دوستان لطف کنن یه توضیحی بدن این قضیه مدیریت ترافیک چیه ؟ ما که تغییری احساس نکردیم.باید کار خاصی انجام بدیم؟
ایام عیدی که دو تا حال اساسی به ما دادند. یکی این که چون قرارداد من 26 اسفند باید تمدید میشد خیلی راحت گیگ اضافه ای که بابت عیدی داده بودند رو حذف کردند. اعتراض هم کردم گفتند همینه که هست.
یه شب هم که اینترنتم قطع بود (ظاهرا" همه مشکل داشتند) و کار خیلی واجب و فوری داشتم به پشتیبانی زنگ زدم اعلام کرد نفر 11 هستید چون سابقه پشت خط موندن بدتر از این رو داشتم گوشی رو نگه داشتم پس از حدود نیم ساعت اعلام کرد نفر اول هستم و اسم کارشناس رو هم اعلام کرد و من که آماده صحبت با کارشناس شده بودم یهو پیغام داد شما نفر نوزدهم در صف هستید. حال من اون لحظه دیدنی بود.
فردا صبحش به کارشناس مربوطه زنگ زدم اعتراض می کنم میگه سرور ما بعضی وقتا این خطاها رو میده.
کلا" پشتیبانیش یه وقتایی تعطیله اما با خوندن تاپیکهای آی اس پی های دیگه متوجه شدم بقیه هم همین گ.....ه هستند و شرایطشون بسته به موقعیت مخابراتی محل استفاده کننده کاملا" متفاوته بنابراین مجبورم بسوزم و بسازم تا از چاله به چاه نیفتم