برگزیده های پرشین تولز

پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص

eshqali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 آگوست 2014
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
5
سن
33
لباسو بردم یه اتاق دیگه و امروز صبح بعد از گذشت ۲۴ ساعت هنوز پخش بو داشت و از یک متری راحت بوش حس می‌شد. البته بو کمرنگ‌تر و خنک‌تر شده. الان هم هنوز بوش پخش می‌شه و می‌شه یاس و وتیور رو حس کرد.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش،
به تازگی دکتر بابک عزیز مقایسه ای داشت بین اودکلن اورجینال نامبروان کلایو کریستین ( که این روزها قیمت ۵۰ میلش بیش از ۲۸.۵ میلیون تومنه) با اسانس نامبروان نسخه ی پاتوق.
ایشون نت اول اسانس رو خنک تر و دلنشین تر از نسخه اورجینال ارزیابی میکنه و نظر کلی اش اینه که اسانس پاتوق س ک س ی تره. همچنین از بین دهها عطر پاتوق که کلکسیون درست کرده لیست ده عطر برترش رو میتونید به ترتیب ملاحظه کنید. رتبه ی اول بدیهی است که نامبر وانهScreenshot_۲۰۲۱۰۹۳۰-۱۹۵۷۳۵_WhatsApp.jpg
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش،
به تازگی نسخه بسیار با کیفیتی از عطر وایت پچولی از برند تام فورد دستم رسیده که ترکیب دل انگیزی از یاس و پچولی داره با پخش خیلی خوب!
پچولی اصولا نت سرکش و تندی محسوب میشه و مثلا در سایکدلیک جووی ( که خیلی وقته دیگه نیست) در نت اولیه عطر ، میزان پچولی در حدی زیاد بود که مطلوب برخی واقع نمیشد . اما سازنده وایت پچولی ، با رایحه یاس به خوبی رامش کرده. این عطر از ابتدای زمستان به دوستان قابل عرضه است.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
امروز سوم بهمن 1400 روز مادر و زن؛ برای همه دوستانی که سفارشی داشتن؛ یک عطر زنانه 20 میل از ساخته های خودم ارسال شد تا به همراه هدیه ای که خودشون تهیه کردن برای مادران یا همسرانشان؛ آن را به فرد مورد نظر هدیه دهند.
یک سورپرایز کوچک از پاتوق.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
پاتوق یک عطر جدید داره!
از برند معروف فردریک مال؛ فرنچ لاور (عاشق فرانسوی)! در گوگل سرچ کنید جهت اطلاعات بیشتر.
دمای عطر خنک و طعمش تلخه. هم توش ادویه جات حس میشه هم بوی چوب داره. یه عطر همه پسند چوبی معطر.
سال 1400 هم به اواخر خودش نزدیک میشه و برای پاتوق؛ سال ملکول بود و نامبر وان؛ رکورد دار فروش این دو بودند و جای کیلیان و آمواج براکن رو گرفتند. عاشقان اونتوس و گری وتیور؛پای ثابت خریدهایشان بود این دو عطر.
دیور ساوج هم به نحو عجیبی در 1400 متقاضی داشت! در رده های بعدی برند مارلی مورد توجه بود (پگاسوس و لایتون بیشتر).
در آستانه ی نهمین سال فعالیت پاتوق؛ اگه از من به عنوان یک عطرباز بپرسن "فاخر ترین عطر پاتوق"کدومه؛ تردید نمی کنم که بگم؛ آمواج براکن.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
الان داشتم در پاتوق دنبال کامنتم بر روی توباکو وانیل دوم پاتوق می گشتم در سرچ که زدم دیدم سالهاست اسمی ازش نیاوردم و در واقع یادم رفته که بنویسم توباکوی پاتوق خیلی وقته عوض شده!
عطر پیچیده ای از نظر نت هاش نیست. با تنباکویی که تقریبا بوی آلبالو میده ؛ شروع میشه و بعد ؛ یک کاکائوی تلخ که توسط طعم عسل مهار میشه در کنار وانیل خودنمایی می کنه. بسیار مواد استفاده شده رایحه ی طبیعی دارن در عطر. با این که شخصا اهل دود و تنباکو نیستم؛ توباکو رو دوست دارم. بیشتر بخاطر تقابل تلخی کاکائو و شیرینی عسل؛ که باعث میشه گاهی این رو حس کنی؛ گاهی اون!
نمی دونم چرا حس می کنم انگار وسط این کشمکش؛ یهو یه لحظه بوی یاس هم حس می کنم! توباکو اصلا عطر گلی محسوب نمیشه. جایی هم ندیدم کسی این کامنت رو در مورد توباکو بده.
اگه شما هم مثل من باشید؛ احتمالا وسوسه میشین وقتی توباکو می زنید؛کاکائوی تلخ بخورید
! من با این که عاشق عسلم و حتی در شیر قهوه ی کاراملی(عصرانه ی محبوبم) خیلی مواقع کمی عسل می ریزم تا عطرش با کارامل ترکیب شه؛ اما در نهایت مایلم؛ جنگ به نفع کاکائو تموم شه. حق با تلخی است! نه؟!
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,660
لایک‌ها
2,228
دوستان یه سوال دارم کسی میدونه عطری که تو این صابون استفاده شده چی هستش ؟
البته از اقا رضا هم پرسیدم ولی چون ایشون استفاده نکرده بودن نمیدونستن

