• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پرسپولیس سه- صبای قم يك؛بازگشت به جاده قهرماني/دايي باز هم مچ صمد را خواباند
پرسپوليس موفق شد با سه امتياز اين بازي به سه اميتازي صدر جدول برسد


201490hp2.jpg


جمعه 2 اسفند ماه سال 1392 هفته بيست و هفتم ليگ برتر

ساعت16:00

ورزشگاه:ازدي تهران

تماشاگر:10000 نفر

داور:عليرضا فغاني

اخطار:ارام طبع(صبا) پولادي (پرسپوليس)

اخراج:

پرسپوليس

نيلسون، رضا نورمحمدي، محسن بنگر، حسين ماهيني، مهرداد پولادي، قاسم دهنوي، رضا حقيقي، محمدرضا خلعتبري، پيام صادقيان، محمد عباس‌زاده(نوري) و حميد علي‌ عسگر

سرمربي:علي دايي

صباي قم

مهرداد طهماسبی،روزبه چشمی،ابوالفضل ابراهیمی،مهدی محمدی،محمد امین آرام طبع،فرید بهزادی کریمی،هادی شکوری(لطفي)،مسعود حق جو،غلام حسین بادامکی،رضا عنایتی و مهدی مومنی

سرمربي:صمد مرفاوي

گل ها:

(1-0) محمد عباس زاده: پرسپوليس كه بازي را بهتر شروه كرده بود در همان دقايق اوليه به خواسته اش رسيد. پيام صادقيان از جناح چپ قرمزها توپ مناسبي را روي دورازه صبا ارسال كرد و محمد عباس زاده با زيركي و فرار از كمند مدافعان حريف موفق شد با يك بغل پاي ساده دروازه صبا را باز كند.





(2-0) رضا نورمحمدي: در صورتي كه صبا چند موقعيت خوب گلزني را از دست داده بود پرسپوليس روي اشتباه محرز دروازه بان صبا به گل دومش دست پيدا كرد. خلعتبري از روي نقطه كرنر توپ بلند و مواجي را ارسال كرد و دفع اشتباه گلر صبا موجب شد رضا نورمحمدي مدافه جلو كشيده قرمزها با يك ضربه سر حساب شده گل دوم بازي را به اسم خودش ثبت كند.

(3-0) پيام صادقيان:پاس عالي خلعتبري به صادقيان رسيد تا او در مصافي تك به تم سومين گل بازي را بزند.

(1-3) رضا عنايتي:در لحظات پاياني بازي سرانجام رضا عنايتي روي يك ضربه فني از راه دور دروازه نيلسون را باز كرد تا پنالتي از دست رفته اش را اينچنين جبران كند.

موقعيت هاي خطرناك:



دقيقه 4:مهدي مومني در همان ابتداي بازي با فرار از سد مدافعان پرسپوليس با نيلسون تك به تك شد اما واكنش فوق العاده گلر قرمزها مانع از گلزني او شد.

دقيقه 20: اين بار نوبت رضا عنايتي رسيد تا يك توپ را مقابل دروازه قرمزها خراب كند. البته واكنش نيلسون مانع از گل شد ضربه سر عنايتي شد.

دقيقه 40:(پنالتي از دست رفته) بهترين موقعيت براي صبا در اين دقيقه خلق شد. رضا عنايتي باز هم مغلوب نيلسون شد آن هم از روي نقطه پنالتي. اين سومين سيو عالي نيلسون تا اين دقيقه از بازي بود.

دقيقه 45:پيان صادقيان مي توانست زننده سومين گل پرسپوليس باشد اما ضربه فني او با دخالت مدافعان صبا به كرنر رفت تا نتيجه بازي در پايان نيمه نخست دو بر صفر تمام شود.

دقيقه 61: مهمترين موقعيت پرسپوليس در نيمه توسط توسط دهنوي به وجود امد .او شوت محكمي را سمت دروازه صبا زد كه توپش با اختلاف ناچيزي به فضاي بالاي دروازه رفت.

دقيقه 67: رضا عنايتي باز هم توانست از سد مدافعان حريف عبور كند اما نيلسون ضربه او را مهار كرد تا بازي كماكان دو بر صفر به نفع قرمزها باشد.

