• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

حق اپراتوری پست هم اضافه شد !!! هزینه چند برابری پست کم بود اینم از این

Mohsen Khan

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
2,225
لایک‌ها
299
فروتل کم نمی کنه
خودش هم توضیح داده
اصلا اصولش همینه
انگار شما یک بسته عادی فرستادین
هزینه همون بوده
انگاری این طوری جریمه شدیم بابت ارسال
همون کاری که پرداخت دزد می کرد
 

Mohsen Khan

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
2,225
لایک‌ها
299
تا وقتی خودمون هیچ حرکتی نکنیم همینه
همین یک مورد باید حضوری رفت پست
اگر حق با فروشنده هاست
پیگیری بشه از طریق مراجع
 

Persiastore

کاربر فعال تجارت آنلاین
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2007
نوشته‌ها
1,728
لایک‌ها
212
سن
38
محل سکونت
persiastore
تا وقتی خودمون هیچ حرکتی نکنیم همینه
همین یک مورد باید حضوری رفت پست
اگر حق با فروشنده هاست
پیگیری بشه از طریق مراجع

وقتی هیچ کس نمیاد
چیکار باید کرد ؟
 

Mohsen Khan

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
2,225
لایک‌ها
299
همین دیگه
از پشت نت خیلی شاکی هستیم
ولی کسی حاضر نیست یک نصف روز وقت بزاره
من اگر تهران بودم حتما هماهنگ می کردم می رفتیم
 

amir-khan

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,103
لایک‌ها
37
سن
42
محل سکونت
Tehran
من امروز پست مرکزی منطقه خودمون بودم . با مدیر بخش کش ان صحبت می کردم .


جریان رو گفتم و چند مورد رو همونجا تو پنل ما بررسی کرد . دقیقا گفت که اینکار غیرقانونیه و می تونیم حتی شکایت هم بکنیم .

دقیقا برام گفت که بابت حساب کتاب برگشتی ها ، دو بخش هزینه پست و هزینه Cod هست که مطابق فاکتورهاشون ، اون هزینه Cod مجددا به بستانکار سیستم های واسطه پستی اضافه میشه که در عمل باید به فروشگاه داده بشه . ( یعنی نباید از پنل کم کنند اصلا ! )

اما از پست میگیرن و از پنل ماهم کمش می کنند .

تماس گرفت با بخش بازرسی پست ، و بهم گفت دست ما نیست . و چون از طرف حسابرسی های ما تخلفی انجام ندادن ، باید از جرایم رایانه ای استفاده کنید .


بهرحال فکر می کنم با هماهنگی ده ، پونزده فروشگاه قدیمی یا پرفروش ، و سند کردن برگشتی هاشون و استعلام از خود پست ، میشه کاری کرد که بفهمن ( دور از جون ) با خر طرف نیستن

دزدی دزدیه ، شاخ و دم نداره که
 
Last edited:

amir-khan

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,103
لایک‌ها
37
سن
42
محل سکونت
Tehran
البته امروز تو خود پست هم حالم اساسی گرفته شد . میگن دوباره یه ابلاغیه جدید اومده گیر کار رو برای ما فروشگاه ها زیاد کردن .

بهمون رسما اخطار دادن نباید بین تاریخ ثبت سفارش از طرف مشتری ( نه آماده به ارسال ! ) ، و تحویل بسته به پست ( تاریخ ارسال شده خوردن ) بیشتر از 48 ساعت فاصله باشه !!!!!!!!!

حالا اگه می گفتن تاریخ آماده به ارسال و تاریخ تحویل به پست منطقی بود . دیگه با تاریخ ثبت مشتری چیکار دارین ؟

به هزار دلیل ممکنه نشه تا مشتری سفارش داد بسته اش رو حاضر کنیم و ارسال کنیم ، مثلا :

1- نبودن جنس در موجودی انبار ( که در این شرایط تماس می گرفتیم با مشتری ، می گفتیم چند روز دیرتر بسته تون ارسال میشه ف طرف هم رضایت میداد )

2- تعطیلات مناسبتی شرکت ، مثثل نوروز و تعطیلات تابستونی ( که همیشه قبلش به مشتری ها اطلاع رسانی می کردیم ، و اگر این مدت سفارشی ثبت میشد ، بعد از تعطیلی باهاش هماهنگ می کردیم و ارسالش می کردیم )

3- پاسخگو نبودن مشتری به شماره های تماسش طی یکی دو روز اول

4- تعطیلات رسمی که دیدین یهو با دو تا بین التعطیلی ( ! ) یه هفته کامل مملکت تعطیل میشه

5- سفارشات پنجشنبه که چون پنجشنبه نیمه وقته و جمعه هم تعطیل

6- هزار و یک کوفت و گرفتاری مثل مرخصی پرسنل یا جابجایی دفتر و .... ( که در این موارد هم همیشه با مشتری هماهنگ می کردیم )

حالا اینا دوباره افاضات کردن در هیچ شرایطی ، بین ثبت سفارش و ارسال شده خوردن هر بسته نباید بیشتر از 48 ساعت ( یا با پارتی بازی 72 ساعت ) فاصله باشه !!!!!

