• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
چرا خلعت کارش تموم نمیشه ؟

چیکار می کنن !

توی واریز پول به حساب اونا به یه کم مشکل برخوردند به دلیل های زیر :

1 - مهم ترین دلیل : تحریم بانکی ایران

2 - دلیل دیگر : مقدار خیلی زیاد پول



قبلا هم این مشکل پیش اومده جای هیچ نگرانی نیست درست میشه
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دنیزلی و آخرین فرصت برای پرداخت بدهی سرخ پوشان - Goal.com

سایت گل-پس از این‌که مسئولان دادگاه حکمیت ورزش (CAS) پرونده‌ی نلو وینگادا را بسته اعلام کرد و با اعتراض باشگاه پرسپولیس این آرا شکسته شد، نمایندگان این دادگاه از پرسپولیس شماره خواستند تا مبلغ 10 هزار فرانک سوئیس را به این باشگاه پرداخت کنند. البته این مبلغ تنها طلب بیرون‌مرزی پرسپولیسی‌ها نیست و این باشگاه مبلغی را نیز ار مصطفی دنیزلی، سرمربی اسبق پرسپولیس طلب‌کار هستند که گویا به این سادگی‌ها قابل بازگشت نیست.

به گزارش سایت گل، مصطفی شکری مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت : "دنیزلی سرمربی سابق تیم پرسپولیس به این باشگاه بدهی داشتند که طی فرآیند نسبتاً طولانی مقداری از مبلغ بدهکاری خود را به حساب باشگاه واریز کردند و بخشی از بدهی ایشان هنوز مانده که دنیزلی طی تماسی که داشته یک مهلت از باشگاه خواسته است و من وقتی این موضوع را با رویانیان مطرح کردم با مخالفت روبرو شدم که گفت امکان پذیر نيست.

دنیزلی با من تماس گرفت و گفت تا 10 روز دیگر تمام بدهی که به باشگاه پرسپولیس دارم را پرداخت می کنم و ما هم این فرصت را به دنیزلی دادیم ولی اگر تا 10 روز دیگر بدهی که دارند پرداخت نکند نامه ای از طریق فدراسیون ایران به فدراسیون ترکیه فکس می کنیم و اگر بازهم موضوع بدهی حل نشود از طریق فیفا اقدام خواهیم کرد."
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
دوستان درسته این یه مسئله ی شخصی و به سلیقه ی هر کس مربوط میشه
ولی از تموم پرسپولیسی های تاپیک تقاضا دارم
تو اواتار یا امضا حتی یه کلمه یا یه خط یا یه عکس کوچولوی کوچولو هم شده یه نشون از پرسپولیسی بودنشون بزارن
اخه چند وقته عکسایی و نوشته های استقلالی ها زیاد شده بزار بفهمن که هیچ وقت نمیتونن تو هیچ جا از ما بیشتر شن پرسپولیس همش باید پر طرفدار ترین تیم باشه خدا وکیلی یه سال استقلال سینزدهم بشه 70 درصد هواداراش ولش میکنن هیچ تیمی مثل پرسپولیس اینطور هوادار متعصبو صبور نداره که حتی با نتایج بد هم پای تیمشون نشستن واقعا دم هممون گرم
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]آخرين خبر از حضور خلعتبري در جمع سرخپوشان[/h]
[h=2] با وجود اينکه قرار بود پول رضايتنامه خلعتبري به باشگاه عجمان امروز به امارات ارسال شود اما اين اتفاق نيفتاد.[/h]
00031843.jpg

طبق هماهنگي‌هاي انجام شده و توافق نماينده پرسپوليسي‌ها با مسئولان باشگاه عجمان قرار بود 500 هزار دلار امروز به حساب مسئولان عجمان پرداخت شود تا رضايتنامه محمدرضا خلعتبري را براي همراهي پرسپوليس صادر کنند اما با توجه به برخي قول‌هايي که به مسئولان عجمان از طرق مختلف داده شده بود اين اتفاق نيفتاد و مسئولان عجمان ناراحتي خود را از اين بابت به خلعتبري و مدير برنامه‌هايش اعلام کردند.

به گزارش فارس، اين در شرايطي است که عجماني‌ها دوست دارند زودتر تکليف خلعتبري روشن شود تا مهاجم مورد نظر خود را جذب کنند به همين دليل مسئولان عجمان از اين بابت بسيار ناراحت شده‌اند و به بدقولي پرسپوليسي‌ها اعتراض‌هايي را داشته‌اند اما از اين طرف هم مسئولان باشگاه پرسپوليس همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم مي‌کنند تا ارز مورد نياز را تهيه و به امارات ارسال کنند.

