• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

nilson

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,181
لایک‌ها
827
محل سکونت
Tehran
این که تو فکر فوتبال بوده .....چی فک کرده اونجا رو برداشته تتو کرده !!!! یه جایی رو میزد که همیشه زیر لباس باشه:happy:

آره وا....
توی بازی ها میبینم اونجوری تا دم آرنج اش رو چسب کاری میکنه من گرمم میشه دیگه چه برسه به اون !
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
آقای هدایتی با ماهی‌ ۵۰۰ هزار تومن کارمندی و حقوق مهندسیش پول جمع کرده که هی‌ می‌گید پول خودش پول خودش؟!

یکم تحقیق کن پولش رو از کجا آورد بعد اینجوری حرصشو بزن

فعلا که همچی‌ به کام فوتبالیستاس که ۲میلیارد میگیره خلعتبری خودشم گفت دست هدایتی‌ رو میبوسه!حالا چرا معلوم نیست!(احتمالا بخاطر اینکه فدراسیون خفتش کرده که اگه شده مفتی باس برگردی اما آقای هدایتی!! ۲ میلیارد بهش لطف کرده دستش که هیچی‌ پاشم باید بوس کنه توی این اوضاع اقتصادی خراب!)
خوب بود این پول رو نمیداد حالا از هر جایی بدست اوورده کلی پوله
ببخشید ولی از 19 سالگی با فوت پدرش رییس کارخانجات استیل شده. و با توسعه کارش پرورش میگو, ساخت برج در حاشیه خلیج فارس و زمین... هم داره

Sent from my LT26i using Tapatalk 2
همین رو بگو
دوستان حالا چرا حرص ميخورين ؟ باز دم هدايتي گرم كه اين پولي رو كه به قول بعضي ها از راه هاي نادرست آورده باز داره توي ورزش خرج ميكنه ، اين آقا با كمك مالي كه كرد در واقع شرف و اسم خليج فارس رو زنده نگه داشت و نزاشت ٤ تا عرب سوسمارخور بتونن با دلارهاشون پيشينه مارو صاحب بشن
و محض اطلاع دوستان هم بگم كه يكي از آشنايان آقاي هدايتي رو دورادور ميشناسه ، نزديك ١٥ سال ، اين آقا يه شبه پولدار نشده الان ساليان سال هست كه پولداره


Sent from my iPod touch using Tapatalk

بله ایشون هم زحمت کشیدن و پدرشون هم کلی چیزی داشت





بعضی کامنت ها رو آدم میخونه تعجب میکنه خب برادر من شما وقتی مثلا میری کمک میکنتی به کسی یهت میگن این پول رو. از کجا اووردی ؟؟ نه میگن ممنون
 

nilson

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,181
لایک‌ها
827
محل سکونت
Tehran



رکورد جالب خلعتبری مقابل استقلال


mohammadreza-khalatbari1.jpg


سایت هواداران پرسپولیس: این طور که به نظر می رسد، مراحل انتقال محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس قطعی شده و قرار است این بازیکن ملی پوش در ادامه رقابت های لیگ سیزدهم پیراهن قرمز بر تن کند.



یکی از بحث هایی که با نهایی شدن این انتقال مطرح شده، بحث حضور این بازیکن در داربی پیش رو است. همین مساله بهانه ای شد تا نگاهی به کارنامه این بازیکن در مصاف های رو در رویش با استقلال داشته باشیم. خلعتبری از لیگ سوم تا به امروز بارها و بارها رو در روی استقلال قرار گرفته و با پیراهن تیم های شموشک، ابومسلم، ذوب آهن و سپاهان مقابل این تیم فوتبال بازی کرده است.



خلعتبری در رقابت های لیگ تنها 3 بار موفق شده دروازه استقلال را باز کند. او اولین بار در لیگ هفتم موفق دروازه استقلال را با پیراهن ذوب آهن باز کند و در ورزشگاه تختی تهران زمینه ساز شکست دو بر یک تیم فیروز کریمی شود. بعد از آن خلعتبری در لیگ نهم یک بار دیگر به استقلال گل زد اما این بار در اصفهان زمینه ساز پیروزی ذوب آهن یک بر صفر تیمش شد. او در لیگ دهم هم به این روند ادامه داد و این بار در تهران و ورزشگاه آزادی دروازه استقلال را باز کرد تا ذوب آهن برنده از زمین خارج شود.


