• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

amir persian

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2012
نوشته‌ها
489
لایک‌ها
214
محل سکونت
اونجا
[h=1]رويانيان: اين برد را به قهرماني تبريک مي‌گويم[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت:‌ برد سپاهان مقابل پرسپوليس را به قهرماني و دست‌هاي پشت پرده در فوتبال تبريک مي‌گويم.[/h]
00944671.jpg

محمد رويانيان اظهار داشت: نمي‌خواهم با حرف‌هايم اعلام کنم که جنبه باخت نداريم. اما اين برد سپاهان از پرسپوليس را اول به آقاي قهرماني و دوم به دست‌هاي پشت پرده فوتبال تبريک مي‌گويم و اميدوارم که موفق باشند.

به نقل از فارس، وي افزود: اگر گل دوم را از سپاهان نمي‌خورديم قطعا به بازيکنان و کادر فني پاداش ويژه‌اي مي‌دادم چون آنها مرد و مردانه جنگيدند. اما وقتي که دست‌هاي پشت پرده باشد يک تيم نمي‌تواند به هدفش برسد.

مديرعامل سرخپوشان تاکيد کرد: براي اين فوتبال متاسفم و اميدوارم که آقاي قهرماني هم موفق باشد. هميشه سعي کردم در اين فوتبال در خصوص داوري سکوت کنم اما اين بار همه ديديد که چه بلايي سر پرسپوليس آوردند. اميدوارم آقايان به هدف‌شان رسيده باشند.

 

mohebali

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
9,476
لایک‌ها
6,494
محل سکونت
طیــــران
درود بر شرف و همیت تیمی که یک بازی کامل (از دقیقه 5 تا 95) پا پس نکشید و سربلند شد... این روحیه پرسپولیس رو به جاهای بلندی خواهد رسوند... سرشون سلامت...

واقعا غیرت به خرج دادن
ولی دهنوی باید بعد از اخراج حسینی جاشو به خانزاده میداد
کلا در موجودیت دهنوی در عجبم :دی
 
  • Like
Reactions: usl

amir persian

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2012
نوشته‌ها
489
لایک‌ها
214
محل سکونت
اونجا
[h=1]قهرماني در دادن کارت قرمز و پنالتي اشتباه کرد[/h]
[h=2] کارشناس داوري فوتبال ايران گفت: تصميم محسن قهرماني در ديدار پرسپوليس و سپاهان در دادن کارت قرمز و گرفتن پنالتي به سود سپاهان اشتباه بود.[/h]
00034617.jpg

هوشنگ نصيرزاده در مورد اخراج ميثم حسيني توسط محسن قهرماني و گرفتن پنالتي به سود سپاهان، عنوان کرد: کاملا مشخص بود که بازيکن سپاهان در آن صحنه با يک فن کمر شبه به کشتي گير ها باعث سرنگوني ميثم حسيني شد اما داور بازي پشت به صحنه بود و اين ماجرا را نديد. بعد از حسيني ضربه اي را که داراي شدت نبود به بازيکن سپاهان زد که داور اين صحنه را ديد و يک کارت قرمز به بازيکن پرسپوليس داد که کاملا اشتباه بود. چرا که نيرويي در آن ضربه وجود نداشت و دوم اينکه تعريف لگد زدن اين است که شما با قسمتي که درون کفش قرار مي گيرد به بازيکن ضربه بزنيد نه با ساق پا به همين دليل داور بازي در اعلام پنالتي دچار اشتباه بزرگي شد او بايد از کمک داور خود ماجرايي را که نديده است را مي پرسيد اما او بدون مشورت اين تصميم را گرفت و به عقيده من دچار ماجراجويي شد چون هم اخراج و هم پنالتي اشتباه بود.