دقيقه 72: محمد عباس زاده در اين دقيقه در دو متري دروازه نتوانست دروازه صبا را باز كند. دهنوي سانتار كوتاه و تيزي را براي او انجام داد اما ضربه اين مهاجم كه در حالت تقريبا نا متعادلي زده شد با اختلاف كمي به بيرون رفت.

دقيقه 77: در اين دقايق بازيكنان دو تيم موقعيت هاي زيادي را از دست دادند. محمدرضا خلعتبري طي يك ضد حمله برق آسا مي توانست با ضربه سر دروازه صبا را باز كند اما ضربه سر توسط دروازبان حريف مهار شد.

بهترين بازيكن:

پيام صادقيان نمايش فوق العاده اي را ارائه داد. او پاس گل اول را داد و زننده سومين گل بازي هم بود. اما اگر واكنش هاي نيلسون در ابتداي بازي نبود شايد نيتجه چيز ديگري از اب در مي امد. نيسلون يكد پنالتي سرنوشت ساز را هم مهار كرد تا نقش تعين كننده اي در پيروزي تيمش داشته باشد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دومين پنالتي گرفته شده نيلسون در ليگ/اعاده حيثيت گلر برزيلي

229831_heroa.jpg



در بازي امروز برابر صبا او نشان داد كه دست كم در بازي هاي ليگ پنالتي گير است.

سايت گل- پس از حذف پرسپوليس از جام حذفي در ضربات پنالتي هجمه عليه نيلسون كوريرا بالا گرفت. او كه سال قبل هم در ضيافت ضربات پنالتي در فينال مقابل سپاهان عملكرد ضعيفي را ارائه داده بود در اهواز همه توپ ها را خلاف جهت رفت تا به او لقب گلر پنالتي نگير را بدهند. اما در بازي امروز برابر صبا او نشان داد كه دست كم در بازي هاي ليگ پنالتي گير است.نيلسون فصل قبل در بازي رفت مقابل فولاد پنالتي حريف را گرفته بود امسال مجددا در ورزشگاه ازادي يك ضربه پنالتي را مقابل صبا مهار كرد تا اينچنين به هواداران تيمش بفهماند بد شانسي هايش تنها مختص جام حذفي است.

سواي اين ضربه پنالتي كه او از رضا عنايتي گرفت، نيلسون چند موقعيت خطرناك را هم مهار كرد تا مرد شماره يك اين بازي باشد.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
به بهانه ادامه درگیری های لفظی دو چهره سرشناس فوتبال
به دایی و کریمی تفنگ بدهید!
یک نفر به علی دایی و علی کریمی بگوید اگر می جنگید برای یک آرمان بجنگید، برای یک تفکر. امروز اما مردم دعوای شما را به جاه طلبی فردی ترجمه می کنند.
عصر ایران؛ احسان محمدی 1 - درخت که می شوم / تو پائیزی ! / کشتی که می شوم/ تو بی نهایت توفان ها !/ تفنگت را بردار/ و راحت حرفت را بزن! -گروس عبدالملکیان
2- دعوای کلامی علی دایی و علی کریمی تمامی ندارد. بی حاصل. کش دار. بی محتوا. با ردیف کردن واژه ها و جمله ها برای لج در آوردن همدیگر. دو ستاره ای که نامشان در تالار فوتبال ایران حک شده است. ماندگار. فارغ از گزند باد و باران. هر دو پرسپولیسی. هر دو لژیونر. هر دو در لباس تیمی افسانه ای مانند بایرن مونیخ. هر دو ایستاده بر قله ثروت و شهرت. هر دو لج باز!

چرا یک نفر این دو را به دوئل دعوت نمی کند؟ دو اسلحه دست شان بدهد، پشت به پشت هم، ده قدم بروند و برگردند، بنگ... و تمام! این جنگ زرگری بی حاصل و اعصاب فرسا شاید اینگونه باید خاتمه پیدا کند! علی دایی و علی کریمی از جان هم چه می خواهند؟ چه اشتهای سیری ناپذیری برای تخریب همدیگر دارند. برای لگد زدن به بلور ظریف و دوست داشتنی خاطره های بی نظیری که از هر دویشان داریم. به امروز دایی نگاه نکنید که خشمگین است. با همه دعوا می کند، فریادهایش پرده صوتی تماشاگرهای تلویزیونی را هم آزار می دهد. او روزگاری« یک سنجاقک انسان نما» بود. یک گلادیاتور لاغر. چنان می جنگید که انگار تنها سرباز باقی مانده یک ملت است.