به آمار گل های زده خلعتبری به استقلال، یک گل دیگر را هم باید اضافه کنیم و آن گل سال گذشته او در جام حذفی بود. خلعتبری سال گذشته در نیمه نهایی جام حذفی به رحمتی گل زد تا این بار هم نقشی در شکست استقلال داشته باشد.


نکته جالب در این میان، شکست استقلال در بازی هایی است که خلعتبری موفق شده دروازه این تیم را باز کند و حالا باید دید در دربی پیش رو چه اتفاقی برای او و آبی ها خواهد افتاد.





خوب پس با این حساب این دربی هم 2 تا میزنه و به اس اس ی های عزیز 5 رو نشون میده :D
بعد نمیدونم وقتی دارم کری میخونم 3 10 10 رو بگم یا 6 تایی ها یا 5 خلعت رو
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
محمدی: نگفتم می خواهم از پرسپولیس جدا شوم/ فعلا تا نیم فصل صبر می کنم

205x141xrezamohammadi.jpg.pagespeed.ic.fnxsaaJOxe.jpg



پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز با هیچکدام از مسئولان پرپسولیس درباره وضعیت فصل آینده ام صحبت نکرده ام.

رضا محمدی درباره اینکه دیروز در تمرین پرسپولیس گفته می خواهد از این تیم جدا شود، اظهارداشت: اصلا چنین حرفی را در تمرین پرسپولیس نزدم. خودم هم وقتی این خبر را خواندم خیلی تعجب کردم. شاید من تصمیماتی داشته باشم اما هرگز آن را علنی نکردم.

وی ادامه داد: من از شرایطم راضی نیستم اما فعلا حرفی نمی زنم. باید حداقل با این شرایط تا نیم فصل کنار بیایم و بعد از آن ببینم چه اتفاقی رخ می دهد. نیلسون عملکرد خوبی داشته اما بحث من مسایل دیگری است که بعدا می گویم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خانزاده: صدر جدول هم باشند، جلوی ما بسته بازی می‌کنند/ دستور کادر فنی را انجام بدهیم، همه از ما حساب می‌برند



216x144xkhanzadeh.jpg.pagespeed.ic.QkgzG97e_C.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، گفت: هواداران بابت بازی با نفت حق داشتند از دست ما ناراحت باشند، اما مطمئن باشند، هیچ یک از بچه ها کم نمی‌گذارند و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا به شرایط چند سال گذشته پایان دهیم.

محمدرضا خانزاده در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: تازه 6 هفته از رقایت‌های این فصل گذشته است، اما هواداران را درک می‌کنیم. آنها طرفدار بزرگترین تیم ایران هستند و این بزرگی را چند سالی است که ندیده‌اند و از ما توقع دارند. به نظر من آنها حق دارند ناراحت باشند، اما مطمئن باشند تک‌تک بچه‌ها بیش از هر کس دیگری می‌خواهند بازیکن تیمی قدرتمند و موفق باشند و به این منظور تمام سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم و کم نمی‌گذاریم.

وی ادامه داد: نه تنها تیم نفت، بلکه همه تیم‌ها جلوی ما بسته بازی می‌کنند و رو به ضد حمله می‌آورند. نفت جز تیم‌هایی است که این کار را خوب انجام می‌دهد. با این وجود آنها در لحظات پایانی روی یک حادثه به گل رسیدند، البته ما هم یک مقدار سر حال نبودیم و این مساله باعث شد، غافلگیر شویم.

