با سلام
این متن توسط اینجانب فراز حراجی مدیریت فراتاز نوشته شده است
در خصوص مشکلاتی که دوستان در باره سرعت و میزان مصرف مطرح کرده اند باید مطالبی زیر را به عرض برسانم
1 -- سرویس ارائه شده تا قبل از تاریخ 1-4-86 با سرعت 512 ارائه می شد که به دلیل شکایت رقبا(شرکتهای پپ) به ناچار کلیه سرویس های ندا تغییر کرد و به شکل زیر تبدیل شد:
http://www.farataz.com/images/tarefe.jpg
2 -- دلیل کم شدن ترافیک را نه من و نه هیچ نماینده دیگری نمی تواند توضیح دهد . زیرا مسئولین شرکت در تهران زیر بار این مطلب نمی روند که سیستمشان مشکل دارد و گه گاه ترافیک چند کاربر از یک کاربر کسر می گردد . لذا ما که در سطح پایین تری قرار داریم نیز هیچ جئابی نمی توانیم به کار بر خود بدهیم . من خود شخصا چندین بار بر سر این کار به تهران رفته و بدون هیچ نتیجه ای باز گشته ام
3 -- کلیه مسائل پشتیبانی کاربران به نمایندگی که از آن سرویس گرفته اند مربوط می شود نه آقای خاکپور
4 -- لیست نمایندگان ندی گستر در اصفهان در لینک زیر موجود می باشد
http://sabanet.ir/reseller_sh.asp
ما در هر وقت و هر زمان آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشیم
مدیریت فراتاز
حراجی
2343847
09131142203
www.farataz.com
[email protected]