• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
واکنش تند دایی به مسئولان فدراسیون درباره احتمال تبرئه قهرمانی
نمی‌دانم آقایان چرا هر روز مصاحبه می‌کنند/نمی توانید با شعور مردم بازی کنید


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود پرونده محسن قهرمانی بسته شده است، اظهار داشت: به هیچ عنوان به این مصاحبه‌ها کاری ندارم. افرادی که نه سمتی و نه مسئولیتی در این زمینه دارند در این باره اظهارنظر می‌کنند. قبل از اینکه به این پرونده رسیدگی شود چرا اظهارنظر می‌کنند. کمیته انضباطی هنوز به این مسئله رسیدگی نکرده و در این باره صحبت نکرده اما بعضی‌ها اعلام برائت می‌کنند.

وی ادامه داد: خیلی‌ها اظهار نظر می‌کنند و من در این زمینه متأسفم. آقایان عنایت و اصفهانیان شما چه نقشی در این زمینه دارید که هر روز مصاحبه می‌کنید؟! متأسفانه هر روز هم این مصاحبه‌ها ادامه دارد. شما نگاه کنید از زمانی که قهرمانی مصاحبه کرد و اعلام کرد که اگر قرار باشد او محروم شود مدیران فدراسیون و سایر کمیته‌ها هم باید محروم شوند این مصاحبه‌ها تشدید شده است. من روز اول هم گفتم به دنبال حقیقت و واقعیت هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: هر روز آقایان مصاحبه می‌کنند در حالی که کمیته انضباطی باید به این مسئله رسیدگی کند. کمیته انضباطی هنوز به این مسئله نپرداخته اما آقایان در این باره مصاحبه می‌کنند. من از آقای آیت‌اللهی هم گله‌ای دارم او هر روز مصاحبه می‌کند. من سؤالی از او دارم مگر او قاضی است که چنین صحبت‌هایی می‌کند. شما حرف های ضد و نقیض‌ مسئولان فدراسیون‌ را در جای جای مختلف می‌بینید.

دایی خاطر نشان کرد: آقایان در جایی گفتند که با علی دایی تماس گرفته شده و به او پیشنهاد دادند که اینها همه دروغ بود. این مسائل کاملا مشخص و واضح است. خیلی راحت می‌توان به آنها رسید. به نظرم به راه کج می‌رویم. من همان ابتدا هم فقط راجع به آن داور صحبت کردم نه جامعه داوری. کسانی که خودشان درگیر این مسائل هستند و در این زمینه ذی‌نفع هستند صحبت‌هایی می‌کنند تا این مسئله را به حاشیه ببرند. خیلی راحت می‌توانیم به این مسئله پی ببریم. از زمانی که قهرمانی در دیدار سپاهان و پرسپولیس زمانی که دنیزلی سرمربی سرخپوشان بود پنالتی اعلام کرد و سپاهان قهرمان شد می‌توانید بازی‌های او را نگاه کنید و به مسائل مورد دار او پی ببرید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اینها همه مشخص است، نیاز به هیچ مسئله خاصی هم نیست. این فیلم‌ها را کنار هم بگذارید و نگاه کنید، نیازی به مدرک هم نیست. در برنامه تلویزیونی همه چیز ثابت شد. قهرمانی دو سه هفته قبل از بازی با سپاهان با من تماس گرفت و گفت تیم فوتسال مشهد را بگیر؛ اما من این موضوع را قبول نکردم. در آن برنامه تلویزیونی هم شمس این موضوع را تأیید کرد. حالا آقایان می‌خواستند موضوع را به سمت و سوی دیگری سوق دهند اما مردم خودشان متوجه می‌شوند. من حقیقت را می‌گویم. اگر گفتم داور به سمتی غش کرده می‌دانستم پیش از آن اتفاقاتی رخ داده است.

