• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
خدایی امشب اصلا خوب نبودیم به غیر از ده دقیقه اول بازی که دو تا موقعیت خوب داشتیم

نمیذونم امشب چرا اینطوری شده بودن؟ یادمه تو بازی با فجر دو سه تا تیکی تاکای قشنگ انچام دادن بازیکنا
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]شيريني: اين رسم مهمان‌نوازي نبود[/h]
[h=2] سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما مي‌خواستيم بازي در جو آرامي برگزار شود اما مايلي‌کهن اين را نمي‌خواست.[/h]
00940409.jpg

سعيد شيريني پس از تساوي يک بر يک به تيمش مقابل صباي قم در مورد درگيري لفظي محمد مايلي‌کهن با علي دايي گفت: امروز ما ميهمان صباي قم بوديم و معمولا ميزبان به سمت ميهمان مي‌آيد اما آقاي مايلي‌کهن چنين کاري نکرد. با اين وجود چون او را از خانواده پرسپوليس مي‌دانستيم من به نمايندگي از باشگاه پرسپوليس به سمت مايلي‌کهن رفتم.

به گزارش فارس، وي افزود: انتظار نداشتيم او چنين رفتاري را با علي دايي که در تيم ملي شاگردش بوده، انجام دهد. مايلي‌کهن بايد احترام خودش را نگه مي‌داشت اما شروع کننده يک دعوا بود که دليلش را نمي‌دانم.

سرپرست پرسپوليس تاکيد کرد: ما امروز ميهمان شما بوديم و اين رمز مهمان‌‌نوازي نيست. مي‌خواستيم بازي در جو آرامي انجام شود چراکه به خاطر وجود محمد مايلي‌کهن اين ديدار را يک ديدار خانوادگي مي‌دانستيم اما چنين نشد چرا که مايلي‌کهن چنين نمي‌خواست و با پرخاشگري نسبت به دايي چنين شرايطي را به وجود آورد.

شيريني در پايان خاطرنشان کرد: آقاي مايلي‌کهن همواره ادعاي دفاع از حق و حقيقت را دارد اما مي‌خواهم از ايشان بپرسم سر ماجراي داوري بازي سپاهان پرسپوليس طرف چه کسي را گرفت؟ آيا دفاع از حق اين بود؟

 

sunflower2012

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
61
- اکثر این داورهای لیگی همدست قهرمانی هستند واسه همین از بازی سپاهان به بعد خیلی زیرپوستی علیه پرسپولیس سوت میزنن!

- قضیه تبانی و فساد داوری ومافیا و ... اظهر من الشمس هستش نیاز به پیگیری نداره
اگه بخوان پیگیری کنن پای خیلیها وسط میاد از بزرگان فوتبال گرفته تا مسئولین فدراسیون , هیئت مدیره باشگاهها, کمیته انضباطی و...پس سعی میکنن صورت مساله رو پاک کنن

- سیستم بازی پرسپولیس تک مهاجمه هستش و از اونجایی که این سید صالحی گوساله تو همه بازیها خط هافبک یا کناره زمین بازی میکنه بهتره از بازی بعد بنگر مهاجم نوک بازی کنه!! اینجوری خودبخود مشکل گلزنی پرسپولیس هم حل میشه!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: usl

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
دوستان من بازی رو ندیدم ولی با توجه به اینکه بازی قبل رو بردیم این بازی می دونستم می بازیم یا مساوی میشه که خدا رو شکر مساوی شد اینطوری پیش بریم قهرمانی فاتحه یه تیم مثل فولاد اکثر بازی های خارج خونه رو برده و بازی های تو خونشم امتیاز خوب گرفته ما وقتی تو بازی خارج خونه هنوز نتونستیم یه برد بیاریم چطوری انتظار قهرمانی داشته باشیم
 

Reza_Rms

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2012
نوشته‌ها
409
لایک‌ها
230
محل سکونت
تهران
قضیه بحث دایی مایلی چی بود من نفهمیدم
خبری ازش منتشر نشد؟
دقیقا
تلویزیون هم نشون نداد و صدای گزارشگر بود ولی تصویر و موضوعش جای دیگه ای بود...
و فقط اخراش که مایلی کهن هی میرفت رو نیمکت و دوباره حرصی میشد(یا چیزی به ذهنش میرسید) و بر میگشت رو نشون میداد...
خود مایلی کهن قبل بازی هم گفته بود که امیدوارم جو و تشنجات به وجود اومده و اشتباهات داوری تو بازی قبلی پرسپولیس و مسایل حاشیه ای اون تو بازی ما تاثیری نزاره
که علی دایی که اعتراض میکرد این هم لابد رفته که خودی نشون بده و جلوش وایسته که کار به جای باریکتر نکشه یا شاید هم دلخور از اعتراضات دایی... و دریغ از اینکه علی دایی خودش پخته تر از این حرفهاست ...
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]مايلي‌کهن: پرسپوليس علي‌اصغري بازي کرد[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: فوتبالي که پرسپوليس ارايه کرد به سمت دهه 60 رفت که علي اصغري بود.[/h]
00941953.jpg


محمد مايلي‌کهن پس از مساوي يک بر يک صبا مقابل پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: لطفا صحبت‌هايم را ضبط کنيد چمني که درورزشگاه قم است بعد از ورزشگاه آزادي بهترين است و پاداش به اين بنده‌ خدا که زمين چمن را آماده نگه داشته بدهند. جايي که آب هست زمين‌شان خوب نيست و خيلي جاها زمين چمن مصنوعي دارند. ما در شروع بازي امروز خوب نبوديم و من هرچه دارم از خدا، مادرم و پرسپوليس دارم. خوب بازي را شروع کردند ولي ما گل فوق العاده زيبايي زديم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ما گفتيم سانترها تيز و کوتاه باشد، خط دفاع پرسپوليس بسيار قوي است. تعويض‌هايي که انجام دادند نوري، نوروزي بودند و فوتبالي که ارائه کردند علي‌اصغري بود، مثل دهه 60 ! گل مساوي را خورديم اما درود به شرف بازيکنانم.

