• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
واکنش باشگاه پرسپولیس به بیانیه سپاهان/کمیته انضباطی در میزبانی سپاهان تجدید نظر کند/هواداران پرسپولیس در فولادشهر کتک خوردند


215x140xfereydooni.jpg.pagespeed.ic.TWNs7lfkJJ.jpg



پرسپولیس نیوز :ریس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس گفت:از کمیته انضباطی می خواهم در میزبانی سپاهان تجدید نظر جدی داشته باشد.
حسین فریدونی درباره بیانیه اخیر باشگاه سپاهان پیرامون بازی هفته گذشته دو تیم در فولادشهر،عنوان کرد:به مسولان سپاهان توصیه می کنم دست از فرافکنی بردارند.برنده حقیقی بازی جمعه گذشته هواداران پرسپولیس بودند و حالا باشگاه سپاهان می خواهد این مساله را هم زیر سوال ببرد.

وی ادامه داد:هواداران ما برنده این بازی بودند و مظلوم واقع شدند.آنها که پیراهن شان قرمز بود و به همین جرم در فولادشهر کتک خوردند.مظلوم بودند چون جایی نشستند که در شان شان نبود.

رییس کانون هواداران پرسپولیس افزود:این در شرایطی است که در بازی با ذوب آهن در اصفهان،نهایت همکاری با باشگاه پرسپولیس و هوادارانش شد.در آن مسابقه دو جایگاه روبرو را به پرسپولیس که میهمان بود اختصاص دادند.بنابراین کم کاری از باشگاه سپاهان بود که در این بازی چنین اتفاقاتی رخ داد.

وی درباره اینکه آیا منظورش این است از سوی طرفداران پرسپولیس در این مسابقه شاهد شکستن صندلی،پرتاب اشیا و فحاشی مکرر نبودیم گفت:دقیقا همین طور است.من تا لحظه آخر در ورزشگاه بودم و هرگز رفتار بدی از سوی هوادارانمان ندیدم.شاید اعتراضی به بحث داوری آن هم به صورت فردی انجام گرفت اما هواداران ما هرگز فضا را متشنج نکردند.

فریدونی افزود:جالب است.به جای اینکه پرسپولیس و کانون هوادارانش از رفتارهای صورت گرفته در اصفهان دلخور و ناراضی باشند،سپاهانی هم دست پیش را می گیرند تا احتمالا پس نیفتند.من به عنوان مسول کانون هواداران پرسپولیس ضمن تشکر از رفتار فرهنگی هوادارانمان در اصفهان از کمیته انضباطی می خواهم در میزبانی سپاهان تجدید نظر جدی داشته باشد تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نورمحمدی:قبل از بازی از یاوری رخصت گرفته بودم/دایی بر سر من فریاد نزد


204x123xnourmohammadi.jpg.pagespeed.ic.R_FaX1uL_L.jpg



پرسپولیس نیوز :مدافع تیم پرسپولیس گفت:کادر فنی می خواست بازی را به سمت دروازه تیم فجر نزدیک تر کند و به همین دلیل من تعویض شدم.
رضا نورمحمدی درباره پیروزی سرخپوشان در بازی مقابل فجرسپاسی عنوان کرد:پیش بینی می کردیم با حریفی بازی می کنیم که دفاع چند لایه دارد.فجر می دانست پرسپولیس برای جبران شکست ناعادلانه در بازی با سپاهان به میدان می آید و به همین دلیل رو به بازی تدافعی آورد.

وی ادامه داد:سعی کردیم از دقیقه یک فشار بیاوریم و به دروازه حریف حمله کنیم.خدا را شکر توانستیم در این مسابقه به پیروزی برسیم.

نورمحمدی درباره داوری بازی گفت:باید خدا را شکر کنیم که داوری بازی پرسپولیس بدون مشکل تمام شد.به نظرم این اتفاق مهمی بود که هم دایی و هم یاوری پس از مسابقه از داوری تمجید کردند.داور مسابقه به صحنه ها نزدیک بود و به نظرم عدالت کامل در این مسابقه برقرار شد.

