ms368
Registered User
- تاریخ عضویت
- 13 ژوئن 2009
- نوشتهها
- 4,012
- لایکها
- 8,738
از اونجایی که دیجیکالا مرجوعی داره و من حوصله و تمایل به خرید لباس به صورت حضوری ندارم، رفتم از دیجی استایل چندتا لباس سفارش دادم چون ۲۰۰ تومن تخفیف روز پدر (خرید بالای ۶۰۰ تومن) در نظر گرفته بودن و وسوسه انگیز بود
خب جریان اینه که من یه شلوارک ورزشی و یه هودی ورزشی سفارش دادم
سفارش به خاطر شلوغی یک هفته طول کشید رسید بدستم
و از بدشانسی هودی مشکل فنی داشت نخکش بود و سیاهی داشت و شلوارک هم با توجه به اینکه سایز درست رو سفارش داده بودم برام بزرگ بود و پشتیبانی گفت حتما باید ارجاع بدم و دوباره خرید بزنم
من ارجاع دادم و اومدن بردن و پولو هم زدن به حسابم (۲۰۰ تومن تخفیف رو هم کم کردن)
و دوباره اومدم سفارش دادم که اینبار ۲۰۰ تومن تخفیف شامل حالم نشد و با تماس با بخش پشتیبانی گفتم که مشکل از اجناستون بوده و دوباره همونا رو میخوام اما با تخفیف قبلی چونکه انصراف ندادم و بخاطر مشکلات لباس ها فقط تعویض دارم
خلاصه اینکه قبول نکردن و گفتن در صورتی که به هر دلیلی حتی مشکلات فنی تولیدی انصراف یا ارجاع بدید تخفیفو دیگه ندارید
پس در جریان باشید که در صورتی که کالا رو ارجاع بدید، تخفیف رو ازتون میگیرن و هدیه های ارسالی رو هم باید پس بدید حتی اگه دوباره همون کالا رو سفارش بدید.
خب جریان اینه که من یه شلوارک ورزشی و یه هودی ورزشی سفارش دادم
سفارش به خاطر شلوغی یک هفته طول کشید رسید بدستم
و از بدشانسی هودی مشکل فنی داشت نخکش بود و سیاهی داشت و شلوارک هم با توجه به اینکه سایز درست رو سفارش داده بودم برام بزرگ بود و پشتیبانی گفت حتما باید ارجاع بدم و دوباره خرید بزنم
من ارجاع دادم و اومدن بردن و پولو هم زدن به حسابم (۲۰۰ تومن تخفیف رو هم کم کردن)
و دوباره اومدم سفارش دادم که اینبار ۲۰۰ تومن تخفیف شامل حالم نشد و با تماس با بخش پشتیبانی گفتم که مشکل از اجناستون بوده و دوباره همونا رو میخوام اما با تخفیف قبلی چونکه انصراف ندادم و بخاطر مشکلات لباس ها فقط تعویض دارم
خلاصه اینکه قبول نکردن و گفتن در صورتی که به هر دلیلی حتی مشکلات فنی تولیدی انصراف یا ارجاع بدید تخفیفو دیگه ندارید
پس در جریان باشید که در صورتی که کالا رو ارجاع بدید، تخفیف رو ازتون میگیرن و هدیه های ارسالی رو هم باید پس بدید حتی اگه دوباره همون کالا رو سفارش بدید.