وي در مورد درگيري‌اش با علي دايي، گفت: در همه بازي‌ها کاري مي‌کند که همه چيز تحت تاثير خودش باشد و آيا لزومي دارد اعتراض کند؟ ما بچه نيستيم. متاسفانه چه بلايي آقايان سر محسن قهرماني آوردند و اصل قضيه اين است که پاي يک بدنساز در ميان است و حالا مي‌خواهند همه چيز را تحت تاثير قرار بدهند. فوتبال جنگ نيست.

مايلي‌کهن تصريح کرد: تعدادي کارچاق کن دارند که اگر لازم باشد اين مسايل را مي‌گويم که حتي برخي آنها از ماوراء الطبيعه استفاده مي‌کنند و هکتار هکتار زمين گرفته‌اند و باز هم مي‌گويند طلبکاريم و بالاي 300 ميليون به کسي داديم که دست چپ و راستش را نمي‌شناسد. در اين سال‌ها مرور کنيد چه کسي بيشترين اعتراض را داشت. 11 هفته از روي نيمکت تکان نخوردم و مگر داوري به ضرر ما نبوده است؟ کار چاق کن آقايان مي‌آمد همه چيز را درست مي‌کرد که اسمشان را نماينده مي‌گذازند! ببينيد کار چاق کن‌ها چقدر درآمد دارند و چقدر ماليات مي‌دهند؟

وي افزود: 5 ميليارد و 100 ميليون تومان قرارداد آقايان است اما مي‌خواهند همه را له کنند و چند نفر را زير پاي خود را له کنند و تازه مي‌گويند عفو عمومي بدهيد و هر کسي خطاکار بوده بايد با او برخورد شود. من در يازده هفته يکبار هم در مورد داوري حرف نزدم، به نظر شما ما ميزبان بوديم؟امروز آمدند که جريان داوري را به نفع خودشان تمام کنند.

سرمربي صبا در مورد اظهارات دايي که او به همه چيز ورود مي‌کند، گفت: من مرد و مردانه حرف‌هايم را زده‌ام و يک کلمه حرف را هم اينطرف و آنطرف نکرده‌ام اما ايشان گفته من اين حرف‌ها را نزده‌ام. تو مي‌خواهي به همه چيز ورود کني، من پرسپوليسي‌ام که از پرسپوليس شکايت کرده‌ام؟ برخي بچه‌ها به نان شب خود محتاج بودند اما از پرسپوليس شکايت نکردند و اين آقايان همه چيز را در توپ مي‌بينند و ان‌شاءلله وضعشان بهتر هم بشود. مي‌گويند خانه هزار و 100 متري داري ناراحت مي‌شوي و يا ماشين خوب داري ناراحت مي‌شوي، مگر به آدم بگويند دارايي داري، بايد ناراحت بشود.

وي ادامه داد: همه من را مي‌شناسند، چه حملاتي به من شد، چه مي‌شود وقتي مي‌بازند همه چيز را مي‌گويند و من کي اين مسايل را عنوان کردم. من شش سال پيش اين مسايل را گفتم اما آقايان مي‌بازند اين حرف‌ها را مي‌زنند و فاصله استاديوم با مرکز شهر دور است هوادار نمي‌آيد الان حسيني بازيکن 19 ساله قمي بازي مي‌کند چرا هواداران نمي‌آيند؟ الان فوتسال در مرکز شهر است ولي ما اگر 25 نفر مان هم از قم باشد که درست نيست، چون فوتبال فرا مرزي است مثل بارسا و آرسنال يک نفر در اين تيم‌ها از کشورشان هستند و اين بازي‌ها بايد در مرکز شهر برگزار شود و رفت و آمدها آسان باشد تا مردم راحت بازي را ببيند.



وي در مورد اينکه شما ناظر بازي نيستيد چرا به سمت دايي حمله کرديد، بعد از اين اتفاق هم داوري به سود شما بود، گفت: شما از کجا هستيد؟ من درباره حرف شما حرفي ندارم و اين تشخيص من بود. من به مربي پرسپوليس حمله کردم. شما حرف نزن (به خبرنگاري که از تهران آمده است) سوال شما کاملا اشتباه بود من به کسي حمله نکردم فيلم‌ها را ببينيد. چه کسي به ارکان فوتبال حمله مي‌کند. داور گفتيد سوت‌هاي 50 درصدي را به نفع ما زد و در همه جا جانبدارانه حرف مي زنيد و خدا پدرتان را بيامرزد که نگفتيد 60 به 40 است و در همه جا 50 به 50 به سود ميزبان سوت مي‌زنيد و اگر دقت کنيد در ورزشگاه آزادي چنين اتفاقي مي‌افتد. در آن صحنه آقايان حمله شان به داوري بخاطر آن باخت نبود زمينه ساز براي بازي هاي بعدي بود.چه موردي بود که در اين صحنه بازي دايي به داور اعتراض کرد و 5 صحنه به نفع ما بود که به ضرر ما سوت زدند و اين هاي قهرماني ديگر به وجود بياورند که من گفتم مورد ديگر ي ندارد.



