برگزیده های پرشین تولز

جديدترين اخبار از دنياي گوگل

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,093
محل سکونت
اوهایو - دیتون
خدمات ابری گوگل ارزان شد
۱۳۹۵
2-%20Cloud%20Computing%20%281%29_0.png

همکاران سیستم- مرکز توسعه خدمات پردازش ابری گوگل موسوم به Cloud Platform سرویس جدیدی را با نام Committed Use Discounts عرضه کرده است که به سازمان‌ها امکان می‌دهد با پرداخت هزینه‌های مربوطه برای در اختیار گرفتن این خدمات به صورت یک یا سه ساله، صرفه‌جویی مالی انجام دهند.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، این اقدام در حالی صورت گرفت که مرکز توسعه خدمات پردازش ابری آمازون موسوم به AWS نیز طرح مشابهی را راه‌اندازی کرد و با این وجود شرکت گوگل در پروژه جدید خود سعی کرد نشان دهد ضمن توسعه خدمات کاربردی خود برای سازمان‌ها، هزینه استفاده از آن برای بهره‌مندی هم‌زمان از چند فضای پردازش ابری را کاهش می‌دهد.

مرکز توسعه Cloud Platform فقط یک ارایه دهنده خدمات پردازش ابری برای سازمان‌ها محسوب نمی‌شود و به صورت هم زمان تلاش می‌کند هزینه استفاده از خدمات خود را هم پایین بیاورد.

با این طرح سرویس پردازش ابری Compute Engine گوگل در کشور آمریکا هم‌اکنون ۵ درصد ارزان شده است. در اروپا هزینه این سرویس ۴.۹ درصد کاهش یافته است و سازمان‌های مستقر در توکیو هم می‌توانند آن را ۸ درصد ارزان‌تر از قبل در اختیار بگیرند.
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,093
محل سکونت
اوهایو - دیتون
گوگل نسخه تجاری Google Earth را به طور رایگان عرضه می‌کند
۱۳۹۵
Google%20to%20open%20source%20on-premises%20Earth%20Enterprise%20software-2.jpg

همکاران سیستم – گوگل قصد دارد نرم‌افزار Google Earth Enterprise را به صورت رایگان و متن‌باز عرضه کند، که در این صورت توسعه‌گران می‌توانند Google Maps و Google Earth را در برنامه‌های شخصی و سازمانی خود به خدمت گیرند.

Google Earth Enterprise یا به اختصار GEE یکی از نسخه‌های خاص Google Earth است که با کمک برنامه‌نویسی می‌توان اطلاعات مکانی حرفه‌ای را به این برنامه افزود.

بنا به گزارش وب‌سایت The Stack به نقل از وبلاگ رسمی گوگل، از ماه مارس (اسفند ۱۳۹۵) کد منبع GEE Fusion، GEE Server و GEE Portable Server از طریق GitHub و تحت لیسانس آپاچی ۲.۰ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

گوگل یکی از اعضای فعال جامعه متن‌باز است و در کنار دیگر غول‌های فناوری اطلاعات از قبیل فیس‌بوک، مایکروسافت و توییتر فعالیت‌های قابل ملاحظه‌ای در این خصوص دارد.

به عنوان مثال، چندی پیش گوگل یک نسخه رایگان از اپلیکیشن نقاشی Tilt Brush را عرضه کرد.

این برنامه برای تجربه نقاشی در دنیای واقعیت مجازی عرضه شده و طراحان سه‌بعدی می‌توانند از آن در ساخت ویدئوها و بازی‌های واقعیت مجازی استفاده کنند.