دایی افزود: کاری که آقایان از من خواستند را انجام ندادم. مطمئنا می‌دانستم یکسری مسائل پیش می‌آید. پس از آن در مورد شماره حساب مواردی را گفتم که علیپور هم در جریان این موضوع هست. پول به شماره حسابی واریز شده و در این مورد فرد واریزکننده و فردی که پول را دریافت کرده مشخص است بعد هم گفتند یکی از داوران فوتبال ساحلی یا فوتسال است که شرکت بیمه دارد. بعد از مدتی اعلام کردند که مولایی به خاطر پول بیمه‌اش این مبلغ را واریز کرده است در حالی که مدارک همه وجود دارد. آیت‌اللهی خودش می‌داند مولایی در آن زمان مسئولیتی نداشته که بخواهد کسی را بیمه کند، آخر صبح روز بازی چه کسی می‌خواهد بیمه شود. مولایی بیمه عمر خود را پیش خواهر خانم خود انجام داده بود و برای آخرین ماشینش هم به شرکت بیمه ما رجوع کرد. خوشبختانه او ماشینش را پیش از آن فروخته بود به خاطر اینکه پول منزلش را می‌خواست پرداخت کند نمی‌دانم این مسائل از کجا مطرح می‌شود.



دایی خاطر نشان کرد: شاید خیلی‌ها ندانند و شما هم ندانید اما آنگونه که من اطلاع به دست آوردم 3 بار به حساب قهرمانی پول ریخته شده است، تمام صحبت‌های من مستند است تا اگر تاکنون هم حرف نزدیم منتظر حکم کمیته انضباطی هستیم؛ اما متأسفانه آنقدر جریان رسانه‌ای راه انداختند که هر روز مصاحبه می‌کنند از چه چیزی می‌ترسید. با شعور مردم کسی نمی‌تواند بازی کند. دو سه بار حرف خود را تغییر دادند پس تناقض به چه چیزی می‌گویید؟



همه این موارد مشخص است که از کارت چه کسی ریخته شده و به حساب چه کسی واریز شده است، دنبال چه چیزی می‌گردید می‌خواهید ماست مالی کنید؟ اگر ماست‌ مالی هم بکنید امثال علی دایی هستند که کوتاه نمی‌آیند. در کنار دایی هم مطمئن باشید آنقدر آدم‌ها و ارگان‌های دلسوز هستند که قطعاً پیگیر این موضوع هستند. راه دررو وجود ندارد.



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: مگر حکم صادر شده که شما هر روز مصاحبه می‌کنید و دائم می‌گویید ما چیزی ندیدیم اصلا مگر قرار است شما چیزی ببینید، اگر قرار است بین من و قاضی یک چیز تشخیص دهیم پس فرقی بین ما دو تا چیست؟ همه چیز را می‌توانید کنار هم بگذارید و متوجه شوید تمام صحبت‌هایی که کرده‌ام واقعیت است. تا آخرم هم ایستاده‌ام. متأسفانه ناراحت این موضوع هستم که برخی عزیزان خیلی به این مسائل می‌پردازند. چرا در این مدت دائم زمان می‌خریم؟ چرا هر کسی که صحبت کرد را محکوم می‌کنید؟



وی یادآور شد: علی دایی دروغ می‌گوید، قاضی ، درودگر، پیروانی، خانبانی دروغ می‌گویند؟ همه دروغ می‌گویند شما راست می‌گویید؟! مملکت، سازمان بازرسی دارد که خیلی راحت می‌تواند اموال آقایان و مواردی که آنها کسب کرده‌اند را پیدا کنند با توجه به شغل و کاری که انجام می‌دهند راحت می‌شود متوجه شد که چه کسانی چه کارهایی انجام دادند. از مسئولان فدراسیون گرفته تا علی دایی نوعی و همه.



