• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
هایلایت های بازی امروز رو دیدم،این نیلسون چه کرد واقعا! چه سیوهایی کرد!

همین جوری کشکی کشکی داره شرایط دل بخواه ما میشه :دی،باور کنید اگه از این 3 بازی آخر 9 امتیاز رو بگیریم قهرمان میشیم شک نکنید،فولاد و آبی ها وا میدن بالاخره
 
Last edited:

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
  • بازی بعدی تیمها بعد از تعطیلات کبری!
  • داماش گيلان - پرسپوليس
اینو دیگه هر جور شده اگه زنده بودم قید کارو میزنم میرم حنجرمو وقف تیم میکنم همه رو به زور میکنم میبرم استقلالی هم پیدا کردم میندازم صندوق عقب میبرم ورزشگاه پرسپولیسو تشویق کنن من حالیم نمیشه باید داماشو بزنیم
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
شيريني: هواداران ما را در 3بازي آينده تنها نگذارند

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هواداران بامرام هرگز بازيکنان باغيرت و باتعصب پرسپوليس و دايي را مخصوصا در سه بازي آينده تنها نگذارند.
00946469.jpg

سعيد شيريني پس از پيروزي مقابل صباي قم اظهار داشت: امروز همه شما و مردم جديت، تعصب و ميل به پيروزي را در بين بازيکنان پرسپوليس ديديد. اينها ناگفته‌هاي زيادي در دل خود داشتند.

وي افزود: اين بچه‌هاي با معرفت هم قسم شدند که با تلاش و کوشش وافر صباي قم و سه بازي ديگر را تا پايان ليگ برنده از زمين خارج شوند و باقي ديگر دست آن بالاسري است.

به گزارش فارس، شيريني تاکيد کرد: به عنوان يک هوادار کوچک از طرفداران پرسپوليس مي‌خواهم علي دايي و اين بازيکنان بامرام پرسپوليس را در ادامه بازي‌هاي ليگ تنها نگذارند. ضمن آنکه از همه ارکان و اهالي فوتبال و پيشکسوتان عزيز ملتمسانه خواهش مي‌کنم اين پرسپوليس را اذيت نکنند و از بحث‌هاي حاشيه‌اي پرهيز کنند تا اين تيم مثل بازي صبا سربلند ليگ را پشت‌سر بگذارد.

شيريني در پايان در پاسخ سوالي که برخي‌ها اعلام کردند شما پس از بازي با فولاد خوزستان راننده اتوبوس را تهديد کرده‌ايد و مدعي شده‌ايد که پليس هستيد گفت: من تا به الان حرفي در اين باره نزده بودم متاسفانه فرد مورد نظر حرف‌هاي واهي و بي‌اساس زده که با استقبال برخي دوستان رسانه‌اي مواجه شده و حتي برخي مسئولان محترم نيروي انتظامي هم مصاحبه‌اي در مورد بنده کردند اين در حالي است که اگر که پوشيدن لباس مقدس نيروي انتظامي براي هرکسي باعث افتخار است اما من پوشيدن اين لباس مقدس نصيبم نشده و هرگز ادعاي پليس بودن نکردم که دوستان اين دروغ را اعلام کردند و برخي ديگر هم آن را هيچ کردند. اين حرف من است.
 

Sawyer2010

Registered User
تاریخ عضویت
18 آپریل 2010
نوشته‌ها
915
لایک‌ها
1,477
تبریک بابت برد، نیلسون و صادقیان و بنگر عالی بودند
دهنوی هم بد نبود، بدبخت رو اینقدر بهش گیر میدید :D ولی نوری امسال واقعا افتضاح بوده (البته به نظرم نباید دایی ازش توی پست هافبک دفاعی استفاده کنه)
به امید قهرمانی
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
استراحت 5روزه کادر فني به بازيکنان پرسپوليس

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازي با صباي قم تا روز چهارشنبه تعطيل شد.
00940161.jpg

پرسپوليس در هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال موفق شد صباي قم را 3 بر يک شکست دهد. با توجه به تعطيلي يک ماهه ليگ برتر و ادامه بازي‌ها از 7 فروردين 93 تمرينات پرسپوليس به مدت 5 روز تعطيل شد.

