برگزیده های پرشین تولز

همراه اول (اخبار،بحث درباره خدمات،حل مشکلات و ...)

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
رضوانی به مهر خبر داد: تخلف مخابرات در فروش سیمکارت/ مبالغ اضافی باید به مردم برگردانده شود معاون سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه شرکت مخابرات طبق پروانه فعالیت از سال 87 باید سیمکارت را 120 هزار تومان بعلاوه مبلغی بابت مالیات و عوارض می فروخت گفت: مابه التفاوت سیمکارتهایی که با قیمت 288 هزار تومان به مشترکان فروخته شده باید به آنها بازگردانده شود. حسن رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: در پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران که از سال 87 به این شرکت ابلاغ شده است قیمت 120 هزار تومان برای فروش سیمکارت دائمی درنظر گرفته شد که درآن کد خاصی نیز مدنظر نبود.
وی با بیان اینکه با احتساب مالیات و عوارض هم اکنون قیمت سیمکارتهای دائمی همراه اول 123 هزار و 600 تومان است و پیش از این نیز با احتساب 30 هزار تومان مالیات قیمت فروش آن 150 هزار تومان بود اظهار داشت: به طور کل تمامی سیمکارتهایی که مخابرات از زمان دریافت پروانه تا به حال فروخته است یک نرخ دارد و فرقی میان سیمکارتهای 0910 و 0912 وجود ندارد.

معاون سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه این موضوع از زمان دریافت پروانه لازم الاجرا بوده است گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صورت تخلف مطابق با پروانه فعالیت این اپراتور با آن برخورد خواهد کرد.

رضوانی در مورد دیر اجرا شدن این الزام و در پاسخ به این سئوال که چرا رگولاتوری در دو سال گذشته نسبت به این موضوع وارد عمل نشده است به مهر گفت: استنباط براین بوده است که مخابرات طبق پروانه عمل می کند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مفررات و ارتباطات با بیان اینکه این سازمان به عنوان نهاد نظارتی در حال دریافت آمار فروش سیمکارتهای 288 هزار تومانی به جای 120 هزار تومانی این اپراتور است گفت: پس از مشخص شدن تعداد فروش این سیمکارتها در دو سال گذشته تکلیف مشترکانی که هزینه مازاد حدود 150 هزار تومان پرداخت کرده اند مشخص خواهد شد و مخابرات ملزم است که این مبالغ اضافه را بازگرداند.

وی در مورد اینکه اپراتور اول طبق مصوبه هیئت وزیران نسبت به فروش سیمکارتهای 288 هزار تومانی اقدام کرده است، گفت: مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات بر مصوبه هیئت وزیران ارجحیت دارد و همچنین تاریخ پروانه تدوین فعالیت این اپراتور بعد از مصوبه هیئت وزیران بوده و مفاد آن لازم الاجرا است.
 

dazizi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2009
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
با سلام
من یک گوشی پاکت پی سی مدل imate 9502 دارم سیم کارتم هم همراه اول دائمی می باشد، از مدتی قبل در برخی از مناطق تهران مثل میدان ولی عصر به پایین علیرغم داشتن آنتن امکان تماس گرفتن ندارم ، در بعضی مناطق تنها بمدت 10 ثانیه امکان برقراری ارتباط دارم و مشکلات عجیب و غریبی از این دست، البته هم سیم کارتم را با گوشی های دیگر چک کردم مشکل نداشت و هم گوشی را با سیم کارت ایرانسلی چک کردم چنین مشکلی ندارد.
لطفا راهنمایی بفرمایید.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


معاون سازمان تنظيم مقررات در گفت‌وگو با فارس:
مخابرات ملزم به فروش سيم‌كارت 912 نيست؛ مهم قيمت است نه كد
خبرگزاري فارس: معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات در پاسخ به اينكه "چرا فعلاً خريد سيم‌كارت 912 همراه اول با قيمت 123 هزار تومان براي مردم ممكن نيست "، گفت: براساس پروانه مخابرات، نامبرينگ مهم نيست و مخابرات الزامي به فروش سيم‌كارت 912 ندارد و مي‌تواند فقط 910 بفروشد.