با علی دایی ایران همیشه 1-0 جلو بود. حتی قبل از شروع بازی. این روزها با او سر لج افتاده ایم و گل هایش مقابل لائوس و مالدیو را به رخ اش می کشیم. زمانی روی شانه هایش می ایستادیم. دسته جمعی. برای تمام کشورهای عربی کُری می خواندیم. اخبارش در آرمینیا بیله فلد، گل هایش با لباس هرتا و ایستادن شانه به شانه اش به آن سبیل های ایرانی کنار اولی کان و ستاره های تیم ملی آلمان را با افتخار برای هم تعریف می کردیم. ما با علی دایی پادشاهی ها کرده ایم. با گل هایش روی ابرها لم داده ایم، با آن پاس گل های ابدی اش به خداداد عزیزی مقابل استرالیا، به مهدوی کیا مقابل آمریکا.... بعد از گل هایش به هوا پریده ایم؛ وزن کره زمین را سبک تر کرده ایم ...



از علی کریمی هم خاطره خوب کم نداریم. مارادونای عصر بازیکنان فرتوت بود. جادوگری که توپ را از بین پاهای بازیکنان رقیب غیب می کرد. پیراهن اش را می بخشید به جانباز کنار زمین. هزینه درمان بیماری را بی سر و صدا می پذیرفت. مقابل اراده های غیرفوتبالی مردانه می ایستاد/ می ایستد.

3- یک نفر به علی دایی و علی کریمی بگوید شما سرمایه های یک ملت هستید. درست مثل تخت جمشید. مثل دماوند. مثل قالی کرمان. ما شما را آسان به دست نیاورده ایم. از آن جوانی که در شرجی بوشهر کارگری کرد و پولش را بلیت اتوبوس خرید تا به ورزشگاه آزادی بیاید و نام شما را فریاد بزند تا پیرزنی که روبه روی تلویزیون نشست و با تسبیح دانه دانه برای سلامتی و موفقیت تان در لباس ایران صلوات نذر کرد دل هایشان را به ساق های شما بستند تا مردانه بایستید، تا علی دایی و علی کریمی بشوید. تا مردهای این مردم باشید.

این فوتبال دوست داشتنی لعنتی روزی تمام می شود، پیر می شوید با استخوان هایی که دیگر یاری تان نمی کند تا تکل بزنید، با موهایی یک دست سفید. آن وقت سر برمی گردانید و می بینید چقدر آسان و ناسپاس به بلور ظریف و دوست داشتنی خاطره های بی نظیری که برای مردم ساختید سنگ زدید. یک نفر به علی دایی و علی کریمی بگوید اگر می جنگید برای یک آرمان بجنگید، برای یک تفکر. امروز اما مردم دعوای شما را به جاه طلبی فردی ترجمه می کنند. شما که برای مردم تان با توپ فوتبال تا پای جان جنگیدید و شادمانی آوردید، اندکی آرام تر باشید و روزنامه ها را از جملات و طعنه های درشت خالی کنید؛ لطفاً.
 

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
کار باز کشیده با اما و اگر،اگه از 2 تا بازی قبل بازی دیروز،حداقل یکیشون رو میبردیم،الان تو فاصله یک امتیازی با فولاد بودیم و شرایط هم خیلی بهتر بود
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
تا ما اماده شدیم زدن تعطیل کردن
=
=
=
=
بهروان: قبول دارم تعطيلي رقابت‌ها حرفه‌اي نيست

رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال گفت: قبول دارم تعطيلي رقابت‌هاي ليگ برتر حرفه‌اي نيست اما مجبور به اين کار شديم.
00942596.jpg

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس، درخصوص اينکه آيا واقعا نمي‌شد مسابقات ليگ را در اسفند ماه دنبال کرد اظهار داشت: ما مجبور شديم تا چنين برنامه‌ريزي کنيم. قبول دارم که اين موضوع حرفه‌اي نيست و به شخصه اين مقدار تعطيلي را نمي‌پذيرم اما به دليل محدوديت‌هايي که داريم و از يک طرف اينکه بايد مسابقات سه هفته پاياني ليگ همزمان برگزار شود مجبور به اين کار شديم. ما از چهار باشگاهمان در ليگ قهرمانان آسيا حمايت مي‌کنيم و همچنين برنامه‌هاي تيم ملي را در نظر داريم. چاره‌اي نداشتيم که اين کار را کنيم. قبول داريم که تعطيلي مسابقات در روند آماده‌سازي تيم‌هاي مشکلاتي را به وجود مي‌آورد اما اين موضوع اجتناب‌ناپذير بود.