صابون دورو Duru Precious Extracts​

 

فایل های ضمیمه

  • Duru Precious Extracts.png
    Duru Precious Extracts.png
    265.7 KB · نمایش ها: 7

rsh66166

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آگوست 2015
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
46
سن
45
سلام


آقا رضا امیدوارم خوب و سرحال باشی


دو ساله اسباب کشی کردم خونه جدید خودم


دو روز پیش دنبال وسایلی میگشتم نمیدوستم اصلا کجا گذاشتم تو کارتنها داشتم دنبال مبگشتم چند تا ظرف اولین عطر هاییکه ازتون خرید کرده بودم پیدا کردم یادم نمیاد فکر کنم مال سال ۹۴ یا ۹۵ بوده سالی که مدیر مالی بزرگ‌ترین شرکت شهرم شدم تو مهم‌ترین جلساتم عطر های شما رو استفاده میکردم بماند


با اینهمه زمان گذشته داخل ظرف عطر نبود تمام شده بود ولی درب رو که باز کردم بوی عطر درست بردم به اولین روز استفاده از عطر قشنگ یادمه تو عصر پاییز گری وتیوور رو زده بودم داشتم میرفتم خونه مادر خانمم


ظرف اونتوس و گرین ایریش هم معطر بود هرچند گری وتیور و گرین ایریش خیلی بیشتر از اونتوس خودنمایی می‌کرد ولی اصلا انتظار نداشتم بعد از اینهمه وقت چنین بویی داشته باشه


معلومه رو کارت خیلی حساسی افتخار میکنم با چنین عطر بازی هم صحبت شدم و خرید داشتم


راستش هنوز ده دوازده تایی از عطرها ی شما رو دارم


تو این چند سال هنوز از عطرهای شما استفاده میکنم نمیدونم چقدر خرید داشتم که هنوز تموم نکردم


درستش اینه بگم چقدر عطرهات با کیفیت بودن که نیازی به اسپری زیادی نداره و اینقدر با کیفیت هست که من دلم نمیاد بی حساب کتاب استفاده کنم


دمت گرم


سلامت باشی
 

rsh66166

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آگوست 2015
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
46
سن
45
سلام
امروز سفارشم دستم رسید
برای درک بهتر رایحه عطرها فقط یک مورد تست زدم تا دچار اختلاط روایح نشم اونهم نامبروان رو با هم اندازه خودش فیکساتور مخلوط کردم و فقط یه پاف اسپری کردم رایحه ای بشدت جذاب
این بو مرا به دوران بچگی برد رایحه ای که بسیار در عطرها دنبالش بودم
این عطر به شدت پخش بو داره بطوریکه پس از اسپری چیزی رو حس نمیکردم فقط باید از اتاق بیرون میرفتم رو حیاط چرخی میزدم بعد وارد ساختمان میشدم ورودی ساختمان هال و پذیرایی که دوازده متر طول داره بو بمشام میرسه سپس بعد از هال کوچک به اتاق که میرسی چنان عطری فضا رو پر کرده که مست میشی بعد از چند لحظه دوباره این بو شامه رو اشباع میکنه
درست ساعت دو که این پاف رو زدم ساعت چهار بو قابل حس کردن میشه اینجا هر نفسی که میکشی روحت جلا پیدا میکنه
واقعا معرکه هست دلم نیومد چیزی ننویسم با اینکه هنوز تجربه نوتهای اخری را ندارم
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
امروز سوم اسفند 1400 ؛ طرح به اصطلاح صیانت در مجلس تصویب شده و آن چنان که گفته می شود دسترسی مان به تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و هر آن چه اینترنت شناخته می شود؛ قطع خواهد شد.
محض احتیاط؛ اگر چنین فاجعه ای اتفاق افتاد؛ آن چنان که پیشتر در امضایم؛ آبان 98 نوشته بودم؛ از طریق نرم افزارهای ارتباطی داخلی؛ روبیکس (rubx) ؛ سروش و آی گپ در خدمت دوستان خواهم بود.
امیدوارم نیاز نشود.
 

