xerqus
Registered User
up......
رو mvm 315 نصب میشه؟؟بعد یه سوال داشتم.این مراحل روشن کردن ماشین به نظرتون طولانی نیست.حداقل 3 بار باید دکمه استارت بزنی.با سوییچ روشن کنی که زودتر راه می افتی.![]()
بله بدون هیچ مشکلی قابل نصب هست . اگر پاتون رو روی پدال ترمز بگزارید با اولین فشار دکمه ماشین روشن میشه![]()
پس چرا تو تضیحات اولیه نوشتید 2-3 بار باید دکمه زد که
ببینید دوست عزیز استاندارد جهانی اینه که شما یکبار دکمه استارت رو بزنید برق روی حالت ACC بره . دفعه دوم دکمه رو بزنید برق On وصل بشه . سپس پا رو روی پدال ترمز بزارید و دکمه استارت رو بزنید تا ماشین استارت بخوره .
اما شما اگر دوست داشته باشید میتونید از همون ابتدا پا رو روی پدال ترمز بگذارید و دکمه استارت رو بزنید سپس ماشین استارت بخوره .
اگه ماشین یا یه بار پا گذاشتن رو ترمز روشن میشه چه کاریه اون 2 تا کار قبلی انجام دهیم؟؟اونا واسه چی هست.ببخشید من هی سوال میپرسم
سلام به همگی و با اجازه دوست عزیزم...
شما زمانی که میخواین با سویچ هم ماشین رو روشن کنید 3 مرحله بالا رو طی میکنید....یه پله میچرخونید که برق ماشین وصل بشه ...پله بعدی پمپها به کار میافتن..و نهایتا ماشین رو استارت میکنید...
از همون اول سویچ رو تا انتها نمی چرخونید درسته..؟ مراحل روشن شدن با این سیستم هم دقیقا به همین ترتیب هست...![]()
والا ما که سویچ میکنیم تو ماشین یه راست استارت میزنیم.3 مرحله انجام نمیدیم.تا الان که مشکلی پیش نیومده.مگه این شیوه درست نیست.اخه اونجوری خیلی زمان میبره
mvm 315 عزیز.باهاش هم تیک اف که میزنم فقط دنده 1سلام جواد جان....
میتونم بپرسم ماشینتون چی و چه مدلیه..؟
نمیتونم بگم کاری که شما انجام میدی کاملا درست هست یا کاملا اشتباه....در هر صورت هرکسی یه سری عادتهایی داره دیگه...
یه کسی ماشینو روشن میکنه میذاره دنده 1 با سرعت 10-15 تا راه میفته یکی دیگه ماشینو با TakeOff راه میندازه...
هردوتا یه کاری رو انجام میدن ولی چون دوست عزیزمون فرمودن اصول کار با این مدل استارت اینطوری هست بنده هم عرایضم رو خدمتتون گفتم...
![]()
سیستم خوبیه اما هزینش بالاست .خوب بفروشیش