• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دایی با وساطت باقری بازیکنان را بخشید/نوری و حقیقی به فولاد می‌رسند


208x125xdaei.jpg.pagespeed.ic.h3_XAckc8D.jpg


پرسپولیس نیوز : کریم باقری قبل از سفر به خارج از کشور با بازیکنان پرسپولیس جلسه‌ای را برگزار کرد.

علی دایی پس از شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران از عملکرد بازیکنانش اصلا راضی نبود. کریم باقری که این موضوع را می دانست قبل از سفر به خارج از کشور جلسه ای را با بازیکنان برگزار کرد و به آنها اعلام کرد که دایی اصلا از عملکرد آنها رضایت ندارد.

باقری به بازیکنان اعلام کرد شما توانایی‌های بیشتری دارید و واقعا در بازی با نفت دایی حق دارد ناراحت باشد.

یکی از بازیکنان به نمایندگی از جمع به باقری این قول را داد تا در بازی با فولاد این نتیجه را جبران کنند.

*همچنین پس از بررسی‌ها و تست‌های انجام شده مشخص شد رضا حقیقی و محمد نوری برای بازی با فولاد مشکلی ندارند و می‌توانند با رفع دوران مصدومیت قرمزپوشان را همراهی کنند. این در شرایطی است که هادی نوروزی نیز وضعیتش برای بازی جمعه 50 به 50 است اما به احتمال فراوان او نیز برای بازی با فولاد مشکلی ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان صدرنشین است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پرسپولیس به CAS شماره حساب داد/ فرانک سوئیسی در جیب سرخ‌ها



220x137xdenizli-derby.jpg.pagespeed.ic.fvi4VOeqed.jpg


پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس به دادگاه حکمیت ورزش برای دریافت ۱۰ هزار فرانک سوئیس شماره حساب دادند.

پس از بسته شدن پرونده نلو وینگادا مسئولان دادگاه حکمیت ورزش(CAS) بنا بر جزئیات این پرونده و اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس که شکسته شدن آرا صادره را در پی داشته، امروز نمایندگان این دادگاه شماره حسابی را از باشگاه پرسپولیس خواستار شدند تا مبلغی معادل 10 هزار فرانک سوئیس به حساب سرخ پوشان واریز کنند.

این شماره حساب امروز به دفتر دادگاه حکمیت ورزش ارسال شد تا مشکلی بابت دریافت آن وجود نداشته باشد.بنا بر اعلام مسئولان دادگاه حکمیت ورزش این پول تا 10 روز آینده به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد.

علاوه بر پرونده وینگادا، پرسپولیسی ها با مصطفی دنیزلی نیز اختلاف مالی دارند و بارها نسبت به این مربی به دلیل عدم پرداخت به باشگاه پرسپولیس معترض هستند.
پرسپولیسی‌ها بارها نسبت به بدقولی دنیزلی نسبت به پرداخت بدهی اش اعتراض کرده و در ادامه همین تهدیدها بود که مربی ترکیه ای در آخرین تماس برای دومین بار قول داد که تا 10 روز آینده بدهی خود را به پرسپولیسی‌ها پرداخت خواهد کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
شاهرودی:نبايد نسل قديم و نسل جديد پرسپوليس اينگونه مقابل هم قرار بگیرند/دایی انتقاد پذیر باشد



200x133xshahroodi.jpg.pagespeed.ic.XerLIL_1PJ.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع پیشین تیم پرسپولیس گفت:توصیه ام به دایی این است که انتقاد پذیر باشد. رضا شاهرودی درباره نتایج پرسپولیس پس از گذشت 6 هفته از آغاز لیگ برتر عنوان کرد شرايط بسيار بد نيست اما خوب هم نیست.در واقع اين گونه باخت‌ها را هواداران نمي‌پسندند.ما و هواداران دوست نداريم پرسپوليس ببازد.

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس در هفته های گذشته مطابق انتظار نتیجه نگرفته گفت:پرسپوليس در چند هفته ابتدايي بازي مستقيم انجام ‌داد.شخصا فکر می کنم پرسپولیس نبايد بازي مستقيم را در دستور كار خود قرار دهد. بازي مستقيم نياز به 2 يا 3 مهاجم دارد اما علي دايي در تيمش با يك مهاجم بازي مي‌كند.