prn

Registered User
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2009
نوشته‌ها
1,822
لایک‌ها
2,756
سلام دوست عزیز وقتت بخیر .
من هر سری اومدم ازت خرید کنم یه داستانی پیش اومده .این ده عطری که نوشتی کمترین میزان خریدنشون و قیمتش چقدره .ممنون
بیشتر هم با بوی تند و خنک و تلخ حال میده بهم هی وسطاش یه شیرینم بزنه .ببخشید دیگه کوچه بازاری توضیح میدم .
 

ashkannazari71

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2017
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
4
سن
32
عرض سلام خدمت اعضای محترم پاتوق و جناب کربلایی عزیز
امروز یه صحبت کوچک با ایشون داشتم و یه نکته ای ایشون اشاره کردن که واقعا موضوع ارزنده ای بود ، در خصوص انتقال تجربیات استفاده از عطرهای پاتوق جهت کمک و راهنمایی بیشترِ احتمالی به دوستان
برای خود من که همیشه قبل از سفارش رایحه های جدید ، حتما نظرات مربوط به اون رو علی الخصوص تو همین پاتوق مطالعه میکنم ، وظیفه خودم دونستم تجربیات هر چند غیر تخصصی خودم رو اینجا هم به اشتراک بزارم.
در ابتدا میرم سراغ اخرین خریدی که داشتم.
+کلیه نظراتی که مطرح میکنم نظر شخصی بنده در خصوص روایح به عنوان یک مصرف کننده و دوست دار بوی خوش ، با شامه‌ ای که شاید تو این دوسال اخیر کمی تحت تاثیر کرونا دچار ضعف شده و کاملا بدون هیچ ادعایی در خصوص عطر باز بودن عنوان میشه ، بعضا هم ممکنه از اصطلاحاتی غیر تخصصی استفاده کنم که به نظرم احساس میکنم برای دوستانی که مثل من خیلی تخصصی در این زمینه صاحب نظر نیستن ، میتونه راهنمایی بیشتری داشته باشه+
براکن : رایحه ای تلخ و بسیار سنگین که من در ابتدای استفاده نت میخک‌ش رو کاملا احساس میکنم و هرچی از زمان اسپری شدنش میگذره با کاهش اون تیزیه اولیه ش ، دوست داشتنی تر میشه، بویی که شاید تو این سالها برام اشنا بوده و از استفاده اشخاص نه چندان جوان اطرافم قبلا به عنوان عطری تلخ و گرم حس کرده بودم.
مولکول : بلافاصله بعد از تجربه استفاده ای که ازش داشتم ، رتبه دوم عطرهای خنک رو بعد از اونتوس به خودش اختصاص داد ، به نظرم کسانی که اونتوس رو میپسندند و دنبال عطری میگردن که نت های مشترک داشته باهاش و شبیه اون باشه و در عین حال به عنوان گزینه مستقل در عطرهای خنک بخواد سرش رو بالا بگیره ، قطعا مولکول میتونه انتخاب خوبی باشه
اون مرکباتِ ضعیف ترش (به نسبت اونتوس البته) در کنار شیرینی کاملا متناسبش ، میتونه جزو بهترین گزینه ها برای استفاده در بهار و تابستان باشه.
توباکو وانیل: با توجه به اینکه من با غلظت حدودیه ۵۰ درصد تهیه ش کردم و بعد از مشورت با جناب کربلایی متوجه شدم برای این عطر فوق العاده غلظت بالایی هست و فعلا استفاده ش رو متوقف کردم تا رقیق ترش کنم حتما. در ابتدای استفاده به شدت تندیه وانیل رو احساس میکنید ، ولی با گذشت زمان این موضوع کاهش پیدا میکنه و با رایحه ای خاص و شیک روبه رو هستید ، ماندگاری بسیار بالا (باز هم ممکنه بخاطر اون غلظتش باشه) و نت کاکائو تلخ (در حالت رقیق تر) رو به رو هستید .
فرنچ لاور : رایحه ای جذاب با نت ملموس چوبی که ازش هنگام استفاده میشه گرفت و ماندگاری نسبتا بالا
البته فرصت تست بیشتر نداشتم و تجربه فعلا کوتاهی از استفادش دارم ، ولی چون احساس میکنم عطری هست که بشه نسبتا بصورت مداوم ازش استفاده کرد ، حرف های زیادی برای گفتن داره.
و اما تجربه های قبلی بنده که بعضا ممکنه برگرده به ۳ یا ۴ سال پیش حتی
