jujushow
Registered User
- تاریخ عضویت
- 27 آپریل 2007
- نوشتهها
- 2,465
- لایکها
- 1,107
من قبلا خیلی جزئی حسابداری کار کردم ( توی سربازی ) ، الان ممکنه یه کار موقت به عنوان حسابدار برام جور بشه ولی از فاکتورها فقط دسته بندیشون و زدن قیمتشون توی اکسل یادم مونده ! چه چیزایی باید بلد باشم ؟ اینم بگم که حسابداری مال شرکت و ... نیست ، یه مغازه نسبتا بزرگ جوشکاری و پروفیل و .... هست . البته گویا طرف گفته باید حسابدار طلبها رو هم وصول کنه که من تجربشو ندارم ولی دوس دارم با وجود سختیش تجربشو کسب کنم .
کسی میتونه راهنمایی کنه ؟
؟؟؟