شاهرودی درباره درگیری لفظی ایجاد شده بین بهروز ***** فرد با برخی بازیکنان فعلی پرسپولیس گفت:به نظرم كار هر دو طرف غلط است. نبايد نسل قديم و نسل جديد پرسپوليس اينگونه مقابل هم قرار بگیرند.بعضي وقت‌ها شرايط طوري مي‌شود كه بازيكن نمي‌تواند آن گونه كه هست بازي كند و در زمين توانايي‌هاي خود را به نمايش بگذارد.

شاهرودی درباره نقش مدیریت پرسپولیس در نتایج این تیم گفت:رویانیان واقعا عملكرد بسيار خوبي داشته است. تيم هر نيازي دارد را مديريت فراهم كرده و آرامش را به باشگاه آورده است. تنها دليل عدم نتيجه‌گيري فني است و اگر مشكلات فني برطرف شود تيم نتيجه مي‌گيرد.

وی درباره پیش بینی اش از جایگاه پرسپولیس در این فصل اظهار داشت:پرسپوليس اين فصل بايد يك جام بگيرد. در حال حاضر پرسپوليس براي كسب دو جام مبارزه مي‌كند اما حتما بايد يك جام را بگيرد. هواداران پرسپوليس چند سال است كه جام نديده‌اند و شرايط سختي را تحمل مي‌كنند كه باعث ناراحتی شان شده است.

شاهرودی درباره حضور دایی در پرسپولیس و مشکلاتی که این مربی در این تیم دارد گفت:توصیه ام به علي دايي این است که انتقادپذير باشد. در مرحله دوم پرسپوليس بايد روي نقطه ضعف‌هايش تمرين كند و بتواند نقطه ضعف‌هايش را برطرف كند. همه‌چيز با تمرين درست مي‌شود و دايي بايد حواسش را روي پرسپوليس و تمرينات بگذارد. در مرحله سوم پرسپوليس بايد يك آناليزور خوب بياورد تا تيم‌هاي حريف را كه پرسپوليس با آنها بازي دارد به خوبي آناليز كند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
در جلسه مدیران پرسپولیس مطرح شد/پیشنهاد سرپرستی کریم باقری در آستانه دربی

197x118xk.bagheri.jpg.pagespeed.ic.CkLry9Twrl.jpg



پرسپولیس نیوز : پیشنهاد سرپرستی کریم باقری در پرسپولیس در جلسه مدیران و معاونان باشگاه مطرح شد.

در نشست شورای معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس که روز سه شنبه در حضور رویانیان برگزار شد،موضوع حضور کریم باقری در آستانه دربی به عنوان سرپرست روی نیمکت سرخپوشان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در صورتیکه رویانیان و دایی با این موضوع موافقت نهایی شان را اعلام کنند،مشکل باقری برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان هم به طور کامل حل خواهد شد.

کریم باقری در حال حاضر به عنوان مربی در پرسپولیس فعالیت می کند.

وی از رابطه نزدیکی با بازیکنان پرسپولیس برخوردار است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پنجعلی : هنوز با باقری درباره سرپرستی صحبتی نشده / کریم روی نیمکت می نشیند تا به دایی کمک کند


213x137xpanjali.jpg.pagespeed.ic.S-iEw2pXOV.jpg


پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد: حضور کریم باقری در دربی به عنوان سرپرست تیم قطعی نیست.

محمد پنجعلی درباره احتمال سرپرستی کریم باقری گفت: این پیشنهاد را اعضای هیات مدیره مطرح کردند اما هنوز تصمیم قطعی درباره این قضیه گرفته نشده ضمن آنکه باید با خود کریم هم درباره این موضوع صحبت شود.

پنجعلی ادامه داد: در صورتی که همه چیز قطعی شود کریم در کل بازیها، به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم می نشیند. البته او قرار است در مسائل فنی به آقای دایی کمک کند و شیرینی کارهای مربوط به سرپرستی را مثل گذشته انجام خواهد داد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
شرایط خرید بلیت اینترنتی دربی فراهم شد

208x129xhavadar.jpg.pagespeed.ic.dA0a_tuj-6.jpg



پرسپولیس نیوز : شرایط خرید بلیت اینترنتی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر برای طرفداران دو تیم مهیا شد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، بلوک های اول تا هفتم طبقه اول ورزشگاه آزادی به این مورد اختصاص یافته است.

