سلام
Asiatack عزيز
. شما لطفن مشخص نماييد كه آيا از پرسنل آسياتك هستيد يا از كاربرانش؟ اگر پرسنل هستيد در كدام شهر هستيد؟ دفتر مركزي تهران يا نمايندگيهاي آسياتك؟ كلي عرض ميكنم و نه اينكه دقيق بفرماييد ... چون لازمه بدانيم با دوستي كه ناگهان وارد فروم شده و به همه نوع پستي با حالتي تند و عصبي پاسخ ميدهد خودش چه نسبتي با آن ISP دارد؟
. تمامي موارد فوق شايد فقط شامل دفتر مركزي تهران باشد كه شايد بيشترين كنترل را برروي پرسنل خودشان دارند ولي در مورد اكثر نمايندگيهاي آسياتك چه در تهران و چه خارج از آن تقريبن چنين مواردي با اين دقت و جزياتي كه فرموديد حاكم نيست. پس آنها ميتوانند با همان ادب ظاهري به هر نوعي كه ميتوانند سر كاربر كم اطلاع را شيره بمالند حالا اگر اون كاربر اطلاعاتي و تجاربي هر چند كم (همانند من) داشته باشد و از آنها دلايل بروز مشكل و راه حلش را طلب نمايد، كم كم ادب خودشان را با بيحوصله پاسخ دادن و سپس پاسخهاي بي ربط و ....نشان ميدهند. (نه همه بلكه اكثرشان)
.
ممنون كه از زير پاسخ به حجم مصرف نشده پايان دوره و انتقال ندادن آن به دوره بعدي طفره رفتيد ولي اينچنين دقيق گيگابايت فروشي خود را حساب نموديد... در ثاني شما كه به تازگي به اين فروم آمده ايد و شمشير خود را از رو بستهايد و هنوز مشخص نفرمودهايد كه چه سمتي در اين شركت داريد؟ شايد بتوانيد 2944 پست اين تاپيك را كه حداقل 30%~20% آن مشكلات مختلف كاربران هست را ناديده بگيريد (عرض كردم حداقل) ولي از اينكه در شركت آسياتك سمتي داريد(احتمالن) بايد از بي اطلاعي شما از وضعيت متفاوت نمايندگيهاي شما در كل كشور تاسف بخورم!!! در هر شهري هر نمايندگانتان به روشي كار ميكنند كه بعضي از آنها با آنچه در تهران ميگذرد زمين تا آسمان است! در بعضي از شهرها واقعن نمايندگيهاي خوبي داريد و خارج از چهار چوب كلي امتيازاتي به كاربران ميدهند و در بعضي اصلن از اين چيزي كه شما ميفرماييد بيخبر هستند!!! در بعضي از همين نمايندگيها حتا در پايان دوره هيچ تماسي نميگيرند و اگر هم 1 ماه سراغشان نرويد خططان را جمع نميكنند ...
. شما درست نخوانديد دوست عزيز! من عرض كردم كه ISPهاي درون ايران تا حدودي در زمينههايي مثل هم هستند و همانطور كه به شما عرض كردم برويد پستهاي قبلي من و ديگران را بخوانيد خواهيد ديد كه ما تا حدودي از سرويسهاي آسياتك حتا با وجود ضعفهاي قديميش از بقيه ISPها راضيتر هستيم كه يعضي از ما (مثل) من پس از تغيير چند ISP اكنون در اين ISP هستيم. ولي آيا خيل عظيم نارضايتي جديد كاربران را هم در همين تاپيك ديديدهايد يا صاف در اين فروم لاگين نموده و همين چند پست آخر را داريد مطالعه و به خيال خودتان پاسخ ميدهيد!؟
.
اگر صبر كنيد كاربران ناراضي خواهند آمد و به شما خواهند گفت كه از همين آسياتك چه سرعتي داشتهاند و اكنون چه دارند و چه شده است!؟ اگر هم كه حوصله داريد بفرماييد 10 صفحه آخر همين تاپيك را مطالعه بفرماييد و بعد با اطلاع از وضع ناراحتي كاربران به دفاع يا حداقل پاسخگويي صحيح بپردازيد.
