• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پنجعلی: استقلال فقط یک موقعیت گل داشت / دلیلی برای تبانی وجود ندارد


217x140xpanjali.jpg.pagespeed.ic.QQFI-9_FMO.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار به تبانی دو تیم بود که همه متوجه آن می شدند. محمد پنجعلی درباره دربی گفت:قبول دارم که بازی زیبایی را از سوی دو تیم شاهد نبودیم. متاسفانه استرس زیادی که بازیکنان دو تیم دارند باعث می شود که این بازی جذاب نشود. اگر یکی از دو تیم در دقایق اول بازی گل می زد، می توانستیم بازی زیبایی را ببینیم.

او ادامه داد: با این نوع بازی، هیچ تیمی نباید برنده می شد و به نظرم مساوی بهترین نتیجه بود.

او درباره صحبتهای بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه موقعیتهای گل آنها بیشتر از حریفشان بود، اعلام کرد: استقلال فقط یک موقعیت گل داشت که آن هم مربوط به فرهاد مجیدی بود.

او درباره شعار تبانی تماشاگران گفت: اصلا چنین موضوعی را قبول ندارم. آخر دلیلی ندارد که بخواهیم تبانی کنیم و اگر قرار به این کار بود، حتما مردم متوجه می شدند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اینو حتما بخونید !!!!! توصیه میشه


صادقیان: ممکن بود فلج شوم/ جکی چان هم مثل صادقی ضربه نمی زند/ نمی توانم کتفم را تکان بدهم


220x146xsadeghian2.jpg.pagespeed.ic.ufV0r8TIFP.jpg



پرسپولیس نیوز:مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نکونام بازیکن ملی و افتخار فوتبال ما است و من نمی خواستم او را مصدوم کنم.

پیام صادقیان درخصوص دربی 77 اظهارداشت: بازی خیلی بدی نبود. هر دو تیم موقعیتهایی برای گل زدن داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. من نمی گویم حق پرسپولیس بود که بازی را ببرد چون استقلال هم مثل ما موقعیت داشت. تساوی نتیجه عادلانه برای این بازی بود.

وی درباره خطایی که امیرحسین صادقی روی او مرتکب شد، گفت: واقعا خطای شدیدی بود. هنوز جای استوک های صادقی روی بدن من مانده است. مصدوم نشده ام اما نمی توانم کتفم را تکان دهم چون درد شدیدی دارم. جکی چان هم اینطور ضربه نمی زند که صادقی با آن حرکت من را زد. اگر اتفاق بدی برایم رخ می داد او چه جوابی داشت که بدهد؟

صادقیان ادامه داد: خطای صادقی آنقدر شدید بود که خدا به من رحم کرد فلج نشدم. کلا همه بازیکنان استقلال خطاهای شدیدی انجام می دادند و قاضی هم تکل بدی روی پای من زد که داور می توانست او را اخراج کند.

وی درباره درگیری اش با جواد نکونام که ممکن بود به اخراج شدنش تمام شود، گفت: چرا کسی نمی گوید امیر حسین صادقی که در دقیقه 3 آن خطا را انجام داد باید اخراج می شد و استقلال از اول بازی 10 نفره می شد؟ من سر درگیری ام با نکونام چیزی متوجه نشدم و اصلا هم نمی خواستم او را مصدوم کنم. این درگیری ها در فوتبال پیش می آید و نکونام بازیکن ملی و افتخار فوتبال ما است.
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
دوست داشتن و علاقه به دایی نباید باعث بشه بدیهاشو نبینیم
ایشون با تمامی نکات مثبت لجاجت داره و دوست داره خلاف جهت گردش آب شنا کنه
منطق میگفت ترکیب تیم برنده رو دست نزن! خب هر کی اینو قبول داره ولی یکهو میبینیم که دهنوی میره اون گوشه و نوری به لطف داور تا میخوره میزنتش ولی دایی متوجه نمیشه که از اون پست تکونش بده!
وسط زمین هیچ کس نبود. کلا یه شوت نصفه و نیمه و یک کارت زرد بیخود ماحصل 90 دقیقه تلاش طاقت فرسای نوریه!
خانزاده میتونست به تنهایی بالای خانمان سوز پرسپولیس باشه بازی قبل همون دقایق اول که معمولا بخوریم عمراً‌ جبرانش کنیم سوتی داد این بازی جلو *(&&*^&^ تا 40 متر حرکت رو به عقب میکنه. ترسو اون ترس داره آخه؟!
بعدش که استقلال در حضیض ذلت باید از ما مساوی بگیره.
این انتقاد به دایی وارده و هدف خرد کردنش نیست
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه‌هایی از پخش تلویزیونی داربی 77


200x130x20.jpg.pagespeed.ic.P3Su738BMk.jpg



پرسپولیس نیوز : شبکه سه سیما روز گذشته با پخش زنده داربی 77، یکی از کم‌حادثه‌ترین پخش‌های تلویزیونی مسابقات پرسپولیس و استقلال را پشت‌سر گذاشت.