مايلي کهن در مورد اينکه در روز گذشته گفتيد اميدوارم داور تحت تاثير نباشد و از روز گذشته ورود کرديد، شما در اين برهه بايد کمک کنيد فساد حل شود اگر فسادي ديده‌ايد و شما هم خيلي‌ها را له کرده‌ايد و چرا مي‌گوييد 300 ميليون به کسي داده‌آند که دست چپ و راستش را نمي‌شناسد. گفت: شما به بيراهه مي‌رويد و اسم افشين قطبي را مي‌آوريد و من روزي در مورد قطبي حرف زدم که گفت من ديوانه بودم که به ايران آمدم و من هم گفتم آقاي قطبي شماي ديوانه عاقل مات کن بوديد. که يکباره سرمربي تيم ملي فوتبال ايران شديد. 30 سال در ايران نبودي و حتي گذرنامه هم نداشتي و آمدي و پول را گرفتي و رفتي و من هم نبايد يکسري حرف ها را مي‌زدم واگر استنباطم اين بود که آقايان مي‌خواهند فساد از بين برود من هم کمک مي‌کردم اما آقايان به دنبال منافع خودشان هستند چطور آن روز که قهرماني پنالتي گرفت و که حتي يک بچه هم مي‌گفت پنالتي نبود اين حرف‌ها را نمي زدند و نمي‌گفتند قهرماني اينطور آنطور است و من خسته شده‌ام اينقدر دادگاه رفتم و يک شعبه در دادگاه به نامم خورده بود و اما يکي از آقايان ارتباطي داشته که از گذشته بوده است که به عنوان حمايت از پاک بودن، کدام اراده براي از بين بردن تباني در کشور وجود دارد. تباني فقط در فوتبال است در دادگستري نيست؟ اين مسايل در شهرداري و آموزش پروش و کلانتري نيست؟ آدم شريف زياد داريم من اين همه پول و هکتار هکتار زمين دارم چقدر ماليات مي‌دهند.

در اين لحظه مايلي کهن برگه‌اي رو کرد و گفت: من در سال 87-88 مودي نمونه مالياتي شدم اما با وجود اينکه آقايان ماليات بهخاطر کار چاق‌کن‌ةا ندادند مي‌گويند آقايان مودي نمونه مالياتي هستند و من از چيزي نمي‌ترسم اما آقايان مي‌خواهند همه چيز را له کنند.

سرمربي مايلي کهن در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که قبل از بازي بهتر نبود به سمت دايي مي‌رفتيد و بزرگواري مي‌کرديد، گفت: من از اين کارها زياد کرده‌ام. مگر باقري آمد طرف من؟ شايد دليل خاص خودش را دارد. من با کريم مشکلي نداشتم و ايشان دليل خاص خودش را داشت اما افرادي که فوتبال را فقط براي خودشان مي‌‌خواهند طبيعي است. نمي‌خواستم دوستي ظ
اهرانه داشته باشم و ديگر اين کار را نخواهم کرد.

وي ادامه داد: زحمت را آنهايي کشيدند که به سمت نيمکت تيم مقابل رفتند و وقتي تيم‌شان گل زد آنطور پريدند که هوا سوراخ شد. آنهايي که هرچه دارند از پرسپوليس است و بعد رفتند و از اين تيم شکايت کردند پرسپوليسي هستند نه من.

سرمربي صبا در مورد تشکر از او بابت ميدان دادن به يک بازيکن 19 ساله، گفت: اگر بازيکني مايل باشد و تمايل به حضور داشته باشد از خدايم است بيايد اما توان نداريم بازيکن را به صرف اسم نمي‌آورم و پاي همه قضايا هستم و به غير از حسيني 19 ساله روزبه چشمي هم 19 سال داشت و بازيکن 21 ساله هم داشتيم اما اين مسايل دليل نمي شود که با امکاناتي که داريم بخواهيم کار غير عادي انجام بدهيم و ديروز هم 20 درصد از پول بازيکنان را داديم.


 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]دايي: بايد در 10دقيقه اول سه گل مي‌زديم[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دو بار مايلي‌کهن را محکوم کردم نمي‌دانم چه زماني مي‌خواهد از اين کارهايش دست بردارد.[/h]
00943846.jpg


علي دايي پس از مساوي يک بر يک پرسپوليس مقابل صباي قم در نشست خبري اظهار داشت: در اين بازي خيلي خوب ظاهر شديم و به هيچ عنوان مستحق مساوي نبوديم و بيشتر از انگشتان دست‌مان موقعيت گلزني داشتيم اما گل نزديم. از بازيکنانم تشکر مي‌کنم، آنها خيلي زحمت کشيدند. دوست نداشتيم اين بازي مساوي شود. خوب فوتبال بازي کرديم. نيمه دوم به جز دو صحنه حريف موقعيتي نداشت و بازي در کل در اختيار ما بود و اگر توپ‌هاي‌مان گل مي‌شد در د10 دقيقه چهار گل مي‌زديم و ممنون هواداران خوب‌مان هستم و در طول بازي ما را حمايت کردند و از بازيکنان هم تشکر مي‌کنم.

