سلام دوستان
چند وقت پیش به اشتباه از شرکت شاتل سرویس اینترنت بی سیم گرفتیم که خوب اوایل راضی کننده بود. اما بعد از مدتی (احتمالاً بعد از طوفان تهران) کلاً دچار افت کیفیت سرویس به شکل وحشتناکی شدند. خلاصه بعد از روزها و ساعتها کل کل با بخش پشتیبانی این شرکت طی 68 تماس ثبت و ضبط شده و برو بیای سر کاری به اصطلاح کارشناسان بسیار بی سواد این شرکت گرامی تصمیم به پس دادن سرویس و قطع اشتراک گرفتیم. متاسفانه در نهایت بی احترامی و دور از جان شما خر فرض کردن و سنگ قلاب کردن ما درمدت چند روز به بهانه اینکه از زمان قرارداد شما 4 روز گذشته و شما 7 گیگا بایت ترافیک داشتید (در صورتی که سرویس قطع بوده و با توجه به 256k بودن سرویس و در اوج خرابی به اذعان کارشناسان این شرکت نمیدونم چطور این داده جابجا شده) مبلغی به ما بازگردونده نمیشه. خوب تا اینجاش که هیچ مبلغ اصلاً عدد قابل توجهی نیست. گفتیم بهشون که خوب حالا پول ما رو که نمیدید حرومتون، این آنتن بی خاصیتی که کلی هم گرون تر به ما فروختید رو وردارید ببرید و پول ما رو پس بدید، در جواب میگن کارشناس باید بیاد بررسی کنه !!!! والا نمی فهمم این دیگه چه صیغه ایه. از طرفی هم کارشناسشون میگه به ما ربطی نداره. آنتن روخود شما خریدید و پس نمی گیریم.
نمیدونم جایی هست که بتونیم بابت این سرویس بدشون که به ما دادند و خسارت دو ماه قطع و وصلی و درنهایت به مشکل خوردن پروژه های ما و حقوق پرداخت شده به کارکنان در ازای کار نکرده رو گرفت ؟ یا حد اقل جایی شکایت کرد از این دوستان که الکی و بی جهت به خودشون شرکت سرویس دهنده برتر کشور رو ندن. باور کنید شرکت های خیلی کوچیکتر از اینا واقعاً هم احترام بیشتری به آدم میگذارند و هم سرویس بهتری میدن. این مشکل فقط مشکل ما نیست. به دلیل فعالیتمون با چندین شرکت و سازمان کوچیک و بزرگ در تماس هستیم ، بدون اغراق کسی از دوستان ما نیست که مثل سابق ازشون راضی باشه.
حالا گذشته از این صحبتها به نظر شما کاری میشه کرد ، یا جایی برای شکایت وجود داره؟ برای تمام صحبت هام مدرک و سند دارم که در صورت صلاحدید میتونم به معرض عام بگذارم.
پیروز باشید.