با نظر کادر فني پرسپوليس تمرينات اين تيم تا روز چهارشنبه تعطيل است.
 

metamorphosis_h

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2009
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
433
محل سکونت
هر جا باشيم شب نشينيم
برد خیلی خوبی بود.چسپید چون خوب بازی کردیم. تبریک به همه پرسپولیسی ها.
پیام هم فوق العادس.
نیلسون هم امروز خیلی خوب بود، فقط حیف گلی که مفت خوردیم!
 

hamedovic5405

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژانویه 2013
نوشته‌ها
6,687
لایک‌ها
11,593
محل سکونت
جادوغ آباد سفلی
هایلایت های بازی امروز رو دیدم،این نیلسون چه کرد واقعا! چه سیوهایی کرد!

همین جوری کشکی کشکی داره شرایط دل بخواه ما میشه :دی،باور کنید اگه از این 3 بازی آخر 12 امتیاز رو بگیریم قهرمان میشیم شک نکنید،فولاد و آبی ها وا میدن بالاخره
از 3 بازی 12 امتیاز؟؟؟
سوتی رویانیانی ای دادی برادر!!!
 

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
من حقیقی رو بازیشو دوست دارم. اشکالاتی مثل بچگانه رفتار کردن داره ولی خدایی کمی جدی تر بشه به نظرم میتونه بهترین هافبک دفاعی ایران باشه چون خیلی راحت میتونه دریبل بزنه
عجیب کار سختی سال بعد این همه بازیکنو نگه داشتن. هماهنگی دیروزشون عالی بود. ولی حیف همه چی تو زمین نیست. مافیای فوتبال شور و شادی از فوتبال برده بعد تو رسانه ها میگن که تقصیر بازیکنهاس
دیروز همین رضا عنایتی و ادا و اطفارهاش بازیو حیثیتی کرده بود که در یک صحنه هم لایی تمیزی از پیام دریافت نمود! این همون ذات قشنگ فوتباله ولی وفتی نتیجه به ندرت تو زمین تعیین میشه خب معلومه دل و دماغی باقی نمیمونه و چیزی جز سکوت یا فحش و بد و بیراه به کار نمیاد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نکات مهم بازی دیروز :

نیلسون پنالتی گیر شد

اشک علی دایی در اومد

بغض پیام صادقیان ترکید

نیلسون با غیرت

بازیکن ها با غیرت شدند :D

دهن مایلی .... شد

بد خواهان پرسپولیس ... شدند

هوادارن به استقلال 4 نشان دادند :D

* در جریان بازی در دو صحنه بازیکنان پرسپولیس روی زمین افتادند که مرفاوی اجازه نداد بازیکنانش توپ را به بیرون بزنند.

* پس از اینکه پرسپولیس گل دوم را زد رضا محمدی گلر سرخپوشان که در پشت دروازه مشغول گرم کردن بود وارد زمین شد و نیلسون را در آغوش گرفت. همچنین حرکات نیلسون پس از به ثمر رساندن گل قابل توجه بود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
3-10-10 برایت بس نبود آقای فغانی؟

240xNx12.jpg.pagespeed.ic.yU50MJgz7N.jpg


پرسپولیس نیوز : علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران امروز در رقابت های لیگ برتر بار دیگر یک شاهکار منحصر به فرد از خود نشان داد.

در مسابقه امروز پرسپولیس و صبای قم در حالی که مهرداد پولادی به سمت بازیکن رقیب در محوطه جریمه برای زدن توپ حرکت کرد مهاجم تیم حریف خودش را به او زد و به زمین پرت کرد و در کمال ناباوری فغانی نقطه پنالتی را نشان داد.

