• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
2تاخبر بد شنیدم صحت داره!!!

رویانیان میخواد بره:(

رضا حقیقی 3کارته شده؟؟؟
بجاش نوری میاد تو ترکیب تیم :(

سردار که هستش و خواهد موند انشالله

ولی طبق اطلاعات این سایت ( رضا حقیقی‌ - MESI Book ) بـــــــله آقای حقیقی 3 کارته هست :|



سپاهان رو میبریم انشالله :)
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نماینده باشگاه پرسپولیس چهارشنبه به ترکیه می‌رود/دیدار با دنیزلی و امضای توافقنامه


218x136xdenizli-derby.jpg.pagespeed.ic.fvi4VOeqed.jpg



پرسپولیس نیوز : مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتهای هفته جاری به ترکیه می‌رود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در چند مدت گذشته به دنبال دریافت برخی از مطالبات خود از مصطفی دنیزلی طبق توافقات انجام شده در هنگام جدایی از پرسپولیس بودند. از همین رو چند بار مربی ترک‌تبار سعی کرد تا پرداخت بدهی‌اش به پرسپولیسی‌ها را به تاخیر بیندازد اما تهدیدهای مسئولان باشگاه پرسپولیس باعث شد تا دنیزلی چراغ سبز خود را برای پرداخت بدهی به قرمزپوشان نشان دهد.

در همین راستا طبق گفت‌وگوهای تلفنی انجام شده، مصطفی شکری مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است انتهای هفته سفری به ترکیه داشته باشد و پس از نشستی با دنیزلی و امضای توافقنامه مبلغ فوق را دریافت کند.

گفتنی است دنیزلی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که من با این تیم هیچ مشکلی ندارم و قول می‌دهم که تا انتهای هفته و حضور نماینده شما در ترکیه این پرونده بسته شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
مشیری : ITC هافبک پرسپولیس در پرتغال صادر شد/دایی بازی با اسپورتینگ را تایید کرد


200x138xmoshiri.jpg.pagespeed.ic.mM0gBwyUcp.jpg



پرسپولیس نیوز : مشاور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: ITC افشین اسماعیل‌زاده برای همراهی بیرانمار پرتغال صادر شد. امیر مشیری اظهار داشت‌: پس از اینکه افشین اسماعیل‌زاده در اولین بازی بیرامار پرتغال به دلیل نداشتن مجوز بازی نتوانست این تیم را همراهی کند اما با رایزنی‌های انجام شده بالاخره ITC اسماعیل‌زاده صادر شد و او از بازی بعدی در لیست 18 نفره بیرانمار حضور خواهد داشت.

مشیری همچنین خاطرنشان کرد: طی صحبت‌هایی که با علی دایی داشتیم پرونده حضور اسپورتینگ برای یک بازی دوستانه در ایران باز است و حتی این موضوع مورد تایید علی دایی هم قرار گرفته است و ما منتظر بازگشت رویانیان و قطعی شدن این موضوع هستیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
مدافع پرسپولیس چهارشنبه به پرتغال می‌رود/تکلیف کمندانی مشخص نیست


xlogo2.JPG.pagespeed.ic.FAmbIgcnSo.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس برای پیوستن به بیرامار پرتغال چهارشنبه عازم این کشور می‌شود.

پس از حضور افشین اسماعیل‌زاده در پرتغال، کنعانی مدافع پرسپولیس نیز گزینه بعدی قرمزپوشان برای پیوستن به بیرامار پرتغال است. از همین رو پس از رفع مشکلات قرار است کنعانی چهارشنبه عازم پرتغال شود. اما وضعیت کمندانی به دلیل مشکلات خدمتی فعلا مشخص نیست و احتمالا حضور این بازیکن در پرتغال به هفته‌های آینده موکول خواهد شد.

گفتنی است اسماعیل‌زاه با صدورITC از بازی بعدی بیرامار را در لیگ یک پرتغال همراهی خواهد کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اعلام برنامه تمرینات پرسپولیس تا پایان هفته


206x137x22.jpg.pagespeed.ic.M506axgvYD.jpg



پرسپولیس نیوز : سرخپوشان پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از فردا با دو جلسه تمرین از سر خواهند گرفت. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کادر فنی سرخپوشان امروز را به بازیکنان استراحت داد و اعضای تیم صبح فردا برای تمرین در سالن بدنسازی در ورزشگاه درفشی‌فر گرد هم خواهند آمد.