خانزاده درباره بازی پیش رو با فولاد اهواز، گفت: فولاد اهواز تیم خوب و یکدستی است. آنها هم قطعا در تهران جلوی ما یک بازی بسته انجام می‌دهند و روی ضدحملات به دنبال گل خواهند بود. بازی با نفت برای ما تجربه خوبی بود. در ضمن فکر می‌کنم بچه ها برای این بازی کاملا سر حال باشند، فقط کافی است آن چیزهایی که علی آقا می‌خواهد را انجام بدهیم. آن وقت پرسپولیس تیمی است که همه از آن حساب خواهند برد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
غریبی: نظرات نسبت به ما جوانان در حال تغییر است


xlogo2.JPG.pagespeed.ic.FAmbIgcnSo.jpg


پرسپولیس نیوز : هافبک - مهاجم جوان پرسپولیس گفت: به آینده کاملا امیدوارم و منتظر فرصت می‌مانم. می‌خواهم وقتی نوبت به بازی من رسید مثل بچه‌های دیگر، کادر فنی را سربلند کنم.

میلاد غریبی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: آسیاب به نوبت، وقت بازی کردن من هم می‌شود. نه تنها ناامید نیستم بلکه با انگیزه و روحیه تمرین می‌کنم تا وقتی بازی کردم، مثل صادقیان و عالیشاه که خوب بودند، خوب عمل کنم و کادر فنی را از اینکه انتخابم کردند، سربلند کنم.

وی ادامه داد: قبل از شروع فصل نسبت به ما جوانترها تردیدهایی وجود داشت ولی الان بچه‌هایی که فرصت بازی پیدا کردند، طوری عمل کردند که معلوم شد کادر فنی نفرات را حساب شده انتخاب کرده است و می‌خواهم وقتی من هم بازی کردم، این روند را ادامه بدهم.

غریبی درباره شرایط تیم پرسپولیس تصریح کرد: جلوی نفت خوب نبودیم اما آن بازی تمام شده، الان تمرکز بچه‌ها روی بازی با فولاد است و این بازی فرصت خوبی برای جبران خواهد بود. مقابل نفت غافلگیر شدیم و با اراده‌ای که در بچه‌ها وجود دارد، فکر نمی‌کنم این اتفاق دوباره تکرار شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
صادقیان: نمی توانیم بازی با فولاد را فدای دربی کنیم/ دایی هر دو سال جام آورد، هوادران اعتماد و حمایت کنند


211x141xsadeghian.jpg.pagespeed.ic.kv3Txzh2D1.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک مهاجم پرسپولیس، گفت: بازی با فولاد در حال حاضر برای ما مهمتر از بازی در دربی است و این بازی را فدای بازی با استقلال نمی‌کنیم. هواداران هم به دایی اعتماد کنند چون هر دو فصلی که در پرسپولیس بوده، جام آورد. پیام صادقیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: تمرینات خوبی در این هفته داشتیم. بچه ها هم بعد از بازی با نفت از نظر روحی و روانی شرایط خودشان را برای بازی با فولاد وفق دادند و از هر نظر برای این بازی آماده شده‌ایم. آسیب دیدگی خودم هم برطرف شده و کاملا برای این بازی آماده هستم تا تصمیم کادر فنی چه باشد.

وی درباره اینکه بعضی کارشناسان تغیرات اجباری در خط میانی را دلیل ناکامی پرسپولس برابر نفت داشتند و با حضور او می‌توانست شرایط تغییر کند.

وی ادامه داد: اگر بودم مثل همه بچه‌ها تمام تلاش خودم را می‌کردم اما اینکه با بودن من نتیجه دیگری رقم می‌خورد یا نه معلوم نیست. فوتبال اتفاقات زیادی دارد که نمی‌توان آنها را پیش‌بینی کرد. البته ترجیح می‌دهم درباره آن بازی صحبت بیشتری نکنم. الان بازی با فولاد را پیش رو داریم و برای ما بسیار حساس است که تمام تمرکزمان را روی آن گذاشتیم.