A0878953.jpg



حسن رضواني در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به الزام مخابرات براي فروش سيم‌‌كارت دائمي با قيمت 123 هزار تومان، چرا فقط سيم‌كارت‌هاي 910 اين اپراتور به اين قيمت عرضه مي‌شوند و خريد سيم‌كارت 912 با قيمت 123 هزار تومان فعلا براي مردم ممكن نيست، گفت: براساس پروانه مخابرات نامبرينگ مهم نيست و اين شركت الزامي به فروش سيم‌كارت‌هاي كد 912 يا 910 ندارد و مي‌تواند در صورت تمايل فقط 910 بفروشد.
وي در پاسخ به اينكه " چرا مخابرات در حال حاضر سيم‌كارت 912 با قيمت 123 تومان عرضه نمي‌كند "، گفت: شايد امكاناتش را ندارد.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات در خصوص اينكه " پس عدم عرضه سيم‌كارت‌هاي 912 با قيمت 123 هزار تومان از سوي رگولاتوري پيگيري نخواهد شد "، اظهار داشت: مهم نيست كه مخابرات چه سيم‌كارتي با چه كدي عرض مي‌كند؛ بلكه مهم اين است كه هر سيم‌كارتي عرضه مي‌كند به قيمت 123 هزار تومان باشد.
وي ادامه داد: اگر تحت پروانه تخلفي صورت گرفت بررسي مي‌كنيم؛‌ در پروانه نقص تعهدات ديده شده و براي آن نيز مجازات جريمه و كاهش مدت پروانه پيش‌بيني شده است.
رضواني افزود: در حال حاضر از مخابرات آمار خواسته‌ايم تا مشخص شود چه مقدار سيم‌كارت فروخته‌اند و به اين ترتيب مقدمات برگشت مابه‌التفاوت مشتركين را فراهم كنيم.
انتهاي پيام/ح
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
وزير ارتباطات تاكيد كرد:
كليه‌ي مصوبات دولت قبل از صدور پروانه‌ي مخابرات ملغي است

به گفته وزير ارتباطات اپراتور موظف است و تكليف دارد كه مبلغ 120 هزار تومان هزينه اتصال، به اضافه ماليات‌هاي ديگري دريافت كند و براي اين موضوع نيز قوانين و مقررات كشور مشخص است و براي هر مالياتي كه پرداخت مي‌كند، سند موجود است كه مي‌تواند طبق آن از مشتري ماليات مربوطه را دريافت كند.
رضا تقي‌پور - وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات - در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در پاسخ به اين سوال كه قيمت سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول پس از اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده به دليل كاهش هزينه ماليات اين سيم‌كارت‌ها از 30 هزار تومان به 3 هزار و 600 تومان كاهش و قيمت سيم‌كارت از 150 هزار تومان به 123600 تومان كاهش پيدا كرد گفت: در پروانه اپراتور اول آمده كه 120 هزار تومان هزينه اتصال به علاوه ماليات مربوطه؛ در آن زمان ماليات مربوط 30 هزار تومان بود، بنابراين قيمت سيم‌كارت دائمي همراه اول با كد 0910 مبلغ 150 هزار تومان مي‌شد اما پس از اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده، هزينه ماليات مربوطه به هر ميزاني كه باشد به آن عدد 120 هزار تومان اضافه مي‌شود.
تقي‌پور درباره اينكه همراه اول براي فروش سيم‌كارت 288 هزار توماني بر اساس مصوبه هيات وزيران در جلسه پنجم خردادماه سال 87 عمل مي‌كرده كه در آن بر مجاز بودن تداوم ثبت نام سيم‌كارت‌هاي دائمي قديمي با نرخ دو ميليون و هشتصد و هشتاد هزار ريال اشاره شده است گفت: كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات ابلاغ جديدي نياز ندارد، زيرا اين مصوبه دولت قبل از صدو پروانه مخابرات بوده و اين موضوع مشخص است؛ يعني در پروانه ذكر شده كه كليه مصوبات قبلي در ارتباط با فعاليت اين اپراتور ملغي است و اكنون مقررات حاكم، پروانه اپراتور است.
گفتني است در شرايطي كه بحث الزام فروش همه سيم‌كارت‌هاي دايمي همراه اول با قيمت 150 هزار تومان مطرح شد، شايد ذكر دوباره اين نكته خالي از اهميت نباشد كه سيم‌كارت‌هاي 150 هزار توماني كه با كد 0910 عرضه مي‌شوند، قبل از اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده به اين قيمت عرضه مي‌شدند كه 120 هزار تومان هزينه حق اتصال و 30 هزار تومان ماليات بود اما پس از اجراي اين قانون هزينه ماليات اين سيم‌كارت‌ها از 30 هزار تومان به 3 هزار رو 600 تومان كاهش يافت و از آن پس اين سيم‌كارت‌ها به قيمت 123هزار و 600 تومان عرضه مي‌شوند، سقف اعتبار سيم‌كارت‌هاي همراه اول با كد 0910 به مبلغ 20 هزار توماني است يعني اگر صورت‌حساب مشترك به 20هزار تومان برسد، خطش درصورت نپرداختن قبض يك طرفه مي‌شود.
انتهاي پيام