مدافع پرسپولیس درباره حضورش در دفاع چپ به جای میثم حسینی گفت:نظر کادر فنی بود که در این مسابقه مدافع چپ باشم.من در نیم فصل اول سال گذشته یکی،دو بار در این پست بازی کردم و مشکلی نداشتم.هر جایی کادر فنی صلاح بداند بازی می کنم و هیچ مشکلی ندارم.

وی درباره تعویضش در این مسابقه عنوان کرد:کادر فنی می خواست بازی را به سمت دروازه تیم فجر نزدیک تر کند و به همین دلیل من تعویض شدم.در کل مشکلی نیست و امیدوارم بتوانم نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم.

نورمحمدی درباره اینکه آیا علی دایی در نیمه نخست در صحنه ای بر سرش فریاد کشید و از او انتقاد کرد اظهار داشت:دایی کنار خط بود و من هم کاملا نزدیک به او بودم.برای همین نیاز به فریاد نبود.علی آقا تذاکرات لازم را بیان می کرد و هرگز بر سر من فریاد نزد.

وی درباره پاسخ به اینکه با توجه به حضورش در تیم راه آهن در زمان سرمربیگری محمود یاوری چرا قبل از آغاز مسابقه به سمت او نرفت گفت:محمود خان بزرگ ماست.من،محمد رضا خلعتبری و محسن بنگر قبل از بازی در تونل ایشان را دیدیم و رخصت گرفتیم.من به شاگردی ایشان مانند سایر مربیانم افتخار می کنم و مشکلی بین مان نیست.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
علی عسگری:از نظر پزشکی بازی کردن من خطرناک است/پاقدمم برای پرسپولیس خوب بود


205x137xaliasghari.jpg.pagespeed.ic.FUBXkGWR5I.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:پزشکم گفته بود دو هفته دیگر نیاز به استراحت دارم اما من یک هفته زودتر شروع کردم چون واقعا دلم برای فوتبال تنگ شده بود.
حمید رضا علی عسگری درباره پیروزی سرخپوشان در بازی مقابل فجرسپاسی عنوان کرد:مهم ترین بحث درباره این مسابقه کسب سه امتیاز بود.پس از آن اتفاقات عجیب و غریبی که در اصفهان رخ داد ما باید در این مسابقه خانگی به برد می رسیدیم.

وی ادامه داد:می توانستیم در این مسابقه بهتر بازی کنیم اما تراکم بازیکنان فجر در خط دفاعی باعث شده بود که کار دشواری داشته باشیم و به سختی به گل برسیم.به نظرم این مسابقه یکی از حساس ترین بازی های فصل پرسپولیس بود و در آینده این سه امتیاز کمک زیادی به ما می کند.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا فکر می کرد پس از چند هفته در این مسابقه به میدان برود یا نه گفت:من چند روز را به دلیل پارگی رباط کتفم از دست دادم.پزشکم گفته بود دو هفته دیگر نیاز به استراحت دارم اما من یک هفته زودتر شروع کردم چون واقعا دلم برای فوتبال تنگ شده بود.همین حالا هم بازی کردن من از نظر پزشکی خطرناک است اما نمی خواستم دوری ام بیش از این طول بکشد.

وی ادامه داد:در سه بازی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتم،پرسپولیس برنده شد.مقابل تراکتورسازی،مس و حالا فجرسپاسی من در ترکیب اصلی نبودم و به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفتم اما وقتی به زمین رفتم پرسپولیس برنده شد و خدا را شکر قدمم برای تیم بد نبود.برخی دوستانم با من شوخی می کنند و می گویند تو ذخیره طلایی پرسپولیس هستی اما قطعا با رفع آسیب دیدگی ام تلاش می کنم در آینده ای نزدیک به ترکیب اصلی برسم و بیشتر به تیمم کمک کنم.