اين در شرايطي است که يکي از مسئولان باشگاه پرسپوليس هم بايد به امارات برود تا توافقنامه خود را با عجماني‌ها امضا کند. درست است که فعلاً‌ عجماني‌ها مدت خاصي را براي پرداخت پول اعلام نکرده‌اند اما گفته مي‌شود آنها در صورتي که پرسپوليسي‌ها به وعده خود عمل نکنند اعلام کرده‌اند که شايد تصميم‌هاي ديگري يعني دادن خلعتبري به تيم‌هاي ديگر و يا منصرف شدن فروخته شدن اين بازيکن را بگيرند. اين در شرايطي است که مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام کرده‌اند که خلعتبري را پرسپوليسي بدانيد و شايد او در دربي بازي کند.


 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اختصاصي از جلسه هيئت مديره / تغيير سرپرست پرسپوليس كليد خورد


220x132xk.bagheri.jpg.pagespeed.ic.L9VDotnMer.jpg




پرسپوليس نيوز : سرانجام پس از اعتراضات فراوان قرار است سرپرست تيم پرسپوليس تغيير كرده و كريم باقري كاپيتان سابق سرخپوشان با اين عنوان روي نيمكت پرسپوليسي ها بنشيند.

به گزارش پرسپوليس نيوز، جلسه روز گذشته هيئت مديره باشگاه پرسپوليس كه در غياب محمد رويانيان برگزار شد مصوباتي داشت كه از آن جمله مي توان به تغيير سرپرست پرسپوليس اشاره كرد.

يك منبع آگاه از باشگاه پرسپوليس با اعلام اين مطلب افزود: هيئت مديره باشگاه با اكثريت آرا راي به تغيير سرپرست تيم و روي كار آمدن كريم باقري داد.

وي افزود: با توجه به مشكلاتي كه در تيم پرسپوليس به خصوص در ارتباط با بازيكنان وجود داشت اين تصميم گرفته شد و قرار است به شكلي دوستانه با محمد رويانيان هم مطرح شود تا مورد مخالفت مديرعامل باشگاه قرار نگيرد.

اين مسئول باشگاه پرسپوليس افزود:‌ با توجه به رابطه خوبي كه علي دايي با كريم باقري دارد اين انتخاب مي تواند با يك تير دو نشان بزند و زوج قديمي دايي - باقري هم مشكلات فني و هم مشكلات اجرايي پرسپوليس را روي نيمكت اين تيم كاهش دهد. همچنين قرار است از زحمات سعيد شيريني در اين سمت تقدير شود و با سپردن برخي كارهاي اجرايي در اطراف تيم همچنان از خدمات وي استفاده شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
لیگ امیدهای تهران/ تغییر میزبانی دربی پایتخت!



198x132xmiddle.jpg.pagespeed.ic.j8guG4Zhwe.jpg



پرسپولیس نیوز : دیدار دربی امیدهای پایتخت از سری رقابت‌های لیگ تهران با تغییر عجیب مکان این مسابقه روبرو شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام سرپرست و سرمربی تیم امید پرسپولیس، طبق برنامه اعلام شده از سوی هیات فوتبال قرار بود این مسابقه به میزبانی سرخپوشان و ساعت 17 روز شنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود اما به ناگاه این مسابقه با تغییر مکان مواجه شد.

از سوی هیات فوتبال، برگزاری این بازی از ورزشگاه امام رضا (ع) به ورزشگاه مرغوبکار و به میزبانی آبی‌پوشان در ساعت 17 روز شنبه برگزار خواهد شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دایی: بعضی‌ها پرسپولیس را فقط با خودشان دوست دارند/برخی صحبت‌ها از روی دشمنی است



216x130x13920229000253_PhotoA.jpg.pagespeed.ic.jnh4t7MGxh.jpg




پرسپولیس نیوز: سرمربی پرسپولیس گفت: برخی این تیم را فقط با خودشان دوست دارند باید در مواقع شکست حامی تیم باشند.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گفت: ابتدا باید درگذشت پدر رضا عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران را تسلیت بگویم. در مورد بازی فردا همه شرایط را می‌دانند، فولاد 5 برد متوالی داشته و ما می‌خواهیم نوارهای برد این تیم را قطع کنیم. می‌خواهیم 3 امتیاز بازی را بگیریم، مصدومان تیم هم برگشته‌اند و تمرینات خوبی انجام داده‌اند، امروز تمرین آخر را انجام می‌دهیم و مطمئناً بازی خوبی خواهد بود، بازیکنان هم قسم شده‌اند که بازی‌ها را ببریم و انشاءالله از فردا 3 امتیازها را جمع می‌کنیم.