Multimedia%5Cpics%5C1388%5C11%5CIt%5C32.jpg

 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


يك مقام مسوول مخابرات در گفت‌وگو با فارس:
براي فروش 123 هزار توماني سيم‌كارت 912 منتظر استعلام رگولاتوري هستيم
خبرگزاري فارس: يك مقام مسئول در مخابرات گفت: در رابطه با توقف فروش سيم‌كارت‌هاي 288 هزار توماني همراه اول از رگولاتوري استعلام كرده‌ايم و اگر جواب اين استعلام منفي باشد، سيم‌كارت 912 را نيز با قيمت 123 هزار تومان و بدون وديعه خواهيم فروخت.

A0914494.jpg



داوود زارعيان، مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اينكه سازمان تنظيم مقررات اعلام كرده مخابرات در فروش كد‌هاي خود مختار است و علاوه بر عرضه كد 910 با قيمت 123 هزار تومان، الزامي براي عرضه كد 912 ندارد، آيا مخابرات تصميم ندارد امكان خريد سيم‌كارت‌هاي 912 با قيمت 123 هزار تومان را براي مردم فراهم كند، گفت: در اطلاع‌رساني شما اشكالي وجود دارد و آن اين است كه قيمت موبايل، اعم از 912 و 910 همان 123 هزار و 600 تومان است، با اين تفاوت كه 912 وديعه دارد و مردم در قبال پولي كه به عنوان وديعه پرداخت كردند از مزاياي آن استفاده كرده‌اند.
وي ادامه داد: كد910 وديعه نداشت و طبيعتا ما اگر تصميم بگيريم كه فقط 123 هزار توماني بفروشيم، برايمان فرقي نمي‌كند، هر كدي كه خالي داشته باشيم مي‌فروشيم.
مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران افزود: به هر حال واگذاري شماره‌ها در اختيار خودمان است و شماره‌هايي كه جا داشته باشيم مي‌فروشيم، فرقي نمي‌كند 910 باشيد يا 912.
وي تاكيد كرد: از نظر كيفيت و توپولوژي شبكه تفاوتي بين 0910 يا 912 نيست و ما فقط براي تفكيك شماره‌ها بين آنهايي كه وديعه دارند و آنهايي كه ندارند دو نوع كد گذاري كرده‌ايم. زيرا كساني كه وديعه دارند از مزايا و امكاناتي استفاده مي‌كنند كه كساني كه وديعه ندارند و استفاده نمي‌كنند.
زارعيان افزود: اگر بنا باشد 288 هزار توماني نفروشيم هيچ فرقي برايمان نمي‌كند هر دو كد را واگذار مي‌كنيم، اما هنوز در اين مورد تصميمي نگرفته‌ايم.
مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران خاظر نشان كرد: ما يك استعلامي از سازمان تنظيم مقررات كرده‌ايم و منتظر هستيم جواب استعلام بيايد.
وي تاكيد كرد: قيمت سيم‌كارت همان 123 هزار و 600 تومان است و قيمت 288 هزار توماني را براساس مصوبه دولت مي‌فروختيم جواب نامه كه بيايد و گفته باشد نبايد بفروشيم، قطعا ديگر نمي‌فروشيم.
وي گفت: اگر جواب نامه بيايد و گفته شود كه نبايد بفروشيد سيم‌كارت 912 را با قيمت 123 هزار تومان و بدون وديعه مي‌فروشيم.
به گزارش فارس، براساس پروانه شركت مخابرات قيمت فروش سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول 120 هزار تومان به اضافه ماليات است، در حال حاضر در سايت شركت ارتباطات سيار سيم‌كارت‌هاي كد 910 با قيمت 123 هزار و 600 تومان فروخته مي‌شود اما هنوز امكان خريد سيم‌كارت‌هاي 912 اين اپراتور با همان قيمت 123 هزار تومان براي مردم فراهم نيست.
انتهاي پيام/ص
 

