زنگ میزنم به 1844 بعد از نیم ساعت پخش انواع موسیقی های محلی و ملی و خارجی و ...
سلام به همگی
آقا من به شخصه کلی با این گفته شما حال کردم و خندیدم.فکر کنم بهترین درمون برای هر کسی که کفرش از وضعیت این سرویس درامده باشه.
1- من یه درخواست کتبی دادم بهشون خواستم خیرش رو از سرم باز کنند.احتمالا کمتر بیام.از آشنایی با عزیزان این انجمن هم خوشحال شدم.امیدوارم به اعتراضات ادامه دهند تا به نتیجه برسد ان شاء ا... من هم دعاتون میکنم.
2- در مورد مودم usb یا Ethernet توضیحات فنی رو دوستان دادند.من چون از هر دو برای این سرویس استفاده کردم خدمت دوستان عرض کنم برای کارهای خانگی مودم usb مناسب تر است و لاغیر.شک نکنید.
3- اقلا یه چیز از آسیاتک یاد گرفتم.ادب و خونسردی پاسخ دهندگان.من بیشتر با بخش فروش و حسابداری سر و کار داشتم.خداییش انسانهای شریفی هستند منتهی به دلیل سیاست نادرست مدیرانشان که فقط به سود بیشتر با هر قیمتی فکر میکنند باید سرکوفت و بی احترامی کلی user عصبانی را تحمل کنند. من به شخصه همواره با احترام با آنها رفتار کردم و از همه عزیزان هم چنین تقاضایی دارم.دوستان توجه فرمایید آنها یکسری کارمند و حقوق بگیر هستند.شما اگر حقیقتا قصد اعتراض موثر دارید آنرا با یک مقام مسئول مثل مدیر یک قسمت مثل هیات مدیره یا مدیر عامل مطرح بفرمایید لا اقل تشریف ببرید حضورا به انها اعتراض کنید اقلا بفهمند معترض هستید.یا مثل من صورت مساله رو پاک کنید برید سر یه کار مفیدتر.
4- یه چیز این آسیا تک به درد من خورد.هر وقت دلم گرفت یه زنگ به 1844 میزنم مخصوصا خارج از وقت اداری یا روزهای تعطیل چون میدونم احدی جواب نمیده.و کلی موزیک محلی و ملی و خارجی گوش میدم.