دایی در مورد اینکه حسین فرکی گفته است ما فردا نشینیم و بازیکنانمان با اطمینان از پیروزی سخن می‌گویند گفت: ایشان نظر خودش را گفته من برای فرکی احترام خاصی قائلم ایشان بزرگ و مربی من بوده و علاقه خاصی هم به او دارم اما حسین آقا باید بداند فردا یک روز دیگر است و با تیم دیگری بازی دارد، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که 3 امتیاز بازی را بگیریم و جبران 2 باخت بدی را که داشتیم بکنیم.

وی در مورد نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس گفت: من نمی‌توانم در مورد نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس در نشست خبری صحبت کنم. ما در طول هفته با بازیکنان صحبت کرده‌ایم تا نقاط ضعف را با تمرین برطرف کنیم و ظرف یکی، دو هفته نقاط ضعف ما برطرف خواهد شد و بازی‌های به مراتب بهتری از پرسپولیس خواهید دید.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تاکتیک پرسپولیس چیست گفت: من در مورد تاکتیک پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنم و در شرایط بازی تاکتیک‌های تیم فرق می‌کند در بازی با نفت با روش 4-2-3-1 شروع کرده‌ایم و در نیمه دوم 4-4-2 تبدیل به 4-4-2 کردیم اما اینها اعداد و ارقام هستند بلکه این بازیکنان هستند که درون زمین بازی می‌کنند نه سیستم و ارقام. اگر بازیکنان ما درست بدوند و درست در میدان کار کنند تمامی این تاکتیک‌ها در میدان اجرا خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به انتقادات تند برخی از پیشکسوتان بعد از باخت در مقابل نفت گفت: من برای پیشکسوتان احترام قائل هستم اما متأسفانه برخی انتقاد را با زمین جنگ اشتباه گرفته‌اند و متأسفم که صحبت‌های چیپ و بی‌ارزشی را مطرح می‌کنند و به چیزهایی گیر می‌دهند که در هیچ جای دنیا مطرح نیست. پیشکسوت پرسپولیس باید پرسپولیس را دوست داشته باشد و در موقعی که تیم شکست خورده پشت تیم باشد و از تیم حمایت کند و گرنه در شادی‌ها همه با آدم هستند، آنهایی که رفیق آدم هستند در غم‌ها و باخت‌ها کنار هم و تیم هستند. برخی که خودشان نمی‌توانند صحبت‌هایشان را مطرح کنند از زبان پیشکسوتان این صحبت‌ها جاری می‌شود. آنها دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد برخی پیشکسوتان که نمی‌توانند صحبت‌هایی را بگویند آن را از زبان افراد خاص مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: پیشکسوت که قرار نیست جوابگو باشد من باید جوابگو باشم و دوست و دشمنم را هم در این مواقع می‌شناسم، متأسفانه برخی پرسپولیس را فقط با خودشان دوست دارند و پرسپولیس را بدون خودشان دوست ندارند که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند.

این در حالی است که بعد از سالهای زیاد اکنون در دوران رویانیان است که به پیشکسوتان بها داده می‌شود و از طرق مختلف به آنها کمک می‌شود. متأسفم که برخی می‌خواهند آرامش تیم را به هم بزنند برخی از صحبتهایی که این تعداد از پیشکسوتان می‌کنند از روی دشمنی و ارزش فکر کردن هم ندارند همه باید به تیم کمک کنیم تا این تیم موفق شود و بازیکنانی که تازه به پرسپولیس آمده‌اند اعتماد به نفس بگیرند اما متأسفانه برخی مسیر دیگری را در پیش گرفته‌اند و مردم می‌فهمند که آنها با غلط‌ ورزی صحبت می‌کنند.

دایی در مورد اینکه بازیکنان شما قبل از دربی مقابل فولاد محتاط بازی می‌کنند یا نه گفت: هر بازی 3 امتیاز دارد ما تا الان به استقلال فکر نکرده‌ایم و بعد از بازی با فولاد به استقلال فکر می‌کنیم تمام تمرکز ما اکنون بر روی بازی با فولاد است و دوست داریم در این بازی برنده شویم.

وی در مورد اینکه فولاد 5 برد متوالی داشته اما تاکنون 9 بار به پرسپولیس باخته است و فردا دهمین برد پرسپولیس رقم می‌خورد گفت: ما که چنین چیزی را نمی‌توانیم بگوییم تیمی که 5 برد متوالی داشته توانایی فنی بالایی دارد و جزو بهترین‌ها بوده است، حسین آقا هم می‌داند که فوتبال همیشه برد نیست و فراز و نشیب دارد مطمئناً ما برای برد می‌رویم و می‌خواهیم 3 امتیاز را بگیریم و ذره‌ای کوچک از محبت هواداران را جبران کنیم.