. اگر مدتي ميمانديد و بيشتر با جو فروم آشنا ميشديد هم ميدانستيد كه من اهل خود نمايي نيستم و هم اين 3000 پست اينجا و تاپيكهاي ديگر براي چه و در مورد چه موضوعاتي هستند.... آسياتك اولين ISP من نيست و مطمعنن آخرينش هم نخواهد بود. همانطور كه صبانت و پارس آنلاين با اجراي سياستهاي غلط خود كاربران خود را از دست دادند اميدوارم شماها اينكار را حداقل حالا حالاها انجام ندهيد.
. خوشحالم كه به اين نكته خودتان اشاره كرديد و با وجود اطلاع از اين موضوع باز هم به مديريت آسياتك و بقيه ISPها تبريك عرض ميكنم كه حداقل براي مدت كوتاه چند سالهاي سعي ميكنند به كاربران ايراني حداقل سرويس شايسته آنها را ارائه دهند و اميدوارم كه ناگهان با كارهايي همچون رفتار فعلي نام ISP خود را خراب نكرده و كاربران خود را از دست ندهند.
ببین دوست عزیز اولا" که شما چند تا توهین کردی که اصلا" چون با من طرف نبودی جوابت رو ندادم ولی چون داری سم پاشی بیمورد و نابجا میکنی جوابت رو دادم
اولا" که شما هر جا حرفی بی ربطی زدی من راهنمایت کردم
دوما" جواب سوالاتم رو که مثل اینکه در باره اش حرفی نداری رو هنوز ندیدم؟؟؟
حالا برات میگم تا یکم اطلاعات عمومیت بالا بره از چیز که خبر نداری بیخود و بیمورد اطلاع رسانی غلط نکنی
در خصوص نمایندگان تهران به شدت تمام نمایندگی ها کنترل میشه اینطوری نیست شما بری هر کار دلت خواست انجام بدی شما جزو مجموعه آسیاتک نیستی که مسول نمایندگیها براتون هر روز گزارش کار بده شما یک مشترک هستید همینو بس در ضمن گرتن امتیاز نمایندگی مثل خریدن میوه وسبزی نیست که شما فکر میکنی ضمانتهای خاص و سخت خودش رو داره اگر خبر نداشتی پس باخبر باش
من هرچی که بگم شما میخوای حرف بی منطق خودت رو تکرار کنی
باز هم میگم من منتظر جواب سوالات خودم هستم البته اگر جوابی باشه
هر مشترک تازه وارد و نا آگاهی که بخواد با شرکتی که خدماتی اینترنت پرسرعت قرار داد ببنده یک فرمی بهش میدن که بهش میگن فرم قرار داد که شما حتی اگر اینترنتی ثبت نام کرده باشی اینو اول میبنی تا بری به مرحله بعد این تا اینجا یعنی شما به علم اگاهی از این قرار داد و............ در کمال صحت عقل و سلامت و. ... اینو قبول میکنی و پاش امضا میزنی
نکته مهم که شما نمیدونی فقط برای اطلاع عرض میکنم از بین 11 شرکت isp هیچ شرکتی تاکید میکنم هیچ شرکتی این قانون رو نداشته ونداره که حجم خریداری شده رو که مصرف نشده رو به دروه قبل منتقل کنه اگر مشترک میخواد حجمش سوخت نشه میتونه بصورت یکماه به بالا شارژ رو انجام بده که آسیاتک برای اینکار تخفیفی بیشتر از شرکتهای دیگه تو روزهای عادی و تو روزها و ایام خاص با 50%تخیفف مثل عید نوروز که بجای اینه تعرفه ها رو با نرخ سال 1391بالا ببره با تخفیف 50درصد عرضه میکرد اینکارو میکنه پس هیچ دلیلی نداره بخواد هم اروزن بده هم حجم سوختبرای مشترک بمونه هم تخفیف ویژه بده