اونتوس : فکر میکنم هر توضیحی در خصوص اونتوس نسخه پاتوق داشته باشم ، اضافه گویی باشه چرا که اصطلاحا حرف نداره این رایحه ، علی الخصوص نسخه پاتوق که من نسبت به نسخه اصلیش یکم مرکبات بیشتری از بوش میگیرم و عاشقشم ، پایه ثابت و بدون جایگزین خرید هام از پاتوق هست .
عطر خنک با این کیفیت بوی مرکبات و پخش بو و ماندگاری ، جای حرف باقی نمیذاره.
توسکان لدر : رسمی ترین رایحه ای که تاحالا تجربه ش رو داشتم ، به زبان ساده با استفاده ش در مهمانی های رسمی به لطف قدرت رایحه و پخش بوش ، بوی غالب جمع میشید ، بوی چرمی ای که عامیانه ش ، حیفه بدون یک لباس رسمی بخواد :)
ماندگاری بسیار بالا ، قدرت غلبه بر اکثریت روایح یک جمع ، پخش بوی بالا ، نیمی از راه احساس قدرت کردن در یک جمع(در خصوص پوشش شخصی) رو باهاش میتونید طی کنید
کیلیان : جذاب و خاص ، اون نت شکلاتی که چند دقیقه بعد از اسپری شدنش میگیرید و نه خودتون نه اطرافیان عموما تجربه استشمام چنین بوی جذابی رو نداشتید و بعد از استفاده ش مطمئن باشید افراد زیادی ازتون میخوان که اسم این بزرگوار رو بدونن
زرژوف : شاید جزو انتخاب های بود که خیلی مورد پسند من نبود ، احتمالا اون شباهت ش به ۲۱۲ و تکراری بودن بوش که شاید اطرافمون هر کسی انواع کیفیت هاش رو حداقل یکبار تجربه کرده و بوش متاسفانه علی رغم اینکه قبلا حتی تجربه ۲۱۲ ثگثی رو هم نداشتن برام جذاب نبود ، در عین حال که یکی از دوستان که از من گرفت این رو و گفت که با تلخیش خیلی حال کرده و شده رایحه ای که هر روز استفاده میکنه و هرروز براش تازگی و جذابیت داره.
لاست چری : جزو خاص ترین ها ، به راحتی هم یک خانم هم یک اقا به عنوان امضای بویاییش میتونه استفاده بکنه،همونجور که از اسمش پیداست ، میوه های خانواده بِری کاملا در بوش مشهود هستن و بعد از اسپری با ملایم شدن تندیش ، بسیار جذاب موندگار میمونه.
وتیور : در حالی شاید جزو عطرهای خنک دسته بندی بشه ، ولی یه کوچولو من میگم گرمه ، رایحه ای ادویه ای و جذاب
این هم مثل اونتوس جزو خرید های مستمر من از پاتوق هست چرا که قابلیت استفاده روزمره رو برام داره
نامبر وان : در یک کلام بی نظیر ، ساعتی بعد از اسپری شدنش ، با بالاترین جذابیت میشه عطر گلها رو هم حتی ازش دریافت کرد که کنار شاید مرکبات دارن هنرنمایی میکنن. عطر گرم و شیرینی که اگر روی کاغذ قرار بود قضاوت کنم ، هیچوقت فکر نمیکردم بتونم عاشق عطری با این ویژگی بشم ، ولی برای من در مجموع تمام پارامتر ها ، صدر جدول رو در اختیار داره
.
این بود بخشی از تجربیات شخصی و مبتدیانه من از عطرهای پاتوق که خوشبختانه تو این اوضاع که برخی ادکلن ها به خاطر قیمتشون عملا از دسترس خارج شدن ، به نحو احسن و با خیالت راحت میتونم با تهیه شون از جناب کربلایی عزیز ، لذت تجربه و استفاده از رایحه های مختلف رو داشته باشم .
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
براکن : رایحه ای تلخ و بسیار سنگین که من در ابتدای استفاده نت میخک‌ش رو کاملا احساس میکنم و هرچی از زمان اسپری شدنش میگذره با کاهش اون تیزیه اولیه ش ، دوست داشتنی تر میشه، بویی که شاید تو این سالها برام اشنا بوده و از استفاده اشخاص نه چندان جوان اطرافم قبلا به عنوان عطری تلخ و گرم حس کرده بودم.
در آستانه ی نهمین سال فعالیت پاتوق؛ اگه از من به عنوان یک عطرباز بپرسن "فاخر ترین عطر پاتوق"کدومه؛ تردید نمی کنم که بگم؛ آمواج براکن.

