امروز امكان دسترسي به صفحه مربوط به اطلاعات ميزان مصرف ترافيك ممكن نبود.پيغام ميداد"این صفحه در حال حاضر در دسترس نمی باشد":blink::blink::blink:.
كسي از دوستان اكانتش رو امروز چك كرده؟
For me the same
امروز امكان دسترسي به صفحه مربوط به اطلاعات ميزان مصرف ترافيك ممكن نبود.پيغام ميداد"این صفحه در حال حاضر در دسترس نمی باشد":blink::blink::blink:.
كسي از دوستان اكانتش رو امروز چك كرده؟
امروز امكان دسترسي به صفحه مربوط به اطلاعات ميزان مصرف ترافيك ممكن نبود.پيغام ميداد"این صفحه در حال حاضر در دسترس نمی باشد":blink::blink::blink:.
كسي از دوستان اكانتش رو امروز چك كرده؟
هم ديروز و هم امروز براي من هم همينطور بوده
ميترسم بعد اينكه درست بشه يوهويي كلي رو ترافيكت اضافه بشه(آخه بعيد نيست)
بچه ها من يک مشترک شاتل هستم. ولي يک ماهه قرارداد بستم.
الان يک ماه تموم شده من چند بار ايميل زدم که ديگه ميخام که فسخ بشه.
به خاطر همين جدول مسخره ميزان مصرف هم چون اصلا نمي شد فهميد چقدر ديگه دارم فکر
کنم مقداريش پريد !!!
حالا اصلا قطع نکردن 2 يا 3 روز هم از اتمام يک ماه گذشته..
حالا اگر من پولو ندم تا خودشون قطع کنن مشکلي پيش نمي ياد؟؟اعصابم رو خورد
کردن سرع من 128 بايد مي بود ديدم همه دوستان بيشتر از اين مقدار بود ولي مال من
از همون اول آپلود رو 90 بود و دانلود هم زير 128 !!! هرچي هم گفتيم هي بهونه الکي....
حالا اگر من پولو ندم تا خودشون قطع کنن مشکلي پيش نمي ياد؟؟ قانوني بخان اقدام
کنن؟
با سلام خدمت دوستان و کابران شاتل.
آیا کسی اینجا از سرویس ECO512 یا ECO256 استفاده می کند؟
اگر هست لطفآ در مورد سرعت دانلود و تغییرات و نوسانات سرعت در این سرویس توضیح بدهد. ممنون.
از کاربران کسی از ART2 استفاده میکند؟(در حال حاضر)
سرعت دانلود 128 است باید تقسیم بر 8 شود، یعنی 16 کیلو بایت بر ثانیه باشد. خوب با این تفاصیر شما در بهترین و بدترین مواقع با چه سرعتی دانلود می کنید؟(در حال حاضر)
به طور میانگین در یک ساعت چقدر دانلود دارید؟(در حال حاضر)
شبانه چه سرعتی دانلود میکنید؟(در حال حاضر)
در کل راضی هستید؟(در حال حاضر)
لطفآ کمک کنید اگر توضیحات دیگری هم دارید ممنون می شوم بدانم.
سریع پاسخ بدهید. تشکر
:blush::blush::blush:
با سلام خدمت دوستان و کابران شاتل.
آیا کسی اینجا از سرویس ECO512 یا ECO256 استفاده می کند؟
اگر هست لطفآ در مورد سرعت دانلود و تغییرات و نوسانات سرعت در این سرویس توضیح بدهد. ممنون.
از کاربران کسی از ART2 استفاده میکند؟(در حال حاضر)
سرعت دانلود 128 است باید تقسیم بر 8 شود، یعنی 16 کیلو بایت بر ثانیه باشد. خوب با این تفاصیر شما در بهترین و بدترین مواقع با چه سرعتی دانلود می کنید؟(در حال حاضر)
به طور میانگین در یک ساعت چقدر دانلود دارید؟(در حال حاضر)
شبانه چه سرعتی دانلود میکنید؟(در حال حاضر)
در کل راضی هستید؟(در حال حاضر)
لطفآ کمک کنید اگر توضیحات دیگری هم دارید ممنون می شوم بدانم.
سریع پاسخ بدهید. تشکر
:blush::blush::blush:
اي بابا پشتيباني اين شركت ها فقط پول ميگيرند كه سر مشتري را گرم كنندسلام
من سرویس 64 شاتل دارم. از امروز تقریبا بعد از هر یک ربع که وصل میشم، لینک قطع میشه و یک ربع تا نیم ساعت طول میکشه تا دوباره وصل بشهبعد هم دوباره بعد از تقریبا یک ربع قطع میشه و ... (یه ربع وصله یه ربع تا نیم ساعت قطع)
به پشتیبانی زنگ زدم گفتن شاید اسپیلتر خراب شده و خط رو مستقیم به روتر وصل کنم، این کار رو کردم ولی هیچ فرقی نکرد.
دوباره به پشتیبانی زنگ زدم گفتن پس حتما خط خرابه. الان تقریبا دو ماه هست که اشتراک دارم مگه میشه خط خراب بشه؟
شما همچین مشکلی ندارید؟ راه حل چیه؟
ممنون
اي بابا پشتيباني اين شركت ها فقط پول ميگيرند كه سر مشتري را گرم كنند
اگر سرورشون هم تركيده باشه ميگند خط خرابه
یعنی الکی میگن؟ همچنان قطعی ادامه داره. به صورت منظم به همون ترتیبی که گفتم قطع و وصل میشه.
اینم بگم که سرویس قبلی eco 128 بود و از امروز که art 64 شده اینطوری شده.
لطفا راهنمایی کنید.
دوست عزیز شاتل 95% مواقع حقیقت رو میگه. اون 5% هم میزاریم پای کم اطلاعی پشتیبانی.
و اما مشکل شما که مشکل من هم بود:
منم سرویسم رو از ART1 به ART3 ارتقا دادم. سرعت 256 شده بود ولی توی صفحه کاربران که میرفتم کماکان سرویس ART1 نشون می داد. هر 30 دقیقه یکبار هم DC می شدم. به اکانت منیجرم قضیه رو گفتم و مشکل حل شد به همین راحتی.
شما هم که به پشتیبانی زنگ زدی باید میگفتی پس از تغییر سرویس دچار این مشکل شدی.
در مورد افت سرعت و پینگ تایم، مشکل به دلیل قطع شدن 3 فیبر نوری سراسری هست.
موفق باشید.