دایی در مورد اینکه قاسم دهنوی جواب یکی از پیشکسوتان را داده گفت: ظاهراً شما حرفهای من را درست گوش نکردید من می‌گفتم پیشکسوت باید به بازیکنان جدید تیم اعتماد به نفس بیشتری بدهد اما برخی با صحبت‌های جهت‌دار می‌خواهند بازیکنان ما را خراب کنند به قاسم هم گفتم نباید جواب کسی را بدهد و باید تمرکزش بر روی بازی باشد زیرا در زمین بازی می‌توان راحت‌تر جواب خیلی چیزها را داد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود کریم باقری قرار است سرپرست پرسپولیس در دربی باشد گفت: متأسفم که چنین شایعاتی را برخی نشریات و سایت‌ها مطرح می‌کنند، متأسفانه به خاطر برنامه‌ریزی‌ها و تغییراتی که انجام شد باعث شد که باقری در بازی حساس ما با استقلال نباشد باقری از قبل با من هماهنگ کرده بود که دو هفته به خاطر کارهایش به آمریکا برود او اکنون آمریکاست پس چگونه می‌تواند در بازی با استقلال سرپرست تیم باشد، او در آن زمان اصلاً ایران نیست. برخی حرمت قلم را حفظ نمی‌کنند و هر چه دلشان می‌خواهد می‌نویسند یک جایی خواندم که کریم باقری قهر کرده است و همچنین شایعاتی در مورد من درست کرده‌اند که نمی‌دانم چه بگویم گفته‌اند که من سکته کرده‌ام، متأسفانه برخی قلم را به چیزهای دیگر می‌فروشند و خیلی راحت مسائل چیپی را مطرح می‌کنند من وقتی هر روز سر تمرین هستم چطور در نشریات این حرفها گفته می‌شود.

وی در مورد اینکه یک سایت غیرمعتبر چنین خبری را منتشر کرده بود گفت: متأسفانه همه به این چیزهایی می‌پردازیم اما خیلی مواقع افرادی که کارهای بزرگی می‌کنند حتی یک جمله هم در موردش نوشته نمی‌شود حرمت قلم را برخی‌ها نگه نمی‌دارند و به دنبال منافع زودگذر هستیم در فوتبال همه ما به هم ربط پیدا می‌کنیم اگر شما خوب باشید می‌توانید خیلی به ما کمک کنید و ما را در مسیر پیشرفت ببرید اما متأسفانه یک سری چیزها عنوان می‌شود. دیروز هم گفتم مادرم حرف خوبی زد گفت کسانی که چنین حرفهایی درست می‌کنند این حرفها سر خودشان و خانواده‌شان بیشتر می‌آید، نمی‌دانم چرا برخی با بیان چنین مطالبی خانواده‌ها، دوستان و آنهایی که دوستمان دارند را نگران می‌کنند.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد لغو اردوی تیم ملی گفت: اگر قرار است برنامه‌ای برای تیم ملی اجرا شود باید اجرا شود باقری با توجه به اردوی تیم ملی با ما صحبت کرده بود که از قبل به مسافرت آمریکا برود اما با تعقیب برنامه اکنون مهمترین بازی‌ها را در کنار پرسپولیس نیست و این برنامه‌ریزی غلط فدراسیون است که باعث برگزار نشدن یک اردو می‌شود ما برای خود برنامه‌ریزی کرده بودیم و قرار بود در این زمان با تیم‌های لیگ یک که می‌خواستند خودشان را برای مسابقات به لیگ آماده کنند با ما بازی کنند، تمام تیم‌های دنیا بازی‌های تدارکاتی انجام می‌دهند اما متأسفانه ما خیلی عقب هستیم بازیکنان حتماً باید قبل از جام جهانی شرایط این مسابقات را حفظ کنند فقط تعداد کمی از بازیکنان ما در جام جهانی بازی کرده‌اند فدراسیون باید سعی کند تا این اردوها برگزار شود.

وی افزود: فدراسیون اگر می‌گوید سازمانی است که نباید در آن دخل و تصرف شود باید روی پای خودش هم بایستد و درآمدزایی کند با فوتبال راحت می‌شود درآمدزایی کرد. افرادی که در فدراسیون هستند باید با تلاش بیشتر این کار را انجام دهند نباید اردوی تیم ملی به خاطر 300، 400 هزار دلار لغو شود ما جزو ثروتمند‌ترین کشورهای دنیا هستیم و افت دارد که چنین مسائلی را عنوان کنیم.