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه اصفهانیان اعلام کرده علی دایی را نمی‌شناسم، یادآور شد: من تاکنون نگفته‌ام کسی را نمی‌شناسم، به هر حال این مسئله نشان‌دهنده شأن و شخصیت افراد است. تا هم اکنون چنین صحبتی نکرده‌ام که بخواهم بگویم کسی را نمی‌شناسم به نظرم او صحبت کرده و خودش هم باید پاسخگو باشد. از خدایم است که اصفهانیان من را نشناسد. آقای اصفهانیان اگر من را نمی‌شناسد چرا تا پیش از این همیشه به من پیامک می‌داد و زنگ می‌زد. آقای قهرمانی دو شماره تلفن دارد یکی اعتباری است که ما به فدراسیون دادیم و یکی تلفن خودش بوده. شما می‌توانید پرینت تلفن‌ها و پیامک‌های اعتباری قهرمانی را بگیرید و مطمئنا در این زمینه چیزهایی روشن می‌شود. سازمان‌هایی هستند که در این زمینه رسیدگی می‌کنند . باز هم می‌گویم نمی‌دانند که چرا برخی‌ها این صحبت‌ها را می‌کنند جایگاهشان را در خطر می‌بینند؟ هر دقیقه مصاحبه می‌کنند.



دایی در مورد اینکه قهرمانی قصد دارد کنفرانس مطبوعاتی بگذارد، گفت: بگذارد، ببینیم که چه می‌شود تا الان پرونده فدراسیون را می‌توانید نگاه کنید که چند بار صحبت‌هایشان را عوض کرده‌اند، همه آزادند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. در ماه امام حسین قرار داریم خیلی از ما کارمان فقط شعار است. برویم ببینیم امام حسین چه کاری انجام داد و پس از آن چه اتفاقی افتاد. این یک موارد مشخصی است و نمی‌توانید با مطرح کردن برخی موارد این موضوع را به حاشیه ببرید.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
امیرالمومنین (ع) : «هیچ ثروتی در جایی انباشته نمی‌شود، مگر اینکه حقی در کنار آن از بین رفته باشد!»

دوست گرامی ............. یعنی الان علی کریمی که ثروت زیادی انباشته کردن ....حق کسی رو از بین برده! ؟

و اگر بله! ........پول ایشون حرومه؟
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
امیرالمومنین (ع) : «هیچ ثروتی در جایی انباشته نمی‌شود، مگر اینکه حقی در کنار آن از بین رفته باشد!»

به والله ما دین اسلام و احادیث و ... رو بازیچه ی دست خودمون کردیم ....

این حرف حضرت علی ( ع ) اصلا در این باره صدق نمیکنه . اون سخن در زمان خودش و در مکان خودش درسته نه در اینجا . دوستان میدون من طرفدار کریمی نیستم که بخوام ازش طرفداری کنم . اما حرفم اینه که ما دچار اشتباه در فهم دینمون شدیم .

اگه اینطور باشه به یه بنده خدایی یه روزی ارث پدری برسه . این پول هم به گفته ی شما و با استناد به اون سخن از حضرت علی ( ع ) نباید مشروع باشه ....

خواهش میکنم برای پیش بردن حرفمون از دین خرج نکنیم . داریم دستی دستی همه چیز رو زیر سوال میبریم بدون اینکه بدونیم ....
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
خدا میدونه
امیدوارم درووغ باشه
احتمالش هست یحیی سرمربی بشه

بعد از مدتی سایه پرسپولیس و 50 میلیون هوادارش داره رو لیگ امسال سنگینی میکنه و احتمال قهرمانی دو گانه بالا رفته .......... دیگه موندن چه کار کنن ......... سرمربی رو حذف کنن! ................
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
به همین سادگی هم نیست. فرآیند قضایی زمان میبره... بعد هم دایی آدمی نیست که کوتاه بیاد. با گرفتن وکلای درست میتونه حقش رو بگیره. البته به شرطی که طبق ادعای خودش حق با اون باشه...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
اختصاصی / مسلمان فردا پرسپولیسی می شود / استعفای گل محمدی به خاطر انتقال نوروزی به پرسپولیس - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : محسن مسلمان فردا به پرسپولیس می پیوندد.

به گزارش پرسپولیس نیوز پس از کش و قوس های فراوان محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن بالاخره فردا پرسپولیسی می شود.

یک منبع اگاه در باشگاه پرسپولیس در گفتگو با پرسپولیس نیوز با اعلام این مطلب افزود: مذاکرات باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن برای انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس نهایی شد و دو طرف بر سر این انتقال به توافق نهایی دست یافتند.

