها رو از خط جدا کنید ؟ یا کارمند فرستادن برای تست ؟
ولی من بیشتر به شرکته مشکوکم ازشون سوال کنید که پورتی که برای شما وصل کردند اولین بار هست که استفاده میکنند یا قبلن به کاربر دیگه ای داده بودند ؟
اگه اولین بار هست بعید نیست پورت یک مشکلی داشته باشه
اون شرکت فن اوا هم بیچاره همین حرفو میزد می گفت تو مخابرات لینک میده ولی خونه لینک نمیده
ارشون بخواهید که پورت شما رو عوض کنند با یکی دیگه
بگید سرعت دیال اپ مشکلی نداره خط نویز نداره زمین نداره خوب ایراد از تجهیزات شماست دیگه
اینکه میگند تو مخابرات لینک میده که دلیل نمیشه یه نمونش همون مثالی بود که برای من اتفاق افتاد
در ضمن اون موردی که گفتم برای فن اوا مشکل داشت و لینک نداد شرکت بعدی که جواب داد همین صبا نت بود:D
 

tkavosh

Registered User
تاریخ عضویت
24 مارس 2005
نوشته‌ها
736
لایک‌ها
71
محل سکونت
مشهد
برای اینکه کابل خط رو عوض کردی به کجا زنگ زدی و چجوری عمل کردی من که هر چی زنگ زدم 17 میگن سالمه خط و مخابرات هم که میگه ما نمیتونیم کابل کشی رو عوض کنیم:(

پشتیبان شرکتی که ازش اشتراک گرفتم (فن اوا )شماره تلفن خرابی تلفنی رو داد که مربوط به پیش شماره ما بود (17 نیود ) ما هم زنگ زدیم و اونا پیگیری کردن انصافن هم خوب و نسبتن سریع پیگری کردن ولی اون کارمند بخش فنی هم پیگیری می کرد هر چند اخر هم نتونستن
یک چیزی الان یادم اومد اینکه بعد از اینکه کارمندای مخابرات کلی کلنجار رفتن به خط ما و نتونستن روز اخر یکی از اونها گفت اقا یه کاری میکنیم ما خط تو رو می بندیم به یک پورت از یک شرکت دیگه تا ببینیم چطور میشه
وصل کردن همانا لینک دادن مودم همان :lol: بعد بهش گفتم این ماله چه شرکتیه که جواب نداد گفت بماند
ما هم چیزی نگفتیم ولی فهمیدیم که پورت مشکل داره هر چند که شرکت می گفت تو مخابرات لینک میده
 
Last edited:

m_masoud

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
0
امروز از طریق آشنا بازی از سمت خرابی تلفن مرکز بهم زنگ زدن و خط رو چک کردن گفتش که تلفن خط رو بکشم و قتی این کارو کردم گفتش نویز نداره خطط یه مقدار هستش که اون هم ماله خود تلفنت هستش ( حالا مودم رو من مستقیم وصل میکنم حتی بعد مودم هم به چیزی وصلش نمیکنم)

در کل این شرکت که نتونست وصلش کنه قرار داد رو باطلش کردم فردا هم میرم با آسیا تک یه قرار داد ببندیم ببینیم اونها چه میکنن :D
 

lord-hamed

Registered User
تاریخ عضویت
14 جولای 2008
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
408
محل سکونت
--- Tehran ---
با سلام خدمت دوستان عزيز.من از 6 ماه پيش درخواست نصب adsl را به شركت داتك دادم.بعد از
2 هفته گفتن كه خط شما pcm است و فعلا امكان نصب adsl موجود نيست.رفتم مخابرات ميگن تا دولت به ما تجهيزات نده تا ما خط هارو درست كنيم،اوضاع همينه! 6 ماه كه ميرم ولي هنوز درست نشده،كسي چنين مشكلي داره؟چي كار كنم؟ اگه منو راهنمايي كنين ممنون ميشم.خسته شدم از اين dial-up مزخرف
:wacko:
 
Last edited:

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
868
لایک‌ها
61
من یه مشکلی با این مودم FastLink پیدا کردم.
ADSL ام هم از شرکت صبانت گرفتم
چراغ LINk و ADSL ام دو روز خاموش بود دیروز
سیم های مودم و شبکه و آداپتور رو از توی مودم در آوردم پنج دقیقه واستادم دوباره وصل کردم درست شد امروز صبح هر کاری کردم دیگه درست نشد
مشکل از چیه ؟
آیکون شبکه ام هم ضربدر قرمز داره و فکر نمیکنم تو ارتباط مشکلی باشه چون کاری باهاش نکردم.
اولین بار هم که قطع شد کاری نکرده بودم شب خوابیدم صبح بیدار شدم دیدم خراب ِ
کارت شبکه ام D-link 520tx
 
Last edited:

Bahram.ws

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2005
نوشته‌ها
1,132
لایک‌ها
73
سن
41
محل سکونت
On The Fly
مودم منم يه مشكلي پيدا كرده
چراغ USB چشمك ميزنه، مودم رو از طريق USB وصلش ميكنم ويندوز چيزي نميشناسه
ديگه چراغ status هم روشن نميشه
192.168.1.1 هم ديگه پينگ نميشه نميتونم مودم رو كانفيگ كنم
دكمه reset هم نتيجه اي نداشت