سرخپوشان فردا در نوبت بعدازظهر هم از ساعت 17:30 تمرین خواهند داشت. تیم پرسپولیس طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه هم در همین ساعات تمرین می‌کنند و تمرین روز پنجشنبه براساس زمان حرکت خواهد بود.

بنابر اعلام مسوولان تیم، تمرینات پرسپولیس طبق برنامه همیشگی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پشت درهای بسته انجام می‌شود و درباره تمرین روز سه‌شنبه هم تصمیم‌گیری خواهد شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پیش از بازدید نمایندگان AFC / چهارمین کارگاه آموزشی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد


200x135xleague.jpg.pagespeed.ic.KFPRYpm7HD.jpg



پرسپولیس نیوز : چهارمین کارگاه آموزشی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از شنبه هفته جاری آغاز و فردا به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت سازمان لیگ، این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور سهیل مهدی، مدیر برنامه و بودجه سازمان لیگ و دبیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای آسیا و نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتر برگزار شد.

در این کارگاه، نواقص مدارک باشگاه‌ها در ارتباط با سهمیه‌های سال 2014 لیگ قهرمانان آسیا که قبلا بهAFC ارسال شده بود، اعلام شد تا باشگاه‌ها با رفع آن مشکلی در ارتباط با سهمیه‌های سال 2014 نداشته باشند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان بالاخره به تهران بازگشت/ پرسپولیسی‌ها به شرق تهران می‌روند


xakhbar.jpg.pagespeed.ic.-b6UOgCoJq.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از چند روز استراحت بالاخره به تهران بازگشت.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای مرخصی با اجازه هیئت مدیره به سفر خانوادگی رفته بود پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره امروز به تهران بازگشت و از فردا کار خود را دنبال می‌کند.

*با توجه به مشکل زمین ورزشگاه درفشی‌فر به احتمال فراوان تمرینات پرسپولیس به زودی در شرق تهران و در ورزشگاه نوبنیاد دنبال می‌شود.

این در شرایطی است که پرسپولیسی‌ها به توافق اولیه با این ورزشگاه رسیده‌اند و به دنبال عقد قرارداد هستند.

*خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه برای بردن وسایل اولیه مورد نظرشان به اصفهان قرار است به زودی جلسه‌ای را برگزار کنند تا تصمیمات لازم را بگیرند. برخی از پرسپولیسی‌ها معتقدند برای بازی با سپاهان وسایل اولیه مانند آب معدنی و سایر مواد خوراکی را به اصفهان ببرند اما عده‌ای نیز مخالف این قضیه هستند و اعلام کردند نباید بیش از حد به بازی روز جمعه جو داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر جمعه میهمان سپاهان اصفهان است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کفشگری: دهنوی شش تا ریه دارد، حقیقی می‌خواهد جانش را بدهد/حاضرم جور بقیه را بکشم تا ببریم


220x151xkafshgari.jpg.pagespeed.ic.TmgI9pFm_5.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مزیت تیم ما این است که همه بچه‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند تا تیم موفق شود.

اگر قهرمانی را می‌خواهیم باید فداکاری کنیم و من حاضرم تا جایی که می‌توانم جور بقیه را بکشم اما بچه‌ها گل بزنند و بازی‌ها را ببریم.

مهرداد کفشگری در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط تیم خیلی خوب شده است. بچه‌ها نسبت به هفته‌های اول هماهنگ‌تر شده‌اند و فشارها و استرس‌ها کمتر شده است. الان هم که تیم در مکان دوم جدول است و چیزی نمانده که به صدر جدول برسیم.

وی ادامه داد: انشاءا... تا دو هفته دیگر به صدر جدول می‌رسیم. البته برای این منظور باید سپاهان را ببریم و برنامه‌ریزی ما برای همین است. باید این بازی را ببریم تا طلسم پیروزی‌های یک در میان هم شکسته شود.

