برگزیده های پرشین تولز

پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
یه کم درگیر جابجایی مسکن بوده و هستم؛ بابت سر وقت ارسال نشدن سفارش دوستان پوزش می خوام. از ابتدای بهمن ماه؛ وضعیت ارسال سفارشها به نظم معمول خودش برمی گرده.
دکتر سینای عزیز در همین صفحه عطر کیلیان پاتوق رو که همچنان عنوان بهترین عطر رو از سوی دوستان داره؛ به خوبی تجزیه و تحلیل کرده و خودم بارها خوندم و لذت بردم از قلم فوق العاده اش.
در خصوص بلک افغانویی که حسین نوشته؛ همون طوری که می دونین من مدتهاست بلک افغانوی ساخت خودم رو ارسال می کنم و به همه ی دوستان هم اعلام شده؛ کسانی که خرید کردن. قرار بود دکتر بابک مقایسه کنه بین افغانوی فعلی پاتوق ( ساخته شده) با قبلی. الان دیدم هنوز ننوشته. دکتر منتظریم!
در دومین باری که ایشون سکرت پارتی رو سفارش داد اختصاصی به عطرش ؛ عطر مکملی رو اضافه کردم که خودش نتیجه و تاثیرشو می نویسه براتون!
من همچنان در این زمستون؛ یا کیلیان میزنم یا سکرت.
حدود یک ماهه که پاتوق عطربازها وارد ششمین سال خودش شده.
 

e4gle

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
11
دوستان من از یه جایی اسانس خالص دستم رسیده پیشنهادتون چیه واسه مصرفش؟ همینطوری استفاده کنم و اگه رقیق بکنم ایا اموزشی در اینترنت وجود داره؟
 

بنیامین و حسین 1376

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2019
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
20
سن
25
جا دارد که در این محفل ، حالا که اسم برند بی نظیر ناسوماتو اومد ، یادی کنیم از یک شاهکار بی مثال کمپانی پر افتخار nasomatto
این عطر درجه ای از هیجانات و شوق رو در درون انسان ایجاد می کند ، مثه آدمی که دچار جنون شده باشه ولی از نوع خوبش !!!!!
ترکیب عجیب و غریبی از گیاهان مختلف ، از خاک رس و خس خس و باران و وانیل و عود گرفته تا ترکیبات دور از ذهن دیگر ...
و این عطری نیست جز
Absint nasomatto
فکر کنم الساندرو گوالتیئری در ساخت این عطر از 8000 گیاه مختلف استفاده کرده تا به این رایحه رسیده !!!
کاش این عطر هر چه زودتر تو پاتوق موجود بشه ...
 

بنیامین و حسین 1376

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2019
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
20
سن
25
سلام خدمت دوستان پاتوق ،

میخواستم نظر خودم رو درمورد آخرین سفارشم تکمیل کنم ،
از بلک افغانو فقید شروع کنم که این یکی مهر پاتوق هم بهش خورده و از امتیاز ویژه ای برخوردار هست با پخش بوی عالی !!! ماندگاری خارق العاده !!! و رایحه ای خاص تر از افغانو های دیگه ...
اگر کسی قصد تهیه بلک افغانو داره ، بلک افغان پاتوق رو از دست نده ...
عطر بعدی سکرت پارتی هست ، من از این عطر به تعبیر خودم با نام * اکسیر معجزه بخش * یاد می کنم ، عطری که همزمان یادآور بهار و زمستان هست ، رایحه ای ملایم ... تلخ ...آرام بخش و رمانتیک ...
عطر بعدی براکن آمواج هست که در موردش تو کامنت های قبلی توضیح دادم ، ولی جا داره اینجا هم ازش یادی کنیم ، اگر کسی از عطر های شیرین فراریه ، میتونه به تلخی عمیق این عطر پناه ببره ، تجربه یک تراژدی شیرین در اوج تلخ بودن، پر ابهت و شکست ناپذیر ...
در تکمیل کامنت قبلی خودم که از یکی دیگه از شاهکار های کمپانی ناسوماتو یادی کردیم ، حالا متعاقبا عکس ادکلن این عطر رو واستون میزارم
IMG_0696-640x640.jpg
طرفداران کمپانی ناسوماتو ، حتما این عطر رو تجربه کنند ...
امیدوارم هر چه زودتر این عطر ، تو پاتوق موجود بشه ...

در پایان تشکر می کنم از جناب هادی عزیز و دوست داشتنی ...
 
