برگزیده های پرشین تولز

مشكلات و مسايل خريداران نوت بوك با گارانتي

esfandiyar2002

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
5 آپریل 2004
نوشته‌ها
8,484
لایک‌ها
7
محل سکونت
TABRIZ
aka مي نويسد:سلام دوست عزيز !
والا عرض شود كه من يه توشيبا ستلايت دارم كه به خاطره خرابي LCD Controler مونيتورش هم خراب شده بود !
ما رفتيم پيش اين آقايون و ايشون گفت كه بايد LCD عوض شه و كنترلر سالمه !
ما هم هرچي كه آقا اين كنترلر هم خرابه به خرجش نرفت !
بعد از چندين بار رفت و آمد و پرداخت 450 تومن بازم ما همون مشكلو داشتيم !
تا اينكه با كلي چك و چونه ايشون قبول كرد !
خودم يه LCD پيدا كردم 280 - Control 40 و الان روزي بالاي 10 ساعت روشنه !
يك تجربه !
ولي جمعا آدم با سواديه !

و سپس در ادامه مي افزايد:
اصلا ميگن آفتاب شرق فشارم ميره بالا !
خدا عزابشون رو زياد كنه !
از 3 ماه بعد از خريد اين مشكل پيش اومد 5 بار رفتم گارانتي هر دفعه به يه بهونه اي عوضش نكردن ! تا گارانتي تموم شد گفتن ها !! الان اگه ميخواي درست شه 100 بابت های ولتاژ و 800 بابت ال سی دی بده !
بالاخره اون دخترایی که اونجان خرج دارن دیگه !
مفت نمیرزه ! من الان میخوام یه توشیبا دیگه (سنترینو) بخرم از ترس آفتاب شرق نمیخرم !
 

حسن كچل

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آپریل 2005
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
0
دستت درد نكنه آقا اسفنديار اگر بقيه بچه ها هم محبت كنن و تجربه شون رو در مورد گارانتي هاي مختلف بگن خيلي خوب ميشه. اينطوري حداقل آدم ميدونه تا چه حد بايد توقع داشته باشه و اصولاَ پول اضافه اي كه داره ميده براي چيه
 

حسن كچل

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آپریل 2005
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
0
سلام
در مورد آفتاب شرق بد زياد شنيده بودم.
كسي با زيگورات كار كرده؟ اوضاعشون چطوره؟ اونام دودره بازن يا نه؟
 

electronic

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,661
لایک‌ها
75
سن
37
محل سکونت
USA
به نقل از حسن كچل :
سلام
در مورد آفتاب شرق بد زياد شنيده بودم.
كسي با زيگورات كار كرده؟ اوضاعشون چطوره؟ اونام دودره بازن يا نه؟
اتفاقا" منم می خواستم در مورد زیگورات بیشتر بدونم یه بار شنیدم که می گفتن یه خورده همچین بی انصافن حالا نمی دونم...
 

esfandiyar2002

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
5 آپریل 2004
نوشته‌ها
8,484
لایک‌ها
7
محل سکونت
TABRIZ
به نقل از electronic :
اتفاقا" منم می خواستم در مورد زیگورات بیشتر بدونم یه بار شنیدم که می گفتن یه خورده همچین بی انصافن حالا نمی دونم...

من فقط يك تجربه از زيگورات براي يكي از دوستانم دارم كه البته اميدوارم حالا اصلاح شده باشند و خدمات آنها بهتر ارائه شود.اسفند 83 يك لپتاپ دل يكي از دوستانم كه از زيگورات خريداري نموده بود,دچار يك مشكل كوچك گرديد.بعد از مراجعه به زيگورات كه البته مشمول گارانتي هم مي گرديد,شركت مزبور از ارائه گارانتي امتناع نموده و مورد فوق را عليرغم گارانتي دار بودن لپتاپ,مشمول تعمير و ارائه خدمات خارج از گارانتي نمود.دوستم با من تماس گرفت و بنا به سابقه دوستي و به پاس آن من در چند روزي كه به تهران آمده بودم(در همان ايام براي انجام كاري)با كمي تجربه عملي توانستم كار اين دوستمان را راه اندازي نمايم كه البته مجاني هم تمام شد.
با رجوع به زيگورات و البته با لپتاپ خودم از آنان پرسيدم(در نقش يك مشتري)كه اين لپتاپ من(با همان مشكل فرضي)
چگونه قابل حل است؟آنان هم از بنده يك مبلغ ناقابل حدود 200 هزار توماني طلب نمودند.حال اصل مشكل چه بود؟!
اين:http://forum.persiantools.com/showpost.php?p=291181&postcount=38
 