پخش تلویزیونی بازی استقلال و پرسپولیس همانند خود این بازی، لحظات معمولی را برای مخاطب تلویزیونی رقم زد و برنامه «فوتبال برتر» با اجرای پیمان یوسفی، به حضور دو تن از بازیکنان این تیم‌ها - وحید طالب‌لو و امید عالیشاه - در استودیو بسنده کرد.

البته این برنامه در اقدامی نسبتا متفاوت، گزارشی از صبح روز بازی داربی را پخش کرد که به علت عدم تمایل مسؤولان تیم پرسپولیس به حضور دوربین‌های تلویزیونی در اردوی این تیم، پخش این تصاویر تنها به تیم استقلال اختصاص داشت. پیمان یوسفی - مجری فوتبال برتر - هم بارها در هنگام پخش این تصاویر، به مخاطب تلویزیونی یادآور شد که پخش نشدن گزارشی مربوط به تیم پرسپولیس، به تمایل نداشتن مسؤولان این تیم برمی‌گردد.

پخش تصاویر مربوط به ورود اتوبوس‌های حامل بازیکنان به استادیوم آزادی و گفت‌وگو با تماشاگران طرفدار دو تیم پیش از آغاز داربی، نیز از دیگر بخش‌های برنامه «فوتبال برتر» در روز جمعه - 15 شهریور ماه - بود.

برنامه «فوتبال برتر» بر خلاف دیدارهای مهم گذشته از استودیوی واقع در استادیوم آزادی استفاده نکرد و به تصاویر موجود در استودیوی شبکه سه بسنده شد.

داربی 77 را عادل فردوسی‌پور گزارش کرد که مطالبی را به طنز درباره‌ی چهره خواب‌آلود کی‌روش سرمربی تیم ملی در بازی‌های گذشته،‌ چرت شیرینی (سرپرست پرسپولیس)، خمیازه هادی نوروزی (بازیکن پرسپولیس)، لزوم اختصاص جایگاهی بهتر به عکاسان ورزشی، حرکات محمدرضا خلعتبری در زمین، کسل‌کننده بودن بازی، تاثیر منفی نتیجه مساوی بر تماشاگر و ... را بیان کرد.

برنامه «فوتبال برتر» روز گذشته با 12 دوربین، داربی 77 را برای بیننده‌ی تلویزیون به نمایش کشید. این برنامه همچنین نماهای هوایی متفاوتی را از استادیوم آزادی به تصویر کشید که هر چند کوتاه بود اما به نظر می‌رسید از طریق همان کشتی هوایی که تهیه‌کننده برنامه از بکارگیری آن خبر داده بود، ضبط شده باشد.

مهدی هاشمی در روز بازی گفته بود: اکنون در حال تست یک سیستم جدید هستیم که اگر جواب بدهد امروز از آن استفاده می‌کنیم، این سیستم جدید یک کشتی هوایی است که 150 تا 180 متر بالای سطح ورزشگاه قرار می‌گیرد و تصویر می‌گیرد، ما بالنی را به بالای ورزشگاه می‌فرستیم و اگر تست ما جواب ندهد در مسابقه‌های دیگر از آن استفاده می‌کنیم.

پخش تلویزیونی بازی استقلال و پرسپولیس عصر جمعه (15 شهریور ماه) همانند اغلب دوره‌های قبل با حجم گسترده‌ای از تبلیغات تلویزیونی همراه بود و در پایان این گزارش، گفت‌وگویی با سرمربی‌های دو تیم انجام نشد.

همچنین در پایان بازی، سید میثم حسینی در هنگام دست دادن تیم پرسولیس با داوران بازی، به دلیل آنچه به نظر می‌رسید به کار بردن لفظی ناشایست باشد، با کارت زرد مواجه شد که در گزارش بازی این صحنه لحاظ نشد و به صرف نمایش صحنه‌ای از آن بسنده شد.
 

H a s t i

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2013
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
425
انشالله چند سال بعد شمارو مدیر عامل میزاریم پرسپولیس رو قهرمان جهان کنی:eh::hmm:

عموجون نميدونم با سردارتون چه نسبتي داري يا چي به شما رسيده از ايشون وقتي شما و سردار چنبره زديد رو پرسپوليس به اين پستها نميرسه !!!