وي در توضيح اين موضوع افزود: در 6 و 7 اسفند ماه چهار باشگاه ما در ليگ قهرمانان آسيا بازي دارند از طرفي اردوي تيم ملي از 8 تا 15 اسفند ماه برگزار خواهد شد و طبيعتا نمي توان در اين مدت بازي برگزار کرد. همچنين در ادامه 20 و 21 اسفند ماه در ليگ قهرمانان آسيا چهار باشگاه ما بازي دارند و نمي‌توان در فاصله اين 3، 4 روز بازي برگزار کرد و 27 و 28 اسفند هم بار ديگر باشگاه‌هاي ما در ليگ قهرمانان آسيا حاضر مي‌شوند.

رئيس کميته مسابقات خاطرنشان کرد: در سال جديد هم به محض اتمام تعطيلي بازي هفته بيست و هشتم را برگزار مي کنيم. ضمن اينکه پس از آن 12 و 13 فروردين بار ديگر باشگاه‌هاي ما در ليگ قهرمانان آسيا بازي دارند که استقلال بايد از دوبي به تهران بيايد و پس از آن راهي اهواز شود. ما در اين مدت فاصله زماني را رعايت کرديم و حالا اگر بخواهيم هفته بيست و نهم را تغيير دهيم بايد هفته سي‌ام را هم تغيير دهيم يعني اگر هفته بيست و نهم را 17 فروردين برگزار کنيم هفته سي‌ام را هم بايد يک روز به تعويق بيندازيم و 22 فروردين برگزار کنيم. پس از اين اتفاق ديگر ليگ تمام مي‌شود و ساير موارد مربوط به فدراسيون فوتبال است و نمي توانيم در اين باره اظهارنظر بکنيم.

بهروان در مورد اينکه آيا تغيير در برنامه هفته بيست و نهم و سي‌ام قطعي است گفت: امروز جلسه مفصلي با کاظمي داشتيم و تا آخر وقت امروز هم به نتيجه نهايي خواهيم رسيد و امروز يا فردا رسما در اين باره اظهارنظر خواهيم کرد.
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
به شخصه نديدم دايي شروع كننده دعواي شخصي با كسي باشه ! شروع كننده ! هر زمان دعواي لفظي پيش اومده از قبيل كريمي و مايلي و ... اونا شروع كردن دايي هم جواب داده !

دايي جون عمت اين نوري رو تو سه بازي اينده نيار تو زمين !
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
هافبک پرسپوليس در آستانه جدايي از سرخپوشان

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس از اين باشگاه به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کرد.
00945751.jpg


رضا حقيقي، هافبک تيم فوتبال پرسپوليس به دليل عدم دريافت مطالباتش از اين باشگاه شکايت کرد و پيش از پايان فصل جديد قصد جدايي از جمع سرخپوشان را دارد.

به گزارش تسنيم، بندي در قرارداد حقيقي وجود دارد که اين بازيکن در صورت جدايي محمد رويانيان از باشگاه پرسپوليس مي‌توانست از اين تيم جدا شود. حالا به نظر مي‌رسد حقيقي به صورت جدي قصد جدايي از پرسپوليس را دارد و فردا هم جلسه کميته انضباطي اين بازيکن در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال برگزار مي‌شود.

اسماعيل حسن‌زاده خبر شکايت حقيقي از باشگاه پرسپوليس را تاييد کرده است.