electronic

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,661
لایک‌ها
75
سن
37
محل سکونت
USA
به نقل از esfandiyar2002 :
من فقط يك تجربه از زيگورات براي يكي از دوستانم دارم كه البته اميدوارم حالا اصلاح شده باشند و خدمات آنها بهتر ارائه شود.اسفند 83 يك لپتاپ دل يكي از دوستانم كه از زيگورات خريداري نموده بود,دچار يك مشكل كوچك گرديد.بعد از مراجعه به زيگورات كه البته مشمول گارانتي هم مي گرديد,شركت مزبور از ارائه گارانتي امتناع نموده و مورد فوق را عليرغم گارانتي دار بودن لپتاپ,مشمول تعمير و ارائه خدمات خارج از گارانتي نمود.دوستم با من تماس گرفت و بنا به سابقه دوستي و به پاس آن من در چند روزي كه به تهران آمده بودم(در همان ايام براي انجام كاري)با كمي تجربه عملي توانستم كار اين دوستمان را راه اندازي نمايم كه البته مجاني هم تمام شد.
با رجوع به زيگورات و البته با لپتاپ خودم از آنان پرسيدم(در نقش يك مشتري)كه اين لپتاپ من(با همان مشكل فرضي)
چگونه قابل حل است؟آنان هم از بنده يك مبلغ ناقابل حدود 200 هزار توماني طلب نمودند.حال اصل مشكل چه بود؟!
اين:http://forum.persiantools.com/showpost.php?p=291181&postcount=38
اوه اوه با این حساب که رو شرکتهای ریز و درشت دیگه که اصلا" نمیشه حساب کرد....
راستی می خوام یه سوال بپرسم هر چند می دونم که شاید جواب دادن بهش یه خورده مشکل باشه.
شما تو همین بازارچه های لپ تاپ خودمون فروشنده ای رو سراغ دارید که تا حد قابل قبولی به معیارهای پیشنهادی شما نزدیک باشه؟ البته نمی خوام تبلیغ کنید و اینا ولی برام جالبه بدونم اسفندیار خان! مدیر بخش لپ تاپ با اینهمه تجربیات ریز و درشتش اگه تصمیم بگیره که لپ تاپ بخره اولین فروشگاهی که به ذهنش میرسه کجاست؟
البته غیر از برج پرشیا و ایسر که شما تا حد زیادی قبولشون دارید!:lol:
(منظورم این بود که رو مدلهای دیگه هم مانور بدید.)
ممنون.
 

esfandiyar2002

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
5 آپریل 2004
نوشته‌ها
8,484
لایک‌ها
7
محل سکونت
TABRIZ
به نقل از electronic :
اوه اوه با این حساب که رو شرکتهای ریز و درشت دیگه که اصلا" نمیشه حساب کرد....
راستی می خوام یه سوال بپرسم هر چند می دونم که شاید جواب دادن بهش یه خورده مشکل باشه.
شما تو همین بازارچه های لپ تاپ خودمون فروشنده ای رو سراغ دارید که تا حد قابل قبولی به معیارهای پیشنهادی شما نزدیک باشه؟ البته نمی خوام تبلیغ کنید و اینا ولی برام جالبه بدونم اسفندیار خان! مدیر بخش لپ تاپ با اینهمه تجربیات ریز و درشتش اگه تصمیم بگیره که لپ تاپ بخره اولین فروشگاهی که به ذهنش میرسه کجاست؟
البته غیر از برج پرشیا و ایسر که شما تا حد زیادی قبولشون دارید!:lol:
(منظورم این بود که رو مدلهای دیگه هم مانور بدید.)
ممنون.

عزيزم,من بيشتر منظورم افرادي بوده كه براي اولين بار,بدون هيچ آگاهي و پيش داوري و يا مهارت نسبي اقدام به خريد مينمايند و بدين ترتيب من به منطقه اي رهنمونشان مي كنم كه كمتر سرشان كلاه برود!! :lol:
تعصب خاص داشتن به هيچ فروشنده اي حتي اگر در كار خود آدم خبره و كارامدي و يا بقول شما كار درستي هم باشد,جائز نيست!!!سعي من(بدور از پرداختن احساسي به شعار)اين بوده كه تجربيات و داده هاي خودم كه گاه بي زحمت هم بدست نيامده در اختيار دوستاني بگذارم كه هنوز در ابتداي راهند وگرنه شمايي كه ماشالله تاكنون با حوصله هرچه بيشتر از باقي دوستان(از نحو سوال پرسيدن معلوم مي شود)پست هاي مرا بدقت خوانده ايد,نسبت به من هيچ تجربه اي كمتر نداريد و يا دفتر عزيز كه جاي خود دارد.
من هيچ فروشگاهي را بصورت كاملا خاص در نظر نمي گيرم ولي با عنايت به تمامي داده هايي كه در بخش راهنمايي براي خريد لپتاپ در ايران نوشته ام,تمامي فروشندگان را امتحان مي كنم و هركه بيشتر با عقل سليم جور مي بود,اقدام به خريد و تهيه لپتاپ مي نمودم.
ولي براي اينكه جواب شما كاملا بي پاسخ نماند,بغير از همان دوستي كه فرموديد كه من شديدا تعصب دارم!! :lol:
نمايندگي ايران رهجو براي سوني هم مناسب است.
نكته اي كه بايد به شما بگويم اين است كه هيچ گاه خطاي مرا مرتكب نشويد كه فلاني چون كارشان خوب نيست پس براي هميشه از چشممان مي افتد!!نه اصلا!!!بلكه من خودم به شخصه تمامي فروشندگان قديم و جديد را دوباره و چند باره چك مي كنم تا مطمئن شوم كداميك بهتر از مابقي عمل مي كند؟شايد رقابتي بودن بازار منجر به بهتر شدن خدمات همان شركتي شود كه زماني در چشم ما جايگاه خوبي نداشت!!!
در ضمن اين دوست گرامي آقاي فاضلي جان كه كم پيدا هستند هم كارشان خوب است.شايان جان يا اطهر اگر اشتباه نكنم از كار ايشان و خدمات پس از فروش ايشان راضي بودند.
با طي زمان مطمئن باشيد با افزايش درخواست در ايران,نمايندگان بهتر و بيشتري بصورت رقابتي عمل خواهند كرد و بنابراين فروش نوت بوك در ايران جايگاه خوبي پيدا خواهد نمود.من خوشبينم.
در ضمن به فروشنده تاكييد نكنيد.خدمات پس از فروش بسيار مهم است.
 

