سلام
P30Tools عزيز
. من تهران بودم و همين چندروز پيش از آسياتك اكنت جديد كه گرفته بودم فعال شد. ساعت كانكت شدن شبانه شده 1 تا 9 و يوزر و پسورد هم نياز به تغيير ديگه نداره (همون n كه اضافه ميكرديم ديگه لازم نيست) اما ساعت 12:51AM كانكشن قطع ميشه و ساعت 01:04AM وصل ميشه. صبح هم طرفاي 9:00AM ~ 9:15AM يكبار ديگه قطه ميشه و اگر مودمتان روي PPPoE باشه شايد لازم بشه خودتان مودم را براي 5 تا 15 دقيقه خاموش كنيد تا درست كانكت بشه.
.
البته اگر مودمتان روي PPPoE تنظيم نكرديد و كانكشنتون را در مودم روي Bridge تنظيم هست. تنظيم كنيد تا در ساعت 12:50AM قطع بشه و ساعت 12:57AM كانكت بشه. اينطوري در سيستمشون اكنت شما به شبانه تغيير خواهد كرد و اشكالات احتمالي كه هميشه تو كارشون و مخصوصن در ماهها و سالهاي اوليه تغيير!!!!! وجود داره كمتر شامل حال شما ميشود!! (اين مشكلات فقط مخصوص ما ايراني ها هست!)
.
نكته خيلي مهم: من اين اشتباه را كردم ولي شما نكنيد. من در تهران از نمايندگي آسياتك كه نزديكمون بود اكنت گرفتم و الان ديدم سايتشون (پنل كاربريشون) امكاناتش ناقص هست و نميشه در سايت خود آسياتك هم از امكاناتش و پنلش استفاده كنم!!!
پس اگر از با ادبي مسولان نمايندگي پس از خريد اكنت! (قبلش خيلي مودب هستند)
+ كامل بودن پنل كاربريشون براي تغيير پسورد
و مشاهده ريز مصارف به شكل كامل
و مشاهده اكنتهاي مختلف براي شارژ مجدد در همان ثانيه صفر پس از ايجاد اكنت، مطمئن هستيد از نمايندگي بگيريد
ولي باز هم يادتون نرود كه اگر از نمايندگي بگيريد ديگه تلفنچي!!!هاي آسياتك پاسخگوي مشكلات شما نيستند و شما را به نمايندهاي كه شما از آنها اقدام نموديد پاس خواهند داد.......
لطفن اين نكته را به بقيه دوستان تهراني هم عرض كنيد تا به مشكل ما بر نخورند.
موفق باشيد.
خداحافظ
IgImAx
91/02/01