• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

redboys

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2011
نوشته‌ها
1,685
لایک‌ها
1,520
سن
30
محل سکونت
Tehran
چون با نفت بازي داشتيم صادقيان محروم شد


علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل نفت تهران ضمن تسليت به مناسبت ايام عزاداري در خصوص اين بازي گفت: مطمئناً بازي فردا حساس‌ترين ديدار ما تا به اينجاي فصل خواهد بود. ما 2،3 بازي پشت سر هم داريم که مي‌تواند سرنوشت قهرماني را معلوم کند، ديدارهايي که همه 6 امتيازي هستند. اين ديدارها از آن جهت 6 امتيازي است که با رقيبان مستقيم‌مان بازي داريم و بايد در اين مسابقات حداکثر امتيازات را بگيريم.

به گزارش تسنيم،وي ادامه داد: نفت تيم خوبي است که ثابت کرده حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. نتايج خوب تيم نفت و جايگاهش در جدول نشان‌دهنده قدرت اين تيم است. ما ديدار رفت را به نفت باختيم و دوست داريم فردا 3 امتياز بازي را بگيريم تا موقعيت‌مان در صدر جدول تثبيت شود. ما تمرينات خوبي را طي هفته گذشته انجام داده‌ايم و فقط ديروز نتوانستيم به خاطر عدم هماهنگي و عدم کمک مسئولان درفشي‌فر که زمين چمن را آماده نکرده بودند، تمرين کنيم.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: متاسفم که نيروهاي خودمان به ما کمک نمي‌کنند و امکانات درست و حسابي در اختيارمان قرار نمي‌دهند. ما از نظر نرم‌افزاري و سخت‌افزاري مشکلات زيادي داريم که در اين فصل گريبان‌گيرمان بوده است. شاهکار همين مشکلات هم اين بود که روز گذشته مسئولان نتوانسته بودند برف روي زمين درفشي‌فر را جمع کنند تا ما خوب تمرين کنيم.

دايي در پاسخ به سوال خبرنگار تسنيم مبني بر اينکه چرا هواداران پرسپوليس استقبال کمي از بازي‌هاي اين تيم دارند، عنوان کرد: تماشاگران‌مان چه کم باشند و چه زياد، هميشه ما را خوب حمايت مي‌کنند. من مديون همه آنها هستم که از اول فصل حامي ما بودند و تيم را تنها نگذاشتند. قطعاً تماشاگران هرچقدر بيشتر به ورزشگاه بيايند بازيکنان بهتر بازي خواهند کرد. در اين موقعيت حساس ما به کمک تماشاگران نياز داريم تا با هم تيم را به جلو ببريم. اميدوارم تماشاگران فردا ما را تنها نگذارند.

وي در خصوص ساختار خط دفاعي دفاعي پرسپوليس گفت: اين مسئله به کل مجموعه تيم بر مي‌گردد. بازيکنان ما از خط حمله دفاع را شروع مي‌کنند که اين يعني يک دفاع تيمي. البته نبايد فراموش کنيم که بهترين بازيکنان ايران در خط دفاعي در تيم ما هستند که سال گذشته نيز کنار هم بازي کردند. ما خوشبختانه کمترين تغييرات را نسبت به سال گذشته در دفاع داشتيم و فقط ميثم حسيني به ما اضافه شده است. ماهيني، بنگر و سيدجلال حسيني سال‌ها در کنار هم بوده‌اند و در کنار اينها نيلسون و هافبک‌هاي دفاعي ما هم خوب کار کرده‌اند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز خرسندي از اينکه مشکل گلزني تيمش در نيم فصل دوم برطرف شده است، افزود: ما تيمي هستيم که تمامي بازيکنانش هنگام حمله و دفاع يکديگر را همراهي مي‌کنند که اين هم بر مي‌گردد به درک، شعور و توانايي بالاي بازيکنان. ما اين فصل بدون نگاه کردن و توجه به نام‌ها سعي کرديم بهترين‌ها را جذب کنيم. من مديون همه بازيکنانم هستم که فعل خواستن را به خوبي صرف مي‌کنند.