به گزارش فارس، وي در مورد صحبت‌هاي ديروز مايلي‌کهن در روز گذشته ، گفت: نبايد ظاهر را ببينيم و باطن آدم‌ها مشخص است و دو بار در دادگاه او را مطرح کردم مرتبه دوم چون فوتبالي بود در رسانه‌ها مطرح نکردم و نمي‌دانم چه زماني مي‌خواهد دست از اين کارها بردارد. شايد خيلي‌ها حرف من را بخوانند اما کسي حرف او را نمي‌خواند حرفي که به ايشان ربطي ندارد مي‌زند و بعد مي‌گويد اخلاق‌گرا هستم. امروز هم اتفاق خاصي رخ نداد و مردم قم هم ميزباني‌شان بهتر از قبل بود و از آنها تشکر مي‌کنم.

وي در مورد بازي گفت: از جناح چپ يک اشتباه را چندبار تکرار کرديم و هميشه وقتي اين اشتباه را مرتکب شوي گل مي‌خوري تيم‌هايي که دفاع مي‌کنند بازي با آنها سخت است و متاسفانه موقعيت‌ها را راحت از دست مي‌دهيم و بايد روي اين مسئله بيشتر کار کنيم.

دايي در مورد 12 موقعيت گلزني پرسپوليس در اين بازي، ولي هر مربي قبل از بازي مي‌گويد اميدوارم داور تحت تاثير دايي قرار نگيرد، گفت: ما نگران خيلي چيزها هستيم متاسفانه نگراني‌هايمان را نمي‌توانيم علني بگويم و نمي‌دانم چه بگويم و در مورد چنين مسايلي جو درست مي‌کنند براي ما خودتان مي‌بينيد چه سوت‌هايي براي ما زده مي‌شود و اگر در همان 10 دقيقه اول سه گل مي‌زديم اين اتفاق رخ نمي‌داد و خودمان اين مشکلات را بايد برطرف کنيم. ما مشکلات‌مان را در فوتبال داريم و بايد از سوي فدراسيون حل شود و اگر حل نشود چنين مسايلي هست اما مثل اينکه دوست ندارند چنين چيزهايي حل شود. در هر قشري از جامعه يک سري مسايل هست و ما کارهاي‌مان را کرده‌ايم و بقيه دست کسان ديگري است که مسايل را حل کنند.

وي ادامه داد: در برخي مسابقات پنالتي داشتيم و گل نزديم و در برخي بازي‌ها هم گل زديم و در بازي با فجر سپاسي هم بازي جوانمردانه را رعايت کرديم و اگر هم بازي جوانمردانه را رعايت نکرديم.

دايي در مورد اينکه اگر پيروز مي‌شديد به رده دوم صعود مي‌کرديد، گفت: بازيکنان ما با عزم و اراده مي‌خواستند پيروز شوند و هر کاري کرديم به در بسته خورديم و برخي وقت‌ها اينجوري است و توپ حتي به تير دروازه هم خورد اما گل نشد.

 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
دايي: بايد در 10دقيقه اول سه گل مي‌زديم


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دو بار مايلي‌کهن را محکوم کردم نمي‌دانم چه زماني مي‌خواهد از اين کارهايش دست بردارد.
00943846.jpg

علي دايي پس از مساوي يک بر يک پرسپوليس مقابل صباي قم در نشست خبري اظهار داشت: در اين بازي خيلي خوب ظاهر شديم و به هيچ عنوان مستحق مساوي نبوديم و بيشتر از انگشتان دست‌مان موقعيت گلزني داشتيم اما گل نزديم. از بازيکنانم تشکر مي‌کنم، آنها خيلي زحمت کشيدند. دوست نداشتيم اين بازي مساوي شود. خوب فوتبال بازي کرديم. نيمه دوم به جز دو صحنه حريف موقعيتي نداشت و بازي در کل در اختيار ما بود و اگر توپ‌هاي‌مان گل مي‌شد در د10 دقيقه چهار گل مي‌زديم و ممنون هواداران خوب‌مان هستم و در طول بازي ما را حمايت کردند و از بازيکنان هم تشکر مي‌کنم.

به گزارش فارس، وي در مورد صحبت‌هاي ديروز مايلي‌کهن در روز گذشته ، گفت: نبايد ظاهر را ببينيم و باطن آدم‌ها مشخص است و دو بار در دادگاه او را مطرح کردم مرتبه دوم چون فوتبالي بود در رسانه‌ها مطرح نکردم و نمي‌دانم چه زماني مي‌خواهد دست از اين کارها بردارد. شايد خيلي‌ها حرف من را بخوانند اما کسي حرف او را نمي‌خواند حرفي که به ايشان ربطي ندارد مي‌زند و بعد مي‌گويد اخلاق‌گرا هستم. امروز هم اتفاق خاصي رخ نداد و مردم قم هم ميزباني‌شان بهتر از قبل بود و از آنها تشکر مي‌کنم.

وي در مورد بازي گفت: از جناح چپ يک اشتباه را چندبار تکرار کرديم و هميشه وقتي اين اشتباه را مرتکب شوي گل مي‌خوري تيم‌هايي که دفاع مي‌کنند بازي با آنها سخت است و متاسفانه موقعيت‌ها را راحت از دست مي‌دهيم و بايد روي اين مسئله بيشتر کار کنيم.