GFX

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,705
لایک‌ها
747
محل سکونت
TH
سیمکارت های اعتباری همراه اول در عراق آنتن می دهد!
با انعقاد قرارداد میان همراه اول و اپراتور Asiacell عراق، از این پس سیمکارت های اعتباری همراه اول نیز در عراق آنتن می دهد.

به گزارش روابط روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، با قرارداد منعقد شده میان همراه اول و اپراتور Asiacell عراق، مشترکان سیمکارت های اعتباری همراه اول می توانند در کشور عراق از مزایای یک ارتباط بین المللی استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، عراق دومین کشور خارجی است که سیمکارت های اعتباری همراه اول در آن آنتن می دهد. پیش از این مشترکان سیمکارت های اعتباری همراه اول می توانستند در کشور عربستان از تلفن همراه خود استفاده کنند.
به زودی برقراری این سرویس در کشورهای سوریه، ترکیه و امارات نیز امکانپذیر خواهد بود.
همراه اول توصیه کرده است با توجه به اینکه شارژینگ سیم کارت های اعتباری بصورت آنلاین انجام می شود، مشترکان به منظور مدیریت بهتر هزینه های رومینگ بین الملل، در سفرهای خارجی از سیمکارت های اعتباری استفاده کنند.
 

Persiana

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
18 جولای 2005
نوشته‌ها
4,220
لایک‌ها
129
سن
47
محل سکونت
Persian Empire
سلام ^_^

من يه 4-5 تا سؤال راجع به اين جناب همراه خان دارم!

1- یه بار یه خبر اینجا گذاشته بودند که اگه فیش موبایلتون زیر 3000 تومن باشه، برنامه دارند که اونو نفرستند، بذارند با دوره ی بعدش بفرستند که رقم چشمگیری (!) شده باشه! این الان اجرایی شده؟! آخه خط من شده 2200 ، بعد فیشش نیومده ولی مال مامانم که قیمتش نجومی شده اومده! آدرسمون هم یکیه.

2- قيمت رومينگ بين الملل دقيقه اى چنده (صفحه اش تو سايت خودشون يا وابسته بهشون برام ارور ميده)؟ مامانم تابسونی مسافرت بود، وسط راه از آلمان زنگ زده که شماره پرواز و گیت و ایناش رو بدم و همه اش یه ربع بیشتر نشد، اما فیش موبایل این دوره که اومده 111 هزارتومن هزینه ی رومینگشه فقط!!!!

3- وقتی رعد و برق میشه، آیا احتمال قطع شدن سیم کارت هست؟ آخه اون بار که طوفان و رعد و برق بود و تگرگ میومد اندازه ی قلوه سنگ (!) شبش دیدم سیم کارتم قطع شده و رو گوشیم مینوشت سیم کارت غیر فعال یا یه همچین چیزی. گوشی رو که خاموش و روشن کردم درست شد.