ولي اينجا جاي گزاشتن اخبار نيست اگه فلسفه تاپيك رو نميدوني چيه برو تو گوگل سرچ كن !!! كپي پيست ميكني كه چي بشه كسي نمياد يك صفحه اخبار رو تو تاپيك بخونه خيلي ميخواي به خودت و سردارت لطف كني و حمايت كني به صورت فهرست بار تو يك پست بزار هر كس خواست ميره داخل لينك و ميخونه نياز نيست خودتو خسته كني
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان: قلعه‌نویی و دایی ریسک نکردند/ برای بازی بعدی با فتح‌الله‌زاده برنامه داریم


199x139xrooyanian2.jpg.pagespeed.ic.XvCmnOdHMZ.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به فشارهای فراوان قبل از دربی به نظرم قلعه‌نویی و دایی ریسک نکردند.

محمد رویانیان در مورد دربی 77 اظهار داشت: در کل به نظرم نتیجه چندان راضی‌کننده نبود ما می‌توانستیم بهتر باشیم اما فشارها اجازه نداد دربی قشنگ شود و بازی بهتری دو تیم به نمایش بگذارند.

وی افزود: البته من از هواداران تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند اما من نمی‌توانم این را تائید کنم که هواداران راضی نبودند. چون اگر می‌باختیم چه کسی باید جواب هواداران را می‌داد. برخی‌ها طوری می‌نویسند که انگار مساوی بهتر از باخت نیست.

رویانیان ادامه داد: ‌من از شما سؤال می‌کنم کدام هوادار راضی است تیمش ببازد، آن هم در دیداری به نام دربی؟ تازه برخی هواداران هستند که دوست دارند در دربی به هر قیمتی برنده باشند اما تیم‌شان جام هم نگیرد. به نظر من فشارهای فراوان چه از طریق هواداران، رسانه‌ها و فشار بازی باعث شد که دایی و قلعه‌نویی ریسک نکنند چون آنها اجازه باخت در این بازی نداشتند و محکوم به نباختن بودند.به نظرم این مربیان آنقدر فشار رویشان بود که تصور می‌کردند اگر ببازند چیزی دیگر برای داشتن ندارند.

مدیرعامل قرمزها تاکید کرد: علی دایی اولین دربی بود که پس از چند مدت در آن حضور داشت و قلعه‌نویی هم می‌خواست رکوردش از بین نرود. به هر حال هر دو مربی مثل بازیکنان از طریق مختلف تحت فشار بودند و دوست نداشتند به هیچ قیمتی ببازند. این مربیان از طرف باشگاه، رسانه‌ها، هواداران، فضای کشور و هر لحاظی که دوست دارید محکوم به نباختن بودند و ما حتی اجازه ندادیم آنها یک کلام هم در مورد باخت حرف بزنند و فقط گفتیم با چه نتیجه‌ای برنده می‌شویم.

وی افزود: از طرف دیگر همه را با همدیگر مقایسه کردیم. به دربی 30 سال گذشته رفتیم و گفتیم این بازیکن باتعصب است و این یا آن بازیکن گل زده. اینها به بازیکنان فشار می‌آورد و قطعا باعث می‌شود ما شاهد بازی زیبا و هوادارپسندی نباشیم. یعنی ما به جای اینکه تشویق کنیم بازی قشنگ از تیم‌ها ببینیم فقط گفتیم برد می‌خواهیم و بسترهای لازم را برای دربی آماده نکردیم. این مشکل سالهاست در دربی ما وجود دارد و باید فکری به حالش کنیم.

وی در مورد پاسخ به این سؤال که چرا هواداران از این بازی‌ها که به تساوی می‌رسد، اصلا راضی نیستند، گفت: من از شما این سؤال را می‌کنم اگر ما خیلی خوب بازی می‌کردیم اما می‌باختیم چه کسی جواب 35 میلیون هوادار ما را می‌داد. آیا امروز هوادار ما سر کار، سرکلاس می‌تواند برود پس باید برای دربی‌های زیبا همه با هم کمک کنیم و با به یاد آوردن خاطرات فشارها را بیشتر نکنیم. البته گذشته‌ها ما بزرگانی داشتیم که همه بزرگ بودند و خواهند ماند اما نباید با آنها به بازیکنانی که حال حاضر هستند، فشار وارد کنیم تا مربی و بازیکن نتواند دانش خود را در دربی پیاده کند.

رویانیان در مورد برنامه‌هایش برای دربی‌های آینده نیز گفت: من به آینده پرسپولیس امیدوارم. البته من و فتح‌الله‌زاده در دربی آینده برنامه‌های ویژه‌ای داریم. یک کنفرانس و جلسه هم‌اندیشی با حضور رسانه‌ها، اهل فن و پیشکسوتان برگزار خواهیم کرد و طرح‌هایی را که در آن باعث می‌شود از فشارها کاسته شود بررسی و ورود خواهیم کرد تا یک مربی و یک بازیکن بدون فشار و استرس برد و باخت دربی یک بازی زیبا را به نمایش بگذارد.