هافبک جوان پرسپولیس، درباره اینکه آیا بازی با فولاد اهواز تحت تاثیر بازی دربی قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: در این باره زیاد از من پرسیده‌اند، از طرف خودم می‌توام بگویم اصلا این طور نیست همیشه می‌گویند بازیکنان دو تیم قبل از بازی دربی کم کاری و احتیاط می‌کنند ولی برای ما نمی‌تواند اینطور باشد. از بسیاری جهات الان بازی با فولاد خیلی مهم‌تر شده است. بازی قبلی را واگذار کرده‌ایم اگر این بازی را جدی نگیریم و نتیجه بدی رقم بخورد آن وقت سخت است برای همان دربی هم خودمان را جمع و جور کنیم. جدای از این مسئله برای اینکه حمایت هواداران داشته باشیم به پیروزی نیاز داریم از سوی دیگر فولاد در صدر جدول است، بالاترین اختلاف امتیار ما با فولاد است و این بازی طبق شرایط جدول برای ما شش امتیازی است. نمی تونیم فرصت جبران اختلاف امتیاز با فولاد را از دست بدهیم.

او درباره موضع‌گیری بعضی هواداران در بازی با نفت و شعارهایشان، افزود: به هواداران حق می‌‎دهیم که ناراحت باشند و از تیم، پیروزی بخواهند، اما باید به بازیکنان هم حق داد. آنها تمام تلاش خودشان را می‌کنند و هواداران اصلا شک نداشته باشند که شرایط تیم خیلی بهتر خواهد شد. من آینده را خیلی مثبت و روشن می بینم.

بعضی از الفاظ شایسته بچه ها نبود. بچه‌هایی گه جلوی نفت بودند همان‌هایی بودند که در بازی با ملوان از دقیقه 30، ده نفره بازی کردند و تمام وجودشان را گذاشتند تا سه امتیاز بگیرند.

صادقیان در پایان، گفت: اینکه پرسپولیس مدتی است به صدر جدول نرسیده، فشار را روی هواداران و هم روی کل تیم زیاده کرده است، اما از آنهایی می‌خواهیم اعتماد کنند. حداقل به علی آقا که باید اعتماد کنند. در حال حاضر تیم برای گذر از دوران سخت و فشارهاست، تیم به تشویق تماشاگران نیاز دارد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
هیئت مدیره باشگاه هامبورگ پیشنهاد پرسپولیس را بررسی می‌کند



200x124xlogo.jpg.pagespeed.ic.iYWd_ROHUe.jpg



پرسپولیس نیوز : باشگاه هامبورگ آلمان در جواب به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پاسخ آنها را در خصوص عدم پخش تلویزیونی به آلمانی‌ها در جلسه هیئت مدیره مطرح می‌کنند.


مسئولان باشگاه پرسپولیس در سفری که به آلمان داشتند با مسئولان باشگاه هامبورگ به توافق رسیدند که با حضور این تیم در تهران یک دیدار دوستانه برگزار شود.
قرار هم بر این شد در این دیدار برخی از بازیکنان پرسپولیس که ازدنیای بازیگری خداحافظی کرده اند در این مسابقه به صورت نمادین به میدان بیایند.

یکی از شروط باشگاه هامبورگ برای حضور در این مسابقه داشتن حق پخش تلویزیونی بود که مسئولان پرسپولیس به دلیل محدودیت هایی که در این زمینه داشتند این درخواست را نپذیرفتند.

اکنون مسئولان تیم آلمانی اعلام کرده اند این مسئله را در هیئت مدیره باشگاه مطرح می کنند و در صوتی که نظر مدیران هامبورگ به حضور در تهران بدون داشتن حق پخش تلویزیونی بود به این سفر می آیند.

هامبورگی ها پیش از این اعلام کرده بودند از تاریخ 4 تا 14 ژانویه آماده حضور در ایران هستند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کتاب‌های آموزشی اندیشه سرخ منتشر شد



xlogo2.JPG.pagespeed.ic.FAmbIgcnSo.jpg



پرسپولیس نیوز : کتاب‌های کمک آموزشی اندیشه سرخ با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس منتشر شد و با شروع سال تحصیلی جدید در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بنا بر اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس کتاب‌های آموزشی اندیشه سرخ در 50 هزار جلد زیر چاپ رفته است.