علی عسگری درباره اینکه علاقه دارد در کدام پست بازی کند گفت:همیشه گفته ام آنچه برایم اهمیت دارد کادر فنی را راضی کنم.البته شخصا علاقمندم در پست های تهاجمی بازی کنم.امیدوارم مهره موثری برای پرسپولیس در بازی های آینده باشم.

وی درباره مسابقه هفته دوازدهم تیمش مقابل صبا گفت:صبا تیم خوبی در این فصل نشان داده است.ما در قم با این تیم بازی داریم و به طور حتم مسابقه سختی برای پرسپولیس در پیش خواهد بود.با این وجود مصمم هستیم نخستین پیروزی خارج ازخانه را کسب کنیم.

علی عسگری در پایان گفت:من یک نیم فصل در راه آهن حضور داشتم ولی در همان روزها به مجموعه آن باشگاه و بازیکنانش علاقه مند شدم.الان که می بینیم این تیم در جایگاه مناسبی قرار ندارد خیلی ناراحت می شوم اما اطمینان دارم این تیم در آینده ای نزدیک به شرایط خوب خود برمی گردد.من با صراحت می گویم احتمال ماندن راه آهن در این جایگاه صفر است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
Last edited:

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رئیس هیئت فوتبال اردبیل: قرارداد 4 بازیکن مستعد فوتبال اردبیل با پرسپولیس به امضا می‌رسد


220x137xmessi-iran.jpg.pagespeed.ic.PJdjzx-9d8.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: قرار داد چهار بازیکن مستعد فوتبال اردبیل در رده سنی پایه با باشگاه پرسپولیس تهران به امضا می‌رسد.
صمد نوتاش ظهر امروز در جلسه اعضای فوتبال اردبیل اظهار داشت: با رایزنی‌ها و صحبت‌های انجام شده با رویانیان و باشگاه پرسپولیس قرار است هفته آینده با سفری که مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس به اردبیل انجام می‌دهد قرار‌داد این چهار بازیکن با باشگاه پرسپولیس به امضا رسیده و این بازیکنان مستعد در آکادمی فوتبال پرسپولیس پرورش پیدا کنند.

وی یادآور شد: یکی از این بازیکنان مستعد امیر حسین حاجی‌زاده است و در کنار آن سه استعداد ناب فوتبال این استان که توسط استعداد‌یاب‌های ما در قالب مدارس فوتبال شناسایی شدند، معرفی شده و باشگاه پرسپولیس با آنها قرار‌داد امضا کند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: این بازیکنان در گروه سنی نونهالان و زیر 12 ساله‌ها هستند که اگر جذب باشگاه‌های توانمند و مستعدی چون پرسپولیس و استقلال شوند، بهتر می‌توانند مراحل رشد را طی کنند.

نوتاش تصریح کرد: ما شرایط خاصی را در فوتبال اردبیل در این سال‌ها شاهد بودیم به طوری که در آستانه معرفی نسل سوم فوتبال اردبیل به کشور هستیم.

این مسئول این نسل سوم را مستعد‌تر از دیگر نسل‌های طی شده اعلام کرد و افزود: ما در نسل اول شاهد معرفی فوتبالیست‌هایی همچون علی دایی بودیم که امروز افتخار جهان و ایران و اردبیل است که به عنوان آقایی گل جهان شهرت یافته است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل نسل دوم را از فوتبال استان اردبیل نسل کریم انصاری‌فردها و شیروندها توصیف کرد و ادامه داد: ما هم اکنون در حال معرفی نسل سوم فوتبال هستیم که استعدادهایی همچون امیر حسین حاجی‌زاده و اخوان را می‌توان نام برد.

نوتاش ادامه داد: امیدواریم پرورش‌یافتگان این نسل در سطح باشگاه‌های بین‌المللی و جهانی درخشش داشته باشند و بتوانند برای کشور و این استان افتخار بیافرینند.