دايي در مورد 12 موقعيت گلزني پرسپوليس در اين بازي، ولي هر مربي قبل از بازي مي‌گويد اميدوارم داور تحت تاثير دايي قرار نگيرد، گفت: ما نگران خيلي چيزها هستيم متاسفانه نگراني‌هايمان را نمي‌توانيم علني بگويم و نمي‌دانم چه بگويم و در مورد چنين مسايلي جو درست مي‌کنند براي ما خودتان مي‌بينيد چه سوت‌هايي براي ما زده مي‌شود و اگر در همان 10 دقيقه اول سه گل مي‌زديم اين اتفاق رخ نمي‌داد و خودمان اين مشکلات را بايد برطرف کنيم. ما مشکلات‌مان را در فوتبال داريم و بايد از سوي فدراسيون حل شود و اگر حل نشود چنين مسايلي هست اما مثل اينکه دوست ندارند چنين چيزهايي حل شود. در هر قشري از جامعه يک سري مسايل هست و ما کارهاي‌مان را کرده‌ايم و بقيه دست کسان ديگري است که مسايل را حل کنند.

وي ادامه داد: در برخي مسابقات پنالتي داشتيم و گل نزديم و در برخي بازي‌ها هم گل زديم و در بازي با فجر سپاسي هم بازي جوانمردانه را رعايت کرديم و اگر هم بازي جوانمردانه را رعايت نکرديم.

دايي در مورد اينکه اگر پيروز مي‌شديد به رده دوم صعود مي‌کرديد، گفت: بازيکنان ما با عزم و اراده مي‌خواستند پيروز شوند و هر کاري کرديم به در بسته خورديم و برخي وقت‌ها اينجوري است و توپ حتي به تير دروازه هم خورد اما گل نشد.

10-3-3 :D
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
دوستان من بازی رو ندیدم ولی با توجه به اینکه بازی قبل رو بردیم این بازی می دونستم می بازیم یا مساوی میشه که خدا رو شکر مساوی شد اینطوری پیش بریم قهرمانی فاتحه یه تیم مثل فولاد اکثر بازی های خارج خونه رو برده و بازی های تو خونشم امتیاز خوب گرفته ما وقتی تو بازی خارج خونه هنوز نتونستیم یه برد بیاریم چطوری انتظار قهرمانی داشته باشیم

فقط یه بازیه خارج از خونه دیگه مونده امیدوارم حداق اون رو ببریم:)
بازی بعد رو هم که صد در صد بردیم:D
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
من کاملا با این جمله دیروز کهن موافقم دیروز تیممون اصلا خوب نبود اینم واسه خودش یه داستانی شده ها بیرون خونه ما نتیجه نمیگیریم!!!
امسال فقط سپاهان واستقلال و تراکتور رقیبامونن شک نکن نیم فصل بعدی نفت وفولاد بادشون میخوابه
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]حاشیه‌های دیدار پرسپولیس و پیام‌گستر؛تغییر زمان تعطیلی و جلسه دایی و حقیقی/ سه بازیکن نیامدند، پرسپولیس به موسسه خیریه دعوت شد[/h]
[h=2][/h]پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار تدارکاتی به مصاف پیام گستر شهرری رفت که در این بازی تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که به تیم ملی دعوت نشدند، بسیار ناراحت بودند.تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار تدارکاتی از ساعت 16:40 دقیقه امروز به مصاف پیام گستر شهرری رفت که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید.

*ابتدا قرار بود به دستور کادر فنی تمرینات پرسپولیس دو روز تعطیل باشد اما این تصمیم تغییر پیدا کرد و قرار شد سرخپوشان تنها روز یکشنبه را استراحت و روز دوشنبه تمرینات خود را دنبال کنند.

*از بازی امروز تنها 15 هوادار دیدن کردند.

*سید جلال حسینی در کلینیک تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرد، وی از ناحیه پشت پا دچار کشیدگی خفیف است.

*ترکیب پرسپولیس در نیمه اول بازی با پیام گستر شهرری:

حقیقی، نورمحمدی، مارکو، علی‌عسگر، الهایی، دهنوی، رضا حقیقی، کمندانی، نوروزی، شاکری و غریبی

در نیمه دوم ابتدا محمدی جایگزین حقیقی و سپس عابدزاده جایگزین محمدی شد.

*عباس‌زاده به دلیل مصدومیت امروز اختصاصی به تمرین پرداخت.

*دایی با لباس غیر ورزشی در تمرین امروز حضور پیدا کرد و بیشتر نظاره‌گر بود و مطالعه می‌کرد.

*تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز خون هدیه دادند.

*بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته به مدت 20 دقیقه ریکاوری کردند و سپس رفتند.

*علیرضا حقیقی که در بین نیمه ورزشگاه را ترک کرد به مدت 10 دقیقه اختصاصی با علی دایی به صورت جداگانه به گفت‌وگو پرداخت.

*از سوی موسسه خیریه بهشت رویایی بازیکنان پرسپولیس به همراه دایی و رویانیان به یک مراسم گلریزان که فردا برگزار می‌شود، دعوت شدند.

*بازیکنان ملی نیز امروز دقایقی اختصاصی با علی دایی به گفت‌وگو پرداختند.

*مهرداد پولادی اختصاصی در کلینیک به تمرین پرداخت.

*محمد نوری، خلعتبری و بنگر در تمرین امروز غایب بودند.