مرخصه؟ جايي هست تعمير كنن؟ فكر كنم بايد دوباره فلش بشه

مدل مودم : ASUS AAM6010EV-T4
 

mse1445

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2005
نوشته‌ها
486
لایک‌ها
2
دوستان من یه مشکلی با فریم ور جدید asus am 602 پیدا کردم کسی میتونه فریم ور ی که از اول روی این مودم نصب هست و به من بده اپدیت کنم ممنون میشم
 

Rossoneri

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 مارس 2008
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
سلام.
آقا من مشهد هستم از نمایندگی صبانت یه سرویس گرفتم همین آخر هفته پیش و اینا خودشون که نیومدن واسم نصب کنن گفت ما تا در خونه وظیفه داریم اگه بخواین بیاد همکارمون تا داخل هزینه اش جداست. خلاصه خودم یه چیزایی از قبل بلد بودم و نصب کردم مودم رو (مودمم Planet 2110 با usb هستش). خلاصه یه هفته گذشته شرکت هم میگه وصله خط ولی این مودمه همینجور چشمک زنه! فقط یه چیزی کشف کردم وقتی با تلفن در حال مکالمه هستم چراغش ثابت میشه! و تا قطع میکنم دوباره چشمک زن میشه! البته بگم در حالی که مکالمه میکنم و ثابت میشه هم نمیتونم کانکت بشم و ارور 721 که میگه : ...The remote computer did not answer رو میده. خلاصه شرکت هم تماس گرفتم میگه شاید خطت اتصالی داره برو از سر خط امتحان بکن و اینا ولی خوب این چون usb هستش سخته. حالا میخواستم ببینم کسی میتونه کمک بکنه. Tnx
 
Last edited:

pejii

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
1,060
لایک‌ها
724
محل سکونت
Tehran / Iran
سلام.
آقا من مشهد هستم از نمایندگی صبانت یه سرویس گرفتم همین آخر هفته پیش و اینا خودشون که نیومدن واسم نصب کنن گفت ما تا در خونه وظیفه داریم اگه بخواین بیاد همکارمون تا داخل هزینه اش جداست. خلاصه خودم یه چیزایی از قبل بلد بودم و نصب کردم مودم رو (مودمم Planet 2110 با usb هستش). خلاصه یه هفته گذشته شرکت هم میگه وصله خط ولی این مودمه همینجور چشمک زنه! فقط یه چیزی کشف کردم وقتی با تلفن در حال مکالمه هستم چراغش ثابت میشه! و تا قطع میکنم دوباره چشمک زن میشه! البته بگم در حالی که مکالمه میکنم و ثابت میشه هم نمیتونم کانکت بشم و ارور 721 که میگه : ...The remote computer did not answer رو میده. خلاصه شرکت هم تماس گرفتم میگه شاید خطت اتصالی داره برو از سر خط امتحان بکن و اینا ولی خوب این چون usb هستش سخته. حالا میخواستم ببینم کسی میتونه کمک بکنه. Tnx

سلام دوست عزیز. مبارك باشه.

شما برای تست سر خط لازم نیست كه كامپیوتر رو ببری كه، مودم رو با یه سه راهی چیزی كه بتونی بهش برق وصل كنی ببر و ببین از زوج سیم ورودی به ساختمونتون میتونی لینك ثابت بگیری یا نه.

اگه نشد یه چیز دیگه رو هم امتحان كن، تلفن هایی كه به خط وصل هستند رو همه رو بكش و یك بار دیگه امتحان كن (بالاخص تلفن هایی كه ID Caller باطری خور دارند و ID Caller های مجزا كه خیلی مشكل ساز هستند، حتماً اونها رو بكش). اگه مشكل حل شد كه برای اتصال اون تلفن ها به اسپلیتر نیاز داری (مد نظر داشته باش كه بیش از 5 اسپلیتر میتونه مشكل در ارتباط دیتا درست كنه، تلفن زیادی روی اون خط ممنوع). در ضمن بررسی كن كه سوكت و یا پریزی كه باهاش مودم رو به خط تلفن وصل میكنی دارای فیوز و سیستم ضد برق نباشه.

اگه حل نشد و حتی بدون تلفن هم نتونستی لینك ثابت بگیری مجدداً زنگ بزن به پشتیبانیشون و بگو یكی رو بفرستند اینترنت رو برات روی یك كامپیوتر راه بندازه و تحویل بده و هزینه اش هم خوب اگه اونا میگن میگیرن كه ناچاری بدی.
 
Last edited:

Rossoneri

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 مارس 2008
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
سلام دوست عزیز. مبارك باشه.

شما برای تست سر خط لازم نیست كه كامپیوتر رو ببری كه، مودم رو با یه سه راهی چیزی كه بتونی بهش برق وصل كنی ببر و ببین از زوج سیم ورودی به ساختمونتون میتونی لینك ثابت بگیری یا نه.