وی در پایان سخنان خود فعالیت مدارس متعدد فوتبال را یاد‌آور شد و اذعان داشت: در این مدارس فوتبال مستعدترین نیروها شناسایی شده و معرفی می‌شوند اما آنچه که قابل توجه است اینکه اردبیل امروز به کارخانه بازیکن‌سازی تبدیل شده است که امیدواریم با همراهی مسئولان و توجه ویژه به گروه‌های سنی پایه در رشته‌های مختلف به ویژه فوتبال بتوانیم اهدافمان را در این باب محقق کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
قهرمانی دوست دارد همیشه در صحنه باشد/پرسپولیس بر سه اصل استوار است


220x132xshirini.jpg.pagespeed.ic.FpBYPWeTwC.jpg



پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی دوست دارد همیشه در صحنه باشد.
سعید شیرینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجر سپاسی خاطرنشان کرد: هرچند که اتفاقات بازی با سپاهان در این دیدار هم تأثیرگذار بود با وجود اینکه حریف 11 نفره دفاع می‌کرد خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی افزود: بدترین انواع چرخ، چرخی است که صدای آن زیاد است. قهرمانی هم دوست دارد همیشه در حاشیه باشد و در چشم قرار بگیرد اما پرسپولیس روی سه اصل نهادینه شده است. فراموش کردن گذشته، غنیمت شمردن حال و امید به آینده. البته این سه اصل بر ایمان محکم بازیکنان و کادر فنی نهادینه شده و با این بی‌عدالتی‌ها کنار خواهند آمد.

شیرینی تصریح کرد: امیدوارم در 4 بازی آینده تا نیم‌فصل بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم تا هواداران خود را که از بی‌عدالتی رنج می‌کشند آرام‌تر کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان: خوشحالم داور تحت تاثیر اتفاقات هفته اخیر قرار نگرفت/ پرسپولیس با ادامه این روند به روزهای اوج خود باز می‌گردد


220x145xrooyanian.jpg.pagespeed.ic.jWlzIW-Lwh.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ضمن تبریک به اعضای تیم پرسپولیس و هواداران خوشحالم که داور جوان مسابقه تحت تاثیر فشارها و جو حاکم قرار نگرفت.
محمد رویانیان پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس تبریک و خسته نباشید می گویم که توانستند سه امتیاز این بازی سخت و دشوار را کسب کرده و پس از اتفاقات ناگواری که در اصفهان برای تیم رخ داد با پیروزی رقابت های لیگ برتر را از سر گیرند. تیم ما پس از آن اتفاقات به این برد نیاز مبرمی داشت و خوشحالم که انتظارات هواداران برآورده شد. در اینجا جا دارد به این نکته اشاره کنم که حمایت های همه جانبه هواداران تا دقیقه 90 یکی از عوامل تاثیرگذاری بوده که موجب شده تیم پرسپولیس بتواند به گل های سه امتیازی دست یابد. این نکته مهمی است که تاثیر بسزایی در عملکرد بازیکنان داشته و حمایت هواداران و همچنین پیشکسوتان توانسته این دلگرمی را برای آنها ایجاد کند که دوست داران پرسپولیس با درک بالا و شعور خود مثل کوه پشت تیم هستند و پشتوانه ای ایجاد کرده اند که پرسپولیس حتی در صورت دریافت گل از حریفان از حمایت های لازم برخوردار باشد. از هواداران تشکر می کنم و امیدوارم آنها با حمایت های خود بتوانند به تیم پرسپولیس کمک بیشتری نمایند . همچنین به آقای یاوری و تیم خوب و جوان فجرسپاسی خسته نباشید می گویم که جوانمردانه بازی کردند و این بازی بدون حاشیه و مشکلی به پایان رسید.