هافبک دفاعی پرسپولیس تصریح کرد: البته سپاهان تیم بزرگ و سرسختی است. آنها اگر در بازی این هفته خود هم به پیروزی نمی‌رسیدند، تیمی نبودند که تصور کنیم افت کرده‌اند. وقتی تیم‌های پائین جدول با انگیزه و انرژی زیاد جلوی پرسپولیس قرار می‌گیرند. تیمی مثل سپاهان هر قدر هم در شروع فصل مشکل داشته باشد، برابر ما ششدانگ خواهد بود ولی با وجود همه اینها باید بازی را ببریم، چون هدف ما قهرمانی در نیم فصل و پس از آن به امید خدا قهرمانی در لیگ است.

کفشگری درباره بازی گذشته سرخپوشان نیز گفت: بازی خوبی از کار در آمد. بچه‌ها قبراق بازی کردند. ما دنبال برتری در نیمه اول بودیم. خلعتبری هم خیلی خوب بازی کرد. او واقعا بازیکن ششدانگی است و تاثیر خودش را به خوبی نشان داد. بدون تردید سرمایه‌گذاری برای جذب او کار هوشمندانه‌ای بود. همانطور که سایر بچه‌ها هم نشان دادند باشگاه و کادر فنی انتخاب‌های آگاهانه‌ای داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: الان یکی از مزیت‌های تیم ما این است که هیچیک از بچه‌ها فکر منافع خودشان نیستند. شاید بازیکنان هجومی که داریم گاهی به خاطر تمرکزی که روی باز کردن دروازه حریف دارند، کمتر عقب بیایند ولی در همان زمان فقط به فکر پیروزی تیم هستند. بالاخره کار هافبک دفاعی هم این است که این شرایط را جبران کند. بازی در این پست سختی‌های خودش را دارد. هر جا توپ هست باید باشی، لازم است خیلی بیشتر از سایرین بدوی و شاید کمتر دیده شود. حتی گاهی ممکن است به غلط مورد نقد باشی، اما وقتی تیم نتیجه می‌گیرد و ثمره کارت را می‌بینی، لذت می‌بری. به هر حال، هافبک دفاعی پستی است که اگر یک لحظه درست جابجا نشوی یک اتفاقی روی می‌دهد و باید کل جریان بازی را در کنترل داشته باشی. البته من هر وقت خودم بازی کنم از پیام می‌خواهم که بیشتر روی همان کار حمله‌اش تمرکز کند چون برای رسیدن به موفقیت باید برای هم و تیم فداکاری کنیم. باید جور همدیگر را بکشیم.

مهرداد درباره احتمال حضور خود در این بازی و همکاریش با قاسم دهنوی افزود: آدم کنار دهنوی بازی می‌کند، خجالت می‌کشد. ماشاءا... شش تا ریه دارد. بس که می‌دود شرمنده می‌شوی. البته هنوز که مشخص نیست بازی کنم، امیدوارم بتوانم در تمرینات نظر سرمربی را جلب کنم.

وی در پایان می‌گوید: شاید گاهی اوقات فشار زیاد باعث شود که کار برای بعضی از ما سخت شود. ممکن است حرفی زده شود یا خطایی کنیم که باعث محرومیت ما شود. مثل اتفاقی که برای من افتاد یا حالا که حقیقی سه اخطاره شده است. او یکی از بهترین‌ها است ولی همیشه اینطور جدی بازی می‌کند و جانش را می‌گذارد. آنچه مسلم است اینکه همه بچه‌ها با تمام وجود به دنبال موفقیت تیم هستند. همه این موارد به خاطر همین است. در همین بازی کمتر از نیلسون گفته شد در حالی که نقش بسیار مهمی در پیروزی تیم ایفاء کرد. وقتی تیم پیروز است همه در آن سهیم هستیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
منافی:بحث آب های آلوده لوث شده است/امیدواریم نوری به بازی سپاهان برسد


220x154xmanafi2.jpg.pagespeed.ic.xI_l8vN2ln.jpg



پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت:همه حواس ما در شرایط فعلی به موفقیت تیم معطوف است و نمی خواهیم به حواشی توجه کنیم.

جواد منافی درباره این بحث که گفته می شود همراه بردن آب معدنی از تهران به اصفهان برای بازی مقابل سپاهان در دستور کار سرخپوشان قرار دارد عنوان کرد:من معنی اینگونه بحث ها را متوجه نمی شوم.تا به امروز هم چنین بحثی در جلسات ما مطرح نشده است.