تماشاگرانی می توانند از این شرایط خرید استفاده کنند که قبلا از طریق سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ برتر کارت مخصوص را تهیه کرده و کارت به دست آنها رسیده باشد.

علاقمندان می توانند با انتخاب تیم مورد علاقه خود در یکی از بلوک های 7 گانه مکان استقرار خود را انتخاب کنند.اشاره به این نکته ضروری است که بعد از انتخاب امکان جابجایی صندلی ها وجود ندارد و تماشاگرانی که از این طریق بلیت تهیه کرده اند باید 2 ساعت زودتر در ورزشگاه حضور داشته باشند.

فروش اینترنتی بلیت این دیدار از ساعت 13 امروز 5 شهریور آغاز شده است. دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه 15 شهریور برگزار می شود.



راهنمای ورود به ورزشگاه



راهنمای ورود به ورزشگاه، مخصوص تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی خود را از طریق اینترنت خریداری کرده اند: تماشاگران عزیزی که با مراجعه به وب سایت سامانه به آدرس سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال از طریق اینترنت بلیت الکترونیکی تهیه کرده‌اند، باید جهت تماشای مسابقه و استقرار خود، مراحل زیر را طی کنند:

1- با همراه داشتن کارت و رسید خرید اینترنتی بلیت خود، به در ورودی غربی و شرقی مراجعه کرده و کارت خود را به دستگاه کارتخوان موجود در ورودی مذکور نزدیک کنید.

2- در صورتی که بلیت مسابقه حاضر را خریداری کرده باشید، چراغ ورودی سبز شده و پیغام خوش‌آمدگویی ظاهر می‌شود.

3- رسید راهنمای محل استقرار را از کارتخوان دریافت کرده و وارد محوطه ورزشگاه شوید.

4-در محوطه ورزشگاه با استفاده از راهنمای محل استقرار و تابلوهای راهنمای نصب شده در ورزشگاه، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار خود را که در رسید درج شده، پیدا کنند.

5- با ورود به گیت مورد نظر و نزدیک کردن کارت خود به قسمت شیشه‌ای تعبیه شده روی آن، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار باز شده و شما می‌توانید وارد استادیوم شوید.

6- با استفاده از راهنمای محل استقرار و راهنما‌های نصب شده در استادیوم، بلوک، ردیف و صندلی خود را پیدا کرده و مستقر شوید.

7- در صورتی که در استادیوم به هر علتی جهت استقرار با مشکل مواجه شدید، به بازرسان مستقر در ورزشگاه که کارتخوان همراه دارند، مراجعه کنند.




راهنمای ورود به ورزشگاه، مخصوص تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی خود را در ورزشگاه خریداری می کنند:

تماشاگران عزیزی که جهت تهیه بلیت الکترونیکی مسابقه به ورزشگاه مراجعه کرده‌اند، می‌بایست جهت استقرار خود و تماشای مسابقه مراحل زیر را طی کنند:


1- با توجه به تابلوهای راهنما به کیوسک فروش بلیت مراجعه کنید.

2-در صورتیکه کارت الکترونیکی به همراه دارید، جهت خرید بلیت به باجه محل فروش بلیت مراجعه نموده تا بلیت مسابقه روی کارت ثبت و رسید راهنمای محل استقرار تحویل شما شود.

3-در صورتیکه کارت الکترونیکی به همراه ندارید، از باجه محل فروش بلیط، کارت و بلیت مسابقه را خریداری و رسید خرید کارت و راهنمای محل استقرار را دریافت نمایید. این نوع از کارتها قابل عودت به باجه‌های فروش بلیت است و در این صورت هزینه پرداختی بابت خرید کارت نیز به شما برگشت داده خواهد شد.

4- پس از تهیه بلیت به در ورودی غربی و شرقی مراجعه کرده و کارت خود را به دستگاه کارتخوان موجود در ورودی مذکور نزدیک کنید.

5- در صورت تهیه بلیت مسابقه حاضر، چراغ ورودی سبز شده و پیغام خوش‌آمدگویی ظاهر می‏شود و شما می‏توانید وارد محوطه ورزشگاه شوید.

6-در محوطه ورزشگاه با استفاده از راهنمای محل استقرار و تابلوهای راهنمای نصب شده در ورزشگاه، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار خود را که در رسید درج شده، پیدا کنید.