مدیرعامل قرمزپوشان در پایان درباره داوری بازی نیز گفت: از داوری راضی نیستیم اما داور بی‌طرف بود به نظرم داوری بازی یک خرده به ما بیشتر کارکردش را نشان داد و خطاهای ما را بیشتر می‌دید اما در کل ایشان بی‌طرف بود و ما هم دیگر دربی برایمان تمام شده و حالا باید به بازی‌های دیگر فکر کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پیروانی: شیرینی پیش‌بینی کیفیت بازی را کرده بود که خوابید/ بازیکن خلاق نداشتیم


200x133xafshin-peyrovani.jpg.pagespeed.ic.5MFDVgKSsF.jpg



پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرپرست سرخپوشان پیش‌بینی کرده بود که بازی کیفیت خوبی ندارد که از اول خوابش برده بود.

افشین پیروانی در مورد تساوی در دربی 77 عنوان کرد: به خاطر حساسیت بازی و ترس از باختن دو تیم محتاطانه بازی می‌کردند، متاسفانه از مدیریت باشگاه گرفته تا افراد دیگر، تیم سخت در فشار است و به خاطر اینکه شکست نخورد به میدان می‌آید.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که این نتایج رقم می‌خورد، شاید خیلی‌ها از تساوی راضی نباشند اما در مجموع دو تیم هجمه‌ای که پس از باخت به آنها وارد می‌شود، در صورت تساوی این امر رخ نمی‌دهد، باختی در دربی خیلی بد است، پیامدهای زیادی پس از بازی دارد که شاید تیم شکست خورده چندین هفته تاوان آن را پس بدهد و تاثیر منفی روی آن تیم داشته باشد.

این پیشکسوت تصریح کرد: قبل از دربی هم گفتم هر تیمی که از موقعیت استفاده کند می‌تواند به برتری دست یابد. در مجموع بازی چنگی به دل نزد، شاید شیرینی پیش‌بینی کرده بود که بازی کیفیت لازم را ندارد و در ابتدا کار خود را کرد و چرت زد.

وی تاکید کرد: در مجموع از این همه ستاره توقع نمی‌رود که اینگونه بازی کنند. به خاطر حساسیت‌های بالا بازیکنان با استرس وارد میدان می‌شوند و همین دلیل تساوی می‌شود. اگر بخواهیم در مورد بحث فنی صحبت کنیم مشکل در اینجا وجود دارد که بازیکن خلاق در خط میانی هیچ‌یک از تیم‌ها وجود نداشت تا پاس خوبی بدهد.

پیروانی تاکید کرد: در بازی جنگ هافبک‌ها دیدار را جذاب‌تر می‌کند. دو تیم هافبک فیزیکی داشتند اما بازیکن خلاق در کل در فوتبال ما کم است و این ضعف را در این دیدار هم دیدیم البته دو تیم بازیکنان خوبی در هافبک داشتند اما بازیکن خلاقی چون نویدکیا، علی کریمی و یا مجتبی جباری وجود نداشتند، فوتبال روز دنیا به گونه‌ای شده که بازیکنان خلاق خط میانی گرانقیمت‌تر می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه چه عاملی باعث می‌شود بازیکنان با استرس و محتاطانه کار کنند و آیا کادر فنی در این زمینه دخیل هستند، گفت: همه در این موضوع دخیل هستند، از تماشاگری که بازی را تماشا می‌کند تا بازیکنی که به میدان می‌رود، هر تیمی که گل بخورد آن‌قدر احساسی حمله می‌کند که به گل مساوی برسد. من خودم 19 دربی را تجربه کردم اما هیچکس به ما نمی‌گفت برای تساوی به میدان بروید. سرمربی نمی‌گوید که برای مساوی به میدان بروید، حساسیت بازی چنین موضوعی را رقم می‌زند، اگر بازی مساوی نمی‌شد تیم شکست خورده آرامش نداشت.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
عموجون نميدونم با سردارتون چه نسبتي داري يا چي به شما رسيده از ايشون وقتي شما و سردار چنبره زديد رو پرسپوليس به اين پستها نميرسه !!!

ولي اينجا جاي گزاشتن اخبار نيست اگه فلسفه تاپيك رو نميدوني چيه برو تو گوگل سرچ كن !!! كپي پيست ميكني كه چي بشه كسي نمياد يك صفحه اخبار رو تو تاپيك بخونه خيلي ميخواي به خودت و سردارت لطف كني و حمايت كني به صورت فهرست بار تو يك پست بزار هر كس خواست ميره داخل لينك و ميخونه نياز نيست خودتو خسته كني

قبلا بحث این موضوع رو کردیم و مدیر ها همه پست هارو پاک کردند نیازی نمیبینم دوباره بحثش رو کنیم

فقط اینکه بنده نه خیر با سردار هیچ نسبتی ندارم حتی یک بار هم ندیدمش از نزدیک ولی اگه ببینمش دستش رو به خاطر زحماتی که برای تیممون کشیده میبوسم

