غير از مخابرات دزدآسیاتک ی پارامتر خوب داره اونم اینه که ارسال رو رایگان حساب میکنه و این باعث میشه حداقل در ترافیک 20% صرف جویی بشه و این خیلی خوبه
اگر Snr خوبی دارید پیشنهاد میشه
سلام
من یه هفتس به شدت مشکل قطع و وصلی پیدا کردم . حدود 3 سالی هست اسیاتک دارم و کامل ازش راضی هستم اما یه هفته پیش قطعی ها شروع شد
چراغ adsl یهو خاموش میشه بعد دوباره وصل میشه بعد از 3 دقیقه دوباره همین تکرار میشه . به آسیاتک زنگ زدم میگن خطتت نویز داره از اینجا سالمه . پیگیری از مرکز هم زدن اونجا هم میگه سالمه
من مودم رو بردم سر خط (کابلی که اومده تو حیاط ) اونجا هم مشکلی قطعی بود . یعنی مشکل از سیمکشی ساختمون نیست
جالب اینه هر وقت هوا بارونی و ابری میشه درست میشه اما هوای آفتابی مشکل باز شروع میشه . من 3 ساله دارم استفاده میکنم چنین مشکلی نداشتم الان یهو شروع شده
مودم من D-link هست . کسی میدونه مشکل از چیه ؟ با تغییر آی اس پی حل میشه ؟
من هم همین مشکل رو در ماه اخیر داشتم، از اونجایی که هر کدوممون مربوط به شهر دیگه ای هستیم، مشخصا مربوط میشه به زیرساخت های نرم افزاری یا سخت افزاری خود سرویس دهنده.دقیقاً من هم از چند روز پیش همین مشکل رو پیدا کردم؛ خطی که SNR بالای 20 داره و روی همین آسیاتک روی 12 مگ بسته شده از چند روز پیش SNR خط اومده روی 10 !!!!! و اصلاً نمیشه کار کرد ؛ وقتی مودم روشن میشه 5 دقیقه طول میکشه تا چراغ ثابت بشه و وصل بشه ! در صورتی که کمتر از 20 ثانیه این کار انجام میشد. نویز به قدری بد هست که وقتی مودم روشنه نمیشه صدای طرف مقابل رو فهمید. قابل ذکر که من از روی کارتابل مستقیم سیم کشیدم به صورت رو کار اوردم خونه به خاطر همین کیفیت خط خیلی بالایی دارم که معلوم نیست چه گندی زدند.
امروز هم زنگ زدم با کلی منت درخواست پیگیری ثبت کردند.
از یک ماه پیش هم به خاطر تایم اوت خیلی بالا و به خاطر مشکل service unvailable که در باز کردن سایت ها و سرورهای خارجی و همچنین مشکل time out بر روی برخی از لاین روترها که در زمان trace گرفتن بر روی همون مسیرها تایم اوت میشه با گزارش بنده یک درخواست پیگیری باز شده و همچنان در حال پیگیری است و واقعاً علم برطرف کردن مشکلات رو ندارند !
متأسفانه کارمندهای آسیاتک فقط با بند "پ" استخدام شدند و حتی 1 درصد از کارمنداش بخصوص بخش فنی هیچ علمی از شبکه ندارند و تنها جواب هایی که دارند:
برای مشکل نویز:
مودم ر از سر خط وصل کنید - اسپلیتر مشکل داره ؛ عوض کنید - سیم کشی خرابه - مودم مشکل داره !