7- با ورود به گیت مورد نظر و نزدیک کردن کارت خود به قسمت شیشه‌ای تعبیه شده روی آن، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار، باز شده و شما می‌توانید وارد استادیوم شوید.

8- با استفاده از راهنمای محل استقرار و راهنما‌های نصب شده در استادیوم، بلوک، ردیف و صندلی خود را پیدا کرده و مستقر شوید.

9- در صورتیکه در استادیوم به هر علتی جهت استقرار با مشکل مواجه شدید، به بازرسان مستقر در ورزشگاه که کارتخوان همراه دارند، مراجعه کنید.
 
Last edited:

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خلعتبری: بابت از دست دادن ۷ میلیارد ناراحت نیستم/ می‌خواهم چهارمین گلم را به رحمتی بزنم

206x124xkhalat2.jpg.pagespeed.ic.J2a1NMi-FB.jpg


پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط این تیم را نگران کننده خواند و گفت: اگر با این وضعیت به جام جهانی برویم در هر ۳ بازی مرحله گروهی مغلوب خواهیم شد.

محمدرضا خلعتبری، مهاجم فصل گذشته سپاهان اصفهان که قرار بود امسال در عجمان بازی کند حضورش در لیگ امارات منتفی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی رسماً پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که خلعتبری در صورت ماندن در عجمان برای 2 سال 7 میلیارد تومان پول می‌گرفت. خلعتبری اما از این موضوع ناراحت نیست و اتفاقاً از بازگشت به ایران خوشحال است. او در مورد پیوستن به پرسپولیس و مسائل دیگر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

آسیب‌دیدگی‌ات برطرف شده است؟
تا حدودی برطرف شده ولی هنوز آثار کوچکی از مصدومیت باقی مانده و فکر می‌کنم از یکشنبه هفته آینده بتوانم تمرین کنم.

به دربی می‌رسی؟
به امید خدا می‌رسم.

در این مدت با سپاهان هم مذاکره کردی؟
من با آقای رحیمی صحبت کردم و به او گفتم که قصد بازگشت به ایران را دارم. رحیمی به من گفت که باید با هیئت مدیره باشگاه صحبت کند ولی شرایط مالی باشگاه سپاهان اجازه نداد که با هم مذاکرات جدی داشته باشیم. من هم گفته بودم هر تیمی که در ایران بتواند رضایت‌نامه‌ام را بگیرد در آن تیم بازی خواهم کرد.

از لحاظ مالی با رویانیان به توافق رسیده‌ای؟
خیر، ما در مورد مسائل مالی صحبت نکرده‌ایم و مدیربرنامه‌هایم باید در این خصوص با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کند. شرایط مالی من در امارات خیلی خوب بود و با جدایی از عجمان خیلی ضرر کردم. با این حال باز هم می‌گویم نام خلیج فارس برای من بسیار مهم‌تر از مسائل مالی است.

قراردادت با عجمان چقدر بود؟
برای سال اول یک میلیون و 100 هزار دلار بود و در سال دوم 20 درصد هم اضافه می‌شد. حالا خودتان حساب کنید.

با این حال رقم قراردادت برای 2 سال بیش از 7 میلیارد تومان می‌شود. واقعاً بابت از دست دادن این پول ناراحت نیستی؟
وقتی قرارداد بستم و بحث خلیج فارس پیش آمد گفتم که این موضوع برای من باارزش است. من بابت این 7 میلیارد ناراحت نیستم و خوشحالم که به ایران برگشتم. باید تشکر ویژه‌ای هم از آقای هدایتی داشته باشم و دستش را می‌بوسم. مطمئن باشید محبت او را در آینده به طور ویژه جبران خواهم کرد.

واقعاً زمانی که با عجمان قرارداد بستی اماراتی‌ها نام لیگ‌شان را تغییر نداده بودند؟
تاریخ قراردادم بیست‌وسوم اردیبهشت بود اما قرارداد بازیکنان در فدراسیون فوتبال امارات 24 خرداد ثبت می‌شد. من واقعاً اطلاعی نداشتم که آنها قرار است نام لیگ خود را عوض کنند و اگر می‌دانستم مطمئن باشید تا 100 سال دیگر هم به امارات نمی‌رفتم.

