• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران تراکتورسازی تبریز

climax

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2007
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
3
باشگاه تراكتورسازي از هوادارانش تقدير كرد
خبرگزاري فارس: باشگاه تراكتورسازي در بيانيه‌اي از حضور گرم، پرشور و خاطره انگز هوادارانش در بازي مقابل پرسپوليس تقدير كرد.

در اين بيانه خطاب به هواداران باشگاه آمده است:
فوتبال ايران با شما حال و هواي تازه‌اي به خود گرفته شور و نشاطي كه امروز رفته رفته مي‌رود تمام ميادين ورزشي كشور را در بر گيرد مرهون حضور غرور آفرينان در حمايت از باشگاه تراكتورسازي است.
شما را پر شورترين هواداران فوتبال ايران ناميده اند بسياري نيز به حق و به لطف حضور دل گرم كننده شما فوتبال دوستان با صفا تراكتور سازي را پرطرفدار ترين باشگاه ايران مي دانند ما نيز به داشتن چون شما عزيزاني به خود مي‌باليم ليكن افتخار اصلي براي باشگاه تراكتور سازي بهترين بودن شماست كه به كرات آن را به اثبات رسانده‌ايد كاش عصر دوشنبه شانس با كمي دقت همراهيمان مي‌كرد تا بهترين هواداران دنيا را خوشحال ترين آنان كنيم و با كسب نتيجه‌اي شايسته كه كمترين حق حاميان خوب باشگاه تراكتورسازي است اندكي از رنج سفر و ناملايمات اقامت چند ساعته در پايتخت را التيام مي‌بخشيديم يقينا انتظار طرفداران تراكتور سازي مبني بر داشتن تيمي قدرتمند و مدعي در فوتبال ايران و آسيا منطقي است و سعي داريم ضمن تثبيت موقعيت در ليگ نهم و حضور پرقدرت در تمامي بازي ها فصل بعد را قهرمانانه آغاز و به پايان ببريم در اين راه حضور پررنگ و دعاي خيرتان همچون هميشه چاره ساز و راه گشا خواهد بود.
 

TURK_AVENGER

کاربر فعال عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 جولای 2009
نوشته‌ها
3,422
لایک‌ها
891
محل سکونت
in Bruges
ولی اینم راست می گه ها ! اورمیه تو والیبال خیلی قویه !
آره ولی این زمانی خوبه که یه لیگه درست و حسابی داشته باشیم . از زمونی که داورزنی ریئس فدراسیونه والیبال شد لیگه ایران هر سال وضعش خرابتر شد !!

با من باشه فولادگستر و شهرداری رو می فرستم واسه شهرهای دیگر آذربایجان . . .
N_aggressive%20%2816%29.gif
 

climax

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2007
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
3
مثل اینکه کمالوند دلش خیلی از رودباریان پره !

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: از اين به بعد حتي 10 ثانيه هم از رودباريان استفاده نمي‌كنم.

فراز كمالوند درباره ناراحتي حسن رودباريان از وي به دليل انتقاد بعد از بازي با پرسپوليس اظهار داشت: رودباريان نبايد از من ناراحت شود. او مي خواست گل بد نخورد تا من هم انتقاد نكنم.
وي افزود: من چيز خاصي در مورد رودباريان نگفتم. رودباريان روزي كه در تمرين تراكتورسازي حاضر شد 16 كيلو اضافه وزن داشت. 6 هفته صبر كرديم تا وزن خود را كم كند و آماده شود. بازيكن اگر ادعاي حرفه اي بودن دارد نبايد با اين همه اضافه وزن در تمرين حاضر شود.
اين مربي ادامه داد: تراكتورسازي موش آزمايشگاهي نيست. تاوان اشتباهات او را نبايد يك تيم بدهد. گل هايي كه مقابل تيم هاي پرسپوليس، ابومسلم دريافت كرد را يك بچه هم نمي خورد. رودباريان در چند بازي گل هاي بدي را خورد اما من هيچ چيز نگفتم ولي وقتي در يك مسابقه مثل بازي با پرسپوليس روي اشتباه او كمر تيم مي شكند ديگر نمي توانم ساكت بمانم. آدم بايد شهامت داشته باشد و اشتباهش را بپذيرد. در روزي كه هواداران تيم از تبريز 10 ساعت را پيموده اند تا خود را به ورزشگاه آزادي برسانند، نبايد به همين راحتي نظاره گر شكست تيم خود باشند.
كمالوند با اشاره به اين كه تا پايان فصل ديگر به رودباريان بازي نخواهد داد، تاكيد كرد: سقف فرصت به يك بازيكن اندازه اي دارد و من به اندازه كافي پاي رودباريان ايستادم. از گلر اميد خود استفاده مي كنم ولي ديگر از رودباريان استفاده نخواهم كرد.
وي درباره شرايط تيم بعد از بازي با پرسپوليس عنوان كرد: اگر براي تيم حاشيه درست نكنند، شرايط خوبي داريم. در چند روز گذشته كلي مطلب عليه من نوشته اند. بعي ها از اينكه من در ليگ برتر مربيگري مي كنم ناراحت هستند و هر روز يك مطلبي مي نويسند در حالي كه من 13 سال است مربيگري مي كنم و با اين حاشيه ها كاملا آشنا هستم.
كمالوند يادآور شد: تيم تراكتورسازي متعلق به من و يا يك بازيكن نيست. من به عنوان سرمربي بايد دنبال منافع باشگاه و هواداران تيم باشم.
 