پ.ن این سوپر بازیکن کجا میخواد بره حالا؟؟؟ مگه نقل و انتقالات قطر زمانش به پایان نرسیده؟؟؟ کجا میخوای بری آقای پولکی؟؟؟
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
سالارکيا: از شکايت حقيقي با خبر بوديم

رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس اعلام کرد که هافبک اين تيم قصد جدايي از جمع سرخپوشان را دارد.
00945751.jpg


محمود سالارکيا در مورد شکايت رضا حقيقي از باشگاه پرسپوليس گفت: قرار است فردا (يکشنبه) جلسه‌اي در اين خصوص در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال برگزار و به اين مسئله رسيدگي شود.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: ما از شکايت حقيقي با خبر بوديم و حالا مي‌خواهيم دلايل و مستندات خود را به کميته انضباطي فدراسيون تحويل دهيم. البته حقيقي دليل خاصي را براي جدايي اعلام نکرده و فقط گفته که مي‌خواهد از پرسپوليس جدا شود. هر چند اين احتمال وجود دارد که قبل از جلسه فردا اين مشکل را حل کنيم.

رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا احتمال جدايي حقيقي از اين تيم وجود دارد يا خير، اظهار داشت: فکر نمي‌کنم اين اتفاق رخ بدهد، با توجه به در اختيار داشتن دلايل و مستندات، اميدواريم اين بازيکن از پرسپوليس جدا نشود.
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
حاشیه آویزونه تیمه
ول کن نیست
خدا کنه چرت و پرت باشه
حاشیه سازی خیلی راحته
عین آب خوردن دریبل میخوره تیم با این یال و کوپال
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



چهار بازی تدارکاتی و دو اردوی داخلی و خارجی در انتظار پرسپولیسی ها





در شرایطی که حدود یک ماه لیگ برتر به خاطر بازی های تیم ملی تعطیل است علی دایی نیز برنامه ای ویژه برای این تعطیلی در نظر گرفته است.
به دلیل اردوهای تیم ملی کشورمان و بازی های دوستانه بازی های لیگ برتر حدود یک ماه تعطیل شد، از همین رو علی دایی نیز به بازیکنان تا روز چهارشنبه هفته جاری استراحت داد و سپس برنامه های تمرینی خود را برای سه بازی حساس آینده قرمزپوشان دنبال کند.
این در شرایطی است که مقرر است روز چهارشنبه برنامه علی دایی به بازیکنان ابلاغ شود. در این برنامه دو اردو دیده شده که یکی از آنها داخلی و یکی از آنها خارجی است البته بین این اردوهای دوستانه چهار یا پنج بازی دوستانه نیز دیده شده تا پرسپولیسی ها شرایط آرمانی را تا اوایل فروردین برای دیدار مقابل داماش داشته باشند.
گفتنی است پرسپولیسی ها از روز چهارشنبه تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.
این در شرایطی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز باید برای تشکیل این اردوها همکاری های لازم را با کادر فنی داشته باشند.
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
تبریک بابت برد
3برد پرسپولیس مساوی با قهرمانی
تمامی بازی های بالانشینان جدول سخته و برد نمیتونن کسب کنن
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
خلعتبری و حسینی به دنبال تیم های قطری؟!

محمدرضا خلعتبری و جلال حسینی دو بازیکنی پرسپولیس هستند که با پیشنهادهای جدی از لیگ قطر مواجه شده اند و تعطیلی لیگ بهترین فرصت را برای مهاجم و مدافع سرخ ها بوجود آورده تا به دوحه قطر سفر کنند و پای میز مذاکره بنشینند.

n00312440-b.jpg




تعطیلی رقابت های لیگ و مرخصی چند روزه ای که علی دایی به شاگردانش داد، بهترین فرصت را به برخی پرسپولیسی ها داد تا باب مذاکره با تیم های فصل آینده خودشان را آغاز کنند.





البته در این بین بیشترین اخبار مربوط به بازیکنان است که با پیشنهادهای خارجی مواجه شده اند و به احتما فراوان لژیونر خواهند شد.

محمدرضا خلعتبری و جلال حسینی دو بازیکنی پرسپولیس هستند که با پیشنهادهای جدی از لیگ قطر مواجه شده اند و تعطیلی لیگ بهترین فرصت را برای مهاجم و مدافع سرخ ها بوجود آورده تا به دوحه قطر سفر کنند و پای میز مذاکره بنشینند.

خلعتبری و حسینی که سرمربی پرسپولیس را در جریان این سفر گذاشته اند به علی دایی قول داده اند که سفر به قطر و مذاکره با تیم های قطری را به هیچ وجه رسانه ای نکنند و تا قبل از آغاز تمرینات پرسپولیس به ایران بازگردند.

افکار نیوز
 
بالا