دوست عزیز خوب بخون و دقت کن: شما موقع شارژ هزینه یک ماه رو پرداخت میکنی یعنی 30روز اما شرکت برای رفاه مشترکین 3روز هم ارفاق میکنه که از همون حجم استفاده کنی شما یک حجم رو برای مدت مشخصی و معین خریداری میکنی اونم با کمتر از قیمت نسبت به شرکتهای دیگه هر روز شرکت مخابرات ایران از آسیاتک بابت اشغال پورت مالیات میگیره که اگر تو ایران زندگی میکنی باید بدونی مالیات هر سال 1%افزایش پیدا میکنه که امسال شد5%، مثل ایرانسل که شما بقول معروف شارژشگفت انگیز انجام میدی با شما طی میکنه این شارژ تا این مدت اعتبار دار اگر مصرف نکنی سوخت میشه درضمن قانون هست بزار برات یک مثل ساده بزنم درک کنی شما یک خط ایرانسل خریداری کردی هزینه اش رو هم پرداخت کردی اگر تو3ماه این خط کار نکنه خط امتیازه برمیگرده به ایرانسل ،اما آسیاتک اینکارو نمیکنه حجم بیشتر از خریدی که انجام دادی بهت میده زمان بیستر از زمان خریداری شده میده سرویس با کیفت بهتر از Isp های دیگه میده پس دلیل نداره چوب حراج بزنه به دارایی های خودش اگر اون Isp های دیگه زدن مطمعن باش این بهترش رو انجام میده در مورد نمایندگیها فقط این رو عرض کنم هیچ یک از نمایندگیها تهران حتی اجازه اضافه کردن یک پول سیاه رو به تعرفه ذکر شده در سایت ندارن اما تو هزینهای نصبو فروش مودم ازادن که مطلابق تعرفه خردیاری شده شخص نمایندگی مودم رو به مشترک عرضه کنند که با وجود نمایندگیهای زیاد اسیاتک هیچ نمایندگی برای جلب مشتری این قیمتها رو بیشتر از 5%درصد افزایش نمیده در مورد اینکه میگید نماینده تا یکماه هم سوریس رو جمع آوری میکنه باز باید بگم شایدا" اشتباه میکنی بیشتر مهلت همون 3 ورزی هست که عرض کردم مگر اینکه نمایندگی بخواد ضرر کنه که اون فقط نمایندگان آسیاتک میدونن جریانش به چه صورت هست اینم که عرض کردم فقط و فقط مختص تهران هست باز بحث شهرستان رو نکنید
در مورد اینکه چرا من که تازه وارد انجمن شدم این پست رو زدم باید بگم هر پست بی منطق که باهدف تخریب شرکتی که واقعا" خدمات عالیه داره ارایه میده رو ببینم که ذره ای حرف حساب توش نباشه سریعا" جواب میدم شما هم اگر چشمای نازنینت رو باز کنی بهتره از همون پست اولی شروع کنی به خوند تا همین چند تا پست آخر
در مورد آسیاتک هم باید بگم براش متاسفم که یک همچین مشترکی داره که باوجود اینکه من چند بار عرض کردم فقط تهران فقط تهران باز میپرسه شهرستان چرا اینطوریه ؟
اگر شما شهرستان هستید بگید شهرستان تا راهنمایت کنم اگر واثعا" مشکلی داری که فکر میکنه از طرف شرکت هست بدونی چیکار کنی یکبار میگید تهران خودتون رو با خارج مقایسه میکنید الان میگید تهران یا شهرستان فرقی نداره من ایران زندگی میکنم
کاربر گرامی: سرعت اینترنت حتی در تهران هم به عوامل زیادی بستگی داره چه برسه به شهرستان مثل این میمونه که شما یک جنسی رو به واسطه چند دست چرخیدن بخواهید خریداری کنید پس تو کیفیت و قیمت خیلــــــــــــــــــــــــــی تاثیر داره شما بهتره قانون ریگلاتوری که تو سایت هست با حوصله بخونی که اینقدر زود قضاوت نکنی
در مورد هر چی که مرتبط با تهران باشه تاکید میکنم فقط تهران میتونم راهنماییت کنم
البته هنوز هم منتظر سوالاتی که پرسیدم هم میمونم تا ببینم به چه علت با وجود اینهمه مشکلی که شما میگید آسیاتک داره هنوز سرویس رو از این Isp معروف میگیرد ؟
اینم آفتخاری دیگهبرای آسیاتک امروزشنبه دریافت شد
[h=1]
کسب گواهینامه اهتمام در نخستین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات[/h]
اخبار آسیاتک >
این بار هم پرچم زرین افتخار بر قله رفیع آسیاتک به اهتزاز درآمد
در نخستین جشنواره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت آسیاتک موفق به کسب گواهینامه اهتمام به کیفیت گردید.
این دستاورد ارزشمند، نمادی از تلاش بی وقفه ما برای ارتقاء سطح خدمات و دستیابی به وفاداری شما مشتریان گرامی می باشد.