دکتر اسماعیلی با اعلام این مطلب، گفت: این کتاب‌ها در مرحله اول برای سال چهارم دبیرستان و پیش دانشگاهی با بهره‌گیری از اساتید مجرب در دروس مختلف زیر چاپ رفته است و قرار است با شروع سال تحصیلی توسط کتابفروشی‌ها و نمایندگی‌های پرسپولیس توزیع شود که اطلاعات تکمیلی به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: از اهداف اصلی باشگاه پرسپولیس برای انجام این اقدام، توجه‌دادن هواداران به این مساله است که باید در کنار ورزش و علایق ورزشی خود به تحصیلات و توسعه علی فکر کنند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
کاش سردار نخواد به فدراسیون کمک کنه !!!!!
میدونم خودخواهی هست و الان مسئله ایران در میونه اما دست سردار نمک نداره :( این جماعت اینقدر وقیه هستن که چشمشون دنبال پول مردمه و جای اینکه کار کنن دست میکنن توی جیب کس دیگه
هنوز یادم نرفته که سر مشکل مالی استقلال واسه جام باشگاه ها سردار واسه خاطر نام ایران به *&%$ کمک کرد و بعد هم 1 هفته نشد که مدیرعامل فرهیخته و بازیکن هاشون علیه سردار توی روزنامه ها مصاحبه کردن

چرا خودخواهی گرامی؟ فدراسیون به ما چه! ............؟ اصلا کسی که پول نداره نره جام جهانی؟ تو این مملکت 10 میلیارد ...20 میلیارد گم میشه !!!!!!!!!!کسی ککش نمیگزه ......... جلو 3000 های معروف رو بگیرن تیمشون رو ببرن اردو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Last edited:

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رضایی:سختی‌های قبل از رفتن به جام‌جهانی را ساده فراموش کردیم/نتیجه بازی قبل از دربی مهم است



xrezaei.jpg.pagespeed.ic.aB9KX_IOVE.jpg


پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سختی‌ها و مشکلاتی را که قبل از رفتن به جام جهانی پشت سرگذاشتم را خیلی ساده فراموش کردیم. غلامرضا رضایی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات خوب و با انگیزه‌ای را دنبال کردیم و به دنبال این هستیم تا انشاالله مقابل تیم خوب فولاد به نتیجه خوب برسیم. بالاخره بازی قبل از دربی مهم است اما الان فقط نیاز به امتیاز کامل بازی با فولاد داریم.

رضایی ادامه داد: همیشه ثابت شده که مقابل برتری‌ها بهتر بازی می‌کنیم و امیدوارم که روز جمعه این اتفاق بیافتد. من هم همه تمرکزم را به این بازی مشغول کردم تا انشاالله بتوانم مهره موثری باشم. همه دوست داریم اتفاقات گذشته را جبران کنیم. به خاطر همین باید بیشتر تلاش کنیم.

رضایی در خصوص لغو اردوی تیم ملی نیز گفت: خودتان می‌دانید برای رفتن به جام جهانی چقدر سختی و مشکلات را پشت سر گذاشتیم. خیلی‌ها می‌گفتند ما صعود نمی‌کنیم ولی تیم اول با شکست کره که صاحب فوتبال و سبک در آسیا است در خاک کره به جام جهانی رفتیم. خیلی زود مشکلات را فراموش کردیم و خیال می‌کنیم خیلی راحت به جام جهانی برزیل رفتیم.

وی افزود: من معتقدم هر وجب از خاک این مملکت طلاست به خدا خوب نیست که این طور اردوها کنسل شود. ما با همه مشکلات و کارهای سخت به جام جهانی رفتیم، حالا به کنار که قول‌ها علمی نشد اما حالا پس از برنامه‌های کی‌روش اردوهای ما نیز کنسل می‌شود. این خیلی جالب است.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: باز هم برای حضور خوب در جام جهانی حمایت و همدلی در کشورمان می‌خواهیم، من نمی‌دانم چه کسی باید رسیدگی کند. اما امیدوارم به خاطر مردم این اتفاق بیفتد تا کی‌روش هم برنامه‌هایش را در جام جهانی پیاده کند. بالاخره مسئولان باید قبول کنند پرچم ما در برزیل به عنوان سی و دو تیم بالا می‌رود و این افتخار بسیار خوبی است. پس باید با یک برنامه ریزی خوب و کمک به فدارسیون فوتبال و برآورده کردن خواسته‌های کی‌روش بتوانیم با یک برنامه ریزی خوب به فوتبالمان کمک کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تقدیر و تشکر از حسین هدایتی ؛ تاکید هیئت مدیره پرسپولیس بر حمایت از دایی تا پایان فصل/ پروین و رویانیان غایبان جلسه