رویانیان با توجه به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان درباره داوری این مسابقه گفت: مهم ترین نکته و بحث این بازی که همه توجهات را به خود جلب کرده بود قضاوت این مسابقه بود. باتوجه به اتفاقاتی که در اصفهان رخ داده بود فشار و جو خاصی حاکم بود و همه قضاوت این بازی را زیر ذره بین برده و منتظر بودند تا ببینند با توجه به فشار و جوی که ایجاد شده قضاوت این مسابقه به چه شکلی است . خوشبختانه همه دیدند که داور جوان مسابقه و همکارانش بدون هیچ مشکلی این بازی را به پایان بردند و قضاوتی متعادل و منصفانه داشتند این موضوع نشان دهنده پتانسیل داوری کشورمان است و نشان می دهد که ما داوران توانمند ، شریف، سالم و بی طرفی داریم که حتی در شرایط سخت نیز بازی ها را به خوبی قضاوت می کنند. پرسپولیس در سال های اخیر از داوری متضرر شده اما ما مشکل خاصی با جامعه داوری کشورمان نداشتیم . در مجموع خوشحالم که داور این بازی که با توجه به جو حاکم و شرایط به وجود آمده در هفته گذشته کار سختی داشت توانست با آرامش ، تمأنینه و با قدرت و اقتدار بازی را مدیریت کرده و به پایان ببرد به گونه ای که پس از پایان بازی چه مربی برنده و چه مربی تیم بازنده گلایه و شکوه ای از داوری مسابقه نداشتند و این نکته مهمی است که در برگیرنده وجود داوران توانمند در فوتبال کشورمان می باشد.

رویانیان در پاسخ به این سوال که روند تیم پرسپولیس را چگونه می بینید گفت: با مدیریت و تدابیر کادرفنی و تلاش و همت بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران خوشبختانه تا اینجای کار نتایج مطلوبی کسب شده و روند تیم نیز حکایت از آن دارد که پرسپولیس در مسیر خوبی قرار گرفته است. تیم ما با 5 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را دارد و سیستم دفاعی تیم از انسجام و استحکام بسیار خوبی برخوردار است. در فاز حمله نیز ایمان دارم که با درایت کادرفنی و بازیکنان خوبی که در خط میانی و حمله داریم می توانیم شاهد گلزنی های هرچه بیشتر اعضای تیم باشیم. در مجموع امیدوارم که تیم پرسپولیس بتواند انتظارات بحق هوادارانش را برآورده کرده و امسال به روزهای اوج خود بازگردد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نیلسون: خوشحالم هواداران با شادمانی ورزشگاه را ترک کردند/نمی دانم قهرمان می شویم یا نه


210x134xnilson3.jpg.pagespeed.ic.C_MKxcGGjV.jpg



پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم پرسپولیس گفت:مدافعان ما خیلی خوب و قوی کار می کنند و با تلاش آنها و سایر بازیکنان است که به موفقیت می رسیم.
نیلسون کوریا پس از پیروزی تیمش مقابل فجر عنوان کرد:مهم ترین مساله در این بازی کسب پیروزی بود.خوشحالم که توانستیم به این هدف مهم مان برسیم.

وی ادامه داد:مسابقه خوبی را با فجر انجام دادیم.تمامی بازیکنان از این برد خوشحالند و امیدواریم به این روندمان در بازی های آینده ادامه بدهیم.

دروازه بان پرسپولیس افزود:پرسپولیس در این مسابقه نشان داد که تیم قدرتمندی است.ما دست از تلاش نمی کشیم و خوشحالم هواداران با شادمانی ورزشگاه را ترک کردند.

وی درباره اینکه پرسپولیس در 11 بازی اخیر فقط 5 گل خورده است گفت:خط دفاعی ما فرم خوبی دارد.مدافعان ما خیلی خوب و قوی کار می کنند و با تلاش آنها و سایر بازیکنان است که به موفقیت می رسیم.