خطایی که پس از پخش مجدد صحنه مشخص شد به هیچ وجه صحت نداشته و کمترین برخوردی بین پولادی و بازیکن حریف رخ نداده است. فغانی با لجاجت هرچه تمام تر خطایی که رخ نداده بود و بدون شک خودش هم مطمئن نبوده اتفاق افتاده را بر اساس حدس و گمان اعلام کرد تا در یکی از حساس ترین مسابقات کل سال در برابر هزاران تماشاگر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یک اشتباه تاثیرگذار انجام داده و برد حساس این تیم را در معرض خطر قرار دهد.



البته این اولین اشتباه عجیب فغانی برای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نبوده و اخراج عجیب و اشتباه مهرداد اولادی در دربی معروف 74 نیز دستپخت مشترک این داور و حسن کامرانی فر بود. فغانی تکل معمولی اولادی را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد، مسابقه بین پرسپولیس و استقلال که در آن داوران معمولا خشن ترین خطاها را حتی با اخطار هم جریمه نمی کنند چه برسد به اخراج مستقیم برای خطای معمولی. همان اخراج باعث شد خون پرسپولیسی ها به جوش بیاید و بازی دو هیچ باخته را با برد تاریخی سه بر دو عوض کنند.

فغانی در ادامه مسابقات لیگ نیز در سالهای بعد به داوری جهت دار علیه پرسپولیس ادامه داد و در جدیدترین نمونه از رفتارهای عجیب خود امروز در شرایطی که پرسپولیس از صبا جلو افتاده بوده و در آستانه کسب یک پیروزی فوق العاده حساس قرار داشت یک برخورد بیش از اندازه معمولی را برای صبا پنالتی اعلام کرد اما این بار نیز چرخ گردون بر خلاف میل داور بین المللی فوتبال ایران چرخید و پنالتی صبا گل نشد تا سرخپوشان بار دیگر یک برد ارزشمند و مهم برخلاف جهت تصمیمات اشتباه این داور کسب کنند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نگاهی به جدول و اتفاقات لیگ قبل از تعطیلی در پایان سال 93/ همه در خدمت دایی و پرسپولیس!
xleague.jpg.pagespeed.ic.KFPRYpm7HD.jpg
پرسپولیس نیوز : آخرین هفته مسابقات لیگ برتر در سال 92 درحالی با شکست استقلال و تراکتورسازی و توقف فولاد ، نفت تهران و سپاهان به پایان رسید که فولاد صدرنشین شد و پرسپولیس با پیروزی مقابل صبا دوباره شانس قهرمان شدن را بدست آورد.


هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که آخرین هفته لیگ برتر در سال 92 محسوب می‌شد، از روز یکشنبه هفته پیش آغاز و عصر جمعه با برگزاری دیدار پرسپولیس - صبای قم به پایان رسید، هفته‌ای که به کام فولاد، پرسپولیس، ملوان و فجرسپاسی شیراز بود.

در دیدارهای روز نخست این هفته که یکشنبه برگزار شد، فولاد در تهران و مقابل تیم نفت قرار گرفت، دو تیمی که مدعی قهرمانی و آسیایی شدن بوده و هستند. در این بازی هرچند فولادی‌ها برتری یک بر صفر را با تساوی عوض کردند اما این یک امتیاز بیشتر به سود میهمان اهوازی بود تا میزبان تهرانی، زیرا فولادی‌ها را موقتا به صدر جدول رساند و نفتی‌ها را در خطر از دست دادن رده سوم قرار داد.

در این روز یک بازی مهم دیگر هم برگزار شد و ذوب‌آهن اصفهان در ادامه ناکامی‌های اخیر خود، فینال قعرنشینان را در خانه با یک گل به فجرسپاسی واگذار کرد تا این تیم شیرازی پس از مدتها از رده پانزدهم به جایگاه چهاردهم رسیده و ذوب‌آهن را به رتبه پانزدهم تنزل دهد. فجری‌ها با این برد یک گام بلند برای بقا در لیگ برداشتند اما ذوب‌آهن را به دسته اول نزدیک‌تر کردند.