اینا واقعا چیزی می فهمن ؟ مگه ما داروخانه شبانه روزی هستیم که بیست و چهار ساعته بشیینیم سفارش بسته بندی کنیم ؟

حالا فروشگاه های کوچیک شاید برسن به چند تا سفارش روزانه شون ، فروشگاه های بزرگ باید چه خاکی تو قبر اینا بریزن ؟

انقدر اعصابم بابت این ماجراها و هزار مشکل دیگه شرکت خودم خورده که امروز دوبار تو بانک با دو تا الاغ بی فرهنگ دست به یقه شدم ! اه اه

همش خرحمالی ، سودش مال یه مشت دزد بی وجدان
 

amir-khan

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,103
لایک‌ها
37
سن
42
محل سکونت
Tehran
حالا چه امتیازاتی به فروشگاه های دوست و آشنا میدی؟

هرچی بتونم . میگم که می خوایم مجوز رو بگیریم واسه کم کردن دست واسطه های دزد از فروش خودمون ، دنبال سود مستقیم ازش نیستیم

بذار کاراش بشه چند ماه دیگه . یه برنامه خوب هم می گذاریم بچه های دیگه هم از این موقعیت تا جایی که بشه بهره ببرن .

اوکی بشه ، برای همکارا و اعضای سیستم همکاری در فروشمون که خیلی خیلی خوب میشه .

حالا برای همکارای دیگه و وبمسترهای فروشگاه ها هم یه فکرای خوبی دارم . به وقتش ایشالا .
 

Mohsen Khan

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
2,225
لایک‌ها
299
48 ساعت غیر ممکنه
بعد به پست چه ارتباطی داره ؟
 

amir-khan

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,103
لایک‌ها
37
سن
42
محل سکونت
Tehran
48 ساعت غیر ممکنه
بعد به پست چه ارتباطی داره ؟

چه می دونم والا . خودشم شاکی بود میگفت نمی تونم تک تک بشینیم چک کنیم و بعد از 48 ساعتیا رو تحویل نگیریم که .

اگه می گفتن بیشتر از 48 ساعت آماده به ارسال نگذارین حرفشون منطقی بود .

من که امیدوارم این طرحشون اجرایی نشه . ولی امروز پرشون مارو که گرفت و اخطار رسمی رو بهمون دادن ! :wacko:
 

CyberIT

Registered User
تاریخ عضویت
25 جولای 2003
نوشته‌ها
35
لایک‌ها
0
محل سکونت
CyberIT
amir-khan عزیز
خوشبختانه امسال یک جوی علیه این موضوع و در جهت احقاق حق ضایع شده فروشندگان ایجاد شده .بعضی سایتها این کلاهبردای ایران مارکت سنتر رو اعلام عمومی کردند.
بنده خودم از طریق سازمان بازرسی کل کشور در جهت تحت فشار قرار دادن شرکت پست اقدام کردم.
البته فشار بر پست از این جهت خواهد بود که قرارداد با کلبه کتاب داره و میتونه از این اهرم برا بازخواست و ... علیه کلبه کتاب استفاده بکنه.
البته در حال مکاتبه با سایر نهادهای مربوطه هم هستم.
دوستان اگه سایتهایی از نهادهای مربوطه دارند که میشه آنلاین شکایت و پیگیری کرد خوشحال میشم اعلام بکنند.
نتایج رو هم انشالله همینجا اعلام میکنم.
 

amir-khan

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,103
لایک‌ها
37
سن
42
محل سکونت
Tehran
amir-khan عزیز
خوشبختانه امسال یک جوی علیه این موضوع و در جهت احقاق حق ضایع شده فروشندگان ایجاد شده .بعضی سایتها این کلاهبردای ایران مارکت سنتر رو اعلام عمومی کردند.
بنده خودم از طریق سازمان بازرسی کل کشور در جهت تحت فشار قرار دادن شرکت پست اقدام کردم.
البته فشار بر پست از این جهت خواهد بود که قرارداد با کلبه کتاب داره و میتونه از این اهرم برا بازخواست و ... علیه کلبه کتاب استفاده بکنه.
البته در حال مکاتبه با سایر نهادهای مربوطه هم هستم.
دوستان اگه سایتهایی از نهادهای مربوطه دارند که میشه آنلاین شکایت و پیگیری کرد خوشحال میشم اعلام بکنند.
نتایج رو هم انشالله همینجا اعلام میکنم.

