• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
600_Navad-1392-05-22.jpg
 

H a s t i

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2013
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
425
خلعت بدرد سيستم لگد كشي اقاي دايي نميخوره و بازيش با اين تاكتيك به گند كشيده ميشه مگر در سيستم و تاكتيك بازي هاي اينده تجديد نظر بشه
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
خلعت بدرد سيستم لگد كشي اقاي دايي نميخوره و بازيش با اين تاكتيك به گند كشيده ميشه مگر در سيستم و تاكتيك بازي هاي اينده تجديد نظر بشه

کی تجدید نظر کنه؟
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
ابراهیمی: خط هافبک پرسپولیس ضعف زیادی دارد

ارتش سرخ دات كام :
کارشناس و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به عنوان کارشناس دلسوز می گویم که ضعف زیادی در خط هافبک پرسپولیس وجود دارد. ناصر ابراهیمی کارشناس و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس مقابل سایپا را دیدم دیروز پرسپولیس بازی معمولی انجام داد و سر مربی تیم در مصاحبه بعد از بازی اشاره کرد که انتظار بیشتری از تیم داشته است اما بازیکنان نتوانسته اند انتظارات او را در زمین انجام دهند.

وقتی سرمربی تیم چنین حرفی می زند یعنی ضعف خود را فهمیده است تیم سایپا در این بازی هر کاری را که خواست در زمین انجام داد. بررسی تعداد بازیکنان سایپا، حفظ توپ آنها، دوندگی شان در زمین، برگشت به عقب آنها و... این موضوع را نشان می دهد در حالی که بازیکنان پرسپولیس پرس و یادگیری نمی کردند.

آقای علی دایی باید به این نکته توجه کند که تمام تیم ها در مقابل پرسپولیس و ........ با انگیزه بازی می کنند، تیم های پرسپولیس، ......، سپاهان و تراکتور سازی در مقابل سایر تیم ها تیم های میلیاردی ها مقابل میلونرها هستند.

بازیکنان سایپا در بازی مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی داشتند اما پرسپولیسي ها انگیزه لازم را نداشتند.

وی در ادامه صحبت های خود افزود: همه تیم ها آرزو دارند مقابل پرسپولیس و ...... بازی کنند و تنها یک یا دو بار این فرصت را پیدا می کنند اما پرسپولیس باید بداند در مجموع بازی های رفت و برگشت سی بازی سخت باید انجام دهند، سایپا در بازی های قلبی خود ضعیف بازی کرده بود اما مقابل پرسپولیس با انگیزه بود و آمارها نشان می دهند سایپا بهتر از پرسپولیس بود و دایی در مصاحبه پایان بازی این را هم گفت که از این به بعد باید بازیکنان را جریمه کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس هفته پیش بهتر بازی کرد و برنده شد.

وی در پاسخ به این سوال که بازی آتی پرسپولیس مقابل تیم ملوان را چه طور پیش بینی می کنید گفت: من همیشه می گویم از هفته پنجم به بعد خیلی از مسائل مشخص می شود و باید دید پرسپولیس مقابل ملوان چه خواهد کرد البته اگر پرسپولیس همین بازی را مقابل ملوان هم ارائه دهد به نظر من نتیجه خواهد گرفت.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که پیشنهاد شما برای این که پرسپولیس بتواند نتایج بهتری کسب کند چیست، گفت: من به عنوان یک کارشناس دلسوز این مطلب را می گویم که خط هافبک پرسپولیس ضعف زیادی دارد، پرسپولیس باید در مرکز زمین جمع تر بازی کند.​
 

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
البته از اونجايي که ميگن خواب زن برعکسه :دي جاي اميدواري هست هنوز :دي
باز هم به خودم که گهگاه یه خوابی می بینم ! بعضیا که دیگه خواب دیدن رو هم یادشون رفته :دی (الان خودم هم نمی دونم روی صحبتم با چه افرادیه دقیقا !)

25r30wi.gif
25r30wi.gif
25r30wi.gif

خدا خفت نکنه سید
خدا هم خفه ش نکنه ، یه روزی من باید این بشر رو بن کنم ! مگه اینکه دیگه بنفش نباشم !

******************
به امید پیروزی در برابر ملوان !
 
Last edited:

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
خداداد: اگر خلعتبري برنگردد از بي‌عرضگي آقايان است

سایت هواداران پرسپولیس : خداداد عزيزي هميشه نقطه نظرات جالبي درخصوص مسائل روز فوتبال ايران دارد که شنيدن آنها خالي از لطف نيست.

