mohsen.unlimited
Registered User
- تاریخ عضویت
- 7 می 2013
- نوشتهها
- 367
- لایکها
- 340
همه حرفا که به محتوا بچسب لینک رو ول کن بیخیال شو.
حتی من تو انجمن googleproductforum.google خود گوگل هم پرسیدم همه شون میگن لینک نگیر.مطلب بذار.,واس این پرسیدم که مطمئن شم این خارجیا هم شیش میزنن.واسشون مثال عینی میزنم باز اومدن از سایت های دیگه کپی کردن گفتن:
stop link building
do not write for search engine.wirte for users
wirte great contetnt
حالا هی من میام میگم اخه لامسبا این مثال این محتوا این انقدر صفحه منحصر به فرد.این انقد طول عمر سایت.این انقدر بازدید.کو پس؟
دوباره میان مینویسن
just wirte usefull content and dont worry and wait
آخرش گفتم آقا شما چرا توجه نمیکنید؟من دارم مثال میزنم دلیل میارم.چرا به جای استدلال و راه حل میاید چیزای کلیشه ای مینویسید؟
یکی اومد گفت مجبور نیستی اینجا سوال کنی.اینجا هرکس اندازه علمش به طور رایگان کمک میکنه.
اونور آب هم فعالیت خوب تو انجمن های بزرگ مرتبط امتیاز و جزء رزومه کاری محسوب میشه.
دوست عزیز اصلا اینطور نیست.لینک همچنان موثره و حرف اول رو میزنه.اول لینک بعدا محتوا.
گوگل اخیرا خواست یه پاکسازی بکنه ملتی رو که همش لینک میدن لینک میگیرن و وب رو دروغین میکنن رو تر تمیز کنه و خیلی دلایل دیگه.
البته راست هم هست.گوگل داره میگه مطلب بذارید و نویسنده قابلی باشید.این خیلی موثره.اما به شرط لینک قوی.چیزی که در عمل هست لینک قوی هست.شما حتی به مقالات خارجی هم اکتفا کنی اشتباه کردی.تو عمل فعلا این نیست که به محتوا بچسب لینک رو ولکن.من در عمل دارم انجام میدم و همچین چیزی نیست.بعضی ها میان 4 تا سایتو با اسم برندشون میارن بالا یا 4 تا سایت بی رقیب.بعدش میگن لینک نساز مطلب بذار.ضمن اینکه خیلی از سایت ها محتوا محور نیستن و اصلا نمیتونی با محتوا بالا بیاریشون.خیلی ها هم هنوز اندر خم کوچه پاپ آپ و آی فریم و الکسا و تولید بازدید هستند و چه هزینه هایی بابت این چیزا که نمیدن و از خواب بیدار نمیشن.
سایت شما تازه راه افتاده.صبر باید داشته باشی.ضمن اینکه لینک 3 ماهه بدرد نمیخوره.شما چند سال لینک بذاری و بمونه لینکات.تا سایتت trust بشه از نظر گوگل.بعدش کم کم بیای یدونه یدونه برداری ببینی افت میکنی یا نه.
تغییر دامنه هم کار خیلی اشتباهی هست و اگه تاحالا لینک ها و تبلیغات خوبی کرده باشی و بخوای دامین رو عوض کنی بدون که 90 درصد سایت ها حتی با رعایت اصول به جای قبلیشون بر نمیگردن.بیشتر کلیک ها هم از موتور جستجو هست و خیلی ها از لیست علاقه مندی های favorate bookmark .اون درصدی که میان تایپ میکنن با دامنه رو نگاه میکنن خوششون نمیاد و کلیک نمیکنن از دست بده .اشکالی نداره.
درباره سایت قدیمیت هم اگه روزانه 1000 تاست که خوبه.وزن کلیدواژه ای که انتخاب کردی بیشتر نیست.اگه ماهانه یا کلا انقده احتمالا اشتباهای سایت جدیدت رو توش انجام دادی.
حتی من تو انجمن googleproductforum.google خود گوگل هم پرسیدم همه شون میگن لینک نگیر.مطلب بذار.,واس این پرسیدم که مطمئن شم این خارجیا هم شیش میزنن.واسشون مثال عینی میزنم باز اومدن از سایت های دیگه کپی کردن گفتن:
stop link building
do not write for search engine.wirte for users
wirte great contetnt
حالا هی من میام میگم اخه لامسبا این مثال این محتوا این انقدر صفحه منحصر به فرد.این انقد طول عمر سایت.این انقدر بازدید.کو پس؟
دوباره میان مینویسن
just wirte usefull content and dont worry and wait
آخرش گفتم آقا شما چرا توجه نمیکنید؟من دارم مثال میزنم دلیل میارم.چرا به جای استدلال و راه حل میاید چیزای کلیشه ای مینویسید؟
یکی اومد گفت مجبور نیستی اینجا سوال کنی.اینجا هرکس اندازه علمش به طور رایگان کمک میکنه.
اونور آب هم فعالیت خوب تو انجمن های بزرگ مرتبط امتیاز و جزء رزومه کاری محسوب میشه.
دوست عزیز اصلا اینطور نیست.لینک همچنان موثره و حرف اول رو میزنه.اول لینک بعدا محتوا.
گوگل اخیرا خواست یه پاکسازی بکنه ملتی رو که همش لینک میدن لینک میگیرن و وب رو دروغین میکنن رو تر تمیز کنه و خیلی دلایل دیگه.
البته راست هم هست.گوگل داره میگه مطلب بذارید و نویسنده قابلی باشید.این خیلی موثره.اما به شرط لینک قوی.چیزی که در عمل هست لینک قوی هست.شما حتی به مقالات خارجی هم اکتفا کنی اشتباه کردی.تو عمل فعلا این نیست که به محتوا بچسب لینک رو ولکن.من در عمل دارم انجام میدم و همچین چیزی نیست.بعضی ها میان 4 تا سایتو با اسم برندشون میارن بالا یا 4 تا سایت بی رقیب.بعدش میگن لینک نساز مطلب بذار.ضمن اینکه خیلی از سایت ها محتوا محور نیستن و اصلا نمیتونی با محتوا بالا بیاریشون.خیلی ها هم هنوز اندر خم کوچه پاپ آپ و آی فریم و الکسا و تولید بازدید هستند و چه هزینه هایی بابت این چیزا که نمیدن و از خواب بیدار نمیشن.
سایت شما تازه راه افتاده.صبر باید داشته باشی.ضمن اینکه لینک 3 ماهه بدرد نمیخوره.شما چند سال لینک بذاری و بمونه لینکات.تا سایتت trust بشه از نظر گوگل.بعدش کم کم بیای یدونه یدونه برداری ببینی افت میکنی یا نه.
تغییر دامنه هم کار خیلی اشتباهی هست و اگه تاحالا لینک ها و تبلیغات خوبی کرده باشی و بخوای دامین رو عوض کنی بدون که 90 درصد سایت ها حتی با رعایت اصول به جای قبلیشون بر نمیگردن.بیشتر کلیک ها هم از موتور جستجو هست و خیلی ها از لیست علاقه مندی های favorate bookmark .اون درصدی که میان تایپ میکنن با دامنه رو نگاه میکنن خوششون نمیاد و کلیک نمیکنن از دست بده .اشکالی نداره.
درباره سایت قدیمیت هم اگه روزانه 1000 تاست که خوبه.وزن کلیدواژه ای که انتخاب کردی بیشتر نیست.اگه ماهانه یا کلا انقده احتمالا اشتباهای سایت جدیدت رو توش انجام دادی.