دایی در مورد دعوت از عالیشاه و صادقیان دو بازیکن پرسپولیس قبل از دربی به اردوی تیم امید گفت: من دوست ندارم به تیم ملی امید بازیکن بدهم اما تابع تصمیم فدراسیون هستیم اما شرایط اجازه نمی‌دهد به تیم ملی زیر 22 سال بازیکن بدهیم خود منصوریان هم بهتر از همه این را می‌داند عدم برنامه‌ریزی‌های درست این مسائل را باعث شده است. من نمی‌توانم 2، 3 بازیکن فیکسم را که تلاش کرده‌اند تا به تیم برسند به تیم زیر 22 سال بدهم خودم باید چه کنم؟ آیا این معقول است؟

وی در مورد اینکه ظاهراً منصوریان استقلالی است و قصد تضعیف پرسپولیس را دارد گفت: مطمئناً منصوریان شرایط را درک می‌کند من دوست ندارم به تیم زیر 22 سال بازیکن بدهم نه تنها 4 بازیکن بلکه یک بازیکن هم به تیم امید نمی‌دهم زیرا در شرایط سختی هستیم نمی‌توانم آنها را به تیم امید بدهم. خود منصوریان هم شرایط را درک می‌کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
چرا دايي به 2-3-1-4 فكر نمي‌كند؟/ بسته پيشنهادي براي سرمربي پرسپوليس: صادقيان مهاجم سايه، حقيقي تنها هافبك دفاعي



308715_heroa.jpg



براي دايي يك بسته پيشنهادي داريم و بدون اينكه بخواهيم در كار او دخالت كنيم به جاي تكرار انتقادها (همان طور كه خود دايي خواسته) به او پيشنهاد مي دهيم


سايت گل -علي دايي مثل افشين قطبي عاشق و شيفته سيستم هلندي 1-3-2-4 شده و به هيچ وجه دوست ندارد از سيستم ديگري در تميش استفاده كند و عجيب اينكه حتي اگر ابزار اجرا كردن درست اين سيستم به ظاهر كامل و كم نقص را نداشته باشد باز هم تغييري در سيستم تيمش نمي دهد و كار را با وجود نقص و ايرادهاي فراوان ادامه مي دهد.



چند روزي است همه روي اين موضوع كه پرسپوليس در فاز حمله مشكل اساسي دارد مانور كرده اند و با تعداد موقعيت هاي گلي كه تيم دايي در 6 بازي گذشته ساخته صراحتا مي توان روي اين نكته تاكيد كرد اما چرا دايي به جاي تغيير مهره ها و جابجايي آنها به تغيير سيستم فكر نمي كند؟


براي دايي يك بسته پيشنهادي داريم و بدون اينكه بخواهيم در كار او دخالت كنيم به جاي تكرار انتقادها (همان طور كه خود دايي خواسته) به او پيشنهاد مي دهيم از او مي خواهيم تا مقابل فولاد تغيير سيستم را حداقل در طول بازي امتحان كند.



شايد 1-3-2-4 سيستم كامل و مفيدي باشد اما عجيب است كه دايي در طول مسابقه هم تغيير سيستم نمي دهد و تنها نفرات و مهره هايش را در همان پوزيشن جابجا مي كند.



براي بازي با فولاد كه پرسپوليس در خانه بازي مي كند و برد مي خواهد دايي احتمالا محمد نوري را در اختيار ندارد ؛بازيكني كه مي توانست در فاز حمله نقش اول را ايفا كند اما در 6 بازي گذشته ضعيف ترين نمايش هاي دوران حضورش در پرسپوليس را انجام داد تا سرخ ها عملا در حمله و ايجاد موقعيت با مشكل اساسي روبرو شوند.


با اين حساب اگر نوري در مسابقه با فولاد غايب باشد دايي مي تواند با همان سيستم دلخواهش بازي را شروع كرده و از صادقيان به جاي نوري بهره بگيرد (كه مي توان اميد داشت اين تغيير به نتايج بهتري بيانجامد) اما سرمربي پرسپوليس مي تواند سيستم جديدي را هم امتحان كند كه مي توان اميد داشت به اتفاقات بهتري در فاز حمله بيانجامد.




دايي امروز و بعد از مسجل شدن و محرز شدن اشكال تيمش در حمله مي تواند به سيستم 2-3-1-4 فكر كند با اين توضيحات كه:



1) رضا حقيقي به عنوان تنها هافبك دفاعي مي تواند فضاي مقابل خط دفاعي را پوشش دهد و با اين سيستم يك هافبك براي اضافه شدن به حمله اضافه خواهد شد.در نهايت پرسپوليس به جاي چهار نفر با 5 نفر در حمله شركت مي كند.



2) در ميانه زمين و مقابل حقيقي مي توان دو هافبك با خصوصيات تهاجمي تر را در چپ و راست به بازي گرفت كه به نظر مي رسد دهنوي و عاليشاه براي اين دو پست مناسب باشند.



3) در راس مثلث تهاجمي مي توان پيام صادقيان را در تركيب اصلي قرارداد كه مطمئنا در اين منطقه خطرناك تر از كناره هاست و با خلاقيتش مي تواند براي مهاجمان موقعيت بسازد و در محوطه جريمه با فورواردها كارهاي تكنيكي و تركيبي داشته باشد.