به نظر بنده الان دایی و رویانیان بهترین برای پرسپولیس هستند شما بگو نه این نظر من هست اون نظر شما
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان در واکنش به انتقادها از رقم خوردن دوباره نتیجه تساوی در داربی پایتخت گفت: آیا آنهایی که انتقاد می‌کنند اجازه‌ باخت به قلعه‌نویی و دایی را داده‌اند؟


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره‌ تساوی بدون گل داربی 77 اظهار کرد: مسلما تساوی پر گل نتیجه‌ خیلی بهتری بود اما مساوی بدون گل هم از باخت برای هر دو تیم بهتر است. یک سوال دارم. این هوادارانی که به ورزشگاه آمده و چند ساعت منتظر شروع بازی بودند، دوست داشتند که تیمشان در نهایت ببازد؟ آیا واقعا به این نتیجه راضی می‌شوند؟ آنها از یک هفته قبل برای هم کری می‌خوانند و باخت در این بازی می‌تواند آنها را سرشکسته کند.

وی ادامه داد: چه کسی گفته مساوی بدتر از باخت است؟ آن‌چه مهم است و هیچ شبهه‌ای هم در آن نیست این است که بازی جذاب و پرهیجان نبود. مطمئنا اگر بازی با تساوی پرگل مثل 2-2 تمام می‌شد، خیلی قشنگ‌تر بود اما آیا به قلعه‌نویی و دایی اجازه داده‌ایم که ببازند؟ جو رسانه‌ای و مطبوعات و فشار هواداران به این دو مربی اجازه می‌دهد که ببازند؟ اگر قلعه‌نویی که بازی قبل را هم به استقلال صنعتی باخته بود، در این داربی بازنده می‌شد، اجازه می‌یافت به راحتی کارش را ادامه دهد و در آسیا به مصاف رقیب تایلندی برود؟ یا اگر علی دایی در نخستین داربی فصل می‌باخت رسانه‌ها و هواداران اجازه می‌دادند او در ادامه با آرامش در پرسپولیس کار کند؟

رویانیان در ادامه گفت: این جو است که باعث می‌شود اولویت مربیان نباختن باشد. آیا کاری کرده‌ایم که دو مربی بتوانند در این بازی جسورانه بازی کنند؟ اگر یک تیم در بازی دیروز می‌باخت قطعا با فشار بیرونی از هم می‌پاشید و چند هفته طول می‌کشید تا به شرایط عادی بازگردد. باید بپذیریم که این فشار بیش از حد در هفته‌ منتهی به داربی زیبایی را از این بازی می‌گیرد. چه زمانی تلاش کردیم نشان دهیم هر تیمی که زیبا بازی کند برنده‌ این بازی است؟ ما فقط گفتیم اگر ببرید فلان می‌شود و اگر ببازید بهمان. دایی و قلعه‌نویی چاره‌ای ندارند. اتفاقا این دو نفر خیلی باتجربه کار کردند. اشکال از جاهای دیگری است. این دو نفر را در آمپاس قرار داده بودیم. آنهایی که انتقاد می‌کنند خودشان را جای قلعه‌نویی و دایی بگذارند و بگویند زیر فشار 100 هزار نفری چه حرکتی می‌توانند انجام دهند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: قدیم‌ترها این‌گونه نبود. فقط دو تیم پرسپولیس و استقلال بودند که حرف اول را می‌زدند اما الان سطح فوتبال بالا آمده و تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. استقلال صنعتی و گسترش فولاد از دسته یک می‌آیند و مقابل بزرگ‌ترین تیم‌ها قدرت‌نمایی می‌کنند. باید انصاف داشته باشیم. به نظر من به قلعه‌نویی و دایی غیرمنصفانه حمله می‌شود. یکی از خبرگزاری‌های معتبر می‌نویسد که داربی "پوک" بود. چرا این را می‌گویید؟ حداقل 50 میلیون نفر داشتند این بازی را تماشا می‌کردند. آیا شمایی که انتقاد می‌کنید اجازه‌ باخت به دایی و قلعه‌نویی را داده‌اید؟ آنها حق انتخابی ندارند و در واقع محکوم به نباختن هستند. وقتی این شرایط حاکم باشد بازی پر از دلهره و استرس می‌شود.

رویانیان با اشاره به این‌که باید برای داربی بعد هم کاری کنیم این حساسیت‌های بی‌مورد به حداقل برسد، گفت: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که با دو مدیرعامل صحبت کنند. همین جا اعلام می‌کنم که آمادگی داریم یک نشست هم‌اندیشی برای داربی بعد بگذاریم با این عنوان که چه‌کار کنیم بازی دو تیم محبوب پایتخت جذاب‌تر شود و هواداران آن را بپسندند. به ایسنا پیشنهاد می‌دهم که در این زمینه پیش‌قدم شود. باید آسیب‌شناسی کنیم و راهکارهای مناسبی برای جذاب کردن داربی ارایه دهیم؛ نه این‌که همیشه انتقاد کنیم. در چند سال اخیر همه فقط انتقاد کرده‌اند اما یک بار هم بیایید برای تغییر این شرایط عمل کنیم.