4- چرا هروقت بعد از اینکه یه اس ام اس از همراه اول به گوشی من میاد، کل اینباکس من میریزه به هم، نصف اس ام اس هام رو میزنه خراب، اس ام اس جدید که میفرستم، 5 تا 5 میفرسته، برام هم که میاد، خراب و نصفه و نیمه میاد و چند تایی؟ بعدش بعد از یه مدت درست میشه، اما تا باز یه اس ام اس از همراه آخر میاد باز همین اش و کاسه میشه و همه چی میریزه به هم؟!!

5- این شماره ی 90009 که پشت فیش موبایل نوشته بهش اس ام اس بزنید هزینه ی میان دوره و تمام دوره تون رو بگیرید سرکاریه؟! فیش موبایلم که نیومد، اس ام اس مربوطه اش هم خراب شد، گفتم از این طریق دوباره بگیرمش، اما 2 بار امتحان کردم و هیچ اتفاقی نیفتاد.

6- فعلا همینا دیگه!

7- مرسی ^_^
 

Flint Lockwood

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 مارس 2007
نوشته‌ها
6,973
لایک‌ها
319
محل سکونت
Manhattan
سلام ^_^

من يه 4-5 تا سؤال راجع به اين جناب همراه خان دارم!
سلام خواهر :دی

1- یه بار یه خبر اینجا گذاشته بودند که اگه فیش موبایلتون زیر 3000 تومن باشه، برنامه دارند که اونو نفرستند، بذارند با دوره ی بعدش بفرستند که رقم چشمگیری (!) شده باشه! این الان اجرایی شده؟! آخه خط من شده 2200 ، بعد فیشش نیومده ولی مال مامانم که قیمتش نجومی شده اومده! آدرسمون هم یکیه.
فکر کنم اجرایی شده،قرار بود با SMS اطلاعات پرداخت قبض رو بفرستن :دی

2- قيمت رومينگ بين الملل دقيقه اى چنده (صفحه اش تو سايت خودشون يا وابسته بهشون برام ارور ميده)؟ مامانم تابسونی مسافرت بود، وسط راه از آلمان زنگ زده که شماره پرواز و گیت و ایناش رو بدم و همه اش یه ربع بیشتر نشد، اما فیش موبایل این دوره که اومده 111 هزارتومن هزینه ی رومینگشه فقط!!!!
اینجا رفتی؟: http://mci.ir/web/guest/252

3- وقتی رعد و برق میشه، آیا احتمال قطع شدن سیم کارت هست؟ آخه اون بار که طوفان و رعد و برق بود و تگرگ میومد اندازه ی قلوه سنگ (!) شبش دیدم سیم کارتم قطع شده و رو گوشیم مینوشت سیم کارت غیر فعال یا یه همچین چیزی. گوشی رو که خاموش و روشن کردم درست شد.
اینجور مواقع اختلال تو خود شبکه هست ،سیم مشکلی نداره :دی


4- چرا هروقت بعد از اینکه یه اس ام اس از همراه اول به گوشی من میاد، کل اینباکس من میریزه به هم، نصف اس ام اس هام رو میزنه خراب، اس ام اس جدید که میفرستم، 5 تا 5 میفرسته، برام هم که میاد، خراب و نصفه و نیمه میاد و چند تایی؟ بعدش بعد از یه مدت درست میشه، اما تا باز یه اس ام اس از همراه آخر میاد باز همین اش و کاسه میشه و همه چی میریزه به هم؟!!
شماره message center رو عوض کن ببین درست میشه :دی
5- این شماره ی 90009 که پشت فیش موبایل نوشته بهش اس ام اس بزنید هزینه ی میان دوره و تمام دوره تون رو بگیرید سرکاریه؟! فیش موبایلم که نیومد، اس ام اس مربوطه اش هم خراب شد، گفتم از این طریق دوباره بگیرمش، اما 2 بار امتحان کردم و هیچ اتفاقی نیفتاد.
شمارش 990009 هست،اطلاعات بیشتر:http://mci.ir/web/guest/185

از اینترنت راحت تر میتونی اطلاعات صورت حساب رو بگیری:
http://217.218.110.147/billing


6- فعلا همینا دیگه!