پرسپولیس نیوز : هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بر حمایت از کادر فنی تا پایان فصل تاکید کرد.
به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به ریاست محمد صادق اکبری در ساختمان شماره دو وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این نشست علی پروین با هماهنگی قبلی برای حضور در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس غایب بود. محمد رویانیان نیز به دلیل برگزار نشست فوری درباره امور مربوط به انتقال خلعتبری نتوانست در جلسه شرکت کند.

در این نشست محمد حسن نامی، محمد جمشیدی هم حضور داشتند و در آغاز جلسه، پس از مطرح شدن مواردی از سوی هیئت مدیره، گزارشی از درآمدها، دریافتی‌ها، پرداختی‌ها، هزینه‌ها و همچنین بدهی‌ها از سوی بهروز منتقمی به اعضای هیات مدیره ارایه شد. همچنین قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره نشست روز گذشته شورای تامین دربار بازی شهرآورد و همچنین درآمدهای باشگاه از سازمان لیگ گزارشی ارائه کرد. منتقمی در ادامه درباره عدم برخورداری باشگاه پرسپولیس و استقلال از امکانات کافی در ورزشگاه آزادی با وجود پرداخت هزینه برگزاری بازی مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه این نشست محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس در گزارشی وضعیت تیم را تشریح و تاکید کرد در مقطع فعلی حمایت همه جانبه مدیران باشگاه، پیشکسوتان و هواداران می‌تواند تاثیر ویژه‌‎ای بر صعود دوباره تیم فوتبال پرسپولیس به صدر جدول داشته باشند. پنجعلی آینده تیم فوتبال پرسپولیس را روشن ارزیابی کرده و تاکید کرد: نباید بیش از اندازه به بازی با نفت تهران توجه کرد و لازم است روند کلی تیم در 6 بازی گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

همچنین حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز درباره مسایل مختلف مورد نظر اعضای هیات مدیره، اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار داد.

در پایان این نشست عبدالله تفرشی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرا سیستم پاسارگاد (حامی پرسپولیس) درباره فعالیت‌های اقتصادی این شرکت، چگونگی شکل‌گیری آن و نحوه کارکرد و پرداختی‌ها به باشگاه، گزارش مفصلی ارایه کرد و مطالبی درباره شرکت‌های متعددی که زیر نظر هلدینگ صدرا سیستم پاسارگاد فعالیت می‌کنند را در اختیار اعضای هیئت مدیره قرار داد. او در این گزارش نحوه درآمدهای حاصله باشگاه و فعالیت‌های این شرکت را تشریح کرد که مورد توجه اعضای هیات مدیره قرار گرفت. تفرشی درباره محصولات اقتصادی در این شرکت نیز توضیحات کاملی را بیان کرده و در پایان، گزارش مکتوب از فعالیت های شرکت SISبه اعضای هیات مدیره تقدیم کرد.

محمد صادق اکبری رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، محمد حسن نامی و محمد جمشیدی پس از گزارش ارائه شده از سوی باشگاه و تیم فوتبال، مطالب محتلفی را بیان کرده و بر حمایت همه جانبه هیئت مدیره از مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان تاکید کردند.

محمد صادق اکبری در این باره ، گفت: نشست بسیار خوبی برگزار شد و مطالب ارائه شده از سوی مسئولان باشگاه و تیم فوتبال، گزارشات بسیار خوبی بود و اعضای هیات مدیره هچون نشست قبلی در جریان کم و کیف فعالیت‌های انجام شده قرار گرفته و رهنمودها و دیدگاه‌های خود را با مسئولان تیم در میان گذاشتند.