electronic

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,661
لایک‌ها
75
سن
37
محل سکونت
USA
به نقل از esfandiyar2002 :
عزيزم,من بيشتر منظورم افرادي بوده كه براي اولين بار,بدون هيچ آگاهي و پيش داوري و يا مهارت نسبي اقدام به خريد مينمايند و بدين ترتيب من به منطقه اي رهنمونشان مي كنم كه كمتر سرشان كلاه برود!! :lol:
تعصب خاص داشتن به هيچ فروشنده اي حتي اگر در كار خود آدم خبره و كارامدي و يا بقول شما كار درستي هم باشد,جائز نيست!!!سعي من(بدور از پرداختن احساسي به شعار)اين بوده كه تجربيات و داده هاي خودم كه گاه بي زحمت هم بدست نيامده در اختيار دوستاني بگذارم كه هنوز در ابتداي راهند وگرنه شمايي كه ماشالله تاكنون با حوصله هرچه بيشتر از باقي دوستان(از نحو سوال پرسيدن معلوم مي شود)پست هاي مرا بدقت خوانده ايد,نسبت به من هيچ تجربه اي كمتر نداريد و يا دفتر عزيز كه جاي خود دارد.
من هيچ فروشگاهي را بصورت كاملا خاص در نظر نمي گيرم ولي با عنايت به تمامي داده هايي كه در بخش راهنمايي براي خريد لپتاپ در ايران نوشته ام,تمامي فروشندگان را امتحان مي كنم و هركه بيشتر با عقل سليم جور مي بود,اقدام به خريد و تهيه لپتاپ مي نمودم.
ولي براي اينكه جواب شما كاملا بي پاسخ نماند,بغير از همان دوستي كه فرموديد كه من شديدا تعصب دارم!! :lol:
نمايندگي ايران رهجو براي سوني هم مناسب است.
نكته اي كه بايد به شما بگويم اين است كه هيچ گاه خطاي مرا مرتكب نشويد كه فلاني چون كارشان خوب نيست پس براي هميشه از چشممان مي افتد!!نه اصلا!!!بلكه من خودم به شخصه تمامي فروشندگان قديم و جديد را دوباره و چند باره چك مي كنم تا مطمئن شوم كداميك بهتر از مابقي عمل مي كند؟شايد رقابتي بودن بازار منجر به بهتر شدن خدمات همان شركتي شود كه زماني در چشم ما جايگاه خوبي نداشت!!!
در ضمن اين دوست گرامي آقاي فاضلي جان كه كم پيدا هستند هم كارشان خوب است.شايان جان يا اطهر اگر اشتباه نكنم از كار ايشان و خدمات پس از فروش ايشان راضي بودند.
با طي زمان مطمئن باشيد با افزايش درخواست در ايران,نمايندگان بهتر و بيشتري بصورت رقابتي عمل خواهند كرد و بنابراين فروش نوت بوك در ايران جايگاه خوبي پيدا خواهد نمود.من خوشبينم.
در ضمن به فروشنده تاكييد نكنيد.خدمات پس از فروش بسيار مهم است.
از اظهار لطفتون ممنون در سعی و تلاش شما برای آبادی این بخش هیچ شک و شبهه ای نیست و امیدوارم عزیزان دیگه هم از شما چراغی سازند بر ظلمات جهل خویش:happy:
گفتنی ها رو گفتید و من از این تیکه ش خیلی خوشم اومد:
من هيچ فروشگاهي را بصورت كاملا خاص در نظر نمي گيرم ولي با عنايت به تمامي داده هايي كه در بخش راهنمايي براي خريد لپتاپ در ايران نوشته ام,تمامي فروشندگان را امتحان مي كنم و هركه بيشتر با عقل سليم جور مي بود,اقدام به خريد و تهيه لپتاپ مي نمودم.
هر چند که انتظار می رفت این چنین عمل کنید.منتهی یکی از اشکالات اجباری اما پرسود این کار اینه که یه کسی رو می خواد که وقت کافی داشته باشه و با دقت و حوصله ی زاید الوصفی فروشنده های مختلف رو سین جین کنه تا سطح معلومات و ... طرف دستش بیاد.خوب از قدیم هم گفتن:
هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد!
راستی اسفندیار جان من به احتمال زیاد وقت نکنم دوباره برگردم تهران و می خوام جور آذربایجان بکشم!:lol: نظرتون چیه؟ آیا ممکنه که از لحاظ خدمات پس از فروش با مشکل مواجه بشم؟( البته با عنایت به اینکه والده ی مکرمه ی بنده به زبان استراتژیک شما مسلط هستند!:lol: ) یا اینکه باید برم تهران.(البته سازنده ی احتمالی من با توجه به آمارهای جهانی و تحقیقات خودم شاید DELL باشه...)

نكته اي كه بايد به شما بگويم اين است كه هيچ گاه خطاي مرا مرتكب نشويد كه فلاني چون كارشان خوب نيست پس براي هميشه از چشممان مي افتد!!نه اصلا!!!بلكه من خودم به شخصه تمامي فروشندگان قديم و جديد را دوباره و چند باره چك مي كنم تا مطمئن شوم كداميك بهتر از مابقي عمل مي كند؟شايد رقابتي بودن بازار منجر به بهتر شدن خدمات همان شركتي شود كه زماني در چشم ما جايگاه خوبي نداشت!!!
در این مورد هم با شما موافقم و من خودم اصولا" سیاه و سفید نمی بینم و همین تغییر و تحولات رو به عینه دیدم که شرکت خاصی در برهه ای از زمان خوب سرویس نمی ده اما با رفع مشکلات به سطوح بالای کیفیت خدمت رسانی میرسه.امیدوارم رقابت سالم باعث پیشرفت این بازار نو پا بشه.
 

esfandiyar2002

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
5 آپریل 2004
نوشته‌ها
8,484
لایک‌ها
7
محل سکونت
TABRIZ
به نقل از electronic :
از اظهار لطفتون ممنون در سعی و تلاش شما برای آبادی این بخش هیچ شک و شبهه ای نیست و امیدوارم عزیزان دیگه هم از شما چراغی سازند بر ظلمات جهل خویش:happy:
گفتنی ها رو گفتید و من از این تیکه ش خیلی خوشم اومد:

هر چند که انتظار می رفت این چنین عمل کنید.منتهی یکی از اشکالات اجباری اما پرسود این کار اینه که یه کسی رو می خواد که وقت کافی داشته باشه و با دقت و حوصله ی زاید الوصفی فروشنده های مختلف رو سین جین کنه تا سطح معلومات و ... طرف دستش بیاد.خوب از قدیم هم گفتن:
هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد!
راستی اسفندیار جان من به احتمال زیاد وقت نکنم دوباره برگردم تهران و می خوام جور آذربایجان بکشم!:lol: نظرتون چیه؟ آیا ممکنه که از لحاظ خدمات پس از فروش با مشکل مواجه بشم؟( البته با عنایت به اینکه والده ی مکرمه ی بنده به زبان استراتژیک شما مسلط هستند!:lol: ) یا اینکه باید برم تهران.(البته سازنده ی احتمالی من با توجه به آمارهای جهانی و تحقیقات خودم شاید DELL باشه...)


در این مورد هم با شما موافقم و من خودم اصولا" سیاه و سفید نمی بینم و همین تغییر و تحولات رو به عینه دیدم که شرکت خاصی در برهه ای از زمان خوب سرویس نمی ده اما با رفع مشکلات به سطوح بالای کیفیت خدمت رسانی میرسه.امیدوارم رقابت سالم باعث پیشرفت این بازار نو پا بشه.


صلاح ملك خويش,خسروان دانند...
 

esfandiyar2002

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
5 آپریل 2004
نوشته‌ها
8,484
لایک‌ها
7
محل سکونت
TABRIZ
coldplay مي نويسد:
به اين نتيجه رسيدم كه گارانتي توي ايران چيز مزخرفي است.بيشتر به عنوان يك برگ برنده و تبليغاتي براي فروش اجناس استفاده مي كنند.
به نظر من جنسي رو كه ميخواهي بخري از مارك معروف بخر و به اميد گارانتي نباش.وقتي كه كمپاني يا كارخانه ي معروفي مثلا سوني جنسي رو با هزار تا برنامه ريزي و محاسبه توليد و عرضه ميكنه نيازي نيست كه يك شركت دو سه نفره زيرزميني ايراني بياد و بگه كه ما اين جنسها را تضمين و گارانتي مي كنيم.اگر هم خداي ناكرده دستگاهتون يه بلايي سرش بياد به هر نحوي ميخوان بگن كه گارانتي شامل اينها نميشه.
به هر حال اگه گارانتي دار خواستي بگيري از گارانتي سازگار ارقام نگير كه به لعنت خدا نمي ارزه...(البته اگه شركت پيشرفت كرده باشه و لپ تاپ هم گارانتي و تضمين كنه)
 

عادل

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 فوریه 2005
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
!!! ایران !!!
به نقل از عادل :
سلام...
من همونم که یک نوت بوک 510m عجیب غریب گرفته بود!!!!
39.gif

ان شاالله که یادتون هست...خلاصش:تعویض مادربرد و باطری-باطری-کندی سیستم-کمبو درایو-باطری
33.gif

الان هم دوباره باطریش بجای 2.5 ساعت حداکثر 1:40 ساعت میره...
یکی به دادم برسه ...از وقتی مادربرد را به قول خودشون عوض کردن، سیستم یک روز حال خوش ندیده...من تمام قواعد نگه داری باط ری را رعایت می کنم ولی نمی دانم چشه!!!( و هفته ای 2-1 بار بیشتر از باطری استفاده نمی کنم)...چند روز پیش که از زیگورات رسید به دستم(بعد از آخرین بازدید که گفتن اصلا اشکالی نداره!!!! باط ریشم خوب و 1 ساعت و خورده ای می ره!!!! و بعد فهمیدم باطری را عوض کردن)گذاشتم شارژ بشه...نزدیک های 60-70 درصد شارژ باطری مثل آتیش داغ بود و من سریع از برق کشیدمش...بعد فرداش زدم تو برق مشکلی پیدا نکرد و شارژشد ولی باطریش زود تموم می شه...
خودم که بی سوادم...
26.gif
...ولی به نظر خودم قسمتی از نوت بوک مثل آداپتور و ...مشکل داره که هر بار یک قسمت را خراب می کنه...در ضمن دیروز یک سی دی گذاشتم توش با سرعت و لرزش زیادی شروع کرد به خواندن سیدی...
یکی به دادم برسه...دیگه حو صله ندارم برای 1000 امین بار بفرستمش زیگورات!!!!!!!!!! http://asefsoft.
com/qsimages/5.gif
در جواب پست بالا electronic می نویسد:
به نقل از electronic :
واقعا" متاسفم یه چی میگم چک کن ببین دست دومشو ننداختن بهت.چون من همینو دارم منتهی تا حالا عین ساعت کار کرده و ایرادی ازش پیدا نکردم.
حالا خوبه مال من اینجوی نیست چون گارانتی ایران نگرفتم.
شما با یه آداپتور دیگه چک کن ببین چه جوریه یه چیزی هم بگم یه موقع فکر نکنی مسئول *ی**رات قید ناهارشو میزنه و میره دنبال کار نوت بوک شما!
اگه من بودم اصلا" به این تعویضهای گسترده راضی نمی شدم.شما که دل و روده شو عوض کردین به هر حال بد شانسیه دیگه از اونطرف هم نبود نمایندگی رسمی....
فقط بگم تا گارانتیش تموم نشده خوب خوب یقه ی اونا رو بچسبین در ضمن یه چند جای دیگه هم ببرید نظر بدن بد نیست.
البته می دونم که:
چو پیروز شد دزد تیره روان ..................................... چه غم دارد از گریه ی کاروان!
اما بعد از یک روز:
به نقل از عادل :
168.gif
168.gif
168.gif
168.gif
168.gif
168.gif