برای مشکل تایم اوت:
پینگ 4.2.2.4 یا 8.8.8.8 بگیرید - DNS ست کنید!!!! - مودم رو خاموش و فردا روشن کنید :|
برای مشکل پینگ بالا:
پینگ تا 300 هیچ مشکلی نداره و نمیتونیم پیگیری کنیم - پینگتون بالاست ؟ پس دارید دانلود میکنید :| - حوصله پیگیری ندارم ، قطع کن :|
داخلی 4 مربوط به شکایات هم که کلاً با آدم دعوا دارند یعنی منتظر هستند فقط کسی وصل بشه به این بخش تا علل جنگ های جهانی هم به همون بدبخت نسبت بدند و فقط و فقط از شرکت دفاع میکنند حتی اگر واقعا مشکل از شرکت باشه و کلاً دعوا دارن
من خودم کارم شبکه هست و متأسفانه وقتی تماس میگیرم با آسیاتک به دلیل پاسخ های کاملاً مسخره ایی که میدن یا گوشی رو قطع میکنم و بیخیال رفع مشکل میشم یا در آخر به دعوا ختم میشه
به مدت 2 ساله که دارم از 3G استفاده میکنم با این که هزینه بسیار بالایی داره اما اعصاب آدم راحته که متأسفانه به دلیل مشکلی که برای خط دیتام پیش اومد برای چند وقت مجبور شدم خط ADSL دوباره راه بندازم و آسیاتک گرفتم و یک ساله هم گرفتم و چون دیدم خوب هست دوباره همون سرویس هم رزرو کردم :| الان هم که مودم رو روشن کردم دیدم این مشکل است زنگ زدم و بحث کردم تا درخواست ثبت کردند و دوباره مودم خاموش کردم.
متأسفانه تا وقتی که در ایران کارمندها با بند "پ" استخدام میشن حتی بدون این که علم و توانایی اون ها در نظر گرفته بشه وضعیت به همین صورت است، بنده 10 ساله که تو کار شبکه هستم و با دیتاسنترهای اروپایی و آمریکایی به صورت مستقیم تجربه کار دارم و همچنان نیز در حال کار هستم اما به دلیل مشمول بودن در هیچ شرکتی استخدام نمیشم فقط به خاطر این که حاضر نیستم دو سال از عمرم رو برای بشین پا شو و کارهایی که هیچ سودی برای آیندم نداره تلف کنم و متأسفانه هیچگونه بند "پ" در هیچ سازمان یا نهادی هم ندارم.
یک مورد جالب هم اضافه کنم:
در پنل آسیاتک یک مشکل (باگ) وجود داره که با استفاده از همون مشکل میشه به راحتی خط را OFF کرد و بدون اینکه از حجم سرویس شما کم بشه تا جایی که دلتون بخواد دانلود کنید حتی بدون اینکه در لاگ هیستوری یا در یوزیج هیستوری رکوردی برای شما ثبت بشه ! من این مشکل را به آسیاتک گزارش دادم و گفتم در قبال دریافت هزینه حاضرم این مشکل را برطرف کنم که با خونسردی کامل این پاسخ رو دادند:
مشکلی که شما میگید توسط یکی از همکارها گزارش شده و فردا برطرف میشه !
حالا من پارسال این مشکل رو گزارش دادم و همین الان که ساعت 4:40 بامداد است دوباره تست کردم و همچنان به راحتی میشه استفاده کرد و هیچ چیزی برطرف نشده
داداش های گلم شرمنده واقعاً خیلی دلم پر بود
برای این موضوعی که گفتید سَند دارید ؟ مثلا شاتل ، صبا نت ، پیشگامان اینها ارسال رایگان دارند ؟غير از مخابرات دزد
بقيه isp ها مخصوصا روي سرويس adsl كلا ارسال رايگان دوست من
غير از مخابرات دزد
بقيه isp ها مخصوصا روي سرويس adsl كلا ارسال رايگان دوست من
چي ميگين ؟برای این موضوعی که گفتید سَند دارید ؟ مثلا شاتل ، صبا نت ، پیشگامان اینها ارسال رایگان دارند ؟
اتفاقا من شدیدا مخابرات رو پیشنهاد میدم ، حداقل در سه نقطه در مشهد که مخابرات دارم از بقیه پرووایدر ها بیشتر راضیم ، تعرفه ما فوق مناسب ، شبانه رایگان و بدون قعطی
من چند سال تو آسیاتک کار کردم ، فقط آسیا تک رایگان حساب میکردچي ميگين ؟