وی ادامه داد:بحث یک مسابقه و اتفاقاتی که در بازی رفت سال گذشته رخ داد و آن حرف و حدیث ها درباره اب معدنی مطرح شد هم لوث شده و دیگر به تاریخ پیوسته است.نباید با اینگونه مسائل بی جهت به بازی حساسیت داد و کاری کرد که جای حاشیه و متن عوض شود.

مربی پرسپولیس افزود:همه حواس ما در شرایط فعلی به موفقیت تیم معطوف است و نمی خواهیم به حواشی توجه کنیم.به طور حتم در بازی روز جمعه هم تیمی موفق می شود که تمرکز بیشتری داشته باشد.

منافی درباره وضعیت محمد نوری برای حضور در بازی با سپاهان گفت:نوری روز شنبه در بازی دوستانه با پاس حضور نداشت و امروز هم استراحت می کند.امیدوارم تا دوشنبه وضعیتش بهبود پیدا کند و تمرینات را از سر بگیرد و جمعه هم پرسپولیس را همراهی کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تغییر شماره پیراهن بازیکن پرسپولیس به خاطر خرافات


xaliasghari.jpg.pagespeed.ic.FUBXkGWR5I.jpg



بازیکن پرسپولیس برای موفق شدن به دنبال تغییر شماره پیراهن خود است.

به گزارش نامه، حمیدرضا علی عسگر بازیکن جوان پرسپولیس که فصل گذشته به طور قرضی به راه آهن رفت و همراه با دایی به پرسپولیس بازگشت، فرصتی برای خودنمایی پیدا نکرده و با مصدومیت مواجه است.

وی در شرایطی کنار مانده که جوانان پرسپولیس خوش درخشیده اند و بعید به نظر می رسد وی بتواند با این همه مصدومیت، جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کند.

جالب اینجاست که وی عقیده دارد شماره 7 برایش خوش یمن نبوده و قصد تغییر شماره پیراهن خود را دارد.

وی تاکید کرده در سالهای اخیر این شماره برای بازیکنان دیگر نیز خوش یمن نبوده و از محمد پروین به عنوان نمونه نام برده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
انتقاد علی دایی از بازیکن عصبانی پرسپولیس


xrezahaghighi.jpg.pagespeed.ic.bTsHb5lXyc.jpg



عملکرد رضا حقیقی با واکنش سرمربی پرسپولیس مواجه شده است.

به گزارش نامه، رضا حقیقی به خاطر دریافت کارت زرد،‌ دیدار حساس با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر را از دست داد.

این بازیکن که معمولا در مسابقات کنترل خوبی روی اعصاب خود ندارد، تا به حال چند کارت زرد به خاطر اعتراض دریافت کرده است.

دایی که حساب ویژه ای روی حقیقی برای بازی با سپاهان باز کرده بود، از دریافت کارت زرد کودکانه این بازیکن عصبانی و به وی معترض شد.

باید دید حقیقی در آینده می تواند خشم خود را کنترل کند یا نیاز به اولتیماتومی جدی از سوی دایی دارد.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
دوستان دقت کردین فولاد که الان صدر جدوله بیشتر بازیهاش با تیم های متوسط و ضعیف بوده
یعنی برعکس ما بازی های باقیماندش بیشتر با تیم های میانه بالایی جدوله!!
دوبارم با تیم های قوی بازی کرده باخته مثه سپاهان و پرسپولیس .... تازه هنوز سه تا بازی سخت با تیم های نفت و تراکتور و استقلال داره
اگه ما هم بازی های باقیموندمون رو نتایج خوبی بگیریم میتونی راحت قهرمان نیم فصل بشیم
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
دوستان دقت کردین فولاد که الان صدر جدوله بیشتر بازیهاش با تیم های متوسط و ضعیف بوده
یعنی برعکس ما بازی های باقیماندش بیشتر با تیم های میانه بالایی جدوله!!
دوبارم با تیم های قوی بازی کرده باخته مثه سپاهان و پرسپولیس .... تازه هنوز سه تا بازی سخت با تیم های نفت و تراکتور و استقلال داره
اگه ما هم بازی های باقیموندمون رو نتایج خوبی بگیریم میتونی راحت قهرمان نیم فصل بشیم
امتیاز این هفتمو تو پیشبینی حال کردی داداش؟؟؟:دی
2 تا بازی سخت داره بازی با تیم دوم پایتخت که خیلی آسووونه همه اون بازیو میبرن داداش
امیدوارم سپاهانو ببریم چون اعتماد به نفس بچه ها میره به اسموون
اینجووری که من شنیدم حدادی فر 99 درصد نیم فصل میاد(اینم خبر رسمی آرمان نیوز:دی)
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
امتیاز این هفتمو تو پیشبینی حال کردی داداش؟؟؟:دی
2 تا بازی سخت داره بازی با تیم دوم پایتخت که خیلی آسووونه همه اون بازیو میبرن داداش
امیدوارم سپاهانو ببریم چون اعتماد به نفس بچه ها میره به اسموون
اینجووری که من شنیدم حدادی فر 99 درصد نیم فصل میاد(اینم خبر رسمی آرمان نیوز:دی)