Last edited:

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش!
درست دقایقی قبل؛ موفق شدم برای منزل جدیدم از مخابرات اینترنت بگیرم؛ اونم با کلی پارتی بازی و حدود دو هفته معطلی!
دوستان می دونن که من اصلا ملاک و معیارم برای اضافه کردن عطر به پاتوق؛ اسم عطر نیست. اسم های خیلی مطرحی دیدم که هیچ کدومش رو نیاوردم. مثلا استریت تو هیون از برند کیلیان. حداقل 3 تا استریت ... رو تست کردم و اصلا توجهم رو جلب نکرد. حتما باید در گزینش سخت گیرانه ی من و برخی دوستان عطرباز قادر به کسب امتیاز باشه یک عطر تا بتونه وارد پاتوق شه.
اعتبار پاتوق بیش از اسم فلان عطره!
 

بنیامین و حسین 1376

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2019
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
20
سن
25
اعتبار پاتوق بیش از اسم فلان عطره
سلام ،
وقت همه دوستان بخیر ،
بله قطعا همینطوره ، اعتبار پاتوق قطعا بیشتر از اسم فلان و فلان عطره ، منم قصد معرفی یکی دیگه از کارهای ناسوماتو رو داشتم ، خدایی نکرده قصد پایین آوردن اعتبار پاتوق رو نداشتیم ، چرا که حدود چهار تا پنج تا از کار هاش مثه بارائوندا و بلک افغان و دورو و بلاماج تو پاتوق موجود هست اگه آبسنت هم که قطعا کار خوبی هست موجود بشه نور علی نور هست !!!! البته چون عطر چیز سلیقه ای هست ممکنه یکی ازش متنفر باشه و یکی دیگه عاشقش بشه و اصلا چیز قابل تضمینی نیست ...به هر حال هر عطری که بخواد وارد پاتوق بشه ، باید مراتب رو طی بکنه و وارد پاتوق بشه ، آبسنت میتونه از شامه شما نمره خوب نگیره و این یک امر عادی و طبیعی است ...

موفق و موید باشید ...
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
دیشب آقا وحید لطف کردن امکانی رو برام فراهم کردن تا دورو ناسوماتوی اورجینال رو تست کنم. نتیجه مقایسه؛ شباهت نبود. کپی برابر اصل و مطابقت بود!
375x500.4291.jpg

دورو در بین عطرهای ناسوماتوی پاتوق شیک ترین رایحه رو داره و قبلا در موردش نوشتم و برای عطربازهای پاتوق نا آشنا نیست. پخش و موندگاری خیلی خوبی هم داره و با فاصله زیاد از بلامیج و افغانوی ناسوماتو برتره.
این عطر 4 فصله و صبح و شب میشه ازش استفاده کرد.
ایشون در خصوص کیلیان پاتوق ( عطر منتخب و برترین عطر پاتوق ) گفت بسیار شبیه اتکیسنونز هیز مجستی د عود است.
375x500.38961.jpg



مکرر در طی این سالها همکاران از من راهنمایی خواستن برای ترکیب عطرها و من مجدد و برای آخرین بار می نویسم که ترکیب عطرها؛ نه فقط کار هر کسی نیست بلکه حتی اگر عینا به شیوه ی من ترکیب کنن؛ اگه عطرشون نسخه ی پاتوق اون عطر نباشه؛ ممکنه نتیجه کاملا برخلاف میلشون رقم بخوره.
لطفا اگر مهارتی ندارید و شامه تون شامه یک عطرباز نیست؛ بی خیال ترکیب عطرها بشین.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
روزهای سختی رو می گذرونیم و به ویژه برای پزشکان و پرستاران پاتوق نگرانم. برای تک تک شون رو تلگرام پیام دادم و جویای احوال شون شدم. یکی از دوستان درست سر و کار داره با بیمارستان مسیح دانشوری که این روزها مرکز کرونا است.
دلار روی مرز 16 تومن رفته و من علیرغم این که وارد کننده ها قیمت رو سریعا از دلار تبدیل می کنن به ریال؛ تغییر قیمت فاحشی نداشتم.
کوکو شنل پاتوق رو دوستان می دونن که خود خود اودکلنشه و البته جوندارتر از اصل اورجینالش. یه عطری دستم رسیده که بسیار پرقدرته در پخش و موندگاری؛ با رایحه گرم و شیرین زنونه؛ از نظر من در یک ظرف صد میل؛ 20 گرمش کافیه! اسمی براش ندارم؛ اما اگه کسی کوکو شنل پاتوق رو دوست داره؛ حتما از این هم خوشش میاد!
 