TURK_AVENGER

کاربر فعال عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 جولای 2009
نوشته‌ها
3,422
لایک‌ها
891
محل سکونت
in Bruges
راس می گه . تفاضله گل تراختور -1 ه . درسته که رودباریان گلر خوبیه ولی با این نوع گلری همون بهتر که نیمکت نشین بشه !!
 

Amir_Br

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2009
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
116
محل سکونت
تبریز
به نظرم کمالوند کار اشتباهی کرد اینطور از رودباریان انتقاد کرد
اون میتونست با رفتار مناسب نه تنها به رودباریان بلکه به سایر بازیکنان تیم هم روحیه مضاعف بده . الان جوی که روی تیم حاکمه اینطوریه که همه فکر میکنن اگه اشتباهشون منجر به باخت تیم بشه از لیست خط میخورن
اگه اینطوری باشه آرش برهانی الان باید خونه نشین میشد یا میرزاپور بعد از جام جهانی کلا باید خداحافظی میکرد .
متاسفانه نه تنها تیم بلکه مربی هم بی تجربه است ولی هنوز معتقدم تعویض مربی به صلاح نیست
 

climax

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2007
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
3
منم با امیر موافقم ، هیچ مربی حرفه ای هیچ وقت علیه بازیکنانش اینطوری مصاحبه نمی کنه !

من می گم حالا که کار از کار گذشته ، بریم دنیزلی رو بیاریم:thumbsup:
 

climax

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2007
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
3
تراكتورسازي تبريز - مس كرمان، ساعت 14 و 15 دقيقه

تراكتورسازي يك هفته در بالاي جدول است و يك هفته پايين. فاصله‌ي امتيازي كم تيم‌ها در ميانه‌ي جدول شرايط را به گونه‌اي براي تيم تبريزي رقم زده كه نوسان‌ها در بازي‌هاي هفته‌هاي گذشته به اين تيم حالت آسانسوري داده است. آنها براي اينكه بتوانند دوباره به نيمه‌ي بالاي جدول صعود كنند بايد سه امتياز بازي خانگي برابر مس را بدست آورند. آنها با اين پيروزي مي‌توانند دو كار انجام دهند. يكي اينكه خود را به بالاي جدول رسانده و ديگري اينكه مس يكي از حريفانش در جدول را به پايين مي‌كشد.

مس كرمان كه شرايط بهتري نسبت به تراكتورسازي ندارد و نوسان‌هاي اين تيم هم كمتر از تيم تبريزي نبوده بازي آساني برابر هواداران پرشور تبريزي ندارد. با اين حال روياي حضور در جمع بالانشين‌ها بازيكنان كرماني را آماده‌ي رويارويي با تراكتورسازي كرده است.
 

climax

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2007
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
3
امروز هم از شانس ما ار صبح داره بارون می یاد!
زمین هم امروز سیلاب خواهد بود!


شفق: نمي‌توانيم نيكبخت را جذب كنيم

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: به دليل پر بودن سهميه بازيكنان ليگ برتري نمي‌توانيم نيكبخت را جذب كنيم.

ناصر شفق درباره اينكه سازمان ليگ از پايان محروميت عليرضا نيكبخت واحدي با شروع نيم فصل دوم خبر داده و در اين مورد كه باشگاه تراكتورسازي با اين بازيكن قرارداد مي بندد يا خير، اظهار داشت: نيكبخت واحدي بازيكن آزاد است و از نظر باشگاه تراكتورسازي او مي تواند با هر تيمي كه مي خواهد مذاكره كند.
وي در پاسخ به اين سئوال كه قصد به خدمت گرفتن اين بازيكن را ندارند، گفت: با توجه به اينكه سهميه بازيكنان ليگ برتري تراكتورسازي پر است و با محدوديت جذب بازيكن روبرو هستيم نمي توانيم نيكبخت را جذب كنيم.
 