4) در خط حمله مي توان از دو مهاجم نوك استفاده كرد تا فضاي در اختيار سيد صالحي مثل بازي هاي قبل زياد نباشد و او با عقب آمدن هاي بيش از حد از دروازه حريف دور نشود.براي اين منطقه مثلا مي توان از زوج نوروزي – سيدصالحي استفاده كرد كه تا حالا كنار هم و نزديك به هم بازي نكرده اند.



5) در اين سيستم كه شبيه به 2-4-4 لوزي است و مشتقي از آن به حساب مي آيد سه نفر مثلث تهاجمي به هم نزديك بازي مي كنند و اين شاخصه مي تواند تعداد كارهاي تركيبي و پي ريزي حملات را بيشتر كند.



6) در اين سيستم دو مدافع كناري پرسپوليس بايد در فاز حمله حضوري فعال داشته باشند و دايي بايد اين مهم را از ماهيني و حسيني بخواهد.



7) پياده شدن هر سيستم و به هدف رسيدن آن مستلزم مشخص بودن شرح وظايف و تمرين درست در طول هفته است كه اگر تمام اتفاقات بالا انجام شود اما اين دو مهم رخ ندهد باز هم نبايد منتظر تغييرات مفيدي در تيم پرسپوليس بود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
چرا فرکی می‌تواند و دایی نمی‌تواند؟/ پرسپولیس- فولاد، جنگ صبر و عجله




310530_heroa.jpg



شکی نیست که دایی امروز هم خودش را سرمربی موفقی می‌داند، اما تعداد آن‌هایی که در این زمینه با او هم‌عقیده‌اند چندان هم زیاد نیست
سایت گل- در مهم‌ترین بازی از هفته هفتم روز جمعه فولاد خوزستان در آزادی میهمان پرسپولیسی‌هاست و بدون تردید یکی از نکات ویژه این دیدار رویارویی حسین فرکی و علی دایی بر روی نیمکت دو تیم خواهد بود. فرکی مدت‌ها در تیم ملی مربیگری کرده و در این تیم دستیار چند سرمربی بوده است. علی دایی هم در همان دوران تک‌مهاجم و کاپیتان تیم ملی بود و همیشه میان دایی و فرکی رابطه‌ای خوب و سرشار از احترام برقرار بوده است.
اما مصاف این دو مربی از یک دیدگاه دیگر هم قابل بررسی است. رویارویی این دو نفر می‌تواند بهانه‌ای برای باز شدن یک بحث جالب درباره مربیگری باشد. «سرمربی» شدن دایی و فرکی در لیگ برتر از دو مسیر کاملا متفاوت (و حتی متضاد) اتفاق افتاده و نتایج آن‌ها در مقام سرمربی نیز تقریبا برعکس همدیگر بوده است. فرکی هم در نفت و هم در فولاد سرمربی موفقی بوده و دایی به ندرت توانسته توفیقی در این زمینه کسب کند. هر چند خود او قطعا با این نظریه موافق نیست و با توسل به هزار و یک دلیل می‌تواند اثبات کند که برای تیم‌هایش مربی موفقی بوده است!



حسین فرکی؛ ترشی هفت ساله

حسین فرکی در فوتبال ایران خیلی دیر خودش را به عنوان سرمربی مطرح کرد. کلا فرکی آدمی است که همه کارهایش را دیرتر از موعد انجام می‌دهد! او در دورانی هم که بازی می‌کرد برای خداحافظی از فوتبال و آویزان کردن کفش‌هایش خیلی معطل کرد. تا جایی که چندین سال بعد از حضورش در خط حمله تیم ملی و رفتن به جام‌جهانی، وقتی به آستانه ۴۰سالگی رسیده بود هنوز در باشگاه‌های گمنام تهرانی بازی می‌کرد و آقای گل دسته دوم پایتخت می‌شد.

20110803155518_farakia.jpg

اما او هم بالاخره کفش‌هایش را آویزان کرد و مدتی بعد مربی شد. در سال‌های اول فعالیتش یک تجربه موفق در فتح تهران داشت و یک تجربه بسیار ناموفق در تیم پاس. بعد از آن حسین‌آقا تصمیم دیگری گرفت و روند تبدیل شدن به یک سرمربی موفق را از جای دیگری آغاز کرد. او دستیار شد و شانسی که در این مسیر داشت باعث شد فرصت همکاری با مربیان بزرگی را به دست بیاورد. برانکو، منصور پورحیدری، جلال طالبی و... مربیان بزرگی بودند که فرکی در کنار آن‌ها روی نیمکت تیم ملی نشست.
امروز هم اگر از سرمربی فولاد رمز موفقیتش را بپرسید خیلی صادقانه از تاثیرات مثبت آن دوران می‌گوید و نقش این نام‌ها را در رشد کلاس مربیگری‌اش هرگز کتمان نمی‌کند.