دايي مسائل مالي را بزرگ‌ترين مشکل تيمش در شرايط فعلي خواند و تاکيد کرد: از 3، 4 ماه پيش ما هيچ حمايت مالي نشده‌ايم. بچه‌ها نگران اين موضوع هستند. در يک تيم تنها دغدغه فني جوابگو نيست و تيم پشت‌سر ما هم بايد به خوبي حمايت‌مان کنند. روز گذشته وقتي وضعيت زمين درفشي‌فر را ديدم شوکه شدم که چرا نيروهاي خودمان زمين را آماده نکردند که ما از امکانات استفاده کنيم.

وي افزود: روزي که به پرسپوليس آمدم به من قول دادند که فقط دغدغه فني داشته باشم چون ديگر مشکلات حل شده است اما متاسفانه خيلي وقت است دغدغه‌هاي ديگر داريم که اين مسئله من را ياد سال‌هاي گذشته مي‌اندازد. اميدوارم اين مسائل حل شود هرچند معتقدم که در تيم بزرگي مانند پرسپوليس تنها مديرعامل نمي‌تواند کارها را انجام دهد و اعضاي هيئت مديره هم بايد کمک کنند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان کرد: تيمي که متعلق به دولت است بايد وضعيتش تعيين شود. اگر پرسپوليس خصوصي است اداره آن را به بخش خصوصي بسپارند و اگر دولتي است مطمئناً مسئوليت وزارت ورزش بسيار سنگين است. من هنوز متوجه نشده‌ام که پرسپوليس و استقلال چگونه حمايت مي‌شوند. البته اگر دغدغه مسئولان خوشحالي مردم باشد قطعاً به اين 2 تيم خواهند رسيد.

وي بر لزوم حمايت از استقلال و پرسپوليس تاکيد کرد و ادامه داد: بدون هيچ اغراقي 90 درصد مردم ايراني يا پرسپوليسي‌ هستند يا استقلالي. شما الان يک حساب سرانگشتي داشته باشيد. اگر بخواهيم طرفداران استقلال و پرسپوليس را به همراه خانواده به سينما ببريم و 10 هزارتومان براي آنها خرج کنيم ببينيد چقدر پول مي‌شود. ما بايد به شادي و نشاط اين مردم فکر کنيم حالا که هر 2 تيم در کورس قهرماني هستند نبايد آنها را تنها بگذارند.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا براي بازي فردا رضا حقيقي مي‌تواند سرخپوشان را همراهي کند، گفت: حقيقي کمي مشکل داشت. امروز در تمرين وضعيت او مشخص مي‌شود و اينکه آيا مي‌تواند فردا به ما کمک کند يا خير؟ البته فکر مي‌کنم بتواند براي پرسپوليس بازي کند اگر هم اين اتفاق رخ ندهند در هفته‌هاي آينده به ما کمک خواهد کرد. در مجموع تلاش کادر پزشکي اين است که حقيقي به بازي به نفت برسد.



دايي در پاسخ به اين سوال که براي ديدار مقابل نفت تهران چه تعداد بازيکن محروم دارند، گفت: زماني که محروم نداريم دوستان به ما محروم اضافه مي‌کنند. دلم نمي‌خواهد در اين مورد صحبت کنم اما متاسفانه هر تصميم ضرب‌العجلي که وجود دارد براي پرسپوليس است. الان پيام صادقيان را محروم کردند اما آيا فقط پيام اين گونه خطا مي‌کرده؟! متاسفم براي برنامه‌اي که به جاي انجام رسالت خبري خود يک جوان که تازه کار خود را شروع کرده و مي‌تواند در جام جهاني به ما کمک کند را تخريب مي‌کند.

