• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ناصر خان حجازی

mohammad5

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
1,796
لایک‌ها
8,293
محل سکونت
اهواز
p1udoq5vxtgouk4kgp67.jpg

morteza3_400773_255330641206517_1990357113_n.jpg



گذشت سالي و ناصرخان نبودش / كنار تاج ايرانم نبودش
همه پير و جوان بودند عزادار / برفتند بر سر خاكش به ديدار
عقاب نازنينم خفته در خاك / سفر كرده از اين دنياى ناپاك بلند بالا بود ، چون كوه دماوند / نام ناصرم با نام اس اس خورده پيوند بدانيد كه او با ناكسان همراه نگشته / با ذلت و خوارى پي شبنم نگشته
هميشه هست ناصرخان برايم مرد جاويد / بروى گنبد آبي ، او هست خورشيد كجا ديديد ، خوش تيپ تر از او؟/ همه را با تيپ خود ميكرد جادو خدايا زود بوده مرگ ناصرخان ايران / شماره يك بلند شو ،مرد ميدان چقدر بايد بسازيم بي تو ديگر؟/ نداريم طاقت دوري تو ديگر بلند شو اس اسي باز بي قراره / نبودت رو كسي باور نداره
 

matgogoia

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
10 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,719
لایک‌ها
4,006
سن
44
محل سکونت
Village
یادش به خیر حجازی کاپلو

نشد که سالگرد باشکوهی برات یگیرن تاجیا
یادت همیشه در دل ماست
 

Ari@n

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
7 آگوست 2009
نوشته‌ها
2,029
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
TehrAn
نشد که سالگرد باشکوهی برات یگیرن تاجیا

مرسی که حرف دل منو زدی مهدی جان

واقعا خجالت زدم از اینکه امروز بازیکنا حداقل واسه خاطر تو بزرگمرد کمی غیرت به خرج ندادن تا تو این روز بتونن خوشحالت کنن :(

166040_412891328731159_144189895601305_1362782_1123172865_n.jpg

و افسوس و صد افسوس که تو این روزایی که بهت خیلی نیاز داشتیم نیستی ...
 

p30doc

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2011
نوشته‌ها
3,645
لایک‌ها
2,205
محل سکونت
سرزمین مفرغ ها@@@ خرم آباد زیبا
بهناز شفیعی : ناصر در خانه است و وجودش را حس می‌کنم

527784_420608044628465_205868609435744_1370455_1813804248_n.jpg

- یکسال از فوت مرحوم ناصر حجازی گذشت. درباره این مدت و اتفاقاتی که بر شما گذشت صحبت کنید؟

اصلا باورم نمی شود که ناصر مرده باشد. چند روز قبل خبرنگاران با من تماس گرفتند و گفتند می خواهند درباره سالگرد با من مصاحبه کنند که به آنها گفتم مگر سالگرد چه کسی است که می خواهید با من صحبت کنید؟

- واقعا مرگ ناصر حجازی را باور نکرده اید؟

اصلا باورم نمی شود. شاید چون عکسها و فیلمهای ناصر را زیاد می بینم اینطوری است. انگار ناصر در خانه است و وجودش را احساس می کنم. ناصر همیشه عادت داشت شبها در آپارتمان را قفل می کرد. چند شب قبل یادم رفته بود در را قفل کنم و ساعت 3 صبح بلند شدم و سمت در رفتم و دیدم قفل است و گفتم چه خوب شد که ناصر در را قفل کرده است. یک بار هم ساعت 4 صبح از خواب بیدار شدم که دیدم تمام خانه بوی عطری که ناصر می زد را دارد.

- یعنی رابطه شما اینقدر نزدیک است؟

رابطه ما مثل گذشته است اما ناصر فردا خانه نیست.

-یعنی چه؟

استقلال به هر شهری برود، ناصر هم همانجا هست و مطمئنا فردا ناصر اصفهان است.