وی افزود: فردی مثل حاج‌رضایی یکی از نخبگان و برجستگان فوتبال است. او باید در جایی صحبت کند که بتوانیم با راهکارهایش این مساله را حل کنیم یا فردی مثل پیروانی که یکی از محبوب‌ها بین پرسپولیسی‌هاست و یا محمود فکری هم‌اندیشی کنند که چگونه داربی را از این حالت بیرون بیاوریم. ما باید "اول به فکر برد بودن" را فرهنگ کنیم. جوی که در فوتبال کشور وجود دارد به داربی و تیم‌ها تحمیل می‌کند که اول نبازند.
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
علی دایی فعلا سرمربی هست اونجور صلاح میدونه تیم رو بچینه

شما بهتر بلدی ؟ مطمئن باش دایی یه چیزی میدونه که هر کاری رو میکنه
دوست عزیز 100 درصد من بهتر از دایی نیستم و از ایشون فوتبال رو بهتر نمی فهمم ولی اشتباهات دایی الان به مثال اینه که تو روز افتابی شما بگی بارونیه بعد ما بگیم کجاش بارونیه افتاب رو نمیبینی بعد در جواب بگین ساکت شو مگه تو کارشناس هواشناسی هستی ما فوتبال مثل یه مربی که سال ها تو فوتبال بوده و داره تیم رو تمرین میده و از نزدیک از ریز شرایطشون خبر داره نمی فهمیم ولی دیگه در حد یه هوادار که 10 ساله فوتبال می بینه و فوتبال رو پیگیری می کنه شعور فوتبالی داریم دایی داره الان اشتباهاتی در حد فهم فوتبالی ما هوادارا می کنه برا همینه صدا ما در اومده
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دوست عزیز 100 درصد من بهتر از دایی نیستم و از ایشون فوتبال رو بهتر نمی فهمم ولی اشتباهات دایی الان به مثال اینه که تو روز افتابی شما بگی بارونیه بعد ما بگیم کجاش بارونیه افتاب رو نمیبینی بعد در جواب بگین ساکت شو مگه تو کارشناس هواشناسی هستی ما فوتبال مثل یه مربی که سال ها تو فوتبال بوده و داره تیم رو تمرین میده و از نزدیک از ریز شرایطشون خبر داره نمی فهمیم ولی دیگه در حد یه هوادار که 10 ساله فوتبال می بینه و فوتبال رو پیگیری می کنه شعور فوتبالی داریم دایی داره الان اشتباهاتی در حد فهم فوتبالی ما هوادارا می کنه برا همینه صدا ما در اومده

تا همین یه مدت پیش همه میگفتند عباس زاده رو فیکس بیار بازی کنه نوروزی و راضیی رو چرا میزاری ؟؟؟

یه بازی این عباس زاده یه نیمه کامل بود همه فهمیدن چرا

شما مطمئن باش علی دایی یا هر کسی اگه کاری میکنه به نفع تیمه

یادمون نره آخرین جام هایی که گرفتیم همون 2 تا جام حذفیه که همین علی دایی با تیم های ضعیف تر از این برامون اوورده
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
تا همین یه مدت پیش همه میگفتند عباس زاده رو فیکس بیار بازی کنه نوروزی و راضیی رو چرا میزاری ؟؟؟

یه بازی این عباس زاده یه نیمه کامل بود همه فهمیدن چرا

شما مطمئن باش علی دایی یا هر کسی اگه کاری میکنه به نفع تیمه

یادمون نره آخرین جام هایی که گرفتیم همون 2 تا جام حذفیه که همین علی دایی با تیم های ضعیف تر از این برامون اوورده
هنوزم می گیم عباس زاده رو باید بازی بده این جوون سال اولشه داره تو لیگ برتر بازی می کنه و شرایط بازی تو لیگ برتر با لیگ یک خیلی فرق داره و با کم کم بازی دادن تو دقایق اخر باید امادش کنه نه میخ کندش رو سکو و نیمکت هنوزم می گم عباس زاده تو زمین باشه جو گیر بشه 10 تا تک به تک رو خراب کنه بهتر از اینه که نوروزی و رضایی و نوری تو زمین باشن و فقط راه برن
شما کلا منظور مارو بد فهمیدی اصلا بحث ما این نیست که چرا دایی رو اوردن یا دایی باید بره بحث ما اینه که دایی باید اشتباهاتشو بپذیره و اصلاحشون کنه نه اینکه لجاجت کنه مثلا همین اصرار به بازی دادن نوری یا رضایی اینا 5 تا بازی رو نیمکت باشن نتیجش میشه مثل سال قبل رضایی که تو چنتا بازی زیر یه دقیقه گل میزد
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
اشتباهات سهوی داوری اینبار هم به سود استقلال:قاضی و صادقی باید اخراج می‌شدندد،



در یک صحنه مشکوک به پنالتی هستم

سایت هواداران پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: امیرحسین صادقی به خاطر خطای سنگینی که در نیمه اول بازی انجام داد می‌توانست با کارت قرمز روبرو شود.