7- مرسی ^_^
rose.gif
 

Persiana

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
18 جولای 2005
نوشته‌ها
4,220
لایک‌ها
129
سن
47
محل سکونت
Persian Empire
سلام خواهر :دی
سلام برادر :دى :دى
مرسي از پاسخ هاتون
00020167.gif


بله قبلا رفته بودم ولى هميشه ارور ميداد! چه عجب اين بار کار ميکرد (ولي حالا اسم اپراتور مربوطه رو نميدونستم!)


شماره message center رو عوض کن ببین درست میشه :دی
فعلا که گوشيم همين اول صبحى از کار افتاد و نميتونم امتحانش کنم ولى چه شماره ى ديگه اى داره؟راستى يادمه قبلا ديده بودم که نوشته جيزه، دست نزنيد!!!!!:f34r:


شمارش 990009 هست،اطلاعات بیشتر:http://mci.ir/web/guest/185
عجب پس شماره اش اينه، مرسى.

از اینترنت راحت تر میتونی اطلاعات صورت حساب رو بگیری:
http://217.218.110.147/billing
اوه اتفاقا من خودم هم هميشه از اينجا چک ميکنم ^_^


حالا راستى يه سؤال ديگه. من قبلا که پول اين موبايل رو آنلاين ميپرداختم چند ساعت بعدش يه اس ام اس تشکر ميومد و تو سايت هم تو صورتحساب ميان دوره ديگه قسمت بدهى پيشين يه عدد نسبتا کوچک رو نشون ميداد. اما اين دوره من ديروز صبح ساعت 8 و خرده اى فيش 2 تا موبايل رو پرداختم، بيشتر از 24 ساعت هم گذشته، ولى نه اس ام اس اومده که بگه دستتون درد نکنه که آنلاين پرداختيد، نه تو سايت همراه اول اين مبلغ از قسمت بدهى حذف شده!!!! :eek: در صورتيکه تو سايت بانک (ملت) قشنگ هم از حساب کم کرده، هم تو اطلاعات فيش هاى واريزى پرداختشون رو ثبت کرده! :eek:

حالا من اين وسط دارم نفس پس قفا ميشم که چرا پس تو سايت همراه اول ثبت نميشه؟؟؟ :wacko:

از هرگونه نظر، پيشنهاد يا راهنمايى در اين زمينه به شدت استقبال ميشود. پيش پيش خيلى‌خيلى مرسى
flower.gif


ادیت:
در رابطه با مورد بالا بالاخره اس ام اس تشکرآمیز اومد و در سایتشون هم اعمال شد تا من یه نفس راحت بکشم! گویا خود همراه اول تو این مدت یه چیش شده بود چون با اون شماره ی 09990 شون که میخواستم چک کنم، مال پایان دوره رو میگفت در حال حاضر مقدور نمی باشد. به اون 990009 هم که اس ام اس دادم (m / s) فقط میان دوره اش رو میفرستاد و پایان دوره رو اس ام اس میداد که در حال حاضر سیستم پاسخگوی درخواست شما نمی باشد و بعدا سعی کنید!



‌‌
 
Last edited:

ehsan_iace

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2009
نوشته‌ها
1,413
لایک‌ها
763
سلام

این خدمات ویژه در قبض تلفن چه صیغه‌ایی است؟

جواب‌اش در سایت همراه اول:

سرويس فاکس و ديتا:

سرويس فكس و ديتا در تلفن همراه اين امكان را به مشتركين مي‌دهد كه در حين حركت و در جايي كه برقراري ارتباط به وسيله تلفن ثابت ميسر نمي‌باشد در صورت آنتن‌دهي بتوان فكس و ديتا را از طريق تلفن همراه ارسال و دريافت نمود. سرعت ارسال و دريافت اطلاعات kb/s ٦/٩ مي‌باشد كه با بهره‌گيري از فناوري GPRS اين سرعت به kb/s ١٧٠ مي‌رسد.

با اعلام تقاضاي سرويس فكس و ديتا از سوي مشترك، يك شماره براي فكس و يك شماره براي ديتا در مركز سوئيچ تلفن همراه به منظور دريافت فكس و ديتا اختصاص مي‌يابد. هزينه آبونمان سرويس فكس و ديتا در هر دوره براي هر كدام 100.000 ريال مي‌باشد و ميزان شارژ در زمان برقراري ارتباط همانند هزينه مكالمه است.
 