وی افزود: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مسلمان فردا پرسپولیسی می شود و میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده به طور قرضی تا پایان فصل راهی باشگاه ذوب آهن خواهند شد.

محمد رویانیان پیش از این اعلام کرده بود طی یکی دو روز آینده تکلیف نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد.

اما از طرف دیگر یکی از دلایل اصلی نهایی شدن انتقال مسلمان به پرسپولیس و خانزاده به ذوب آهن مخالفت باشگاه نفت تهران با تبادل رضا نوروزی و محمدرضا خانزاده است.

باشگاه نفت تهران در پی قرار دادن نام رضا نوروزی مهاجم این تیم توسط یحیی گل محمدی سرمربی نفت در لیست مازاد قصد فروش وی به پرسپولیس را داشت اما ناگهان مسئولان این باشگاه از تصمیم خود صرف نظر کرده و او را در تیم خود نگه داشتند.

درپی این اتفاق یحیی گل محمدی که قول پیوستن نوروزی به پرسپولیس را داده بود به دلیل دخالت مدیریت نفت در تصمیماتش از سمت خود کناره گیری کرد تا مدیران نفت به دنبال یافتن جایگزین برای سرمربی تیم چهارم جدول رده بندی لیگ برتر باشند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
اختصاصی/ مسعود مرادی پرسپولیس - میلان را قضاوت می کند - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : داور بین المللی بازنشسته فوتبال کشورمان قضاوت مسابقه تیم های پیشکسوتان پرسپولیس و میلان را به عهده خواهد داشت.

به گزارش اختصاصی پرسپولیس نیوز و بر مبنای خبرهای به دست آمده مسعود مرادی جدی ترین گزینه کمیته داوران برای قضاوت مسابقه تیم های ستارگان پرسپولیس و میلان خواهد بود.

این داور بین المللی بازنشسته که هم اکنون نیز عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال می باشد سابقه قضاوت دیگر مسابقه دوستانه به یادماندنی پرسپولیس یعنی بازی پرسپولیس و بایرن مونیخ در ورزشگاه آزادی را نیز دارا می باشد.

همچنین قرار است دو کمک داور بین المللی بازنشسته نیز این داور را در قضاوت مسابقه هفتم آذرماه یاری کنند. تا این لحظه مرادی از بیشترین شانس قضاوت برخوردار است و در صورتی که با مخالفت رئیس کمیته مواجه نشده و مشکلی پیش نیاید خود او بازی دو تیم را داوری خواهد کرد.

در حاشیه این مسابقه قرار است از چند پیشکسوت داوری کشور نیز تجلیل به عمل آید.


پ ن : دیگه داره خاله بازی میشه...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دلیل گل‌محمدی برای کمیته فنی قابل هضم نبود قنبرزاده: با استعفای گل‌محمدی نه موافقت شده و نه مخالفت/ غافلگیر شدیم

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربی‌گری نفت و اینکه او اعلام کرده برای دومین بار است که به خاطر یک بازیکن به من می‌گویند برو، اظهار داشت: نمی‌دانم این موارد را از کجا بیان می‌کند ما که به او نگفتیم برود ما همواره ثابت کرده‌ایم که گل‌محمدی را دوست داریم چه او در نفت باشد و چه نباشد. به هر حال باشگاه نفت اصولی دارد و هر کسی در این باشگاه مسئولیتش تعریف شده است.

وی با اشاره به کمیته فنی باشگاه نفت یادآور شد: در خیلی از باشگاه‌ها کمیته فنی فرمالیته است؛ اما بنده به عنوان مدیر عامل باشگاه هیچگاه اجازه نمی‌دهم که کمیته فنی نقش فرمالیته را داشته باشد. یحیی گل‌محمدی اعلام کرده بود که رضا نوروزی تنها بازیکن مازاد اوست و این بازیکن از لحاظ فنی به درد وی نمی‌خورد و در هفته‌های پایانی نیم‌فصل از او استفاده نمی‌کرد. کمی هضم این موضوع برای هیئت امنا و کمیته فنی سخت بود. نوروزی از تیم‌های بالای جدول پیشنهاد دارد و این در حالی است که گل‌محمدی بازیکنی می‌خواست در قبال رضا نوروزی جذب کند که آن بازیکن در تیم خودش در مجموع نیم فصل 120 - 130 دقیقه بازی نکرده بود من نمی‌خواهم اسم باشگاه و بازیکن را ببرم.