به نقل از فارس، وي افزود: منصفانه اين بود که به دو بازيکن کارت زرد مي داد و يک ضربه آزاد مستقيم به نفع پرسپوليس گرفته مي شد اين صحنه انقدر تاثير داشت که يکبار پنالتي را تکرار کرد و در صحنه هاي بعد نيز در مسير توپ ها قرار مي گرفت و در دو مورد از قطر حرکتي خود خارج و به کمک داورها نزديک شد ولي به نظر مي رسيد خونسردي خود را حفظ مي کند. اشتباه تصميمات داور به اين دليل مهم مي شود که او در دقايق اوليه اين پنالتي و کارت قرمز را تصميم گيري کرد.

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

كل بازي به كنار
قهرماني هم بره به درك
غيرتي شدن تيم تو 20 مين آخر رو بچسبين
خيلي خيلي خيلي حيف شد گل دوم رو خورديم

من مطمئنم اگه امروز يكم وسط زمين قوي تر بوديم و توپا اون وسط قطع نمي شد يعني حقيقي يا حتي نوري بودن با همين وضع هم بهشون گل بزنيم
هر چند احتمالا گل هم مي زديم يا آفسايد مي شد يا خطا!
999999.gif

ولي جنگيدن تا لحظه آخر و اونجوري جلو اومدن همه حتي نيلسون برا من هوادار ارزشش بيشتر از ايتنه كه گل دومو نخوريم!
بازيكنا آخراش جوري جون مي كندن انگار فيناله!

يه وقت خداي نكرده فكر نكنيد بازيكناي اونا آخر بازي تو محوطه جريمه دوتا خطا پشت سر هم كردن
14444.gif
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
دایی: آقای قهرمانی اگر شما داوری من پورفسور داوری‌ام/ در این پنالتی خیلی چیزها تاثیر داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستم به ‌آن طرف غش می‌کند.

13920614000342_PhotoA.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از شکست دو بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت: چیز خاصی نمی توانم بگویم . بعد از دقیقه 2 ما را 10 نفره کردند و این خودش گویای همه چیز است. از دیشب می دانستم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است.
وی افزود: اگر قرار بود از دقیقه 2 ،10 نفره شویم ای کاش این را به ما می گفتند زیرا همه برنامه های ما بهم ریخت.

دایی تصریح کرد: در دقیقه 2 تمام کارشناسان دیدند که ابتدا شجاع خلیل زاده مرتکب خطا شد اگر حرف بزنم فردا جریمه و محروم می‌شوم هر کاری می‌خواهید بکنید اما می‌دانستم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را کرد. 10 نفره بازی کردن مقابل تیمی مثل سپاهان واقعا سخت است. اما به غیرت بازیکنانم تبریک می‌گویم آنها هر چه داشتند در زمین گذاشتند. اما وقتی نمی‌توانی فوتبالی نتیجه بگیری چه باید گفت؟

سرمربی پرسپولیس افزود: امثال من اگر دهان باز کنند همه چیز را می‌گویند. آقای قهرمانی ما خیلی چیزها می‌دانیم اما فردا کمیته انضباطی من را احضار می‌کند. من که شماره حساب رفقایت را نمی‌دانم و رفقایت را نمی‌شناسم. ولی می‌دانم دراین پنالتی خیلی چیزها تاثیر داشت.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: آقای قهرمانی اگر شما داور هستید من پروفسور داوری هستم. هرکسی یک سوت دستش گرفته و داوری می‌کند. فردا داوران علیه من موضع‌گیری می‌کنند اما من دیشب با همکارانم در کادر فنی جلسه گذاشتم و به آنها گفتم که قهرمانی به آن سمت غش کرده است. شجاع‌ خلیل‌زاده سالتو زد داور برای آنها پنالتی گرفت و در نهایت این نتیجه رقم خورد و من باید پاسخگوی میلیون‌ها هوادار پرسپولیس باشم.