بازی استقلال صنعتی و داماش هم از اهمیت خاصی برخوردار بود. داماشی‌ها که تا آستانه پیروزی در این بازی پیش رفتند، در دقیقه 85 برد را با تساوی عوض کردند. پیروزی در این بازی خیال داماشی‌ها را برای بقا در لیگ برتر راحت‌تر می‌کرد اما کسب سومین تساوی متوالی در یازدهمین بازی بدون برد، باز هم داماشی‌ها را در منطقه خطر نگه داشت. صنعتی‌ها اگر در این بازی می‌باختند، به یکی از گزینه‌های سقوط تبدیل می‌شدند، هرچند با از دست دادن 2 امتیاز خانگی، هچنان خطر سقوط را احساس می‌کنند اما کمتر از 6 تیم دیگر قعرنشین.

دو تیم سایپا البرز و گسترش فولادتبریز هم دیگر بازی روز نخست این هفته را برگزار کردند که سایپا با گل دقیقه 71 کاوه رضایی شکست را با تساوی عوض کرد. برنده این بازی حضور خود در لیگ سیزدهم را قطعی می‌کرد اما اگر این دو تیم در 3 بازی پایانی خود در لیگ شکست بخورند، ممکن است یکی از مدعیان سقوط لقب بگیرند.

روز دوم از دیدارهای هفته بیست و هفتم، چهارشنبه برگزار شد، جائیکه استقلال تلخ‌ترین شکست خود در فصل جاری را تجربه کرد. آبی‌پوشان که در پایان هفته بیست و یکم لیگ، صدر را از پرسپولیس گرفته بودند و تا آغاز دیدارهای این هفته در رده نخست قرار داشتند، با شکست 4 بر 2 در زمین ملوان بندرانزلی به رده دوم سقوط کردند. ملوانی‌ها هم با این پیروزی به جمع 6 تیم بالای جدول صعود کردند و تراکتورسازی را به رده هفتم فرستادند.

جالب است که از هفته چهارم لیگ برتر تیم‌های استقلال تهران، پرسپولیس، فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان و نفت تهران، رده‌های اول تا ششم را بین یکدیگر دست به دست می‌کردند و پس از 23 هفته تیم ملوان به جمع این 6 تیم اضافه شد و یکی از آنها یعنی تراکتورسازی را از این شش ضلعی خارج کرد.

پنجشنبه و با برگزاری دو بازی، هفته بیست و هفتم لیگ برتر وارد روز سوم شد. در این روز تراکتورسازی در خانه با 3 گل مغلوب راه‌آهن سورینت شد تا رده ششم را بعد از مدتها از دست داده و یک رده در جدول لیگ سقوط کند. تراکتوری‌ها که بعد از هفته هفدهم لیگ و پیروزی برابر گسترش فولاد تا به امروز در مسابقات لیگ طعم پیروزی را نچشیده‌اند، دومین باخت 3 بر صفر متوالی را در لیگ برتر تجربه کردند. راه‌آهنی‌ها با این پیروزی یک پله در جدول لیگ صعود کرده و شانس خود را برای بقا افزایش دادند.

دیگر بازی این روز در کرمان برگزار شد، جائیکه دو تیم مس و سپاهان اصفهان برابر هم صف آرایی کردند اما هیچکدام از دو تیم در این بازی مهم به 3 امتیاز نرسیدند. سپاهان با از دست دادن 2 امتیاز این بازی، شانس رسیدن به رده سوم را از دست داد و مسی‌ها هم با این مساوی یک گام دیگر به لیگ دسته اول نزدیک‌تر شدند.