قرار است از پرسپولیس ماشین گرانقیمت بگیری؟
از این خبرها نیست. من پورشه داشتم ولی قبل از رفتن به امارات آن را فروختم و ای کاش آن را نگه می‌داشتم. الان هم پژو پارس گرفته و با آن راحت هستم.

در مورد نتایج نه چندان خوب پرسپولیس چه صحبتی داری؟
پرسپولیس اینقدر بد نتیجه نگرفته که بعضی‌ها انتقاد می‌کنند و فاصله زیادی با صدرجدول ندارد. من با علی دایی کار کرده‌ام. او مربی است که در شرایط سخت همیشه تیم را جمع می‌کند. مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد.

در چند روز گذشته خیلی برای رحمتی کری خوانده‌ای ...
رحمتی جزو گلرهای خوب ایران است و من با او دوست هستم. تا به امروز 3 بار به رحمتی گل زده‌ام و اگر مقابل استقلال بازی کنم می‌خواهم چهارمین گلم را به او گل بزنم. امیدوارم کار انتقالم به پرسپولیس به صورت رسمی انجام شوم تا بتوانم در دربی و دیدارهای آینده در خدمت این تیم باشم.

در پرسپولیس چه شماره‌ای را برتن می‌کنی؟
زیاد برایم مهم نیست. من شماره 9 را دوست دارم ولی این شماره در اختیار بازیکن دیگری است.

با دایی صحبت کرده‌ای؟
مدتی پیش با او حرف زدم و گفتم دوست دارم به پرسپولیس بیایم. امیدوارم بتوانم توقعات او را برآورده کنم و یک فصل خوب داشته باشم تا هواداران پرسپولیس هم خوشحال شوند.

در مورد لغو اردوی تیم ملی چه صحبتی داری؟
این شرایط اصلا خوب نیست و نگران‌کننده است. کی‌روش و بازیکنان حق دارند اعتراض کنند. اگر با این وضعیت به جام جهانی برویم هر 3 بازی را می‌بازیم و دوباره همه می‌گویند که فوتبالیست‌ها پول الکی می‌گیرند. لغو اردو واقعاً خنده‌دار است و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.






خلعت به استقلال گل میزنه خیلی با انگیزه است دمت گرم 3>
 

H a s t i

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2013
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
425
چه خبر هست تو سايتها و راديو و تي وي و ... از پولي كه برا خلعت دادن ! از چه جهتي دارن ميسوزن اينكه خلعت جذب شد يا اينكه طرف انقدر پولدار هست كه اين رقما براش پول خورد هست يا مسائلي كه خودشون مطرح ميكنند ( تيم ملي و ...

خوب به شما چه ربطي داره طرف پول خودش هست دوست داره هر جوري مي خواد خرج كنه پول دولت و ... كه نيستش كه شما براش دل ميسوزنيد عجب مملكتي شده ها برا طرف تصميم ميگيرند كه پولش رو كجا خرج كنه ...
پول باباي تو كه نبوده پول خودش هست هر كاري دوستداره باش انجام ميده به شما چه ربطي داره ... تمام مشكلات مملكت رو سيبل كردن كه چرا اين پول براي اين كار صرف شده خوب يك دفعه بگيد اقاي هدايتي غلط ميكنه مثلا شب چلوكباب بخوره چرا وقتي فقير هست ايشون بايد پول پاي چلوكباب بدن
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
حس دوست داشتن و علاقه به پیراهن رو نداره خلعتبری ، ما همچنان دنبال استعداد های هستیم که قلبشون برای پرسپولیس بتپه که واقعا کم گیر میاد از این بازیکنا . اما ایشالا در آینده ای نه چندان دور این اتفاق خواهد افتاد
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
خلعتبری: بابت از دست دادن ۷ میلیارد ناراحت نیستم/ می‌خواهم چهارمین گلم را به رحمتی بزنم - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط این تیم را نگران کننده خواند و گفت: اگر با این وضعیت به جام جهانی برویم در هر ۳ بازی مرحله گروهی مغلوب خواهیم شد.

محمدرضا خلعتبری، مهاجم فصل گذشته سپاهان اصفهان که قرار بود امسال در عجمان بازی کند حضورش در لیگ امارات منتفی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی رسماً پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.
این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که خلعتبری در صورت ماندن در عجمان برای 2 سال 7 میلیارد تومان پول می‌گرفت. خلعتبری اما از این موضوع ناراحت نیست و اتفاقاً از بازگشت به ایران خوشحال است. او در مورد پیوستن به پرسپولیس و مسائل دیگر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

آسیب‌دیدگی‌ات برطرف شده است؟
تا حدودی برطرف شده ولی هنوز آثار کوچکی از مصدومیت باقی مانده و فکر می‌کنم از یکشنبه هفته آینده بتوانم تمرین کنم.