گوگل همچنین یک ابزار کتابخانه‌ای منبع‌باز به نام Draco منتشر ساخته که در ذخیره‌سازی و انتقال گرافیک‌های سه‌بعدی کاربرد دارد.
 

raya30stem

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2017
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
11
سن
40
یخورده زیر دیپلم صحبت کنید ما هم یکم متوجه بشیم
 

seorooz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2014
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
16
محل سکونت
seorooz
تمامی محصولات، ابزارها و خدمات ارائه شده توسط گوگل را می شناسید؟
گوگل نامی آشنا برای تمامی کاربران اینترنت است و امروزه هر کسی که به هر نوعی با اینترنت در تماس باشد با گوگل تا حدودی آشنایی دارد. تمامی محصولات و ابزارها و خدمات گوگل را بشناسید !
مقاله ای که در هیچ جای دنیا نیست و 6 ماه وقت و تحقیق ثمره این مطالب میباشد
تمامی محصولات،ابزارها و خدمات ارائه شده توسط گوگل(قسمت اول)
ابزارها و خدمات ارائه شده توسط گوگل(قسمت دوم)
 

naabzist

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2015
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
3
سن
43
من می خوام یک فیلم رو که در زمینه تولید سپتیک تانک پلی اتیلن هستش به مردم نشون بدم یک بخش از این فیلم رو تو لینک زیر گذاشتم . چطوری باید این فیلم رو بصورت کامل در اختیار همه بزارم . میگن آپلود باید بکنی چطوری می تونید کمکم بکنید .
http://www.aparat.com/septictankpe
 

talakaran

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2016
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
15
بنده همیشه گوگل تحسین می کنم به خاطر مدیریت عالی و همچنین هوشمندی آن نظر شما چی دوستان عزیز
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
من می خوام یک فیلم رو که در زمینه تولید سپتیک تانک پلی اتیلن هستش به مردم نشون بدم یک بخش از این فیلم رو تو لینک زیر گذاشتم . چطوری باید این فیلم رو بصورت کامل در اختیار همه بزارم . میگن آپلود باید بکنی چطوری می تونید کمکم بکنید .
http://www.aparat.com/septictankpe
سلام دوست عزیز
من احمد کلاته و در حوزه بازاریابی اینترنتی، آموزش سئو و آموزش ایمیل مارکتینگ فعالیت می کنم
برای اپلود فیلم 2 راه وجود دارد:
روش اول
آپلود در سایت های یوتیوب و آپارت. برای این کار پیشنهاد می کنم ابتدا فیلمتان را در یوتیوب آپلود کنید سپس برای آپلود در آپارات فقط کافیست لینک فیلم یوتیوب خود را در آپارت قرار دهید و براحتی در چند دقیقه آپلود می شود. از این طریق هم در آپارات فیلمتان معرفی می شود و هم می توانید لینک آن را در اختیار دیگران قرار دهید. همچنین می توانید کد فیلم خود را در سایتتان قرار دهید که بطور مستقیم، فیلمی که در آپارت قرار داده اید، در سایتتتان یا هر جای دیگری نمایش داده شود.

روش دوم
در سایت های آپلود فایل مثل picofile عضو شوید و به راحتی فایل مورد نظرتان را آپلود نمایید و لینک دانلود آن را در اختیار دیگران قرار دهید.
 

accbazar

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2014
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
37
سن
43
الگوریتم های گوگل مثل اینکه آپدیت شدن.نوسانات شدیده.کسی از دوستان اطلاعات بیشتری داره؟
 

RESANE MODERN

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 می 2017
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
20
سن
41
محل سکونت
تهران
جالبه.من هیچوقت نمیدونستم گوگل و یاهو همچین رقابت تنگاتنگی با هم دارن!!
 

talakaran

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2016
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
15
به نظرم این طور از شواهد معلوم گوگل هیچوقت به یاهو نمی بازه
 

accbazar

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2014
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
37
سن
43
به فِرِد سلام بگویید! جدیدترین بروزرسانی الگوریتم گوگل

فرد ( Fred ) آخرین به‌روزرسانی الگوریتم گوگل باعث شده که بسیاری از بازاریاب‌ها متحیر بمانند و در تلاش‌اند که ببینند دقیقاً چه چیزهایی عوض شده است.

این به‌روزرسانی در اواسط فروردین ۹۶ انجام شد و گوگل بنا به سبک خودش، ۳ هفته زمان گذاشت تا تایید کند که این به‌روزرسانی واقعاً اتفاق افتاده است. همان‌گونه که به‌روزرسانی برای بازاریاب‌ها نوعی کابوس است، اما فردی کروگر به‌عنوان نام این به‌روزرسانی مورد شوخی قرار می‌گرفت. تا این‌که Gary Illyes در توییتر خود از لقب فرد برای آن استفاده کرد و همین لقب برای آن ماند.