-مردم در این مدت چه واکنشی داشته‌اند؟

مردم فوق‌العاده‌اند، واقعا فوق‌العاده‌اند. الان که حرف می زنم، گریه ام گرفته و شرمنده مردم هستم. انگار ناصر هنوز زنده است و هیچ فرقی در رفتار مردم ندیده‌ام. از 10 روز قبل مردم برای سالگرد جمع شده‌اند و زحمت می‌کشند. نمی‌توانم بگویم مردم چکار می‌کنند و فقط از مردم خجالت می‌کشم چون خیلی لطف دارند. همیشه سر خاکش می‌گویم خوش به حالت ناصر که مردم اینقدر دوستت دارند. هنوز هم هر جایی می‌روم و مردم مرا می‌شناسند، سریع کارم را انجام می‌دهند و همچنان اسم ناصر مشکل‌گشا است. شاید بعد از مرگش مردم تازه فهمیدند چه کسی را از دست داده‌اند و علاقه آنها بیشتر شده است.

- جالب‌ترین اتفاق این مدت را تعریف می‌کنید؟

هروقت سر خاک ناصر می‌روم، مردم و هوادارانش هستند و سنگ قبرش شسته شده و تمیز و پر از گل است.یکی از هوادارانش به نام آقای مذاهب که بازنشسته است، آلبوم‌هایی دارد که من به عنوان همسر حجازی چنین عکسهایی از ناصر ندارم و او تمام اطلاعات مربوط به حجازی را دارد و ساعت‌ها سر خاک می‌نشیند و از ناصر و خاطراتش تعریف می‌کند.

- تلخ‌ترین اتفاق این‌ مدت را تعریف می‌کنید؟

- مربوط به عید نوروز بود. اولین سالی بود که ناصر عید خانه نبود. من هم نمی‌خواستم جلوی بچه‌ها کم بیاورم، به خصوص جلوی امیرارسلان و به همین خاطر گفتم بعد از سال تحویل سرخاک برویم اما امیرارسلان گفت موقع سال تحویل برویم که باباناصر هنگام سال تحویل تنها نباشد. خیلی سخت است که بعد از 38 سال زندگی مشترک، هفت‌سین را سر خاک ناصر گذاشتم، تلخ ترین لحظه همین بود.

منبع : خبرگزاری ایپنا


پ.ن : بازیکنان میلیاردی خجالت بکشید از ناصر خان.به خدا من که بعنوان یک هوادار از ناصر خان خجالت میکشم.
 

Yousef

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2002
نوشته‌ها
6,810
لایک‌ها
4,952
محل سکونت
So Close, So Far
سلام ناصر خان
راستش رو بخوای دلم نمیاد بعد از مردنت و حالا که رفتی ازت حرف بزنم
دلم نمیخواد تا زمانی که پروین ها، حجازی ها، دهداری ها، کلانی ها و صدها اسطوره این مملکت زنده هستن برای بودنشون کاری نکنیم و مرده بودنشون رو جشن بگیریم!
جشن که چه عرض کنم، دور هم جمع شدن و یادش بخیر و یادش گرامی گفتن ها!
تا تو زنده بودی اینجا برای تو حتی یک تاپیک هم نبود و بعد از کوچ کردنت صدها تاپیک زده شد که ناصر خان رفت!
من شرمنده تو هستم ناصر خان که تا زنده بودی تاپیک اسطوره بودنت را خودم استارت نکردم و امروز اینجا برایت می نویسم. جایی که حتی اسمش نشان میدهد پس از مرگت تاسیس شده ...
من شرمنده پروین ها هستم که امروز تا زنده هستند حتی در بخش فوتبال یک تاپیک ندارند و همه ما منتظر خبر مرگشان نشسته ایم تا در استارت کردن تاپیک با هم مسابقه دو سرعت بزاریم ...
من شرمنده ام ناصر خان
اینجا و در این سرزمین خیلی چیزها برعکس است
دروغ ارزش شده و راستی بی ارزشی
اینجا مردها خجالت زده اند و نامردها سینه ستبر!
اینجا زنده ها مرده اند و مرده ها زنده
اینجا داشتن ارزش نیست، نداشتن ارزش است!
و من فقط شرمنده توام...