او اين بار حرفهاي تندي در مورد کفاشيان و فدراسيون زده است...

ظاهرا مخالف کسر امتياز از باشگاه‌هايي هستي که تماشاگران خاطي دارد؟
بله، خود شما مي‌گوييد تماشاگر خاطي !آخر اين قضيه چه ارتباطي به بازيکن، مدير يا حتي هواداري دارد که در ورزشگاه حضور نداشته است؟ کجاي دنيا چنين حکمي صادر مي‌شود که در ايران اينگونه برخورد مي‌کنند. قانون بايد بين جرم و جريمه تناسب قائل شود تا افکار عمومي پذيرش حکم را داشته باشد. به هر حال بايد دراين رويه تجديد نظر شود.

تا اينجاي کار چه تيمي موفق‌تر بوده و چه تيمي در حد انتظار ظاهر نشده؟

به اعتقاد من سپاهان هم در گرفتن بازيکن موفق بوده و هم توانسته حضور پرقدرتي در ليگ برتر داشته باشد از طرف ديگر هم تراکتور با توجه به مخارج کلاني که در فصل نقل و انتقالات داشت و ستاره‌هايي که به خدمت گرفت بايد بهتر از اينها ظاهر مي‌شد. انتظارم از تراکتور بيش از اين بود.

به عنوان لژيونر سابق فوتبال ايران در مورد خلعتبري چه نظري داري؟
خلعتبري را درک مي‌کنم اما معتقدم حضور وي در تيم عجمان و بازي کردن اين ملي‌پوش در ليگي که نام جعلي را بر خود گذاشته خيانت به آرمان‌هاي ملت ايران است.

خوب چه بايد کرد؟
شنيدم کفاشيان و نبي‌پورشه‌هايي که براي رحمتي و هادي عقيلي در نظر گرفته بودند را به نام خودشان وارد مي‌کنند. آقايان به جاي اين پورشه‌ها حيثيت ملي ايران را بخرند.
پس لااقل اين بار به فکر اين بازيکن وشان فوتبال ايران باشند. رک و پوس‌کنده بگويم اگر خلعتبري باز خريد نشود از بي‌عرضگي آقايان است در ضمن در يک مصاحبه شنيدم رئيس فدراسيون گفته غير از پول از هيچ کمکي براي بازگشت خلعتبري دريغ ندارم. به خدا خجالت دارد. اين کار تنها با پول حل مي‌شود و شما از دادن پول عذر مي‌خواهيد و بعد توقع داريد مشکل حل ‌شود؟

منبع : ذاکرزاده - روزنامه 90
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]گزارش تمرين امروز پرسپوليس[/h]
[h=2]تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که علي دايي با دقايقي تاخير در آن حضور داشت.[/h]
00945240.jpg


تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. در اين تغيير ابتدا بازيکنان زير نظر محمد دايي به گرم کردن، کار با توپ، حفظ توپ و پرسينگ پرداختند. حضور فعال محمد دايي و راهنمايي‌هاي او به بازيکنان در نوع خود جالب بود.

به گزارش فارس، علي دايي با 35 دقيقه تاخير به همراه دختر کوچک خود در تمرين امروز حضور داشت. البته دايي پس از ورودش به زمين بازيکنان را جمع کرد و دقايقي با آنها از روي کاغذي که دستش بود به گفت‌وگو پرداخت.

*گفتني است که دايي امروز پيراهن آل‌اشپورت بر تنش بود.

*نيلسون در تمرين امروز حضور پيدا کرد اما پس از 40 دقيقه ناگهان فشارش افتاد و تمرينات خود را با دروازه‌بانان قطع کرد.

*بنگر، مارکو و علي‌عسگر ابتدا اختصاصي کردند و سپس به تيم ملحق شدند.

*30 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند که فقط علي دايي و محمد دايي را تشويق کردند.

*تمرين فرداي
پرسپوليس پشت درهاي بسته برگزار خواهد شد.

*محمد پنجعلي نيز با تاخير در تمرين امروز حاضر شد.

*امير عابد‌زاده در تمرين امروز بالاخره دست به توپ شد.

*تمرينات ويژه غلامپور با عليرضا حقيقي در تمرين امروز ديده شد.