حدادی فر؟!!!!!!!مطمئنی؟!

99 درصد؟!
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
آره مطمءنم داداش

حدادی فر عالیه! اما کی باید جاش تو ذخیره بشینه ؟!!!

الان ترکیب عالیه!طوری که جای برای غلامرضا رضایی و نوروزی و شماره 7 تیم نیست!

خدا کنه پولادی خوب شه!
ماهینی عالیه اما خیلی افت کرده جدیدا!
 

millennium

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2011
نوشته‌ها
474
لایک‌ها
760
دوستان دقت کردین فولاد که الان صدر جدوله بیشتر بازیهاش با تیم های متوسط و ضعیف بوده
یعنی برعکس ما بازی های باقیماندش بیشتر با تیم های میانه بالایی جدوله!!
دوبارم با تیم های قوی بازی کرده باخته مثه سپاهان و پرسپولیس .... تازه هنوز سه تا بازی سخت با تیم های نفت و تراکتور و استقلال داره
اگه ما هم بازی های باقیموندمون رو نتایج خوبی بگیریم میتونی راحت قهرمان نیم فصل بشیم

پرسپولیس اگه بازی با سپاهان رو ببره با توجه به بازی های باقیموندش حداقل رو کاغذ قهرمان نیم فصل میشه :D
اونم با تفاضل امتیاز بالا :D

آره مطمءنم داداش

ولی من فکر نمیکنم بیاد چون قراردادی که با پرسپولیس امضا کرده بود فسخ شد و با ذوب آهن یک ساله بست :D
ولی ظاهرا مسلمان با لوکا مشکل داره احتمال داره نیم فصل با غلومی و نوروزی عوضش کنن :D
نوروزی و غلومی و علی عسگری هم از تیم برن دیگه نسل بازیکن هایی که رو اعصاب بودن منقرض میشه :D
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
]
ولی من فکر نمیکنم بیاد چون قراردادی که با پرسپولیس امضا کرده بود فسخ شد و با ذوب آهن یک ساله بست :D
ولی ظاهرا مسلمان با لوکا مشکل داره احتمال داره نیم فصل با غلومی و نوروزی عوضش کنن :D
نوروزی و غلومی و علی عسگری هم از تیم برن دیگه نسل بازیکن هایی که رو اعصاب بودن منقرض میشه :D
بله دوست عزیز به نکته ظریفی اشاره کردین
قرار داد حدادی فر فسخ نشد با پرسپولیبس و تاریخش از 16 آذر زده شده و با ذوب هم تمدید نکرد(خودش اعلام کرد قرار داد یکساله با ذوب کذبه)
در مورد مسلمان باید بگم سردار این بازیکنو میخواد اما یه رگ استقلالی ( پدر بزرگ مادری) یه ذره اذیت میکنه این انتقال رو
خبر معاوضه نوروزی و رضایی با مسلمان رو خودم گذاشتم داداش یعنی اختصاصی خودم بود
 

nilson

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,181
لایک‌ها
827
محل سکونت
Tehran
اینطور که شما میگید اگه نیم فصل حدادی فر بیاد از اونور هم نوری یا رضایی رو بدین و جاش مسلمان رو بگیریم دیگه شرایط تیم توپ توپ میشه ، انوقت مدل بارسلونایی با تفاضل ۱۵ امتیاز ۵ هفته مونده لیگ تموم شه قهرمانیم :-D

Sent from my HUAWEI G510-0200 using Tapatalk 4
 
بالا