به دربی می‌رسی؟
به امید خدا می‌رسم.

در این مدت با سپاهان هم مذاکره کردی؟
من با آقای رحیمی صحبت کردم و به او گفتم که قصد بازگشت به ایران را دارم. رحیمی به من گفت که باید با هیئت مدیره باشگاه صحبت کند ولی شرایط مالی باشگاه سپاهان اجازه نداد که با هم مذاکرات جدی داشته باشیم. من هم گفته بودم هر تیمی که در ایران بتواند رضایت‌نامه‌ام را بگیرد در آن تیم بازی خواهم کرد.

از لحاظ مالی با رویانیان به توافق رسیده‌ای؟
خیر، ما در مورد مسائل مالی صحبت نکرده‌ایم و مدیربرنامه‌هایم باید در این خصوص با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کند. شرایط مالی من در امارات خیلی خوب بود و با جدایی از عجمان خیلی ضرر کردم. با این حال باز هم می‌گویم نام خلیج فارس برای من بسیار مهم‌تر از مسائل مالی است.

قراردادت با عجمان چقدر بود؟
برای سال اول یک میلیون و 100 هزار دلار بود و در سال دوم 20 درصد هم اضافه می‌شد. حالا خودتان حساب کنید.

با این حال رقم قراردادت برای 2 سال بیش از 7 میلیارد تومان می‌شود. واقعاً بابت از دست دادن این پول ناراحت نیستی؟
وقتی قرارداد بستم و بحث خلیج فارس پیش آمد گفتم که این موضوع برای من باارزش است. من بابت این 7 میلیارد ناراحت نیستم و خوشحالم که به ایران برگشتم. باید تشکر ویژه‌ای هم از آقای هدایتی داشته باشم و دستش را می‌بوسم. مطمئن باشید محبت او را در آینده به طور ویژه جبران خواهم کرد.

واقعاً زمانی که با عجمان قرارداد بستی اماراتی‌ها نام لیگ‌شان را تغییر نداده بودند؟
تاریخ قراردادم بیست‌وسوم اردیبهشت بود اما قرارداد بازیکنان در فدراسیون فوتبال امارات 24 خرداد ثبت می‌شد. من واقعاً اطلاعی نداشتم که آنها قرار است نام لیگ خود را عوض کنند و اگر می‌دانستم مطمئن باشید تا 100 سال دیگر هم به امارات نمی‌رفتم.

قرار است از پرسپولیس ماشین گرانقیمت بگیری؟
از این خبرها نیست. من پورشه داشتم ولی قبل از رفتن به امارات آن را فروختم و ای کاش آن را نگه می‌داشتم. الان هم پژو پارس گرفته و با آن راحت هستم.

در مورد نتایج نه چندان خوب پرسپولیس چه صحبتی داری؟
پرسپولیس اینقدر بد نتیجه نگرفته که بعضی‌ها انتقاد می‌کنند و فاصله زیادی با صدرجدول ندارد. من با علی دایی کار کرده‌ام. او مربی است که در شرایط سخت همیشه تیم را جمع می‌کند. مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد.

در چند روز گذشته خیلی برای رحمتی کری خوانده‌ای ...
رحمتی جزو گلرهای خوب ایران است و من با او دوست هستم. تا به امروز 3 بار به رحمتی گل زده‌ام و اگر مقابل استقلال بازی کنم می‌خواهم چهارمین گلم را به او گل بزنم. امیدوارم کار انتقالم به پرسپولیس به صورت رسمی انجام شوم تا بتوانم در دربی و دیدارهای آینده در خدمت این تیم باشم.

در پرسپولیس چه شماره‌ای را برتن می‌کنی؟
زیاد برایم مهم نیست. من شماره 9 را دوست دارم ولی این شماره در اختیار بازیکن دیگری است.

با دایی صحبت کرده‌ای؟
مدتی پیش با او حرف زدم و گفتم دوست دارم به پرسپولیس بیایم. امیدوارم بتوانم توقعات او را برآورده کنم و یک فصل خوب داشته باشم تا هواداران پرسپولیس هم خوشحال شوند.