اکبری تشریح کرد: هیئت مدیره باشگاه در نشست انجام شده بر حمایت همه جانبه از کادر فنی پرسپولیس به ویژه از آقای دایی که سرمایه گرانقدری برای فوتبال ایران و پرسپولیس هستند، تاکید کرد.

پرسپولیس از نظر هیئت مدیره به روزهای اوج خود باز نمی‌گردد مگر اینکه در کادر مدیریتی و فنی باشگاه شاهد ثبات باشیم. از نظر ما ثبات در کادر فنی تاثیر زیادی در موقعیت پرسپولیس خواهد داشت و ما مطمئن هستیم که با درایت کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران و پیشکسوتان، تیم فوتبال پرسپولیس نتایج مطلوبی کسب خواهد کرد و به طور حتم اعضای کادر فنی برای رفع نقاط ضعف تیم تلاش خواهند کرد. در این مسیر بسیار امیدواریم که هواداران عزیز همچون گذشته با حمایت جانبه خود از تیم، به استقبال بازی‌های آتی رفته تا به امید خدا بتواند با کسب نتایج مطلوب آنها را سربلند کند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پایان با اشاره به تامین هزینه‌های جذب محمدرضا خلعتبری توسط حسین هدایتی، گفت: با تلاش‌های فراوان آقای رویانیان، پروین و دایی برای جذب این بازیکن و حضور در لیگ خلیج فارس مورد تقدیر است و اعضای هیئت مدیره با هماهنگی باشگاه به طور رسمی از آقای هدایتی که هزینه های رضایت نامه خلعتبری را تقبل کردند، تقدیر و تشکر خواهد کرد. آقای هدایتی نمونه‌ای کامل و بارز از هوادارانی هستند که به عشق پرسپولیس و مردم از این تیم پر طرفدار حمایت کرده و در مقاطع مختلف حمایت خود را از تیمی که به آن عشق می‌ورزد، دریغ نمی‌کنند. ما به نیابت از همه هواداران پرسپولیس از ایشان تشکر و تقدیر کرده و ان شاء الله در یک مراسم رسمی از ایشان تجلیل خواهیم کرد. هیان مدیره باشگاه در نشست انجام شده بر حمایت همه جانبه از کادر فنی پرسپولیس به ویژه از آقای دایی که سرمایه گرانقدری برای فوتبال ایران و پرسپولیس هستند، تاکید کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پرسپولیس به نجف می‌رود/ احتمال برگزاری دیدار دوستانه با تیم کرار جاسم



213x141xteam.jpg.pagespeed.ic.kbEaBxCy47.jpg


پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام زیارت و بازی دوستانه سفر دو روزه‌ای به نجف خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس در نظر دارد با هواپیمای این باشگاه به شهر نجف سفر کند. هدف پرسپولیس‌ ها علاوه بر زیارت، برگزاری بازی دوستانه است.

قرار است محمد رویانیان و علی دایی برای قطعی کردن زمان این سفر، به نجف بروند تا سرخپوشان سفر 2 روزه‌ای به این شهر داشته باشند.

مسئولان پرسپولیس در نظر دارند با تیم النجف برای این کار وارد مذاکره شوند. النجف تیمی است که کرار جاسم را در اختیار دارد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
در تمرین امروز ؛حضور حقیقی و نوری در تمرینات گروهی و خوشحالی هواداران از بازی کردن خلعتبری در دربی

200x133x9.jpg.pagespeed.ic.60RJQygQEa.jpg



پرسپولیس نیوز : تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 17:45 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.

در تمرین امروز سرخپوشان پایتخت میلاد کمندانی، حسین کنعانی و فرشاد قاسمی حضور نداشتند و سایر بازیکنان در تمرین بودند. این 3 بازیکن راهی پرتغال شده اند و به همین خاطر به تمرین نیامدند.

*هواداران از اینکه خلعتبری می تواند در دربی بازی کند، بسیار خوشحال بودند. آنها از شیرینی زمان حضور خلعتبری در تمرینات را می پرسیدند.