در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش ز جفا
تا رفت به عزت ببرندش سر دست
 

mohammad5

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
1,796
لایک‌ها
8,293
محل سکونت
اهواز
مراسم سالگرد برگزار شد / وقتی بازیکنان فراموشکار می شوند
1073250_PhotoA.jpg


در قطعه نام‌آوران بهشت‌ زهرا؛
مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی و چهلمین روز درگذشت علی مودت پیشکسوت فوتبال و رسانه، پیش از ظهر امروز پنجشنبه بر سر مزار آن مرحومان در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، از ساعت 9:30 امروز پنجشنبه قطعه نام آوران بهشت زهرا حال و هوایی متفاوت داشت، چراکه جمعی از اهالی فوتبال، هنرمندان و علاقمندان به ورزش به این قطعه از بهشت زهرا آمده بودند تا مراسم گرامیداشت اسطوره باشگاه استقلال را یک سال پس از درگذشت آن مرحوم برگزار کنند.

در این مراسم که در حضور خیل عظیمی از علاقمند به ناصر حجازی برگزار شد، چهره‌هایی چون فرامرز ظلی، علی جباری، جواد قراب، علی پروین، علی فتح الله زاده، محمد پنجعلی، کریم باقری، علیرضا منصوریان، منصور رشیدی، ایرج نوذری، اصغر حاجیلو، پرویز مظلومی، حمید استیلی، پایان رافت، رضا رجبی، محمد نوازی، بهزاد غلامپور، محمدرضا مهدوی، علی چینی، افشین پیروانی، محمد مومنی، محمدرضا مهرانپور و ... حاضر بودند.

اهالی فوتبال که آمده بودند تا با خانواده حجازی همدردی کنند، بر سر مزار مرحوم علی مودت هم حضور یافته و فاتحه‌ای برای شادی روح آن مرحوم در چهلمین روز درگذشتش خواندند. همه آمده بودند بازهم اما خبری از فوتبالیست‌های امروز نبود، آنها که ظاهرا دغدغه‌هایشان اجازه نمی‌دهد برای گرامیداشت اسطوره‌ای چون حجازی به بهشت زهرا بروند.

علاقمندان به حجازی که هنوز او را فراموش نکرده‌اند امروز با شعارهایی چون "داوی درد آبی فقط ناصر حجازی" و "ناصرخان بلند شو اس اس بیقراره" یاد آن مرحوم را گرامی داشته و با بازماندگان او ابراز همدردی می‌کردند.

حضور علی فتح الله‌زاده بر سر مزار مرحوم حجازی توجه زیاد حاضرین در قطعه نام آوران بهشت زهرا را به دنبال داشت. آنها از فتح الله‌زاده در خصوص آینده‌اش در باشگاه استقلال می‌پرسیدند که او پاسخگویی در این خصوص را به آینده‌ای نزدیک موکول کرد.

یکسال از وداع علاقمندان به فوتبال با ناصر حجازی گذشت و چهل روز است که اهالی رسانه مودت را در کنار خود ندارد تا با یادشان و نام نیکویی که از آنها باقی مانده روزگار را سرکنند.


 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
خاک سرده و آدمیزاد، فراموشکار... خیلی ها رفتن، خیلی ها هم خواهند رفت... یه سرعت برق، در چشم به هم زدنی، میبینی ای دل غافل، سالها و روزها و لحظه ها گذشت... و تو فراموش کردی که یک نفر، زمانی بود... زمانی رنگ داشت، گرم بود، حرف میزد... خاک سرد، ناقل بیماری مقدسیه بنام "عادت"... و تو عادت میکنی که اون رنگ، اون گرما و اون صدا، دیگه جزو منوی زندگی روزانه ات نباشه... عادت مقدس... که اگر نبود ، همه آدمها مجنون میشدن... راستی چندتا "آدم" هنوز هست؟
در این تاپیک مرسومه که همه با "ناصر حجازی" حرف میزنن... خب من هم یکی مثل همه :