دایی خطاب به داور مسابقه گفت: آقای قهرمانی اگر قرار بود ما را 10 نفره کنی حداقل اواخر نیمه اول یا اوایل نیمه دوم این کار را انجام می‌دادی تا این همه به تیم من فشار نیاید. همه می‌دانند او چند پنالتی را برای پرسپولیس نگرفته است. در برنامه 90 هم کارشناس تیم رقیب را برای کارشناسی می‌آورند. تا زمانی که برنامه 90 و 80 و 70 برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند وضع همین است. باید در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مشکلات فوتبال حل شود. با این شرایط فوتبال ما سالم نمی‌شود.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که منظور از شماره حساب دادن اتهام به تیم سپاهان است، گفت: شما منظور من را به خوبی درک کردید. من که عضو سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی نیستم که خیلی چیزها را بدانم. خیلی چیزها گفته می‌شود. کدام داور در کجای دنیا در دقیقه 2 پنالتی می‌گیرد و بازیکن حریف را اخراج می‌کند؟ جمع کنید این برنامه‌ها را مطمئن باشید من حرف‌هایی دارم اما از سالن که بیرون بروم کمیته انضباطی من را احضار می‌کند اما حرف این است دو دو تا چهار تا می‌شود.


وی ادامه داد: خیلی از داوری‌‌های این آقا را چک کنید که کار غیرمعمول انجام داده است. در آن صحنه داور می‌توانست به شجاع خلیل‌زاده و بازیکن ما کارت زرد بدهد و قائله را ختم کند. من نمی‌دانم ایکس و ایگرگ با قهرمانی رفیق هستند یا نه. اما این به آن زنگ می‌زند آن یکی به این پیغام می دهد من این چیزها را نمی‌دانم.

به گزارش فارس، در این لحظه مدیر رسانه‌ای پرسپولیس زیر لب به دایی گفت بهتر است این بحث را جمع کنیم که دایی پاسخ داد:‌باید این بحث‌‌ها مطرح باشد تا کی باید سکوت کنیم.


وی در مورد اینکه یعنی برنامه 90 و مسائل داوری علیه اوست، گفت: نه، من چنین حرفی نزدم.
 

amir persian

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2012
نوشته‌ها
489
لایک‌ها
214
محل سکونت
اونجا
خداییش این قهرمانی اگه یه کاره ای میشد دیگه چیکار میکرد !!!؟؟؟
تف به ...
 
  • Like
Reactions: usl

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
خداوکیلی از غیرت سیدجلال،بنگر، ماهینی و عالیشاه که تو دفاع هم بود لذت بردم و تشکر میکنم
15555.gif
41.gif

این برد رو به بنگاهای شرط بندی و فوتبال کثیف ایران که با مهره هایی مثل قهرمانی دوست نداره پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا اوج بگیره تبریک میگم
sick.gif
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
شیرینی: قهرمانی بهترین داور جهان است!/ او حقش است در جام جهانی سوت بزند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محسن قهرمانی بهترین داور آسیا و جهان است، او اصلا اشتباه نداشت و حتی می‌توانست دو بازیکن ما را اخراج کند.
13920611000173_PhotoA.jpg

سعید شیرینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از شکست مقابل سپاهان اظهار داشت:‌ محسن قهرمانی بهترین داور آسیا و جهان است، او اصلا اشتباه نداشت و حتی می‌توانست دو بازیکن ما را اخراج کند.
وی ادامه داد: قهرمانی برخلاف نظر دیگران تصمیمات عجیب و غریبی نگرفت چون او فصل قبل هم همان داوری نیست که دو پنالتی برای ما مقابل استقلال نگرفت. من نمی‌دانم هوشنگ نصیرزاده، ‌رودنیل و برخی دیگر از کارشناسان چه دشمنی با قهرمانی دارند که اخراج میثم حسینی را اشتباه خواندند.

سرپرست پرسپولیس افزود: راستی قهرمانی اصلا لجباز نیست و با این نحوه داوری حقش است تا در جام جهانی سوت بزند و از هر حیث شایسته است.
در شرایطی که از شیرینی پرسیدیم که آیا این صحبت‌های شما جدی است یا شوخی، با ناراحتی تاکید کرد: ما مگر نمی‌توانیم اعتراض جدی کنیم. مجبوریم تعریف کنیم شاید برخی‌ها شرمنده شوند. من فقط یک خواهش از استاد قهرمانی دارم و آن هم این است که دلیل اخراج میثم حسینی و پنالتی سپاهان را برای ما تشریح کند. چون ما هر چه به مغزمان فشار آوردیم هیچ چیزی را متوجه نشدیم. من این یک خواهش را از محسن قهرمانی دارم.
 