*یکی از نکات تمرین امروز شایعه حضور رضا حقیقی در تیم استقلال و مذاکره آبی‌پوشان با وی بود. حقیقی امروز درباره همه چیز سکوت کرده بود.

*هادی نوروزی در بازی امروز عملکرد بسیار خوبی را داشت و بارها دروازه حریف را به خطر انداخت.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پرسپولیس 10 گل به حریفش زد



تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از تساوی برابر تیم صبای قم در دیداری تدارکاتی با نتیجه پرگل 10 بر صفر پیام گستر تهران را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تمرین روز شنبه پرسپولیس با صلاحدید کادرفنی بازیکنان ذخیره این تیم در یک بازی دوستانه به مصاف تیم پیام گستر تهران که در لیگ آسیاویژن تهران شرکت می‌کند، قرار گرفت و در پایان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.

علیرضا حقیقی، مارکو، رضا نورمحمدی، میلاد غریبی، میلاد کمندانی، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، هادی نوروزی، حمیدرضا علی‌عسگر، یونس شاکری و مهدی الهایی 11 بازیکن پرسپولیس در نیمه نخست بودند.

در اواسط نیمه نخست رضا محمدی به جای رضا حقیقی وارد زمین شد و در نیمه دوم هم امیر عابدزاده در دروازه پرسپولیس قرار گرفت.
گل‌های پرسپولیس را در این بازی یونس شاکری 4 بار (13،41،66 و 88)، هادی نوروزی (43 و 76)، حمیدرضا علی‌عسگر (60)، قاسم دهنوی (73)، میلاد غریبی (84) و رضا حقیقی (88) به ثمر رساندند.

بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی روز گذشته برابر صبای قم پس از 30 دقیقه ریکاوری زمین بازی را ترک کردند. غلامرضا رضایی و محمد عباس‌زاده به دلیل مصدومیت تمرین نکردند.

همچنین سیدجلال حسینی پس از ریکاوری به کلینیک باشگاه رفت تا دردی که از ناحیه پشت پای خود را احساس می‌کرد بررسی کند اما مشخص شد او مشکل جدی ندارد.

سرژیک تیموریان سرمربی تیم فوتبال پیام گستر تهران بود. علی دایی با لباس شخصی نظاره‌گر کار شاگردانش بود.

تمرین پرسپولیس فردا تعطیل است و سرخپوشان از روز دوشنبه بدون 9 ملی‌پوش خود تمرین‌های خود را زیرنظر کادرفنی از سر می‌گیرند.

سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، محمدرضا خانزاده، محمد نوری و محمدرضا خلعتبری شش بازیکنی هستند که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند و پیام صادقیان، امید عالیشاه و میلاد غریبی هم به اردوی تیم ملی زیر 22 سال خواهند رفت.

از تمرین امروز پرسپولیس 20 تماشاگر دیدن کردند
 
Last edited:

sunflower2012

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
61
علی دایی: دوران گدایی مربیگری در مصلی تمام شد/خیلی پایت را از گلیمت بیشتر دراز کرده‌ای

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین روز شنبه این تیم و در واکنش به اظهارات روز گذشته محمد مایلی‌کهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطمئنا آدم خیلی راحت می‌تواند چشمش را ببندد و دهانش را باز کند. وقتی من دو بار را محکوم کرده‌ام، یعنی حرف‌هایی که می‌زند نادرست است و نمی‌تواند آنها را ثابت کند. حرف‌هایی که ایشان زده مطمئنا قابل پیگیری است و حتما پیگیری می‌کنم. این بار بدتر از دفعات قبل. اگر قرار باشد این بار تا بالاترین مسوولان و حتی رییس قوه قضاییه می‌روم.

دایی گفت: بار اول گذشت کردم و بار دوم او محکوم شد. اما به خاطر اینکه او در جامعه ورزشی است، نگذاشتم محکومیتش رسانه‌ای شود. اگر شما خواستید هر دو حکم محکومیتش را می‌آورم و به شما نشان می‌دهم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه انتقاد از مایلی‌کهن گفت: او به همه تهمت زده است. برادر من می‌خواست جواب بدهد اما من به او اجازه ندادم. کاش شما شفاف‌تر صحبت می‌کردی تا مردم همه چیز را بدانند. باید به عرض‌تان برسانم که برادر من از دانشگاه دولتی لیسانس مکانیک گرفته است. در حالی که شما در آن زمان دربه‌در دنبال درس خواندن در دانشگاه آزاد بودی. دوم اینکه زمانی که شما به دنبال معافی گرفتن بودی، برادر من در جبهه‌های جنگ بود. سوما خصوصیات اخلاقی و زندگی شما را همه مردم می‌دانند، همین‌طور خصوصیات برادر من را. یادت نرفته همان موقع که در سایپا بودی، دکتر تیم یک سرباز بود و هنوز دوران خدمتش تمام نشده بود اما همان فرد هم در سایپا به عنوان دکتر و مشاور و هم در تیم ملی با شما بود و حقوق می‌گرفت.