وي ادامه داد: مگر فقط پيام خطا کرده است؟ بازيکن يکي از تيم‌هاي مطرح از پشت با لگد به بازيکن حريف ضربه مي‌زند اما عکس‌العملي نشان داده نمي‌شود. ضربه پيام خشن‌تر بود يا بازيکن آن تيم؟ بعد جالب است به جاي آن بازيکن به يک بازيکن ديگر کارت زرد نشان مي‌دهند! نمي‌دانم چرا هميشه اولين تصميم‌ها براي پرسپوليس است. نفر اول دايي و بازيکن پرسپوليس محروم مي‌شوند. اگر قرار است عدالت رعايت شود بايد براي همه باشد و اگر قرار است ظلمي انجام شود بايد براي همه باشد.

سرمربي پرسپوليس در ادامه انتقادهايش تصريح کرد: فوتبال يک ورزش حرفه‌اي است. به نظر من کاري که پيام انجام داد طبيعي بود. البته اگر همان اول داور با او برخورد مي‌کرد و تنبيه و جريمه مي‌شد ديگر اين کار را انجام نمي‌داد. باز هم تاکيد مي‌کنم مگر پيام صادقيان بوده که خطايش خشن بوده است؟ آيا آن بازيکن با لگد به کمر بازيکن حريف ضربه نزد؟ تازه آقايان کارت زرد را هم جابه‌جا مي‌کنند! متاسفانه تنها تيمي که سريع در مورد آن تصميم مي‌گيرند پرسپوليس است. شما ببينيد اين فصل چقدر عليه پرسپوليس تصميم‌گيري شده است. اگر قرار است صادقيان را محروم کنند بايد خيلي‌ها را محروم کنند. اتفاقاً سي‌دي تمام اين خطاها موجود است.

دايي در اظهارنظري عجيب گفت: پيام صادقيان سريعاً محروم مي‌شود، چون ما با نفت بازي داريم! ديگر نمي‌خواهم قضيه را باز کنم و چيز ديگري بگويم. البته بايد بگويم اين محروميت انگيزه ما و بازيکنان‌مان را 100 برابر کرده است. درست است عاليشاه مصدوم است و به بازي فردا نمي‌رسد اما بازهم براي صادقيان بازيکن جانشين داريم.

وي ادامه داد: شما از ابتداي اين فصل به آن برنامه نگاه کنيد که چقدر عليه پرسپوليس و علي دايي صحبت مي‌کند يا آقايان در گزارش‌هاي‌شان چه مطالبي را بيان مي‌کنند. هر چه مي‌خواهم صحبت نکنم نمي‌شود.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
درست اومدم اینجا پی تی خودمونه؟!!
چقدر نور داره کور شدیم بابا تموم صفحه سفیده
کلشو خوب قرمز میکردین مومنا
من که با کلاسیکش بیشتر حال میکردم
بازی فردا ساعت چنده؟
 

redboys

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2011
نوشته‌ها
1,685
لایک‌ها
1,520
سن
30
محل سکونت
Tehran
درست اومدم اینجا پی تی خودمونه؟!!
چقدر نور داره کور شدیم بابا تموم صفحه سفیده
کلشو خوب قرمز میکردین مومنا
من که با کلاسیکش بیشتر حال میکردم
بازی فردا ساعت چنده؟
ساعت 3
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
سلام صبح به خیر ایشالا امروز میبازیم
درود
پی تی خراب شد رفت :)))