99.gif
99.gif
99.gif
99.gif
99.gif
99.gif

«انالله و انا الیه راجعون»​

مردم نوت بوک دار پی تی!!
مردم نوت بوک دار پی تی!!
به استحضارتان می رسانم...نوت بوک اینجانب به دیار باقی شتافت...ان شاالله هر چی از عمر اون باقی است خاک پای نوت بوک هایتان باشد...
پی رو اخبار منتشر شده امروز در هنگام نصب آفیس نوت بوک به اغما رفت و دیگر چشم نگشود...
54.gif

اگر جای من بودید کله ی آقای X(دلم می خواد اسمش را بگذارم تا کسی نوت بوک به دست آقای به قول خودش مهندس نده....) را می کندید!!!!!!
97.gif


{خدمت شما از فضایل این آقا بگم دفعه پیش بهش گفتم سرعتش کنده...گفت :برنامه روش زیاد ریختی(در صورتی که کل اطلاعات هارد من به زور به 3 گیگ می رسید...) و دو تا پارتیشن داره(در حالی که خودشون 2 تا پارتیشن کره بودنش و ...)...فضایل این آقا بیشتر از این هاست...برا خودش یک پا دکتر هست
58.gif
}

صبح زنگ زدم بهش گفتم دوباره این طور شده ،مثل اتفاقی که عید (1ساعت بعد از تحویل سال نو
54.gif
به عنوان عیدی!!!!!!!) افتاد...
گفت: اون دفعه ما مادربردش را عوض کردیم...باید درست شده باشه...گفتم:دستگاه را عوضش کنینننننننننننننننننننننن!!!!
184.gif
گفت:گارانتی ایران شامل تعویض نمی شهههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!گفتم:چرا دوباره که پارتیشن بندیش کردین 3 تا پارتیشن یکی ntfsیکیfat یکیfat32 کردین....هر دوتا پارتیشن fat و fat 32 هم پرند....
49.gif

گفت: نکردیم...گفتم : کردین........گفت:حتما اشتباهی شده....
182.gif

بار آخر هم یک پارتی پیدا کردم و دادم ببرش تا تعویض کنن...ولی نکردند.....
دوباره گفت:پستش کنین یا خودتون بیارینش...........
به خدا مردم....ذله شدم....دیگه هر چی نوت بوک می بینم تنم می لرزه....ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا......این چیه که نصیب من شده.....
164.gif


در ضمن به نو بودنش شک دارم...خودم احتمالش را میدم....آخه چون کرمون از یک آشنا گرفتمش کار اینجایی ها نبوده...البته گارانتیش (ایران) 2-3 ماه زود تر از زمانی که من خریده بودم شروع شده...یقشون را گرفتم...گفتن:نه!!!!!!!!مطمئن ،نو بوده!!!!!!
به نظر شما اگه دست دو ازم برش دارند چند بهم بدن خوبه،در ضمن من اواخر بهمن ما ه سال قبل گرفتمش به نرخ 1,250,000 ( 1.6 با 256 رم و 40 هارد و بلو توث) الان 1.7 اش را تو سایتشون زده 999،000 تومان
114.gif
113.gif
....
و سپس esfandyiar2002 می افزاید:
به نقل از esfandyiar2002 :
عزیز جان خوب گوش کن ببین من چی می گم...
1-اولا گارانتی نوت بوک شما از بین نرفته...قاعده درست اینه که اگر نوت بوکی سه بار به تعمیر-چه جزئی چه کلی بره-و در بار بعدی بازهم یک مشکل حتی کوچک-حالا مال شما عدیده است-پیدا کنه فروشنده موظف است که در صورت موجد بودن مدت گارانتی اون سریعا نوت بوک شما را عوض کنه و دوباره یه نو با همان مختصات به شما بده و یا اینکه حداکثر با کسر 20 در صد قیمت پایه اون در زمان فروش-نه قیمت افت خورده اون در زمان تعویض-اقدام به بازخرید اون بکنه و نوت بوک معیوب را سریعا برای بررسی و خارج ساختن سریال اون از شرکت سازنده عودت بده...
نبود گارانتی معتبر و نبود دانش تخصصی و نبود نظارت دقیق و مهم تر از همه نبود یک نمایندگی معتبر جملگی باعث بوجود آمدن این مسائل می شوند.
2-اگر دقت کنید در لابلای مطالب شما تنها به این نتیجه می رسیم که تنها وقت شما تلف شده..امیدوارم تحت مدت گارانتی از شما پولی اخذ نکرده باشند.
3-اگر از نمایندگی کرمان به نتیجه نرسیدید به زیگورات زنگ بزنید و شرح ماوقع بدید.بهشون حالی کنید که عدم رسیدگی به وضع شما برای آنها بمنزله فاجعه خواهد بود.چون بی کفایتی احتمالی را من در همین فوروم ضمن پی گیری توی بوق می کنم تا درس عبرتی باشه برای سودجویان این عرصه.خوشبختانه قدرت این فوروم را نباید دست کم گرفت.مواظب زبان چرب و چیلی تهرانی های عزیز نوت بوک فروش هم باشید که وعده سر خرمن ندهند.
در ضمن یادآوری کنید که بایستی حداقل یک نوت بوک دست دوم تمییز مشابه شما در صورت نبود تمامی موارد اشاره شده از طرف من بایستی از جانب فروشنده تحویل شما گردد.این یکی کار را که حداقل باید بتوانند انجام دهند.
4-در نبود این مطلب و چون خوشبختانه آقای فاضلی در تعمیر نوت بوک هم دستی دارند با ایشان هم تماس بگیرید.منتها همه کارها را بر اساس ردیفی که گفتم انجام دهید.
5-اگر هیچ یک از کارهای فوق بالفرض ترتیب اثر نداد با این مرکز تماس بگیرید:
مرکز خدمات نوت بوک
اولین مرکز رسمی تعمیرات تخصصی نوت بوک های دل
تحت پوشش تکفا
تهران خ هویزه غربی خ سهروردی شمالی پلاک 148 طبقه دوم تلفن
8500045 الی 6
8731193
6-بدقت عمل کنید و نتیجه را بمن گزارش کنید. نگران هم نباشید.
و اینجانب در جواب عرض می کنم:
به نقل از عادل :
سلام........
اولا شرمنده...:blush:
ثانیا اگر شما دوستان نبودید الان سر به بیابون می گذاشتم....:D
من با نمایندگی کرمان اصلا کاری نداشتم...و طرف حسابم زیگورات(فن آوری پردازش پیشرفته) بوده...من از همان اول مصر به تعویض دستگاه بودم....ولی هر بار می گن :"طوریش که نیست!!"...نمایندگی اینجا هم هر چی تلاش کرد نشد که نشد...چند بار زنگ زدم و طبق راهنماییهای شما، مسایل را گفتم...می دونید چی جواب داد:"اولا کی همچین حرفی رازده(
24.gif
)... اینجا ایرانه(
32.gif
)...در ضمن گارانتی ما گارانتی تعویض نیست..."
یک بار دیگه هم زنگ زدم و وقتی دید من دارم حرف زیادی می زنم گفت:"ببخشید من کار دارم خدا حافظ!!!!!!!!
175.gif
24.gif
".
سرانجام 1 ماه پیش به بابا(برخلاف میل باطنی چون بابا با کسی شوخی نداره
21.gif
)متوسل شدم و بابا یک نامه نوشت و از زیگورات خواست جواب بگیره و بهشون گفت شکایت می کنم!
167.gif