*در تمرين امروز دهنوي و مارکو نيز مصدوم شدند.

*در مرحله پاياني تمرين علي دايي بازيکنان را به دو گروه تقسيم کرد و با آنها تمرينات گلزني را انجام داد. دايي تاکيد زيادي داشت که بازيکنان با هوش بالا در محوطه 18 قدم ظاهر شوند و به سادگي فرصت‌ها را از دست ندهند.

*محمد پنجعلي نيز دقايقي در تمرين امروز پا به توپ شد.

*نيلسون، مارکو و دهنوي زودتر تمرين را ترک کردند.


 

ya30n

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
14 آپریل 2007
نوشته‌ها
5,200
لایک‌ها
5,471
محل سکونت
امارات متحده عربی
پنج میلیارد تومان انتقال خلعتبری را صرف تکمیل ورزشگاه‌های ایران کنید


IMG10295996.jpg


خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: هرچند اقدام مسئولان باشگاه پرسپولیس و دست اندرکاران فوتبال برای بازگردان بازیکن تیم ملی ایران از لیگ امارات اقدامی شایسته و قابل تقدیر است، اما به نظر می‌رسد در صورتیکه این مبلغ - که حدود پنج میلیارد تومان می‌شود - را هزینه تکمیل و تجهیز ورزشگاه‌ها کنیم نفعش به حال فوتبال بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تلاش‌های دامنه‌دار محمد رویانیان برای عقد قرارداد با محمدرضا خلعتبری شاید به نوعی تحسین برانگیز باشد. این که مدیری برای تقویت فنی تیم خود تا این حد تلاش به خرج می‌دهد برای هر سرمربی رویایی و قابل تقدیر است. به خصوص این که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتخاب نام مجعول برای لیگ باشگاهی امارات این کار را انجام می‌دهد که از این حیث مورد حمایت همه اهالی فوتبال و غیر فوتبالی کشور است و به عنوان اقدامی برای اعتلای شان و نام ایران عزیز قابل ستایش است.

موضوعی که از همان ابتدا مشخص بود و شخص رئیس فدراسیون فوتبال هم بر آن صحه گذاشت این بود که خلعتبری پیش از این که مسئولان فدراسیون فوتبال امارات در اقدامی سیاسی نام مجعول را برای لیگ حرفه‌ای خود انتخاب کنند، به تیم عجمان پیوست و بر اساس قوانین بین‌المللی باید به قراردادش با تیم یاد شده متعهد باشد که البته خود خلتعتبری هم با حضور در تمرینات تیم عجمان و گلزنی در دیدارهای دوستانه این موضوع را پذیرفت.

با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنان بر خرید این بازیکن پا فشاری دارد و پرداخت حدود 3/5 میلیارد تومان به باشگاه عجمان را پذیرفته و البته عنوان کرده که یک فرد کارآفرین این هزینه را تقبل کرده است. کمی دور از ذهن است که بپذیریم این انتقال با رقم یاد شده برای قرمزها آب خورده است چرا که باشگاه پرسپولیس باید با خود خلعتبری هم برای یک فصل قرارداد منعقد کند. در حالی که همواره شایعات قرارداد میلیاردی بازیکنان معمولی بازیکنان پرسپولیس مطرح می‌شود آیا می توان باور کرد که خلعتبری کمتر از دو میلیارد تومان از قرمزها برای یک فصل بازی دریافت کند؟

خبر توافق قرمزها با خلعتبری که خود رویانیان هم آن را مورد تایید قرار داده واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است. نخستین موضوعی که ذهن همه اهالی ورزش را درگیر کرده، مبلغ 5 میلیارد تومانی است که به عنوان حداقل پول هزینه شده در این انتقال رد و بدل خواهد شد.

این درست که خارج کردن خلعتبری از لیگی که نام جعلی خلیج ع ر ب ی را روی خود دارد کار شایسته و درستی است اما وقتی این انتقال برای فوتبال ایران نزدیک به 5 میلیارد تومان هزینه در بردارد باید به فکر راه حل جدیدی بود و این مبلغ را صرف امور زیر ساختی در فوتبال کرد. روز دوشنبه نشستی با حضور مدیران باشگاه و مسئولان فوتبال کشور برگزار شد تا راه حل های برطرف کردن مشکلات ورزشگاه ها را بررسی کنند و چاره ای برای این ضعف بزرگ فوتبال ایران بیندیشند.

