73mohamadsaadi
Registered User
با سلام و درود خدمت شما دوستان عزیز
از دوستانش که با اداره پست و دفاتر پیشخوان سر و کار دارم خواهش میکنم در این پست شرکت کنید تا همیشه بتونیم به هم کمک کنیم و از تجربیات هم دیگه استفاده کنیم
بنده در ایسام خرید و فروش انجام میدم و صد در صد با اداره پست و خدمات پستی سر و کار دارم . شهری که در اون زندگی میکنم ( ایلام) هست.
مشکلات بنده با اداره پست .
اولین و بزرگ ترین مشکل من:
1- یکسان نبودن تعرفه پستی با نرخ مصوب سالانه اداره مرکزی پست که هر سال نرخ جدید تصویب میشه و در اختیار عموم قرار داده میشه.
2-یک سان نبودن تعرفه خدمات در دفاتر پستی مختلف به طور واضح . به طوریکه در یک دفتر مثال برای بسته ۱۰۰ گرمی برفرض برای تهران ۱۴ تومن میگیره. یک جا ۱۶ یک جا ۱۳ و.....
(توجه داشته باشید تمامی بسته های بنده رو خودم بسته بندی و از قبل آماده میکنم و حتی آدرس روی بسته چاپی هست و کارمند اداره پست باز هم فوق العاده هزینه بالایی میگیره) وقتی هم اعتراض میکنی میگن سیستم تعریف میکنه!!!!!!! درکل هرچیزی هست تقصیر سیستم هست!
۳-بعضی از پستچی ها بسته هارو مرجوع میکنن در صورتیکه همه اطلاعات نوشته شده و حتی زحمت اینکه دوباره به آدرس مراجعه کنم رو هم نمیدن.
۴- به روز رسانی وضعیت مرسوله در سیستم بسیار کند هست.
۵- زبان دراز بودن کارمند های اداره پست.
6-طلبکار بودن کارمندان
7-وقتی وارد اداره پست میشم احساس میکنم دارم میرم با دیوار حرف میزنم چون هیچ کس هیچ ایراد و یا مشکلی رو جوابگو نیست و همیشه ایراد از کسی دیگه هست و همه مامور و معذور میشن اکثرا هم خانم هستن و بسیار بد اخلاق هستن. هرجا هم که خانم نشسته نباید حرف بزنی انگار
عزیزان توجه کنید که تیپاکس از پست بدتر هست، هزینه بالا- کندی- عدم توجه به بسته ها و.....
ممنون میشم اگر کسی هم مشکل داره با ذکر محل سکونت و نوع بسته های ارسالی تجربیات خودش رو با ما در میان بذاره
با تشکر
از دوستانش که با اداره پست و دفاتر پیشخوان سر و کار دارم خواهش میکنم در این پست شرکت کنید تا همیشه بتونیم به هم کمک کنیم و از تجربیات هم دیگه استفاده کنیم
بنده در ایسام خرید و فروش انجام میدم و صد در صد با اداره پست و خدمات پستی سر و کار دارم . شهری که در اون زندگی میکنم ( ایلام) هست.
مشکلات بنده با اداره پست .
اولین و بزرگ ترین مشکل من:
1- یکسان نبودن تعرفه پستی با نرخ مصوب سالانه اداره مرکزی پست که هر سال نرخ جدید تصویب میشه و در اختیار عموم قرار داده میشه.
2-یک سان نبودن تعرفه خدمات در دفاتر پستی مختلف به طور واضح . به طوریکه در یک دفتر مثال برای بسته ۱۰۰ گرمی برفرض برای تهران ۱۴ تومن میگیره. یک جا ۱۶ یک جا ۱۳ و.....
(توجه داشته باشید تمامی بسته های بنده رو خودم بسته بندی و از قبل آماده میکنم و حتی آدرس روی بسته چاپی هست و کارمند اداره پست باز هم فوق العاده هزینه بالایی میگیره) وقتی هم اعتراض میکنی میگن سیستم تعریف میکنه!!!!!!! درکل هرچیزی هست تقصیر سیستم هست!
۳-بعضی از پستچی ها بسته هارو مرجوع میکنن در صورتیکه همه اطلاعات نوشته شده و حتی زحمت اینکه دوباره به آدرس مراجعه کنم رو هم نمیدن.
۴- به روز رسانی وضعیت مرسوله در سیستم بسیار کند هست.
۵- زبان دراز بودن کارمند های اداره پست.
6-طلبکار بودن کارمندان
7-وقتی وارد اداره پست میشم احساس میکنم دارم میرم با دیوار حرف میزنم چون هیچ کس هیچ ایراد و یا مشکلی رو جوابگو نیست و همیشه ایراد از کسی دیگه هست و همه مامور و معذور میشن اکثرا هم خانم هستن و بسیار بد اخلاق هستن. هرجا هم که خانم نشسته نباید حرف بزنی انگار
عزیزان توجه کنید که تیپاکس از پست بدتر هست، هزینه بالا- کندی- عدم توجه به بسته ها و.....
ممنون میشم اگر کسی هم مشکل داره با ذکر محل سکونت و نوع بسته های ارسالی تجربیات خودش رو با ما در میان بذاره
با تشکر