* بازیکنان در ابتدا زیر نظر کادرفنی با دویدن دور زمین بدنهایشان را گرم کردند، سپس استارت های سریع را تمرین کردند. در ادامه سانتر از جناحین و شوت به دروازه در دستور کار نفرات قرار گرفت. پرسینگ و فوتبال تمرینی در نیمی از زمین پایان بخش تمرین سرخپوشان بود.

* رضا حقیقی، محمد نوری و هادی نوروزی که ظرف چند روز گذشته به صورت اختصاصی کار می کردند، امروز به تمرینات گروهی ملحق شدند.

* وکیل علی دایی نیز در تمرین امروز حضور یافته بود.

* چند نفر از نزدیکان یونس شاکری به درفشی فر آمده بودند و در کنار زمین حرکات سرخپوشان را به نظاره نشستند.

* یک هوادار معلول نیز در تمرین سرخپوشان حاضر شده بود.

* علی دایی با رضا حقیقی و قاسم دهنوی صحبت هایی را به صورت اختصاصی انجام داد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تکمیلی/ غیبت پولادی و درخواست یک لیسانسه از دایی!

200x130x3.jpg.pagespeed.ic.AQ7x3NOo5B.jpg



پرسپولیس نیوز :تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که محمد نوری و نوروزی نیز پا به توپ شدند.


تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:00 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به مرور کارهای تاکتیکی و در پایان فوتبال پرداختند. علی دایی نیز بارها ترکیب پرسپولیس را به هم زد و افراد جدیدی را در ترکیب اصلی قرار داد.

*محمد نوری و نوروزی بدون مشکل در تمرین امروز حضور پیدا کرده بودند.

*شوت‌زنی‌های حقیقی و نیلسون به یکدیگر در نوع خود بسیار جالب بود.

*یکی از نکات تمرین امروز این بود که یک هوادار که دارنده مدرک لیسانس و به دو زبان ترکی و انگلیسی مسلط بود در نامه‌ای از دایی خواست تا او را به عنوان یکی از لیدرهای پرسپولیس انتخاب کند که این موضوع در نوع خود جالب بود.

*تمرین امروز در شرایطی برگزار شد که علی دایی خودش بیشتر امور را بر عهده گرفته بود و پس از آنالیز فیلم بازی‌های فولاد به دقت آنها را توسط بازیکنان در زمین پیاده می‌کرد. مهرداد پولادی در تمرین امروز غایب بود.

*حقیقی و نلیسون بیشتر در فوتبال گروهی بودند اما رضا محمدی اختصاصی با غلامپور تمرین می‌کرد.

*در پایان تمرین غلامپور با کاشتن توپ‌های مختلف شروع به زدن شوت به سمت دروازه کرد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
خب تیم داره تمرین میکنه .. همه از اهمیت بازی فولاد صحبت کردن .. چه اقدام عملی شده تا جلو بهتزین تیم لیگ نتیجه بگیریم؟ از کجا معلوم مشکلات این 6 باری تکرار نشه؟ اگه نتیجه نگیریم دروباره بیایم اینجا و یه سری به دایی و یه سری به بازیکنا گیر بدیم .همون کاری که چند فصله داریم انجام میدیم!:wacko:
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خب تیم داره تمرین میکنه .. همه از اهمیت بازی فولاد صحبت کردن .. چه اقدام عملی شده تا جلو بهتزین تیم لیگ نتیجه بگیریم؟ از کجا معلوم مشکلات این 6 باری تکرار نشه؟ اگه نتیجه نگیریم دروباره بیایم اینجا و یه سری به دایی و یه سری به بازیکنا گیر بدیم .همون کاری که چند فصله داریم انجام میدیم!:wacko:

انشاالله که نتیجه میگیریم

تیم خوبی داریم فقط علی دایی باید یه کاری کنه به رگ غیرت اینا بر بخوره با دل و جون بازی کنند

بازیکنی که اینهمه پول میگیره باید از جون مایه بذاره
 
بالا