علی دایی؛ بفرما را زدند و رد نکرد

اما علی دایی؛ او در مربیگری مسیری کاملا متفاوت با فرکی در پیش گرفت. در فوتبال دنیا کمتر کسی را سراغ داریم که بلافاصله بعد از پایان دوران بازی، روی صندلی سرمربیگری بنشیند. البته علی دایی هم بلافاصله بعد از آویختن کفش‌هایش سرمربی نشد، چون چند ماه قبل‌تر این کار را کرده بود! وقتی سرمربی آلمانی سایپا در لیگ ششم بعد از ۵ هفته تیم را رها کرد و رفت، دایی به پیشنهاد وسوسه‌انگیز مربی-بازیکن شدن جواب مثبت داد و در پایان فصل هم قهرمان شد. شاید همین قهرمانی بود که دایی را مجاب کرد می‌تواند در پست جدید هم مثل دوران بازی و گلزنی مرد موفقی باشد.

306769hp2.jpg

بعد از آن اتفاق، دایی از قرار گرفتن عنوان «سرمربی» در کنار اسمش استقبال کرد و دست رد به سینه هیچ پیشنهادی نزد. حتی پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی، آن هم دو سال بعد از خداحافظی با عنوان «بازیکن»! بله، از آخرین روزی که شهریار به عنوان بازیکن در میدان گلزنی کرد و از سر و کول همبازی‌هایش بالا رفت، به زحمت دو سال سپری شده بود که او سرمربی تیم ملی شد. و تیم ملی با هدایت او به نتایجی رسید که دانم و دانید. بعد از برکناری از تیم‌ملی هم دوران پرسپولیس و راه‌آهن و دوباره پرسپولیس آغاز شد که درباره کارنامه او در این تیم‌ها هم حرفی نمی‌زنیم. چه، داستان کاملا معاصر است و همه از نتایج کار او باخبرند.



«موفق» به اعتراف همه/ «موفق» به اعتقاد خودش

القصه؛ جمعه در آوردگاه آزادی حسین فرکی و دایی یک بار دیگر سربازهای‌شان را روبه‌روی همدیگر می‌چینند. دو سرمربی، با دو گذشته متفاوت، که هنوز هم رفیق‌اند اما هم‌راه نیستند. راه حسین و علی در تمام این سال‌ها از هم جدا بوده است. حسین صبر کرد و صبر کرد تا میوه را درست در وقت رسیدن از شاخه بچیند. اما علی به محض این‌که میوه‌های نارس را به او تعارف زدند از شاخه‌های درخت بالا رفت! شکی نیست که دایی امروز هم خودش را سرمربی موفقی می‌داند، اما تعداد آن‌هایی که در این زمینه با او هم‌عقیده‌اند چندان هم زیاد نیست.
تکیه او بیش از هر چیز روی دو جامی است که برای قرمزها کسب کرده، اما کیست که نداند ایران صاحب تنها جام حذفی در دنیاست که می‌توان با ۵ بازی در آن به قهرمانی رسید! دایی اگر بتواند یک مقام سومی در لیگ‌برتر به پرسپولیسی‌ها ببخشد، یا در طول ۹۰ دقیقه به اندازه ۲۰ دقیقه از بازی‌های پرسپولیسی که خودش در آن بازی می‌کرد موقعیت گل بسازد، ارزش کارش به مراتب بیشتر از قهرمانی در دو جام حذفی خواهد بود.

180684_orig%281%29.jpg

 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پیش‌بازی پرسپوليس- فولاد/ پيش‌داربي خطرناك پيش روي دايي

پرسپولیس محکوم به برد - فولاد دلبسته به صدر


250964_heroa.jpg


دايي مي داند پرسپوليس براي رسيدن به بمب روحيه كار بسيار دشواري در پيش دارد چرا كه حريف صدرنشين ليگ است


سايت گل – هميشه بازي هاي قبل و بعد دربي بازي هاي ويژه اي براي استقلال و پرسپوليس بوده اند.بازي هايي كه نتيجه و حتي كيفيت آنها تاثيربساري در ذهنيت هواداران ،كادر فني،رسانه ها و خود بازيكنان داشته و بر شرايط آن تيم تاثير مستقيم گذاشته است. در اين ميان بعضا باخت هاي قبل از دربي مي توانسته در حكم عامل بحران زا براي تيم عمل كند و در نقطه مقابل پيروزي در اين مسابقه ويژه بمب روحيه را در رختكن سرخابي ها منفجر كرده تا مقابل حريف سنتي حداقل در دقيقه صفر شرايط خوب باشد.