عصر جمعه، روز پایانی این هفته و آخرین روز از مسابقات لیگ برتر سیزدهم در سال 92 با پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم پیگیری شد. در این هفته که هیچکدام از 5 تیم بالای جدول که مدعیان قهرمانی و آسیایی شدن هستند، نتوانستند مقابل حریفان پیروز شوند، شاگردان علی دایی با پشت سرگذاشتن صبای قم به رده سوم بازگشتند و بار دیگر مدعی قهرمانی و رسیدن به آسیا شدند. صبا هم با این باخت همچنان در بین 6 تیم پائین جدول باقی‌ماند تا خطر سقوط به دسته اول را احساس کند. البته عنایتی که در دقیقه 3+90 تنها گل صبا را به ثمر رساند، به صدر جدول آقای گل لیگ سیزدهم صعود کرد تا به نوعی آقای گل لیگ در سال 92 باشد.

ترین‌های لیگ تا پایان هفته بیست و هفتم:

بهترین‌ها:
بیشترین امتیاز و صدرنشین:
فولاد خوزستان با 51 امتیاز
بیشترین برد: فولاد، استقلال و پرسپولیس با 14 برد
کمترین مساوی: ملوان بندرانزلی با 6 تساوی
کمترین باخت: فولاد، استقلال و سپاهان اصفهان با 4 باخت
بیشترین گل‌زده: ملوان بندرانزلی با 35 گل زده
کمترین گل خورده: پرسپولیس با 13 گل خورده
بهترین تفاضل گل: پرسپولیس با 17+

بدترین‌ها:
کمترین امتیاز و قعرنشین
: مس کرمان با 19 امتیاز
کمترین برد: مس کرمان یک برد
بیشترین مساوی: مس کرمان با 16 تساوی
بیشترین باخت: صبای قم و فجرسپاسی شیراز با 13 باخت
کمترین گل زده: فجرسپاسی شیراز با 17 گل زده
بیشترین گل خورده: صبای قم با 37 گل خورده
بدترین تفاضل گل: فجرسپاسی و مس کرمان با 15-

نتایج دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* استقلال صنعتی خوزستان یک - داماش گیلان یک
گل‌ها: موسی کولیبالی (85) برای استقلال صنعتی - امین متوسل‌زاده (70) برای داماش

* سایپا البرز یک - گسترش فولاد تبریز یک
گل‌ها: کاوه رضایی (71) برای سایپا - ایمان موسوی (53) برای گسترش فولاد

* ذوب‌آهن اصفهان صفر - فجرسپاسی شیراز یک
گل: آرمان رمضانی (15) برای فجرسپاسی

* نفت تهران یک - فولاد خوزستان یک
گل‌ها: رضا نوروزی (24) برای نفت تهران - آرش افشین (13) برای فولاد

* ملوان بندرانزلی 4 - استقلال تهران 2
گل‌ها: سیامک کوروشی(10)، احمد آهی(14)، شاهین ثاقبی(49) و مهدی دغاعله(52) برای ملوان - محمد قاضی(51) و حنیف عمران زاده(4+90) برای استقلال

* مس کرمان صفر - سپاهان اصفهان صفر

* تراکتورسازی تبریز صفر - راه‌آهن سورینت 3
گل‌ها: رامین رضائیان (10)، بهادر عبدی (12) و حامد نورمحمدی (54) برای راه‌آهن سورینت

* پرسپولیس تهران 3 - صبای قم یک
گل‌ها: محمد عباس‌زاده(12) ، رضا نورمحمدی (34) و پیام صادقیان (88) برای پرسپولیس - غلامرضا عنایتی (3+90) برای صبای قم

جدول گلزنان لیگ برتر:


12 گل: رضا عنايتی (صبای قم)

11 گل: کريم انصاری‌فرد (تراکتورسازی تبریز) و مهرداد بايرامی (گسترش فولاد)

10 گل: رضا نوروزی (نفت تهران)

9 گل: سيدجلال رافخايی (ملوان بندرانزلی) و لوسيانو پريرا (فولاد خوزستان)

8 گل: سجاد شهباززاده (سايپا البرز) و مهدی دغاغله (ملوان بندرانزلی)