احسانبزرگي

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
6,882
لایک‌ها
3,301
محل سکونت
کنار رود بنشین گذر عمر ببین
حرف اخرم هست راجب داوری
فقط اینو بگم محسن قهرمانی امشب خودشو خراب کرد و از خودش خاطره بدی به جا گذاشت تو ذهنها
اصلا ارزش نداره راجب این داور بحث کنیم
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
امروز محمدحسن انصاری فرد مدیر سابق پرسپولیس در برنامه فوتبال برتراز یک پنالتی سرنوشت ساز گفت . تصمیمی که پایان مدیریت اودر پرسپولیس را رقم زد و البته مصطفی دنیزلی را به خانه برگرداند .

علی آقا منم به همین موضوع داشتم فکر میکردم. کم نبوده مواردی در سالهای اخیر بویژه در 8 سال دولتهای نهم و دهم که حق پرسپولیس رو خوردن.
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
بچه ها الان اعصابم خرده مامانم برداشته میگه : الهی قهرمانی و کرانچار بمیرن بیا بورو بخواب فردا کلاس داری :دی

پ ن : دعاها مامان من بدجور گیراست همگی برا آزار روح قهرمانی صلوات نفرستید :دی
 

mohebali

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
9,476
لایک‌ها
6,494
محل سکونت
طیــــران
منتظر اقدام از طرف سردار هستیم
خداوکیلی مدیر عامل داریم در حد تیم ملی !
قبلنااااا که انصاری فرد بود ( اون پیره منظورمه) یا مصطفوی بود همین که بیاد دفترش بشینه برامون بود مدیر عامل
الان واقعا مدیریت و پشت تیم بودن رو معنا کرده سردار
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
با وجود باخت ناجوانمردانه و هجمه ای که اینجا بر علیه من هست . با قدرت اعلام کردم این باخت منو 100 برابر عاشق تر از قبل کرد.

درود به شرف و غیرتشون و تف به شرف کمیته داوران و محسن قهرمانی





افتخار میکنم پرسپولیسیم. سرم رو بالا میگیرم و فریاد میزنم پرسپولیسیم
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
با وجود باخت ناجوانمردانه و هجمه ای که اینجا بر علیه من هست . با قدرت اعلام کردم این باخت منو 100 برابر عاشق تر از قبل کرد.

درود به شرف و غیرتشون و تف به شرف کمیته داوران و محسن قهرمانی





افتخار میکنم پرسپولیسیم. سرم رو بالا میگیرم و فریاد میزنم پرسپولیسیم

رحمان عزیز دوستت داریم .
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
منتظر اقدام از طرف سردار هستیم
خداوکیلی مدیر عامل داریم در حد تیم ملی !
قبلنااااا که انصاری فرد بود ( اون پیره منظورمه) یا مصطفوی بود همین که بیاد دفترش بشینه برامون بود مدیر عامل
الان واقعا مدیریت و پشت تیم بودن رو معنا کرده سردار

سردار عزیز به خاطر این هوادارا یه بار به جای حرف عمل کن چقد باید دیگه ضربه بخوریم باید یه عزمی جزم شه که دیگه این تبم محبوبمونو نابود نکنن چند فصله عذاب میکشیم
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]خليل‌زاده: خطاي حسيني مثل فن کشتي بود[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: ميثم حسيني روي من فن کشتي اجرا کرد و حرکتش صددرصد پنالتي بود.[/h]




لعنت 50 ملیون هوادار دل شکسته بر تو باد ای دروغگو........... وجدان نداری تو؟ تهران خدمت تو و تیم زردت میرسیم .................
00945340.jpg
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,144
لایک‌ها
13,441
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
خداوکیلی و بدور از تعصب ، هر وقت یه بازی مهم به قهرمانی بدن یه حرکت عجیب و غریبی میزنه ،
یادمه یه سال بازی ذوب آهن _ استقلال ، خطای 5 ثانیه ی دروازه بان ذوب آهن رو گرفت ، چیزی که من در کل عمرم ندیدم داوری همچین خطایی بگیره ، ضربه ی ایستگاهی رو استقلال گل کرد و بازی رو برد ، ذوب اون سال رقیب استقلال بود .