R3ND

Registered User
تاریخ عضویت
27 می 2015
نوشته‌ها
107
لایک‌ها
122
سن
32
درود و وقت خوش؛
اخیرا تلگرامی دریافت کردم از کسی که خودش رو بی پول معرفی می کرد ؛ شدیدا نیازمند عطر در زندگیش.می گفت چون می دونم پاتوق عطربازها؛پاتوق پولدارهاست؛حتی جرات نمی کردم بهت مسیج بدم.صفحات پاتوق رو خونده بود و عطرها رو می شناخت ....
مایه تاسفه که عطر تبدیل شده به یک کالای لوکس و از دسترس عامه مردم خارج شده.اون بخش از مردمی که برای خرید شکر صف می ایستن؛کجا امکان فکر کردن به عطر رو دارن؟ 5 سال قبل؛ پاتوق عطربازها در جنوب تهران (شهر ری و ...) هم مشتری داشت. الان در تهران فقط ساکنین منطقه یک تا شش . به ندرت اهالی سایر مناطق تهران.
خب یکی از دلایلش محدود کردن میزان حداقل خرید به 20 گرم توسط خود شماست دیگه ! که به نظر من کار جالبی نبود. میدونم دلایل خودتون رو دارید که براتون نمی صرفه و اینا. اما اگه از ابتدای راه اندازی فروشگاه اینجوری بود اشکال نداشت. چرا که من اون اوایل چند سری خرید کردم ازتون. مثلا از هر عطر 5 تا 10 گرم میگرفتم و تا 60 درصد رقیقش میکردم. اما بعد از اینکه محدودیت گذاشتین دیگه خرید نکردم. چون برای منی که عطرباز هستم تنوع اسانس مهمه که اول عطرهای مختلف رو در حجم کم بگیرم بعد اگه مورد علاقه ام بود در حجم بالاتر خرید کنم. به هر حال...
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
ابراز تاسف بنده فقط از وضعیت اقتصادی مردم بود! تصریح می کنم که کاملا از وضعیت فعلی پاتوق راضیم و چنان که قبلا گفتم؛ پاتوق عطربازها پاتوق پولدارهاست. ما؛ جمعی هستیم غالبا پزشک؛ استاد دانشگاه و ... که بنده حلقه ی اتصال شان هستم و از طریق تلگرام (عمدتا) از نظرات و تجربیات هم مطلع می شویم و آزموده های همدیگر را از دنیای عطر؛ تست می کنیم.
با احترام به دوستانی که توانایی مالی محدودی دارند؛ پس از ماجرای امتیاز منفی به اونتوس پاتوق (بهترین اونتوس کل کشور بین حدود 25 اونتوس موجود ) توسط یک شیاد دروغ گو ( و بی پول اخاذ) که بعدها از انجمن پرشین تولز هم اخراج شد (همین الان در چند ثانیه قابل چک کردنه)؛ چند تن از پزشکان پاتوق از بنده خواستند که سخت گیری کنم برای پذیرش افراد و حتی به افراد ناشناس عطر ندهم تا شبیه آن مساله دیگر تکرار نشود. عطربازان پاتوق خریدهای شان 20 گرم نیست. بسیاری سفارشها صد میل است و هر خرید گاهی تا 4 میلیون تومان. 20 گرم یک حداقل است که برای افراد عادی تعریف شده.
به هر حال آمدم در پاتوق این را بنویسم که تا حداقل یک ماه دیگر؛ از فردا پاتوق عطربازها به علت حصر خانگی که برای خودم تعریف کرده ام تا از کرونا در امان بمانم؛ تعطیل است و عطری ارسال نمی کند.
پیشاپیش و بیش از هر چیز؛ برای دوستان طلب سلامتی و آرزوی خوشحالی دارم. کماکان با دوستان در تلگرام در ارتباطم و در این روزها که جرات نمی کنیم برای مریضی دکتر برویم؛ از بابک و روح الله و احمد عزیز تشکر ویژه دارم که در هر ساعتی از روز پاسخگوی سوالات پزشکی من هستند.
نوروز 1399 بر همگی مبارک باد. سایه نحس بیماری از سرتان دور.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
دوستان همراه!
درود بر شما. به اطلاع آن دسته از دوستان که گویا شرایط امن تری را به نسبت ما تهرانی ها در مساله ی کرونا تجربه می کنند و خواهان خرید عطر هستند ؛ می رسانم که بنده کماکان در منزل مشغول محافظت از جان خود هستم تا فروکش کردن موج این بیماری. بنابراین حداقل تا حدود 40 روز دیگر گمان نمی کنم پاتوق فعالیتش را آغاز کند.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
بزرگوار کرید اونتوس در حد ادکلنش هست؟
قیمت چجوریاس؟
درود!
صفحه 199 و 200 پاتوق رو بخونید در خصوص کرید اونتوس. اطلاعات قابل توجهی نوشته شده در خصوصش. به هر حال فعلا بخاطر کرونا پاتوق عطربازها امکان ارسال عطر نداره. عمری باقی بود بعد کاسته شدن از خطر کرونا؛ برمی گردم در خدمت دوستان. قیمتش هم متناسب با قیمت روز دلار خواهد بود.
 