فرد چیست؟

پس از هفته‌ها گمانه‌زنی، فرد ( Fred ) ظاهر گردید. به‌نظر این به‌روزرسانی محتواها و بک‌لینک‌های کم‌کیفیت را هدف قرار داده است. فرد علیه سایت‌هایی عمل می‌کند که درآمدزایی را بر ایجاد تجربه‌ی خوب بر کاربران مقدم دانسته‌اند.

fred.jpg


مشکل قرار گرفتن تبلیغ نیز به‌نظر تحت تاثیر قرار می‌گرفت. به‌عنوان‌مثال، اگر وب‌سایت شما تعداد زیادی تبلیغ غیرمرتبط داشته باشد که صرفاً برای افزایش درآمد و نه ایجاد محتوای باکیفیت برای کاربران در آن قرار گرفته‌اند، سایتتان در رتبه‌بندی موتور جستجو نشانه‌گذاری می‌شود.

وب‌سایت‌هایی که متوجه تغییر در ترافیکشان شدند، معمولاً به‌شدت بر درآمد تبلیغ وابسته بوده و درآمد را نسبت به محتوای باکیفیت در اولویت قرار داده بودند. به نظر می‌رسد فرد فقدان ارتباط موضوعی و تخصص که در سایت‌ نمایش داده می‌شود را هدف قرار داده است. درواقع ماهیت آن داشتن محتوای هدفمند، مرتبط و باکیفیت است که کاربران بتوانند به‌راحتی آن را پیدا کنند.

این عامل چه تاثیری بر جستجوی محلی دارد؟

اگر با چک‌لیست وب‌سایت گوگل انطباق دارید و محتوای به‌روز و مرتبط را در سایتتان دارید، جستجوهای محلی به‌ندرت تحت تاثیر این به‌روزرسانی قرار می‌گیرند. به‌عنوان‌مثال، اگر شما یک فروشگاه لباس آنلاین در منطقه‌ی محله‌ی خودتان دارید تا زمانی که سایتتان با الگوریتم گوگل هماهنگ باشد، تحت تاثیر قرار نخواهید گرفت؛ منظور از هماهنگی این است که تمامی تگ‌های آلت/متا/عنوان، فاویکون، سرعت بارگذاری بالا و مواردی از این دست را داشته باشید.

درهرحال اگر وب‌سایتتان به‌روز نیست و محتوی آن به لباس مرتبط نیستند، گوگل این موارد نامرتبط را از جستجوی کاربران محروم می‌کند و رتبه‌ی شما را تضعیف می‌نماید. بنابراین، کمپانی‌های بزرگی که مقدار بسیار زیادی محتوا بدون حوزه‌ی تخصصی خاصی دارند، احتمالاً بیش از بقیه تحت تاثیر این تغییر قرار می‌گیرند.

اگر محتوایتان پیش از ۲۰۱۴ نوشته شده و از آن زمان تغییرات اندکی در وب‌سایتتان انجام گرفته، باید به‌روزرسانی آن را در نظر داشته باشید.توصیه میکنیم که مدام محتوا و کلیدواژه‌های سایتتان را به‌روزرسانی نمایید؛ همین امر شما را به یکی از قدرت‌های صنعت تبدیل کرده و باعث می‌شود مرتبط بمانید. وقتی‌که رقابت آنلاین به این شکل شدید وجود دارد، این موضوع اهمیت بیشتری خواهد یافت و باید بهترین بمانید.

از شر بک‌لینک‌های قدیمی و نامرتبط خود خلاص شوید.

اگر بک‌‎لینک‌های عمومی یا قدیمی دارید، فرد شما را نشانه‌گذاری خواهد کرد و رتبه‌ی جستجوی شما تضعیف خواهد شد. به‌عنوان‌مثال، بک‌لینک‌هایی که به مسیرهای کسب‌وکار قدیمی تعلق دارند.