مدیر عامل باشگاه نفت یادآور شد: ما اعتقاد داشتیم که نوروزی باید بماند البته در کنار او می‌توانستیم بازیکن مدنظر گل‌محمدی را هم جذب کنیم؛ اما نه به عنوان جایگزینی برای رضا نوروزی. این مسئله که گل‌محمدی گفته بود از لحاظ فنی نوروزی قابل قبول نیست رضایت هیئت امنا را جلب نمی‌کرد. گل‌محمدی گفت اگر اصرار دارید که او بماند من یک دقیقه هم از او استفاده نمی‌کنم بعد هم گفت اگر او بماند من می‌روم که ما فکر کردیم او در حالت عصبانیت این حرف را زده و در تمرینات حاضر می‌شو؛د اما او سر تمرینات هم حاضر نشد و منتظر نماند تا باشگاه با استعفای او موافقت یا مخالفت کند.

قنبرزاده در مورد اینکه آیا مسئله خاصی بین نوروزی و گل‌محمدی پیش آمده بود، یادآور شد: ما این مسئله را از گل‌محمدی هم سؤال کردیم؛ اما او اعلام کرد که از لحاظ فنی مورد استفاده من نیست. بحث سوشا مکانی جداست. پس از اینکه بعد از اتفاقاتی او نسبت به مکانی زاویه پیدا کرد ما هم با رفتن او موافقت کردیم، اما این موضوع بلافاصله صورت نگرفت زیرا در آن صورت باید بازیکن را اخراج می‌کردیم که 300، 400 میلیون را باید پرداخت می‌کردیم و این پولی بود که دور می‌ریختیم. منتظر ماندیم تا نیم فصل تمام شود و با توافق طرفین او از باشگاه جدا شد، اما در مورد نوروزی موضوع متفاوت است.

وی افزود: از 30 کارشناس هم اگر سؤال بپرسید نوروزی را جزء 5 مهاجم برتر لیگ می نامد، آن وقت برای ما غیرقابل هضم بود که این بازیکن در لیست مازاد قرار بگیرد، ما پس از اتفاقاتی که در جلسه رخ داد 5، 6 ساعت صحبت کردیم و مواردی را بیان کردیم که تصمیم نداریم آنها را رسانه‌ای کنیم. هر زمانی که این موضوع قطعی شد این مسئله را عنوان خواهیم کرد چندین گزینه مدنظر گرفتیم که هر زمان قطعی شد آن را رسانه‌ای می‌کنیم. ظرف یکی، دو روز آینده هم این مسئله نهایی خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه نفت در مورد اینکه آیا گزینه‌ای هم مدنظر باشگاه قرار گرفته یادآور شد: اگر قرار باشد گل‌محمدی دیگر نباشد ما چند گزینه را در نظر می‌گیریم که این امر طبیعی است و هر باشگاهی چنین کاری می‌کند تاکنون احتمال هر اتفاقی وجود دارد آنچه که قطعی است این است که رضا نوروزی حتماً در نفت خواهد ماند. اتفاقاتی که ظهر امروز رخ داد ما را غافلگیر کرد. انتظار داشتیم او عصر در سر تمرینات حاضر شود، اما چنین اتفاقی نیفتاد. به هر حال کار هم اکنون کمی سخت شده است البته ما نشان داده‌ایم که مدیر بحران هستیم اما بحرانی هم نمی‌بینم به هر حال مسئله‌ای است که سرمربی تیم تصمیم گرفته است.