اون ها هم گفتند شکایت کنید و ما می گیم به علت عدم استفاده صحیح!!!!!
184.gif

و بعد یک پارتی که با هاشون اصطلاحا دوست بود...ولی گفتن هیچ مشکلی نداره!!!!!
بابام به من می گه بی خیالش شو و یکی دیگه بگیر...خودم هم نظرم هم هست که ببینم چند برش می دارن...بعدش ببینم اگه تونستم برم به فکر یکی دیگه...البته الان ها نه...برای ان شا الله بهمن ماه...

آقا اسفندیار ،نوت بوک به کنار...من به علت شرایطم روزهای تعطیل به ویژه تابستان و عید کرمان نیستم و نوت بوک را برای چنین وضعیت هایی می خواستم ولی این نوت بوک دقیقا توی همین ایام قاط می زد و انا لله می شد...وقت و اعصاب من و بی نزاکتی آنها مر آ اذیت می کند...با کمال بی دقتی رنگ نوت بوک را بردند...به محفظه رم را ضربه زدند و.... بعدش هم می گه :"خودت بیا تهرون!!!!!!!!!! "
من دانشجوم...نمی تونم دم به دم یک عالمه پول و وقت صرف کنم و بیام اونجا یا بدم ببرنش و آخرش درست نشه...هر چی می گم این مثل ماشین چپی، ماشین بشو نیست.میگه ما شین چه ربطی به نوت بوک داره!!!!بیارش ببینم چی می شه...کم کم گویی بو هایی می آید که یکم عقب نشینی علی الظاهر کرده اند...(چه قدر گنده گنده حرف زدم...وااااااااااااا:D )

من یکم ،عصبانی ام و خسته ....اگر تند روی کردم ببخشید....
دستورات شمارا کلمه به کلمه اجرا می کنم و به فرمانده گزارش می دهم...

ان شا الله شرکت های سازنده بیان ایران و نمایندگی فعال بزنن...تا این بی نظمی ها را از بین ببرن و به رقابت بیافتن(البته نه از نوع ایرانخودرو و سایپا)


بعد از اینها اینجانب با زیگورات یکم بحث کردم و گرچه هنوز آقای x می گفت بفرستش تا تعمیر کنیمش ولی سرانجام بحث ما به این نتیجه رسید که من نوت بوک را با یک عدد نامه که خواسته هایم (1-تعویض دستگاه یا 2- پس گرفتن 80 درصد از پولی که من برای خرید داده ام ) را در آن قید کرده ام بفرستم تا آقای x به آقای Y (مدیر عامل) بدهد تا تصمیمات لازم را بگیرند...
 

عادل

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 فوریه 2005
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
!!! ایران !!!
بسم الله الرحمن الرحیم

آقایان و خانم ها ،نوت بوک 1 روز بعد از این حرف ها مجدد دوباره خاموش شد و دیگر روشن نشد(این را نوشتم یا نه ،یادم نیست).....

نوت بوک را به دکتر فاطمی نمایندگی زیگورات(که بعد از آن ماجرا خریدشان از زیگورات را بسیار جزیی کرده اند.) داد تا بفرستد تهران...ایشون قرار شد زنگ بزنن آقای مدیر عامل زیگورات ،جناب رشیدی....و گفتن با شیبانی مسئو ل تعمیرات کاری نداشته باشین که کاری نمی تونه بکنه و برای تعویض باید رشیدی دستور بدهد...

جناب رشیدی به دکتر گفته :"دوباره می فرستم دبی تا مادربردش را عوض کنن...دستگاه را تعویض نمی کنیم...فقط 400000 تومان می تونیم از تون بخریم...در صورت شکایت نوت بوک دست ماست و مدرکی ندارید!!!!...(نوعی دزدی)...."و هزاران ارجیف دیگه هم گفته که وقت ندارم چیزی بگم.....
یک بار هم شیبانی (مسئول تعمیر) گفته بود: "اینجا ایرانه و از این خبرها (تعویض نوت بوک) نیست!!!!!!"
این توهین به یک خریدار ایرانی است....ازین به بعد منم با هاشون در می افتم و دور نوت بوک را خط می کشم.
 