علی خسروی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: داور بازی دربی تلاش کرد بازی را اداره و مدیریت کند. او به طور کلی قضاوت متعادلی داشت ولی اگر پای دربی در میان نبود شاید قضاوت این بازی در بعضی صحنه‌ها به شکل دیگری انجام می‌شد.

وی افزود: در این بازی امیرحسین صادقی روی خطای سنگینی که در نیمه اول بازی انجام داد می‌توانست با کارت قرمز روبرو شود اما فغانی خواست بازی را مدیریت کند. شاید اگر داور دیگری بود کارت قرمز می‌داد یا اگر بازی اینقدر حساس نبود، صادقی با حکم اخراج روبرو می‌شد. غیر از این فکر می‌کنم قضاوت متعادل بود و کارت‌هایی که به صادقیان، عمران‌زاده و ... داده شد درست بود.

و اما دیگر کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره قضاوت این بازی از قطعی بودن حکم اخراج برای محمد قاضی گفت.

دکتر پرویز سیار در این باره افزود: قاضی در یک موقعیت عادی بدون آنکه با توپ کار داشته باشد خطای بسیار سنگینی را روی بازیکن قرمز انجام داد که باید با کارت قرمز روبرو می‌شد. وی درباره خطای امیرحسین صادقی روی صادقیان در نیمه اول خاطرنشان کرد: آن صحنه بسیار خطرناک بود و چنین ضرباتی اگر به سر برخورد کند می‌تواند باعث از دست رفتن بازیکن بشود. البته ما سه داور بودیم که با هم بازی را نگاه می‌کردیم و هر یک نظرات خودمان را داشتیم. این صحنه از یک زاویه اینطور بود که بازیکن قرمز نباید سر خود را به آن شکل خم می‌کرد تا در معرض خطر قرار بگیرد و از زاویه دیگر اینطور بود که بازیکن آبی، پایش بیش از حد بالا آمده بود و بازیکن قرمز از ترس و برای محافظت از خود مجبور به خم شدن شد. می‌بینید که قضاوت برای ما که بازی را بدون استرس نگاه می‌کردیم هم سخت و متفاوت است.

و اما نوذر رودنیل هم درباره قضاوت بازی دربی به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس می‎گوید: من هنوز منتظرم تا یک صحنه خطا که روی خلعتبری در هجده قدم استقلال انجام شد، را ببینم. در این صحنه مشکوک بودم که پنالتی شده است یا نه؟ متاسفانه تلویزیون در این بازی خوب عمل نکرد. خیلی صحنه‌ها بود که پخش آنها می‌توانست چند بار و از چند زاویه پخش شود، اما اینکار را نکردند. یکی همین صحنه روی خلعتبری بود. نمی‌دانم عمدی در کار بود که بعضی صحنه‌ها را نشان ندهند یا نه؟ اما پخش بازی می‌توانست خیلی بهتر از این باشد.

مدرس و کارشناس داوری فوتبال کشورمان ادامه می‌دهد: این بازی در حد لیگ برتر نبود. من زمان گرفتم و در طول 90 دقیقه فقط 56 دقیقه بازی فوتبال جریان داشت. داور با عملکرد خود نقش اساسی در بوجود آمدن این شرایط داشت. آقای فغانی به کرات بازی را به سکون کشید. بازی در شروع، سرعت خوبی داشت. پرسپولیس در حال حمله بود که داور در همان دقایق ابتدایی چند بار بازی را نگه داشت.

وی ادامه می‌دهد: داور که نباید این همه با سرمربی یک تیم صحبت کند. پس از آن بود که بازی بارها متوقف شد. مداوای بازیکن در زمین، دو دقیقه طول کشید در حالی که بازیکن باید به بیرون منتقل شود.

او درباره خطاهای پیش آمده در بازی گفت: امیرحسین صادقی به دلیل بی احتیاط بازی کردن و ضربه‌ای که به صادقیان در اوایل بازی زد باید اخطار می‌گرفت.