پ ن : احتمالا اشاره به همون توافق گل محمدی با دایی میکنه...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان:70 درصد 400 هزار یورو را تا آخر هفته باید بدهیم - Goal.com

سایت گل – محمد رویانیان که در بیست دقیقه ابتدایی جلسه با پیشکسوتان پرسپولیس حضور داشت خطاب به اعضای حاضر در جلسه گفت:«مذاکرات ما با میلان که امروز منجر به توافق و عقد قرارداد شده از مدت ها پیش و به منظور برگزاری بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا آغاز شد. ابتدا با باشگاه هامبورگ که مهدوی کیا بیش از 10 سال در آن عضویت داشته وارد مذاکره شدیم و حتی آقای منتقمی و مسئول امور بین الملل باشگاه راهی آلمان شده و با باشگاه هامبورگ و شرکتی که بازی های تدارکاتی آنها را برگزار می کند مذاکره شدیم. آنها ابتدا گفتند 500 هزار یورو دریافت می کنیم و بعد برای سفر به تهران تخفیف داده و مبلغ 400 هزار یورو را پیشنهاد دادند. ما هم برای بررسی هزینه ها و درآمدها تخمین هایی زدیم و برآوردهایی داشتیم. پس از این مذاکرات نشستی با آقای مهدوی کیا داشتیم و این بازیکن اخلاق مدار و خوب فوتبال کشورمان تاکید کرد راضی نیستم باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی خداحافظی ام متحمل هزینه سنگین شود و این مبالغ برای برگزاری یک بازی ندارکاتی بسیار سنگین است.»

وی ادامه داد:«ما پس از آن موضوع برگزاری بازی ستارگان پرسپولیس و میلان را نیز با مهدوی کیا در میان گذاشتیم که نظر او مثبت بود اما باز هم تاکید کرد دوست ندارد باشگاه در این شرایط اقتصادی متحمل هزینه شود اما مهدوی کیا در مجموع موافق برگزاری بازی با ستارگان میلان بود چرا که می توانیم هزینه های بازی را تامین کرده و به مرحله درآمدزایی نیز برسیم. ما پس از آن مذاکرات خودمان با باشگاه آث میلان و نمایندگان تیم ستارگان میلان را جدی تر کردیم و الان به توافق مالی رسیده و قراردادی هم منعقد شده و متعهد شده ایم 70 درصد مبلغ مورد توافق را تا پایان هفته پرداخت کنیم تا سفر آنها به تهران قطعی شود. برای تامین این مبلغ هم توافقاتی با یک شرکت بخش خصوصی داشته ام و مسئولیت تامین هزینه ها ، برگزاری بازی ، نظم ، تشریفات ، مراسم ها و ... بر عهده بنده و باشگاه است و تلاش می کنیم این بازی را به درآمدزایی رسانده و بد نیست بدانید که میلانی ها بیش از یک سوم مبالغ دریافتی خود را صرف امور خیریه در میلان می کنند و با یک موسسه خیریه همکاری دارند. ما نیز انشاالله بخشی از عواید برگزاری این بازی را صرف امور خیریه خواهیم کرد. بنده جلساتی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشته ام و از آنها نیز برای مشارکت در بازی دعوت به همکاری کرده ام که خوشبختانه قول مساعد داده اند. با رسانه ها ، وزارت ورزش ، ورزشگاه آزادی و دیگر نهادها نیز نشست هایی خواهیم داشت و امروز نیز مزاحم شما شده ایم تا در انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس همفکری و تبادل نظر شود.»