علی دایی در ادامه گفت: خوشبختانه ما نرفتیم در ایران خودرو چند تا چند تا اسم‌نویسی کنیم که ماشین بخریم. متاسفانه نمی‌دانم چه کلمه‌ای به شما بگویم، اما قاطعانه می‌گویم که اگر یکی از حرف‌هایت را ثابت کردی که برادر من 300 میلیون گرفته و کادرفنی 5 میلیارد گرفته، از فوتبال می‌روم اما مرد باش و اگر نتوانستی ثابت کنی، از فوتبال برو. متاسفانه ایشان دق دلی‌اش از جای دیگری است که چرا من مربی نمونه مالیاتی شده‌ام. همه چیز من شفاف است اما شما با این حرفت به اداره مالیات هم اتهام زده‌ای که من کجاها مالیاتم را نداده‌ام یا کجا کم داده‌ام. اگر یکی از حرف‌هایت را ثابت کردی، از فوتبال می‌روم و آن را دودستی به تو می‌دهم.

او گفت: من 7 سال در این مملکت نبودم. افتخارم این است که هرچه در آورده‌ام، حداقل 95 درصدش را به کشورم آورده‌ام. اگر علی دایی سوار نشود چه کسی سوار شود؟ ایشان آرزو می‌کردند که در پرسپولیس مربیگری کنند اما مشکلاتشان جای دیگری است. ما به دولتی رای داده‌ایم که همه مردم به توانایی‌هایش ایمان دارند و با انتخاب کابینه‌اش نشان داده که دنبال افراد توانمند، باهوش و کاربلد است. دیگر آن زمان‌ها گذشته که فردی برود در مصلی و مربیگری گدایی کند. با اعتقادی که من به این دولت دارم، هرکسی بخواهد بماند براساس توانمندی‌هایش است. شما به من بگویید این حرف‌ها را برچه اساسی می‌زنید؟

سرمربی پرسپولیس با اشاره به کارنامه مربیگری مایلی‌کهن گفت: از شما می‌پرسم تا حالا ایشان چند تیم را به لیگ یک فرستاده است؟ لطفا کار خودتان را انجام بدهید نه اینکه خودتان را به مظلومیت بزنید و بگویید 11 هفته است که از روی نیمکت بلند نشده‌ام. اصلا این حرف‌ها چه معنی دارد؟ خبرنگاری از دایی پرسید مایلی کهن گفته شما یک پرسپولیسی اصیل نیستی که دایی در پاسخ گفت: بگذارید بگوید، اصلا مهم نیست. باشد من پرسپولیسی نیستم اما هرجا که کار می‌کنم غیرت و تعصب دارم. و دوست دارم نان حلال سر سفره‌ام ببرم. اصلا نمی‌دانم پنج میلیارد و 100 میلیونی که شما صحبت می‌کنید شما از کجا آورده‌اید. اگر توانستید یک مدرک بیاورید و این موضوع را ثابت کنید، من کل زندگی‌ام را به شما می‌دهم و دیگر در فوتبال نمی‌مانم و اصلا اگر بخواهید از ایران هم می‌روم. آخر کوته‌فکری تا کجا.

دایی گفت: این آقا گفته من هکتار هکتار زمین دارم، اولا شما باید بگویید که این زمین‌ها کجاست و من آنها را از چه کسی گرفته‌ام. من همه دارایی‌هام را خودم به دست آورده‌ام و خدا را شکر از هیچ ارگان دولتی چیزی نگرفته‌ام و از هیچ بانکی وام نگرفته‌ام و از هیچ رانتی هم استفاده نکرده‌ام، اما در مملکتی که آدم بخواهد مستقل زندگی کند چنین افراد وابسته‌ای پیدا می‌شوند که مثلا در نمایشگاه کتاب یا جاهای دیگر به دنبال تیم می‌گردند.


وی افزود: زمانی که ایشان سایپا بود، این تیم با بازی آخر توانست در لیگ بماند. فولاد، گهر و پیکان هم همه می‌دانند چه رزومه‌ای داشته است. شما می‌آیی از قهرمانی دفاع می‌کنی، در صورتی که می‌گویی در دو سه سال پیش با او ارتباط داشته‌ای؟ پس اگر سالم بوده‌ای، بحث ارتباط دو، سه سال پیشت با او چه بوده است؟ ما اگر بحثی درباره قهرمانی داشتیم خیلی شفاف گفتیم. همه این اتفاقات راجع به این داور را به فدراسیون گفتیم که قبل از بازی با سپاهان چه پیشنهادهایی به ما شد اما ما جلوی آن ایستادیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند به سلامت کاری من ایراد وارد کند من دوباره شکایت می‌کنم، بله شما می‌گویید اینقدر به دادگستری رفته‌ای که یک شعبه به نامت شده است؟ چرا؟ به خاطر اینکه حرف‌هایت ناحق تهمت و افترا است. اگر حرف‌هایت حق بود، محکوم نمی‌شدی. اما این بار فرق می‌کند، این بار پایت را از گلیمت خیلی درازتر کرده‌ای و به خانواده و باشگاه من گیر داده‌ای به پول‌هایی که هنوز نداده‌ایم و نمی‌دانیم شما از کجا چنین رقم‌هایی می‌آوری.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]پرسپوليسي‌ها 2 روز تعطيل شدند[/h]
[h=2]با تصميم علي دايي بازيکنان پرسپوليس پس از تمرين امروز، دو روز تعطيل مي‌شوند.[/h]
00944263.jpg


از فردا اردوي تيم ملي فوتبال کشورمان براي بازي با تايلند آغاز مي‌شود و حدود 12 الي 13 روز ليگ برتر تعطيل است. از همين رو با تصميم دايي تمرينات پرسپوليس در روزهاي يکشنبه و سه‌شنبه تعطيل است و سرخپوشان از روز سه‌شنبه بدون ملي‌پوشان کار خود را آغاز مي‌کنند.