miladkalantar

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2011
نوشته‌ها
9,199
لایک‌ها
1,710
محل سکونت
همه مرغان هم آواز پراکنده شدند..
درود!
صفحه 199 و 200 پاتوق رو بخونید در خصوص کرید اونتوس. اطلاعات قابل توجهی نوشته شده در خصوصش. به هر حال فعلا بخاطر کرونا پاتوق عطربازها امکان ارسال عطر نداره. عمری باقی بود بعد کاسته شدن از خطر کرونا؛ برمی گردم در خدمت دوستان. قیمتش هم متناسب با قیمت روز دلار خواهد بود.
تشکر برادر.قیمت روز دلار چطور حساب میشه.سالهای قبل فکر کنم ازتون خرید داشتم.اون موقع ریال مد بود
قیمت الان اونتوس چند؟
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
دوستان؛ پاتوق عطربازها از روز شنبه هفدهم خرداد ماه فعالیت خودشو شروع می کنه اگه عمری باشه!
کمتر روزیه که دوستان در این خصوص پرس و جو نکنن و غالبا موجودی عطرهاشون ته کشیده! یکی از عطربازان عزیز با محبت بسیار از شهر بوشهر (آقای علوی) وقتی وضعیت وخیم تهران رو از لحاظ کرونا متوجه شد صمیمانه پیشنهاد کرد یک واحد منزل اضافه اش رو در اونجا در اختیارم بگذاره تا فروکش کردن موج شیوع بیماری. اخیرا استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی خوشبختانه اجباری شده و تا حدی ریسک ابتلا رو کاهش میده. ای کاش از همون اسفند میشد و الان وضعیت عادی بود. به هر حال ما عادت داریم که ساده ترین راه حلها رو با چند ماه تاخیر بهش برسیم!
و اما ماجرای قیمت دلار!
تشکر برادر.قیمت روز دلار چطور حساب میشه.سالهای قبل فکر کنم ازتون خرید داشتم.اون موقع ریال مد بود
قیمت الان اونتوس چند؟
نه فقط قیمت همه کالاهای خارجی همیشه بر اساس ارزهای خارجی محاسبه میشه بلکه با نوسان نرخ ارز قیمت کالاهای تولید داخل هم تحت تاثیر قرار می گیره (مواد اولیه و ...) نکته اش اینجاست که وقتی ریال در سراشیبی سقوط نبوده برخی متوجه این ربط مستقیم نبودن! دلار قبل عید رو 13 تومن بود. الان حواله دلار بالای 16500 است. نیمه خرداد که پاتوق باز شد؛ قیمت دلار هر چی بود همه متوجه میشیم.
چند روز قبل صندوق بین المللی پول رتبه ی اول بی ارزش ترین پول دنیا رو داد به ریال ایران.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
دیشب ساعت نزدیک یک بامداد تهران لرزید و هر کس هم که خواب بود؛ زمین لرزه بیدارش کرد.
من اما بیدار بودم! گوشیم رو سایلنت نکرده بودم و دقایقی قبل زلزله؛ موبایلم زنگ خورد و غریبه ای که می گفت فونت وبلاگت ریزه (!!) و من نتونستم بخونم محتواش رو؛ از من فرمول ترکیب عطر می خواست! بهش گفتم ساعت رو نگاه کردی زنگ زدی؟ بی توجه به سوالم؛ گفت فرمول ترکیب چند تا عطر رو بهم بگو!!
بهش گفتم وبلاگ رو بخون و شب بخیر!
شماره موبایل من در کل کشور پخشه و پیامد قطعیش اینه که هر لحظه در شبانه روز زنگ بخوره ؛ باید بیشتر حواسم به سایلنت کردنش در مواقع استراحت باشه.من ساعت 3-4 صبح هم در خصوص عطر پیام داشتم تا حالا!
فعلا و تا 17 خرداد که پاتوق عادی فعالیت کنه؛ هفته ای یک بار به شهرستانها ارسال دارم؛ برخی دوستان موکد درخواست فوری عطر دارن و موجودی شون ته کشیده و از جای دیگه ای نمی خوان عطر بگیرن. دوستان تهرانی با پیک فقط؛ هر روز میتونن سفارش بدن.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