عادل

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 فوریه 2005
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
!!! ایران !!!
امروز با رشیدی حرف زدم و تمام حرف هایش را (از قبیل ارتباط با شرکت Dell و اراجیفی که به دکتر گفته بود و ....) را تکذیب کرد... وگفت مدرکی ،نوشته داری وچون بو برده بود چه کار دارم می کنم
39.gif
مودبانه حرف می زد وهمه چیز را تکذیب کرد و گفت: " یا پس می فرستیمش یا بگین بفرستیمش دبی دوباره مادر برد را تعویض کنندوووحداکثر تا فردا وقت دارین چون من دارم دبی و 1 ماه نیستم!!!!!!!!!!!"

خلاصه فعلا بدون کمک دوستان علی می مونه و حوضش........:happy:

به نظر شما شکایت کنم...
در ضمن تو گفت گوی آزاد یک موضوع باز کردم...خدا کنه دوستان حمایت کنند...:(
 

mahmood-gt2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2005
نوشته‌ها
504
لایک‌ها
1
محل سکونت
توی ماشین
اقا سلام
می خواستم ببینم کسی در باره خدمات پس از فروش (تعمیر) لپ تاپ های بعد از گارانتی زیگورات اطلاعی داره؟ من پارسال یه inspiron 510m خریدم. الان هر وقت که با CD XP بوت می شه تو اون صفحه ای که می نویسه "setup is inspecting your computer hardware configuration" کامپیوتر هنگ می کنه. یعنی من نمی تونم ویندوز نصب کنم. :wacko:

اصلاً نمی فهمم چشه؟ می گن زیگورات پول زیاد می گیره؟ هر کی می دونه لطفاً بگه.
ممنون
 

عادل

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 فوریه 2005
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
!!! ایران !!!
به نقل از mahmood-gt2 :
اقا سلام
می خواستم ببینم کسی در باره خدمات پس از فروش (تعمیر) لپ تاپ های بعد از گارانتی زیگورات اطلاعی داره؟ من پارسال یه inspiron 510m خریدم. الان هر وقت که با CD XP بوت می شه تو اون صفحه ای که می نویسه "setup is inspecting your computer hardware configuration" کامپیوتر هنگ می کنه. یعنی من نمی تونم ویندوز نصب کنم. :wacko:

اصلاً نمی فهمم چشه؟ می گن زیگورات پول زیاد می گیره؟ هر کی می دونه لطفاً بگه.
ممنون
سلام...
نگاهی به امضای من بکن!!!!
من هم پارسال یکی مثل مدل شما گرفتم....از اون موقع تا الان 70 درصد از اون زمان تا حالا ، تعمیرگاه بوده.....در حالی که 2 بار مادربرد عوض شده و باطری دستگاه 4-5 باری عوض شده وکومبو درایو عوض شده و ......2 بار دبی رفته!!!!!!
168.gif
168.gif

و حاضر به تعویض دستگاه نشدن ، فقط گفتن 500- 400 هزار تومان می تونن برش دارن....
182.gif

امروز هم که زنگ زدم تا بدونم کی کارشون تموم می شه به من گفتن به علت حرف هایی که در اینجا زدم ، گارانتی نوت بوک من را باطل می کنن!!!!
175.gif
175.gif


و هزارن حرف دیگه.....
اما گفتم از دستتون شکایت می کنم....
184.gif
184.gif

به نظر من اگر گارانتی زیگورات هست یقشون را بچسب و اگر گارانتی اونها نیست ،اصلا به دست اونها نده!!!!!
 

Bahreyni

Registered User
تاریخ عضویت
12 آپریل 2004
نوشته‌ها
1,733
لایک‌ها
6
سن
43
محل سکونت
کرمان دیار کریمان
خداییش زیگورات منو مستقیما یاد عادل میندازه
عادل اگه این حرفو زدن بیا خودم حالشونو میگیرم
 

mahmood-gt2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2005
نوشته‌ها
504
لایک‌ها
1
محل سکونت
توی ماشین
آقای عادل،
شاید با اونها تند حرف زدی، حالا هم می خوان حال گیری کنند..... آخه این برخورد اونا که خیلی خشانت آمیزه؟ توهین به مشتریه؟ استدلالشون چیه؟.......
اگه می خوای از اونا شکایت کنی، از من می شنوی بی خیال شو. چون بیشتر از قیمت لپ تاپ باید پول دادگاه و وکیل بدی بعدش هم فکر نمی کنم در این زمینه قانونی وجود داشته باشه؟
اون موقع که من خریدم، طرف یه شماره تلفن مال مرکز تعمیرات داد گفت برای تعمیرات ما در خدمتیم..... و از این حرف ها...... یعنی همش سرکاریه؟
 

عادل

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 فوریه 2005
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
!!! ایران !!!
به نقل از mahmood-gt2 :
آقای عادل،
شاید با اونها تند حرف زدی، حالا هم می خوان حال گیری کنند..... آخه این برخورد اونا که خیلی خشانت آمیزه؟ توهین به مشتریه؟ استدلالشون چیه؟.......
اگه می خوای از اونا شکایت کنی، از من می شنوی بی خیال شو. چون بیشتر از قیمت لپ تاپ باید پول دادگاه و وکیل بدی بعدش هم فکر نمی کنم در این زمینه قانونی وجود داشته باشه؟
اون موقع که من خریدم، طرف یه شماره تلفن مال مرکز تعمیرات داد گفت برای تعمیرات ما در خدمتیم..... و از این حرف ها...... یعنی همش سرکاریه؟

