Damn
Registered User
میگن قراره یه سری خطا بسته بشه
//
شنیدم دیروز یه قطار از خط خارج شده درسته سمت قلهک
//
شنیدم دیروز یه قطار از خط خارج شده درسته سمت قلهک
یه سری خطا؟ مگه کلاً چند تا خط مترو داریم که بخوان یه سریش رو ببندن؟میگن قراره یه سری خطا بسته بشه
یه سری خطا؟ مگه کلاً چند تا خط مترو داریم که بخوان یه سریش رو ببندن؟
اونم خط حرمیه سری یعنی فقط یه خط میمونه (برداشت شخصی)
اونم خط حرم
نه بابا شما چرا انقدر بدبینی . اینا همش دلیلش پوله که روسای مترو بهشون نرسیده.خروج واگن از ریل تو ایستگاه قلهک ، توقف ناگهانی پله برقی ، شلوغی و ازدحام بی سابقه مترو و حالا هم اتیش سوزی تو یکی از واگن ها !!!
بعیده همه این اتفاقا ناگهانی با هم رخ بده . تصادفی نیست . روش نوین اعلام اعتراض و اعتصابه تا به مشکلاتشون رسیدگی بشه!
مجلس، مترو را اصليترين ناوگان حملونقل عمومي ميداند
متروی تهران- نايب رئيس كميسيون عمران مجلس گفت: مجلس در قانون مديريت مصرف سوخت، مترو را بهعنوان اصليترين سيستم حملونقل عمومي با سهم 30 درصدي انتخاب كرده است
و تصور نميكنم اختياراتمان را به ستاد مديريت حملونقل و مصرف سوخت واگذار كرده باشيم تا مصوبه مجلس را بهطور سليقهاي تغيير دهد.
به گزارش مهر، محسن نريمان با ابراز تعجب از اظهارات رويانيان كه مترو حملونقل عمومي نيست و حملونقل لوكس به شمار ميرود، گفت: از مسئولاني كه حوزه كاري آنها ربطي به قانونگذاري ندارد، درخواست ميكنم به جاي نمايندگان مجلس در مورد سيستم حملونقل عمومي تصميمگيري نكنند.
اين نماينده مجلس افزود: من از اين مطلب كه حملونقل عمومي، مترو نيست تعجب كردم. هر كسي كه كمترين اطلاعاتي از حوزه حملونقل داشته باشد مترو را مؤثرترين و كمخطرترين وسيله حملونقل هماهنگ با محيطزيست ميداند. نايب رئيس كميسيون عمران مجلس تاكيد كرد: مگر ميشود مجلس مصوبهاي را تصويب كند ولي در اجرا با «ان قلت» دولت مواجه شود.
نريمان در ادامه تاكيد كرد: واقعا اگر دولت ادعا ميكند به فكر رفاه شهروندان است بايد در توسعه مترو كوشا باشد و در بودجه سالانه و برنامه پنجم پيشنهادهاي مؤثرتري را لحاظ كند نه اينكه مردم را با اين حرفهاي غيركارشناسي و سليقهاي نگران كند.
اين نماينده مجلس افزود: من هيچ سوء مديريتي در مترو نميبينم. اگر دولت اعتبار مترو را قطع كند و تعهدات قانونياش را انجام ندهد، طبيعي است كه در مديريت كارآمد مترو خدشه وارد ميشود و متأسفانه اين اتفاق ناگوار در حال حاضر در حال رخ دادن است.
عضو فراكسيون مديريت شهري مجلس با بيان اينكه به رغمتمام نامهربانيها و سختگيريهاي دولت نسبت به متروي تهران، مديريت اعمال شده در شركت متروي تهران را بسيار مطلوب ميدانم، گفت: متروي تهران با وجود شرايط بسيار سختي كه به لحاظ منابع مالي با آن مواجه است در حد توان خود تلاش ميكند كه سرويسدهي مطلوبي به مردم ارائه كند ولي اين توان تا چه زماني ادامه پيدا كند، خدا ميداند.
نريمان تاكيد كرد: در اين زمينه در كميسيون عمران و فراكسيون مديريت شهري تلاشهاي زيادي صورت گرفت. بارها مسئولان مربوط جهت پاسخگويي به مجلس دعوت شدند ولي اين تلاشها براي مجاب كردن دولت به انجام تعهدات قانوني اش هيچ فايدهاي نداشت.
اين نماينده مجلس افزود: متأسفانه يكي از دلايل بزرگي كه ترافيك تهران را با چالش مواجه كرد، سياسي شدن اين موضوع است و اين در حالي است كه هيچكدام از جناحهاي سياسي در كشور از وضعيت فعلي شبكه حملونقل درون شهري تهران رضايت ندارند و در اين نكته اتفاق نظر دارند كه ترافيك تهران براي مردم كلافهكننده است و بايد براي آن فكري شود ولي متأسفانه دولت در اين زمينه حتي حاضر نيست به تعهدات قانوني خود عمل كند.
نايب رئيس كميسيون عمران مجلس گفت: با وجود اينكه مجلس در قانون بودجه سال 87 به شركت مترو اجازه داده بود كه براي رفع مشكلات ارزي خود از حساب ذخيره ارزي برداشت كند و بهرغم اينكه هيچ مشكلي در اين زمينه وجود نداشت دولت اجازه اين كار را به شركت مترو نداد.
نريمان اضافه كرد: از طرف ديگر با گذشت 7 ماه از سالجاري، دولت با وجود توافق با شهرداري تهران سهم خود را از يارانه بليت مترو پرداخت نكرده، در حالي كه اين توافق از قبل صورت گرفته و دولت مكلف به انجام آن بوده است.
الانه که مهدی بیاد پرده از حقایق برداره !