اگر منظورت از این ماشینایی که گفتی با موتور xu7 باشه که مثه همن تقریبا و فقط اختلافات جزیی تو تجهیزات دارن،اما اگر با موتور tu5 میخوای ماجرا متفاوته،اونوقت با توجه به ضرایب دنده گیربکسی که برای این موتور استفاده شده و اینکه بهترین شتابش تو دورهای بالای ۴هزار به دست میاد،من سبک وزن ترین بین این ۳تا،یعنی ۴۰۵ رو بهت توصیه میکنم،فقط مشکلش ترمزشه و تجهیزات کمش
ولی هندلینگش عااااالیه
این از اون حرفا بود !
یعنی چی همشون مثه همه ترمزشون ؟ صرف اینکه مال کروز باشن یعنی همشون یجوره ؟
مثلا ترمز های v8 با سمند یا با ۴۰۵ فرق نداره ؟
الان سیستم abs پراید مال ماندو و ریو هو مال همین کارخونس،قر نیست که یجور باشن !
ضمنا دیسک ترمز ۴۰۵ و سمند هم متفاوتن،پس قاعدتا قدرت ترمزگیریشونم فرق داره
۴۰۵ تی یو فایو چون یکم سیستماش قرقاطین مشکل ترمز داره،چون معلوم نیست الان بوستر و سنسور و حتی لنتاش مال ۴۰۵ باشه یا ۲۰۶ یا حتی ۴۰۷ !!
بخاطر همین قروقاطی کردناس که یکم مشکل داره
ترمزهای 405 tu5 به نسبت سمند،ال ۹۰ و ۲۰۶ به وضوح از توانایی ترمزگیری و مانور کمتری برخورداره
Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2