امیدوارم این اقدامات و اطلاع رسانی های همه ماها ، نتایج خوبی رو در پی داشته باشه

به شخصه سود یا زیان مالیش برام اصلا اهمیتی نداره ( این پول ها رو رفته فرض می کنم ) اما دلم می خواد یکبار هم که شده ، جلوی هر زورگیر و حق خوری کم نیاریم تو این مملکت . ( اینجا قانون رو نمی شکنن ، دورش میزنن ! )
 

Persiastore

کاربر فعال تجارت آنلاین
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2007
نوشته‌ها
1,728
لایک‌ها
212
سن
38
محل سکونت
persiastore
دوستان یه خبر جدید از مارکت سنتر
من بعضی از سفارش های سیستم تبلیغاتی رو اگر مشتری عجله داشته باشه واسش با پیک میفرستم و یا اینکه شده خودش بیاد بگیره
حالا یه سفارش داشتم 10000 تومن
طرف خودش اومد گرفتش
پورسانتش 3000 تومن بود
حالا الان چک کردم دیدم 4000 تومن کم شده
زنگ زدم دفتر مشهد
میگم چرا به جای 3 تومن 4 کم کردید
میگه از هفته پیش به ما گفتند 10 درصد کل رو هم بگیرم
میگم چرا 10 درصد میگه 5 درصد خودمون و 5 درصد هزینه پستی
در صورتی که با پست میفرستادم اینها 5درصد 7 هزار تومن رو ورمیدارن
الان 10 درصد کل رو برداشتن
دیگه فکر نکنم جای مونده باشه که اینها پول نگرفته باشن
 

raico

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2004
نوشته‌ها
1,448
لایک‌ها
38
کم کم مارکت سنتر هم داره راه رهنما(پرداخت) رو ادامه میده.
پرداخت هم اوایلش خوب بود...کم کم با افزایش مشتری فیلش یاد هندوستان کرد.

انشالله مارکت سنتر سر فیلش رو کج میکنه...اگه کج نکنه و فروشنده ها رو بخواد به طرق مختلف اذیت بکنه حتماً فیله زمینشان خواهد زد.

حیفه بخاطر چند صد هزار تومن و چند میلیون تومان بخوان این همه فروشنده رو از دست بدن و اسمشون تو اینترنت خراب بشه.
 
Last edited:

Persiastore

کاربر فعال تجارت آنلاین
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2007
نوشته‌ها
1,728
لایک‌ها
212
سن
38
محل سکونت
persiastore
کسی زنگ نزده به مارکت سنتر ؟
واسه این قضیه هزینه پستی همجوار که غیرهمجوار حساب میشه ؟
تفاوتش خیلی زیاده 700-800 تومنه
 

raico

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2004
نوشته‌ها
1,448
لایک‌ها
38
من الان درباره 10 درصد زنگ زدم ... گفتن که پیگیری میکنیم...همچین دستوری داده نشده.
 

Persiastore

کاربر فعال تجارت آنلاین
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2007
نوشته‌ها
1,728
لایک‌ها
212
سن
38
محل سکونت
persiastore
من الان درباره 10 درصد زنگ زدم ... گفتن که پیگیری میکنیم...همچین دستوری داده نشده.

جناب نوید شما با کجا تماس گرفتید ؟
کلبه کتاب یا سعادت آباد ؟>
 

amir-khan

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,103
لایک‌ها
37
سن
42
محل سکونت
Tehran
این چه وضعیه دیگه ؟ اینا برای همه چیز یه تبصره اضافه کردن پول بچاپن ؟ البته وقتی اعتراض می کنیم میگیم با این شرایط مشتری خرید نمی کنه ، طرف می خنده میگه خوب نکنه ( !!!! ) از این جماعت دیگه چه انتظاری میره ؟
 

amir-khan

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,103
لایک‌ها
37
سن
42
محل سکونت
Tehran
من الان درباره 10 درصد زنگ زدم ... گفتن که پیگیری میکنیم...همچین دستوری داده نشده.

نوید خان درباره چی گفتن دستوری صادر نشده ؟ با کدوم دفترشون تماس گرفتی ؟
 

raico

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2004
نوشته‌ها
1,448
لایک‌ها
38
در مورد کنسلی سفارشات تبلیغاتی که اگه مشتری خارج از سیستم مارکت سنتر بخواد سفارشش رو تحویل بگیره...پورسانت بازاریاب از حساب فروشنده کسر میشه.
ولی اینجور که معلومه یک هفته ای هست که 10 درصد هم جریمه بابت 5% قرارداد و 5% پول زور داره کسر میشه.

من با دفتر کلبه کتاب تماس گرفتم.
گفتن که همچین دستوری داده نشده...البته اولش میگفت که 5درصد حق ماست...ولی وقتی من گفتم که یعنی چی که حق ماست!
مگه سفارش رو بازاریاب ثبت نکرده؟! شما هم که دارید سالیانه شارژ میگیرید...سرویسی ندادید که 5 درصد بگیرید...گفت که شناسه ها رو بفرستید چک کنم.

من آدرس این تاپیک رو هم دادم بهشون...امیدوارم این فریادها رو شنیده...درس بگیرند تا به سرنوشت پرداخت دچار نشن.
چون من مطمئن هستم...وضع به همین منوال بخواد پیش بره...همه میرن سراغ فروتل.
 
بالا