سند چي سايت برين مخصوصا ذكر شده ارسال رايگان محاسبه ميشه سند هم خواستين ارائه ميشه
بعد ١٠ روز يادم نمياد ديروز چ كردم
بله ارسال رايگان
فقط مخابرات كه ارسال رو محاسبه ميكنه
الحمدالله شما رو توانسته راضي كنه
يكم تحقيق كنيد
اينم شاتلمن چند سال تو آسیاتک کار کردم ، فقط آسیا تک رایگان حساب میکرد
صبانت هم انگار بهش اضافه شده
ولی الان خونه سه خط اینترنت دارم ، شاتل رایگان حساب نمیکنه ،پیشگامان هم همینطور
مخابرات دفتر کارم فیبره ، snr 33 هستش چون آشنا دارم رفتم پهنای باند خود خط رو تا 24 مگ باز کردم تو بخش omc مخابرات و شدیدا راضی ام ، پینگ عالی ، دانلود عالی ، پیج باز کردن عالی
درسته نگاه کردم همینطور بود ، ولی این قابلیت تا حداقل پارسال اواسط سال رو فقط آسیاتک رعایت میکرد ، من از پارسال تو آسیاتک نیستماينم شاتل
ديگه
درسته نگاه کردم همینطور بود ، ولی این قابلیت تا حداقل پارسال اواسط سال رو فقط آسیاتک رعایت میکرد ، من از پارسال تو آسیاتک نیستم
ولی هرچقدر هم رایگان باشه بازم به ترافیک گیگی 900 تومن مخابرات نمیرسه ... تازه حجم اضافی هم به اضای هر گیگ شارژ میکنه
شما تعرفه های آزاد شاتل ببینید، همین العان جشنواره گیگ زده 10 گیگ بیست و خورده ای
برادر همشون خرابن ، واسه همینه من 3 خط adsL دارم، بین بدو بدتر باید بد و انتخاب کرد ، اصلا فقط 4G ایرانسل
با ارسال رايگان از مخابرات ارزونتر در مياد
حالا كار ندارم ولش كن پيج آسيا رو خراب كرديم
ولي خداييش مخابرات خيلي خراب
باور كن فقط ي هفته مخابرات بودم سرويس ي سال ٨ گيگ فقط ٥٠٠ تا مصرف كرده بودم دادم تخليه كرد
آخه چي مخبرات ي سره قطع كار اداري داريم هر روز جنگ اعصاب با مردم كه چي آقا قطع قطع
يك به پنجم نميرسه يعني ٢٠ درصدبرادر همشون خرابن ، واسه همینه من 3 خط adsL دارم، بین بدو بدتر باید بد و انتخاب کرد ، اصلا فقط 4G ایرانسل
ولی فقط جهت تجربه ، معمولا ارسال به دریافت یک به دهه
د نشد ، قضاوت کار زشتیهيك به پنجم نميرسه يعني ٢٠ درصد
مطمئن شدم اصلا آسيا كار نكردي يعني اصلا اين كاره نيستي
عكس شاتل رو نگاه يك به چهار
من هم همین مشکل رو در ماه اخیر داشتم، از اونجایی که هر کدوممون مربوط به شهر دیگه ای هستیم، مشخصا مربوط میشه به زیرساخت های نرم افزاری یا سخت افزاری خود سرویس دهنده.
شما ببین چقدر اعصاب خورد کن هست وقتی اس اس اچ زدی به سرور و در حال نوشتن دستور هستی، یکدفعه ارور نات رسپاند میاد بالا.
پشتیبانی هم از اونجایی که به تهران وصل میشه، باید ساعات اداری تماس بگیری، شاید شانس بیاری طرف تماس رو منتقل کنه به متخصص، که البته باز هم وظیفشون ساکت کردن مشتری هست.
تازه این که خوبه، برای اجاره ی سرور مجازی باهاشون تماس گرفتم تا چندتا سوال ساده بپرسم، تو ده دقیقه به چهار تا پشتیبانی مختلف وصل شدم و هر بار سوالام رو باید تکرار میکردم.
به غیر از پارتی، یقینا حقوق یه کارمند معمولی خیلی پایین تر از متخصص شبکه و غیره هست، هر چند مثل نقل و نبات متخصص شبکه ی بیکار ریخته که حاضرن با همون حقوق بسازن.
سلام . از دیشب مشکل قطعی من برطرف شده امروز هم کلا قطعی نداشتم )
امروز حجم و زمان سرویسم تموم میشه فک کنم درست شده که من تمدید کنم سرویس رو
راستی اینم یادم رفت بگم که هزینه ارسال کارشناس هم 15 تومان بود که به نظرم وقتی مشکل از سر خط هم وجود داره اومدن کارشناس هیچ فایده ای نداشت و فقط هزینه الکی بود