گفتن شنبهگردشگری سود صندوقش این ماه واریز کرده ؟ من تازه ماه اولم هست چیزی واریز نشده تا امروز؟؟؟؟؟
یه ماه پیش تیبا انصراف دادم امروز زنگ زدم میگن دو ماهه پول رو میدیم به خاطر انصرافیهای زیاد.خوب حالا سپرده که هر موقع بخوای پول رو میگیری بهتره یا این؟اتفاقا فکر میکنم جای خوبی پست دادند، مثلا من خودم شاید چند ماه به تاپیک خوردرو سر نزنم ولی به این تاپیک خیلی بیشتر سر میزنم، کسانی که به این تاپیک میایند هدفشان این است که حداکثر سود را با حداقل ریسک بدست بیاورند، برایشان فرقی نمیکند که بانک باشد یا موسسه یا صندوق یا بورس یا خودرو و ... ، ظاهرا طرح اتوخدمت سایپا طرح خوبی به نظر میرسد، ولی چند سوال به فکرم میرسد:
1- آیا سود ماهانه واریز میشود یا در سررسید واریز میشود؟
2- برای یک ماهی که از انصراف تا گرفتن پول طول میکشد هم سود پرداخت میکنند یا نه؟
اینجا محل اطلاع رسانی هست نه مچ گیری از بانکها. دوست عزیز پافشاری لطفا نکنید رو این مواردچطور میشه موسسه عسکریه که مجوز از بانک مرکزی هم داره داره سود 23 درصد میده ؟ بانک مرکزی بهش نمیده ؟
اینجا محل اطلاع رسانی هست نه مچ گیری از بانکها. دوست عزیز پافشاری لطفا نکنید رو این موارد
رفیق چه تضمینیه 2 سال دیگه سراتو همین نسل توی سایپا تولید بشه؟اگه بخاد نیوفیس یا با دوتاخنزر پنزر بیشتر تولید کنه،یک مابه التفاوت تپل ازت میکنه که اینها توی اینکارا حسابی خوشنام هستند(سابقه مگان2000 معمولی و آپشنال(با /اپشنهای دوزاری چینی) را اگه داشته باشی میفهمی چی میگم)توی سایت فروش آنلاین سایپا شرایط فروش از ۳ماهه تا ۲ساله رو گذاشته
سود پرداختیش هم زیرش نوشته
دقیقا ۲۸٪
مثلا برای سراتو ۸۹ میلیون میگیرن و ماهی دو میلیون و هشتاد هزار میدن
نکته دیگه اینه که گفتن اونایی که پیش خرید میکنن قیمت اون خودرو براشون قیمت شهریور ۹۴ در نظر گرفته میشه.این در حالیه که تورم الان حدود ۱۵٪ است و طی ۲سال آینده قیمت حداقل ۲۰٪ میره بال.گفتن روزشمار سود میدیم و کسی که مثلا ۲ساله نوشته میتونه انصراف بده هر وقت خواست و سودشو بگیره
نکته منفی اینه که خوروسازها قابل اطمینان نیستن و هر کاری کنند دستتون به جایی بند نیست(مثلا انصراف بدید و ۲ماه طول بکشه پولتون رو بدن و سودشم تو این مدت ندن!)
البته از این به بعد با رفع تحریم ها و ثبات نرخ ارز وضعشون به سمت بهبود پیش میره
قبل سال ۹۰ هم سود خوبی میساختن و بعد تحریم ها اوضاع بهم ریخت
اول اینو بگم من نمیگم تو سایپا سرمایه گذاری بکنید یا نکنید.فقط شرایطو گفتمرفیق چه تضمینیه 2 سال دیگه سراتو همین نسل توی سایپا تولید بشه؟اگه بخاد نیوفیس یا با دوتاخنزر پنزر بیشتر تولید کنه،یک مابه التفاوت تپل ازت میکنه که اینها توی اینکارا حسابی خوشنام هستند(سابقه مگان2000 معمولی و آپشنال(با /اپشنهای دوزاری چینی) را اگه داشته باشی میفهمی چی میگم)
اینکه ملت جوگیری داریم شدیدا موافقم و قبول دارم تا یکم ماشین توی بازار کم بشه،میکشه بالا،ولی چه تضمینی که حداقل 20%گرون بشه،خپارس که هرسهم حدود117 تومن زیان داره!!!بخاطر کشش بازار هنوز نتونسته 5%هم گرون کنه و خودت بهتر میدونی تندر را توی صورت مالیش برای امسال 40 و 43در نظر گرفته ولی حالا از قیمت کارخانه هم کمتر شده،بنظرت اونجا چی کار میکنه؟
پیش بینی بازار شب عید ماشین چی هست؟مثل تابستونه؟
توی سایت فروش آنلاین سایپا شرایط فروش از ۳ماهه تا ۲ساله رو گذاشته
سود پرداختیش هم زیرش نوشته
دقیقا ۲۸٪
مثلا برای سراتو ۸۹ میلیون میگیرن و ماهی دو میلیون و هشتاد هزار میدن
نکته دیگه اینه که گفتن اونایی که پیش خرید میکنن قیمت اون خودرو براشون قیمت شهریور ۹۴ در نظر گرفته میشه.این در حالیه که تورم الان حدود ۱۵٪ است و طی ۲سال آینده قیمت حداقل ۲۰٪ میره بال.گفتن روزشمار سود میدیم و کسی که مثلا ۲ساله نوشته میتونه انصراف بده هر وقت خواست و سودشو بگیره
نکته منفی اینه که خوروسازها قابل اطمینان نیستن و هر کاری کنند دستتون به جایی بند نیست(مثلا انصراف بدید و ۲ماه طول بکشه پولتون رو بدن و سودشم تو این مدت ندن!)