درود و وقت خوش؛
کامنتی رو دریافت کردم از یکی از عطربازان پاتوق که نسخه ی اورجینال آمواج براکن رو داشت و برام نوشت که اسانس پاتوق فوق العاده است و بسیار شبیه به اورجینالش.
beraaken.jpg

همون طور که قبلا براتون نوشتم وقتی عطری خیلی رقیق بشه؛ زودتر میرسیم به نت نهاییش و انگار اون وسط برخی نت ها حذف میشن. من شخصا آمواج براکن رو با غلظت ده درصد و توباکو وانیل رو با غلظت حدود پنج درصد استفاده می کنم. با این غلظت؛ بدیهیه که دغدغه ی موندگاری بالا ندارم. هر چند که این دو عطر با این غلظت حدود یک صبح تا عصر مهمون لباسم هستن. خط مشی من در استفاده از عطر؛ تجدید اسپری هست به وقت لزوم. بدیهیه که اولویتم در این دو عطر لایحه ی لایت و نت نهاییشه. با غلظت پنج درصد توباکو؛ بعد حدود سه ربع؛ بوی یک کاکائوی تلخ؛ بسیار شامه نواز و دلپذیره و من اینو می خوام از توباکو.
قدرت پخش بالاشون به من اجازه میده حدود نیم ساعت قبل خروج از منزل؛ این دو رو اسپری کنم روی لباسم؛ تا موقعی که در جمع حاضر میشم؛رسیده باشم به نت نهایی و اون رایحه؛ پذیرای شامه ی دیگرون باشه.
راستش هیچ وقت متوجه و قانع نشدم چرا برخی دوستان عطر رو خالص (بدون ترکیب با فیکساتور و با غلظت صد درصد) استفاده می کنن! از نظر من عطرباز دغدغه ی موندگاری بالا نداره.یک رایحه ی شیک و تمیز و سبک می خواد برای چند ساعت ؛ که به خودش و بقیه لذت بده. هر وقت هم بو ناپدید شد ؛ چند پاف دیگه از عطر مشکل رو حل می کنه. دوستان عنایت دارن که این سخن ناظر به عطرهای گرمه؛ نه خنک. عطرهای خنک رو با غلظت ده و پنج درصد بزنی در واقع فقط فیکساتور به خودت زدی!حداقل غلظت پیشنهادی برای عطرهای خنک دست کم سی درصده.
پی نوشت:
هر ساله ساعاتی قبل سال تحویل برخی دوستان یادشون میفته عطر سفارش بدن! امسال (1400) روز دوم عید یکی از پزشکهای پاتوق درخواست عطر داشت و من اصلا امکانی برای ارسال عطر نداشتم.تا 25 اسفند زمان مناسبیه برای سفارش.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
مشت نمونه ی خروار براتون گفتگویی رو منتشر می کنم که فردی یک دستگاه تقطیر و زودپز خریده و دنبال تولید اسانسه!
یاد تولید انرژی هسته ای توسط یک دختر چهارده ساله در زیرزمین خانه ی شان که سالها پیش احمدی نژاد گفت افتادین. نه؟
شاید هم توهم ایجاد اشتغال با یک میلیون تومن که وزیر کار به آن دامن می زند؛ این جوان رو در فلان شهرستان به صرافت انداخته که در حالی که خیلی از کشورهای اروپایی قادر به تولید اسانس نیستن و یا تولیدشون کیفیت نداره؛ بیفته تو فکر تولید!
ازش پرسیدم چرا فکر می کنی بدون تجهیزات؛تخصص و تک نفره قادر به تولید عطری؟!
پاسخش رو خودتون بخونید!!
عطر.jpg

به قول مهدی فلاحتی مجری برنامه ی پرده ی آخر؛ شب و روزگار خوش!
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
تا نوروز 1401 دوستان (غیر همکار) هر سفارشی که بدن؛ یک پنجم همون سفارش رو اضافه تر و به عنوان هدیه نوروزی پاتوق دریافت میکنن.
 