Last edited:

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
روی تمامی بازيکنان تيم مس کار کرده ايم
مربی تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز گفت: به منظور جلوگيری از غافلگيری مقابل تيم مس کرمان ، روی تک تک بازيکنان اين تيم کار کرده ايم.
کاظم محمودی افزود : هر تيمی نقاط ضعف و قوتی دارد و ما با کار کردن روی اين نقاط و آنالير آنها، در ميدان حاضر می شويم.
وی اضافه کرد: تيم تراکتورسازی تبريز شايد از معدود تيم هايی باشد که قبل از انجام بازی، تمامی بازی های تيم حريف را به طور دقيق بررسی(آناليز) و بر اساس آن، تاکتيک تيمی را پياده می کند.
محمودی با اشاره به اينکه تيم مس کرمان خط حمله قوی دارد، بيان داشت: اين تيم تاکنون 25 گل به ثمر رسانده و روي همين اساس، تغييراتی در خط دفاعی خود در بازی فردا انجام خواهيم داد.
وی خاطر نشان کرد : در بازی فردا مقابل تيم مس ، مصطفی اکرامی و امير محبی به دليل سه اخطاره بودن در ترکيب تيم نخواهند بود و سعی خواهد شد تا از بازيکنان مناسبی برای جايگزينی در اين بازی، استفاده کنيم.
محمودی با اشاره به توانمندی های تراکتورسازی تبريز و نحوه ارايه فوتبال از سوی اين تيم که با ديگر تيم های ليگ برتری متفاوت است، گفت: اين تيم به طور حتم در نيم فصل دوم ، بهتر از بازی های گذشته ظاهر خواهد شد و از جايگاه فوتبال تبريز دفاع خواهد کرد.

وی با رد سيستم بازی دفاعی در تيم ، افزود: هر تيمی که دفاعی بازی کند حتما گل می خورد و به همين دليل تراکتورسازی تاکنون و در بازی هايی که در خانه و يا خارج از خانه انجام داده، هميشه هجومی کار کرده است.
محمودی با بيان اينکه کمالوند يکی از مربيان شجاع حال حاضر ليگ برتر است، اضافه کرد: اين سرمربی از تعويض بازيکنان هيچ واهمه ای نداشته و تنها به خاطر نبود يار جايگزين در تيم، که حاصل دست آورد سال اول حضور اين تيم در ليگ برتر است، با مشکل مواجه می شود.
مربی تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز در خصوص بازي هايی که اين تيم در نيمه دوم نتيجه برده را با تساوی و يا باخت تعويض کرده، اظهار داشت: اين امر حاصل استرس و جوانی بازيکنان تيم بوده و بازيکنان تيم بدون اينکه مربي دستور بازی دفاعی را به آنها بدهد به دليل بی تجربگی و جوانی، خود به خود به بازی دفاعی روی می آورند.
محمودی در خصوص "رودباريان" دروازه بان اول تيم گفت : اين دروازه بان احتمالا به دليل تعويض تيم، دچار مشکلات روحی شده و اشتباهات وی مسلما مد نظر کادر فنی می باشد و تصميمات لازم اتخاذ خواهد شد.
وی اضافه کرد: البته "نادر باقری" مربی دروازه بانان تيم، تصميم گيرنده موضوع دروازه بانان است و ايشان هستند که در خصوص دورازه بان اصلی تيم تصميم می گيرند.
وی از برنامه های باشگاه تراکتورسازی تبريز برای پرورش بازيکنان جوان و جويای نام خبر داد و گفت: اين باشگاه در سال گذشته توجه خاصی به رده سنی پايه داشت و بازيکنان بزرگی در اين رده به فوتبال استان و کشور معرفی کرده است.
محمودی در خصوص ميدان دادن به اين بازيکنان در تيم بزرگسالان، گفت: اگر تراکتورسازی در ليگ برتر در حاشيه امنيت قرار گيرد، حتما از اين بازيکنان استفاده خواهيم برد.
وی حضور تماشاگران در بازی فردا مقابل مس کرمان را به دليل فوتبال خوب و تماشاگر پسندی که از سوی تراکتورسازی ارايه می شود ، پرشور و گسترده پيش بينی کرد و افزود: تماشاگران تبريزی از اين بازی نيز همانند بازی های گذشته، استقبال زيادی خواهند کرد و مطمئن باشند که ورزشگاه را با شادی ترک خواهند نمود.
ديدار تيم های فوتبال تراکتورسازی تبريز و مس کرمان از هفته پانزدهم رقابت های ليگ برتر، فردا ساعت 14 و 15 دقيقه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار خواهد شد.
تراکتورسازی با 17 امتياز از 14 بازی در رده دوازدهم و مس با 19 امتياز از همين تعداد بازی در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند.

کمالوند:حساسيت بازی با مس همانند ديگر بازی ها است

مامی تيم های حاضر در ليگ برتر نهم ، تقريبا از سطح يکسانی برخوردارند و ما بازی مقابل هيچ تيمی را آسان نخواهيم گرفت.