نیلسون درباره شانش قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت:در این مقطع از فصل نمی دانم پرسپولیس قهرمان می شود یا نه ولی برای رسیدن به آن تلاشمان را می کنیم.بازی های زیادی پیش رو داریم و در هر مسابقه باید به دنبال نتیجه گیری باشیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
هشدار رویانیان به دلال‌ها درباره پدیده فوتبال اردبیل


220x137xmessi-iran.jpg.pagespeed.ic.PJdjzx-9d8.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به دلالان هشدار می دهم در ماجرای قرارداد پرسپولیس با پدیده 9 ساله فوتبال اردبیل ورود نکنند.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: پس از توافق باشگاه پرسپولیس با خانواده بازیکن 9 ساله اردبیلی و همچنین مدیر باشگاه ایرانیان اردبیل یکی دو دلال و یک مربی رده فوتبال پایه وارد این موضوع شده و در حال ایجاد اخلال هستند.

بنده شدیدا به این آقایان هشدار می دهم که مراقب رفتارها و کارهای خود باشند چراکه تمامی اقدامات آنها از سوی ما ردیابی شده و می دانیم که آنها دست به چه تحرکاتی زده اند و چگونه می خواهند در این زمینه مشکلاتی را ایجاد نمایند. بدون تعارف در این باره کوتاه نمی آیم و به این دلال ها هشدار می دهم دست از این رفتارها برداشته و مراقب کارهایشان باشند. اگر لازم باشد اقدامات این آقایان و نامشان را به همه خواهم گفت.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
صادقیان: از گلزنی سید‌صالحی خوشحال شدم/ برخی‌ها کاری می‌کنند انرژی‌ام چند برابر شود


201x134xsadeghian.jpg.pagespeed.ic.te-Usihnti.jpg



پرسپولیس نیوز :بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از گلزنی سید‌صالحی در بازی امروز بسیار خوشحال شده‌ام چرا که وی از زیر فشار خارج شد.
پیام صادقیان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر فجر سپاسی در خصوص پاس گلی که داد و پیروزی تیمش اظهار داشت: ابتدا باید بگویم گذشته‌ها گذشته و بهتر است در خصوص آن صحبت نکنیم. گلی هم که به ثمر رسید حاصل تلاش تمام بازیکنان بود. هدف ما امروز پیروزی بود که ما خوشبختانه توانستیم به آن دست یابیم.

وی با اشاره به صحبت‌های یاوری ادامه داد: پیش از بازی هم گفته بودم در این مسابقه یا پاس گل می‌دهم یا گل می‌زنم. برخی‌ها کاری می‌کنند که انرژی‌ام در برخی بازی‌ها چند برابر می‌شود.

صادقیان افزود: حرکت انفرادی خوبی داشتم و خوشحالم که سید‌صالحی توانست آن را به گل تبدیل کند. از گلزنی سید بسیار خوشحال شدم چون تحت فشار بود و خودش را سرزنش می‌کرد.

دمتون گرم با غیرتا
:happy:
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
قهرمانی دوست دارد همیشه در صحنه باشد/پرسپولیس بر سه اصل استوار است


220x132xshirini.jpg.pagespeed.ic.FpBYPWeTwC.jpg



پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی دوست دارد همیشه در صحنه باشد.
سعید شیرینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجر سپاسی خاطرنشان کرد: هرچند که اتفاقات بازی با سپاهان در این دیدار هم تأثیرگذار بود با وجود اینکه حریف 11 نفره دفاع می‌کرد خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی افزود: بدترین انواع چرخ، چرخی است که صدای آن زیاد است. قهرمانی هم دوست دارد همیشه در حاشیه باشد و در چشم قرار بگیرد اما پرسپولیس روی سه اصل نهادینه شده است. فراموش کردن گذشته، غنیمت شمردن حال و امید به آینده. البته این سه اصل بر ایمان محکم بازیکنان و کادر فنی نهادینه شده و با این بی‌عدالتی‌ها کنار خواهند آمد.

شیرینی تصریح کرد: امیدوارم در 4 بازی آینده تا نیم‌فصل بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم تا هواداران خود را که از بی‌عدالتی رنج می‌کشند آرام‌تر کنیم.