بچه ها بیاین عین این دوستمون هرروز مثلت باشیم
پس میگیم ما امروز با بازی قشنگ نتیجه میگیریم و با 3امتیاز هنوز صدر جدول مال خودمونه
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
داود جان بارها قبلا خواسته شده پستهایی که در اون تیم مقابل یا بازیکنانشون یا رفتارشون به چالش کشیده میشه رو در تاپیک هواداری قرار ندید
این پست شما قطعا پاسخهایی رو از طرف هواداران دیگر تیمها داشته و داره - حال اینکه شما این پست رو در این تاپیک قرار دادین و از صحبت هواداران تیمهای دیگر در این تاپیک ناراحت میشید به نظر بنده فقط یک دلیل داره - اینکه محل مناسبی رو برای ارسال این پست انتخاب نکردین
لطفا از این پس این مدل پستها رو در تاپیکهای مرتبط (مثل بحث در مورد داوری و مسائل ... ) قرار بدین
با تشکر
دوست گرامی .....ابدا حرف شما رو قبول ندارم ............ صحبت از زد و بند برنامه نود با فدراسیون بود و اینکه چرا بازیکنهای دیگر تیمها محروم نمیشن ولی نود تونست بازیکن ما رو در آستانه بازی مهم محروم کنه(البته منصوریان هم دستش تو کار بوده) و اون عکس هم در جهت طرفداری نود و فدراسیون از نیم دوم پایتخت بود و کاملا به جا و صحیح عنوان شده ...... پس جای پست اینجا بوده و بس! البته یه سری دوستان آبی دایما اینجا سرکشی میکنن و اظهار نظر به جا انجام نمیدن و مشکل خودشونه ....
 
  • Like
Reactions: usl

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
مگر فقط پيام خطا کرده است؟ بازيکن يکي از تيم‌هاي مطرح از پشت با لگد به بازيکن حريف ضربه مي‌زند اما عکس‌العملي نشان داده نمي‌شود. ضربه پيام خشن‌تر بود يا بازيکن آن تيم؟ بعد جالب است به جاي آن بازيکن به يک بازيکن ديگر کارت زرد نشان مي‌دهند! نمي‌دانم چرا هميشه اولين تصميم‌ها براي پرسپوليس است. نفر اول دايي و بازيکن پرسپوليس محروم مي‌شوند. اگر قرار است عدالت رعايت شود بايد براي همه باشد و اگر قرار است ظلمي انجام شود بايد براي همه باشد.
 
  • Like
Reactions: usl

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
رويانيان به اردوي سرخ‌پوشان رفت

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در آستانه بازي با نفت به اردوي سرخ‌پوشان رفت.
00945214.jpg


تيم فوتبال پرسپوليس در يکي از حساس‌ترين ديدارهاي خود فردا از ساعت 15 در ورزشگاه آزادي ميزبان نفت تهران است. از همين رو سرخ‌پوشان از امشب اردوي خود را تشکيل دادند و محمد رويانيان نيز با حضور در کنار بازيکنان پرسپوليس شام را با آنها صرف کرد.

به گزارش فارس، رويانيان همچنين جلسه‌اي ويژه با کادر فني داشت و از بازيکنان اين تيم نيز بابت عملکردشان تقدير و تشکر ويژه‌اي داشت.

مديرعامل قرمزپوشان از بازيکنان خواست تا با تمام توان خود براي کسب 3 امتياز مقابل نفت تلاش کنند.

گفتني است، رويانيان چند مدتي بود که در اردوهاي قبل از بازي پرسپوليسي‌ها حضور پيدا نمي‌کرد اما اين بار براي روحيه دادن به بازيکنان به اردوي پرسپوليسي‌ها رفت.

وي همچنين در اين اردو قول داده که به زودي برخي مشکلات قرمزپوشان حل خواهد شد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
18 تای امروز

نيلسون-عابدزاده-محمدي-بنگر-سيدميثم حسيني-سيدجلال حسيني-نورمحمدي-ماهيني-نوري-دهنوي-مسلمان-خلعتبري-حاتمي-کفشگري-عباس زاده-علي عسگر-فرشاد قاسمي و رضا حقيقي.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
توی خط هافبک باید از مسلمان ، کفشگری و حقیقی استفاده کنه اگه عباس زاده رو بزاره هافبک تهاجمی خوب میشه
دهنوی بیاد تو بازی باختیم:(

امروز خط حملمون بهتر میشه چون سید صالحی محرومه و احتمالا 99درصد بجاش حاتمی بازی میکنه:)
 
بالا