Last edited:

ahmaad313

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2009
نوشته‌ها
498
لایک‌ها
4
سلام

این خدمات ویژه در قبض تلفن چه صیغه‌ایی است؟

من چند صفحه با گوشی از اینترنت مشاهده کردم و در قبض میان دوره‌ام حدود 1000 تومان هزینه اینترنت آمده و 6000 تومان هزینه خدمات ویژه!

روی قبض نوشته بابت فلان کد
از پشت قبض ببین اون کد ، کد چی هست!
 

Flint Lockwood

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 مارس 2007
نوشته‌ها
6,973
لایک‌ها
319
محل سکونت
Manhattan
سلام برادر :دى :دى
مرسي از پاسخ هاتون
00020167.gif
rose.gif


فعلا که گوشيم همين اول صبحى از کار افتاد و نميتونم امتحانش کنم ولى چه شماره ى ديگه اى داره؟راستى يادمه قبلا ديده بودم که نوشته جيزه، دست نزنيد!!!!!:f34r:
نه بابا مشکلی نداره،کلا هر وقت دیدی SMS ت دیر دلیور میشه یا Send نمیشه مسیج سنتر رو عوض کن
9891100501+
تا 505
حالا راستى يه سؤال ديگه. من قبلا که پول اين موبايل رو آنلاين ميپرداختم چند ساعت بعدش يه اس ام اس تشکر ميومد و تو سايت هم تو صورتحساب ميان دوره ديگه قسمت بدهى پيشين يه عدد نسبتا کوچک رو نشون ميداد. اما اين دوره من ديروز صبح ساعت 8 و خرده اى فيش 2 تا موبايل رو پرداختم، بيشتر از 24 ساعت هم گذشته، ولى نه اس ام اس اومده که بگه دستتون درد نکنه که آنلاين پرداختيد، نه تو سايت همراه اول اين مبلغ از قسمت بدهى حذف شده!!!! :eek: در صورتيکه تو سايت بانک (ملت) قشنگ هم از حساب کم کرده، هم تو اطلاعات فيش هاى واريزى پرداختشون رو ثبت کرده! :eek:

حالا من اين وسط دارم نفس پس قفا ميشم که چرا پس تو سايت همراه اول ثبت نميشه؟؟؟ :wacko:


از هرگونه نظر، پيشنهاد يا راهنمايى در اين زمينه به شدت استقبال ميشود. پيش پيش خيلى‌خيلى مرسى
flower.gif


ادیت:
در رابطه با مورد بالا بالاخره اس ام اس تشکرآمیز اومد و در سایتشون هم اعمال شد تا من یه نفس راحت بکشم! گویا خود همراه اول تو این مدت یه چیش شده بود چون با اون شماره ی 09990 شون که میخواستم چک کنم، مال پایان دوره رو میگفت در حال حاضر مقدور نمی باشد. به اون 990009 هم که اس ام اس دادم (m / s) فقط میان دوره اش رو میفرستاد و پایان دوره رو اس ام اس میداد که در حال حاضر سیستم پاسخگوی درخواست شما نمی باشد و بعدا سعی کنید!
پس مشکل حل شد به سلامتی :دی
منم با پرداخت الکترونیک سامان پرداخت میکنم معمولا همون موقع کم نمیکنه!تازه SMS که اصلا نمیاد!:D
 

ehsan_iace

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2009
نوشته‌ها
1,413
لایک‌ها
763
اگر یکی از بسته های رویایی (!) را برای همراه دائمی فعال کنم هزینه اینترنت فقط همان هزینه بسته است یا هزینه‌های جانبی هم دارد؟
 

ahmaad313

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2009
نوشته‌ها
498
لایک‌ها
4
اگر یکی از بسته های رویایی (!) را برای همراه دائمی فعال کنم هزینه اینترنت فقط همان هزینه بسته است یا هزینه‌های جانبی هم دارد؟

