عزیز دل شکایت کردم،ولی بعد از وارد کردن شکایت،میگه كاربر گرامي
با توجه به
اينكه موضوع شكايت شما در صلاحيت رسيدگي سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليد كنندگان
مي
باشد، لطفا شكايت خود را از طريق پايگاه اينترنتي آن سازمان www.cppo.irثبت و پيگيري
نماييد
حالا بنظرتون اصلا شکایت ثبت شده؟؟؟یا باید دوباره در حمایت مصرف کننده شکایت ثبت کنم؟من دیگه حوصله پیگیری از سازمام حمایت از مصرف کننده را ندارم،چون مطمئن هستم اصلا رسیدگی نمیکنن....
منم مراحل رو رفتم و هیچ نیازی نیست به سازمان حمایت از مصرف کننده برید
در همین مطلب شماره تماس بخش مربوطه و همچنین مدیریت مرتبط با این موضوع رو گذاشتم که خیلی کمک کننده خواهد بود. با شماره تماس بگیرید خیلی خوب راهنماییتون میکنن.
اگر نه به من ایمیل بدید با هم حلش میکنیم. من تا به حال 4 بار آسیاتک رو ملزم به پرداخت جریمه به سازمان تنظیم مقررات کردم