مشکل من:
اون ها به دلیل این که من در اینترنت (داخل نظرات سایت بازتاب،پرشین تولز،....)مطرح کردم ،عصبانی شدند و این چنین گفتن....
در ضمن فکر میکنم اونها از یک جای دیگه این مطالب را دیده اند...چون صحبت از ایمیل و ... می کردند که من تا حالا وقت نکردم اقدامی بکنم....
حرف من این است...اونها درستش بکنند...ولی تا حالا نتونستند و می گویند شما بلد نیستی استفاده کنی !!!!!!مادربرد به علت وسایل خارجی سوخته!!!!در صورتی که من فقط یک موس به اون وصل کردم!!!!! و سیدی ک.مب. درایو هم بعلت رایت زیاد سی دی خراب شده !!!!در صورتی که من فقط 4-5 تا سیدی با آن رایت کردم که یکی را سوزاند!!!! بقیه را هم ناقص ضبط کرد و من به این دلیل تا حالا حدود 700 مگ از اطلاعاتم را از دست داده ام!!!!!! یا در مورد کند شدن آن می گویند برنامه زیاد روش ریختی!!!!!در صورتی که هارد من فقط فکر کنم 4 گیگ پر بوده!!!!! و آفیس و فتوشاپ و آکروبات ریدر و برنامه های معمولی روی آن بوده...


اما مشکل شما:
اگر نوت بوک شما گارانتی زیگورات هست پس بده تعمیرش کنند....اما اگر گارانتی اونها نیست مراقب باش که بسیار بی توجه هستند و سعی کن جای دیگری بدی آنرا تعمیر کنند ....اما اگر دیدی چاره ای نیست و فقط می تونی بدی زیگورات ،حتما خودت حضور داشته باش تا باطری، رم ،... دستگاه را به گمان خرابی و بدون نظر خودت تعویض نکنند و مهمتر از این وقتی شما خودت حضور داشته باشی نوت بوکت را خط خطی نمی کنند و به اون ضربه ای به علت بی احتیاطی وارد نمی کنند....

جمع بندی حرف هایم برای شما:
1-زیگورات از نظر قیمت فروش نسبت به بقیه فروشندگان با انصاف تر هست....
2-اما در مورد تعمیر به نظر من ضعیف هستند و بسیار بی نظم....و فقط حرف خود شون را قبول دارند....به نظر من البته!!!!
3-در هنگام تعمیر سعی شود خود شما آنجا حضور داشته باشی و قبل از آن با چندین نفر متخصص در مورد اشکال دستگاهت مشورت کنی تا مطمئن شوی دستگاهت همان عیبی را که تعمیرکار می گوید، دارد....مثلا سی دی رام یا مادربرد یا باطری دستگاه را بی خودی تعویض نشود....
4- DELL و این مدل دستگاه های خوبی هستن و شاید این تنها مورد در ایران است ولی زیگورات باید میدانست در چنین مورد خاصی باید دستگاه تعوض شود چون برای خودشان به صرفه تر است!!!!!اگر خرجی را که زیگورات کرده را حساب کنی شاید نزدیک قیمت دستگاه نو بشود!!!!!! اما متاسفانه حاضر به پذیرش این امر(تعویض دستگاه)نیست!!!!!



داخل پرانتز :
خدمت اسفندیار خان بگویم ،اگر به نظرشان هرکدام (یا حتی همه )از پست های من زاید است و یا دیگران را به نوت بوک بدبین میکند و یا شاید فکر می کنند من آنتی زیگورات!!!!!! هستم.... امر کنند تا من حذفشان کنم....و یا خودشان حذف کنند و در رودربایستی گیر نکنند...


با تشکر
 

Electronics Art

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2005
نوشته‌ها
1,374
لایک‌ها
18
به نقل از عادل :
امروز هم که زنگ زدم تا بدونم کی کارشون تموم می شه به من گفتن به علت حرف هایی که در اینجا زدم ، گارانتی نوت بوک من را باطل می کنن!!!!

سلام عادل جان
اولاً بسيار ناراحتم از اين مشكلي كه براي نوت بوكتان پيش آمده است
ثانياً يك سوال ازت دارم كه اين چيزي كه اينجا گفتي صحت دارد ؟
يعني مسولان زيگوارت به اين انجمن سر ميزنند ؟
و اين مطالب برايشان اهميت دارد ؟

ممنون :)
 

عادل

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 فوریه 2005
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
!!! ایران !!!
به نقل از Electronics Art :
سلام عادل جان
اولاً بسيار ناراحتم از اين مشكلي كه براي نوت بوكتان پيش آمده است
ثانياً يك سوال ازت دارم كه اين چيزي كه اينجا گفتي صحت دارد ؟
يعني مسولان زيگوارت به اين انجمن سر ميزنند ؟
و اين مطالب برايشان اهميت دارد ؟

ممنون :)
سلام....ببخشید الان پست شما را دیدم....

به خدا چی بگم...شما توی گوگل عبارت -->>نوت بوک زیگورات<<--- را بزنی اولین نتیجه ها مال پی تی هست!!!!!

بهر حال ایشان حرف های من را در اینترنت دیده....یا خودش را یا انعکاسش را!!!!!

ایشان حرف از یک ایمیل زدند ....که من اصلا تا حالا ایمیل در این مورد نزدم!!!!!

زیگورات سعی می کند در اینترنت به جای خوبی برسد...مثلا اگر شما نوت بوک را در گوگل سرچ کنی...زیگورات در تبلیغ گوگل ظاهر می شود!!!!!


اما من گرچه برایم بی اهمیت شده!!!!! اما موضوع را در حد توان گرم نگه می دارم...تا درس عبرتی شود برای دیگر شرکت ها....

به نظر شما من قسمت کشک را از امضاییم بر دارم بهتر نیست؟
به امید روز های طلایی برای جامعه انفورماتیک ایران....
 
بالا