حال که چنین مشکلات اساسی در فوتبال ایران وجود دارد که می تواند به این رشته پرطرفدار لطمه بزند و وجه فوتبال ایران در آسیا را خدشه دار کند، پیشنهاد می شود مسئولان امر و آنهایی که درگیر انتقال خلعتبری هستند این مبلغ را هزینه تکمیل ورزشگاه ها و برطرف کردن نقایص آنها کنند تا هم آبروی برای فوتبال ایران شود و هم به سرمایه ای برای باشگاه ها تبدیل شود. حتی اگر فرد خیری هم پیدا شود و پول انتقال این بازیکن را بدهد بازهم جای تاسف دارد که نزدیک به 3/5 نیم میلیارد تومان از بودجه ایران به جیب یک تیم عربی خواهد رفت و مبلغی کمتر از این نیز به جیب بازیکنی می رود که قرار است کمتر از هشت ماه برای رپسپولیس بازی کند.

در حالی که اگر این پول هزینه تکمیل ورزشگاه ها شود، فوتبال ایران تا سالها از اثرات آن متنفع خواهد شد و می تواند خیال باشگاه ها برای بدست آوردن استاندارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا را راحت کند تا آنها دیگر به دنبال سندسازی برای راضی کردن مسئولان کنفدراسیون آسیا نباشند و ورزشگاه ها را به طور واقعی استاندارد و تجهیز کنند. ضمن اینکه این پول می تواند برخی فدراسیون های ورزشی را از بحران مالی که با آن دست به گریبان شده اند را نجات دهد.
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
پنج میلیارد تومان انتقال خلعتبری را صرف تکمیل ورزشگاه‌های ایران کنید


IMG10295996.jpg
آخ که خبرگزاری های استقلالی بدجوووری دارن خودشونو نشووون میدن.آخ که داریم دشمنامونو میشناسیم.تیمها دیگه 7-8 تا بازیکن میلیاردی دارن هیشکی جرات نداره بهشون بگه تو اما جریان خلعت یه خاره تو چشم همشون میخوان به سر انجام نرسه از همین جا میگم مرده باد دشمنای پرسپولیس کبیر.
سردار اینقد مرررررررررررررد هست جولو همه این مافیا و حق خوریا وایسه
به احترام سردار کل جهان خبردار
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
متاسف برا این جامعه فرهنگی و خبری ایران

تمام تیم ها حداقل دو سه تا بازیکن 4-5 میلیاردی دارن حتی یکبار هم نشده یکیشون بیاد تیتر بزنه

ولی تا حرفی از پرسپولیس و این مبالغ میشه همش میشه بیت المال همش میشه مال حروم همش میشه سهم بابام

بدون شک اگر قوانین برای همه بود ما هم میپذیرفتیم ! ولی تیم های مدعی دیگه حداقل 2-3برابر ما خرج کردن تو این 3-4ساله !

این پول اگر خرج خلعت نشه مطمئن باشید تو فوتبال خرج نمیشه و میره تو جیب آقایون !

با این پول میشه دوتا بازیکن خوب خارجی جذب کرد ولی وقتی نمیزارن همون بهتر که تو جیب خلعت بره نه آقایون مفت خور !
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
متاسف برا این جامعه فرهنگی و خبری ایران

تمام تیم ها حداقل دو سه تا بازیکن 4-5 میلیاردی دارن حتی یکبار هم نشده یکیشون بیاد تیتر بزنه

ولی تا حرفی از پرسپولیس و این مبالغ میشه همش میشه بیت المال همش میشه مال حروم همش میشه سهم بابام

بدون شک اگر قوانین برای همه بود ما هم میپذیرفتیم ! ولی تیم های مدعی دیگه حداقل 2-3برابر ما خرج کردن تو این 3-4ساله !

این پول اگر خرج خلعت نشه مطمئن باشید تو فوتبال خرج نمیشه و میره تو جیب آقایون !

با این پول میشه دوتا بازیکن خوب خارجی جذب کرد ولی وقتی نمیزارن همون بهتر که تو جیب خلعت بره نه آقایون مفت خور !

عاشقتم
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!




