• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سرمایه گذاری روی ارز و تحلیل بازار ارز ( دلار , یورو و ... )

mozafarrr

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2013
نوشته‌ها
637
لایک‌ها
262
انشااله که همین طور بشه!
واقعا 10 تومن هم زیاده با توجه به در آمد اکثر اقشار جامعه!
7 تومن باعث میشه مقداری قدرت خرید ایجاد بشه و تا حدی چرخ اقتصاد و خرید و فروش بچرخه!:cool:
یعنی شما میخوای بگی کشور ما مصرف کننده هست و با افزایش یا کاهش قیمت دلار، اقتصادش میچرخه؟! پس چه شد آن اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی!
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
دلار نقدی تهران : 10950
دلار صرافی : 11100
یورو : 12500
آبشده : 1400
امامی : 3550
 

mostafa_gm

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,863
لایک‌ها
438
محل سکونت
My House
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به سوءاستفاده برخی فرصت‌جویان از افزایش تقاضای ارز در روز‌های اخیر، به این موضوع واکنش نشان داد.
به گزارش ایسنا، عبدالناصر همتی در جدیدترین پست ایستاگرامی خود با اشاره به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر، گفت: همانگونه که پیش‌بینی شده بود، در روز‌های اخیر به دلیل فرصت زمانی باقی‌مانده از سال جاری میلادی برای تسویه حساب بنگاه‌ها و تجار با طرف حساب‌های خارجی، تقاضای واقعی ارز به طور طبیعی تا حد زیادی افزایش پیدا کرد.
وی افزود: متاسفانه این بار نیز فرصت‌جویان و نوسان‌گیران با سوار شدن بر این موج و با کمک گرفتن از جو روانی در فضای مجازی، سبب افزایش کوتاه مدت نرخ ارز شدند.
رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی انجام شده، در این مقطع نیز بانک مرکزی با برنامه و تدبیر، نیاز تجار و سایر متقاضیان ارز را تأمین کرد، اظهار کرد: با اقدامات لازم، ثبات را به بازار ارز برگرداندیم و آن را در مسیر تعادلی بر پایه بنیاد‌های بازار و البته مدیریت بانک مرکزی قرار دادیم.
همتی یادآور شد: قبلا نیز تاکید کردم که ذخایر اسکناس کشور در وضعیت بسیار مطلوبی بوده و تسلط و احاطه بانک مرکزی پرقدرت‌تر از همیشه است.
وی در پاسخ به اظهار نگرانی برخی از صاحب‌نظران درخصوص معضلات پیش انباشته **** بانکی، تصریح کرد: برنامه‌ها و اقدامات بانک مرکزی در بخش ارزی همراستا با اقدامات اساسی، ولی دقیق این بانک در اصلاح و بازسازی **** بانکی بوده و همچنان هردو سیاست با قوت ادامه خواهد یافت.
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
دلار نقدی تهران : 11150
دلار صرافی : 11200
یورو : 12710
آبشده : 1417
امامی : 3580
 

F-May5th

کاربر فعال بخش پاتوق
تاریخ عضویت
5 می 2016
نوشته‌ها
1,056
لایک‌ها
10,538
حالا چون عقل درستی نداری نمیتونی فعالیت اقتصادی مفیدی کنی باید دلالی ارز کنی؟:general304:

پستتو گزارش دادم. برو ساندیستو بخور جوجه بسیجی:D. ضریب هوشی من از کل پایگاهتون روی هم، بیشتره:p. ضمنا من اسپانیاییم. کشور من 8 تا برنده جایزه نوبل داره. دلت بسوزه جهان سومی خنگ:general108::D
 

Afshin75

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2008
نوشته‌ها
115
لایک‌ها
109
محل سکونت
Tehran
در بحث اقتصاد نمیشه با توجیه های اخلاقی به فعالیت های های اقتصادی جهت داد. تنها ابزار تاثیر گذار قانون و سیاست های حاکمیتی است هرجا هم اکثریت به سمت فعالیت هایی گرایش پیدا کردند که با منافع جمعی سازگار نیست (مثل همین خرید و فروش ارز) ایراد در قانون و سیاست های حاکمیت است و درست نیست به این دلیل کسی مورد اهانت قرار بگیره. بحث ایران هم نیست همه جای دنیا و همه اقشار اگه راه قانونی برای حفظ ارزش پولشون و کسب درامد پیدا کنند به همون سمت میروند
 