7 گل: محمد قاضی (استقلال)، فريد بهزادی کريمی (صبای قم)، لوسيانو ادينیو (مس کرمان)، مهدی شریفی (سپاهان) و امين متوسل‌زاده (داماش گيلان)

6 گل: سیدمهدی سیدصالحی و محمدرضا خلعتبری (پرسپوليس)، مهدی رجب‌زاده (ذوب‌آهن اصفهان)، اسماعیل شریفات (فولاد خوزستان) و محمد غلامی (سپاهان)

5 گل: کاوه رضایی (سایپا)، روح‌الله‌ سیف‌اللهی (داماش)، حنیف عمران‌زاده (استقلال)، بختیار رحمانی (فولاد)، علی کریمی و سعید دقیقی (تراکتورسازی)، جابر انصاری (گسترش فولاد)، میلاد میداوودی (استقلال صنعتی) و شاهین ثاقبی (ملوان)
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حقیقی: چیزی اضافه بر سازمان نمی خریم/دوست دارم در پرسپولیس بمانم

240x144xrezahaghighi3.jpg.pagespeed.ic.qI9jUueLG6.jpg


پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت:بحث استقلال پیش آمده ولی من تابع باشگاه هستم.

رضا حقیقی پس از بازی تیمش مقابل صبا درباره اینکه سرخپوشان بدون حل مشکلات مالی در این بازی به برتری رسیدند عنوان کرد:خدا را شکر مشکل حل شد و گفتند پولی برای دادن نداریم.ما هم چیزی اضافه بر سازمان نمی خریم و قناعت می کنیم و بدون حاشیه کارمان را ادامه می دهیم.

وی ادامه داد:همیشه گفته ام آواز دهل شنیدن از دور خوش است.همه فکر می کنند ما چون فوتبالیست هستیم بهترین ماشین را سوار می شویم و در حسابمان پول زیادی است.به همین دلیل وقتی با پراید به تمرین می رویم برای مان حرف و حدیث می سازند.

هافبک پرسپولیس درباره وضعیت قراردادش با این باشگاه گفت:در زمانیکه به پرسپولیس پیوستم رویانیان اصرار داشت دو سال و نیمه ببندم.من گفتم اگر دو سال و نیمه باشد در قرارداد تبصره ای باشد که با رفتن او بروم. بحث استقلال پیش آمده ولی من تابع باشگاه هستم.

حقیقی درباره اینکه دوست دارد در پرسپولیس بماند یا نه اظهار داشت:صد در صد همین طور است.شرایط پرسپولیس طوری است که می خواهم در تیم بمانم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کارشناس داوری: سوت پنالتی فغانی برای صبا اشتباه بود

xball.jpg.pagespeed.ic.aYTKDned4n.jp


پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری معتقد است پنالتی‌ای که علیرضا فغانی به سود صبا اعلام کرد، اشتباه بود.


جعفر سعادتی با بیان این که فغانی در اعلام پنالتی اشتباه کرد، گفت: در صحنه‌ای که در محوطه جریمه پرسپولیس روی داد، توپ بین پای بازیکن صبا گیر کرد و تعادلش را از دست داد. در نهایت فغانی در تشخیص خطا دچار اشتباه شد.

وی در ادامه افزود: در دقیقه 5 نیمه دوم هم کمک‌داور دوم به دلیل جلو بودن از خط دفاع پرسپولیس نتوانست آفساید کریمی را تشخیص دهد که می‌رفت صبا صاحب یک گل بادآورده شود.

وی در ادامه گفت: دقیقه 77 هم حمید علی‌عسگر به دلیل عدم رعایت فاصله اخطار گرفت. کمک‌داور اول باید بداند یکی از وظایفش کمک به داور است و نباید داور از آن فاصل زیاد مرتب در سوتش بدمد تا بازیکن در جای مناسب قرار گیرد. وظیفه کمک داور بود که در این صحنه به داورش کمک کند.
 
بالا