فرمان آتش‌بس به دایی و کریمی






پرسپولیس آنلاین : فرمان آتش‌بس به دایی و کریمی


291221.jpg



مدیران پرسپولیس و تراکتورسازی از دایی و کریمی خواسته‌اند به جنگ رسانه‌ای پایان دهند.

به گزارش پرسپولیس آنلاین , در روزهای گذشته یکی از اتفاقات دنباله دار فوتبال ایران، درگیری رسانه ای علی دایی و علی کریمی با یکدیگر بود.
کریمی سرمربی قرمزها را به جنجال سازی در برنامه ۹۰ برای نتیجه گرفتن متهم کرد و کمی بعد دایی با بی ثبات خواندن کریمی واکنش نشان داد و هافبک تراکتورسازی نیز پس از برد سپاهان تاکید کرد که دایی به دنبال عوام فریبی است.
در شرایطی که دو طرف بلافاصله پاسخ اتهامات یکدیگر را می دادند و انتظار می رفت این بار نوبیت دایی باشد محمد رویانیان در جلسه ای با علی دایی از وی خواست سکوت اختیار کرده و به این جنگ رسانه‌ای پاسخ ندهد.
از سوی دیگر مسئولان تراکتورسازی نیز پس از دو پیروزی پیاپی از علی کریمی خواستند برای برهم نخوردن آرامش تیم و موقعیت فعلی،‌ از انجام مصاحبه در خصوص سرمربی پرسپولیس خودداری کند.



امیدوارم دو بزرگ پرسپولیس.......بزرگی کنن و حرف مدیرانشون رو گوش کنن ........و فقط به فکر موفقیت تیمهای خودشون باشن ........

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!




حواشی پس از تمرین امروز پرسپولیس




200x124xhavadar.jpg.pagespeed.ic.dA0a_tuj-6.jpg



پرسپولیس
نیوز : چند تن از هواداران پرسپولیس پس از تمرین امروز با لیدرها و مأموران انتظامی ورزشگاه درفشی‌فر درگیر شدند.
پس از تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی که بازیکنان به سرعت ورزشگاه درفشی‌فر را ترک می‌کردند برخی از هواداران به آنها

اعتراض‌هایی داشتند و الفاظ خوبی در قبال آنها به کار نمی‌بردند. به همین دلیل لیدرها و مسئولان انتظامی درفشی‌فر دقایقی با این هواداران درگیری لفظی پیدا کردند. اما پس از دقایقی همه چیز ختم به خیر شد.

*مارکو هافبک صربستانی پرسپولیس پس از تمرین امروز از ناحیه کمر مورد معاینه قرار گرفت و مشخص شد که وضعیت او باید در روزهای آینده بیشتر بررسی شود.

*یک نابینا نیز پس از تمرین امروز در جمع سرخپوشان حضور پیدا کرد و از آنها درخواست می‌کرد تا برای بازی‌های بعدی متفاوت‌تر از بازی با سایپا باشند که این موضوع در نوع خود بسیار جالب بود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



از سوی دایی/ برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها تا بازی با فولاد خوزستان اعلام شد


54.jpg



سایت هواداران پرسپولیس : علی دایی برنامه‌های تمرینی خود را تا بازی با فولاد خوزستان به بازیکنان ابلاغ کرد.


علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز برنامه تمرینی خود را تا بازی با فولاد خوزستان به بازیکنان ابلاغ کرد.

سه‌شنبه 22/5/92 ، 17:30

چهارشنبه 23/5/92 ، 17:30

پنج‌شنبه 24/5/92 ، 17:30

جمعه 25/5/92 ، بازی پرسپولیس و ملوان

شنبه 26/5/92، 17:30

یکشنبه 27/5/92، استراحت

دوشنبه 28/5/92، 10:30 و 17:30

سه‌شنبه 29/5/92، 17:30

چهارشنبه 30/5/92، 17:30

پنجشنبه 31/5/92، 17:30 و حرکت به سمت هتل برای دیدار با نفت

جمعه 1/6/92، نفت تهران-پرسپولیس

شنبه 2/6/92، 17:30

یکشنبه 3/6/92، استراحت

دوشنبه 4/6/92، 10:30 و 17:30

سه‌شنبه 5/6/92، 17:30

چهارشنبه 6/6/92، 17:30

پنجشنبه 7/6/92، 17:30 و حرکت به سمت هتل برای دیدار با فولاد خوزستان

شنبه 9/6/92، 17:30

یکشنبه 10/6/92، استراحت

این برنامه امروز به تمام بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس ابلاغ شد.