Fifa2018

Registered User
تاریخ عضویت
1 آپریل 2018
نوشته‌ها
1,259
لایک‌ها
4,313
سن
24
محل سکونت
in flight
باتوجه به اقتصاد ملتهب و بشدت وابسته به دلار ایران' بعید نیست دلار جهش صعودی نداشته باشه
و این آرامش نسبی بازار ارز که گرچه باتوجه وضعیت اقتصاد ما قیمتش زیاده به نظر مقطعی و گذراست.
در کل پیش بینی ۶ ماهه آینده آبستن نوسانات زیادی هست.
دلیلش هم وابستگی صنایع و اقتصاد ایران به خارج از کشورهست. و بازار مشترک اروپا هم علیرغم قول و قرارهای سران ۵ کشور عملا از ترس امریکا جرات اقدام خودسرانه ای برای بازار مالی مستقل با ایران ندارند.
 

amme joon

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2012
نوشته‌ها
1,502
لایک‌ها
2,939
واقعا خوشحالم که شما ساندیس خورها در همه بحث ها نشون میدید که مغزتون در کدام قسمت بدنتونه :D ... دیگه لارم نیست من حرفی بزنم. مثل شاهد از غیب رسیدی و همه حرفای منو با یک جمله اثبات کردی:p:D
4 تا کلمه مینویسی 3 تاش بی ادبیه . حالا دلار نرفت بالا مگه تقصیر منه:general304:
 

miladsharifitedi

Registered User
تاریخ عضویت
20 اکتبر 2018
نوشته‌ها
997
لایک‌ها
1,656
سن
34
سلام با بعضی از حرفهای دوستان موافقم ، اما لطفا خودتون و کشورمون رو دست کم نگیرین ، یه چیزی رو در مورد ایران خودمون بدونین جزو غنی ترین کشورهای دنیا هستیم ، موافقم که مدیریت میخواد ، موفقم که معادن ایران سرمایه گذاری میخواد ، موافقم ثبات اقتصادی میخوایم و ....

اما تاحالا فکر کردین اروپا چی داره ؟ تکنولوژی که برای بدست آوردنش راه سختی نیست فقط مدیریت میخواد تو این مملکت هرجاش رو نگاه کنی پر از فرصت هست که متاسفانه مدیریت نیست

ایران حتی بدون این ذخایر عظیم هم از لحاظ موقعیت که قرار داره بازم کلی راه برای بهتر شدن و کشوری پیشرفته شدن داره

فکر میکنی چرا ایرانی ها اونور میرن البته نه همشون اما بعضی هاشون آدمهای مهم میشن و کارهای قابل افتخار انجام میدن ؟ چون اگه تو ایران باشه با توجه به فرهنگ ذاتیش به محض اینکه تو یه شرکت کار کنه به سرش میزنه یه شرکت برای خودش چرا نزنه ؟ سریع جدا میشه و یه شرکت راه میندازه یعنی منفعت فردی اما اونور سیستم نیمزاره کسی این مدلی فکر کنه ، وگرنه ذات ایرانیش باهاش هست ، فکر میکنی میره اونور چرا رانندگیش بهتره چون جریمه سنگین میشه وگرنه اگه جریمه مثل ایران سبک باشه بازم مثل ( دور از جون گاو‌) سرش و میندازه پایین میره اما **** خارج از ایران همه این کارهای رو در طول سالها کرده ، چرا تو امریکا طوفان میشه مردمشون انگار نه انگار یارو خونش میترکه اما خیالی نیست چون سیستم و **** بیمه کامل که همه اینا مدیریت میخواد.

اگر تونستیم مثل اونوری فکر کنیم ، اگه سیستم تونست مارو به کارتیمی ترغیب کنه ، اگه فقط بفکر خودومن نبودیم ، مطمن باشین شرایط خیلی خیلی بهتر میشه .

توروخدا بسته این همه توهم و و ... رو ول کنید
دقیقا کشور ما برای همین نابود شد که از همون اول گفتن ایرانی بهترینه ایرانی فلانه ایرانی نخبس ایرانی باهوشه و هزاران از این دست توهم

مشکل کشور ما هم همینه که الکی خودمونو بزرگ کردیم در صورتی که هیچی نیستیم

هر موقع تونستیم این توهم خودبرتر بینی رو بزاریم کنلار و قبول کنیم که در مقابل دنیا هیچی نیستیم کم کم شروع میشه درست بشیم
میدونی مثل چی میمونه ؟

طرف مدرک لیسانسشو از واحد آزاد چلگوزآباد گرفته با معدل 11 اونوقت نشسته تو خونه میگه لیسانس گرفتیم و کار نیست !!!! و انتظار داره مدیریت شرکت نفت رو بدن بهش !!!