وی با بيان اينکه در اين ديدار دو بازيکن سه اخطاره تيم به نام های مصطفی اکرامی و امير محبی در اختيار تيم نخواهند بود، گفت: با استفاده از ديگر بازيکنان تيم که همگی در آمادگی کامل روحی و فيزيکی هستند، سه امتياز بازی را به دست خواهيم آورد.
کمالوند خاطر نشان کرد: همچنين "حسن رودباريان" دورزاه بان تيم به دليل اشتباهاتی که در بازی مقابل پيروزی تهران مرتکب شد، تنبيه انضباطی شده و در بازی فردا حضور نخواهد داشت.وی در خصوص تلاش های باشگاه برای تعويض بازيکن، اضافه کرد: باشگاه برای تقويت تيم ، در حال رايزنی با برخی از تيم ها و بازيکنان است و به دليل اينکه نمی خواهيم در تيم حاشيه ايجاد شود، قبل از نهايی نشدن اين موضوع ، نام بازيکنان را اعلام نخواهيم کرد.
ديدار تيم های فوتبال تراکتورسازی تبريز و مس کرمان از هفته پانزدهم رقابت های ليگ برتر، فردا ساعت 14 و 15 دقيقه در ورزشگاه يادگار امام ره تبريز در حالی برگزار می شود که تراکتور با 17 امتياز در رده دوازدهم و مس با 19 امتياز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.
محسن قهرمانی به کمک مرتضی کريمی و حسين سنجری اين ديدار را سوت خواهد زد.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
خوب نیمه اول خوب بود
1-0 به نفع تراکتور
ثابتی هم تو این یه نیمه فعلاً خوب کار کرده
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
تبریک میگم
بازی خوبی بود
ثابتی امروز خیلی عالی کار کرد

قهرمانی خیلی خوب وزن کم کرده
صحنه زمین خوردنش هم جالب بود باید دید عادل تو نود در مورد این صحنه چی میگه :دی
 

pooya007

Registered User
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
3,833
لایک‌ها
13
محل سکونت
آخر خط
مبارکه :happy:

اون شعاری که تماشاگرا تو دقیقه 80 میدادن چی بود؟

آذربایجان وار السون..........
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
اون شعارو که همیشه میدن:دی
 

bh_hellboy

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
350
لایک‌ها
8
محل سکونت
Tabriz
برد دلچسبی بود مخصوصآ برای منی که توی کلاس از زده شدن گل برتری با خبر شدم :دی
کسی میدونه با این برد و نتایجی که به دست اومد تو جدول چندم میشیم ؟
 

Amir_Br

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2009
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
116
محل سکونت
تبریز
من بازی رو ندیدم ، اصلا نمیدونم چند چند شد ولی میدونم تراکتور برد :( ... باز هم مثل همیشه ملت خیابون گذاسته بودن رو سرشون
چرا هر وقت تراکتور بازی داره من یا کلاس دارم یا کار دارم ؟ چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟
:hmm:
 

bh_hellboy

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
350
لایک‌ها
8
محل سکونت
Tabriz
مصرع دومش چیه؟ خوب نشنیدم :(

همون شعار پایتخت و .. ؟ :دی

نه بابا اینطوریه:
آذربایجان وار السون ایسدمین کور السون...

تو همه ی بازی ها این شعار مثل آذربایجان, یاشاسن داده میشه :p
 

bh_hellboy

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
350
لایک‌ها
8
محل سکونت
Tabriz
حریفان راضی از هواداران و اقایان ناراضی!

"پرویز مظلومی از هواداران تيم تراكتورسازي بخاطر تشويق بي امان تيمشان در تمام مدت بازي و احترام به تيم حريف تشكر كرد و اظهار داشت: بايد قدر اين هواداران پرشور را بدانيد كه بدون توهين به حريف 90 دقيقه تيم خود را تشويق مي نمايند"

همگان تحسین هواداران تراکتور و بیان چنین سخنانی از جانب ابراهیم زاده سرمربی ذوب اهن، مایلی کهن سرمربی سایپا و سرمربیان تیمهای راه اهن و ابومسلم و...را به یاد دارند و شاید در هیچ شهر دیگر میهمانان تا این اندازه از هواداران میزبان راضی نبوده اند اما متاسفانه به دلایل نامعلوم و مبهمی کمیته انضباطی و سازمان لیگ برتر مکرر و پی در پی هواداران تراکتور را تهدید کرده و اخطار و هشدار میدهد و این در حالی است که توهین های بسیار زشت و شرم اور هواداران تیم های میزبان تراکتور بخصوص در بوشهر و اصفهان شنیده نمیشود تا جایی که مدیر عامل محترم تیم اقای شفق چندی قبل از سکوت اقایان در برابر شعار های زشت نژادپرستانه هواداران استیل اذین انتقاد مینماید.
 
بالا