اگه نشد یه چیز دیگه رو هم امتحان كن، تلفن هایی كه به خط وصل هستند رو همه رو بكش و یك بار دیگه امتحان كن (بالاخص تلفن هایی كه ID Caller باطری خور دارند و ID Caller های مجزا كه خیلی مشكل ساز هستند، حتماً اونها رو بكش). اگه مشكل حل شد كه برای اتصال اون تلفن ها به اسپلیتر نیاز داری (مد نظر داشته باش كه بیش از 5 اسپلیتر میتونه مشكل در ارتباط دیتا درست كنه، تلفن زیادی روی اون خط ممنوع). در ضمن بررسی كن كه سوكت و یا پریزی كه باهاش مودم رو به خط تلفن وصل میكنی دارای فیوز و سیستم ضد برق نباشه.

اگه حل نشد و حتی بدون تلفن هم نتونستی لینك ثابت بگیری مجدداً زنگ بزن به پشتیبانیشون و بگو یكی رو بفرستند اینترنت رو برات روی یك كامپیوتر راه بندازه و تحویل بده و هزینه اش هم خوب اگه اونا میگن میگیرن كه ناچاری بدی.

ممنون.
آخ خدا خیرت بده ما از این پریزهایی که سیستم ضد برق داره، داشتیم حالا عوضش کردم مودم درست شد و 3 سوت چراغ ثابت میشه:D اما هنوز نمیتونم کانکت بشم:( هنوز هم همون ارور شماره 721 که میگه The remote computer did not answer ... رو میده! این بنظرتون از چیه؟!
بازم دست درد نکنه.
 

atila720

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 مارس 2008
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
0
سلام
من یک مشکل جدید و مهم دارم.
مشکل هم اینه که، کانکشن هایی که میسازیم قابلیت تنظیم برای کانکت و redial مجدد رو دارن ولی چند بار؟!
در ویندوز XP تا 999999999 بار هم میشه و در سرور2003 چی؟ تنها 99 بار...!!!!!!!
و این شده یک مشکل. که من باید هر روز یا 2 روز یک بار دیسکانکت و دوباره کانکت کنم تا 99 بار برام ریست بشه از اول.
و مشکل دوم
اینکه کانکشن من share شده و 30 تا سیستم دیگه هم باید با اون به اینترنت وصل بشن.
حالا، فرض بگیر به دلایلی (که مرتب هم رخ میده) سیستم سرور server ریست بشه...
تکلیف کانکشن چی میشه؟! یعنی حتما باید لاگین login کنم و کانکشن رو اجرا کنم تا بقیه بتونن کانکت بشن...!
ممنون میشم اگه کسی هر راهکار یا نرم افزاری واسه رفع این عیوب داشته باشه....
 

brainsore

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2008
نوشته‌ها
5,886
لایک‌ها
3,189
محل سکونت
دور
سلام
من یک مشکل جدید و مهم دارم.
مشکل هم اینه که، کانکشن هایی که میسازیم قابلیت تنظیم برای کانکت و redial مجدد رو دارن ولی چند بار؟!
در ویندوز XP تا 999999999 بار هم میشه و در سرور2003 چی؟ تنها 99 بار...!!!!!!!
و این شده یک مشکل. که من باید هر روز یا 2 روز یک بار دیسکانکت و دوباره کانکت کنم تا 99 بار برام ریست بشه از اول.
و مشکل دوم
اینکه کانکشن من share شده و 30 تا سیستم دیگه هم باید با اون به اینترنت وصل بشن.
حالا، فرض بگیر به دلایلی (که مرتب هم رخ میده) سیستم سرور server ریست بشه...
تکلیف کانکشن چی میشه؟! یعنی حتما باید لاگین login کنم و کانکشن رو اجرا کنم تا بقیه بتونن کانکت بشن...!
ممنون میشم اگه کسی هر راهکار یا نرم افزاری واسه رفع این عیوب داشته باشه....
خب چرا کانکشن pppoe روی مودم ADSL تون نمی سازید. فکر کنم در این صورت مشکل حل باشه. چون که اولا خود مودم در مواقع قطعی redial می کنه و ثانیا می تونید مودم را مستقیما به روتر وصل کنید و همه سیستم ها اینترنت را مستقیما از گیت وی خود مودم بگیرند.
 

nhamidn

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2007
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
salam
agha ye ki hast be ge ma chera bayad chobe in masoline .... bkhorim akhe, adsl gerftam time out mide dige mokham hang kard bas rahaye mokhtalef etekhaz kardamo in moshkel hal nashod. kasi hast be mane bad bakht komamk kone.in mosheklo akhiran peyda kardam ghablan adslam injori nabod. age rahe hali darid lotfan ye komaki be man bokonid dige khaste shodam .
tnx:(:(:(
 

tohidfla

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
یک سوال : من تو دانشگاه خواستم با گوشی به وایر لس connect شم ولی این پیغام رو میده
the proxy server requested a login autication method that is not supported



ey val darid hamatooon
 
بالا