کی گفته ما ایرانیا فلانیم ؟
شما از این 80 ملیون ایرانی 10 تا دانشمند و پروفسور و نخبه نام ببر ( ایرانی ها نه اونایی که رفتن اونور چون اونا کلا ایرانی حساب نمیشن و فقط تو ایران به رنیا اومدن )

کدوم ایرانی ؟ ایران مگه مونده یه مشت عرب پرست بدبخت که به جای کارو تلاش نشسته دعا میکنه و اسم بدبختی و بیچارگی خودشئو میزاره قناعت و به جای اعتراض میره دست به دعا میشه

من فقط سوالم اینه نفت تموم بشه شما 1 دونه فقط یه دونه چیز بگو که ایران داره و میتونه روش حساب کنه
هرچی هم که داشته برای قبل بوده و الان هزاران جایگزین براش ساخته شده

اه حال آدمو به هم میزنید با این توهمای ایرانی بهتره ایرانی فلانه بابا با واقعیت کنار بیاید بخدا اولین قدم برای شروع رشد همینه که باور کنی هیچی نیستی و بری سمت اینکه چیزی بشی
 

miladsharifitedi

Registered User
تاریخ عضویت
20 اکتبر 2018
نوشته‌ها
997
لایک‌ها
1,656
سن
34

F-May5th

کاربر فعال بخش پاتوق
تاریخ عضویت
5 می 2016
نوشته‌ها
1,056
لایک‌ها
10,538
4 تا کلمه مینویسی 3 تاش بی ادبیه . حالا دلار نرفت بالا مگه تقصیر منه:general304:

اونهایی که هوش کافی دارند، فهمیدن جریان چیه:general108:. نگران من هم نباش. دلار اگه به قیمت دوران شاه هم برگرده، باز هم من بیشتر از تو پول دارم:D
 

091209130914

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
737
لایک‌ها
1,920
قیمت طلا، سکه و ارز در روز شنبه
57789373.jpg


بازار سکه درحالی هفته جدید را با روند کاهشی آغاز کرد که قیمت ارز نیز روندی رو به کاهش را در پیش گرفته است.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت دارد.

امروز قیمت سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۸۱ دلار رسیده است.

کاهش ۴۰۰ تومانی قیمت دلار بانکی

در بازار ارز نیز امروز بانک‌ها امروز نرخ خرید دلار آمریکا را ۴۰۰ تومان کاهش دادند.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی از چندماه پیش و همزمان با کاهش نرخ ارز در بازار آزاد به بانک‌ها مجوز داد تا نسبت به خرید ارز مردم با قیمتی که بانک مرکزی روزانه اعلام می‌کند، اقدام کنند.

این نرخ در ابتدا تفاوت قابل توجهی با بازار آزاد داشت و به همین دلیل، کمتر کسی برای فروش ارز خود به بانک‌ها مراجعه می‌کرد، اما به تدریج با کاهش نرخ ارز در بازار آزاد و افزایش قیمت خرید ارز در بانک‌ها این نرخ به بازار نزدیک شد و حتی در برخی روزها از قیمت بازار آزاد نیز عبور کرد.

نرخ خرید دلار در بانک‌ها امروز (هشتم دی) نسبت به چهارشنبه هفته گذشته کاهش قابل توجهی داشت و با کاهش ۴۰۰ تومانی به ۱۰ هزار و ۴۰۵ تومان رسید، چهارشنبه گذشته نرخ خرید دلار در بانک‌ها ۱۰ هزار و ۸۰۱ تومان بود.

بانک‌ها همچنین نرخ خرید سایر ارزها را نیز امروز کاهش دادند به طوریکه هر یورو امروز با نرخ ۱۱ هزار و ۹۱۳ تومان و هر پوند با قیمت ۱۳ هزار و ۲۲۸ تومان خریداری شد.

جدیدترین قیمت ارز مسافرتی

بانک‌های عامل ارز مسافرتی، در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا سقف ۵۰۰ یورو برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها پرداخت می‌کنند که این نرخ امروز ۱۲ هزار و ۲۶۲ تومان است که با درنظر گرفتن کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌رسد.

بر اساس اعلام صرافی‌ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۱۰۰ تومان، نرخ فروش درهم ۳۰۰۰ تومان و نرخ فروش پوند نیز ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان است.