یعنی هیچ حرکتی نمیشه زد واسه این ناداوری:(
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
از سردار خواهش میکنم یه لطفی بکنه این کودک عزیز که واقعا یکی از بهترینهایه ایندس وتو سالهایه اینده مطمئنا مارو یاد اسطوره فناناپذیر تیممون کریمی میندازه
رو هرچه زودترو زودتر ترسفرش کنه اروپا وهمچنین یه فکری هم به حاله حقیقی عزیز کنه واقعا دوسش دارم حیفه رونیمکت باشه اینم ترانسفرش کنه فراموش نکنیم که حقیقی با وجود اینکه تو خونواده استقلالی به دنیا اومده ولی عشقش پرسپولیسه حیفه افت کنه
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018

احسانبزرگي

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
6,882
لایک‌ها
3,301
محل سکونت
کنار رود بنشین گذر عمر ببین
این پیام صادقیان عجب پدیده ای هست
در اخر هم بازیکن محبوب که با گل اون سه امتیاز رو گرفتیم
البته همشون خوبن ماهمه رو دوست داریم ولی این دوتا یه چیز دیگن
 

hamed599

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,896
لایک‌ها
2,677
افشای درخواست جنجالی بازیکن پرسپولیس از داور! - Tabnak.IR | تابناك
حالا داور ها هم دست به یکی کردن تا پرسپولیس رو ببرن تو حاشیه دارن نسبت به محرومیت قهرمانی واکنش نشون می دن هرچند هنوز ناداوری های ترکی رو هم از یاد نبردیم بعد قهرمانی نوبت ایشون هم میشه
این احمقانه ترین چیز ممکن بود خوب وقتی یارو خودش میتونه بزنه و اخطار بگیره از داور خواهش میکنه بهش اخطار بده ؟یعنی واقعا چیزی به اسم مغز تو کله اینا هست من بودم میزدم کلی هم حالشو میبردم اخطار هم میگرفتم خیلی حرفای مزخرفی هست
 
Last edited:

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
میخواسته بره عروسی داداشش
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,144
لایک‌ها
13,441
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
از این جور گلها تو پرسپولیس که هیچ تو ایران هم نداریم ، که اینقدر پاسور خوب مهاجم رو ببینه و مهاجم هم با یه تک ضربه دقیق توپ رو گل کنه .
انصافا الان تو پرسپولیس کسی رو نداریم مثل سید تک ضرب گل بزنه ، چند تا گل تک ضرب دیگه هم داشته . یکیش فکر کنم جلوی تراکتور بود ...

بعضی وقتها پیش اومده پای فوتبال نشستی میگی کاش با توپ این حرکتو انجام بده ، دیروز گفتم کاش پیام اونطرف سید ببینه که دقیقا همینکارو کرد ، کم پیش میاد این حالت که بازیکن تو زمین همون کاری رو انجام بده که شما مد نظرتونه ولی لذت بخشه ، انگار داری pes میزنی :دی





.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
از این جور گلها تو پرسپولیس که هیچ تو ایران هم نداریم ، که اینقدر پاسور خوب مهاجم رو ببینه و مهاجم هم با یه تک ضربه دقیق توپ رو گل کنه .
انصافا الان تو پرسپولیس کسی رو نداریم مثل سید تک ضرب گل بزنه ، چند تا گل تک ضرب دیگه هم داشته . یکیش فکر کنم جلوی تراکتور بود ...

بعضی وقتها پیش اومده پای فوتبال نشستی میگی کاش با توپ این حرکتو انجام بده ، دیروز گفتم کاش پیام اونطرف سید ببینه که دقیقا همینکارو کرد ، کم پیش میاد این حالت که بازیکن تو زمین همون کاری رو انجام بده که شما مد نظرتونه ولی لذت بخشه ، انگار داری pes میزنی :دی
.

محسن جان این pes چرا نسخه 2014 اینقد بد شده شکل بازیکنا درست نیست بعد کارتنی هم شده :(

انشالله امروز ذوب آهن سپاهانو ببره تا گوشه ای از امتیازهایه بی موردی که حق این تیم نبوده کمشه انصافا امسال داورا خیلی با این تیم بودن
 
بالا