البته از این به بعد با رفع تحریم ها و ثبات نرخ ارز وضعشون به سمت بهبود پیش میره
قبل سال ۹۰ هم سود خوبی میساختن و بعد تحریم ها اوضاع بهم ریخت
ادعاي سايپا اينه كه هرماه سود رو پرداخت مي كنه. ولي مي دونم كه سيستمشو ندارن(كار ساده اي نيست)سایپا تو این طرح ظرافت هایی به خرج داده:
اولاً اینکه سود 28 درصدی که ازش صحبت میشه سر هر ماه به پیش خریدار (یا سپرده گذاری که انصراف میده) پرداخت نمیشه و فقط آخر کار (تحویل گیری خودرو یا انصراف) یکجا حساب میشه.
ثانیاً و مهمتر اینکه مبلغ سود ماهانه در نظر گرفته شده از اول تا آخر دوره ثابته.
ثالثاً برای کساییکه می خوان انصراف بدن سود حداقل یک ماه پرداخت نمیشه.
در نهایت سود حاصل از این نوع سرمایه گذاری را با سود سپرده کوتاه مدت 20 درصد و 23 درصد در شکل زیر نشون دادم.
طرح اتو خدمت سايپا ، سود روزشمار و واريز ماهانه به حساب مشتري ، تحويل شش ماهه ، هزينه سفر براي هر ماه 8400000 ريال مي باشد قيمت خودروها قطعي ( شهريور 94 ) بوده و مشمول افزايش قيمت در زمان تحويل نخواهد شد . در صورت انصراف هزينه سفر به مشتريان تا زمان پرداخت مبلغ انصراف تعلق خواهد گرفتسایپا تو این طرح ظرافت هایی به خرج داده:
اولاً اینکه سود 28 درصدی که ازش صحبت میشه سر هر ماه به پیش خریدار (یا سپرده گذاری که انصراف میده) پرداخت نمیشه و فقط آخر کار (تحویل گیری خودرو یا انصراف) یکجا حساب میشه.
ثانیاً و مهمتر اینکه مبلغ سود ماهانه در نظر گرفته شده از اول تا آخر دوره ثابته.
ثالثاً برای کساییکه می خوان انصراف بدن سود حداقل یک ماه پرداخت نمیشه.
در نهایت سود حاصل از این نوع سرمایه گذاری را با سود سپرده کوتاه مدت 20 درصد و 23 درصد در شکل زیر نشون دادم.
ایده آل که نداریم .همه ۲۰٪ به جز صندوق هااقا یک روز شمار خوب هب ما معرفی کنید حداقل 22 درصد و معتبر هم باشه (
هر چی اینجا میخونیم میگن این هست ولی فلان مشکل و داره اون هست و مشکل رو داره
یک بانک خوب با یک سود خوب روز شمار به ما معرفی مکنید
موسسه که معتبر باشه و پول نزنه تو گوشش و بازی در نیاره موقع پرداخت چیه؟ایده آل که نداریم .همه ۲۰٪ به جز صندوق ها
سود خوب = موسسه.
تو موسسات ثامن قدیمی هست و خوش حساب اما مجوز نداره. تو مجوز دارها ظاهرا عسکریه بهترهموسسه که معتبر باشه و پول نزنه تو گوشش و بازی در نیاره موقع پرداخت چیه؟
چند % میدن این موسسات که شما فرومدیتو موسسات ثامن قدیمی هست و خوش حساب اما مجوز نداره. تو مجوز دارها ظاهرا عسکریه بهتره