اعتقاد داریم که محتوا و بک‌لینک‌ها باید به‌صورت مداوم به‌روز شده و تغییر یابند. سئو یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد؛ این‌که به رتبه‌های بالای گوگل برسید و همان‌جا بمانید. برای این کار نیاز به برنامه‌ریزی، استراتژی و کار سخت‌کوشانه دارید.

کلید کار، توسعه‌ی کمپین خاص و شخصی‌شده بر اساس صنعت و کسب‌وکار خودتان است. اکنون رسیدن به استراتژی بازاریابی دیجیتال درست و مختص خودتان و همچنین حضور قدرتمندانه‌ی آنلاین از طریق بازاریابی چندکاناله اهمیت بیشتری یافته است. به‌روزرسانی‌هایی نظیر فرد را درک می‌کنیم و بر روی طراحی وب‌سایت و توسعه‌ی مداوم بهبودها در رتبه‌ی موتورهای جستجو کار می‌کنیم. با مشتری‌های سئوی خود تحت عنوان شریک کار می‌کنیم تا کسب‌وکارتان را رشد دهیم و باعث شویم که مشتریان بالقوه‌ی بیشتری شما را ببینند.

منبع: پرشین موز
 

had-sh00

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 آپریل 2017
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
6
سن
25
محل سکونت
تهران
دمتون گرم.خداییش تاپیک خوبیه.به چنین چیزی نیاز داشتم.
 

accbazar

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2014
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
37
سن
43
گوگل ابزار موبایلی Test My Site را بروزرسانی کرد

google-twst-my-site.jpg
ابزار تست سرعت سایت گوگل، هم‌اکنون به مقایسه‌ی سایت شما با رقبایتان می‌پردازد و به شما می‌گوید که به‌واسطه‌ی سرعت بارگذاری سایتتان چه تعداد بازدیدکننده را از دست می‌دهید.

گوگل در بلاگ Google Small Business اعلام کرده که ابزار Test My Site را به‌روزرسانی کرده تا عملیاتی فراتر از امتیاز سرعت موبایلی سایت را انجام دهد. این ابزار یک سال پیش منتشر شد. حال این ابزار می‌تواند نشان دهد به‌واسطه‌ی سرعت پایین سایتتان چه تعداد بازدیدکننده را از دست می‌دهید و همچنین وضعیت شما در قیاس با رقبایتان چگونه است.

این ابزار نه‌تنها مدت‌زمان موردنیاز برای بارگذاری سایت موبایلتان را برآورد می‌کند، بلکه تعداد بازدیدکننده‌های بالقوه‌ای که شما در طول زمان بارگذاری از دست می‌دهید را نشان می‌دهد. همچنین با گرفتن بنچمارک سرعت شما در سایت موبایلی و مقایسه‌ی آن با سایر رقبای شما در صنعت، به شما می‌گوید که وضعیت شما در قیاس با آن‌ها چگونه است.

این ابزار به رویه‌ی خود در راستای ارائه‌ی نکات عملیاتی برای سریع‌تر کردن سایتتان ادامه می‌دهد و تکنیک‌های بهینه‌سازی ویژه و دقیقی را بیان می‌کند که می‌توانید بر روی کد و سرور خود پیاده نمایید. همچنین به نمره‌دهی سرعت سایتتان در دسکتاپ و موبایل ادامه می‌دهد و در کنار آن‌ها دو ویژگی جدید فوق‌الذکر را اضافه کرده است.

می‌توانید آن را testmysite.thinkwithgoogle.com امتحان کنید.
 

Yahoo46

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 آگوست 2017
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
41
محل سکونت
اصفهان
گوگل جدیدا اعلام کرده که در مبحث سئو کمتر به بک لینک اهمیت میده.
آیا این خبر صحت داره
 

accbazar

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2014
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
37
سن
43
گوگل جدیدا اعلام کرده که در مبحث سئو کمتر به بک لینک اهمیت میده.
آیا این خبر صحت داره
اهمیت میده ولی داره رویه خودشو برای بک لینک عوض میکنه و تعداد ورودی هایی که از بک لینکتون میان رو به عنوان فاکتور مهم برای بک لینک قرار میده
 
بالا