قهرمانی اگه این حرکاتو نکنه تعجب داره .




.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]خلعتبري: قهرماني همه چيز را به هم ريخت[/h]
[h=2]مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي بردن سپاهان به اصفهان آمده بوديم اما 10 نفره شدن تيم ما در دقيقه 3 همه چيز را به هم ريخت.[/h]
00945716.jpg


محمدرضا خلعتبري پس از شکست 2 بر صفر تيم فوتبال پرسپوليس مقابل سپاهان اظهار کرد: ما با انگيزه زيادي براي بردن سپاهان به اصفهان آمده بوديم اما متاسفانه 10 نفره شدن تيم در دقيقه 3 همه چيز را به هم ريخت. من نمي‌توانم درباره آن صحنه نظر بدهم و کارشناسان بايد قضاوت کنند اما اگر اخراج ميثم حسيني اشتباه بوده باشد، واقعا در حق پرسپوليس ظلم شده و عدالت فوتبال زير سوال رفته است.

به گزارش ايسنا، وي افزود: متاسفانه اين بازي را باختيم ولي اين نتيجه چيزي از تلاش بازيکنان پرسپوليس کم نمي‌کند. اميدوارم در هفته‌هاي بعدي بتوانيم به خوبي نتيجه بگيريم. هنوز 5 هفته ديگر تا نيم فصل باقي مانده و ما چندان از صدر جدول فاصله نگرفته‌ايم.

 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
خداوکیلی و بدور از تعصب ، هر وقت یه بازی مهم به قهرمانی بدن یه حرکت عجیب و غریبی میزنه ،
یادمه یه سال بازی ذوب آهن _ استقلال ، خطای 5 ثانیه ی دروازه بان ذوب آهن رو گرفت ، چیزی که من در کل عمرم ندیدم داوری همچین خطایی بگیره ، ضربه ی ایستگاهی رو استقلال گل کرد و بازی رو برد ، ذوب اون سال رقیب استقلال بود .

قهرمانی اگه این حرکاتو نکنه تعجب داره .



.
با این تیتر منو یاد اشتباه سهوی محسن قهرمانی تو بازی 4-1 پرسپولیس - سپاهان انداختین. دقیقه 88 پنالتی عجیب که جام رو از پرسپولیس گرفت و سپاهان رو برد فینال.

یاد روزی انداختین که استقلال و ذوب آهن توآزادی بازی داشتن. دقیقه حدود 80 بود، 0-0 مساوی و استقلال از کورس جا می موند.
یهو خطالی 6 ثانیه دروازه بان ذوب آهن و گل استقلال و برد استقلال و در نهایت قهرمانی استقلال بتا تفاضل گل.

امروز هم که پنالتی دقیفه 3 و اخراج. یعنی فلج شدن تیم.

این قدر می تونم از سوتهای اشتباهش واسه پرسپولیس مثال بزنم که نگو و نپرس.

با همه اینها من به تمام بازیکنهای با غیرت تیمم افتخار می کنم. نیلسون و سید جلال و بنگر. عالیشاه جنگنده. ماهینی پرسپولیسی. خلعت ناراحت از باخت.

بچه ها متشکریم که نود دقیقه با ظلم جنگیدید.

پرسپولیس متشکریم که اینقدر محبوبی که دشمنانت اینطور برات نقشه می کشن.

هوادار متشکریم که تعصب دارین و شرایط رو درک میکنین.

زنده باد پرسپولیس
 
بالا