رویانیان در ادامه گفت:« اعضای حاضر در این جلسه تقریبا اعضای کمیته فنی باشگاه هستند ، البته آقای پیروانی ، رضا وطنخواه و جعفر کاشانی هم دعوت شده بودند که به بنده اطلاع دادند آقای وطنخواه به علت حضور در تبریز و آقای پیروانی به علت حضور در بازی تیم سفرا نتوانستند به این جلسه بیایند. البته بنده گفته بودم که آقای کلانی را نیز دعوت کنید که نمی دانم چرا این کار انجام نشده. ما شما بزرگان پرسپولیس و اعضای کمیته فنی را دعوت کرده ایم تا برای انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس تصمیم بگیرید و مشخص کنید که کادرفنی ، سرپرستی و بازیکنان تیم چه نفراتی باشند. پیشنهاد می دهم به اندازه دو تیم بازیکن انتخاب شود تا نفرات بیشتری در این بازی به میدان بروند و روز خاطره انگیزی برای فوتبال کشورمان و هواداران پرسپولیس رقم بزنند. می دانم انتخاب یک تیم از بین پیشکسوتان تاریخ پرسپولیس کار سختی است ، طبیعی است که خیلی ها دوست داشته باشند در این بازی به میدان بروند. تنها نکته مهمی که بنده از شما خواهش می کنم در انتخاب نفرات به آن توجه داشته باشید ، این است که موافق بودن یا مخالف بودن برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با بنده را به هیچ عنوان در انتخاب نفرت ملاک قرار ندهید ، بلکه ملاک شایستگی و سوابق افراد باشد. ما در کنار شما هستیم و هرچند که انتخاب نفرات را به پیشکسوتان می سپاریم اما خودمان را کنار نمی کشیم ، ما شما را دعوت کرده ایم چرا که پیشکسوتان و هواداران صاحبان واقعی پرسپولیس هستند و بنده و امثال رویانیان ها کارمند این باشگاه بوده و همان طور که یک روز می آیند یک روز هم می روند ، بنده امیدوارم این بازی و انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس به قول آقای پروین زمینه ساز همدلی و اتحاد هرچه بیشتر خانواده بزرگ پرسپولیس شود.»

رویانیان پس از شنیدن حرف ها و نظرات علی پروین و سایر اعضای حاضر در نشست جلسه را ترک کرد تا پیشکسوتان پرسپولیس درباره انتخاب نفرات تیم ستارگان با یکدیگر همفکری کرده و جمع بندی نظرات خود را به باشگاه اعلام نمایند.

رویانیان در خلال جلسه برخی از موارد نقل و انتقالات پرسپولیس را پیگیری کرد و گفتگوهایی با مسئولان باشگاه های ذوب آهن ، نفت تهران و همچنین قبل از شروع جلسه گفتگویی نیز با علی دایی داشت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیشنهاد علی پروین مبنی بر برگزاری جلسه با ستارگان دهه 40 و 50 پرسپولیس را طرحی بسیار خوب دانست و تاکید کرد این نشست برگزار شود تا نظرات آنهایی که بانی تشکیل تیم پرسپولیس بوده اند برای انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس مد نظر قرار گرفته و در انتخاب نفرات لحاظ شود
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
گل محمدی قول بازیکنو به دایی میده و کم کم هم ازش استفاده نمیکنه! بعدش مسئله رو میشه و گل محمدی آبروش میره و استفاء میده؟ ............... اینه داستان؟
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
گل محمدی قول بازیکنو به دایی میده و کم کم هم ازش استفاده نمیکنه! بعدش مسئله رو میشه و گل محمدی آبروش میره و استفاء میده؟ ............... اینه داستان؟

اینطور هم میشه به قضیه نگاه کرد... بدبینانه یا واقع بینانه...
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
یه چی میگی آخه برادر من
دوپینگ و تبانی 6 ماه محرومیت نداره مصاحبه داشته باشه؟!

بستگی داره عنوانشو چی بزارن .......... تهمت .... افترا .... تشویش اذهان عمومی دپارتمان داوری! ......... از بین بردن امنیت ملی فدراسیون! .......... یه فحش به (خودسانسوری)........ هم میزارن روش و حکمو به اعدام هم میتونن برسونن! ........ به خصوص که خیلیها از دق

دایی دارن جان به جان آفرین تسلیم میکنن!

فقط اینکه دایی هم آدم کوچیکی نیست و میتونه لابی کنه!
 

javadyazdani

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2012
نوشته‌ها
5,465
لایک‌ها
10,633
سلام دوستان

قضیه چیه؟

همین قضیه محرومیت و و مصاحبه و اینا ..!
 
بالا