حرکت نکونام روی خلعتبری هم هر چند عمدی به نظر نرسید ولی به دلیل بی‌احتیاطی اخطار داشت. خطای عمران زاده روی صادقیان در نیمه دوم هم، حداقل کارت زرد داشت. و بازهم ناداوری و اشتباهات سهوی داوری به سود استقلال و به ضرر پرسپولیس: یکی یا شاید سه پنالتی گم شده پرسپولیس در ین بازی و چند اخراجی استقلال که گرفته نشد،متوقف کردن بازی در زمانی که پرسپولیس سراتاپا حمله بود عدم اخطار به دروازبان استقلال درحالی که بسیاری از دقایق بزی را تلف کرد،خطاهای بی موردی که برای استقلال گرفته می شد و کارت های بی مورد و سخت گیری های بسیار زیاد برای بازیکنان پرسپولیس... و در جواب آقا خسروی که گفته بود اگر داور دیگری بود کارت قرمز می‌داد باید بگوئیم : اگر تیم دیگر بود کارت فرمز می داد
قضاوت با شما سه اخیر امیر قلعه نوعی در راس کادر فنی استقلال بوده هر سه بازی 0-0 و اشتباهات داوری سهوا همگی به ضرر پرسپولیس و به سود استقلال ...
کاش 1% مرام ناصر حجازی در وجودشان بود....
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
هنوزم می گیم عباس زاده رو باید بازی بده این جوون سال اولشه داره تو لیگ برتر بازی می کنه و شرایط بازی تو لیگ برتر با لیگ یک خیلی فرق داره و با کم کم بازی دادن تو دقایق اخر باید امادش کنه نه میخ کندش رو سکو و نیمکت هنوزم می گم عباس زاده تو زمین باشه جو گیر بشه 10 تا تک به تک رو خراب کنه بهتر از اینه که نوروزی و رضایی و نوری تو زمین باشن و فقط راه برن
شما کلا منظور مارو بد فهمیدی اصلا بحث ما این نیست که چرا دایی رو اوردن یا دایی باید بره بحث ما اینه که دایی باید اشتباهاتشو بپذیره و اصلاحشون کنه نه اینکه لجاجت کنه مثلا همین اصرار به بازی دادن نوری یا رضایی اینا 5 تا بازی رو نیمکت باشن نتیجش میشه مثل سال قبل رضایی که تو چنتا بازی زیر یه دقیقه گل میزد
عباس زاده و یونس شاکری تو دسته 1 بودن مخصوصا یونس شاکری که آقای گل دسته یک بوده اینارو نباید بنشونه رو نیمکت مطمعنا به کار تیم میان باید سید رو وسط بزاره شاکری و عباس زاده رو دو طرف سید قرار بده ببین بع چند تا گل میزنیم بابا داد مردم در اومد بابا تو محوطه سید تنهاست اون دهنوی .... که اصلا از اول اومده همش حاشیه بود
بدرد نخورده یا نوری و رضایی اگه دایی تو دربی با سه مهاجم میومد به ولله که میبردیم حریف از اول با سه مهاجم اومد ونیمه دومم سه مهاجم فرستاد ما که دفاع مستحکمی داریم (البته بجز خانزاده که شوته) چرا پس با سه مهاجم بازی نکنیم فقط خلعت و صادقیان پشت این سه تا باشند ببین چکار کنند بابا این دایی ترسوست باید مقابل گسترش که ضعیفه با سه مهاجم بیاد ولی متاسفانه فقط یک مهاجم میاره و یک نفرم توی محوطه جریمه چکار میتونه بکنه.فقط خدا کنه دایی بازم به جوونا اطمینان کنه اشکال نداره خراب کنن مگه خود دایی از اول مهاجم خوبی بود مایلی کهن بهش اطمینان کرد شد آقای گل جهان نباید اینطور باشه حیف شد جلالی یا مایلی نیومدن و گرنه مطمعنا بازی بهتری رو شاهد بودیم
 

nilson

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,181
لایک‌ها
827
محل سکونت
Tehran

یا علی !
این صحنه دقیقا بعدش داور چه عکس العملی نشون داد؟
مطمئنم آخر بازی کارشناسا سر این صحنه و اون لگد نکونام خیلی بالا پایین کردن تا در نهایت نکونام رو بازیکن اخلاق انتخاب کردن !!!!


Sent from my HUAWEI G510-0200 using Tapatalk 4
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
اگه بچه ها نصف حرفای دایی رو هم اجرا میکزدن بازی رو برده بودیم ..... نصف بازیکنمامون مثل زامبی شدن ....حالا کسی از زامبی توقع تاکتیک پذیری داره..........؟
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
دکتر سیار گفته .......حرکت نکو رو خلعت زشترین حرکت ورزشی بود !!!!

من فک کنم بی احتیاطی کرد و استوک کفششو فرو کرد تو صورت خلعت .............. سید جلالم گفته تو اتوبوس گوش خلعت خون میومده!

بعد جالبش اینه که این گلادیاتور جایزه اخلاق هم میگیره ...............!

همه چیمون به همه چیمون باید بیاد!
:hmm:
 
بالا