در مورد لغو اردوی تیم ملی چه صحبتی داری؟
این شرایط اصلا خوب نیست و نگران‌کننده است. کی‌روش و بازیکنان حق دارند اعتراض کنند. اگر با این وضعیت به جام جهانی برویم هر 3 بازی را می‌بازیم و دوباره همه می‌گویند که فوتبالیست‌ها پول الکی می‌گیرند. لغو اردو واقعاً خنده‌دار است و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
سلام

امیدوارم آمدن خلعت بری بعد از کش و قوس های فراوان برای پرسپولیس خوش یمن باشد و به این همه زحمت که برایش متحمل شدند بیارزد.


پ.ن: توصیه ای به رفقایی که خبر کار می کنند یا بعضا از تصویر روی جلد روزنامه های ورزشی استفاده می کنند: اول؛ خیلی بهتر هست که چند خبر را در یک پست بگذارید (به شرطی که متن خبر آنقدر طولانی نباشد که خواندنش ملال آور شود و ضمنا خود خبر هم ترجیحا ارزش خبری اش بالا باشد) دوم؛ به جای ده پست و ده روی جلد روزنامه همه را در یک پست جمع کنید و مثلا یک تیتری هم بالای پست تان بگذارید: "روزنامه های ورزشی امروز" ...
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
سلام

امیدوارم آمدن خلعت بری بعد از کش و قوس های فراوان برای پرسپولیس خوش یمن باشد و به این همه زحمت که برایش متحمل شدند بیارزد.


پ.ن: توصیه ای به رفقایی که خبر کار می کنند یا بعضا از تصویر روی جلد روزنامه های ورزشی استفاده می کنند: اول؛ خیلی بهتر هست که چند خبر را در یک پست بگذارید (به شرطی که متن خبر آنقدر طولانی نباشد که خواندنش ملال آور شود و ضمنا خود خبر هم ترجیحا ارزش خبری اش بالا باشد) دوم؛ به جای ده پست و ده روی جلد روزنامه همه را در یک پست جمع کنید و مثلا یک تیتری هم بالای پست تان بگذارید: "روزنامه های ورزشی امروز" ...

منم امیدوارم خلعتبری با اومدنش به پرسپولیس بیشتر پیشرفت کنه و مثه انصاری فرد افت نداشته باشه
 

saeedtz

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2011
نوشته‌ها
4,554
لایک‌ها
6,803
چه خبر هست تو سايتها و راديو و تي وي و ... از پولي كه برا خلعت دادن ! از چه جهتي دارن ميسوزن اينكه خلعت جذب شد يا اينكه طرف انقدر پولدار هست كه اين رقما براش پول خورد هست يا مسائلي كه خودشون مطرح ميكنند ( تيم ملي و ...

خوب به شما چه ربطي داره طرف پول خودش هست دوست داره هر جوري مي خواد خرج كنه پول دولت و ... كه نيستش كه شما براش دل ميسوزنيد عجب مملكتي شده ها برا طرف تصميم ميگيرند كه پولش رو كجا خرج كنه ...
پول باباي تو كه نبوده پول خودش هست هر كاري دوستداره باش انجام ميده به شما چه ربطي داره ... تمام مشكلات مملكت رو سيبل كردن كه چرا اين پول براي اين كار صرف شده خوب يك دفعه بگيد اقاي هدايتي غلط ميكنه مثلا شب چلوكباب بخوره چرا وقتي فقير هست ايشون بايد پول پاي چلوكباب بدن


آقای هدایتی با ماهی‌ ۵۰۰ هزار تومن کارمندی و حقوق مهندسیش پول جمع کرده که هی‌ می‌گید پول خودش پول خودش؟!

یکم تحقیق کن پولش رو از کجا آورد بعد اینجوری حرصشو بزن

فعلا که همچی‌ به کام فوتبالیستاس که ۲میلیارد میگیره خلعتبری خودشم گفت دست هدایتی‌ رو میبوسه!حالا چرا معلوم نیست!(احتمالا بخاطر اینکه فدراسیون خفتش کرده که اگه شده مفتی باس برگردی اما آقای هدایتی!! ۲ میلیارد بهش لطف کرده دستش که هیچی‌ پاشم باید بوس کنه توی این اوضاع اقتصادی خراب!)
 
بالا