 

------------------------

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2013
نوشته‌ها
698
لایک‌ها
508
محل سکونت
جزیره ی سبزوار
خلعت بدرد سيستم لگد كشي اقاي دايي نميخوره و بازيش با اين تاكتيك به گند كشيده ميشه مگر در سيستم و تاكتيك بازي هاي اينده تجديد نظر بشه

دقیقن! هر ستاره ای که تحت نظر دایی کار کنه فوتبالش به شدت افت می کنه. تجربه اینو ثابت کرده
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
یه عکسی تو یکی از سایت ها دیدم داغ دلم تازه شد ...

عباس آقایی اسمی که به شخصه هیچوقت از یادش نمیبرم !

بی ادعا و یکی از بهترین پاسور های پرسپولیس

با ممد نوری اصلا قابل مقایسه نیست ! اگر قدر خودش رو میدونست سال های سال تو تیم ملی ازش بهره میبردیم ...


22055870488425190204.jpg

چه خاطراتی دارم ازش ... از زمانی که تو پاس بود تا وقتی که کمر تیم بود زمان قطبی ... پاس های پشت دفاعش بی نظیر بود ... و مخصوصا شوت هاش ...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
5 آذر 1355: ششمین دوره لیگ ایران:
پرسپولیس 0 دارایی 0
ترکیب پرسپولیس: قره خانلو، (دکتر) محمد دادکان، فاطمی مقدم، آله وردی، حاج رحیمی پور، پروین (کاپیتان)، عزیزی، مایلی کهن(میرشیبانی)، ایرانپاک، خوردیبن(دکتر محمد زادمهر)، خلعتبری.

945979_577663532286369_2043787620_n.jpg

پرسپولیس به رغم ضعیف شدن و عدم کسب نتایج افسانه ای سابق پس از پاس قهرمان؛ نایب قهرمان شدند و شهباز قدرتمند با خریدهای رویاییش سوم شد و تاج (استقلال) با همه ستارگانش برای دومین سال پیاپی مقامی بهتر از چهارمی بدست نیاورد. پرسپولیس نایب قهرمان به هیچ یک از 4 تیم اول نباخت و شهباز پر مهره را که مردانی چون ناصر حجازی، محمدرضا عادلخانی، ابراهیم قاسم پور، ایرج *******، حسین کلانی، نصراله عبدالهی و علامحسین مظلومی و ... را در خود داشت؛ در بازی رفت و برگشت با نتیجه 1-0 از سد راه برداشت. شهباز با 36 گل زده بهترین خط حمله را داشت و نتوانست گلی به پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت بزند. پاس قهرمان 4 باخت و پرسپولیس 3 باخت و تاج (استقلال) رده چهارمی 6 باخت داشتند و دارایی با 2 باخت کمترین باخت را داشت. بهترین خط حمله را شهباز با 36 گل و بهترین گلزین غلام حسین مظلومی (از تیم شهباز) با 19 گل رکوردی تازه را دشت کرد.
قهرمان: پاس تهران نایب قهرمان: پرسپولیس تهران بهترین گلزنان: غلامحسین مظلومی (شهباز) 19 گل، غفور جهانی (ملوان)9 گل، حسین فرکی و حبیب شریفی (پاس)، ناصر نورایی (هما)، هادی نراقی (تاج ) و حسین حافظی (نیرو) 7 گل.
پاس (قهرمان):رضا قفل ساز، اسماعیل نور بخش، محسن هوشنگی، حسین کازرانی، مهدی دینورزاده، محمود حقیقیان، همایون شاهرخی (کاپیتان)، ایرج دانایی فرد، مائیس میناسیان، محمد صادقی، حبیب شریفی، مجید حلوایی و حسین فرکی.مربی: حسن حبیبی
پرسپولیس تهران (نایب قهرمان): بهرام مودت، صفریان، قره خانلو، آشتیانی، فریدون معینی، رضا وطنخواه، فتاحی، الله وردی، محمد رضا خلعتبری، رشیدی، ادیبی، دستجردی، ذوالفقارنسب، پروین، خوردبین، دادگان، مایلی کهن، فاطمی مقدم، زادمهر، رزمجو، ایرانپاک و حاج رحیمی پور. مربی : بیوک وطن خواه
 
بالا