contact_mehdi
کاربر قدیمی پرشین تولز
محل قرار گیری لنتها ثابت هست و چرخ متحرک،اگه با هم درگیر باشند موقع چرخش ،صدایی که میاد (شبیه سوت زدن) مشخص است .
یا حتی اگه چرخ به راحتی حرکت نکنه و سفت باشه هم میتونید متوجه بشید که ایراد از لنت هست یا بلبرنگ .
دو طرف لاستیک از بغل با دست بگیرید و تکون بدید اگه ایرادی در بلبرنگ باشه حالت خلاصی بین رینگ و بلبرنگ وجود داره که این هم به راحتی متوجه میشید .(البته با این صدایی که گفتین احتمالا از بلبرینگ نیست)
اگه ایراد از لنت بود با باز کردن لاستیک (خارج کردن رینگ و لاستیک) ،اصطکاک لنت و صفحه قابل رویت میباشد .
علت از این نیست که من لاستیک فابریک کارخانه رو ( 165 ) با لاستیک ( 175 ) عوض کردم ؟