Marston1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2015
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
تا نوروز 1401 دوستان (غیر همکار) هر سفارشی که بدن؛ یک پنجم همون سفارش رو اضافه تر و به عنوان هدیه نوروزی پاتوق دریافت میکنن.
سلام
ببخشید من دنبال یه عطر مردونه سبک و ملایم هستم، نمیخوام بوی تند و قوی داشته باشه،چون یه مقدار مشکلات الرژی دارم و با عطرهای قوی و تند هم گاهی سردرد میگیرم. شما چی رو پیشنهاد میکنید؟
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
سلام
ببخشید من دنبال یه عطر مردونه سبک و ملایم هستم، نمیخوام بوی تند و قوی داشته باشه،چون یه مقدار مشکلات الرژی دارم و با عطرهای قوی و تند هم گاهی سردرد میگیرم. شما چی رو پیشنهاد میکنید؟
درود و وقت خوش؛
واقعیت اینه که عطر مردونه؛ اسمش روشه. عطریه که حضور پر صلابت و محکم و تعیین کننده داشته باشه.باید ببینید آلرژی تان نسبت به طعم عطره (شیرین یا تلخ) یا دمای عطر (گرم یا سرد). اگر نسبت به هر عطری با هر طعم و دمایی دچار سر درد میشین؛هیچ پیشنهادی براتون ندارم. اما اگه مثلا فقط عطر گرم و شیرین براتون سر درد آوره؛ می تونید یک دما و طعم دیگه رو امتحان کنید. دست آخر؛ اگه هر عطری بسیار رقیق بشه؛سبک و ملایم میشه و البته موندگاریش هم به نسبت رقیق شدن کاهش پیدا میکنه.
حالا باید ببینید طعم و دمای مورد علاقه ی شما چیست تا بشه براتون پیشنهادی داشت.
این مطالب رو قبلا بارها در پاتوق در موردش حرف زدیم و در آرشیو 213 صفحه ای پاتوق در دسترسه ولی خب نمیشه توقع داشت همه دوستان؛ همه ی صفحات رو بخونن! هر چند که برخی دوستان به من گفتند که چند بار پاتوق رو از اول تا آخر خوندن.
 

Marston1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2015
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
واقعیت اینه که عطر مردونه؛ اسمش روشه. عطریه که حضور پر صلابت و محکم و تعیین کننده داشته باشه.باید ببینید آلرژی تان نسبت به طعم عطره (شیرین یا تلخ) یا دمای عطر (گرم یا سرد). اگر نسبت به هر عطری با هر طعم و دمایی دچار سر درد میشین؛هیچ پیشنهادی براتون ندارم. اما اگه مثلا فقط عطر گرم و شیرین براتون سر درد آوره؛ می تونید یک دما و طعم دیگه رو امتحان کنید. دست آخر؛ اگه هر عطری بسیار رقیق بشه؛سبک و ملایم میشه و البته موندگاریش هم به نسبت رقیق شدن کاهش پیدا میکنه.
حالا باید ببینید طعم و دمای مورد علاقه ی شما چیست تا بشه براتون پیشنهادی داشت.
این مطالب رو قبلا بارها در پاتوق در موردش حرف زدیم و در آرشیو 213 صفحه ای پاتوق در دسترسه ولی خب نمیشه توقع داشت همه دوستان؛ همه ی صفحات رو بخونن! هر چند که برخی دوستان به من گفتند که چند بار پاتوق رو از اول تا آخر خوندن.
خب اینطور که به نظر میرسه باید با ازمون و خطا متوجه این موضوع بشم چون من عطرباز نیستم.
در کل ممنون میشم با توجه به چیزایی که گفتم و اینکه داریم به فصل گرم سال میرسیم به پیشنهاد خودتون عطر بگیرم.
 

m558

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,438
لایک‌ها
1,486
درود
قیمت س ... ک س ی من 212
جسارتا قیمت کارهای دیگه هم میشه دید جای؟
تشکر
آی دی تلگرام پیدا نکردم برای پیام لطفا آی دی تلگرام بدید

آیا اسانس این ادکلن هم موجود است جیکا میگن بهش
PrtScr capture_2.jpg
 
Last edited:
بالا