جناب حجازی...، نمیگم ناصرخان، چون در تمام سالهایی که شما رو میشناسم، علیرغم تفاوت رنگها، همیشه شاهد بودم که شما برای واژه "احترام" جایگاه بلندی قائل بودید. و من، چون از شما کوچکترم و چون از نزدیک به شما ارادت نداشتم، از این خودمونی شدنهای دم دستی پرهیز میکنم و به پاس احترام، شما رو "جناب حجازی" خطاب میکنم...
جناب حجازی، یک سال از پرکشیدنتون گذشت. مثل همه طول تاریخ ایران، افراد زیادی در مدح و تکریم شما، یقه پاره کردن. کسانی که در زمان زنده بودن، شاید جرات نمیکردن از چند کیلومتری شما رد بشن، یا شاید شما چنین اجازه ای نمیدادید... اما... طی این یک سال که گذشت، یک چیز، بیش از هر موضوع دیگه ای، در مورد شما، ذهنم رو درگیر کرد... اینکه فارغ از تمام تمجیدها و مجیزگویی های مبتذل و واقعی، جمع جبری هرآنچه که از شما گفته شد، در سطح بسیار بالایی مثبت بود... خیلی مثبت... و این نشان از یک چیز داره : شما کوپن زندگیتون در دنیا رو در درست ترین جاها خرج کردید. بالاترین بهره از زندگی در دنیا اگر نام نیک باشه -که هست- برای شما به ثبت رسید... چه بهتر از این...
سالها از رفتن سیروس قایقران کبیر میگذره و هنوز مردم در روز پرکشیدنش، به سراغش میرن و یادش میکنن. حتی اون بچه هایی که بعد از سیروس به دنیا اومده بدون. ایمان دارم که برای شما هم چنین خواهد شد.

درود...

Photo-0027.jpg

بازار رشت... عکس مربوط به پارسال هست...
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
159595_829.jpg

** برای اولین ســـــــــــــــــال بدون حضورت **

حالا بهشت هم دروازه بان دارد


93094a3103.jpgb9b30817861.jpgc8be168134.jpgd8f231d50b.jpg
 
Last edited:

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
خدا ناصر خان رو رحمت کنه.

حیف شد رفت اما از یه طرف راحت شد. رفت و تو فوتبال کثیف امروز ما که هیچ چیز و هیچ ادمی توش سر جاش نیست ، نموند تا بیشتر اذیت بشه.
 

Ari@n

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
7 آگوست 2009
نوشته‌ها
2,029
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
TehrAn
سالگرد تو ، یک سال درد را به رخ زخم خورده مان خواهد کشید...
نگاه کن ، تن رنجورمان خسته از این یک ســــــــــــــــال... نیمه جان کـُـنج استادیوم رها شده است...

تو بگو ، آبی بپوشیم یا سیاه...؟

543667_415752541778371_144189895601305_1372006_1263512041_n.jpg
 

p30doc

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2011
نوشته‌ها
3,645
لایک‌ها
2,205
محل سکونت
سرزمین مفرغ ها@@@ خرم آباد زیبا
آهنگ فوق العاده زیبای مهدی کبریا به نام اسطوره آبی

(شعر و ملودی : مهدی کبریا . تنظیم : امیر مسعود )

توضیح : به مناسبت سالگرد درگذشت زنده یاد ناصر حجازی

Mehdi-K.jpg

دانلود
 

mohammad5

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
1,796
لایک‌ها
8,293
محل سکونت
اهواز
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی
ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم.
من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم
به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم
اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم
اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم
من اون دردم که هر جایی پی مرهم نمی گرده
چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه
من اون عشقم که با هرکس سر سفره نمی شینه
من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه
اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم
اگه بارون پربارم به صحرا دل نمی بندم
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
سلام و درود

با نظر و پیشنهاد دوستان گرامی تاپیک زنده یاد ناصر حجازی به عنوان " ناصر خان حجازی " تغییر نام داد

روحش شاد و یادش همواره گرامی ..
 
بالا