به گزارش فارس، همچنين غلامرضا رضايي که در ديدار مقابل صبا از ناحيه بيني و لب دچار پارگي و کبودي شديد شد با تشخيص پزشکان قرار است از بيني خود عکس بگيرد تا تکليف او براي آينده مشخص شود.



 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]ذوب آهن چهارشنبه با پرسپوليس بازي مي‌کند[/h]
[h=2]تيم فوتبال ذوب آهن روز چهارشنبه ديداري تدارکاتي با پرسپوليس برگزار مي‌کند.[/h]
00944219.jpg


اصغر فروتن؛ سرپرست تيم فوتبال ذوب آهن در مورد وضعيت تيم ذوب آهن گفت: از دوشنبه در تهران اردو مي‌زنيم و قرار است دو بازي تدارکاتي برگزار کنيم. روز چهارشنبه با پرسپوليس در زمين تمرين اين تيم انجام خواهيم داد و جمعه هم يک بازي ديگر با تيم نفت برگزار مي‌کنيم.



به نقل از فارس، وي در مورد شايعه تغييرات در کادر فني ذوب آهن گفت: هيچ مربي قرار نيست از تيم جدا شود. کادر فني ذوب آهن نسبت به تيم‌هاي ديگر بسيار کم هستند. کادر فني تيم‌هاي ديگر هفت هشت مربي دارند اما لوکا فقط دو دستيار دارد. باشگاه به دنبال جذب يک مربي بدنساز است.

 

arambash

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2013
نوشته‌ها
835
لایک‌ها
563
محل سکونت
گرم ترین شهر دنیا (کوره آجرپزی!!)
دکتر علی دایی!! داره افراطی گری در مسیر حاشیه ها میکنه و تیمشم بعد از یه روند مثبت حالا میره تا آروم آروم بدون هیچ دلیل فنی اسیر بحران بشه بعد از بازیا تنها به گفتن این جمله که باید کلی گل میزدیمو نزدیم و از این دست توجیهات همیشگیش اکتفا و بعدش میره سراغ صحبتهای بیربط به مربیگریش و واقعاً حرفه ای عمل نمیکنه برعکس زمان بازیگریش
من هیچوقت یادم نمیاد از دایی بدم اومده باشه همیشه سینمو جلوی مخالفاش ستبر میکردمو یه تنه به دل اونایی که به اسطوره توهین میکردن میزدم ... ولی متأسفانه چندماهیه دارم متوجه میشم دایی واقعاً انسان بی ملاحظه ایه و هم اخلاقش مشکل داره و هم وجدان کاریش که اینجور مسائل فنی تیم اول کشورمونو ول کرده و به این حاشیه های بی خاصیت میپردازه این چنگ های لفظی البته اکثراً با پیروزی لفظیش خاتمه پیدا میکنه و طرفشم محکوم میکنه اما چه سود برای کار اصلیش داره ؟ کی تا حالا با این کارا تیمشو دچار بحران نکرد ؟؟ دایی فقط یه بار موفق شد اونم در قالب بازیکن مربی بود
خلاصه بگم دایی هم اخلاقو باخت هم این فصلو برای طرفدارا دوباره به احتمال زیاد تیره و تار میکنه

و حالا بدون شک میگم دیگه از شخصیت دایی خوشم نمیاد مثل خیلیای دیگه
درود بر معرفت حالا هرکی و هرجا که میخواد باشه اینو داشته باشه درود بر او وگرنه هیچ نیست
 

sunflower2012

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
61
به نظر من علی دایی جزء معدود آدمای سالم فوتبال ایرانه
اوندسته از اهالی فوتبال ( مایلی کهن وامثالهم) که چشم دیدن موفقیتهاش رو نداشتن وندارن سعی میکنن تخریبش کنن
ممد مایلی اگه پرسپولیسی بود سعی نمیکرد واسه این تیم حاشیه درست کنه
من از سال 69 تا الان فوتبال رو به صورت مداوم دنبال میکنم تا الان کمتر دیدم تو رسانه ای از دایی حمایت بشه (مثل سایر بازیکنها)
چون به هیچ کدوم از این کارشناس نماها و مجریان تلویزیون و اهالی رسانه باج نمیده واسه همین میکوبنش
امثال درخشان و پروین و ...هم پرسپولیسی نیستن اگه پرسپولیس واسشون منفعت داشته باشه پرسپولیسی هستن اما اگه بیرون گود باشن و پست و منصبی نداشته باشن
از هیچ کوششی واسه ضربه زدن به این تیم کوتاهی نمیکنن
مایلی کهن جای خود داره این آقا مشکل روحی روانی داره.. دایی میتونست از منطق ایگنور کردن:دی واسه این مردک استفاده کنه
!!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
دایی ار معدود آدمایی که از دسترنج خودش به ثروت کلون رسید .......... از زمینای خاکی دهاتشون شروع کرد و به گلزنی در سطح اول فوتبال جهان رسید ......... خب خیلی ها چشم دیدن موفقیت بقیه رو ندارن ...... یکیش مایلی کهن که عقده داره خفش میکنه ...تو درگیری جمعه خودش پرید وسط و نخود اش شد ............. به مسائل خانوادگی دایی هم کار داره ................. داداشش چقدر پول میگیره .یا خونه دایی چند متره به حاجی چه مربوطه؟
 
بالا