پرسپوليس اين بار تمام اين ويژه بودن ها را در نظر مي گيرد اما بعيد است كل حواسش را به دربي بدهد و از حريف فردايش غافل شود.اين را هم خود بازيكنان هم سرمربي پرسپوليس گفته اند و به نظر مي رسد با توجه به شرايط اين تيم مي توان صداقت را در كلام آنها پيدا كرد چرا كه باخت مقابل نفت تيم دايي را در شرايطي خاص رودرروي فولاد قرار مي دهد و ظاهرا چاره اي جز شكست تيم قرمز پوش اهوازي نيست.

با اين حال همه و البته خود دايي مي دانند پرسپوليس براي رسيدن به بمب روحيه كار بسيار دشواري در پيش دارد چرا كه حريف صدرنشين ليگ است و بعد از 5 برد پياپي حتي به قرباني كردن پرسپوليس در خانه اش فكر مي كند.

در حالي كه پرسپوليس از 6 بازي گذشته خود 10 امتياز به دست آورده اما فولاد بعد از شكست هفته اول مقابل سپاهان در 5 بازي متوالي پيروز شده و البته فوتبال با كيفيت و قابل دفاعي(حداقل در مقايسه با پرسپوليس) ارائه داده است.فولادي ها در 5 بازي متوالي حريفان كوچك و بزرگ خود را درو كرده اند كه البته كمي شانس (مثل همين بازي با استقلال همشهري ) و كمي هم اشتباهات داوري(مثل بازي با سورينت) به كمك شان آمده تا ركورد 5 برد متوالي را ثبت كنند و صدرنشين بدون شريك ليگ باشند.

فولاد اين فصل البته جدا از كمي خوش شانسي مجموعه اي قابل احترام و دوست داشتني است كه حتي نسبت به فصل قبل كامل تر و با تجربه تر به نظر مي رسد.تقريبا در تمام خطوط اين تيم مي توان بازيكنان با كيفيت و تاثيرگذاري را پيدا كرد كه البته توسط يك سرمربي لايق و كاردان به نام حسين فركي رهبري مي شوند.

حسين فركي كه بعد از دستياري برانكو در تيم ملي طي سال هاي اخير با نفت تهران و فولاد نتايج خوبي گرفته تا همين جاي فصل بار ديگر بر شايستگي هايش صحه گذاشته و حالا بايد براي ادامه اين روند شاگرد سابق خود در تيم ملي را پشت سر بگذارد.فركي اليته در تقابل هاي قبلي با دايي پرسپوليس نتايج خوبي نگرفت و در ليگ دهم متحمل باخت هاي بدي با نفت مقابل پرسپوليس شد اما حالا شرايط فرق مي كند و او تيم با جربزه و تقريبا كاملي در اختيار دارد.
در ادامه راه فركي مقابل دايي در مصاف هاي فولاد – راه آهن و نفت – راه آهن نتايج بهتري گرفت و حالا دنبال اين است تا شاگرد سابقش را به عنوان سرمربي پرسپوليس هم شكست دهد.

در نقطه مقابل علي دايي كه ظاهرا از شاگردانش در بازي قبل راضي نبوده كار دشوارتري براي شكست مربي سابقش دارد چرا كه بعد از باخت به نفت و انتقادهايي كه به او و تيمش شد بايد بازيكنان را جمع و جور كرده و آماده اين مسابقه مهم كند.در اين ميان دايي هم مثل فولاد تيم تقريبا كاملي را در اختيار دارد و همين نكته مي تواند به جذابيت هاي اين بازي كه احتمالا باز هم جدالي نزديك و شانه به شانه خواهد بود مي افزايد.

پرسپوليس كه تا كنون در ورزشگاه آزادي گل نخورده و نتايج خوبي گرفته ناگزير است تا فردا ترمز فركي و شاگردانش را بكشد و البته مساوي هم به درد دايي و شاگردانش نمي خورد اما شايد با در نظر گرفتن دربي و شرايط فولاد يك امتياز هم بد نباشد.يك امتيازي كه البته بعيد است هواداران پرسپوليس را راضي كند.
در عين حال فعلا آمار پرسپوليس مقابل فولاد در ليگ برتر طوري نشده كه سرخ ها بر اساس آمار واهمه اي از اين تقابل داشته باشند.آنها 8 بار فولاد را برده اند(كه بيشترشان بازي هاي خانگي بوده) و 6 بار هم به اين تيم باخته اند.ساير بازي ها از جمله دو تقابل فصل گذشته شان هم به تساوي انجاميده است.پرسپوليس البته مدت هاست در اهواز فولاد را شكست نداده اما اين بازي در تهران برگزار مي شود وتيم دايي هم كه نشان داده تيم بازي هاي خانگي است.آيا با شكست صدرنشين دايي و تيمش به كورس برمي گردند؟
 
بالا