انتهای پیام


https://www.isna.ir/news/97100804298/قیمت-طلا-سکه-و-ارز-در-روز-شنبه
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756

miladsharifitedi

Registered User
تاریخ عضویت
20 اکتبر 2018
نوشته‌ها
997
لایک‌ها
1,656
سن
34
از صرافی های اطراف میدان فردوسی تهران و افرادی که همون دور و اطراف به صورت سیار کار میکنند. چطور مگه؟
میخواستم قیمت داشته باشم چون هیچ سایتو کانالی قیمت درست نمیده
 

MD66

Registered User
تاریخ عضویت
13 جولای 2008
نوشته‌ها
2,669
لایک‌ها
205
محل سکونت
400 City
سلام.
من یه مقدار دلار در پیپل داشتم و واریز کردم حساب آشنامون،
اونم چون تو کانادا بود ایندفعه خود اسکناس رو وقتی اومدن ایران برام آوردن، حالا من موندم و دلار کانادا!
بذارم تو دیوار و شیپور برای فروش جرمه؟
الان قیمت دلار کانادا چنده؟
 

amir7310

همکار بازنشسته بازارچه
تاریخ عضویت
12 مارس 2013
نوشته‌ها
6,043
لایک‌ها
17,669
توروخدا بسته این همه توهم و و ... رو ول کنید
دقیقا کشور ما برای همین نابود شد که از همون اول گفتن ایرانی بهترینه ایرانی فلانه ایرانی نخبس ایرانی باهوشه و هزاران از این دست توهم

مشکل کشور ما هم همینه که الکی خودمونو بزرگ کردیم در صورتی که هیچی نیستیم

هر موقع تونستیم این توهم خودبرتر بینی رو بزاریم کنلار و قبول کنیم که در مقابل دنیا هیچی نیستیم کم کم شروع میشه درست بشیم
میدونی مثل چی میمونه ؟

طرف مدرک لیسانسشو از واحد آزاد چلگوزآباد گرفته با معدل 11 اونوقت نشسته تو خونه میگه لیسانس گرفتیم و کار نیست !!!! و انتظار داره مدیریت شرکت نفت رو بدن بهش !!!

کی گفته ما ایرانیا فلانیم ؟
شما از این 80 ملیون ایرانی 10 تا دانشمند و پروفسور و نخبه نام ببر ( ایرانی ها نه اونایی که رفتن اونور چون اونا کلا ایرانی حساب نمیشن و فقط تو ایران به رنیا اومدن )

کدوم ایرانی ؟ ایران مگه مونده یه مشت عرب پرست بدبخت که به جای کارو تلاش نشسته دعا میکنه و اسم بدبختی و بیچارگی خودشئو میزاره قناعت و به جای اعتراض میره دست به دعا میشه

من فقط سوالم اینه نفت تموم بشه شما 1 دونه فقط یه دونه چیز بگو که ایران داره و میتونه روش حساب کنه
هرچی هم که داشته برای قبل بوده و الان هزاران جایگزین براش ساخته شده

اه حال آدمو به هم میزنید با این توهمای ایرانی بهتره ایرانی فلانه بابا با واقعیت کنار بیاید بخدا اولین قدم برای شروع رشد همینه که باور کنی هیچی نیستی و بری سمت اینکه چیزی بشی
میلاد جان گیفت 10 دلاری اپل چند؟
--------
وختی نفت تموم بشه. ما هیچی نداریم:general505:
 

mozafarrr

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2013
نوشته‌ها
637
لایک‌ها
262
دقیقا کشور ما برای همین نابود شد که از همون اول گفتن ایرانی بهترینه ایرانی فلانه ایرانی نخبس ایرانی باهوشه و هزاران از این دست توهم
شما از این 80 ملیون ایرانی 10 تا دانشمند و پروفسور و نخبه نام ببر ( ایرانی ها نه اونایی که رفتن اونور چون اونا کلا ایرانی حساب نمیشن و فقط تو ایران به رنیا اومدن )
حالا باز اگه اسپم نشه! ایرانی نخبه الان هم زیاده مورد دیدم اینجا تا درجه دکترا و استادی و اختراع پیش رفته بعدش گذاشته رفته اونور.. خیلی از پزشکا هم میرن مدرک اونور میگیرن ولی چون میدونن اینجا پول بیشتری بهشون میدن برمیگردن. کلا اگه هرکی رفت دیگه برنمیگشت (حتی برای بازدید از اقوام یا سرمایه گذاری) اوضاع اقتصادی بقیه بهتر بود!
 
Last edited:

sem sennares

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 مارس 2018
نوشته‌ها
76
لایک‌ها
14
سن
34
سلام دوستان
یه سوال آیا سایتی مطمِن برای خرید و فروش آنی دلار وجود داره تو ایران؟
 
بالا