واقعا معضلی شده تماس های تلفنی و پیامهای مکرر از سوی افراد مختلف (نوعا فروشنده های تازه کار و کم سن) در رابطه با فرمول ترکیب های مختلف! بی هیچ استثنا رجوعشان میدم به پاتوق و اصلا وقتی برای گفتگو باهاشون صرف نمی کنم. برخی به دروغ خودشون رو مصرف کننده جا میزنن و از ترکیبهایی که ساختن حرف میزنن و نظر منو در این مورد جویا میشن. همیشه میگم نظری ندارم. واقعا هم قرار نیست هر کس در هر گوشه ی ایران ترکیبی ساخت؛ منم تست کنم و بعد نظرمو بگم!
اصلا نظر من چه اهمیتی داره؟! چه برای خودشون بسازن چه برای مشتری شون؛ یکی دیگه قراره پولشو بده و لذتشو ببره! صاحبش باید خوشش بیاد.
راستی؛ بلو مجیک رو از 6 سال پیش یادتونه؟ مجدد موجود شده این عطر بسیار خوش رایحه خنک و شیرین! شرکت وارد کننده اش قیمتشو هشت برابر سال 93 گذاشته. دلار تقریبا 5 برابر شده. چرا عطرش شده 8 برابر؟ چون پول این قدر بی ارزش شده و قیمت حدود 17 تومن دلار (قیمت دیروز 22 اردیبهشت) ظاهرا مصنوعی است و بنا به گفته برخی اقتصاد دانها قیمت واقعی دلار حدود 23 یا 24 تومنه.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
جدیدترین عطر پاتوق خدمت تون معرفی میشه. از برند کلایو کریستین .
این برند نشان تاج و تخت ملکه ویکتوریا را به عنوان نماد کیفیت وبرتری کسب کرده!
Capture.JPG
اسانسی که دست من هست بر اساس نت های بویایی اش حدس میزنم نامبر وان باشه. اگه دورو ناسوماتو رو تست کرده باشین؛ اینو شبیه به اون حس می کنید. عطری چوبی با بوی مشک با یک پخش خارق العاده! موندگاری عالی.
دوستان میدونن که من دورو ناسوماتو رو بهترین و شیک ترین عطر ملایم مردونه می دونم. بدیهیه که با چنین نظری؛ عاشق کلایو بشم و اجازه بدم بعد گذشت 5 روز از تست؛ وارد پاتوق بشه. به وحید عزیز که سالهاست چراغ خاموش حضور داره اینجا و از اودکلن بازهای تیر پاتوق محسوب میشه گفتم که بره پالادیوم اودکلن اورجینال کلایو رو تست کنه مطمئن شیم که این اسانس نامبر وان کلایوه. با قیمت حدود یازده میلیون تومنی کلایو نامبر وان قطعا اودکلنش در هر مغازه ای یافت نمیشه.
کلایو رو برای تابستون رقیق سفارش بدین. این عطر مال هوای گرم نیست. مگه این که زیر کولر گازی باشین و یک باد خنک هوا رو از بوی چوبهای معطر آکنده کنه. قطعا کلاس کلایو با هر لباسی و تیپی جور در نمیاد! همون طور که دورو ناسوماتو.
 

farshid2345678

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2012
نوشته‌ها
85
لایک‌ها
7
درود وقت بخیر. من پس قبلا عطر خریدم از یکی دیگه از دوستان انجمن.
حالا میخواستم از شما خرید کنم. مسلما 208 صفحه زمان بسیار زیادی میخواد برای مطالعه و جمع اوری مطالب پست اول رو دیدم تا حدودی.
در خصوص قیمت میخواستم بدونم. کرید اونتوس و بلک افغانو چند در میاد. اینطور که متوجه شدم زیر 20 میل سفارش نمیشه داد. ممنون میشم پاسخ بدید.
 

Hakhaamanesh

Registered User
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2012
نوشته‌ها
157
لایک‌ها
31
درود.
ارسال عطر برقرار شد؟
اگر آره قیمت 20 میل اونتوس و 20 تا ساواج چقدر میشه؟
 
بالا