یه 300 تومن تک تومن مالیات هم داره برای یه ماهه 10 هزار تومنی؟
 

mooZmar

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2004
نوشته‌ها
7,633
لایک‌ها
156
سلام

یادمه قدیما، ملت دنبال راهکاری بودن برای کنترل روی این sms های تبلیغاتی
خواستم ببینم که راهکاری یافت شده یا نه؟

خلاصه اش میشه اینکه یعنی من نخوام از این sms های تبلیغاتی بگیرم، باید چیکار کنم؟
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
سلام

یادمه قدیما، ملت دنبال راهکاری بودن برای کنترل روی این sms های تبلیغاتی
خواستم ببینم که راهکاری یافت شده یا نه؟

خلاصه اش میشه اینکه یعنی من نخوام از این sms های تبلیغاتی بگیرم، باید چیکار کنم؟

فکر کنم با سیستم 09990 تماس بگیری بشه جلوی sms تبلیغی را گرفت
 

Mahiar0

کاربر افتخاری سئو و معرفی سایتها
تاریخ عضویت
20 جولای 2004
نوشته‌ها
10,340
لایک‌ها
1,208
محل سکونت
رشت
یک شارژ همراه اول 5تومانی گرفته کسی اون رمزش رو داشته خراش میداده شماره پریده ایا راهی هست رمز بتواند بگیره اینطوری 5تومان پولش پریده وگرنه
چی باید کرد؟
به کجا باید زنگ زد؟
 

Flint Lockwood

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 مارس 2007
نوشته‌ها
6,973
لایک‌ها
319
محل سکونت
Manhattan
یک شارژ همراه اول 5تومانی گرفته کسی اون رمزش رو داشته خراش میداده شماره پریده ایا راهی هست رمز بتواند بگیره اینطوری 5تومان پولش پریده وگرنه
چی باید کرد؟
به کجا باید زنگ زد؟
شماره برای پاسخگویی روی کارت نیست؟ من یادم نمیاد شماره ای روی کارت هست یا نه ولی اگه نبود با 09990 تماس بگیر و موضوع رو بگو،شماره سریال کارت رو میگیره و مشکل رو حل میکنه
 

King Cyrus

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2008
نوشته‌ها
853
لایک‌ها
21
محل سکونت
ایرانِ ویران
درود

آیا واژهٔ مقدس «مادر» هم به جمع واژگان ممنوعهٔ مخابرات افزوده شده است که پیامک حاوی آن به مقصد نمی‌رسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به‌راستی که شرم‌آور است.
 

GFX

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,705
لایک‌ها
747
محل سکونت
TH
فکر کنم با سیستم 09990 تماس بگیری بشه جلوی sms تبلیغی را گرفت
مشترکانی که پیام تبلیغاتی نمی‌خواهند، اعلام کنند

مشترکانی که نمی‌خواهند پیامک‌های تبلیغاتی برای آن‌ها ارسال شود، می‌توانند با شماره 09990 تماس گرفته و خواستار قطع ارسال پیام‌های کوتاه تبلیغی به تلفن همراه خود شوند.

داوود زارعیان - مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با تاکید بر اینکه هیچ‌یک از مشترکان تلفن همراه، به اجبار پیامک تبلیغاتی دریافت نمی‌کنند، اظهار کرد: همه پیامک‌ها از شبکه عبور می‌کنند، بنابراین فرقی نمی‌کند صاحب آگهی دولتی یا خصوصی باشد و در صورت درخواست مشترک مبنی بر عدم دریافت این نوع پیامک‌ها، هیچ پیام تبلیغاتی برای او ارسال نخواهد شد.
وی با بیان این که صاحب آگهی تعیین می‌کند که پیامک‌ها برای چه کسانی ارسال شود گفت: صاحب آگهی یا متقاضی که می‌خواهد پیام‌هایی را برای برخی شماره‌ها بفرستد، می‌تواند شماره‌های انتخابی خود را اعلام کرده و یا محدوده مورد نظر خود را برای ارسال پیام عنوان ‌کند و پس از آن این امکان برایش فراهم می‌شود.
 
بالا